Кількість абзаців - 74 Таблиця поправок


Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування суб'єктів індустрії програмної продукції (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування суб’єктів індустрії програмної продукції
 
-1- Царьков Є.І.
У зв’язку із зміною концепції проекту та запровадження особливостей оподаткування індустрії програмної продукції на тимчасовій основі назву законопроекту після слів «змін до» доповнити словами «розділу ХХ «Перехідні положення»
 
Враховано   ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування суб’єктів індустрії програмної продукції
 
2.

 
-2- Шевчук О.Б.
Назву викласти в такій редакції:
"Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів щодо особливостей оподаткування підприємств галузі інформаційних технологій".
 
Враховано частково щодо внесення змін лише до Податкового кодексу та особливостей оподаткування замість спеціального режиму     
3. Верховна Рада України постановляє:
I. Внести до Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112) такі зміни:
 
-3- Царьков Є.І.
Абзац перший розділу І після слова «до» доповнити словами «розділу ХХ «Перехідні положення»
 
Враховано   Верховна Рада України постановляє:
І. Внести до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112) такі зміни:
 
4. 1. У статті 56:
 
-4- Царьков Є.І.
Виключити пункт 1 Розділу І законопроекту щодо змін до статті 56.
 
Враховано      
5. пункт 56.15 викласти в такій редакції:
 
      
6. «56.15. Скарга, подана із дотриманням строків, визначених пунктом 56.3. цієї статті, зупиняє виконання платником податків податкового повідомлення-рішення (рішення), акту контролюючого органу, що оскаржується, в тому числі грошових зобов’язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), акті на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження.
Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов’язання, що оскаржується, вважається неузгодженою, право платника податку на застосування спеціального податкового режиму не скасовується, платник податку, що оскаржує відповідне рішення контролюючого органу, не виключається з відповідного реєстру платників податків.»;
в абзаці першому пункт 56.18. після слів «контролюючого органу» доповнити словами «, в тому числі»;
 
-5- Шевчук О.Б.
Викласти абзаци третій – п’ятий пункту 1 проекту в такій редакції:
"56.15. Скарга, подана із дотриманням строків, визначених пунктом 56.3 цієї статті, зупиняє виконання платником податків податкового повідомлення - рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується, в тому числі грошових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження.
Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов'язання, що оскаржується, вважається неузгодженою, право платника податку на застосування особливостей оподаткування підприємств галузі інформаційних технологій, встановлених цим Кодексом, не скасовується, платник податку, що оскаржує відповідне рішення контролюючого органу, не виключається з реєстру підприємств галузі інформаційних технологій.
Для цілей цього пункту під іншими рішеннями контролюючого органу розуміються рішення щодо:
а) анулювання свідоцтва про реєстрацію підприємства галузі інформаційних технологій, що застосовує особливості оподаткування підприємств галузі інформаційних технологій;
б) виключення підприємства галузі інформаційних технологій з реєстру підприємств галузі інформаційних технологій";
в абзаці першому пункту 56.18 після слів "інше рішення контролюючого органу" доповнити словами ", в тому числі
 
Відхилено у зв’язку із зміною редакції     
7. 2. у пункті 1 частини другої підпункту 140.1.2. пункту 140.1. статті 140 після слів «суміжним правом на» доповнити словами «комп’ютерні програми (програмне забезпечення), «;
 
-6- Царьков Є.І.
Замінити абзац сьомий розділу І двома абзацами такого змісту:
"1. Підрозділ 2 доповнити пунктом 26 такого змісту:
"26. Тимчасово з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції, створеної в результаті здійснення економічної діяльності, види якої зазначені у підпункті 1.5 пункту 14 підрозділу 10 цього Розділу".
 
Враховано Відповідно до пов’язаної поправки № 63 положення пункту 6 розділу І перенесено на початок законопроекту  1. Підрозділ 2 доповнити пунктом 26 такого змісту:
"26. Тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції, створеної в результаті здійснення економічної діяльності, види якої зазначені у підпункті 1.5 пункту 14 підрозділу 10 цього розділу".
 
    -7- Шевчук О.Б.
Викласти пункт 2 в такій редакції:
"2) у пункті 1 частини другої підпункту 140.1.2 пункту 140.1 статті 140 після слів "на кінематографічні фільми іноземного виробництва, музичні та літературні твори" доповнити словами ", а також права на використання програмного забезпечення".
 
Відхилено у зв’язку із зміною редакції   
8. 3. статтю 151 доповнити пунктом 151.4. такого змісту:
«151.4. За ставкою 16 відсотків прибутку суб’єктів спеціального режиму оподаткування індустрії програмної продукції від здійснення видів економічної діяльності, визначених у пункті 156-1.5. статті 156-1 цього Кодексу»;
 
-8- Царьков Є.І.
Пункт 3 викласти як зміни до пункту 10 підрозділу 4 Розділу ХХ у такій редакції:
"1. Абзаци четвертий та п’ятий пункту 10 підрозділу 4 доповнити словами «а для суб’єктів індустрії програмної продукції, які застосовують особливості оподаткування, передбачені в пункті 14 підрозділу 10 цього Розділу – 5 відсотків".
 
Враховано   2. Абзаци четвертий та п’ятий пункту 10 підрозділу 4 доповнити словами «а для суб’єктів індустрії програмної продукції, які застосовують особливості оподаткування, передбачені в пункті 14 підрозділу 10 цього розділу, – 5 відсотків".
 
    -9- Шевчук О.Б.
Викласти пункт 3 в такій редакції:
"3) статтю 151 доповнити пунктом 151.4 такого змісту:
"151.4. За ставкою 5 відсотків прибутку підприємств галузі інформаційних технологій, що застосовують особливості оподаткування підприємств галузі інформаційних технологій від операцій з реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг, визначених у пункті 156-1.5 статті 156-1 цього Кодексу.";
 
Відхилено у зв’язку із зміною редакції   
    -10- Кармазін Ю.А.
У пункті 151.4 статті 151 цифру «16» замінити на цифру «12» і далі – за текстом.
 
Відхилено    
    -11- Матчук В.Й.
Пункт 151.4 викласти у такій редакції:
"151.4. За ставкою 10 відсотків прибутку для суб’єктів спеціального режиму оподаткування індустрії програмної продукції".
 
Відхилено    
9. 4. доповнити новою статтею 156-1 такого змісту:
«Стаття 156-1. Спеціальний режим оподаткування суб’єктів індустрії програмної продукції
156-1.1. Резидент, який відповідає критеріям, встановленим у пункті 156-1.4 цієї статті (далі - суб’єкт індустрії програмної продукції), може обрати спеціальний режим оподаткування.
 
-12- Царьков Є.І.
Відповідно до зміненої концепції щодо запровадження особливостей оподаткування суб’єктів індустрії програмної продукції на тимчасовій основі пункт 4 проекту викласти як зміни до підрозділу 10 Розділу ХХ з відповідними належними техніко-юридичними уточненнями, за текстом цього пункту слова "спеціальний режим" в усіх відмінках замінити словом "особливості" або словами "що застосовує особливості" у відповідному відмінку, а абзаци перший – третій зазначеного пункту замінити абзацами такого змісту:
"2. Підрозділ 10 доповнити пунктом 14 такого змісту:
"14. Особливості оподаткування суб’єктів індустрії програмної продукції
1.1. Тимчасово в період з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року платник податків, який відповідає критеріям, встановленим у пункті 1.4 цього пункту (далі - суб’єкт індустрії програмної продукції), має право застосовувати особливості оподаткування, передбачені цим пунктом".
 
Враховано   3. Підрозділ 10 доповнити пунктом 14 такого змісту:
"14. Особливості оподаткування суб’єктів індустрії програмної продукції.
1.1. Тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, платник податків, який відповідає критеріям, встановленим у підпункті 1.4 цього пункту (далі - суб’єкт індустрії програмної продукції), має право застосовувати особливості оподаткування, передбачені цим пунктом.
 
10. 156-1.2. Згідно із спеціальним режимом оподаткування податок на прибуток від здійснення видів економічної діяльності, визначених у пункті 156-1.5. цієї статті, нараховується суб’єктом індустрії програмної продукції за ставкою, визначеною пунктом 151.4. статті 151 цього Кодексу.
 
-13- Царьков Є.І.
За текстом пункту 4 проекту цифри "151.4" замінити цифрами "151.1", слова та цифри "пунктом 151.4. статті 151 цього Кодексу" замінити словами та цифрами "підпункт 1.5. цього пункту" у відповідній редакції та з віповідними редакційними уточненнями.
 
Враховано   1.2. Згідно із особливостями оподаткування податок на прибуток від здійснення видів економічної діяльності, визначених у підпункті 1.5 цього пункту, нараховується суб’єктом індустрії програмної продукції за ставкою, визначеною пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу.
 
    -14- Матчук В.Й.
Пункт 156-1.2 викласти у такій редакції:
"156-1.2. Згідно із спеціальним режимом оподаткування податок на прибуток нараховується суб’єктом індустрії програмної продукції за ставкою, визначеною пунктом 151.4. статті 151 цього Кодексу".
 
Відхилено зв’язку із зміною редакції   
11. 156-1.3. Платники податку ведуть окремий облік доходів та витрат, пов’язаних з отриманням прибутку від здійснення видів економічної діяльності, визначених у пункті 156-1.5. цієї статті. При цьому:
 
-15- Матчук В.Й.
Пункт 156-1.3 виключити та змінити відповідно нумерацію пунктів та підпунктів та посилання на їх номери.
 
Відхилено   1.3. Платники податку ведуть окремий облік доходів та витрат, пов’язаних з отриманням прибутку від здійснення видів економічної діяльності, визначених у підпункті 1.5 цього пункту.
При цьому:
 
12. до складу витрат таких платників податку, пов’язаних з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.4. статті 151 цього Кодексу, не включаються витрати, пов’язані з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.1. статті 151 цього Кодексу;
 
   до складу витрат таких платників податку, пов’язаних з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною підпунктом 1.2 цього пункту, не включаються витрати, пов’язані з отриманням прибутку від іншої діяльності, ніж передбачена в підпункті 1.5 цього пункту;
 
13. сума амортизаційних відрахувань, нарахованих на основні засоби, що використовуються для отримання прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.4. статті 151 цього Кодексу, не враховується у витратах, пов’язаних з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.1. статті 151 цього Кодексу.
 
   сума амортизаційних відрахувань, нарахованих на основні засоби, що використовуються для отримання прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною підпунктом 1.2 цього пункту, не враховується у витратах, пов’язаних з отриманням прибутку від іншої діяльності, ніж передбачена в підпункті 1.5 цього пункту.
 
14. У разі якщо основні засоби використовуються одночасно для отримання прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.4. статті 151 цього Кодексу, та інших прибутків, що оподатковуються за ставкою, визначеною пунктом 151.1. статті 151 цього Кодексу, витрати платника податку, пов’язані з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.4. статті 151 цього Кодексу, підлягають збільшенню на частку загальної суми нарахованих амортизаційних відрахувань, яка так відноситься до загальної суми нарахованих амортизаційних відрахувань звітного податкового періоду, як сума доходів від видів економічної діяльності, визначених у пункті 156-1.5. цієї статті, відноситься до доходів від всіх інших видів економічної діяльності такого підприємства.
 
   У разі якщо основні засоби використовуються одночасно для отримання прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною підпунктом 1.2 цього пункту, та прибутків від іншої діяльності, витрати платника податку, пов’язані з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною підпунктом 1.2 цього пункту, підлягають збільшенню на частку загальної суми нарахованих амортизаційних відрахувань, яка так відноситься до загальної суми нарахованих амортизаційних відрахувань звітного податкового періоду, як сума доходів від видів економічної діяльності, визначених у підпункті 1.5 цього пункту, відноситься до доходів від усіх видів економічної діяльності такого платника податку.
 
15. Аналогічно відбувається розподіл витрат, що одночасно пов’язані як з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.4. статті 151 цього Кодексу, так і з отриманням інших прибутків, що оподатковуються за ставкою, визначеною пунктом 151.1. статті 151 цього Кодексу.
 
   Аналогічно відбувається розподіл витрат, що одночасно пов’язані як з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною підпунктом 1.2, цього пункту, так і з отриманням прибутків від іншої діяльності.
 
16. 156-1.4. Суб’єктом індустрії програмної продукції вважається суб’єкт господарювання, який протягом попередніх 4 послідовних звітних податкових періодів, визначених п. 34.1.3. цього Кодексу, сукупно одночасно відповідає таким критеріям:
 
-16- Царьков Є.І.
За текстом законопроекту слова та цифри "звітних податкових періодів, визначених п. 34.1.3. цього Кодексу" в усіх відмінках замінити словами "звітний (податковий) квартал" у відповідному відмінку та множині та провести належні редакційні уточнення.
 
Враховано   1.4. Суб’єктом індустрії програмної продукції вважається суб’єкт господарювання, який протягом попередніх чотирьох послідовних звітних (податкових) кварталів сукупно одночасно відповідає таким критеріям:
 
    -17- Матчук В.Й.
Абзац перший пункту 156-1.4 викласти у такій редакції:
"156-1.3 Суб’єктом індустрії програмної продукції може бути суб’єкт господарювання, який сукупно одночасно відповідає таким критеріям:".
 
Відхилено    
17. 156-1.4.1) питома вага доходів суб’єкта господарювання від здійснення видів економічної діяльності, визначених у пункті 156-1.5. цієї статті, становить не менш як 70 відсотків доходів від всіх видів економічної діяльності з реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг;
 
   1) питома вага доходів суб’єкта від здійснення видів економічної діяльності, визначених у підпункті 1.5 цього пункту, становить не менш як 70 відсотків доходів від усіх видів економічної діяльності з реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг;
 
18. 156-1.4.2) середньооблікова кількість працівників перевищує 10 осіб;
 
-18- Царьков Є.І.
Виключити підпункт 156-1.4.2 нової статті 156-1, запропонованої законопроектом
 
Враховано      
19. 156-1.4.3) первісна вартість основних засобів та/або нематеріальних активів перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;
 
-19- Кармазін Ю.А.
У підпункті 156-1.4.3) пункту 156-1.4 слова: «первісна вартість» замінити на слова: «залишкова вартість» і далі – за текстом.
 
Відхилено   2) первісна вартість основних засобів та/або нематеріальних активів суб’єкта перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;
 
20. 156-1.4.4) загальна сума розбіжностей між податковим кредитом з податку на додану вартість, сформованим платником податку за придбаними товарами/послугами та податковими зобов’язаннями його контрагентів, в частині постачання таких товарів/послуг, за даними податкових накладних, не перевищує 1000 розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;
 
-20- Царьков Є.І.
Виключити підпункт 156-1.4.2 нової статті 156-1, запропонованої законопроектом.
 
Враховано   3) у суб'єкта відсутній податковий борг;
 
    -21- Матчук В.Й.
Підпункт 156-1.4.4 викласти у такій редакції:
"156-1.3.4) у суб'єкта господарювання відсутній податковий борг".
 
Враховано частково шляхом доповненння новим підпунктом, що містить такий критерій   
21. 156-1.4.5) щодо нього судом не прийнято постанови про визнання боржника банкрутом відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
 
   4) щодо суб’єкта судом не прийнято постанови про визнання боржника банкрутом відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
 
22. Для новоутворених суб’єктів індустрії програмної продукції, що утворені менше ніж за 4 повних звітних податкових періоди, визначених п. 34.1.3. цього Кодексу, до дати подання реєстраційної заяви із дотриманням вимог, встановлених пунктом 156-1.6. цієї статті (крім суб’єктів господарювання, які бажають обрати спеціальний режим оподаткування у звітному податковому періоді, в якому їх було утворено), дозволяється при визначенні відповідності такого суб’єкта господарювання критеріям, встановленим цим пунктом, застосовувати показники господарської діяльності за період фактичної діяльності такого суб’єкта господарювання та за умови дотримання всіх зазначених критеріїв у фактичній кількості звітних податкових періодів, визначених п. 34.1.3. цього Кодексу
 
-22- Царьков Є.І.
Абзац шістнадцятий пункту 4 замінити трьома абзацами такого змісту:
"Для новоутворених суб’єктів індустрії програмної продукції, що здійснюють діяльність не менше ніж двох повних звітних (податкових) кварталів до дати подання реєстраційної заяви в порядку, передбаченому підпунктом 1.6 цього пункту, дозволяється при визначенні відповідності такого суб’єкта критеріям, встановленим цим пунктом, застосовувати показники господарської діяльності за період фактичної діяльності такого суб’єкта та за умови дотримання всіх зазначених критеріїв у фактичній кількості звітних (податкових) кварталів.
По закінченню двох повних звітних (податкових) кварталів з дня реєстрації новоутвореного суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, орган державної податкової служби проводить документальну позапланову виїзну перевірку платника щодо відповідності його діяльності критеріям, встановленим цим пунктом.
У разі невідповідності діяльності суб’єкта критеріям, встановленим цим пунктом, такий платник податків має провести нарахування податків і виконати дії в порядку та за правилами, передбаченими підпунктом 1.7 цього пункту, а орган державної податкової служби приймає рішення про анулювання свідоцтва про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, у порядку, передбаченому в підпункті 1.8 цього пункту".
 
Враховано   Для новоутворених суб’єктів індустрії програмної продукції, які здійснюють діяльність протягом не менше двох повних звітних (податкових) кварталів до дня подання реєстраційної заяви в порядку, передбаченому підпунктом 1.6 цього пункту, дозволяється при визначенні відповідності такого суб’єкта критеріям, встановленим цим пунктом, застосовувати показники господарської діяльності за період фактичної діяльності суб’єкта та за умови дотримання всіх зазначених критеріїв у фактичній кількості звітних (податкових) кварталів.
По закінченню двох повних звітних (податкових) кварталів з дня реєстрації новоутвореного суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, орган державної податкової служби проводить документальну позапланову виїзну перевірку платника щодо відповідності його діяльності критеріям, встановленим цим пунктом.
У разі невідповідності діяльності суб’єкта критеріям, встановленим цим пунктом, такий платник податків має провести нарахування податків і виконати дії в порядку та за правилами, передбаченими підпунктом 1.7 цього пункту, а орган державної податкової служби приймає рішення про анулювання свідоцтва про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, у порядку, передбаченому в підпункті 1.8 цього пункту.
 
    -23- Матчук В.Й.
Два останні абзаци нового підпункту 156-1.4.5 виключити.
 
Відхилено    
23. Не вважаються новоутвореними суб’єкти господарювання, які утворені в період після набрання чинності цим Кодексом шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення), приватизації та корпоратизації.
 
-24- Царьков Є.І.
Абзац сімнадцятий пункту 4 викласти у такій редакції:
"Для цілей цього пункту не вважаються новоутвореними суб’єкти господарювання, які утворені після набрання чинності Законом України "Про внесення змін до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування суб’єктів індустрії програмної продукції" шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення), приватизації та корпоратизації".
 
Враховано   Для цілей цього пункту не вважаються новоутвореними суб’єкти господарювання, які утворені після набрання чинності Законом України "Про внесення змін до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування суб’єктів індустрії програмної продукції" шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення), приватизації та корпоратизації.
 
    -25- Аржевітін С.М.
В останньому абзаці нового підпункту 156-1.4.5) слова «…реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення),…» - виключити.
 
Відхилено    
24. 156-1.5. Видами економічної діяльності з реалізації товарів, виконання робіт та надання послуг в індустрії програмної продукції в цілях визначення наявності права суб’єкта господарювання індустрії програмної продукції на використання спеціального режиму оподаткування є:
 
-26- Царьков Є.І.
У пункті 156-1.5 слова "використання спеціального режиму" замінити словами "застосування особливостей", а слово "господарювання" виключити.
 
Враховано   1.5. Видами економічної діяльності з реалізації товарів, виконання робіт та надання послуг в індустрії програмної продукції в цілях визначення наявності права суб’єкта індустрії програмної продукції на застосування особливостей оподаткування є:
 
25. 156-1.5.1) видання програмного забезпечення, включаючи видання та реалізацію (продаж, прокат та (або) надання ліцензій) системних пакетів програм, службових та ігрових програм, публікацію готового (несистемного) програмного забезпечення, у тому числі переклад або адаптацію несистемного програмного забезпечення для певного ринку за власний рахунок: операційні системи, бізнес та інші додатки; випуск комп'ютерних ігор для всіх платформ;
 
-27- Матчук В.Й.
Підпункт 156-1.5.1 викласти у такій редакції:
"156-1.4.1) розроблення, видання, тиражування, опублікування програмного забезпечення, оптова та роздрібна торгівля програмним забезпеченням, включаючи видання та реалізацію (продаж, прокат та (або) надання ліцензій) системних пакетів програм, службових та ігрових програм, публікацію готового програмного забезпечення, переклад або адаптацію програмного забезпечення; випуск ігор, відеоігор для всіх платформ".
 
Відхилено   1) видання програмного забезпечення, включаючи видання і реалізацію (продаж, прокат та/або надання ліцензій) системних пакетів програм, службових та ігрових програм, публікацію готового (несистемного) програмного забезпечення, у тому числі переклад або адаптацію несистемного програмного забезпечення для певного ринку за власний рахунок: операційні системи, бізнес та інші додатки; випуск комп'ютерних ігор для всіх платформ;
 
26. 156-1.5.2) комп’ютерне програмування та всі види діяльності з написання, модифікування, тестування та забезпечення технічною підтримкою, документування програмного забезпечення (в тому числі з використанням комерційних або вільно розповсюджених модулів), включаючи розроблення структури та змісту і/або написання системи команд, необхідних для створення та виконання: системного програмного забезпечення (у тому числі відновлення), прикладних програм (у тому числі відновлення), баз даних, веб-сайтів (у тому числі їх аудіовізуальних елементів); настроювання програмного забезпечення, тобто модифікацію та конфігурацію існуючих додатків, таким чином, щоб воно функціонувало в рамках інформаційної системи клієнта; розроблення індивідуального програмного забезпечення (на замовлення) та адаптування пакетів програм до потреб користувачів; написання програмних супроводжуючих інструкцій для користувачів;
 
-28- Матчук В.Й.
Підпункт 156-1.5.2 викласти у такій редакції:
"156-1.4.2) комп’ютерне програмування та всі види діяльності з написання, модифікування, тестування та забезпечення технічною підтримкою, документування програмного забезпечення (в тому числі з використанням комерційних або вільно розповсюджених модулів), включаючи розроблення структури та змісту і/або написання системи команд, необхідних для створення та виконання: системного програмного забезпечення (у тому числі відновлення), прикладних програм (у тому числі відновлення), баз даних, веб-сайтів (у тому числі їх аудіовізуальних елементів) та будь-яких інших комп'ютерних програм; настроювання програмного забезпечення, в тому числі модифікація та конфігурування існуючих додатків, таким чином, щоб воно функціонувало в рамках інформаційної системи клієнта; розроблення індивідуального програмного забезпечення (на замовлення), адаптування комп'ютерних програм до потреб користувачів; написання інструкцій для користувачів щодо встановлення та/або використання комп'ютерних програм".
 
Відхилено   2) комп’ютерне програмування та всі види діяльності з написання, модифікування, тестування і забезпечення технічною підтримкою, документування програмного забезпечення (у тому числі з використанням комерційних або вільно розповсюджених модулів), включаючи розроблення структури і змісту та/або написання системи команд, необхідних для створення та виконання: системного програмного забезпечення (у тому числі відновлення), прикладних програм (у тому числі відновлення), баз даних, веб-сайтів (у тому числі їх аудіовізуальних елементів); настроювання програмного забезпечення, тобто модифікацію та конфігурацію існуючих додатків, таким чином, щоб воно функціонувало в рамках інформаційної системи клієнта; розроблення індивідуального програмного забезпечення (на замовлення) та адаптування пакетів програм до потреб користувачів; написання програмних супроводжуючих інструкцій для користувачів;
 
27. 156-1.5.3) консультування з питань інформатизації, включаючи планування та розроблення комп'ютерних систем, які поєднують комплектуюче устаткування, програмне забезпечення та комунікаційні технології, консультування щодо типу та конфігурації комп'ютерних технічних засобів та використання технологій програмного забезпечення: аналіз інформаційних потреб користувачів та пошук найоптимальніших рішень, консультування з питань створення продукції програмного забезпечення та надання допомоги щодо технічних аспектів комп'ютерних систем, консультування з питань обслуговування роботи програмного забезпечення та інформатизації;
 
-29- Матчук В.Й.
Підпункт 156-1.5.3 викласти у такій редакції:
"156-1.4.3) консультування з питань інформатизації, включаючи планування та розроблення комп'ютерних систем, які поєднують комплектуюче устаткування, програмне забезпечення та комунікаційні технології; консультування щодо типу та конфігурації комп'ютерних технічних засобів й іншого обладнання, на яке встановлюється програмне забезпечення, або використання програмного забезпечення, в тому числі аналіз інформаційних потреб користувачів та пошук найоптимальніших рішень; консультування з питань створення програмного забезпечення та надання допомоги щодо технічних аспектів комп'ютерних систем, консультування з питань обслуговування і експлуатації програмного забезпечення та інформатизації".
 
Відхилено   3) консультування з питань інформатизації, включаючи планування та розроблення комп'ютерних систем, що поєднують комплектуюче устаткування, програмне забезпечення та комунікаційні технології, консультування щодо типу та конфігурації комп'ютерних технічних засобів і використання технологій програмного забезпечення: аналіз інформаційних потреб користувачів та пошук найоптимальніших рішень, консультування з питань створення продукції програмного забезпечення і надання допомоги щодо технічних аспектів комп'ютерних систем, консультування з питань обслуговування роботи програмного забезпечення та інформатизації;
 
    -30- Аржевітін С.М.
Підпункт 156-1.5.3 нової статті 156-1 – виключити.
 
Відхилено    
28. 156-1.5.4) діяльність із керування комп'ютерним устаткуванням, включаючи надання послуг з місцевого керування та діяльності комп'ютерних систем клієнтів, а також з оброблення даних та інші супутні послуги, експлуатацію на довготривалій (постійній) основі засобів обробки даних, що належать іншим користувачам;
 
-31- Матчук В.Й.
Підпункт 156-1.5.4 викласти у такій редакції:
"156-1.4.4) моніторинг, контроль, адміністрування, управління комп'ютерним устаткуванням, іншим обладнанням, на яке встановлене програмне забезпечення".
 
Відхилено   4) діяльність з керування комп'ютерним устаткуванням, включаючи надання послуг з місцевого керування і діяльності комп'ютерних систем клієнтів, а також з оброблення даних та інші супутні послуги, експлуатацію на довготривалій (постійній) основі засобів обробки даних, що належать іншим користувачам;
 
29. 156-1.5.5) створення та впровадження інформаційно-технічних комплексів, систем та мереж щодо: проектування та створення комплексів, систем та мереж на базі інформаційних технологій, систем передачі даних та систем збереження даних, монтажу і установлення електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для оброблення інформації; обслуговування та супровід комплексів, систем та мереж збудованих на базі інформаційних технологій; установлення програмного забезпечення за винагороду, включаючи реалізацію, інсталяцію, впровадження, інтеграцію з іншими системами, підтримка (налагодження, консультування з питань розробки та експлуатації, модифікація та доробка, виправлення помилок); розроблення криптографічних засобів захисту інформації; надання права на використання програмного забезпечення, включаючи передачу майнових прав інтелектуальної власності на (комп’ютерні програми) програмне забезпечення;
 
-32- Матчук В.Й.
Підпункт 156-1.5.5 викласти у такій редакції:
"156-1.4.5) створення та впровадження інформаційно-технічних комплексів, систем та мереж, в тому числі, проектування та створення комплексів, систем та мереж на базі інформаційних технологій, систем передачі даних та систем збереження даних, монтаж, підключення до інформаційних мереж, технічне обслуговування, ремонт, модернізація, доукомплектування додатковими пристроями програмно-технічних комплексів, елементів інформаційних (автоматизованих) систем, електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування, в якому здійснюється оброблення інформації; обслуговування та супровід комплексів, систем та мереж, збудованих з використанням інформаційних технологій; установлення програмного забезпечення, включаючи реалізацію, інсталяцію, впровадження, інтеграцію з іншими системами, підтримка (налагодження, консультування з питань розробки та експлуатації, модифікація та доробка, виправлення помилок); розроблення криптографічних засобів захисту інформації; надання права на використання програмного забезпечення, включаючи передачу майнових прав інтелектуальної власності на (комп’ютерні програми) програмне забезпечення".
 
Відхилено   5) створення та впровадження інформаційно-технічних комплексів, систем та мереж щодо: проектування та створення комплексів, систем та мереж на базі інформаційних технологій, систем передачі даних та систем збереження даних, монтажу і встановлення електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для оброблення інформації; обслуговування та супровід комплексів, систем і мереж збудованих на базі інформаційних технологій; установлення програмного забезпечення за винагороду, включаючи реалізацію, інсталяцію, впровадження, інтеграцію з іншими системами, підтримка (налагодження, консультування з питань розробки та експлуатації, модифікація та доробка, виправлення помилок); розроблення криптографічних засобів захисту інформації; надання права на використання програмного забезпечення, включаючи передачу майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення (комп’ютерні програми);
 
30. 156-1.5.6) оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність, включаючи діяльність, пов’язану з базами даних: надання даних у певному порядку або послідовності шляхом їх вибору у режимі он-лайн або прямого доступу до оперативних даних, відсортованих згідно із запитом (комп'ютеризований менеджмент) для широкого чи обмеженого кола користувачів; оброблення, підготовку та введення даних із застосуванням програмного забезпечення користувача або власного програмного забезпечення; розміщення даних в мережі Інтернет (веб-хостинг);
 
-33- Царьков Є.І.
Підпункт 156-1.5.6 нової статті 156-1 викласти у такій редакції:
"156-1.5.6) оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність, включаючи діяльність, пов’язану з базами даних: надання даних у певному порядку або послідовності шляхом їх вибору у режимі он-лайн або прямого доступу до оперативних даних, відсортованих згідно із запитом (комп'ютеризований менеджмент) для широкого чи обмеженого кола користувачів; оброблення, підготовку та введення даних із застосуванням програмного забезпечення користувача або власного програмного забезпечення".
 
Враховано   6) оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність, включаючи діяльність, пов’язану з базами даних: надання даних у певному порядку або послідовності шляхом їх вибору в режимі он-лайн або прямого доступу до оперативних даних, відсортованих згідно із запитом (комп'ютеризований менеджмент) для широкого чи обмеженого кола користувачів; оброблення, підготовку та введення даних із застосуванням програмного забезпечення користувача або власного програмного забезпечення.
 
    -34- Матчук В.Й.
Підпункт 156-1.5.6 викласти у такій редакції:
"156-1.4.6) оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах, діяльність, пов’язана з базами даних, в тому числі, надання даних у певному порядку або послідовності шляхом їх вибору у режимі он-лайн або прямого доступу до оперативних даних, відсортованих згідно із запитом (комп'ютеризований менеджмент) для широкого чи обмеженого кола користувачів; оброблення, підготовка та введення даних із застосуванням програмного забезпечення користувача або власного програмного забезпечення; розміщення даних в мережі Інтернет (веб-хостинг)".
 
Відхилено    
31. 156-1.5.7) діяльність веб-порталів, включаючи діяльність, пов'язану із порталами пошуку в мережі Інтернет, керування веб-сайтами, які використовують пошукові механізми з метою створення та підтримки великих баз даних Інтернет-адрес, керування іншими веб-сайтами, які функціонують у ролі порталів в мережі Інтернет, таких як сайти ЗМІ, які періодично поновлюють інформацію;
 
-35- Царьков Є.І.
Виключити підпункт 156-1.5.7 нової статті 156-1, запропонованої законопроектом.
 
Враховано      
32. 156-1.5.8) видання будь-якої інформації у мережі Інтернет, у т. ч. книг, газет, журналів і періодичних видань, довідників та списків адрес у режимі он-лайн, якщо вони не мають іншої форми публікації, крім мережі Інтернет.
 
-36- Царьков Є.І.
Кармазін Ю.А.
Виключити підпункт 156-1.5.8 нової статті 156-1, запропонованої законопроектом.
 
Враховано      
33. 156-1.6. Для отримання свідоцтва про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування суб’єкт індустрії програмної продукції подає до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву.
 
   1.6. Для отримання свідоцтва про реєстрацію як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, суб’єкт індустрії програмної продукції подає до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву.
 
34. Реєстраційна заява про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта спеціального режиму оподаткування подається керівником або представником юридичної особи - платника (з документальним підтвердженням особи та повноважень) до відповідного органу державної податкової служби не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку податкового періоду, визначеного п. 34.1.3. цього Кодексу, з якого зазначений суб’єкт господарювання передбачає отримати право на використання спеціального режиму оподаткування.
 
   Реєстраційна заява про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, подається керівником або представником юридичної особи - платника (з документальним підтвердженням особи та повноважень) до відповідного органу державної податкової служби не пізніш як за 30 календарних днів до початку звітного (податкового) кварталу, з якого зазначений суб’єкт передбачає отримати право на використання особливостей оподаткування.
 
35. У реєстраційній заяві зазначаються підстави для реєстрації суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта спеціального режиму оподаткування.
 
-37- Матчук В.Й.
Абзаци третій – п’ятий пункту 156-1.6 виключити.
 
Відхилено   У реєстраційній заяві зазначаються підстави для реєстрації суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування.
 
36. Суб’єкт індустрії програмної продукції разом з реєстраційною заявою подає фінансову звітність, копії первинних документів (засвідчені підписом платника податку або його посадовою особою та скріплені печаткою чи в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб, якщо такі документи створюються ним в електронній формі), які підтверджують право на використання спеціального режиму оподаткування. Для підтвердження відповідності видів економічної діяльності суб’єкта індустрії програмної продукції видам економічної діяльності, визначеним у пункті 156-1.5. цієї статті суб’єкт індустрії програмної продукції разом з реєстраційною заявою має право подати висновок центрального органу виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації України щодо відповідності видів економічної діяльності суб’єкта індустрії програмної продукції видам економічної діяльності, визначеним у пункті 156-1.5. цієї статті. Вказаний висновок також отримується у випадку необхідності за зверненням органу державної податкової служби.
 
-38- Царьков Є.І.
В абзаці тридцятому пункту 4:
перше речення після слів "скріплені печаткою" доповнити словами " (у разі її наявності)";
друге та третє речення замінити чотирма реченнями такого змісту:
"Для підтвердження відповідності видів економічної діяльності суб’єкта індустрії програмної продукції видам економічної діяльності, визначеним у підпункті 1.5 цього пункту, суб’єкт індустрії програмної продукції разом з реєстраційною заявою подає висновок центрального органу виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації України щодо відповідності фактичних видів економічної діяльності суб’єкта індустрії програмної продукції видам економічної діяльності, визначеним у підпункті 1.5 цього пункту. Зазначений центральний орган виконавчої влади у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання цим органом відповідного звернення суб’єкта індустрії програмної продукції, зобов’язаний видати йому такий висновок або мотивовано відмовити в його видачі. Зазначений висновок є чинним протягом 90 календарних днів з дня, наступного за днем його видачі.
Рішення центрального органу виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації України про відмову у видачі зазначеного висновку може бути оскаржене суб’єктом індустрії програмної продукції в судовому порядку."
 
Враховано   Суб’єкт індустрії програмної продукції разом з реєстраційною заявою подає фінансову звітність, копії первинних документів (засвідчені підписом платника податку або його посадовою особою та скріплені печаткою (у разі її наявності) чи в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб, якщо такі документи створюються ним в електронній формі), що підтверджують право на використання особливостей оподаткування. Для підтвердження відповідності видів економічної діяльності суб’єкта індустрії програмної продукції видам економічної діяльності, визначеним у підпункті 1.5 цього пункту, суб’єкт індустрії програмної продукції разом з реєстраційною заявою подає висновок центрального органу виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації України щодо відповідності фактичних видів економічної діяльності суб’єкта індустрії програмної продукції видам економічної діяльності, визначеним у підпункті 1.5 цього пункту. Зазначений центральний орган виконавчої влади у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання цим органом відповідного звернення суб’єкта індустрії програмної продукції, зобов’язаний видати йому такий висновок або мотивовано відмовити в його видачі. Зазначений висновок є чинним протягом 90 календарних днів з дня, наступного за днем його видачі.
Рішення центрального органу виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації України про відмову у видачі зазначеного висновку може бути оскаржене суб’єктом індустрії програмної продукції в судовому порядку.
 
    -39- Кармазін Ю.А.
Третє речення абзацу четвертого пункту 156-1.6 викласти у такій редакції:
«У разі неподання суб’єктом індустрії програмної продукції вказаного висновку та у випадку його необхідності, він отримується за зверненням органу державної податкової служби.».
 
Відхилено    
37. Для підтвердження права суб’єкта індустрії програмної продукції на використання спеціального режиму оподаткування орган державної податкової служби має право провести документальну позапланову виїзну перевірку платника для визначення достовірності поданих платником документів. Така перевірка може бути проведена протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання реєстраційної заяви.
 
-40- Кармазін Ю.А.
Виключити абзац п’ятий пункту 156-1.6, а саме:
«Для підтвердження права суб’єкта індустрії програмної продукції на використання спеціального режиму оподаткування орган державної податкової служби має право провести документальну позапланову виїзну перевірку платника для визначення достовірності поданих платником документів. Така перевірка може бути проведена протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання реєстраційної заяви».
 
Відхилено   Для підтвердження права суб’єкта індустрії програмної продукції на застосування особливостей оподаткування орган державної податкової служби має право провести документальну позапланову виїзну перевірку платника для встановлення достовірності поданих платником документів. Така перевірка може бути проведена протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання реєстраційної заяви.
 
    -41- Кармазін Ю.А.
Пункт 156-1.6 після абзацу п’ятого доповнити новим абзацом шостим наступного змісту:
«Орган державної податкової служби повинен здійснити перевірку реєстраційної заяви про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта спеціального режиму оподаткування та поданих до неї документів вимогам цього Кодексу та прийняти рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта спеціального режиму оподаткування протягом 10 робочих днів від дати отримання реєстраційної заяви».
 
Відхилено    
38. Орган державної податкової служби відмовляє суб’єкту індустрії програмної продукції в реєстрації його як суб’єкта спеціального режиму оподаткування, якщо за результатами розгляду реєстраційної заяви, поданих документів або проведеної документальної позапланової виїзної перевірки встановлено, що зазначений суб’єкт господарювання не відповідає критеріям, встановленим у пункті 156-1.4. цієї статті.
 
-42- Кармазін Ю.А.
У абзаці шостому пункту 156-1.6 виключити слова: «або проведеної документальної позапланової виїзної перевірки» і далі – за текстом.
 
Відхилено   Орган державної податкової служби мотивовано відмовляє суб’єкту індустрії програмної продукції в реєстрації його як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, якщо за результатами розгляду реєстраційної заяви, поданих документів або проведеної документальної позапланової виїзної перевірки встановлено, що зазначений суб’єкт не відповідає критеріям, визначеним у підпункті 1.4 цього пункту.
 
    -43- Царьков Є.І.
Абзац шостий пункту пункту 156-1.6 після слова "служби" доповнити словом "мотивовано".
 
Враховано    
    -44- Матчук В.Й.
Абзац шостий пункту 156-1.6 (враховуючи зміну нумерації) викласти у такій редакції:
"Орган державної податкової служби відмовляє суб’єкту індустрії програмної продукції в реєстрації його як суб’єкта спеціального режиму оподаткування, якщо встановлено, що зазначений суб’єкт господарювання не відповідає критеріям, встановленим у пунктах 156-1.3.4 та 156-1.3.5 цієї статті".
 
Відхилено    
39. Рішення про таку відмову повинно бути вручено платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
 
-45- Матчук В.Й.
Абзац сьомий пункту 156-1.6 викласти у такій редакції:
"Рішення про таку відмову має бути надіслано платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, протягом 15 робочих днів, що настають за днем отримання реєстраційної заяви".
 
Враховано   Рішення про таку відмову має бути надіслано платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, протягом 15 робочих днів, що настають за днем отримання реєстраційної заяви.
 
40. Рішення про відмову у реєстрації не обмежує можливість повторного звернення суб’єкта індустрії програмної продукції до органу державної податкової служби з метою реєстрації як суб’єкта спеціального режиму оподаткування.
 
   Рішення про відмову в реєстрації не обмежує можливість повторного звернення суб’єкта індустрії програмної продукції до органу державної податкової служби з метою реєстрації як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування.
 
41. У разі відсутності підстав для відмови суб’єкту індустрії програмної продукції у реєстрації як суб’єкта спеціального режиму оподаткування орган державної податкової служби зобов’язаний протягом 15 робочих днів від дати отримання реєстраційної заяви включити такого платника до реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції та видати йому або відправити поштою (з повідомленням про вручення) свідоцтво про реєстрацію такого суб’єкта господарювання як суб’єкта спеціального режиму оподаткування.
 
-46- Кармазін Ю.А.
У абзаці дев’ятому пункту 156-1.6 цифру «15» замінити на цифру «10» і далі – за текстом.
 
Відхилено   У разі відсутності підстав для відмови суб’єкту індустрії програмної продукції в реєстрації як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, орган державної податкової служби зобов’язаний протягом 15 робочих днів з дня отримання реєстраційної заяви включити такого платника до реєстру суб’єктів, які застосовують особливості оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції, та видати йому або надіслати поштою з повідомленням про вручення свідоцтво про реєстрацію такого суб’єкта як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування.
 
42. Суб’єкт індустрії програмної продукції має право використовувати спеціальний режим оподаткування з першого числа місяця календарного кварталу після місяця, в якому суб’єкта господарювання було включено до реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції. За порушення термінів включення платника до реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції та/або видачі йому відповідного свідоцтва посадові особи органів державної податкової служби несуть відповідальність відповідно до закону.
 
-47- Царьков Є.І.
У абзаці десятому пункту 156-1.6 слова "використовувати спеціальний режим" замінити словами "застосовувати особливості", а слова "суб’єкта господарювання" замінити словами "такого суб’єкта".
 
Враховано   Суб’єкт індустрії програмної продукції має право застосовувати особливості оподаткування з першого числа місяця календарного кварталу, що настає за місяцем, в якому такого суб’єкта було включено до реєстру суб’єктів, які застосовують особливості оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції. За порушення строків включення платника до реєстру суб’єктів, які застосовують особливості оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції, та/або видачі йому відповідного свідоцтва посадові особи органів державної податкової служби несуть відповідальність відповідно до закону.
 
43. Форми реєстраційної заяви, заяви про анулювання реєстрації, свідоцтва про реєстрацію та порядок ведення реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції затверджуються центральним органом державної податкової служби за погодженням із Міністерством фінансів України та центральним органом виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації України.
 
-48- Царьков Є.І.
В абзаці одиннадцятому пункту 156-1.6 нової статті 156-1, запропонованої законопроектом, слова "центральним органом державної податкової служби за погодженням із Міністерством фінансів України та" замінити словами "Міністерством фінансів України за погодженням із".
 
Враховано з редакційним уточненням щодо назви Міністерства фінансів  Форми реєстраційної заяви, заяви про анулювання реєстрації, свідоцтва про реєстрацію та порядок ведення реєстру суб’єктів, які застосовують особливості оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції, затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики, за погодженням з центральним органом виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації України.
 
    -49- Матчук В.Й.
Абзац одиннадцятий пункту 156-1.6 викласти у такій редакції:
"Форми реєстраційної заяви, заяви про анулювання свідоцтва про реєстрацію , свідоцтва про реєстрацію та порядок ведення реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції затверджуються Міністерством фінансів України".
 
Враховано частково з редакційним уточненням щодо назви Міністерства фінансів   
44. Центральний орган державної податкової служби веде реєстр суб’єктів спеціального режиму оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції та щомісячно оприлюднює його на своєму веб-сайті.
 
   Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, веде реєстр суб’єктів, які застосовують особливості оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції, та щомісячно оприлюднює його на своєму веб-сайті.
 
45. У разі незатвердження центральним органом державної податкової служби зазначених у цьому пункті форм реєстраційні заяви платниками податків подаються у довільній формі.
 
-50- Царьков Є.І.
Матчук В.Й.
В абзаці тринадцятому пункту 156-1.6 нової статті 156-1, запропонованої законопроектом, слова "центральним органом державної податкової служби" замінити словами "Міністерством фінансів України".
 
Враховано в уточненій редакцій стосовно назви Міністерства фінансів  У разі незатвердження центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики, зазначених у цьому пункті форм реєстраційні заяви платниками податків подаються у довільній формі.
 
46. 156-1.7. Якщо суб’єкт спеціального режиму оподаткування не відповідає критеріям, встановленим у пункті 156-1.4. цієї статті, то:
 
   1.7. У разі якщо суб’єкт, який застосовує особливості оподаткування, не відповідає критеріям, встановленим у підпункті 1.4 цього пункту, то:
 
47. а) на такого суб’єкта господарювання не поширюється спеціальний режим оподаткування, встановлений цією статтею. Такий суб’єкт господарювання зобов’язаний визначити податкове зобов’язання з податків, визначених спеціальним режимом оподаткування, за підсумками звітного податкового періоду, визначеного п. 34.1.3. цього Кодексу, в якому було допущена така невідповідність, і сплатити податок до бюджету в загальному порядку;
 
-51- Царьков Є.І.
В абзацах сорок першому – сорок третьому пункту 4 слово "господарювання" виключити.
В абзаці сорок першому пункту 4 слова "і сплатити податок до бюджету в загальному порядку" замінити словами "і в порядку, передбаченому цим Кодексом, сплатити податок до бюджету в загальному порядку та сплатити пеню на суму збільшеного податку за період, починаючи з 1 числа звітного (податкового) кварталу, в якому була допущена така невідповідність".
 
Враховано   1) на такого суб’єкта не поширюються особливості оподаткування, встановлені цим пунктом. Такий суб’єкт зобов’язаний визначити податкове зобов’язання з податків, визначених особливостями оподаткування, за підсумками звітного (податкового) кварталу, в якому була допущена така невідповідність, і в порядку, передбаченому цим Кодексом, сплатити податок до бюджету в загальному порядку та сплатити пеню на суму збільшеного податку за період, починаючи з першого числа звітного (податкового) кварталу, в якому була допущена така невідповідність;
 
48. б) такий суб’єкт господарювання втрачає право на використання спеціального режиму оподаткування протягом наступних 4 послідовних звітних податкових періодів, визначених п. 34.1.3. цього Кодексу, наступних за звітним податковим періодом, визначеним п. 34.1.3. цього Кодексу, в якому була допущена така невідповідність;
 
-52- Царьков Є.І.
В підпункті "б" пункту 156-1.7 нової статті 156-1, запропонованої законопроектом, слова "на використання спеціального режиму" замінити словами "застосовувати особливості".
 
Враховано   2) такий суб’єкт втрачає право застосовувати особливості оподаткування протягом наступних чотирьох послідовних звітних (податкових) кварталів, наступних за звітним (податковим) кварталом, в якому була допущена така невідповідність;
 
49. в) такий суб’єкт господарювання вважається платником відповідних податків на загальних підставах з першого числа місяця звітного податкового періоду, визначеного п. 34.1.3. цього Кодексу, в якому була допущена така невідповідність.
 
-53- Царьков Є.І.
Доповнити пункт 4 після абзацу сорок третього новим абзацом такого змісту:
«По закінченню чотирьох послідовних звітних (податкових) кварталів, наступних за звітним (податковим) кварталом, в якому була допущена невідповідність суб’єкта, що застосовує особливості оподаткування, критеріям, встановленим у підпункті 1.4 цього пункту, суб’єкт індустрії програмної продукції може отримати свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта, що застосовує особливості оподаткування, в порядку, передбаченому підпунктом 1.6. цього пункту».
 
Враховано   3) такий суб’єкт вважається платником відповідних податків на загальних підставах з першого числа звітного (податкового) кварталу, в якому була допущена така невідповідність.
По закінченню чотирьох послідовних звітних (податкових) кварталів, наступних за звітним (податковим) кварталом, в якому була допущена невідповідність суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, критеріям, встановленим у підпункті 1.4 цього пункту, суб’єкт індустрії програмної продукції може отримати свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, в порядку, передбаченому підпунктом 1.6 цього пункту.
 
50. 156-1.8. Свідоцтво про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта спеціального режиму оподаткування підлягає анулюванню в разі, якщо зазначений суб’єкт господарювання:
 
   1.8. Свідоцтво про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, підлягає анулюванню в разі, якщо зазначений суб’єкт:
 
51. а) подає заяву про анулювання реєстрації як суб’єкта спеціального режиму оподаткування;
 
   1) подає заяву про анулювання реєстрації як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування;
 
52. б) не відповідає критеріям, встановленим у пункті 156-1.4. цієї статті;
 
   2) не відповідає критеріям, встановленим у підпункті 1.4 цього пункту;
 
53. в) припиняє здійснення видів економічної діяльності, які надавали йому право обрати спеціальний режим оподаткування, у зв’язку з ліквідацією або реорганізацією.
 
-54- Царьков Є.І.
В підпункті "в" пункту 156-1.8 нової статті 156-1, запропонованої законопроектом, слова "обрати спеціальний режим" замінити словами "застосовувати особливості".
 
Враховано   3) припиняє здійснення видів економічної діяльності, що надавали йому право застосовувати особливості оподаткування, у зв’язку з ліквідацією або реорганізацією.
 
54. У таких випадках:
 
   У таких випадках:
 
55. а) суб’єкт індустрії програмної продукції як суб’єкт спеціального режиму оподаткування зобов’язаний повернути органу державної податкової служби свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування;
 
   суб’єкт індустрії програмної продукції як суб’єкт, який застосовує особливості оподаткування, зобов’язаний повернути органу державної податкової служби свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування;
 
56. б) орган державної податкової служби має право анулювати свідоцтво про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта спеціального режиму оподаткування та виключити його з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції.
 
-55- Кармазін Ю.А.
Підпункт б) абзацу другого пункту 156-1.8 викласти у такій редакції:
«б) орган державної податкової служби анулює свідоцтво про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта спеціального режиму оподаткування та виключає його з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції».
 
Враховано з редакційним уточнення щодо особливостей оподаткування замість спеціального режиму  орган державної податкової служби анулює свідоцтво про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування, та виключає його з реєстру суб’єктів, які застосовують особливості оподаткування діяльності в індустрії програмної продукції.
 
57. Свідоцтво про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта спеціального режиму оподаткування вважається анульованим з дати анулювання реєстрації суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта спеціального режиму оподаткування.
 
-56- Матчук В.Й.
Абзац восьмий пункту 156-1.8 виключити.
 
Враховано      
58. Рішення органу державного податкової служби може бути оскаржене платником податку в порядку, передбаченому статтею 56 цього Кодексу.
 
   Рішення органу державного податкової служби може бути оскаржене платником податку в порядку, передбаченому статтею 56 цього Кодексу.
 
59. 156-1.9. Спеціальний режим оподаткування діє з 1 січня 2013 року.»;
 
-57- Царьков Є.І.
У зв’язку із зміною концепції проекту та запровадження особливостей оподаткування індустрії програмної продукції на тимчасовій основі у розділі ХХ "Перехідні положення" абзац п’ятдесят третій пункту 4 виключити.
 
Враховано      
    -58- Шевчук О.Б.
Викласти пункт 4 у такій редакції:
"4) доповнити статтею 156-1 такого змісту:
"Стаття 156-1. Особливості оподаткування підприємств галузі інформаційних технологій.
156-1.1. Суб’єкт господарювання, який провадить підприємницьку діяльність у галузі інформаційних технологій (далі – підприємство галузі інформаційних технологій), та відповідає критеріям, встановленим у пункті 156-1.4 цієї статті, має право застосовувати особливості оподаткування підприємств галузі інформаційних технологій (далі у цій статті – особливості оподаткування).
156-1.2. Згідно із особливостями оподаткування податок на прибуток від операцій з реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг, визначених у пункті 156-1.5 цієї статті, нараховується підприємством галузі інформаційних технологій за ставкою, визначеною пунктом 151.4 статті 151 цього Кодексу.
156-1.3. Платники податку ведуть окремий облік доходів та витрат, пов’язаних з отриманням прибутку від операцій з реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг, визначених у пункті 156-1.5 цієї статті. При цьому:
до складу витрат таких платників податку, пов’язаних з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.4 статті 151 цього Кодексу, не включаються витрати, пов’язані з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу;
сума амортизаційних відрахувань, нарахованих на основні засоби, що використовуються для отримання прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.4 статті 151 цього Кодексу, не враховується у витратах, пов’язаних з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу.
У разі якщо основні засоби використовуються одночасно для отримання прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.4 статті 151 цього Кодексу, та інших прибутків, що оподатковуються за ставкою, визначеною пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу, витрати платника податку, пов’язані з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.4 статті 151 цього Кодексу, підлягають збільшенню на частку загальної суми нарахованих амортизаційних відрахувань, яка так відноситься до загальної суми нарахованих амортизаційних відрахувань звітного податкового періоду, як сума доходів від операцій з реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг, визначених у пункті 156-1.5 цієї статті, відноситься до доходів від всіх операцій з реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг такого підприємства.
Аналогічно відбувається розподіл витрат, що одночасно пов’язані як з отриманням прибутку, що оподатковується за ставкою, визначеною пунктом 151.4 статті 151 цього Кодексу, так і з отриманням інших прибутків, що оподатковуються за ставкою, визначеною пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу.
156-1.4. Підприємством галузі інформаційних технологій вважається підприємство, основною діяльністю якого є реалізація товарів, виконання робіт, надання послуг, визначених у пункті 156-1.5 цієї статті, та яке протягом кожного з 4 попередніх послідовних звітних податкових періодів сукупно одночасно відповідає таким критеріям:
156-1.4.1) питома вага доходів від операцій з реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг, визначених у пункті 156-1.5 цієї статті, становить не менш як 80 відсотків доходів від всіх операцій з реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг;
156-1.4.2) середньооблікова кількість працівників перевищує 10 осіб;
156-1.4.3) первісна вартість основних засобів перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;
156-1.4.4) не перебуває у судових процедурах банкрутства відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Для новоутворених підприємств галузі інформаційних технологій, що утворені менше ніж за 4 повних звітних податкових періоди до дати подання реєстраційної заяви із дотриманням вимог, встановлених пунктом 156-1.6. цієї статті (крім підприємств, які бажають застосовувати особливості оподаткування у звітному податковому періоді, в якому їх було утворено), дозволяється при визначенні відповідності такого підприємства критеріям, встановленим цим пунктом, застосовувати показники господарської діяльності за період фактичної діяльності такого підприємства та за умови дотримання всіх зазначених критеріїв у фактичній кількості звітних податкових періодах.
Не вважаються новоутвореними суб’єкти господарювання, які утворені в період після набрання чинності цим Кодексом шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення), приватизації та корпоратизації. 1561.5. Реєстр.картка №56) цього Кодексу.";
 
Враховано частково в редакції, запропонованої Комітетом до розгляду у другому читанні.   
60. 5. Статтю 167 доповнити новим пунктом 167.2-1. такого змісту:
 
-59- Аржевітін С.М.
Кармазін Ю.А.
Пункт 5 розділу І законопроекту, яким стаття 167 доповнюється новим пунктом 167.2-1, – виключити.
 
Відхилено      
61. «167.2-1. Ставка податку становить 5 відсотків бази оподаткування щодо доходу у формі заробітної плати, визначеного згідно із пунктом 164.6 статті 164 цього Кодексу, та інших винагород за трудовими договорами (контрактами) працівників суб’єкта спеціального режиму оподаткування індустрії програмної продукції (його філій, відділень, інших відокремлених підрозділів) згідно із спеціальним режимом оподаткування.
 
-60- Царьков Є.І.
Абзац другий пункту 5 замінити двома абзацами такого змісту:
1.9. Ставка податку на доходи фізичних осіб становить 5 відсотків бази оподаткування щодо доходу у формі заробітної плати, визначеного згідно із пунктом 164.6 статті 164 цього Кодексу, та інших винагород за трудовими договорами (контрактами) працівників суб’єкта індустрії програмної продукції, що застосовує особливості оподаткування, відповідно до видів економічної діяльності, визначених у підпункті 1.5 цього пункту, посади яких відповідають переліку професійних назв робіт індустрії програмної продукції, затвердженому Кабінетом Міністрів України."
 
Враховано   1.9. Ставка податку на доходи фізичних осіб становить 5 відсотків бази оподаткування щодо доходу у формі заробітної плати, визначеного згідно з пунктом 164.6 статті 164 цього Кодексу, та інших винагород за трудовими договорами (контрактами) працівників суб’єкта індустрії програмної продукції, який застосовує особливості оподаткування, відповідно до видів економічної діяльності, визначених у підпункті 1.5 цього пункту, посади яких відповідають переліку професійних назв робіт індустрії програмної продукції, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
 
    -61- Матчук В.Й.
В абзаці першому нового пункту 167.2-1 слова "згідно із спеціальним режимом оподаткування" виключити.
 
Враховано редакційно    
62. У разі якщо сума податку, обчислена відповідно до абзацу першого цього пункту, є меншою ніж сума податку, обчислена шляхом множення двократного розміру мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного податкового року, на ставку податку, визначеної абзацом першим пункту 167.1. цієї статті, ставка податку щодо доходів, зазначених у абзаці першому цього пункту (СтІТрозр), встановлюється у розмірі, що визначається за формулою:
 
-62- Царьков Є.І.
В абзаці третьому пункту 5 слова цієї статті замінити словами та цифрами "статті 167 цього Кодексу", а абзац шостий цього пункту викласти у такій редакції:
"СтБ - розмір ставки податку, визначеної абзацом першим пункту 167.1 статті 167 цього Кодексу;"
 
Враховано   У разі якщо сума податку, обчислена відповідно до абзацу першого цього підпункту, є меншою за суму податку, обчислену шляхом множення двократного розміру мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного податкового року, на ставку податку, визначену абзацом першим пункту 167.1 статті 167 цього Кодексу, ставка податку щодо доходів, зазначених у абзаці першому цього пункту (СтІТрозр), встановлюється в розмірі, що визначається за формулою:
 
63. СтІТрозр = 2 х Зпмін х СтБ / ЗпІТ, де:
 
   СтІТрозр = 2 х Зпмін х СтБ / ЗпІТ, де:
 
64. Зпмін - розмір мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного податкового року;
 
   Зпмін - розмір мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;
 
65. СтБ - ставка податку, визначена абзацом першим пункту 167.1. цієї статті;
 
   СтБ - розмір ставки податку, визначеної абзацом першим пункту 167.1 статті 167 цього Кодексу;
 
66. ЗпІТ - розмір доходів, зазначених у абзаці першому цього пункту.».
 
-63- Шевчук О.Б.
Пункти 5 та 6 розділу І законопроекту замінити одним пунктом, виклавши його у такій редакції:
6) у статті 167:
у пункті 167.1:
у абзацах першому та четвертому цифри "167.4" замінити цифрами "167.5";
доповнити пункт після абзацу третього новим абзацом такого змісту:
"Платники податку, визначені в абзаці третьому цього пункту, які є працівниками підприємств галузі інформаційних технологій (крім працівників, які здійснюють обслуговування та охорону будівель, приміщень, земельних ділянок), що застосовують особливості оподаткування підприємств галузі інформаційних технологій, зареєстрованих відповідно до положень статті 156-1 цього Кодексу, застосовують ставку податку 17 відсотків до частини середньомісячного річного оподатковуваного доходу, що перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, та складається з доходів, що оподатковуються за ставкою, визначеною в абзаці першому цього пункту.".
У зв’язку з цим абзац четвертий вважати абзацом п’ятим;
доповнити пунктом 167.5 такого змісту:
"167.5. Ставка податку становить 5 відсотків бази оподаткування щодо доходу у формі заробітної плати, визначеного згідно із пунктом 164.6 статті 164 цього Кодексу, та інших винагород за трудовими договорами (контрактами) працівників підприємства галузі інформаційних технологій (його філій, відділень, інших відокремлених підрозділів), крім працівників, які здійснюють обслуговування та охорону будівель, приміщень, земельних ділянок.
У разі якщо сума податку, обчислена відповідно до абзацу першого цього пункту, є меншою ніж сума податку, обчислена шляхом множення двократного розміру мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного податкового року, на ставку податку, визначеною абзацом першим пункту 167.1 цієї статті, ставка податку щодо доходів, зазначених у абзаці першому цього пункту (СтІТрозр), встановлюється у розмірі, що визначається за формулою:
СтІТрозр = 2 х Зпмін х СтБ / ЗпІТ, де:
Зпмін – розмір мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного податкового року;
СтБ – ставка податку, визначена абзацом першим пункту 167.1 цієї статті;
ЗпІТ – розмір доходів, зазначених у абзаці першому цього пункту.".
У зв’язку з цим пункт 167.5 вважати пунктом 167.6.".
 
Враховано частково в редакції другого читання  ЗпІТ - розмір доходів, зазначених у абзаці першому цього пункту».
 
67. 6. Пункт 197.1. статті 197 доповнити новим підпунктом 197.1.29. такого змісту:
 
-64- Царьков Є.І.
Пункт 6 розділу І виключити та перенести його положення на початок законопроекту, виклавши їх у наведеній вище редакції як зміни до підрозділу 2 Розділу ХХ.
 
Враховано      
68. «197.1.29. постачання товарів/робіт/послуг, визначених у пункті 156-1.5. статті 156-1 цього Кодексу.».
 
-65- Матчук В.Й.
Новий підпункт 197.1.29 (з урахуванням змін нумерації) викласти у такій редакції:
"197.1.29. постачання товарів/робіт/послуг, визначених у пункті 156-1.4. статті 156-1 цього Кодексу, незалежно від належності постачальника таких товарів, робіт чи послуг до кола суб'єктів індустрії програмної продукції в розумінні цього Кодексу".
 
Враховано частково в редакції другого читання у пункті 1 розділу І редакції другого читання     
    -66- Аржевітін С.М.
Доповнити Розділ І законопроекту пунктом 7 такого змісту :
«7. В абзаці четвертому пункту 10 підрозділу 4 Перехідних положень після слів «…19 відсотків» включити слова – (крім суб’єктів індустрії програмної продукції, ставка податку на прибуток яких встановлюється відповідно до пункту 151.4. статті 151 та пункту 156-1.9. статті 156-1 цього Кодексу).
 
Враховано по суті у пункті 2 розділу І редакції другого читання   
69. ІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   ІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
70. 1. Цей Закон набирає чинності з дня наступного за днем його опублікування.
 
-67- Кармазін Ю.А.
У розділі ІІ «Прикінцеві положення» законопроекту частину першу викласти у такій редакції:
«Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2013 року, крім пункту 151.4 статті 151 Податкового кодексу України, який набирає чинності з 1 січня 2014 року.».
 
Відхилено   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
    -68- Кармазін Ю.А.
Після частини першої розділ ІІ законопроекту доповнити, змінивши відповідно подальшу нумерацію частин, новою частиною другою такого змісту:
«2. Ставки податків, встановлені пунктом 10 підрозділу 4 Перехідних положень Податкового кодексу України, не поширюються на суб’єктів індустрії програмної продукції, які внесені до реєстру як суб’єкт спеціального режиму оподаткування. Для цих суб’єктів встановлюється ставка податку на прибуток суб’єктів спеціального режиму оподаткування індустрії програмної продукції:
з 1 січня 2013 року по 31 грудня 2013 року включно - 12 відсотків;
з 1 січня 2014 року - 10 відсотків.».
 
Відхилено    
71. 2. До приведення законодавства України у відповідність із цим Законом законодавчі та інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
 
-69- Кармазін Ю.А.
Виключити частину другу розділу ІІ «Прикінцеві положення» законопроекту.
 
Враховано      
72. 3. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:
 
   2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
 
73. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд і скасування органами виконавчої влади прийнятих ними нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

-70- Царьков Є.І.
Викласти абзаци другий та третій розділу ІІ у такій редакції:
"забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;
забезпечити перегляд і приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом
 
Враховано   забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;
забезпечити перегляд і приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.