Кількість абзаців - 74 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права особи на перегляд судових рішень (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права особи на перегляд судових рішень
 
   Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права особи на перегляд судових рішень
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
5. 1. Пункт 4 частини першої статті 111-19 Господарського процесуального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1992р., №6, ст.56) викласти у такій редакції:
 
   2. У Господарському процесуальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 6, ст. 56):
1) пункт 4 частини першої статті 111-19 викласти в такій редакції:
 
6. «4) копія рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, або клопотання особи про витребування копії рішення у органу, відповідального за виконання рішень міжнародної судової установи, якщо копії такого рішення немає у розпорядженні особи, яка подала заяву - у випадку подання заяви про перегляд судових рішень з підстави, установленої пунктом 2 частини першої статті 111-16 цього Кодексу».
 
-1- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Доповнити статтю 111-20 частиною шостою такого змісту:
«За відсутності підстав для повернення заяви, у якій міститься клопотання особи про витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, суддя-доповідач невідкладно постановляє ухвалу про витребування такої копії разом з її автентичним перекладом у органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи».
В частині четвертій статті 111-19 і далі по тексту, слова «відповідального за виконання рішень міжнародної судової установи» замінити словами «відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи» у відповідних відмінках.
 
Враховано   «4) копія рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, або клопотання особи про витребування копії такого рішення в органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи, якщо її немає у розпорядженні особи, яка подала заяву, - у разі подання заяви про перегляд судових рішень з підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 111-16 цього Кодексу»;
2) статтю 111-20 доповнити частиною шостою такого змісту:
«За відсутності підстав для повернення заяви, в якій міститься клопотання особи про витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, суддя-доповідач невідкладно постановляє ухвалу про витребування такої копії рішення разом з її автентичним перекладом в органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи»;
3) частину другу статті 111-21 після слів «з дня надходження заяви» доповнити словами «а в разі витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, – з дня надходження такої копії».
 
    -2- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
В частині другій статті 111-21 після слів «з дня надходження заяви» доповнити словами «а у разі необхідності витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, – з дня надходження такої копії».
 
Враховано    
7. 2. Пункт 4 частини першої статті 358 Цивільного процесуального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2004р., №№ 40-42, ст.492) викласти у такій редакції:
 
   3. У Цивільному процесуальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., №№ 40-42, ст. 492):
1) пункт 4 частини першої статті 358 викласти в такій редакції:
 
8. «4) копія рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, або клопотання особи про витребування копії рішення у органу, відповідального за виконання рішень міжнародної судової установи, якщо копії такого рішення немає у розпорядженні особи, яка подала заяву - у випадку подання заяви про перегляд судових рішень з підстави, установленої пунктом 2 частини першої статті 355 цього Кодексу».
 
-3- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Доповнити статтю 359 частиною шостою такого змісту:
«6. За відсутності підстав для повернення заяви, у якій міститься клопотання особи про витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, суддя-доповідач невідкладно постановляє ухвалу про витребування такої копії разом з її автентичним перекладом у органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи».
 
Враховано   «4) копія рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, або клопотання особи про витребування копії такого рішення в органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи, якщо її немає у розпорядженні особи, яка подала заяву, - у разі подання заяви про перегляд судових рішень з підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 355 цього Кодексу»;
2) статтю 359 доповнити частиною шостою такого змісту:
«6. За відсутності підстав для повернення заяви, в якій міститься клопотання особи про витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, суддя-доповідач невідкладно постановляє ухвалу про витребування такої копії рішення разом з її автентичним перекладом в органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи»;
3) частину другу статті 360 після слів «з дня надходження заяви» доповнити словами «а в разі витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, - з дня надходження такої копії».
 
    -4- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
В частині другій статті 360 після слів «з дня надходження заяви» доповнити словами «а у разі необхідності витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, - з дня надходження такої копії».
 
Враховано    
9. 3. Пункт 4 частини першої статті 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України (Відомості Верховної Ради України, 2005р., №№ 35-37, ст.446) викласти у такій редакції:
 
   4. У Кодексі адміністративного судочинства України (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., №№ 35-37, ст. 446):
1) пункт 4 частини першої статті 239-1 викласти в такій редакції:
 
10. «4) копія рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, або клопотання особи про витребування копії рішення у органу, відповідального за виконання рішень міжнародної судової установи, якщо копії такого рішення немає у розпорядженні особи, яка подала заяву - у випадку подання заяви про перегляд судових рішень з підстави, установленої пунктом 2 частини першої статті 237 цього Кодексу».
 
-5- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Доповнити статтю 239-2 частиною шостою такого змісту:
«6. За відсутності підстав для повернення заяви, у якій міститься клопотання особи про витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, суддя-доповідач невідкладно постановляє ухвалу про витребування такої копії разом з її автентичним перекладом у органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи».
 
Враховано   «4) копія рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, або клопотання особи про витребування копії такого рішення в органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи, якщо її немає у розпорядженні особи, яка подала заяву, - у разі подання заяви про перегляд судових рішень з підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 237 цього Кодексу»;
2) статтю 239-2 доповнити частиною шостою такого змісту:
«6. За відсутності підстав для повернення заяви, в якій міститься клопотання особи про витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, суддя-доповідач невідкладно постановляє ухвалу про витребування такої копії рішення разом з її автентичним перекладом в органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи»;
3) частину другу статті 240 після слів «з дня надходження заяви» доповнити словами «а в разі витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, - з дня надходження такої копії».
 
    -6- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
В частині другій статті 240 після слів «з дня надходження заяви» доповнити словами «а у разі необхідності витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, - з дня надходження такої копії».
 
Враховано    
11. 4. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
 
   1. Розділ ІV Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) доповнити главою 24-1 такого змісту:
 
12. 1) статтю 38 доповнити частиною п’ятою такого змісту:
 
-7- Шустік О.Ю.
Частину п’яту статті 38 виключити.
 
Враховано      
13. «Строки накладення адміністративного стягнення, передбачені цією статтею не поширюються на адміністративне стягнення, накладене за результатами перегляду постанови по справі про адміністративне правопорушення з підстави, передбаченої частиною першою статті 294-1 цього Кодексу»;
 
-8- Кармазін Ю.А.
У статті 38 частину п’яту виключити.
 
Враховано      
14. 2) у назві глави 24 після слова «оскарження» доповнити словом «перегляд»;
 
   «Глава 24-1. Перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення у разі встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов’язань при вирішенні справи судом
 
15. 3) доповнити статтею 294-1 такого змісту:
 
-9- Кармазін Ю.А.
У статті 294-1:
- пронумерувати всі окремі частини статті;
- у частині п’ятій слова: «до Верховного Суду України через Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ» замінити на слова: «безпосередньо до Верховного Суду України» і далі – за текстом.
- у частині шостій слова: «Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ» замінити на слова: «Верховного Суду України» і далі – за текстом.
- у частині восьмій слова: «Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ» замінити на слова: «Верховного Суду України» і далі – за текстом.
- виключити пункт 4 частини дев’ятої.
- виключити частини одинадцяту - чотирнадцяту.
- виключити перше речення частини п’ятнадцятої.
- друге речення частини п’ятнадцятої викласти в такій редакції.
- у пункті 2 частини шістнадцятої виключити слова: «якщо таке питання не розглядалося у Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ».
- частину шістнадцяту доповнити новим пунктом 3 такого змісту:
«3) виносить ухвалу про витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, якщо копії такого рішення немає у розпорядженні особи, яка подала заяву та направляє її до органу, відповідального за виконання рішень міжнародної судової установи;».
- частину вісімнадцяту викласти у такій редакції:
«У Верховному Суді України справа про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення розглядається на засіданні відповідної судової палати Верховного Суду України. Засідання є правомочним за умови присутності на ньому не менше двох третин суддів від складу відповідної судової палати Верховного Суду України, визначеного законом.».
 
Враховано частково      
    -10- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Пункт 2 запропонований проектом змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення викласти у такій редакції:
«1) доповнити новою главою 24-1:
«Глава 24-1. Перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення у разі встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов’язань при вирішенні справи судом».
 
Враховано    
16. «Стаття 294-1. Перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення у разі встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов’язань при вирішенні справи судом
 
-11- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Запропоновану законопроектом статтю 294-1 замінити відповідно статтями 294-1 – 294-10:
«Стаття 294-1 Право на перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
Стаття 294-2 Строк подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
Стаття 294-3 Вимоги до заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
Стаття 294-4 Порядок подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
Стаття 294-5 Перевірка Вищим спеціалізованим судом України
з розгляду цивільних і кримінальних справ відповідності заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення вимогам цього Кодексу
Стаття 294-6 Допуск Вищим спеціалізованим судом України з розгляду цивільних і кримінальних справ справи до провадження
Стаття 294-7 Підготовка справи до розгляду у Верховному Суді України
Стаття 294-8 Порядок розгляду справи Верховним Судом України
Стаття 294-9 Повноваження Верховного Суду України
Стаття 294-10 Постанова Верховного Суду України».
 
Враховано   Стаття 297-1. Право на перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
 
17. Постанова по справі про адміністративне правопорушення може бути переглянута з підстави встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов’язань при вирішенні судом справи про адміністративне правопорушення.
 
-12- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Часину першу і другу ст. 294-1 поміняти місцями.
 
Враховано   Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення може бути подана особою, на користь якої постановлено рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною.
 
18. Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення може бути подана особою, на користь якої постановлено рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною.
 
   Постанова по справі про адміністративне правопорушення може бути переглянута з підстави встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов’язань при вирішенні судом справи про адміністративне правопорушення.
Стаття 297-2. Строк подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
 
19. Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення може бути подана не пізніше одного місяця з дня, коли особі, на користь якої постановлено рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, стало відомо про набуття цим рішенням статусу остаточного. У разі пропущення строку для подання заяви з причин, визнаних поважними, він може бути поновлений за клопотанням особи, яка подала заяву. Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення повертається особі, яка її подала, якщо вона не порушує питання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено. Питання про поновлення строку для подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення або про повернення заяви особі, яка її подала, вирішується без виклику осіб, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення.
 
   Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення може бути подана не пізніше одного місяця з дня, коли особі, на користь якої постановлено рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, стало відомо про набуття цим рішенням статусу остаточного.
У разі пропущення строку для подання заяви з причин, визнаних поважними, він може бути поновлений за клопотанням особи, яка подала заяву. Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення повертається особі, яка її подала, якщо вона не порушує питання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.
Питання про поновлення строку для подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення або про повернення заяви особі, яка її подала, вирішується без виклику осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення.
Стаття 297-3.Вимоги до заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
 
20. Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення подається у письмовій формі та підписується особою, яка її подає, або представником особи, який додає до заяви оформлений належним чином документ про свої повноваження. У заяві про перегляд зазначаються:
 
   Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення подається у письмовій формі та підписується особою, яка її подає, або представником особи, який додає до заяви оформлений належним чином документ про свої повноваження. У заяві про перегляд зазначаються:
 
21. 1) найменування суду, до якого подається заява;
 
   1) найменування суду, до якого подається заява;
 
22. 2) ім'я, поштова адреса особи, яка подає заяву, та осіб, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення, а також їхні номери засобу зв’язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;
 
   2) ім'я (прізвище, ім'я та по батькові), поштова адреса особи, яка подає заяву, та осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, а також їхні номери засобу зв’язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;
 
23. 3) обґрунтування необхідності перегляду постанови по справі про адміністративне правопорушення у зв’язку із ухваленням рішення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною;
 
   3) обґрунтування необхідності перегляду постанови по справі про адміністративне правопорушення у зв’язку з ухваленням рішення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною;
 
24. 4) вимоги особи, яка подає заяву;
 
   4) вимоги особи, яка подає заяву;
 
25. 5) у разі необхідності - клопотання;
 
   5) у разі необхідності - клопотання;
 
26. 6) перелік матеріалів, які додаються.
 
   6) перелік матеріалів, що додаються.
Стаття 297-4. Порядок подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
 
27. Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення подається до Верховного Суду України через Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ. До заяви мають бути додані:
 
   Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення подається до Верховного Суду України через Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ. До заяви мають бути додані:
 
28. 1) копії заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення відповідно до кількості осіб, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення;
 
   1) копії заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення відповідно до кількості осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення;
 
29. 2) копії постанови у справі про адміністративне правопорушення, про перегляд якої подано заяву;
 
   2) копії постанови у справі про адміністративне правопорушення, про перегляд якої подано заяву;
 
30. 3) копія рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, або клопотання особи про витребування копії рішення у органу, відповідального за виконання рішень міжнародної судової установи, якщо копії такого рішення немає у розпорядженні особи, яка подала заяву.
 
-13- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Доповнити статтю 294-4 новою частиною такого змісту:
«За подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення судовий збір не справляється».
 
Враховано   3) копія рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, або клопотання особи про витребування копії такого рішення в органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи, якщо її немає у розпорядженні особи, яка подала заяву.
За подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення судовий збір не справляється.
Стаття 297-5. Перевірка Вищим спеціалізованим судом України
з розгляду цивільних і кримінальних справ відповідності заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення вимогам цього Кодексу
 
31. Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення, яка надійшла до Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, реєструється у день її надходження та не пізніше наступного дня передається судді-доповідачу, який визначається автоматизованою системою документообігу цього суду.
 
   Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення, яка надійшла до Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, реєструється у день її надходження та не пізніше наступного дня передається судді-доповідачу, який визначається автоматизованою системою документообігу цього суду.
 
32. Суддя-доповідач протягом трьох днів здійснює перевірку відповідності заяви вимогам цього Кодексу. У разі встановлення, що заяву подано без додержання вимог частин четвертої, п’ятої цієї статті, особа, яка подала заяву, письмово повідомляється про недоліки заяви та строк, протягом якого вона зобов’язана їх усунути.
 
-14- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
У частині сьомій слова «частин четвертої, п’ятої цієї статті» замінити словами «статей 294-3, 294-4 цього Кодексу».
 
Враховано   Суддя-доповідач протягом трьох днів здійснює перевірку відповідності заяви вимогам цього Кодексу. У разі встановлення, що заяву подано без додержання вимог статей 297-3,
297-4 цього Кодексу, особа, яка подала заяву, письмово повідомляється про недоліки заяви та строк, протягом якого вона зобов’язана їх усунути.
 
33. Якщо особа, яка подала заяву, усунула недоліки заяви в установлений строк, вона вважається поданою у день первинного її подання до Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ.
 
   Якщо особа, яка подала заяву, усунула недоліки заяви в установлений строк, така заява вважається поданою у день первинного її подання до Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ.
 
34. Заява повертається заявнику, якщо:
 
   Заява повертається заявнику, у разі якщо:
 
35. 1) заявник не усунув її недоліки протягом установленого строку;
 
   1) заявник не усунув її недоліки протягом установленого строку;
 
36. 2) заява подана особою, яка не наділена правом на подання такої заяви;
 
   2) заява подана особою, яка не наділена правом на подання такої заяви;
 
37. 3) заяву подано від імені особи, яка не має повноважень на ведення справи;
 
   3) заяву подано від імені особи, яка не має повноважень на ведення справи;
 
38. 4) є постанова Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ про відмову у допуску справи до провадження за наслідками її розгляду, прийнята з аналогічних підстав.
 
   4) є постанова Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ про відмову у допуску справи до провадження за наслідками її розгляду, прийнята з аналогічних підстав.
 
39. Повернення заяви із підстав, зазначених у частині дев’ятій цієї статті, не перешкоджає повторному зверненню у разі належного оформлення заяви або з інших підстав, ніж ті, які були предметом розгляду.
 
-15- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
У частині десятій слово «дев’ятій» замінити на слово «четвертій».
 
Враховано   Повернення заяви з підстав, зазначених у частині четвертій цієї статті, не перешкоджає повторному зверненню у разі належного оформлення заяви або з інших підстав, ніж ті, які були предметом розгляду.
За відсутності підстав для повернення заяви, в якій міститься клопотання особи про витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, суддя-доповідач невідкладно ухвалює постанову про витребування такої копії рішення разом з її автентичним перекладом в органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи.
Стаття 297-6. Допуск Вищим спеціалізованим судом України з розгляду цивільних і кримінальних справ справи до провадження
 
    -16- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Доповнити новою частиною такого змісту:
«За відсутності підстав для повернення заяви, у якій міститься клопотання особи про витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, суддя-доповідач невідкладно ухвалює постанову про витребування такої копії разом з її автентичним перекладом у органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи».
 
Враховано    
40. Вирішення питання про допуск справи до провадження здійснюється колегією у складі п’яти суддів Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, яка формується автоматизованою системою документообігу цього суду.
 
   Вирішення питання про допуск справи до провадження здійснюється колегією у складі п’яти суддів Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, яка формується автоматизованою системою документообігу цього суду.
 
41. Про допуск справи до провадження або відмову у допуску Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ протягом п’ятнадцяти днів з дня надходження заяви ухвалює постанову. Постанова ухвалюється без виклику осіб, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення. Постанова про допуск справи до провадження або про відмову в такому допуску повинна бути обґрунтованою.
 
-17- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
В частині дванадцятій
-після слів «протягом п’яти днів з дня її ухвалення» доповнити словами «а у разі необхідності витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, - з дня надходження такої копії,»;
- слово «обґрунтованою» замінити на слово «вмотивованою».
 
Враховано   Про допуск справи до провадження або відмову в допуску Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ протягом п’ятнадцяти днів з дня надходження заяви, а в разі витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, - з дня надходження такої копії, ухвалює постанову. Постанова ухвалюється без виклику осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення. Постанова про допуск справи до провадження або про відмову в такому допуску повинна бути вмотивованою.
 
42. Постанова про допуск справи до провадження разом із заявою про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення та доданими до неї документами надсилається до Верховного Суду України протягом п’яти днів з дня її ухвалення. Копія постанови про допуск справи надсилається разом з копією заяви особам, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення, а в разі відмови у допуску - особі, яка подала заяву.
 
   Постанова про допуск справи до провадження разом із заявою про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення та доданими до неї документами надсилається до Верховного Суду України протягом п’яти днів з дня її ухвалення. Копія постанови про допуск справи надсилається разом з копією заяви особам, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення, а в разі відмови в допуску - особі, яка подала заяву.
 
43. Якщо за результатами розгляду питання про допуск справи до провадження буде встановлено, що порушення Україною міжнародних зобов’язань є наслідком недотримання норм права, які регулюють порядок провадження у справах про адміністративні правопорушення, Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ ухвалює постанову про відкриття провадження у справі та вирішує питання про необхідність витребування матеріалів справи про адміністративне правопорушення. Розгляд справи здійснюється колегією у складі п’яти суддів Вищого спеціалізованого суду з розгляду цивільних і кримінальних справ у порядку визначеному статтею 294 цього Кодексу.
 
   Якщо за результатами розгляду питання про допуск справи до провадження буде встановлено, що порушення Україною міжнародних зобов’язань є наслідком недотримання норм права, які регулюють порядок провадження у справах про адміністративні правопорушення, Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ ухвалює постанову про відкриття провадження в справі та вирішує питання про необхідність витребування матеріалів справи про адміністративне правопорушення. Розгляд справи здійснюється колегією у складі п’яти суддів Вищого спеціалізованого суду з розгляду цивільних і кримінальних справ у порядку, визначеному статтею 294 цього Кодексу.
Стаття 297-7. Підготовка справи до розгляду у Верховному Суді України
 
44. Постанова про допуск справи до провадження разом із заявою про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення та доданими до неї документами реєструється у день її надходження до Верховного Суду України та не пізніше наступного дня передається судді-доповідачу, визначеному автоматизованою системою документообігу цього суду. Суддя-доповідач протягом трьох днів ухвалює постанову про відкриття провадження у справі та надсилає її копії особам, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення.
 
   Постанова про допуск справи до провадження разом із заявою про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення та доданими до неї документами реєструється у день її надходження до Верховного Суду України та не пізніше наступного дня передається судді-доповідачу, визначеному автоматизованою системою документообігу цього суду. Суддя-доповідач протягом трьох днів ухвалює постанову про відкриття провадження у справі та надсилає її копії особам, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення.
 
45. Суддя-доповідач протягом п’ятнадцяти днів з дня відкриття провадження здійснює підготовку справи до розгляду Верховним Судом України, для чого:
 
-18- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
В частині шістнадцятій пункт 1 викласти в такій редакції:
«1) вирішує питання про витребування матеріалів справи про адміністративне правопорушення з відповідного суду».
 
Враховано   Суддя-доповідач протягом п’ятнадцяти днів з дня відкриття провадження здійснює підготовку справи до розгляду Верховним Судом України, для чого:
 
46. 1) виносить ухвалу про витребування матеріалів справи про адміністративне правопорушення та направляє її до відповідного суду;
 
   1) вирішує питання про витребування матеріалів справи про адміністративне правопорушення з відповідного суду;
 
47. 2) вирішує питання про поновлення строку для подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення або про повернення заяви, якщо таке питання не розглядалося у Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.
 
   2) вирішує питання про поновлення строку для подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення або про повернення заяви, якщо таке питання не розглядалося у Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.
 
48. За результатами проведення підготовчих дій суддя-доповідач готує доповідь та ухвалює постанову про завершення підготовки та призначення справи до розгляду Верховним Судом України.
 
   За результатами проведення підготовчих дій суддя-доповідач готує доповідь, ухвалює постанову про завершення підготовки та призначення справи до розгляду Верховним Судом України.
Стаття 297-8. Порядок розгляду справи Верховним Судом України
 
49. У Верховному Суді України справа про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення розглядається на спільному засіданні всіх судових палат Верховного Суду України. Засідання є правомочним за умови присутності на ньому не менше двох третин суддів від складу Верховного Суду України, визначеного законом.
 
   У Верховному Суді України справа про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення розглядається на спільному засіданні всіх судових палат Верховного Суду України. Засідання є правомочним за умови присутності на ньому не менше двох третин суддів від складу Верховного Суду України, визначеного законом.
 
50. Строк розгляду справи Верховним Судом України не може перевищувати одного місяця з дня відкриття провадження у справі.
 
-19- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Частину дев’ятнадцяту викласти в такій редакції:
Строк розгляду справи Верховним Судом України не може перевищувати одного місяця з дня надходження до Верховного Суду України витребуваних суддею доповідачем матеріалів справи про адміністративне правопорушення.
 
Враховано   Строк розгляду справи Верховним Судом України не може перевищувати одного місяця з дня надходження до Верховного Суду України витребуваних суддею-доповідачем матеріалів справи про адміністративне правопорушення.
 
51. Відкриття судового засідання, роз’яснення особам, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення їх прав та обов’язків, оголошення складу суду здійснюється у порядку, передбаченому статтею 279 цього Кодексу. Після проведення зазначених процесуальних дій та розгляду клопотань осіб, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення, суддя-доповідач доповідає в необхідному обсязі зміст вимог, викладених у заяві про перегляд, та результати проведених ним підготовчих дій.
 
   Відкриття судового засідання, роз’яснення особам, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення їхніх прав та обов’язків, оголошення складу суду здійснюються у порядку, передбаченому статтею 279 цього Кодексу. Після проведення зазначених процесуальних дій та розгляду клопотань осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, суддя-доповідач доповідає в необхідному обсязі зміст вимог, викладених у заяві про перегляд, та результати проведених ним підготовчих дій.
 
52. Особа, яка подала заяву до Верховного Суду України, інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, у разі їх прибуття у судове засідання мають право надати пояснення по суті заявлених вимог.
 
   Особа, яка подала заяву до Верховного Суду України, інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, у разі їх прибуття у судове засідання мають право надати пояснення по суті заявлених вимог.
 
53. Неприбуття осіб, які беруть участь у провадженні в адміністративній справі, і належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, для участі у судовому засіданні не перешкоджає судовому розгляду справи.
 
-20- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
У частині двадцять другій слова «в адміністративній справі» замінити словами «у справі про адміністративне правопорушення».
 
Враховано   Неприбуття осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, і належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, для участі в судовому засіданні не перешкоджає судовому розгляду справи.
 
54. Після закінчення заслуховування пояснень особи, яка подала заяву та інших осіб, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення, суд виходить до нарадчої кімнати для ухвалення постанови.
 
   Після закінчення заслуховування пояснень особи, яка подала заяву, та інших осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, суд виходить до нарадчої кімнати для ухвалення постанови.
Стаття 297-9. Повноваження Верховного Суду України
 
55. За наслідками розгляду справи більшістю голосів від складу суду приймається одна з таких постанов:
 
   За наслідками розгляду справи більшістю голосів від складу суду приймається одна з таких постанов:
 
56. 1) про повне або часткове задоволення заяви;
 
   1) про повне або часткове задоволення заяви;
 
57. 2) про відмову в задоволенні заяви.
 
   2) про відмову в задоволенні заяви.
 
58. Суд задовольняє заяву у разі наявності підстав, передбачених частиною другою цієї статті.
 
-21- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Частину двадцять пяту статті 294-1 викласти в такій редакції:
«Суд задовольняє заяву у разі наявності підстави, передбаченої частиною другою статті 294-1».
 
Враховано   Суд задовольняє заяву у разі наявності підстави, передбаченої частиною другою статті 297-1.
 
59. Якщо суд прийшов до висновку про повне або часткове задоволення заяви він має право:
 
   Якщо суд дійшов висновку про повне або часткове задоволення заяви, він має право:
 
60. 1) скасувати постанову та закрити провадження у справі;
 
   1) скасувати постанову та закрити провадження у справі;
 
61. 2) скасувати постанову та прийняти нову постанову;
 
   2) скасувати постанову та прийняти нову постанову;
 
62. 3) скасувати постанову та направити справу про адміністративне правопорушення на новий розгляд до суду, який виніс оскаржувану постанову;
 
   3) скасувати постанову та направити справу про адміністративне правопорушення на новий розгляд до суду, який виніс оскаржувану постанову;
 
63. 3) змінити постанову.
 
-22- Кармазін Ю.А.
У частині двадцять шостій пункт: «3) змінити постанову» вважати пунктом 4.
 
Враховано   4) змінити постанову.
 
64. Верховний Суд України відмовляє у задоволенні заяви, якщо обставини, які стали підставою для перегляду справи, не підтвердилися.
 
   Верховний Суд України відмовляє в задоволенні заяви, якщо обставини, що стали підставою для перегляду справи, не підтвердилися.
Стаття 297-10. Постанова Верховного Суду України
 
65. Постанова Верховного Суду України про задоволення або відмову у задоволенні заяви повинна бути вмотивованою. Судді, які не погоджуються з постановою, можуть висловити окрему думку, що додається до постанови.
 
   Постанова Верховного Суду України про задоволення або відмову в задоволенні заяви повинна бути вмотивованою. Судді, які не погоджуються з постановою, можуть висловити окрему думку, що додається до постанови.
 
66. Постанова Верховного Суду України повинна бути виготовлена та направлена особам, які беруть участь у справі, не пізніше п’яти днів з дня завершення розгляду справи.
 
   Постанова Верховного Суду України повинна бути виготовлена та направлена особам, які беруть участь у справі, не пізніше п’яти днів з дня завершення розгляду справи.
 
67. Постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами розгляду заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення підлягають опублікуванню на офіційному веб-сайті Верховного Суду України не пізніш як через десять днів з дня їх прийняття.
 
   Постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами розгляду заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення, підлягають опублікуванню на офіційному веб-сайті Верховного Суду України не пізніш як через десять днів з дня їх прийняття.
Невиконання постанов Верховного Суду України тягне за собою відповідальність, установлену законом».
 
68. Невиконання постанов Верховного Суду України тягне за собою відповідальність, установлену законом».
 
-23- Шустік О.Ю.
Статтю 294-1 викласти в такій редакції:
«Перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
Постанова по справі про адміністративне правопорушення може бути переглянута Верховним Судом України з підстави встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов’язань при вирішенні справи про адміністративне правопорушення судом.
Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення з підстави, встановленої частиною першою цієї статті, може бути подана особою, на користь якої постановлено рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною.»
 
Враховано частково      
    -24- Шустік О.Ю.
Доповнити новими статтями 294-2 – 294-7 такого змісту:
«Стаття 294-2. Строк подання заяви про перегляд постанови про адміністративне правопорушення
Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення може бути подана не пізніше одного місяця з дня, коли особі, на користь якої постановлено рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, стало відомо про набуття цим рішенням статусу остаточного.
У разі пропущення строку для подання заяви з причин, визнаних поважними, суд за клопотанням особи, яка подала заяву про перегляд судового рішення, може поновити цей строк. Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення залишається без розгляду, якщо особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, а також якщо в поновленні строку відмовлено. Питання про поновлення строку для подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення або про залишення заяви без розгляду вирішується судом без виклику осіб, які беруть участь у справі, та за результатами розгляду постановляється відповідна ухвала.
Стаття 294-3. Вимоги до заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення подається у письмовій формі та підписується особою, яка її подає, або представником особи, який додає до заяви оформлений належним чином документ про свої повноваження. У заяві зазначаються:
1) найменування суду, до якого подається заява;
2) ім'я, поштова адреса особи, яка подає заяву, та осіб, які беруть участь у справі, а також їхні номери засобу зв’язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;
3) обґрунтування необхідності перегляду постанови по справі про адміністративне правопорушення у зв’язку із ухваленням рішення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною;
4) вимоги особи, яка подає заяву;
5) у разі необхідності – клопотання;
6) перелік матеріалів, які додаються.
Стаття 294-4. Порядок подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення подається безпосередньо до Верховного Суду України. До заяви додаються:
1) копії заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення відповідно до кількості осіб, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення;
2) копії постанови у справі про адміністративне правопорушення, про перегляд якої подано заяву;
3) копія рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, або клопотання особи про витребування копії рішення у органу, відповідального за виконання рішень міжнародної судової установи, якщо копії такого рішення немає у розпорядженні особи, яка подала заяву.
Стаття 294-5. Прийняття Верховним Судом України заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення у день її надходження реєструється у Верховному Суді України та не пізніше наступного дня передається судді-доповідачу, визначеному автоматизованою системою документообігу суду.
Суддя-доповідач протягом трьох днів здійснює перевірку відповідності заяви вимогам цього Кодексу.
У разі, якщо заяву про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення подано після закінчення строку, встановленого статтею 294-2 цього Кодексу і заявник не порушує питання про поновлення цього строку, суддя-доповідач виносить ухвалу про залишення заяви без розгляду.
У разі, якщо заяву подано без додержання вимог статей 294-3 та 294-4 цього Кодексу, суддя-доповідач постановляє ухвалу про залишення такої заяви без руху. При цьому заявнику надається строк, протягом якого він зобов’язаний усунути недоліки поданої заяви, який не може перевищувати одного місяця. Залишення заяви без руху перериває перебіг строку вирішення суддею питання щодо перевірки відповідності заяви вимогам цього Кодексу.
Якщо заявник усунув недоліки заяви в установлений строк, вона вважається поданою в день первинного її подання до Верховного Суду України.
Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення повертається заявнику, у разі, якщо:
1) заявник не усунув її недоліки протягом установленого строку;
2) заяву подано особою, яка не наділена правом на подання такої заяви;
3) заяву підписано особою, яка не має права її підписувати;
4) є ухвала Верховного Суду України про відмову у прийнятті справи до провадження за наслідками її розгляду, винесена з аналогічних підстав;
5) до надіслання копії ухвали про відкриття провадження у справі від особи, яка подала заяву про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення, надійшла заява про її відкликання.
Про повернення заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення виноситься ухвала.
Повернення заяви на підставах, зазначених у частині шостій цієї статті, не перешкоджає повторному зверненню в разі належного оформлення заяви або на інших підставах, ніж ті, що були предметом розгляду.
Якщо заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення відповідає вимогам цього Кодексу, суддя-доповідач виносить ухвалу про відкриття провадження у справі та надсилає її копії особам, які беруть участь у справі.
Стаття 294-6. Підготовка справи до розгляду у Верховному Суді України
Суддя-доповідач протягом п'ятнадцяти днів з дня відкриття провадження здійснює підготовку справи до розгляду Верховним Судом України:
1) виносить ухвалу про витребування матеріалів справи про адміністративне правопорушення та направляє її до відповідного суду;
2) визначає порядок розгляду справи (у відкритому судовому засіданні або в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами);
3) вирішує питання про поновлення строку для подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення;
За наслідками проведення підготовчих дій суддя-доповідач готує доповідь і постановляє ухвалу про закінчення підготовки та призначення справи до розгляду Верховним Судом України.
Стаття 294-6. Порядок розгляду справи Верховним Судом України
У Верховному Суді України справа про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення розглядається на спільному засіданні всіх судових палат Верховного Суду України. Засідання є правомочним за умови присутності на ньому не менше двох третин суддів від складу Верховного Суду України, визначеного законом.
Строк розгляду справи Верховним Судом України не може перевищувати одного місяця з дня надходження до Верховного Суду України витребуваних суддею-доповідачем матеріалів справи.
Відкриття судового засідання, роз’яснення особам, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення їх прав та обов’язків, оголошення складу суду здійснюється у порядку, передбаченому статтею 279 цього Кодексу.
Після проведення зазначених процесуальних дій та розгляду клопотань осіб, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення, суддя-доповідач доповідає в необхідному обсязі зміст вимог, викладених у заяві про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення, та результати проведених ним підготовчих дій.
Особа, яка подала заяву до Верховного Суду України, інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, у разі їх прибуття у судове засідання мають право надати пояснення по суті заявлених вимог.
Неприбуття осіб, які беруть участь у провадженні в адміністративній справі, і належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, для участі у судовому засіданні не перешкоджає судовому розгляду справи.
Після закінчення заслуховування пояснень особи, яка подала заяву та інших осіб, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення, суд виходить до нарадчої кімнати для прийняття постанови.
Стаття 294-7. Повноваження Верховного Суду України
За наслідками розгляду справи більшістю голосів від складу суду приймається одна з таких постанов:
1) про повне або часткове задоволення заяви;
2) про відмову в задоволенні заяви.
Суд задовольняє заяву у разі наявності підстав, передбачених статтею 294-1 цього кодексу.
Якщо суд прийшов до висновку про повне або часткове задоволення заяви він має право:
1) скасувати постанову та закрити провадження у справі;
2) скасувати постанову та прийняти нову постанову;
3) скасувати постанову та направити справу про адміністративне правопорушення на новий розгляд до суду, який виніс оскаржувану постанову;
3) змінити постанову.
Верховний Суд України відмовляє у задоволенні заяви, якщо обставини, які стали підставою для перегляду справи, не підтвердилися.
Постанова Верховного Суду України про задоволення або відмову у задоволенні заяви повинна бути вмотивованою.
Судді, які не погоджуються з постановою, можуть висловити окрему думку, що додається до постанови.
Постанова Верховного Суду України повинна бути виготовлена та направлена особам, які беруть участь у справі, не пізніше п’яти днів з дня її прийняття.
Постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами розгляду заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення підлягають опублікуванню на офіційному веб-сайті Верховного Суду України не пізніш як через десять днів з дня їх прийняття.
Невиконання постанов Верховного Суду України тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
 
Враховано частково    
69. 5. Пункт 2 частини першої статті 32 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» (Відомості Верховної Ради України, 2010р., № 41-45, ст.529) викласти у такій редакції:
 
   5. Пункт 2 частини першої статті 32 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»
(Відомості Верховної Ради України, 2010 р., №№ 41-45, ст. 529) викласти в такій редакції:
 
70. «2) у випадках, передбачених процесуальним законом, розглядає справи відповідної судової юрисдикції як суд першої або апеляційної інстанції, а також переглядає справи у разі встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов’язань при вирішенні справи судом».
 
-25- Кармазін Ю.А.
Пункт 2 частини першої статті 32 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» залишити в чинній редакції, а саме:
«2) у випадках, передбачених процесуальним законом, розглядає справи відповідної судової юрисдикції як суд першої або апеляційної інстанції».
 
Враховано частково   «2) у випадках, передбачених процесуальним законом, розглядає справи відповідної судової юрисдикції як суд першої або апеляційної інстанції, а також розглядає справи у разі встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов’язань при вирішенні справи судом, якщо за результатами розгляду питання про допуск справи до провадження Верховного Суду України буде встановлено, що така справа підлягає розгляду вищим спеціалізованим судом».
 
    -26- Ківалов С.В.
Пилипенко В.П.
Пункт 2 частини першої статті 32 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» викласти в такій редакції:
«2) у випадках, передбачених процесуальним законом, розглядає справи відповідної судової юрисдикції як суд першої або апеляційної інстанції, а також розглядає справи у разі встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов’язань при вирішенні справи судом, якщо за результатами розгляду питання про допуск справи до провадження Верховного Суду України, буде встановлено, що така справа підлягає розгляду вищим спеціалізованим судом».
 
Враховано    
71. ІІ. Прикінцеві та перехідні положення
 
   ІІ. Прикінцеві та перехідні положення
 
72. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
73. 2. Положення цього Закону в частині встановлення строку для подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення не поширюються на постанови, підстави для перегляду яких виникли до набрання чинності цим Законом. Заяви про перегляд таких постанов можуть бути подані протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом.

   2. Положення цього Закону в частині встановлення строку для подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення не поширюються на постанови, підстави для перегляду яких виникли до набрання чинності цим Законом. Заяви про перегляд таких постанов можуть бути подані протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом.