Кількість абзаців - 62 Розмітка (ліва колонка)


Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку у Житомирській області (Друге читання)

0. Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку у Житомирськiй областi  
3. Цей Закон визначає спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку у Житомирськiй областi (далi - спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi).  
4. Стаття 1. Мета запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi  
5. Спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку у Житомирськiй областi запроваджується з метою залучення iнвестицiй у прiоритетнi галузi виробництва для збереження iснуючих та створення нових робочих мiсць, впровадження нових технологiй, розвитку зовнiшньоекономiчних зв'язкiв, збiльшення обсягiв виробництва високоякiсних товарiв i послуг, створення сучасної виробничої, транспортної та ринкової iнфраструктури, ефективного використання природних ресурсiв, регенерацiї та вiдновлення радiацiйне забруднених земель.  
6. Стаття 2. Запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi  
7. Спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi запроваджується з 1 сiчня 2000 року строком на 30 рокiв для реалiзацiї вiдповiдно до цього Закону на територiях прiоритетного розвитку у Житомирськiй областi iнвестицiйних проектiв у прiоритетних видах економiчної дiяльностi (далi - iнвестицiйнi проекти), перелiк яких визначається Кабiнетом Мiнiстрiв України.  
8. До територiй прiоритетного розвитку належать територiї мiст Коростень, Новоград-Волинський, а також Коростенського, Новоград-Волинського, Лугинського, Народицького, Овруцького, Олевського, Малинського, Ємiльчинського, Володарсько-Волинського районiв.  
9. Межi територiй прiоритетного розвитку визначаються згiдно з картами, що є невiд'ємною частиною цього Закону. Оригiнали карт зберiгаються у Житомирськiй обласнiй державнiй адмiнiстрацiї.  
10. Стаття 3. Особливостi дiї законодавства України на перiод запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi  
11. Законодавство України на територiях прiоритетного розвитку на перiод запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi дiє з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.  
12. Держава гарантує стабiльнiсть встановленого спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi на весь визначений вiдповiдно до цього Закону строк.  
13. Якщо внаслiдок змiни законодавства України змiнюється режим, передбачений статтею 7 цього Закону, на вимогу платника податку застосовуються умови, що дiяли на момент укладення договору (контракту) з органом мiсцевого самоврядування.  
14. Стаття 4. Органи управлiння територiями прiоритетного розвитку  
15. Органами управлiння територiями прiоритетного розвитку є:  
16. Рада з питань територiй прiоритетного розвитку (далi - Рада);  
17. органи мiсцевого самоврядування та мiсцевi державнi адмiнiстрацiї територiй прiоритетного розвитку (далi - органи мiсцевого самоврядування та мiсцевi державнi адмiнiстрацiї).  
18. Стаття 5. Повноваження органiв мiсцевого самоврядування та органiв виконавчої влади щодо управлiння територiями прiоритетного розвитку  
19. Органи мiсцевого самоврядування та органи виконавчої влади, здiйснюючи свої функцiї на територiях прiоритетного розвитку, керуються законодавством України з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.  
20. До повноважень органiв мiсцевого самоврядування належить укладення договорiв (контрактiв) з суб'єктами пiдприємницької дiяльностi про реалiзацiю iнвестицiйних проектiв, схвалених Радою.  
21. Стаття 6. Повноваження Ради з питань територiй прiоритетного розвитку  
22. Рада є спецiально уповноваженим органом управлiння спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi.  
23. Рада створюється Житомирською обласною державною адмiнiстрацiєю за погодженням з Житомирською обласною радою.  
24. До повноважень Ради належить:  
25. розроблення стратегiї та поточних програм розвитку територiй прiоритетного розвитку, що затверджуються вiдповiдними органами мiсцевого самоврядування, i забезпечення їх реалiзацiї;  
26. схвалення iнвестицiйних проектiв у порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України;  
27. органiзацiя у встановленому законодавством порядку пiдготовки та перепiдготовки кадрiв на територiях прiоритетного розвитку;  
28. проведення в порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України, мiжнародних тендерiв для вiдбору iнвестицiйних проектiв та їх учасникiв;  
29. здiйснення в межах своїх повноважень вiдповiдного контролю за iнвестицiйною дiяльнiстю суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку згiдно з цим Законом;  
30. пiдготовка в межах своїх повноважень пропозицiй вiдповiдним органам мiсцевого самоврядування щодо ставок орендної плати, тарифiв щодо оплати комунальних та iнших послуг, якi надаються пiдприємствами та органiзацiями комунальної власностi;  
31. розгляд у досудовому порядку спорiв, що виникають мiж суб'єктами пiдприємницької дiяльностi, якi реалiзують iнвестицiйнi проекти на територiях прiоритетного розвитку, та вiдповiдними органами мiсцевого самоврядування;  
32. надання Мiнiстерству економiки України, Мiнiстерству фiнансiв України та Агентству з питань спецiальних (вiльних) економiчних зон iнформацiї про наслiдки запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi;  
33. прийняття у межах своєї компетенцiї рiшень, обов'язкових для виконання на територiях прiоритетного розвитку пiд час реалiзацiї iнвестицiйних проектiв;  
34. реалiзацiя iнших повноважень, передбачених цим Указом.  
35. Стаття 7. Спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi  
36. Спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi передбачає встановлення вiдповiдно до цього Закону податкових i митних пiльг для суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi, якi зареєстрованi на територiях прiоритетного розвитку i за укладеним з органами мiсцевого самоврядування договором (контрактом) реалiзують на цих територiях iнвестицiйнi проекти кошторисною вартiстю не менше:  
37. 200 тис. доларiв США - у сiльському господарствi, харчовiй та текстильнiй промисловостi, в галузi обробки деревини та виготовлення з неї виробiв, у целюлозно-паперовiй промисловостi, у виробництвi меблiв, готового одягу та хутра, у сферi охорони здоров'я, освiти;  
38. 300 тис. доларiв США - у будiвництвi;  
39. 500 тис. доларiв США - у добувнiй промисловостi, хiмiчному виробництвi, виробництвi iнших неметалевих мiнеральних виробiв; виробництвi машин та устаткування на транспортi.  
40. Спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi передбачає:  
41. а) звiльнення на перiод до здачi об'єкта iнвестування в експлуатацiю, але не бiльше нiж на п'ять рокiв, вiд обкладення ввiзним митом сировини, матерiалiв, перелiк яких визначається в порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України, устаткування, обладнання та комплектуючих виробiв до них (крiм пiдакцизних товарiв) i податком на додану вартiсть - устаткування, обладнання та комплектуючих виробiв до них (крiм пiдакцизних товарiв) пiд час їх ввезення в Україну з метою використання для реалiзацiї iнвестицiйних проектiв.  
42. У разi нецiльового використання зазначених сировини, матерiалiв, устаткування, обладнання та комплектуючих виробiв до них (крiм пiдакцизних товарiв) платник податку зобов'язаний збiльшити податкове зобов'язання за наслiдками податкового перiоду, в якому вiдбулося таке порушення, на суму податку на додану вартiсть, що мала б бути сплачена при ввезеннi (пересиланнi) на митну територiю України таких товарiв, а також сплатити пеню, нараховану на таку суму податку, виходячи з 120 вiдсоткiв облiкової ставки Нацiонального банку України, що дiяла на день збiльшення податкового зобов'язання, за перiод вiд дати ввезення таких товарiв на митну територiю України до дати збiльшення податкового зобов'язання, а також сплатити ввiзне мито згiдно з чинним законодавством.  
43. Порядок контролю за цiльовим використанням сировини, матерiалiв, устаткування, обладнання та комплектуючих виробiв до них (крiм пiдакцизних товарiв), що ввозяться вiдповiдно до цього Закону, встановлюється Державною податковою адмiнiстрацiєю України разом з Державною митною службою України;  
44. б) звiльнення на три роки вiд оподаткування прибутку, одержаного новоствореними пiдприємствами вiд реалiзацiї iнвестицiйних проектiв та дiючими пiдприємствами, на яких проведено реструктуризацiю, реконструкцiю, перепрофiлювання, в частинi, одержанiй вiд освоєння iнвестицiй, на пiдставi документiв окремого (бухгалтерського, податкового) облiку.  
45. Порядок обчислення прибутку, одержаного вiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту на дiючих пiдприємствах, установлюється Державною податковою адмiнiстрацiєю України.  
46. Прибуток пiдприємств, зазначених в абзацi першому цього пункту, одержаний вiд реалiзацiї iнвестицiйних проектiв у перiод з четвертого по шостий рiк, оподатковується за ставкою в розмiрi 50 вiдсоткiв дiючої ставки оподаткування.  
47. Зазначена пiльга застосовується з моменту одержання першого прибутку;  
48. в) невключення до валового доходу пiдприємства з метою оподаткування суми iнвестицiй, одержаної вiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту у виглядi:  
49. коштiв;  
50. матерiальних цiнностей;  
51. нематерiальних активiв, вартiсть яких у конвертованiй валютi пiдтверджено згiдно з законами (процедурами) держави iнвестора або мiжнародними торговельними звичаями, а також експертною оцiнкою в Українi, включаючи легалiзованi на територiї України авторськi права, права на винаходи, кориснi моделi, промисловi зразки, знаки для товарiв i послуг, ноу-хау тощо.  
52. У разi коли протягом звiтного (податкового) перiоду зазначенi iнвестицiї були частково або повнiстю вiдчуженi, суб'єкт пiдприємницької дiяльностi, який одержав iнвестицiю, зобов'язаний сплатити податок з прибутку, одержаного в такому звiтному (податковому) перiодi;  
53. г) несправляння плати за землю у перiод освоєння земельної дiлянки (планування територiї, облаштування iнфраструктури тощо), визначений iнвестицiйним проектом, але не бiльше п'яти рокiв.  
54. Пiльги, передбаченi цiєю статтею, застосовуються з моменту укладення суб'єктом пiдприємницької дiяльностi договору (контракту) з органами мiсцевого самоврядування.  
55. Пiльги, передбаченi цiєю статтею щодо сплати податку на прибуток, не поширюються на частину прибутку, одержаного суб'єктом пiдприємницької дiяльностi вiд освоєння iнвестицiй, що були здiйсненi за рахунок бюджетних коштiв усiх рiвнiв, у тому числi за рахунок Державного iнновацiйного фонду.  
56. Стаття 8. Прикiнцевi положення  
57. 1. Цей Закон набирає чинностi з дня його опублiкування.  
58. 2. Кабiнету Мiнiстрiв України у тримiсячний строк:  
59. подати пропозицiї щодо приведення законодавчих актiв у вiдповiднiсть з цим Законом;  
60. привести свої нормативно-правовi акти у вiдповiднiсть з цим Законом;  
61. забезпечити прийняття нормативно-правових актiв, передбачених цим Законом.