Кількість абзаців - 7 Розмітка (ліва колонка)


Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

1. ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України "ПРО РЕКЛАМУ"  
2. Стаття 6. Мова реклами  
3. 1. Мовами реклами відповідно до статті 10 Конституції України є українська мова, російська та інші мови національних меншин України. Мову реклами рекламодавець визначає самостійно. 2. Знаки для товарів і послуг, у тому числі ті, об'єктами яких є логотипи (словесні позначення), промислові знаки, зареєстровані у встановленому порядку, або на які встановлено дату пріоритету, або ті, що охороняються на території України згідно з її міжнародними договорами, можуть розповсюджуватися та подаватися в рекламі мовою оригіналу.  
4. Стаття 29. Контроль за дотриманням законодавства про рекламу  
5. 1. Контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах визначеної законами України компетенції: Державний комітет по стандартизації, метрології і сертифікації України - щодо рекламодавців та розповсюджувачів реклами у сфері захисту прав споживачів реклами від порушень законодавства про рекламу; Антимонопольний комітет України - щодо порушень антимонопольного законодавства; Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення - щодо телерадіоорганізацій усіх форм власності; Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку - щодо реклами цінних паперів. 2. На вимогу органів виконавчої влади, на які покладено контроль за дотриманням законодавства про рекламу, рекламодавці та розповсюджувачі реклами зобов'язані надавати документи, усні чи письмові пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, необхідну для здійснення ними повноважень, передбачених цим Законом. 3. З метою координації діяльності суб'єктів рекламного ринку Кабінет Міністрів України створює Раду з питань реклами, до складу якої входять представники об'єднань громадян, підприємств у галузі реклами.  
6. РОЗДІЛ V. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ  
7. 1 Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 2. Статтю 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року №7-93 "Про державне мито" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., №13, ст. 113, №26, ст. 281, №49, ст. 459; 1994 р., №28, ст. 241, №29, ст. 257, №33, ст. 300; 1995 р., №13, ст. 85, №14, ст. 90; 1996 р., №9, ст. 43, №41, ст. 192, №52, ст. 306; 1997 р., №6, ст. 46, №9, ст. 70, №18, ст. 131; 2000 р., №19, ст. 143, №29, ст. 232, №46, ст. 398, №50, ст. 436; 2001 р., №24, ст.124) доповнити пунктом 45 такого змісту: "45) органи Державного комітету по стандартизації, метрології і сертифікації України Ьb_dШbозовами, з якими вони звертаються до суду або до господарського суду у зв'язку з порушенням Закону України "Про рекламу".