Кількість абзаців - 119 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законів України щодо благоустрою населених пунктів (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про внесення змін до деяких законів України щодо благоустрою населених пунктів
 
   Про внесення змін до деяких законів України щодо благоустрою населених пунктів
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до таких законів України:
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
 
5. 1. У Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170 із наступними змінами):
 
   1. У Законі України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., N 24, ст. 170 із наступними змінами):
 
6. 1) пункт 44 частини першої статті 26 викласти у такій редакції:
 
-1- Сербін Ю.С.
Підпункт 1 пункту 1 розділу І законопроекту – виключити.
 
Враховано      
7. «44) встановлення відповідно до законодавства правил з питань торгівлі на ринках у населеному пункті, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;»;
 
-2- Кармазін Ю.А.
У абзаці другому підпункту 1 пункту 1 розділу І законопроекту внести такі зміни: "у статті 26 пункт 44 частини першої після слів "правил з" доповнити словами "питань благоустрою території населеного пункту, а також з" і далі - за текстом".
 
Відхилено адже підпункт 1 пункту 1 розділу І законопроекту - виключено     
8. 2) у пункті «а» частини першої статті 30:
 
   1) у пункті "а" частини першої статті 30:
 
9. підпункт 4 після слова «стоянок» доповнити словами «та майданчиків для паркування»;
 
-3- Сербін Ю.С.
Абзац другий підпункту 2 пункту 1 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
"у підпункті 4 слово "стоянок" замінити словами "громадських вбиралень, стоянок та майданчиків для паркування";
 
Враховано   у підпункті 4 слово "стоянок" замінити словами "громадських вбиралень, стоянок та майданчиків для паркування";
 
10. у підпункті 7 слова «виробничих територій» замінити словами «населених пунктів»;
 
   у підпункті 7 слова "виробничих територій" замінити словами "населених пунктів";
 
11. доповнити пункт підпунктом 17 такого змісту:
 
   доповнити підпунктом 17 такого змісту:
 
12. «17) видача дозволу на виконання земляних, монтажних і ремонтних робіт, які перешкоджають використанню об’єкта благоустрою відповідно до його функціонального призначення.»;
 
-4- Сербін Ю.С.
Абзац п’ятий підпункту 2 пункту 1 розділу І викласти у такій редакції:
"17) видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою у випадках та у порядку, передбачених законом";
 
Враховано   "17) видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених законом";
 
13. 3) пункт 1 частини третьої статті 43 виключити.
 
-5- Сербін Ю.С.
Підпункт 3 пункту 1 розділу І законопроекту – виключити
 
Відхилено адже у разі не затвердження ОМС Правил діятимуть Типові правила Мінрегіону  2) пункт 1 частини третьої статті 43 виключити.
 
    -6- Кармазін Ю.А.
У підпункті 3 пункту 1 розділу І законопроекту "у статті 43 пункт перший частини третьої залишити в чинній редакції, а саме:
"1) затвердження відповідно до законодавства правил благоустрою населених пунктів області";
 
Відхилено адже у разі не затвердження ОМС Правил діятимуть Типові правила Мінрегіону   
14. 2. У Законі України «Про благоустрій населених пунктів» (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 49, ст. 517; 2011 р., № 34, ст. 343):
 
   2. У Законі України "Про благоустрій населених пунктів" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., N 49, ст. 517; 2008 р., N 48, ст. 358; 2010 р., N 5, ст. 41; 2011 р., N 34, ст. 343; із змінами, внесеними Законом України від 22 грудня 2011 року N 4220-VІ):
 
15. 1) у частині першій статті 1:
 
   1) у частині першій статті 1:
 
16. в абзаці третьому слова «загального користування» замінити словами «благоустрою населених пунктів»;
 
   в абзаці третьому слова "загального користування" замінити словами «благоустрою населених пунктів»;
 
17. абзац п’ятий викласти у такій редакції:
 
   абзац п’ятий викласти в такій редакції:
 
18. «вулично-дорожня мережа — призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг, внутрішньоквартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, набережних, майданів, площ, а також автомобільні стоянки та майданчики для паркування транспортних засобів з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху;»;
 
   "вулично-дорожня мережа — призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг, внутрішньоквартальні та інші проїзди, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, набережні, майдани, площі, а також автомобільні стоянки та майданчики для паркування транспортних засобів з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху";
 
19. доповнити частину абзацом такого змісту:
 
   доповнити абзацом сьомим такого змісту:
 
20. «зелені насадження — деревна, чагарникова, квіткова та трав’яна рослинність природного і штучного походження на визначеній території населеного пункту.»;
 
   "зелені насадження — деревна, чагарникова, квіткова та трав’яна рослинність природного і штучного походження на визначеній території населеного пункту";
 
21. 2) пункт 3 частини першої статті 2 після слів «реалізації прав» доповнити словами «та виконання обов’язків»;
 
   2) пункт 3 частини першої статті 2 після слів "реалізації прав" доповнити словами "та виконання обов’язків";
 
22. 3) пункт 4 частини першої статті 7 викласти у такій редакції:
 
-7- Сербін Ю.С.
Підпункт 3 пункту 2 розділу І викласти у такій редакції:
"3) у пункті 4 частини першої статті 7 після слова "розроблення" доповнити словами "та затвердження"";
 
Враховано редакційно   3) пункт 4 частини першої статті 7 після слова "розроблення" доповнити словами "та затвердження";
 
23. «4) розроблення та затвердження державних норм і правил (у тому числі правил благоустрою території населеного пункту), а також розроблення державних стандартів у цій сфері;»;
 
      
24. 4) частину першу статті 9 доповнити пунктами 4 і 5 такого змісту:
 
   4) частину першу статті 9 доповнити пунктом 4 такого змісту:
 
25. «4) розроблення та затвердження схем санітарного очищення територій у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, організація роздільного збирання побутових відходів, інших видів відходів як вторинної сировини;
 
-8- Сербін Ю.С.
Абзац другий підпункту 4 пункту 2 розділу І законопроекту – виключити, оскільки дана норма дублює повноваження органів місцевого самоврядування, передбачені статтею 10 ЗУ "Про благоустрій населених пунктів" та статтею 21 ЗУ "Про відходи", а також дублює існуючі повноваження місцевих державних адміністрацій за межами населених пунктів, визначені статтею 20 ЗУ "Про місцеві державні адміністрації", статтями 19, 20 ЗУ "Про відходи".
 
Враховано      
26. 5) участь у проведенні щорічного всеукраїнського конкурсу «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку».»;
 
   "4) участь у проведенні щорічного всеукраїнського конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку";
 
27. 5) статтю 10 викласти у такій редакції:
 
   5) статтю 10 викласти в такій редакції:
 
28. «Стаття 10. Повноваження сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою населених пунктів
 
   "Стаття 10. Повноваження сільських, селищних і міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою населених пунктів
 
29. 1. До повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить:
 
   1. До повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить:
 
30. 1) затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів;
 
   1) затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів;
 
31. 2) встановлення меж прилеглої до підприємств, установ та організацій території у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
 
-9- Сербін Ю.С.
Абзац п’ятий підпункту 5 пункту 2 розділу І законопроекту замінити абзацами такого змісту:
"2) затвердження правил благоустрою територій населених пунктів;
3) здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій, інженерних споруд та об'єктів, підприємств, установ та організацій, їх озелененням, охороною зелених насаджень, водних об'єктів тощо;
4) створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб)";
5) визначення на конкурсних засадах підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об’єктів благоустрою".
 
Враховано частково   2) затвердження правил благоустрою територій населених пунктів;
3) створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб);
4) визначення на конкурсних засадах підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об’єктів благоустрою.
 
32. 2. До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить:
 
   2. До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить:
 
33. 1) забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;
 
   1) забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;
 
34. 2) організація забезпечення на території населеного пункту чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях;
 
   2) організація забезпечення на території населеного пункту чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях;
 
35. 3) організація місць відпочинку для населення;
 
   3) організація місць відпочинку для населення;
 
36. 4) розроблення та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів;
 
-10- Сербін Ю.С.
Абзац десятий підпункту 5 пункту 2 розділу І законопроекту викласти у такій редакції, що узгоджуватиметься із статтею 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", а саме:
"4) затвердження схем санітарного очищення населених пунктів та впровадження систем роздільного збирання побутових відходів";
 
Враховано   4) затвердження схем санітарного очищення населених пунктів та впровадження систем роздільного збирання побутових відходів;
 
37. 5) визначення на конкурсних засадах підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об’єктів благоустрою;
 
-11- Сербін Ю.С.
Абзац одинадцятий підпункту 5 пункту 2 розділу І законопроекту виключити.
 
Враховано      
38. 6) здійснення контролю за станом благоустрою та утримання територій населених пунктів, інженерних споруд та об’єктів, підприємств, установ та організацій, озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об’єктів тощо;
 
-12- Сербін Ю.С.
Абзац дванадцятий підпункту 5 пункту 2 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
"6) здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утримання територій населених пунктів, інженерних споруд та об’єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об’єктів тощо";
 
Враховано частково   5) здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утримання територій населених пунктів, інженерних споруд та об’єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об’єктів тощо;
 
39. 7) визначення місць стоянок транспортних засобів та майданчиків для паркування на об’єктах благоустрою, строків проведення робіт з реконструкції та капітального ремонту об’єктів благоустрою;
 
-13- Сербін Ю.С.
Абзац тринадцятий підпункту 5 пункту 2 розділу І законопроекту замінити абзацами такого змісту:
"визначення місць стоянок транспортних засобів та майданчиків для паркування на об’єктах благоустрою;
визначення графіків роботи зовнішнього освітлення території;
визначення на об’єктах благоустрою місць розміщення громадських вбиралень;
залучення на договірних засадах коштів і матеріально-технічних ресурсів юридичних та фізичних осіб для здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;
визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою;
визначення в установленому порядку розміру відшкодувань юридичними та фізичними особами за забруднення довкілля та інші екологічні збитки, спричинені порушенням законодавства у сфері благоустрою та охорони навколишнього природного середовища";
 
Враховано   6) визначення місць стоянок транспортних засобів та майданчиків для паркування на об’єктах благоустрою;
7) визначення графіків роботи зовнішнього освітлення території;
8) визначення на об’єктах благоустрою місць розміщення громадських вбиралень;
9) залучення на договірних засадах коштів і матеріально-технічних ресурсів юридичних та фізичних осіб для здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;
10) визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою;
11) визначення в установленому порядку розміру відшкодувань юридичними та фізичними особами за забруднення довкілля та інші екологічні збитки, спричинені порушенням законодавства у сфері благоустрою та охорони навколишнього природного середовища;
 
40. 8) інформування населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;
 
   12) інформування населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;
 
41. 9) участь у проведенні щорічного всеукраїнського конкурсу «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку»;
 
   13) участь у проведенні щорічного всеукраїнського конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку";
 
42. 10) розроблення пропозицій щодо встановлення меж прилеглої до підприємств, установ та організацій території у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
 
-14- Сербін Ю.С.
Абзац шістнадцятий підпункту 5 пункту 2 розділу І законопроекту виключити.
 
Враховано      
43. 11) видача дозволу на виконання земляних, монтажних і ремонтних робіт, які перешкоджають використанню об’єкта благоустрою відповідно до його функціонального призначення. «;
 
-15- Сербін Ю.С.
Абзац сімнадцятий підпункту 5 пункту 2 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
"11) видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених цим Законом";
 
Враховано   14) видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених цим Законом";
 
44. 6) текст статті 15 викласти у такій редакції:
 
-16- Сербін Ю.С.
Підпункт 6 пункту 2 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
"6) текст статті 15 викласти у такій редакції:
"1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства для утримання об’єктів благоустрою державної та комунальної форм власності. У разі відсутності спеціалізованих підприємств органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень визначають на конкурсних засадах відповідно до закону балансоутримувачів таких об’єктів.
Конкурс з визначення балансоутримувачів об’єктів благоустрою проводиться не частіше ніж один раз на п’ять років відповідно до законодавства з питань державних закупівель.
Балансоутримувача та/або підприємство, що здійснюватиме утримання і ремонт об’єкта благоустрою, який перебуває у приватній власності, визначає власник такого об’єкта благоустрою.
2. Підприємство та/або балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або може на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи та організації.
3. Власник об'єкта благоустрою за поданням підприємства або балансоутримувача щорічно затверджує заходи з утримання та ремонту цього об'єкта на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Власник, підприємство або балансоутримувач об'єкта благоустрою несуть відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.
4. Власник розташованої на території об'єкта благоустрою тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, зобов'язаний забезпечити належне утримання території, зайнятої тимчасовою спорудою, а також зобов’язаний забезпечити належне утримання прилеглої до тимчасової споруди території або брати пайову участь в утриманні цього об'єкта благоустрою на умовах договору, укладеного із балансоутримувачем та/або підприємством.
Типовий договір щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
5. Власник об’єкта благоустрою приймає рішення про організацію громадських вбиралень на цьому об’єкті. Тарифи на послуги з користування громадськими вбиральнями встановлюються органами місцевого самоврядування відповідно до Порядку формування цих тарифів, затвердженого Кабінетом Міністрів України."
 
Враховано частково   6) текст статті 15 викласти в такій редакції:
"1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства для утримання об’єктів благоустрою державної та комунальної власності. У разі відсутності таких підприємств органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень визначають на конкурсних засадах відповідно до закону балансоутримувачів таких об’єктів.
Балансоутримувача, що здійснюватиме утримання і ремонт об’єкта благоустрою, який перебуває у приватній власності, визначає власник такого об’єкта благоустрою.
2. Підприємство та балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або може на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи та організації.
3. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування за поданням підприємства чи балансоутримувача щорічно затверджує заходи з утримання та ремонту об'єкта благоустрою державної або комунальної власності на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Орган державної влади та орган місцевого самоврядування, підприємство та балансоутримувач несуть відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.
4. Власник тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, розташованої на території об'єкта благоустрою державної та комунальної власності, зобов'язаний забезпечити належне утримання прилеглої до тимчасової споруди території або може брати пайову участь в утриманні цього об'єкта благоустрою на умовах договору, укладеного із підприємством або балансоутримувачем.
Типовий договір щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
5. Власник об’єкта благоустрою щодо об’єктів приватної власності, орган державної влади та орган місцевого самоврядування щодо об’єктів благоустрою державної та комунальної власності відповідно до законодавства забезпечує встановлення на об’єкті благоустрою громадських вбиралень.
Тарифи на послуги з користування громадськими вбиральнями встановлюються органами місцевого самоврядування відповідно до порядку формування цих тарифів, затвердженого Кабінетом Міністрів України";
 
45. «1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства для утримання об’єктів благоустрою державної та комунальної форм власності. У разі відсутності спеціалізованих підприємств органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень визначають на конкурсних засадах відповідно до закону балансоутримувачів таких об’єктів.
 
      
46. Конкурс з визначення балансоутримувачів об’єктів благоустрою проводиться не частіше ніж один раз на п’ять років відповідно до законодавства з питань державних закупівель.
 
      
47. Балансоутримувача та/або підприємство, що здійснюватиме утримання і ремонт об’єкта благоустрою, який перебуває у приватній власності, може визначати його власник.
 
      
48. 2. Підприємство та/або балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або може на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи та організації. «;
 
      
49. 7) у частині другій статті 17:
 
   7) у частині другій статті 17:
 
50. пункт 1 викласти у такій редакції:
 
   пункт 1 викласти в такій редакції:
 
51. «1) утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також прилеглу до об’єктів територію;»;
 
-17- Сербін Ю.С.
У абзацах третіх підпунктів 7 та 8 пункту 2 розділу І законопроекту після слів "а також" доповнити словами "визначену правилами благоустрою території населеного пункту";
 
Враховано редакційно   "1) утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію";
 
52. доповнити частину пунктом 5 такого змісту:
 
   доповнити пунктом 5 такого змісту:
 
53. «5) допускати на об’єкти благоустрою, що перебувають у їх власності або користуванні, аварійно-рятувальні та інші служби для здійснення заходів щодо запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.»;
 
   "5) допускати на об’єкти благоустрою, що перебувають у їх власності або користуванні, аварійно-рятувальні та інші служби для здійснення заходів щодо запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру";
 
54. 8) у частині другій статті 18:
 
   8) у частині другій статті 18:
 
55. пункт 1 викласти у такій редакції:
 
   пункт 1 викласти в такій редакції:
 
56. «1) утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також прилеглу до об’єктів територію;»;
 
   "1) утримувати в належному стані об’єкти благоустрою (їх частини), що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначену правилами благоустрою території населеного пункту прилеглу до цих об’єктів територію ";
 
57. пункт 5 після слів «об’єктів благоустрою (їх частин)» доповнити словами «у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства»;
 
-18- Сербін Ю.С.
У абзаці четвертому підпункту 8 пункту 2 розділу І законопроекту слова "у порядку, визначеному" замінити словами "що здійснюються у порядку, затвердженому".
 
Враховано   пункт 5 доповнити словами "що здійснюються у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства";
 
58. доповнити частину пунктом 8 такого змісту:
 
   доповнити пунктом 8 такого змісту:
 
59. «8) допускати на об’єкти благоустрою, що перебувають у їх власності або користуванні, аварійно-рятувальні та інші служби для здійснення заходів щодо запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.»;
 
   "8) допускати на об’єкти благоустрою, що перебувають у їх власності або користуванні, аварійно-рятувальні та інші служби для здійснення заходів щодо запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру";
 
60. 9) частину четверту статті 19 доповнити абзацом такого змісту:
 
-19- Сербін Ю.С.
Підпункт 9 пункту 2 розділу І законопроекту виключити.
 
Враховано      
61. «Відновна вартість зелених насаджень визначається за методикою, затвердженою центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері охорони навколишнього природного середовища, та сплачується до відповідного місцевого бюджету.»;
 
      
62. 10) у частині першій статті 21:
 
-20- Сербін Ю.С.
Підпункт 10 пункту 2 розділу І законопроекту виключити.
 
Враховано частково   9) абзац перший частини першої статті 21 викласти в такій редакції:
 
63. абзац перший викласти у такій редакції:
 
      
64. «1. Елементами (частинами) об’єктів благоустрою є:»;
 
   "1. Елементами (частинами) об’єктів благоустрою є";
 
65. пункт 3 викласти у такій редакції:
 
      
66. «3) будівлі, споруди та обладнання для збирання побутових відходів;»;
 
      
67. 11) у статті 22:
 
   10) у статті 22:
 
68. у частині першій слово «технічного» замінити словом «інженерно-технічного»;
 
   у частині першій слово "технічного" замінити словом "інженерно-технічного";
 
69. у частині другій слова «та проектів забудови території житлових районів, мікрорайонів (кварталів)» виключити, а після слова «експлуатаційних» доповнити словом «, протипожежних»;
 
-21- Сербін Ю.С.
Після підпункту 11 пункту 2 розділу І законопроекту доповнити новим підпунктом такого змісту:
"у абзаці третьому частини другої статті 24 слово "та" замінити словом "або".
 
Враховано   у частині другій слова "та проектів забудови території житлових районів, мікрорайонів (кварталів)" виключити, а після слова "експлуатаційних" доповнити словом "протипожежних";
11) в абзаці третьому частини другої статті 24 слово "та" замінити словом "або";
 
70. 12) доповнити Закон статтями 26?, 28?, 28-2 та 30-1 такого змісту:
 
   12) доповнити статтями 26?, 28?, 28-2 та 30-1 такого змісту:
 
71. «Стаття 26?. Дозвіл на виконання земляних, монтажних і ремонтних робіт на об’єктах благоустрою
 
-22- Сербін Ю.С.
Абзаци другий – дев’ятнадцятий підпункту 12 пункту 2 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
"Стаття 26?. Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою
1. Порушення об’єктів благоустрою, пов’язане із виконанням земляних та ремонтних робіт, здійснюється на підставі дозволу на порушення об’єктів благоустрою виконавчого органу сільської, селищної міської ради (далі – дозвіл), крім випадків встановлених абзацами другим-четвертим частини першої цієї статті Закону.
Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою не вимагається, якщо земляні та ремонтні роботи здійснюється:
- особами, які мають документ, що посвідчує право власності або право користування земельною ділянкою, у тому числі й право земельного сервітуту;
- у складі підготовчих або будівельних робіт, право на виконання яких оформлене у встановленому законодавством порядку.
Роботи з усунення наслідків аварій на об’єктах благоустрою розпочинаються негайно з обов'язковим подальшим оформленням дозволу у порядку, визначеному законодавством.
2. Перелік робіт, для виконання яких необхідно отримати дозвіл, встановлюється у Типовому порядку щодо видачі дозволів порушення об’єктів благоустрою або відмови у їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, який затверджується Кабінетом Міністрів України.
3. Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання встановлюється рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради на підставі Типового порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
У разі, якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято таке рішення, застосовується Типовий порядок щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови у їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затверджений Кабінетом Міністрів України.
4. Видача дозволу, його переоформлення або видача дубліката дозволу здійснюється безоплатно.
5. Дозвіл видається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.
Строк дії дозволу визначається умовами робіт і не може бути більшим одного року.
6. Відмова у видачі дозволу видається заявнику в письмовому вигляді з відповідним обґрунтуванням у строк, передбачений для видачі дозволу.
Підставою для відмови у видачі дозволу є:
подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу, згідно із встановленим переліком;
невідповідність поданих документів вимогам законодавства;
виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.
Відмову у видачі дозволу може бути оскаржено в установленому порядку.
7. У разі якщо в установлений частиною четвертою цієї статті строк не видано дозвіл або відмову в його видачі, право виконання на об’єкті благоустрою земляних та ремонтних робіт виникає на десятий робочий день з дня закінчення зазначеного строку, а дозвіл вважається виданим.
8. Дозвіл може бути анульовано виконавчим органом відповідної сільської, селищної, міської ради у разі:
подання особою, що отримала дозвіл, заяви про його анулювання;
наявності відомостей про припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичною особою — підприємцем, що отримали дозвіл.
9. У разі якщо право виконання на об’єкті благоустрою земляних та ремонтних робіт передано іншій особі, дозвіл підлягає переоформленню. Переоформлення дозволу не зупиняє виконання робіт.
10. Підставами для видачі дубліката дозволу є втрата або пошкодження дозволу.
11. Особа, яка виконала на об’єктах благоустрою земляні та/або ремонтні роботи, зобов’язана власними силами привести цей об’єкт благоустрою у належний стан або може, у випадках, визначених пунктом 2 частини другої статті 19 цього Закону, сплатити його відновну вартість";
 
Враховано редакційно   "Стаття 26?. Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою
1. Порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з виконанням суб’єктами господарювання земляних та ремонтних робіт, здійснюється на підставі дозволу на порушення об’єктів благоустрою виконавчого органу сільської, селищної міської ради (далі – дозвіл), крім випадків, встановлених абзацами другим-четвертим частини першої цієї статті.
Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою не вимагається, якщо земляні та ремонтні роботи здійснюються:
особами, які мають документ, що посвідчує право власності або право користування земельною ділянкою, у тому числі право земельного сервітуту;
у складі підготовчих або будівельних робіт, право на виконання яких оформлене у встановленому законодавством порядку.
Роботи з усунення наслідків аварій на об’єктах благоустрою розпочинаються негайно з обов'язковим подальшим оформленням дозволу в порядку, визначеному законодавством.
2. Перелік земляних та ремонтних робіт, для виконання яких необхідно отримати дозвіл, встановлюється у Типовому порядку щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, який затверджується Кабінетом Міністрів України.
3. Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання затверджується рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради на підставі Типового порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято таке рішення, застосовується Типовий порядок щодо видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови у їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, затверджений Кабінетом Міністрів України.
4. Видача дозволу, його переоформлення або видача дубліката дозволу здійснюється безоплатно.
5. Дозвіл видається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.
Строк дії дозволу визначається умовами робіт і не може перевищувати один рік.
6. Відмова у видачі дозволу видається заявнику в письмовій формі з відповідним обґрунтуванням у строк, передбачений для видачі дозволу.
Підставою для відмови у видачі дозволу є:
подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу згідно із встановленим переліком;
невідповідність поданих документів вимогам законодавства;
виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.
Відмову у видачі дозволу може бути оскаржено в установленому порядку.
7. У разі якщо в установлений частиною четвертою цієї статті строк не видано дозвіл або відмову в його видачі, право виконання на об’єкті благоустрою земляних та ремонтних робіт виникає на десятий робочий день з дня закінчення зазначеного строку, а дозвіл вважається виданим.
8. Дозвіл може бути анульовано виконавчим органом відповідної сільської, селищної, міської ради у разі:
подання особою, яка отримала дозвіл, заяви про його анулювання;
наявності відомостей про припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичною особою — підприємцем, що отримали дозвіл.
9. У разі якщо право виконання на об’єкті благоустрою земляних та ремонтних робіт передано іншій особі, дозвіл підлягає переоформленню. Переоформлення дозволу не зупиняє виконання робіт.
10. Підставами для видачі дубліката дозволу є втрата або пошкодження дозволу.
11. Особа, яка виконала на об’єктах благоустрою земляні та/або ремонтні роботи, зобов’язана власними силами привести цей об’єкт благоустрою у належний стан або може у випадках, визначених пунктом 2 частини другої статті 19 цього Закону, сплатити його відновну вартість";
 
72. 1. Право на виконання земляних, монтажних і ремонтних робіт на об’єкті благоустрою, які перешкоджають використанню цього об’єкта відповідно до його функціонального призначення, надається особі, яка отримала дозвіл виконавчого органу сільської, селищної, міської ради (далі — дозвіл).
 
      
73. Перелік робіт, для виконання яких необхідно отримати дозвіл, затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
 
      
74. 2. Дозвіл видається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.
 
      
75. Строк дії дозволу становить не більше одного року.
 
      
76. 3. Порядок видачі дозволів або відмови у їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
      
77. 4. Відмова у видачі дозволу видається заявнику в письмовому вигляді з відповідним обґрунтуванням у строк, передбачений для видачі дозволу.
 
      
78. Підставою для відмови у видачі дозволу є:
 
      
79. подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу, згідно із встановленим переліком;
 
      
80. невідповідність поданих документів вимогам законодавства;
 
      
81. виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.
 
      
82. Відмову у видачі дозволу може бути оскаржено в установленому порядку.
 
      
83. 5. У разі коли в установлений частиною другою цієї статті строк не видано дозвіл або відмову в його видачі, право на виконання земляних, монтажних і ремонтних робіт на об’єкті благоустрою, які перешкоджають використанню цього об’єкта відповідно до його функціонального призначення, виникає на десятий робочий день з дня закінчення зазначеного строку, а дозвіл вважається виданим.
 
      
84. 6. Дозвіл може бути анульовано виконавчим органом відповідної сільської, селищної, міської ради у разі:
 
      
85. подання особою, що отримала дозвіл, заяви про його анулювання;
 
      
86. наявності відомостей про припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичною особою — підприємцем, що отримали дозвіл.
 
      
87. 7. У разі коли право на виконання земляних, монтажних і ремонтних робіт на об’єкті благоустрою, які перешкоджають використанню цього об’єкта відповідно до його функціонального призначення, передано іншій особі, дозвіл підлягає переоформленню. Переоформлення дозволу не зупиняє виконання робіт.
 
      
88. 8. Особа, що проводила роботи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язана привести відповідний об’єкт благоустрою у належний стан.»;
 
      
89. «Стаття 28-1. Утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів
 
   "Стаття 28-1. Утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів
 
90. 1. Власники або балансоутримувачі об’єктів благоустрою вулично-дорожньої мережі населених пунктів забезпечують її утримання відповідно до Правил утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів та технічних засобів регулювання дорожнього руху, які затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
 
-23- Кармазін Ю.А.
У абзаці двадцять першому підпункту 12 пункту 2 розділу І законопроекту внести такі зміни "у статті 28-1 частину першу після слів: "житлово-комунального господарства" доповнити словами: "за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України".
 
Відхилено   1. Власники або балансоутримувачі об’єктів благоустрою вулично-дорожньої мережі населених пунктів забезпечують її утримання відповідно до Правил утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів та технічних засобів регулювання дорожнього руху, які затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
 
91. 2. Власник або балансоутримувач об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту забезпечує утримання такого об’єкта з необхідною кількістю машин, механізмів, спеціалізованої техніки, посипних матеріалів та реагентів.
 
   2. Власник або балансоутримувач об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту забезпечує утримання такого об’єкта з необхідною кількістю машин, механізмів, спеціалізованої техніки, посипних матеріалів та реагентів.
 
92. 3. Організація дорожнього руху забезпечується власником або балансоутримувачем об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту з урахуванням вимог Закону України «Про дорожній рух».
 
-24- Сербін Ю.С.
Абзац двадцять третій підпункту 12 пункту 2 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
"3. Тарифи на послуги з утримання майданчиків для платного паркування транспортних засобів встановлюються органами місцевого самоврядування відповідно до Порядку формування цих тарифів, затвердженого Кабінетом Міністрів України".
 
Враховано частково   3. Тарифи на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів встановлюються органами місцевого самоврядування відповідно до порядку формування цих тарифів, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
 
93. Стаття 28-2. Утримання споруд інженерного захисту територій від небезпечних геологічних процесів
 
   Стаття 28-2. Утримання споруд інженерного захисту територій від небезпечних геологічних процесів
 
94. 1. Утримання споруд інженерного захисту територій від небезпечних геологічних процесів здійснюється відповідно до правил, затверджених центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
 
-25- Кармазін Ю.А.
У абзаці двадцять п’ятому підпункту 12 пункту 2 розділу І законопроекту "у статті 28-2 частину першу після слів: "житлово-комунального господарства" доповнити словами: "за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері охорони навколишнього природного середовища".
 
Відхилено   1. Утримання споруд інженерного захисту територій від небезпечних геологічних процесів здійснюється відповідно до правил, затверджених центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
 
95. 2. Функціонування та експлуатація споруд інженерного захисту територій від небезпечних геологічних процесів здійснюються згідно з вимогами норм і правил, а також з урахуванням установленого режиму використання території.
 
   2. Функціонування та експлуатація споруд інженерного захисту територій від небезпечних геологічних процесів здійснюються згідно з вимогами норм і правил, а також з урахуванням установленого режиму використання території.
 
96. 3. У разі виявлення швидкоплинних небезпечних геологічних процесів, які безпосередньо впливають на функціонування та експлуатацію споруд інженерного захисту територій, до переліку робіт з їх утримання можуть бути включені роботи з протидії таким процесам.»;
 
   3. У разі виявлення швидкоплинних небезпечних геологічних процесів, які безпосередньо впливають на функціонування та експлуатацію споруд інженерного захисту територій, до переліку робіт з їх утримання можуть бути включені роботи з протидії таким процесам";
 
97. «Стаття 30-1. Утримання майданчиків та зон для вигулу домашніх тварин у межах населених пунктів
 
   "Стаття 30-1. Утримання майданчиків та зон для вигулу домашніх тварин у межах населених пунктів
 
98. 1. Органи місцевого самоврядування визначають необхідну кількість та місце розташування майданчиків та зон для вигулу домашніх тварин, організовують їх створення і облаштування, що включає в себе їх огородження, встановлення інформаційних табличок, контейнерів для збирання екскрементів домашніх тварин, а також питання щодо перевезення та утилізації таких екскрементів.
 
-26- Сербін Ю.С.
Абзаци двадцять дев’ятий – тридцять третій підпункту 12 пункту 2 розділу І законопроекту (частини перша – третя статті 30-1) замінити одним абзацом такого змісту:
"1. Органи місцевого самоврядування визначають необхідну кількість та місце розташування майданчиків та зон для вигулу домашніх тварин, організовують їх створення і облаштування, що включає в себе їх огородження, встановлення інформаційних табличок, контейнерів для збирання екскрементів домашніх тварин їх власниками, а також здійснюють організацію вивезення і утилізації екскрементів домашніх тварин".
 
Враховано   1. Органи місцевого самоврядування визначають необхідну кількість та місце розташування майданчиків та зон для вигулу домашніх тварин, організовують їх створення і облаштування, що включає в себе їх огородження, встановлення інформаційних табличок, контейнерів для збирання екскрементів домашніх тварин їх власниками, а також здійснюють організацію вивезення і утилізації екскрементів домашніх тварин";
 
99. 2. Для визначення необхідної кількості майданчиків та зон для вигулу домашніх тварин органи місцевого самоврядування здійснюють реєстрацію, перереєстрацію домашніх тварин у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства.
 
      
100. Під час реєстрації та перереєстрації тварин їх власникам видається реєстраційне посвідчення за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
 
      
101. 3. Під час реєстрації та перереєстрації домашніх тварин стягується плата у розмірі, встановленому органами місцевого самоврядування згідно з методикою, затвердженою центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
 
      
102. Від внесення плати під час реєстрації та перереєстрації собак звільняються інваліди по зору, для яких собака слугує поводирем.»;
 
      
103. 13) статтю 34 викласти у такій редакції:
 
-27- Сербін Ю.С.
Підпункт 13 пункту 2 розділу І викласти у такій редакції:
"13) статтю 34 викласти у такій редакції:
"Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту
1. Правила благоустрою території населеного пункту (далі - Правила) - нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об'єктів благоустрою.
Правила розробляються на основі Типових правил для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування.
Типові Правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
У разі, якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято рішення про затвердження Правил, застосовуються Типові правила благоустрою територій населеного пункту, затверджені центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил.
2. Правила включають:
1) визначення сфери дії Правил та учасників правовідносин у цій сфері;
2) забезпечення державних, громадських та приватних інтересів, відкритості та доступності Правил;
3) участь громадян, громадських організацій у виконанні Правил;
4) порядок громадського обговорення проекту Правил;
5) порядок внесення змін до Правил;
6) порядок здійснення благоустрою та утримання територій об'єктів благоустрою;
7) порядок розміщення малих архітектурних форм;
8) вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій;
9) вимоги до утримання зелених насаджень на об'єктах благоустрою загального користування (міських лісів, парків, скверів, бульварів, садів, рекреаційних зон тощо);
10) вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту території;
11) вимоги до санітарного очищення території;
12) величину меж прилеглої до підприємств, установ та організацій території у числовому значенні;
13) здійснення контролю за виконанням Правил;
14) встановлена законом відповідальність громадян та юридичних осіб за порушення Правил;
15) перелік законодавчих та нормативно-правових актів, на основі яких діють Правила;
16) інші вимоги, передбачені цим та іншими законами.
3. Правила не можуть передбачати обов'язок фізичних і юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи".
 
Враховано частково   13) статтю 34 викласти в такій редакції:
"Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту
1. Правила благоустрою території населеного пункту (далі - Правила) - нормативно-правовий акт, яким установлюється вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.
Правила розробляються на підставі Типових правил для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування.
Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято рішення про затвердження Правил, застосовуються Типові правила благоустрою території населеного пункту.
Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил.
2. Правила включають:
1) порядок здійснення благоустрою та утримання територій об'єктів благоустрою;
2) вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій;
3) вимоги до утримання зелених насаджень на об'єктах благоустрою – територіях загального користування;
4) вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту території;
5) вимоги до санітарного очищення території;
6) розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій території у числовому значенні;
7) порядок розміщення малих архітектурних форм;
8) порядок здійснення самоврядного контролю у сфері благоустрою населених пунктів;
9) інші вимоги, передбачені цим та іншими законами.
3. Правила не можуть передбачати обов'язок фізичних і юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи";
 
    -28- Кармазін Ю.А.
У підпункті 13 пункту 2 розділу І законопроекту "статтю 34 викласти в наступній редакції:
"Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту
Правила благоустрою території населеного пункту — нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою у населених пунктах.
2. Правила розробляються для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування на основі Типових правил, які затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства з урахуванням вимог, передбачених цією статтею.».
3. Орган місцевого самоврядування забезпечує вільний доступ населення до затверджених Правил.
4. Правила складаються з текстової та графічної частин.
5. Текстова частина Правил включає:
1) визначення сфери дії Правил та учасників правовідносин у цій сфері;
2) забезпечення державних, громадських та приватних інтересів, відкритості та доступності Правил;
3) участь громадян, громадських організацій у виконанні Правил;
4) порядок громадського обговорення проекту Правил;
5) порядок внесення змін до Правил;
6) порядок здійснення благоустрою та утримання територій об'єктів благоустрою;
7) заходи з реалізації проекту благоустрою території населеного пункту;
8) вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій;
9) вимоги до утримання зелених насаджень на об'єктах благоустрою загального користування (міських лісів, парків, скверів, бульварів, садів, рекреаційних зон тощо);
10) вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту території;
11) вимоги до санітарного очищення території;
12) інші вимоги, передбачені цим та іншими законами;
13) перелік установлених законом обмежень (обтяжень) на використання земельних ділянок об'єктів благоустрою;
14) здійснення контролю за виконанням Правил;
15) встановлена законом відповідальність громадян та юридичних осіб за порушення Правил;
16) перелік законодавчих та нормативно-правових актів, на основі яких діють Правила.
Текстова частина Правил благоустрою території населеного пункту може включати інші питання відповідно до законодавства.
6. Графічна частина Правил включає:
1) план благоустрою території населеного пункту з визначенням заходів з реалізації цього плану та термінів їх виконання;
2) схему обмежень використання територій об'єктів благоустрою;
3) схему меж об'єктів благоустрою населеного пункту з визначенням балансоутримувачів цих об'єктів, а також меж територій, закріплених за підприємствами, установами, організаціями.
До складу графічної частини Правил може бути включена інша технічна документація з питань благоустрою територій населених пунктів.
7. Правила не можуть передбачати обов'язок фізичних і юридичних осіб щодо отримання будь-яких дозволів, погоджень або інших документів дозвільного характеру, а також повноважень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ, організацій, утворених такими органами, видавати зазначені документи".
 
Враховано частково у підпункті 13 пункту 2 розділу І законопроекту   
104. «Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту
 
      
105. 1. Правила благоустрою території населеного пункту — нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою у населених пунктах.
 
      
106. 2. Правила затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.»;
 
      
107. 14) статтю 36 доповнити частиною шостою такого змісту:
 
-29- Сербін Ю.С.
Підпункт 14 пункту 2 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
"14) у статті 36:
у абзаці першому частини першої слова "будівель і" замітини словом "тимчасових";
абзаци п’ятий та шостий частини четвертої викласти у такій редакції:
"Благоустрій прибудинкової території багатоквартирного будинку здійснюється за рахунок коштів співвласників багатоквартирного будинку, отриманих як плата за надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.
Власник розташованої на території об'єкта благоустрою тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення на умовах договору, укладеного з балансоутримувачем об'єкта благоустрою, може фінансувати утримання прилеглої до тимчасової споруди території шляхом оплати пайової участі з утримання в належному стані об'єкта благоустрою".
 
Враховано частково   14) у статті 36:
в абзаці першому частини першої слова "будівель і" замінити словом "тимчасових";
абзаци п’ятий та шостий частини четвертої викласти в такій редакції:
"Благоустрій прибудинкової території багатоквартирного будинку здійснюється за рахунок коштів власників житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку, отриманих як плата за надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкової території.
Власник тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, розташованої на території об'єкта благоустрою державної або комунальної власності, на умовах договору, укладеного із підприємством або балансоутримувачем об’єкта благоустрою, може фінансувати утримання прилеглої до тимчасової споруди території шляхом оплати пайової участі з утримання в належному стані об'єкта благоустрою";
 
108. «6. Здійснення заходів з благоустрою прибудинкових територій багатоквартирних будинків забезпечується за рахунок коштів, отриманих як плата за надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.»;
 
      
109. 15) у статті 40:
 
-30- Сербін Ю.С.
Підпункт 15 пункту 2 розділу І законопроекту – виключити.
 
Враховано частково у підпункті 15 пункту 2 розділу І законопроекту  15) частину четверту статті 40 доповнити словами "на підставі Типового положення, яке затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства".
 
110. частину першу викласти у такій редакції:
 
      
111. «1. Самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів здійснюється виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.»;
 
      
112. частини другу і четверту виключити.
 
-31- Кармазін Ю.А.
У підпункті 15 пункту 2 розділу І законопроекту внести такі зміни "у статті 40:
частину другу залишити в чинній редакції, а саме:
"2. Для здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, виконанням Правил благоустрою території населеного пункту, в тому числі організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій, сільські, селищні, міські ради можуть утворювати інспекції з благоустрою населених пунктів".
частину четверту не виключати та викласти в такій редакції:
"4. Положення про інспекцію з благоустрою населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною або міською радою на основі Типового положення, яке затверджується центральним органом виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства".
 
Враховано частково у підпункті 15 пункту 2 розділу І законопроекту     
113. 3. Частину четверту статті 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 33, ст. 471; із змінами, внесеними Законами України від 7 липня 2011 року № 3612-VІ і від 8 липня 2011 року № 3681-VІ) доповнити абзацом такого змісту:
 
   3. Частину четверту статті 2 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., N 33, ст. 471; із змінами, внесеними Законами України від 7 липня 2011 року N 3612-VІ і від 8 липня 2011 року N 3681-VІ) доповнити абзацом тринадцятим такого змісту:
 
114. «роботи з утримання об’єктів благоустрою.».
 
   "роботи з утримання об’єктів благоустрою".
 
115. 4. Абзац п’ятий частини першої статті 1 Закону України «Про мораторій на видалення зелених насаджень на окремих об’єктах благоустрою зеленого господарства м. Києва» (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 18, ст. 121) виключити.
 
-32- Сербін Ю.С.
Пункт 4 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
"4. Абзац п’ятий частини першої статті 1 Закону України "Про мораторій на видалення зелених насаджень на окремих об’єктах благоустрою зеленого господарства м. Києва" викласти у такій редакції:
"зелені насадження — деревна, чагарникова, квіткова та трав’яна рослинність природного і штучного походження на визначеній території населеного пункту".
 
Враховано редакційно   4. Абзац п’ятий частини першої статті 1 Закону України "Про мораторій на видалення зелених насаджень на окремих об’єктах благоустрою зеленого господарства м. Києва" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 18, ст. 121) викласти в такій редакції:
"зелені насадження — деревна, чагарникова, квіткова та трав’яна рослинність природного і штучного походження на визначеній території населеного пункту".
 
116. 5. Доповнити Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затверджений Законом України від 19 травня 2011 року «Про Перелік документів ільного характеру у сфері господарської діяльності» (із зміною, внесеною Законом України від 8 липня 2011 року № 3677-VІ), пунктом 144 такого змісту:
 
   5. Доповнити Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затверджений Законом України від 19 травня 2011 року "Про Перелік документів ільного характеру у сфері господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., N 47, ст. 532; із змінами, внесеними законами України від 8 липня 2011 року N 3677-VІ та від 3 листопада 2011 року N 3995-VІ), пунктом 144 такого змісту:
 
117. «144.Дозвіл на виконання земляних, монтажних і ремонтних робіт на об’єктах благоустрою Закон України «Про благоустрій населених пунктів».
 
-33- Сербін Ю.С.
У пункті 5 розділу І слова "Дозвіл на виконання земляних, монтажних і ремонтних робіт на об’єктах благоустрою" замінити словами "Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою".
 
Враховано   "144.Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою Закон України "Про благоустрій населених пунктів".
 
118. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім пункту 5, який набирає чинності з 1 січня 2012 року.

-34- Сербін Ю.С.
Розділ ІІ викласти у такій редакції:
"ІІ. Прикінцеві та перехідні положення
1. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України до набрання чинності цим Законом:
забезпечити в межах своїх повноважень прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити прийняття міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, передбачених цим Законом, а також перегляд і скасування нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону."
 
Враховано редакційно   ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України до набрання чинності цим Законом:
забезпечити в межах своїх повноважень прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити прийняття міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, передбачених цим Законом, а також перегляд і скасування нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

    -35- Кармазін Ю.А.
Розділ ІІ викласти у наступній редакції:
"ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування".
 
Враховано частково у абзаці другому розділу ІІ законопроекту