Кількість абзаців - 86 Таблиця поправок


Митний кодекс України (доопрацьований, заміна сторінок) (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. сфері митної справи.
 
   стор. 258

 
0. сфері митної справи.
 
 
1. РОЗДІЛ Х. ГАРАНТІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ПЕРЕД МИТНИМИ ОРГАНАМИ
 
   РОЗДІЛ Х. ГАРАНТІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ПЕРЕД МИТНИМИ ОРГАНАМИ
 
1. РОЗДІЛ Х. ГАРАНТІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ПЕРЕД МИТНИМИ ОРГАНАМИ
 
 
2. ГЛАВА 44. Форми, умови та способи забезпечення зобов’язань перед митними органами
 
   ГЛАВА 44. Форми, умови та способи забезпечення зобов’язань перед митними органами
 
2. ГЛАВА 44. Форми, умови та способи забезпечення зобов’язань перед митними органами
 
 
3. Стаття 305. Загальні положення щодо забезпечення зобов’язань перед митними органами
 
   Стаття 305. Загальні положення щодо забезпечення зобов’язань перед митними органами
 
3. Стаття 305. Загальні положення щодо забезпечення зобов’язань перед митними органами
 
 
4. 1. У випадках, визначених цим Кодексом, виконання зобов’язань осіб, що випливають з митних процедур, забезпечуються шляхом надання митним органам забезпечення сплати митних платежів у способи, передбачені для відповідної митної процедури.
 
   1. У випадках, визначених цим Кодексом, виконання зобов’язань осіб, що випливають з митних процедур, забезпечуються шляхом надання митним органам забезпечення сплати митних платежів у способи, передбачені для відповідної митної процедури.
 
4. 1. У випадках, визначених цим Кодексом, виконання зобов’язань осіб, що випливають з митних процедур, забезпечуються шляхом надання митним органам забезпечення сплати митних платежів у способи, передбачені для відповідної митної процедури.
 
 
5. 2. Надання митним органам забезпечення сплати митних платежів є обов’язковим при ввезенні підакцизних товарів на митну територію України та при переміщенні товарів цією територією прохідним та внутрішнім транзитом.
 
-1- Президент України
Частину другу статті 305 викласти в такій редакції:
"2. Надання митним органам забезпечення сплати митних платежів є обов’язковим при ввезенні підакцизних товарів на митну територію України та при їх переміщенні територією України прохідним та внутрішнім транзитом".
 
Враховано редакційно   2. Надання митним органам забезпечення сплати митних платежів є обов’язковим при ввезенні на митну територію України та/або переміщенні територією України прохідним та внутрішнім транзитом товарів за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
    -2- Частину другу статті 305 викласти у такій редакції:
"2. Надання митним органам забезпечення сплати митних платежів є обов’язковим при ввезенні на митну територію України та/або переміщенні територією України прохідним та внутрішнім транзитом товарів за переліком, який затверджується Кабінетом Міністрів України".
 
Враховано    
5. 2. Надання митним органам забезпечення сплати митних платежів є обов’язковим при ввезенні підакцизних товарів на митну територію України та при переміщенні товарів цією територією прохідним та внутрішнім транзитом.
 
 
6. 3. Спосіб забезпечення сплати митних платежів оби-
 
   3. Спосіб забезпечення сплати митних платежів оби-
 
6. 3. Спосіб забезпечення сплати митних платежів оби-
 
 
7. (аналізу, експертизи), якщо вони не підпадають під дію встановлених законодавством України заборон та (або)обмежень щодо переміщення через митний кордон України.
 
   стор. 327

(аналізу, експертизи), якщо вони не підпадають під дію встановлених законодавством України заборон та (або) обмежень щодо переміщення через митний кордон України.
 
7. (аналізу, експертизи), якщо вони не підпадають під дію встановлених законодавством України заборон та (або)обмежень щодо переміщення через митний кордон України.
 
 
8. 22. З метою встановлення характеристик товару, необхідних для його митного оформлення, митні органи можуть письмово, у тому числі з використанням засобів інформаційних технологій, затребувати з підприємств-виробників, суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та громадян наявну у них техніко-технологічну документацію про склад, фізико-хімічні властивості товарів, інформацію про основні технологічні стадії їх виробництва та призначення.
 
   22. З метою встановлення характеристик товару, необхідних для його митного оформлення, митні органи можуть письмово, у тому числі з використанням засобів інформаційних технологій, затребувати з підприємств-виробників, суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та громадян наявну у них техніко-технологічну документацію про склад, фізико-хімічні властивості товарів, інформацію про основні технологічні стадії їх виробництва та призначення.
 
8. 22. З метою встановлення характеристик товару, необхідних для його митного оформлення, митні органи можуть письмово, у тому числі з використанням засобів інформаційних технологій, затребувати з підприємств-виробників, суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та громадян наявну у них техніко-технологічну документацію про склад, фізико-хімічні властивості товарів, інформацію про основні технологічні стадії їх виробництва та призначення.
 
 
9. Стаття 357. Операції із взятими пробами (зразками) товарів
 
   Стаття 357. Операції із взятими пробами (зразками) товарів
 
9. Стаття 357. Операції із взятими пробами (зразками) товарів
 
 
10. 1. Взяті проби (зразки) під митним забезпеченням разом з актом про їх взяття доставляються поштою або посадовою особою митного органу до спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або до іншої експертної установи (організації) для проведення досліджень (аналізів, експертизи).
 
   1. Взяті проби (зразки) під митним забезпеченням разом з актом про їх взяття доставляються поштою або посадовою особою митного органу до спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або до іншої експертної установи (організації) для проведення досліджень (аналізів, експертизи).
 
10. 1. Взяті проби (зразки) під митним забезпеченням разом з актом про їх взяття доставляються поштою або посадовою особою митного органу до спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або до іншої експертної установи (організації) для проведення досліджень (аналізів, експертизи).
 
 
11. 2. Дослідження проводяться експертами спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або інших експертних установ (організацій), призначених митним органом.
 
-3- У зв’язку з пропозицією № 128 про виключення зі статті 357 положень щодо надання митним органам права на здійснення судово-експертної діяльності та з огляду на відсутність у зазначеній статті таких положень частину другу статті 357 викласти у такій редакції:
"2. Дослідження (аналізи, експертизи) проводяться експертами спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або інших експертних установ (організацій), призначених митним органом. Зазначені дослідження (аналізи, експертизи) проводяться з метою забезпечення здійснення митного контролю та митного оформлення і не є судовими експертизами".
 
Враховано   2. Дослідження (аналізи, експертизи) проводяться експертами спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або інших експертних установ (організацій), призначених митним органом. Зазначені дослідження (аналізи, експертизи) проводяться з метою забезпечення здійснення митного контролю та митного оформлення і не є судовими експертизами.
 
11. 2. Дослідження проводяться експертами спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або інших експертних установ (організацій), призначених митним органом.
 
 
12. 3. Призначення дослідження (аналізу, експертизи) в інших установах (організаціях) допускається лише у разі неможливості проведення експертизи спеціалізованим митним органом з питань експертного забезпечення.
 
-4- У частині третій статті 357 слова "проведення експертизи" замінити словами "проведення дослідження (аналізу, експертизи)".
 
Враховано   3. Призначення дослідження (аналізу, експертизи) в інших установах (організаціях) допускається лише у разі неможливості проведення дослідження (аналізу, експертизи) спеціалізованим митним органом з питань експертного забезпечення.
 
12. 3. Призначення дослідження (аналізу, експертизи) в інших установах (організаціях) допускається лише у разі неможливості проведення експертизи спеціалізованим митним органом з питань експертного забезпечення.
 
 
13. ГЛАВА 60. Відкриття та експлуатація магазину безмитної торгівлі
 
   Стор. 385
ГЛАВА 60. Відкриття та експлуатація магазину безмитної торгівлі
 
13. ГЛАВА 60. Відкриття та експлуатація магазину безмитної торгівлі
 
 
14. Стаття 420. Магазин безмитної торгівлі
 
   Стаття 420. Магазин безмитної торгівлі
 
14. Стаття 420. Магазин безмитної торгівлі
 
 
15. 1. Магазин безмитної торгівлі ( це спеціалізований торговельний заклад, розташований у пункті пропуску через державний кордон України, відкритому для міжнародного сполучення, а також на повітряному або водному транспортному засобі комерційного призначення, що виконує міжнародні рейси, та призначений для реалізації товарів, поміщених у митний режим безмитної торгівлі.
 
   1. Магазин безмитної торгівлі ( це спеціалізований торговельний заклад, розташований у пункті пропуску через державний кордон України, відкритому для міжнародного сполучення, а також на повітряному або водному транспортному засобі комерційного призначення, що виконує міжнародні рейси, та призначений для реалізації товарів, поміщених у митний режим безмитної торгівлі.
 
15. 1. Магазин безмитної торгівлі ( це спеціалізований торговельний заклад, розташований у пункті пропуску через державний кордон України, відкритому для міжнародного сполучення, а також на повітряному або водному транспортному засобі комерційного призначення, що виконує міжнародні рейси, та призначений для реалізації товарів, поміщених у митний режим безмитної торгівлі.
 
 
16. 2. Магазини безмитної торгівлі здійснюють продаж товарів громадянам, які виїжджають за межі митної території України, а також пасажирам міжнародних рейсів, які виконуються повітряними та водними транспортними засобами комерційного призначення, що експлуатуються резидентами. Реалізація магазинами безмитної торгівлі товарів, поміщених у митний режим безмитної торгівлі, підприємствам забороняється.
 
   2. Магазини безмитної торгівлі здійснюють продаж товарів громадянам, які виїжджають за межі митної території України, а також пасажирам міжнародних рейсів, які виконуються повітряними та водними транспортними засобами комерційного призначення, що експлуатуються резидентами. Реалізація магазинами безмитної торгівлі товарів, поміщених у митний режим безмитної торгівлі, підприємствам забороняється.
 
16. 2. Магазини безмитної торгівлі здійснюють продаж товарів громадянам, які виїжджають за межі митної території України, а також пасажирам міжнародних рейсів, які виконуються повітряними та водними транспортними засобами комерційного призначення, що експлуатуються резидентами. Реалізація магазинами безмитної торгівлі товарів, поміщених у митний режим безмитної торгівлі, підприємствам забороняється.
 
 
17. 3. Без шкоди для положень частин першої та другої цієї статті та статті 140 цього Кодексу в місті Києві та в інших населених пунктах на митній території України, де розташовані дипломатичні представництва іноземних держав в Україні, можуть створюватися магазини безмитної торгівлі, призначені для обслуговування членів дипломатичного персоналу цих представництв та членів їх сімей. Обсяги продажу такими магазинами товарів зазначеним особам встановлюються центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи за погодженням з Міністерством закордонних справ України.
 
-5- Президент України
Частину третю статті 420 виключити.
 
Враховано редакційно   3. Без шкоди для положень частин першої та другої цієї статті та статті 140 цього Кодексу в місті Києві може створюватися магазин безмитної торгівлі, призначений для обслуговування членів дипломатичного персоналу дипломатичних представництв іноземних держав в Україні та членів їх сімей. Обсяги продажу таким магазином товарів зазначеним особам встановлюються Кабінетом Міністрів України.
 
    -6- Частину третю статті 420 викласти у такій редакції:
"3. Без шкоди для положень частин першої та другої цієї статті та статті 140 цього Кодексу в місті Києві може створюватися магазин безмитної торгівлі, призначений для обслуговування членів дипломатичного персоналу дипломатичних представництв іноземних держав в Україні та членів їх сімей. Об сяги продажу таким магазином товарів зазначеним особам встановлюються Кабінетом Міністрів України".
 
Враховано    
17. 3. Без шкоди для положень частин першої та другої цієї статті та статті 140 цього Кодексу в місті Києві та в інших населених пунктах на митній території України, де розташовані дипломатичні представництва іноземних держав в Україні, можуть створюватися магазини безмитної торгівлі, призначені для обслуговування членів дипломатичного персоналу цих представництв та членів їх сімей. Обсяги продажу такими магазинами товарів зазначеним особам встановлюються центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи за погодженням з Міністерством закордонних справ України.
 
 
18. 4. Магазини безмитної торгівлі в установленому порядку здійснюють торгівлю всіма видами продовольчих і непродовольчих товарів, крім товарів, які відповідно до закону заборонені до ввезення в Україну, вивезення з України та транзиту через територію України, та товарів за товарними позиціями 2701 (2716 згідно з УКТ ЗЕД. Правила продажу товарів магазинами безмитної торгівлі громадянам затверджуються Кабінетом Міністрів України.
 
   Стор. 386
4. Магазини безмитної торгівлі в установленому порядку здійснюють торгівлю всіма видами продовольчих і непродовольчих товарів, крім товарів, які відповідно до закону заборонені до ввезення в Україну, вивезення з України та транзиту через територію України, та товарів за товарними позиціями 2701 (2716 згідно з УКТ ЗЕД. Правила продажу товарів магазинами безмитної торгівлі громадянам затверджуються Кабінетом Міністрів України.
 
18. 4. Магазини безмитної торгівлі в установленому порядку здійснюють торгівлю всіма видами продовольчих і непродовольчих товарів, крім товарів, які відповідно до закону заборонені до ввезення в Україну, вивезення з України та транзиту через територію України, та товарів за товарними позиціями 2701 (2716 згідно з УКТ ЗЕД. Правила продажу товарів магазинами безмитної торгівлі громадянам затверджуються Кабінетом Міністрів України.
 
 
19. Стаття 421. Вимоги до облаштування та розташування магазину безмитної торгівлі
 
   Стаття 421. Вимоги до облаштування та розташування магазину безмитної торгівлі
 
19. Стаття 421. Вимоги до облаштування та розташування магазину безмитної торгівлі
 
 
20. 1. Приміщення магазину безмитної торгівлі може включати в себе:
 
   1. Приміщення магазину безмитної торгівлі може включати в себе:
 
20. 1. Приміщення магазину безмитної торгівлі може включати в себе:
 
 
21. 1) торговельний зал (зали), у тому числі бари та пункти громадського харчування;
 
   1) торговельний зал (зали), у тому числі бари та пункти громадського харчування;
 
21. 1) торговельний зал (зали), у тому числі бари та пункти громадського харчування;
 
 
22. 2) допоміжні приміщення;
 
   2) допоміжні приміщення;
 
22. 2) допоміжні приміщення;
 
 
23. 3) склади магазину, в тому числі склади для товарів, що реалізуються в торговельних залах, розташованих у різних пунктах пропуску, та переміщуються між ними виключно під митним контролем, та для майна, яке використовується у таких залах для реалізації зазначених товарів.
 
   3) склади магазину, в тому числі склади для товарів, що реалізуються в торговельних залах, розташованих у різних пунктах пропуску, та переміщуються між ними виключно під митним контролем, та для майна, яке використовується у таких залах для реалізації зазначених товарів.
 
23. 3) склади магазину, в тому числі склади для товарів, що реалізуються в торговельних залах, розташованих у різних пунктах пропуску, та переміщуються між ними виключно під митним контролем, та для майна, яке використовується у таких залах для реалізації зазначених товарів.
 
 
24. 2. Розташування магазинів безмитної торгівлі та умови реалізації в них товарів повинні виключати можливість безпосереднього ввезення цих товарів для споживання на митній території України, крім випадку, передбаченого частиною третьою статті 420 цього Кодексу.
 
-7- Президент України
У частині другій статті 421 слова "крім випадку, передбаченого частиною третьою статті 420 цього Кодексу" виключити.
2) у частині другій слова "центрального органу виконавчої влади у сфері митної справи, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону України" замінити словами "центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері фінансів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту державного кордону".
 
Враховано редакційно   2. Розташування магазинів безмитної торгівлі та умови реалізації в них товарів повинні виключати можливість безпосереднього ввезення цих товарів для споживання на митній території України, крім випадку, передбаченого частиною третьою статті 420 цього Кодексу.
 
24. 2. Розташування магазинів безмитної торгівлі та умови реалізації в них товарів повинні виключати можливість безпосереднього ввезення цих товарів для споживання на митній території України, крім випадку, передбаченого частиною третьою статті 420 цього Кодексу.
 
 
25. 3. У приміщенні магазину безмитної торгівлі створюється зона митного контролю.
 
   3. У приміщенні магазину безмитної торгівлі створюється зона митного контролю.
 
25. 3. У приміщенні магазину безмитної торгівлі створюється зона митного контролю.
 
 
26. Стаття 422. Права, обов’язки та відповідальність утримувача магазину безмитної торгівлі
 
   Стаття 422. Права, обов’язки та відповідальність утримувача магазину безмитної торгівлі
 
26. Стаття 422. Права, обов’язки та відповідальність утримувача магазину безмитної торгівлі
 
 
27. 1. Утримувач магазину безмитної торгівлі зобов’язаний:
 
   1. Утримувач магазину безмитної торгівлі зобов’язаний:
 
27. 1. Утримувач магазину безмитної торгівлі зобов’язаний:
 
 
28. во здійснювати оперативно-розшукову діяльність, можуть використовувати метод контрольованої поставки зазначених засобів, речовин і прекурсорів.
 
   Стор. 407
оперативно-розшукову діяльність, можуть використовувати метод контрольованої поставки зазначених засобів, речовин і прекурсорів.
 
28. во здійснювати оперативно-розшукову діяльність, можуть використовувати метод контрольованої поставки зазначених засобів, речовин і прекурсорів.
 
 
29. 2. Порядок проведення контрольованої поставки визначається цим Кодексом і відповідним нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади у сфері митної справи, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону України, погодженим із Генеральною прокуратурою України та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України.
 
   2. Порядок проведення контрольованої поставки визначається цим Кодексом і відповідним нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері фінансів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту державного кордону, погодженим із Генеральною прокуратурою України та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України.
 
29. 2. Порядок проведення контрольованої поставки визначається цим Кодексом і відповідним нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади у сфері митної справи, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону України, погодженим із Генеральною прокуратурою України та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України.
 
 
30. Стаття 457. Переміщення товарів під негласним контролем
 
   Стаття 457. Переміщення товарів під негласним контролем
 
30. Стаття 457. Переміщення товарів під негласним контролем
 
 
31. 1. З метою виявлення та притягнення до відповідальності осіб, причетних до вчинення контрабанди, а також з метою вилучення товарів, щодо яких є підозра в незаконному переміщенні через митний кордон України, переміщення таких товарів може здійснюватися під негласним контролем та оперативним наглядом правоохоронних органів.
 
   1. З метою виявлення та притягнення до відповідальності осіб, причетних до вчинення контрабанди, а також з метою вилучення товарів, щодо яких є підозра в незаконному переміщенні через митний кордон України, переміщення таких товарів може здійснюватися під негласним контролем та оперативним наглядом правоохоронних органів.
 
31. 1. З метою виявлення та притягнення до відповідальності осіб, причетних до вчинення контрабанди, а також з метою вилучення товарів, щодо яких є підозра в незаконному переміщенні через митний кордон України, переміщення таких товарів може здійснюватися під негласним контролем та оперативним наглядом правоохоронних органів.
 
 
32. 2. Порядок проведення негласного контролю за переміщенням товарів визначається цим Кодексом і відповідним нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади у сфері митної справи, Міністерства внутрішніх справ України, Державної податкової служби України, Служби безпеки України, центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону України, погодженим з Генеральною прокуратурою України та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України.
 
-8- Президент України
У частині другій статті 457 слова "центрального органу виконавчої влади у сфері митної справи, Міністерства внутрішніх справ України, Державної податкової служби України, Служби безпеки України, центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону України" замінити словами "центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері фінансів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту державного кордону".
 
Враховано   2. Порядок проведення негласного контролю за переміщенням товарів визначається цим Кодексом і відповідним нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері фінансів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту державного кордону, погодженим з Генеральною прокуратурою України та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України.
Стор. 407-1
Стаття 457-1. Забезпечення реалізації повноважень у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, та фінансування тероризму
1. За наявності у митних органів інформації про існування вмотивованої підозри, товари, що переміщуються через митний кордон України та можуть використовуватися з метою легілазації (відмивання) доходів, отриманих злочинним шляхом або фінансування тероризму, підлягають затриманню чи вилученню.
2. Митний орган має право затримати на строк до 30 робочих днів товари, що переміщуються через митний кордон України, у разі наявності підозри у легалізації (відмиванні) доходів, отриманих злочинним шляхом, або фінансуванні тероризму.
3. Затримання здійснюється за письмовим рішенням керівника митного органу або особи, уповноваженої на це керівником центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної митної справи.
4. При затримання товарів, які підозрюються у використанні їх з метою легалізації (відмивання) доходів, отриманих злочинним шляхом, або фінансування тероризму, складається протокол, форма якого затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері фінансів.
5. У протоколі обов’язково зазначаються: дата, чс і місце його складання; посада, прізвище, ім.’я та по батькові посадової особи, яка склала протокол; вичерпні відомості про затримані товари, їх належність; відомості про особу, яка їх переміщувала; обставини та підстави затримання товарів.
Стор. 407-2
6. Протокол підписується посадовою особою, яка його склала, особою, яка переміщує дані товари, та двома понятими. Копія протоколу вручається особі, яка переміщує дані товари. У разі відмови особи від підписання протоколу в ньому робиться відповідний запис.
7. Затримані товари розміщуються для зберігання на складі митного органу або передаються на зберігання до відповідної фінансової установи.
8. Вилучення товарів, які можуть використовуватися з метою легалізації (відмивання) доходів, отриманих злочинним шляхом, або фінансування тероризму, здійснюється відповідно до статті 531 цього Кодексу.
9. Інформацію про факти затримання або вилучення товарів, які можуть використовуватися з метою легалізації (відмивання) доходів, отриманих злочинним шляхом, або фінансування тероризму, митний орган подає до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, та до відповідного правоохоронного органу.
 
    -9- Главу 6 доповнити статтею 457-1 такого змісту:
"Стаття 457-1. Забезпечення реалізації повноважень у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, та фінансування тероризму
1. За наявності у митних органів інформації про існування вмотивованої підозри, товари, що переміщуються через митний кордон України та можуть використовуватися з метою легілазації (відмивання) доходів, отриманих злочинним шляхом або фінансування тероризму, підлягають затриманню чи вилученню.
2. Митний орган має право затримати на строк до 30 робочих днів товари, що переміщуються через митний кордон України, у разі наявності підозри у легалізації (відмиванні) доходів, отриманих злочинним шляхом, або фінансуванні тероризму.
3. Затримання здійснюється за письмовим рішенням керівника митного органу або особи, уповноваженої на це керівником центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної митної справи.
4. При затримання товарів, які підозрюються у використанні їх з метою легалізації (відмивання) доходів, отриманих злочинним шляхом, або фінансування тероризму, складається протокол, форма якого затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері фінансів.
5. У протоколі обов’язково зазначаються: дата, чс і місце його складання; посада, прізвище, ім.’я та по батькові посадової особи, яка склала протокол; вичерпні відомості про затримані товари, їх належність; відомості про особу, яка їх переміщувала; обставини та підстави затримання товарів.
6. Протокол підписується посадовою особою, яка його склала, особою, яка переміщує дані товари, та двома понятими. Копія протоколу вручається особі, яка переміщує дані товари. У разі відмови особи від підписання протоколу в ньому робиться відповідний запис.
7. Затримані товари розміщуються для зберігання на складі митного органу або передаються на зберігання до відповідної фінансової установи.
8. Вилучення товарів, які можуть використовуватися з метою легалізації (відмивання) доходів, отриманих злочинним шляхом, або фінансування тероризму, здійснюється відповідно до статті 531 цього Кодексу.
9. Інформацію про факти затримання або вилучення товарів, які можуть використовуватися з метою легалізації (відмивання) доходів, отриманих злочинним шляхом, або фінансування тероризму, митний орган подає до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, отриманих злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, та до відповідного правоохоронного органу".
 
Враховано    
32. 2. Порядок проведення негласного контролю за переміщенням товарів визначається цим Кодексом і відповідним нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади у сфері митної справи, Міністерства внутрішніх справ України, Державної податкової служби України, Служби безпеки України, центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону України, погодженим з Генеральною прокуратурою України та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України.
 
 
33. РОЗДІЛ ХVІІІ. ПОРУШЕННЯ МИТНИХ ПРАВИЛ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НИХ
 
   РОЗДІЛ ХVІІІ. ПОРУШЕННЯ МИТНИХ ПРАВИЛ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НИХ
 
33. РОЗДІЛ ХVІІІ. ПОРУШЕННЯ МИТНИХ ПРАВИЛ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НИХ
 
 
34. 2. Про час, умови і мету таких зустрічей керівник митниці або особа, яка виконує його обов’язки, повідомляє керівника відповідного органу охорони державного кордону України.
 
   Стор. 472
2. Про час, умови і мету таких зустрічей керівник митниці або особа, яка виконує його обов’язки, повідомляє керівника відповідного органу охорони державного кордону України.
 
34. 2. Про час, умови і мету таких зустрічей керівник митниці або особа, яка виконує його обов’язки, повідомляє керівника відповідного органу охорони державного кордону України.
 
 
35. 3. Порядок проведення таких зустрічей визначається Кабінетом Міністрів України, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, укладеним відповідно до закону.
 
   3. Порядок проведення таких зустрічей визначається Кабінетом Міністрів України, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, укладеним відповідно до закону.
 
35. 3. Порядок проведення таких зустрічей визначається Кабінетом Міністрів України, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, укладеним відповідно до закону.
 
 
36. Стаття 567. Взаємодія митних органів України з митними та іншими уповноваженими органами іноземних держав, а також з міжнародними організаціями з питань боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил
 
   Стаття 567. Взаємодія митних органів України з митними та іншими уповноваженими органами іноземних держав, а також з міжнародними організаціями з питань боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил
 
36. Стаття 567. Взаємодія митних органів України з митними та іншими уповноваженими органами іноземних держав, а також з міжнародними організаціями з питань боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил
 
 
37. 1. Взаємодія митних органів України з митними та іншими уповноваженими органами іноземних держав, а також з міжнародними організаціями з питань боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил здійснюється в порядку, передбаченому міжнародними договорами України, укладеними відповідно до закону.
 
   1. Взаємодія митних органів України з митними та іншими уповноваженими органами іноземних держав, а також з міжнародними організаціями з питань боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил здійснюється в порядку, передбаченому міжнародними договорами України, укладеними відповідно до закону.
 
37. 1. Взаємодія митних органів України з митними та іншими уповноваженими органами іноземних держав, а також з міжнародними організаціями з питань боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил здійснюється в порядку, передбаченому міжнародними договорами України, укладеними відповідно до закону.
 
 
38. ГЛАВА 79. Проходження служби в митних органах та організаціях
 
   ГЛАВА 79. Проходження служби в митних органах та організаціях
 
38. ГЛАВА 79. Проходження служби в митних органах та організаціях
 
 
39. Стаття 568. Служба в митних органах України
 
   Стаття 568. Служба в митних органах України
 
39. Стаття 568. Служба в митних органах України
 
 
40. 1. Служба в митних органах України є державною службою, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров’я, освітнім рівнем та віком громадян України, пов’язаній із створенням сприятливих умов для розвитку законної зовнішньоекономічної діяльності, забезпеченням безпеки суспільства та захистом митних інтересів України.
 
   1. Служба в митних органах України є державною службою, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров’я, освітнім рівнем та віком громадян України, пов’язаній із створенням сприятливих умов для розвитку законної зовнішньоекономічної діяльності, забезпеченням безпеки суспільства та захистом митних інтересів України.
 
40. 1. Служба в митних органах України є державною службою, яка полягає у професійній діяльності придатних до неї за станом здоров’я, освітнім рівнем та віком громадян України, пов’язаній із створенням сприятливих умов для розвитку законної зовнішньоекономічної діяльності, забезпеченням безпеки суспільства та захистом митних інтересів України.
 
 
41. Стаття 569. Посадові особи та інші працівники митної служби України
 
   Стаття 569. Посадові особи та інші працівники митної служби України
 
41. Стаття 569. Посадові особи та інші працівники митної служби України
 
 
42. 1. Посадовими особами митної служби України є працівники митних органів України, на яких покладено виконання завдань, зазначених у статті 544 цього Кодексу, здійснення організаційного, юридичного, кадрового, фінансового, матеріально-технічного забезпечення діяльності митної служби України і яким присвоєно спеціальні звання митної служби. Посадові особи митної служби України є державними службо-

   1. Посадовими особами митної служби України є працівники митних органів України, на яких покладено виконання завдань, зазначених у статті 544 цього Кодексу, здійснення організаційного, юридичного, кадрового, фінансового, матеріально-технічного забезпечення діяльності митної служби України і яким присвоєно спеціальні звання митної служби. Посадові особи митної служби України є

42. 1. Посадовими особами митної служби України є працівники митних органів України, на яких покладено виконання завдань, зазначених у статті 544 цього Кодексу, здійснення організаційного, юридичного, кадрового, фінансового, матеріально-технічного забезпечення діяльності митної служби України і яким присвоєно спеціальні звання митної служби. Посадові особи митної служби України є державними службо-