Кількість абзаців - 140 Таблиця поправок


Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації
 
   Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації
 
2. Цей Закон визначає механізм реформування друкованих засобів масової інформації, заснованих органами державної влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування.
 
-1- Сольвар Р.М.
Назву законопроекту викласти у такій редакції:
"Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації та їх редакцій".
 
Відхилено Поправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України. Подана пізніше визначеного терміну.     
3. Цей Закон визначає механізм реформування друкованих засобів масової інформації, заснованих органами державної влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування.
 
   Цей Закон визначає механізм реформування друкованих засобів масової інформації, заснованих органами державної влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування.
 
4. Стаття 1. Сфера дії Закону
 
   Стаття 1. Сфера дії Закону
 
5. 1. Дія цього Закону поширюється на друковані засоби масової інформації, засновниками (співзасновниками) яких є органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування (далі - друковані засоби масової інформації), і редакції друкованих засобів масової інформації, засновниками (співзасновниками) яких є органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування (далі - редакції).
 
-2- Литвин В.М.
Частину першу статті 1 викласти у такій редакції:
"1. Дія цього Закону поширюється на друковані засоби масової інформації, які мають статус державних чи комунальних та на редакції, які займаються випуском у світ друкованих засобів масової інформації, засновниками (співзасновниками) яких є Кабінет Міністрів України, міністерства, інші державні центральні органи виконавчої влади і центральні установи та органи місцевого самоврядування (далі — редакції).".
 
Відхилено   1. Дія цього Закону поширюється на друковані засоби масової інформації, засновниками (співзасновниками) яких є органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування (далі - друковані засоби масової інформації), і редакції друкованих засобів масової інформації, засновниками (співзасновниками) яких є органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування (далі - редакції).
 
    -3- Литвин В.М.
Статтю 1 доповнити частиною другою такого змісту:
"2. Дія цього закону не поширюється на засоби масової інформації, визнані Верховною Радою України провідними у сфері інформаційної діяльності.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.   
6. Стаття 2. Етапи реформування друкованих засобів масової
 
-4- Омельченко В.П.
Назву статті 2 викласти у такій редакції:
"Стаття 2. Поняття та етапи реформування друкованих засобів масової інформації та редакції".
 
Відхилено   Стаття 2. Етапи реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій
 
7. інформації та редакцій
 
      
8. 1. Реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій здійснюється у два етапи: перший - протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом та другий - протягом наступних двох років.
 
-5- Бондар В.В.
У частині першій статті 2 слова "протягом одного року" замінити словами "протягом трьох років".
 
Відхилено   1. Реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій здійснюється у два етапи: перший - протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом та другий - протягом наступних двох років.
 
    -6- Мірошниченко Ю.Р.
У частині першій статті 2 слова "у два етапи: перший — протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом", замінити словами "у два етапи: перший — протягом двох років з дня набрання чинності цим Законом".
 
Відхилено    
    -7- Кунченко О.П.
У частині першій статті 2 законопроекту слова "одного року" замінити словами "двох років".
 
Відхилено    
9. 2. На першому етапі здійснюється реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій згідно з переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, організовується підвищення кваліфікації працівників таких редакцій, а також складається зведений список об’єктів реформування.
 
   2. На першому етапі здійснюється реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій згідно з переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, організовується підвищення кваліфікації працівників таких редакцій та складається Зведений список об’єктів реформування.
 
10. 3. До переліку друкованих засобів масової інформації та редакцій, які підлягають реформуванню на першому етапі (порядок формування якого визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах), включаються друковані засоби масової інформації та редакції, що звернулися з відповідними клопотаннями до зазначеного органу.
 
   3. До переліку друкованих засобів масової інформації та редакцій, що підлягають реформуванню на першому етапі, порядок формування якого визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, включаються друковані засоби масової інформації та редакції, що звернулися з відповідним клопотанням до зазначеного органу.
 
11. 4. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, узагальнює результати першого етапу реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій і у разі потреби готує пропозиції щодо внесення змін до відповідних нормативно-правових актів.
 
   4. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, узагальнює результати першого етапу реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій і в разі потреби готує пропозиції щодо внесення змін до відповідних нормативно-правових актів.
 
12. 5. На другому етапі здійснюється реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій, які не реформовані на першому етапі.
 
-8- Омельченко В.П.
Статтю 2 доповнити новою частиною такого змісту:
"Реформування друкованих засобів масової інформації – це вихід з числа співзасновників друкованих засобів масової інформації та їх редакцій органів влади, а також перетворення засобів масової інформації, заснованих центральними органами виконавчої влади в офіційні друковані видання.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  5. На другому етапі здійснюється реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій, які не реформовані на першому етапі.
 
13. Стаття 3. Способи реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій
 
   Стаття 3. Способи реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій
 
14. 1. Реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій здійснюється такими способами:
 
-9- Литвин В.М.
У пунктах 1-3 частини першої статті 3 слова "вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування" замінити словами "вихід Кабінету Міністрів України, міністерств, інших державних центральних органів виконавчої влади і центральних установ та органів місцевого самоврядування".
 
Відхилено   1. Реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій здійснюється у спосіб:
 
15. 1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції - у разі відсутності державного (комунального) майна у майні редакції;
 
   1) виходу органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції - у разі відсутності державного (комунального) майна у майні редакції;
 
16. 2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворенням редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення та тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;
 
   2) виходу органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворенням редакції членами її трудового колективу на суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;
 
17. 3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з наступною приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, - у разі, коли трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції щодо своєї участі у реформуванні друкованого засобу масової інформації;
 
   3) виходу органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна, що перебуває на балансі редакції державного або комунального друкованого засобу масової інформації, відповідно до законодавства про приватизацію, - у разі неподання трудовим колективом редакції протягом установленого цим Законом строку пропозиції щодо своєї участі у реформуванні друкованого засобу масової інформації;
 
18. 4) перетворення друкованих засобів масової інформації, заснованих центральними органами виконавчої влади, в офіційні друковані видання.
 
-10- Шевченко О.О.
Пункт 4 частини першої статті 3 викласти у такій редакції:
"перетворення друкованих засобів масової інформації, заснованих органами державної влади або органами місцевого самоврядування, в офіційні друковані видання".
 
Відхилено   4) перетворення друкованих засобів масової інформації, заснованих центральними органами виконавчої влади, в офіційні друковані видання.
 
19. 2. Визначення розміру частки, що належить державі у майні редакції, здійснюється відповідно до законодавства про приватизацію.
 
   2. Визначення розміру частки, що належить державі у майні редакції, здійснюється відповідно до законодавства про приватизацію.
 
20. 3. Протягом чотирьох місяців з дня набрання чинності цим Законом засновники (співзасновники) друкованого засобу масової інформації та редакції зобов’язані погасити борги з обов’язкових платежів, ліквідувати заборгованість із заробітної плати та виконати інші фінансові зобов’язання відповідно до законодавства.
 
-11- Петренко П.Д.
У частині третій статті 3 слово "чотирьох" замінити словом "трьох".
 
Відхилено   3. Протягом чотирьох місяців з дня набрання чинності цим Законом засновники (співзасновники) друкованого засобу масової інформації та редакції зобов’язані погасити борги з обов’язкових платежів, ліквідувати заборгованість із заробітної плати та виконати інші фінансові зобов’язання відповідно до законодавства.
 
21. Стаття 4. Порядок прийняття рішення про реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій
 
   Стаття 4. Порядок прийняття рішення про реформування друкованого засобу масової інформації та редакції
 
22. 1. Рішення про реформування друкованого засобу масової інформації та редакції приймається їх засновниками (співзасновниками) за участю трудового колективу.
 
   1. Рішення про реформування друкованого засобу масової інформації та редакції приймається їх засновниками (співзасновниками) за участю трудового колективу.
 
23. Трудовий колектив редакції має пріоритетне право у визначенні способу реформування.
 
-12- Петренко П.Д.
Другий абзац частини першої статті 4 доповнити реченням такого змісту:
"Якщо трудовий колектив редакції визначив спосіб реформування, засновники (співзасновники) друкованого засобу масової інформації та редакції не можуть визначити інший спосіб реформування.";
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  Трудовий колектив редакції має пріоритетне право у визначенні способу реформування.
 
24. 2. Протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом трудовий колектив редакції на загальних зборах, на яких присутні не менш як три чверті загальної кількості працівників, що перебувають в її штаті, приймає рішення про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації та редакції і подає засновникам (співзасновникам) пропозицію стосовно способу реформування.
 
-13- Шевченко О.О.
Частину другу статті 4 викласти у такій редакції:
"Протягом трьох місяців від початку другого етапу реформування друкованих засобів інформації та редакцій трудовий колектив редакції на загальних зборах, на яких присутні не менш як три чверті загальної кількості працівників, що перебувають в її штаті, приймає рішення про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації та редакції і подає засновникам (співзасновникам) пропозицію стосовно способу реформування".
 
Відхилено   2. Протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом трудовий колектив редакції на загальних зборах, у яких беруть участь не менш як три чверті загальної кількості штатних працівників редакції, приймає рішення про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації та редакції і подає засновникам (співзасновникам) пропозицію стосовно способу реформування.
 
25. 3. Засновники (співзасновники) друкованого засобу масової інформації та редакції приймають у місячний строк після надходження пропозиції трудового колективу редакції рішення про реформування та його спосіб, яке доводиться до відома трудового колективу та надсилається центральному органові виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, для внесення до Зведеного списку об’єктів реформування та центральному органові виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації.
 
-14- Петренко П.Д.
У частині третій статті 4 слово "місячний" замінити словом "чотирнадцятиденний".
 
Відхилено   3. Засновники (співзасновники) друкованого засобу масової інформації та редакції у місячний строк після надходження пропозиції трудового колективу редакції приймають рішення про реформування та його спосіб, яке доводиться до відома трудового колективу та надсилається центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, для внесення друкованого засобу масової інформації та редакцій до Зведеного списку об’єктів реформування та центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації.
 
26. 4. У разі коли трудовий колектив редакції не повідомив про свою участь у реформуванні протягом строку, визначеного частиною другою цієї статті, засновники (співзасновники) відповідного друкованого засобу масової інформації та редакції приймають рішення про реформування самостійно.
 
-15- Петренко П.Д.
Частину четверту статті 4 доповнити новим реченням такого змісту: "Рішення засновників (співзасновників) про реформування відповідного друкованого засобу масової інформації та редакцій приймається протягом п’ятнадцяти днів з дня закінчення строку, визначеного частиною другою цієї статті.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  4. У разі якщо трудовий колектив редакції не повідомив про свою участь у реформуванні протягом строку, визначеного частиною другою цієї статті, засновники (співзасновники) відповідного друкованого засобу масової інформації та редакції приймають рішення про реформування самостійно.
 
27. 5. Рішення засновників (співзасновників) про реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій у місячний строк з дня його прийняття публікується в зазначеному друкованому засобі масової інформації.
 
   5. Рішення засновників (співзасновників) про реформування друкованого засобу масової інформації та редакції у місячний строк з дня його прийняття публікується в зазначеному друкованому засобі масової інформації.
 
28. 6. Спори між засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації, редакції та трудовим колективом редакції зазначеного друкованого засобу масової інформації щодо способу реформування вирішуються у судовому порядку.
 
   6. Спори між засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації, редакції і трудовим колективом редакції зазначеного друкованого засобу масової інформації щодо способу реформування вирішуються у судовому порядку.
 
29. Стаття 5. Особливості управління майном редакцій у процесі їх реформування
 
   Стаття 5. Особливості управління майном, що перебуває на балансі редакцій, у процесі їх реформування
 
30. 1. Управління майном редакцій державних друкованих засобів масової інформації до завершення реформування здійснюється уповноваженими органами управління, які є їх засновниками (співзасновниками), відповідно до Закону України "Про управління об’єктами державної власності".
 
   1. Управління майном, що перебуває на балансі редакцій державних друкованих засобів масової інформації, до завершення реформування здійснюється уповноваженими органами управління, які є їх засновниками (співзасновниками), відповідно до Закону України "Про управління об’єктами державної власності".
 
31. 2. Управління майном редакцій комунальних друкованих засобів масової інформації до завершення реформування здійснюється їх засновниками (співзасновниками).
 
   2. Управління майном, що перебуває на балансі редакцій комунальних друкованих засобів масової інформації, до завершення реформування здійснюється їх засновниками (співзасновниками).
 
32. 3. З дня набрання чинності цим Законом та до завершення процесу реформування відповідних друкованих засобів масової інформації органам державної влади, іншим державним органам та органам місцевого самоврядування, які є засновниками (співзасновниками) редакцій, забороняється проводити операції, наслідком яких може стати відчуження майна редакцій, зокрема його продаж, обмін та застава, встановлення іпотеки, безоплатна передача та реалізація для погашення заборгованості, передача в оренду, внесення його до статутних (складених) капіталів суб’єктів господарювання, передача в управління та проведення операцій з борговими вимогами і зобов’язаннями (факторинг).
 
   3. З дня набрання чинності цим Законом до завершення процесу реформування відповідних друкованих засобів масової інформації органам державної влади, іншим державним органам та органам місцевого самоврядування, які є засновниками (співзасновниками) редакцій, забороняється проводити операції, наслідком яких може стати відчуження майна, що перебуває на балансі редакцій, зокрема продавати, обмінювати, передавати в заставу, встановлювати іпотеку, безоплатно передавати та реалізовувати для погашення заборгованості, передавати в оренду, вносити до статутних (складених) капіталів суб’єктів господарювання, передавати в управління, проводити операції з борговими вимогами і зобов’язаннями за договорами факторингу.
 
33. 4. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, проводить моніторинг процесу реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій з метою забезпечення їх функціонування, збереження назви, цільового призначення та тематичної спрямованості.
 
   4. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, проводить моніторинг процесу реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій з метою забезпечення їх функціонування, збереження назви, цільового призначення і тематичної спрямованості.
 
34. Стаття 6. Зведений список об’єктів реформування
 
   Стаття 6. Зведений список об’єктів реформування
 
35. 1. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, забезпечує складення, ведення та оновлення Зведеного списку об’єктів реформування на підставі інформації, що подається засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації та редакцій в порядку та формі, установлених зазначеним органом.
 
   1. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, забезпечує складення, ведення та оновлення Зведеного списку об’єктів реформування на підставі інформації, що подається засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації та редакцій у порядку та формі, установлених зазначеним органом.
 
36. 2. У Зведеному списку об’єктів реформування зазначається інформація про:
 
   2. У Зведеному списку об’єктів реформування зазначається інформація про:
 
37. засновників (співзасновників) друкованих засобів масової інформації та редакцій;
 
   засновників (співзасновників) друкованих засобів масової інформації та редакцій;
 
38. приміщення, в яких розташовані редакції;
 
   приміщення, в яких розташовані редакції;
 
39. перелік майна, що перебуває на балансі редакції;
 
   перелік майна, що перебуває на балансі редакції;
 
40. джерела фінансування редакцій;
 
   джерела фінансування редакцій;
 
41. рішення засновників (співзасновників) стосовно способу реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій.
 
   рішення засновників (співзасновників) про спосіб реформування друкованого засобу масової інформації та редакції.
 
42. Стаття 7. Вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції
 
-16- Литвин В.М.
У назві та у частині першій статті 7 слова "органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування" замінити словами "Кабінету Міністрів України, міністерств, інших державних центральних органів виконавчої влади і центральних установ та органів місцевого самоврядування".
 
Відхилено   Стаття 7. Вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції
 
43. 1. Вихід органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції у разі відсутності державного (комунального) майна у майні такої редакції оформляється договором, укладеним між органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, що є засновниками (співзасновниками), та правонаступниками (у тому числі трудовим колективом редакції) відповідно до вимог цивільного законодавства. Зазначений договір, до якого обов’язково включаються умови стосовно забезпечення функціонування друкованого засобу масової інформації, збереження його назви, цільового призначення та тематичної спрямованості, є підставою для подання правонаступниками заяви про перереєстрацію друкованого засобу масової інформації в порядку, визначеному Законом України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні".
 
   1. Вихід органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції у разі відсутності державного (комунального) майна у майні, що перебуває на балансі такої редакції, оформляється договором, що укладається між органом державної влади, іншим державним органом, органом місцевого самоврядування, що є засновником (співзасновником), та правонаступником, у тому числі трудовим колективом редакції, відповідно до вимог цивільного законодавства. Зазначений договір, до обов’язкових умов якого включаються вимоги щодо забезпечення функціонування друкованого засобу масової інформації, збереження його назви, цільового призначення і тематичної спрямованості, є підставою для подання правонаступником заяви про перереєстрацію друкованого засобу масової інформації в порядку, визначеному Законом України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні".
 
44. Стаття 8. Перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання
 
-17- Омельченко В.П.
Назву статті 8 викласти у такій редакції:
"Розподіл часток майна між засновниками (співзасновниками) суб’єкта господарювання".
 
Відхилено   Стаття 8. Перетворення редакції членами її трудового колективу на суб’єкт господарювання
 
45. 1. Перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання здійснюється відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України.
 
-18- Петренко П.Д.
Частину першу статті 8 доповнити новими реченнями такого змісту:
"Обов’язковими умовами перетворення редакції членами її трудового колективу в підприємство є забезпечення функціонування друкованого засобу масової інформації, збереження його назви, цільового призначення та тематичної спрямованості. Виконання зазначених умов контролює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  1. Перетворення редакції членами її трудового колективу на суб’єкт господарювання здійснюється відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України.
 
    -19- Омельченко В.П.
Частину першу статті 8 законопроекту виключити.
 
Відхилено    
46. 2. Розподіл часток майна між засновниками (співзасновниками) суб’єкта господарювання здійснюється за рішенням загальних зборів суб’єкта господарювання з урахуванням балансової вартості майна.
 
   2. Розподіл часток майна між засновниками (співзасновниками) суб’єкта господарювання здійснюється за рішенням загальних зборів суб’єкта господарювання з урахуванням балансової вартості майна.
 
47. 3. У разі виходу із складу засновників (співзасновників) суб’єкта господарювання його частка майна, отримана ним під час реформування редакції, не підлягає поверненню зазначеному засновникові (співзасновникові), а розподіляється між рештою засновників суб’єкта господарювання.
 
-20- Шевченко О.О.
Частину третю статті 8 викласти у такій редакції:
"У разі виходу із складу засновників (співзасновників) створеного, внаслідок реформування друкованих засобів інформації, суб’єкта господарювання, частка майна, отримана цим засновником (співзасновником) під час такого реформування, йому не повертається, а розподіляється між рештою засновників (співзасновників) суб’єкта господарювання.".
 
Відхилено   3. У разі виходу суб’єкта господарювання із складу засновників (співзасновників) частка майна, отримана ним у процесі реформування редакції, не підлягає поверненню зазначеному засновникові (співзасновникові), а розподіляється між рештою засновників суб’єкта господарювання.
 
48. Стаття 9. Надання редакціям майна, приміщень та земельних ділянок, на яких розтащовані ці приміщення у процесі реформування
 
   Стаття 9. Надання редакціям майна, приміщень та земельних ділянок, на яких розтащовані ці приміщення, у процесі реформування
 
49. 1. У процесі реформування майно (крім приміщень і земельних ділянок), яке перебувало на момент набрання чинності цим Законом на балансі редакції (майно, надане редакції засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації та редакції у користування, та майно, придбане трудовим колективом редакції), передається у власність зазначеному суб’єкту господарювання безоплатно за умови забезпечення функціонування друкованого засобу масової інформації, збереження його назви, цільового призначення та тематичної спрямованості.
 
   1. У процесі реформування майно (крім приміщень і земельних ділянок), що на момент набрання чинності цим Законом перебувало на балансі редакції (майно, надане редакції засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації та редакції у користування, та майно, придбане трудовим колективом редакції), передається у власність зазначеному суб’єкту господарювання безоплатно, за умови забезпечення функціонування друкованого засобу масової інформації, збереження його назви, цільового призначення і тематичної спрямованості.
 
50. 2. Приміщення, що перебувають у державній або комунальній власності, в яких на час реформування перебували редакції, передаються в оренду строком не менше ніж на п’ятнадцять років з розміром орендної плати, установленим для бюджетних організацій. Договір оренди укладається між редакцією та Фондом державного майна України (його регіональними відділеннями) або відповідними органами місцевого самоврядування.
 
   2. Приміщення, що перебувають у державній або комунальній власності, в яких на час реформування перебували редакції, передаються в оренду строком не менше ніж на 15 років з розміром орендної плати, установленим для бюджетних організацій. Договір оренди укладається між редакцією та Фондом державного майна України (його регіональними відділеннями) або відповідним органом місцевого самоврядування.
 
51. Суборенда приміщень забороняється.
 
   Суборенда приміщень забороняється.
 
52. 3. Норми цієї статті не поширюються на друковані засоби масової інформації, до яких не застосовуються норми державної підтримки засобів масової інформації відповідно до статті 2 Закону України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів".
 
   3. Норми цієї статті не поширюються на друковані засоби масової інформації, до яких не застосовуються норми державної підтримки засобів масової інформації відповідно до статті 2 Закону України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів".
 
53. Стаття 10. Перетворення друкованих засобів масової інформації, заснованих центральними органами виконавчої влади, в офіційні друковані видання.
 
-21- Литвин В.М.
У назві статті 10 та у частині першій статті 10 слова "центральними органами виконавчої влади" замінити словами "Кабінетом Міністрів України, міністерствами, іншими державними центральними органами виконавчої влади і центральними установами та органами місцевого самоврядування".
 
Відхилено   Стаття 10. Перетворення друкованих засобів масової інформації, заснованих центральними органами виконавчої влади, в офіційні друковані видання
 
54. 1. Друковані засоби масової інформації, засновані центральними органами виконавчої влади, можуть перетворюватися в офіційні друковані видання за рішенням їх засновників (співзасновників).
 
   1. Друковані засоби масової інформації, засновані центральними органами виконавчої влади, можуть перетворюватися в офіційні друковані видання за рішенням їх засновників (співзасновників).
 
55. 2. У разі коли центральні органи виконавчої влади виступають засновниками (співзасновниками) кількох друкованих засобів масової інформації, в офіційне друковане видання може бути перетворений лише один з таких друкованих засобів масової інформації. Реформування інших друкованих засобів масової інформації здійснюється відповідно до способів, передбачених статтею 3 цього Закону.
 
-22- Литвин В.М.
У частині другій статті 10 слова "центральні органи виконавчої влади" замінити словом "зазначені".
 
Відхилено   2. У разі якщо центральні органи виконавчої влади виступають засновниками (співзасновниками) кількох друкованих засобів масової інформації, в офіційне друковане видання може бути перетворений лише один з цих друкованих засобів масової інформації. Реформування інших друкованих засобів масової інформації здійснюється відповідно до способів, передбачених статтею 3 цього Закону.
 
56. Стаття 11. Припинення випуску друкованого засобу масової інформації та діяльності редакції
 
   Стаття 11. Припинення випуску друкованого засобу масової інформації і діяльності редакції
 
57. 1. Засновники (співзасновники) друкованого засобу масової інформації та редакції приймають рішення про припинення випуску друкованого засобу масової інформації та діяльності редакції у таких випадках:
 
   1. Засновники (співзасновники) друкованого засобу масової інформації та редакції приймають рішення про припинення випуску друкованого засобу масової інформації і діяльності редакції у разі якщо:
 
58. трудовий колектив редакції протягом установленого цим Законом строку не вніс пропозицію стосовно своєї участі у реформуванні;
 
   трудовий колектив редакції протягом установленого цим Законом строку не вніс пропозицію стосовно своєї участі у реформуванні;
 
59. приватизація майна редакції в установленому цим Законом порядку не відбулася.
 
   приватизація майна редакції в установленому цим Законом порядку не відбулася.
 
60. 2. Про прийняте рішення засновники (співзасновники) друкованого засобу масової інформації та редакції повідомляють центральному органові виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, а також центральному органові виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації.
 
   2. Про прийняте рішення засновники (співзасновники) друкованого засобу масової інформації та редакції повідомляють центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері телебачення і радіомовлення, в інформаційній та видавничій сферах, а також центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації.
 
61. Неподання засновником (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації, у строк, встановлений частиною першою статті 2 цього Закону, заяви про перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації є підставою для визнання свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації недійсним.
 
   Неподання засновником (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації, протягом встановленого частиною першою статті 2 цього Закону строку, заяви про перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації є підставою для визнання свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації недійсним.
 
62. 3. Рішення засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції про припинення випуску зазначеного друкованого засобу масової інформації та діяльності редакції публікується протягом місяця в такому друкованому засобі масової інформації.
 
   3. Рішення засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції про припинення випуску друкованого засобу масової інформації та діяльності редакції опубліковується протягом місяця в цьому друкованому засобі масової інформації.
 
63. Стаття 12. Державна підтримка реформованих друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження
 
   Стаття 12. Державна підтримка реформованих друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження
 
64. 1. Реформованим друкованим засобам масової інформації місцевої сфери розповсюдження з метою забезпечення їх функціонування може бути надана державна підтримка за рахунок коштів Державного бюджету України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Надання державної підтримки здійснюється виключно за умови забезпечення функціонування друкованого засобу масової інформації, збереження його назви, цільового призначення та тематичної спрямованості.
 
   1. Реформованим друкованим засобам масової інформації місцевої сфери розповсюдження з метою забезпечення їх функціонування може надаватися державна підтримка за рахунок Державного бюджету України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Надання державної підтримки здійснюється виключно за умови забезпечення функціонування друкованого засобу масової інформації, збереження його назви, цільового призначення і тематичної спрямованості.
 
65. 2. Формами державної підтримки є:
 
   2. Формами державної підтримки є:
 
66. встановлення для редакцій пільгових умов надання в оренду приміщень, що перебувають у державній або комунальній власності, відповідно до частини другої статті 9 цього Закону;
 
   встановлення для редакцій пільгових умов надання в оренду приміщень, що перебувають у державній або комунальній власності, відповідно до частини другої статті 9 цього Закону;
 
67. адресна підтримка реформованих друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження;
 
   адресна підтримка реформованих друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження;
 
68. надання редакціям реформованих друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження пріоритетного права на укладення договорів на висвітлення діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
 
-23- Шевченко О.О.
Статтю 12 доповнити частиною третьою такого змісту:
"Державна підтримка реформованих друкованих засобів масової інформації місцевої сфери здійснюється протягом п’яти років з моменту набрання чинності цим Законом".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  надання редакціям реформованих друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження пріоритетного права на укладення договорів про висвітлення діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
 
69. Стаття 13. Соціальні гарантії працівників реформованих засобів
 
   Стаття 13. Соціальні гарантії працівників реформованих засобів масової інформації
 
70. масової інформації
 
      
71. З моменту реформування, правонаступники реформованих засобів масової інформації беруть на себе зобов’язання утримуватись від скорочення робочих місць в редакціях. У випадку, коли уникнути скорочення штату неможливо, або у разі ліквідації засобу масової інформації внаслідок реформування, засновник (співзасновники) редакції зобов’язаний сплатити звільненому працівникові компенсацію згідно чинного законодавства.
 
-24- Томенко М.В.
Статтю 13 викласти у такій редакції: "У разі скорочення штату редакції друкованого засобу масової інформації внаслідок реформування, засновник (співзасновники) редакції зобов’язаний сплатити звільненому працівникові компенсацію згідно чинного законодавства.".
 
Враховано   У разі скорочення штату редакції друкованого засобу масової інформації внаслідок реформування засновник (співзасновники) редакції зобов’язаний виплатити звільненому працівникові компенсацію згідно із законодавством.
 
    -25- Бондар В.В.
Статтю 13 виключити.
 
Відхилено    
    -26- Мірошниченко Ю.Р.
Статтю 13 викласти у такій редакції: "У разі скорочення штату редакції друкованого засобу масової інформації внаслідок реформування, засновник (співзасновники) редакції зобов’язаний сплатити звільненому працівникові компенсацію згідно чинного законодавства.".
 
Враховано    
    -27- Шевченко О.О.
Статтю 13 виключити.
 
Відхилено    
    -28- Кунченко О.П.
Перше речення статті 13 "З моменту реформування, правонаступники реформованих засобів масової інформації беруть на себе зобов’язання утримуватись від скорочення робочих місць в редакціях." виключити.
 
Відхилено    
72. Стаття 14. Прикінцеві та перехідні положення
 
   Стаття 14. Прикінцеві та перехідні положення
 
73. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім підпункту 3, абзаців першого - двадцять третього підпункту 4, підпункту 5 пункту 5 цієї статті, які набирають чинності через п’ять років після набрання чинності цим Законом.
 
-29- Чумак В.В.
У пункті 1 статті 14 слова "дня, наступного за днем його опублікування" замінити словами і цифрами "1 січня 2014 року", слова і цифру "пункту 5" замінити словами "частини п’ятої".
 
Враховано частково   1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2014 року, крім підпункту 3, абзаців першого, - двадцять третього підпункту 4, підпункту 5 пункту 5 цієї статті, які набирають чинності через три роки з дня набрання чинності цим Законом.
 
    -30- Томенко М.В.
Пункт 1 статті 14 викласти у такій редакції:
"Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім пункту 3, абзаців першого — двадцять третього пункту 4, пункту 5 частини 5 цієї статті, які набирають чинності через три роки після набрання чинності цим Законом".
 
Враховано частково    
    -31- Шевченко О.О.
Пункт 1 статті 14 викласти у такій редакції:
"Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім підпункту 3, абзаців першого — двадцять третього підпункту 4, підпункту 5 пункту 5 цієї статті, які набирають чинності через три роки після набрання чинності цим Законом".
 
Враховано частково    
74. 2. Закони та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, застосовуються у частині, що не суперечить цьому Закону.
 
   2. Закони та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
 
75. 3. Фінансування друкованих засобів масової інформації та редакцій (крім друкованих засобів масової інформації, яким надається державна підтримка згідно із статтею 3 Закону України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів") через три роки після набрання чинності цим Законом з державного та місцевих бюджетів припиняється.
 
-32- Бондар В.В.
У пункті 3 статті 14 слова "через три роки" замінити словами "через п’ять років".
 
Відхилено   3. Фінансування друкованих засобів масової інформації та редакцій (крім друкованих засобів масової інформації, яким надається державна підтримка згідно із статтею 3 Закону України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів") через три роки з дня набрання чинності цим Законом з державного та місцевих бюджетів припиняється.
 
    -33- Мірошниченко Ю.Р.
Пункт 3 статті 14 проекту Закону викласти у такій редакції:
"3. Фінансування друкованих засобів масової інформації та редакцій (крім друкованих засобів масової інформації, яким надається державна підтримка згідно із статтею 3 Закону України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів" та цього Закону) через чотири роки після набрання чинності цим Законом з державного та місцевих бюджетів припиняється.".
 
Відхилено    
    -34- Литвин В.М.
Пункт 3 статті 14 проекту Закону викласти у такій редакції:
"3. Фінансування видання друкованих засобів масової інформації та редакцій через три роки після набрання чинності цим Законом з державного та місцевих бюджетів припиняється. Виключенням є фінансування друкованих засобів масової інформації, яким надається державна підтримка згідно із статтею 3 Закону України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів", а також визнаних Верховною Радою України провідними у сфері інформаційної діяльності і такими, що мають загальнодержавне значення та офіційних друкованих засобів масової інформації.".
 
Відхилено    
76. 4. Перереєстрація друкованих засобів масової інформації, що реформуються, здійснюється на безоплатній основі.
 
   4. Перереєстрація друкованих засобів масової інформації, що реформуються, здійснюється на безоплатній основі.
 
77. 5. Внести зміни до таких законів України:
 
   5. Внести зміни до таких законів України:
 
78. 1) у Законі України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1993р., № 1, ст. 1, № 46, ст. 427):
 
   1) у Законі України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1993р., № 1, ст. 1, № 46, ст. 427):
 
79. статтю 8 після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
 
   статтю 8 після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
 
80. "Органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування не можуть виступати засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації".
 
-35- Слюз Т.Я.
У абзаці третьому підпункту 1 пункту 5 статті 14:
У Законі України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" частину другу статті 8 після слів "Органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування не можуть виступати засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації" доповнити словами "крім офіційних друкованих видань, які видаються центральними органами державної влади.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  "Органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування не можуть виступати засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації".
 
81. У зв’язку з цим частини другу і третю вважати відповідно частинами третьою і четвертою;
 
-36- Литвин В.М.
Статтю 8 після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
"Кабінет Міністрів України, міністерства, інші державні центральні органи виконавчої влади і центральні установи та органи місцевого самоврядування не можуть виступати засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації окрім перетворення друкованого засобу масової інформації в офіційне видання, відповідно до порядку, встановленому цим Законом .
У зв’язку з цим частини другу і третю вважати відповідно частинами третьою і четвертою.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  У зв’язку з цим частини другу і третю вважати відповідно частинами третьою і четвертою;
 
82. частину першу статті 15 доповнити пунктом 4 такого змісту:
 
   частину першу статті 15 доповнити пунктом 5 такого змісту:
 
83. "4) якщо засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації виступають органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування.";
 
-37- Слюз Т.Я.
У абзаці шостому підпункту 1 пункту 5 статті 14:
У Законі України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" пункт четвертий частини першої статті 15 після слів "якщо засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації виступають органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування" доповнити словами "крім офіційних друкованих видань, які видаються центральними органами державної влади.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  "5) якщо засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації виступають органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування";
 
    -38- Литвин В.М.
Абзац шостий підпункту 1 пункту 5 статті 14 викласти у такій редакції:
"4) якщо засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації виступають органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, крім випадків заснування офіційних друкованих засобів масової інформації, створюваних відповідно до цього Закону.".
 
Відхилено    
    -39- Слюз Т.Я.
У абзаці шостому підпункту 1 пункту 5 статті 14:
У Законі України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" після пункту четвертого частини першої статтю 15 доповнити новими частинами такого змісту:
"Письмове повідомлення про відмову в державній реєстрації надсилається засновнику (співзасновнику) протягом трьох робочих днів із зазначенням підстави прийняття такого рішення.
Рішення про відмову у державній реєстрації друкованого засобу масової інформації може бути оскаржено у судовому порядку.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.   
84. у статті 18:
 
   у статті 18:
 
85. перше речення частини третьої після слів і цифри "частини першої статті 3 цього Закону" доповнити словами ", вимог Закону України "Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації";
 
-40- Слюз Т.Я.
Друге речення частини другої статті 18 викласти у такій редакції:
"Про своє рішення суд письмово повідомляє відповідний реєстру чий орган протягом трьох робочих днів.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  перше речення частини третьої після слів "цього Закону" доповнити словами "вимог Закону України "Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації";
 
86. частину четверту викласти в такій редакції:
 
   частину четверту викласти в такій редакції:
 
87. "Реєструючий орган визнає свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації недійсним у разі:
 
   "Реєструючий орган визнає свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації недійсним у разі:
 
88. подання засновником (співзасновниками) погодженого з редакцією письмового повідомлення про припинення випуску друкованого засобу масової інформації;
 
   подання засновником (співзасновниками) погодженого з редакцією письмового повідомлення про припинення випуску друкованого засобу масової інформації;
 
89. неподання після завершення процесу реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації органами державної влади, іншими державними органами або органами місцевого самоврядування, які є їх засновниками (співзасновниками), заяви про перереєстрацію відповідних друкованих засобів масової інформації;
 
   неподання після завершення процесу реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації органами державної влади, іншими державними органами або органами місцевого самоврядування, які є їх засновниками (співзасновниками), заяви про перереєстрацію відповідних друкованих засобів масової інформації;
 
90. прийняття рішення суду про припинення випуску друкованого засобу масової інформації.";
 
-41- Слюз Т.Я.
У Законі України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" після статті 18 цей Закон доповнити новою статтею такого змісту:
"18-1 Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації.
Реєструючий орган визнає свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації недійсним у разі:
подання засновником (співзасновником) погодженого з редакцією письмового повідомлення про припинення випуску друкованого засобу масової інформації;
неподання після завершення процесу реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації органами державної влади, іншими державними органами або органами місцевого самоврядування, які є їх засновниками (співзасновниками), заяви про перереєстрацію відповідних друкованих засобів масової інформації;
прийняття рішення суду про припинення випуску друкованого засобу масової інформації".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  ухвалення судового рішення про припинення випуску друкованого засобу масової інформації";
 
91. 2) пункт 8 частини першої статті 26 та пункт 7 частини першої
 
   2) пункт 8 частини першої статті 26 та пункт 7 частини першої статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997р., № 24, ст. 170 із наступними змінами) після слова "заснування" доповнити словами "аудіовізуальних (електронних)";
 
92. статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997р., № 24, ст. 170 із наступними змінами) після слова "заснування" доповнити словами "аудіовізуальних (електронних)";
 
-42- Шевченко О.О.
У підпункті 2 пункту 5 статті 14:
внести до підпункту 2 пункту 5 статті 14 такі зміни:
пункт 8 частини першої статті 26 та пункт 7 частини першої статті 43 перед словами "аудіовізуальних (електронних)" доповнити словами "офіційних друкованих видань та".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.     
93. 3) у Законі України "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації" (Відомості Верховної Ради України, 1997р., № 49, ст. 299; 1998р., № 45, ст. 271):
 
   3) у Законі України "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації" (Відомості Верховної Ради України, 1997р., № 49, ст. 299; 1998р., № 45, ст. 271):
 
94. у статті 1:
 
   у статті 1:
 
95. в абзаці четвертому слова "засіб масової інформації органу державної влади" замінити словами "аудіовізуальний (електронний) засіб масової інформації органу державної влади";
 
-43- Литвин В.М.
Абзац третій підпункту 3 пункту 5 статті 14 виключити.
 
Відхилено   в абзаці четвертому слова "засіб масової інформації органу державної влади" замінити словами "аудіовізуальний (електронний) засіб масової інформації органу державної влади";
 
96. абзац шостий викласти в такій редакції:
 
   абзац шостий викласти в такій редакції:
 
97. "офіційні друковані видання - видання центральних органів державної влади, які видаються з метою опублікування нормативно-правових актів, а також рішень про свою діяльність та інформації, обов’язковість опублікування якої передбачено законодавством, під час підготовки яких не використовується творча праця журналістів; ";
 
-44- Бондар В.В.
У абзаці п’ятому та дев’ятому підпункту 3 пункту 5 статті 14:
В абзацах п’ятому та дев’ятому підпункту 3 пункту 5 законопроекту (запропоновані редакції абзацу шостого статті 1 та частини першої статті 7-1 Закону України "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації") слова "центральних органів державної влади" пропонуємо замінити словами "центральних органів виконавчої влади".
 
Враховано   "офіційні друковані видання - видання центральних органів виконавчої влади, що видаються з метою опублікування нормативно-правових актів, рішень цих органів та інформації, обов’язковість опублікування якої передбачена законодавством, під час підготовки яких не використовується творча праця журналістів ";
 
    -45- Шевченко О.О.
Абзац п’ятий підпункту 3 пункту 5 статті 14 викласти у такій редакції:
"офіційні друковані видання — видання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, які видаються з метою опублікування цими органами нормативно-правових актів, рішень про свою діяльність, а також інформації, обов’язковість опублікування якої передбачена законодавством України, і під час підготовки яких не використовується творча праця журналістів".
 
Відхилено    
    -46- Литвин В.М.
Абзац п’ятий підпункту 3 пункту 5 статті 14 викласти у такій редакції:
"офіційні друковані видання — видання центральних органів державної влади, які видаються з метою опублікування нормативно-правових актів, а також рішень про свою діяльність та інформації, обов’язковість опублікування якої передбачено законодавством;".
 
Відхилено    
98. у статті 7 слова "друкованих чи аудіовізуальних" замінити словами "аудіовізуальних (електронних)";
 
-47- Шевченко О.О.
Внести до абзацу шостого підпункту 3 пункту 5 статті 14 такі зміни:
перед словами "аудіовізуальних (електронних)" доповнити словами "офіційних друкованих видань та".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  у статті 7 слова "друкованих чи аудіовізуальних" замінити словами "аудіовізуальних (електронних)";
 
99. доповнити Закон статтею 7-1 такого змісту:
 
   доповнити статтею 7-1 такого змісту:
 
100. "Стаття 7-1. Офіційні друковані видання
 
   "Стаття 7-1. Офіційні друковані видання
 
101. Засновниками офіційних друкованих видань можуть бути центральні органи державної влади.
 
-48- Слюз Т.Я.
У абзаці дев’ятому підпункту 3 пункту 5 статті 14:
У Законі України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" частину першу статті 7-1 після слів "можуть бути" доповнити словом "виключно".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  Засновниками офіційних друкованих видань можуть бути центральні органи виконавчої влади.
 
102. Офіційні друковані видання вносяться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації, до Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єкти інформаційної діяльності.
 
   Офіційні друковані видання вносяться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації, до Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єкти інформаційної діяльності.
 
103. В офіційних друкованих виданнях забороняється розміщувати рекламу або будь-яку іншу інформацію, обов’язковість опублікування якої не передбачено законодавством.
 
   В офіційних друкованих виданнях забороняється розміщувати рекламу або будь-яку іншу інформацію, обов’язковість опублікування якої не передбачена законодавством.
 
104. Фінансування видатків на підготовку, випуск і розповсюдження офіційних друкованих видань здійснюється за рахунок і в межах коштів, що передбачаються для утримання відповідних центральних органів виконавчої влади.
 
-49- Слюз Т.Я.
Абзац 12 підпункту 3 пункту 5 статті 14 викласти у такій редакції:
У Законі України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" частину п’яту статті 7-1 викласти у такій редакції:
"Фінансування видатків на підготовку, випуск і розповсюдження офіційних друкованих видань здійснюється за рахунок доходів, одержаних від реалізації цих офіційних друкованих видань."
 
Відхилено   Фінансування видатків на підготовку, випуск і розповсюдження офіційних друкованих видань здійснюється за рахунок та в межах коштів, що передбачаються на утримання відповідних центральних органів виконавчої влади.
 
    -50- Шевченко О.О.
Абзаци 9-12 підпункту 3 пункту 5 статті 14 викласти у такій редакції:
"Органи державної влади та місцевого самоврядування мають право засновувати офіційні друковані видання. Офіційні друковані видання не є друкованими засобами інформації і не підлягають реєстрації в Державному реєстрі друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств.
В офіційних друкованих виданнях забороняється розміщувати рекламу або будь-яку іншу інформацію, обов’язковість опублікування якої не передбачено законодавством. Під час підготовки офіційних друкованих видань не використовується творча праця журналістів.
Фінансування видатків на підготовку, випуск і розповсюдження офіційних друкованих видань здійснюється за рахунок і в межах коштів, що передбачаються для утримання відповідних органів державної влади або місцевого самоврядування.".
 
Відхилено    
105. Обов’язкові безоплатні примірники офіційних друкованих видань після друкування доставляються одержувачам відповідно до Закону України "Про обов’язковий примірник документів.";
 
   Обов’язкові безоплатні примірники офіційних друкованих видань після друкування доставляються одержувачам відповідно до Закону України "Про обов’язковий примірник документів";
 
106. статті 22 і 23 викласти в такій редакції:
 
   статті 22 і 23 викласти в такій редакції:
 
107. "Стаття 22. Опублікування офіційних документів органів державної влади та органів місцевого самоврядування
 
   "Стаття 22. Опублікування офіційних документів органів державної влади та органів місцевого самоврядування
 
108. Закони України, постанови Верховної Ради України, укази та розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, постанови Верховного Суду України, рішення та висновки Конституційного Суду України, рішення органів місцевого самоврядування, інші нормативно-правові акти публікуються в офіційних друкованих виданнях. У друкованих засобах масової інформації можуть публікуватися офіційні документи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інша публічна інформація відповідно до законодавства і на засадах, передбачених укладеним між такими органами та редакціями друкованих засобів масової інформації договором.
 
-51- Шевченко О.О.
Абзац 16 підпункту 3 пункту 5 статті 14 викласти у такій редакції:
"В офіційних друкованих виданнях публікуються Закони України, постанови Верховної Ради України, укази та розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, постанови Верховного Суду України, рішення та висновки Конституційного Суду України, рішення органів місцевого самоврядування, інші нормативно-правові акти".
 
Відхилено   Закони України, постанови Верховної Ради України, укази та розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, постанови Верховного Суду України, рішення та висновки Конституційного Суду України, рішення органів місцевого самоврядування, інші нормативно-правові акти публікуються в офіційних друкованих виданнях. У друкованих засобах масової інформації можуть публікуватися офіційні документи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інша публічна інформація відповідно до законодавства і на засадах, передбачених договором, укладеним між такими органами та редакціями друкованих засобів масової інформації.
 
    -52- Литвин В.М.
Абзац 16 підпункту 3 пункту 5 статті 14 викласти у такій редакції:
"Закони України, постанови Верховної Ради України друкуються у газеті "Голос України", укази та розпорядження Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, постанови Верховного Суду України, рішення та висновки Конституційного Суду України, рішення органів місцевого самоврядування, інші нормативно-правові акти публікуються в офіційних друкованих виданнях. У друкованих засобах масової інформації можуть публікуватися офіційні документи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інша публічна інформація відповідно до законодавства і на засадах, передбачених укладеним між такими органами та редакціями друкованих засобів масової інформації договором.".
 
Відхилено    
109. Стаття 23. Особливості висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, виступів народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад у друкованих засобах масової інформації
 
   Стаття 23. Особливості висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, виступів народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад у друкованих засобах масової інформації
 
110. Висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, опублікування прийнятих такими органами нормативно-правових актів, рішень про свою діяльність, виступів народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад, а також інформації, обов’язковість опублікування якої передбачено законодавством, здійснюється на договірних засадах відповідно до законодавства.";
 
-53- Слюз Т.Я.
Абзац вісімнадцятий підпункту 3 пункту 5 статті 14 викласти у такій редакції:
"Висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, опублікування прийнятих такими органами нормативно-правових актів, рішень про свою діяльність, виступів народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад, а також інформації, обов’язковість опублікування якої передбачено законодавством, здійснюється відповідно до законодавства України.".
 
Відхилено   Висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, опублікування прийнятих такими органами нормативно-правових актів, рішень, виступів народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад, а також інформації, обов’язковість опублікування якої передбачена законодавством, здійснюється на договірних засадах відповідно до законодавства";
 
    -54- Шевченко О.О.
Абзац вісімнадцятий підпункту 3 пункту 5 статті 14 викласти у такій редакції:
"Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають право укладати договори із засобами масової інформації про опублікування прийнятих цими органами нормативно-правових актів, рішень про свою діяльність, виступів народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад, а також інформації, обов’язковість опублікування якої передбачено законодавством.".
 
Відхилено    
111. 4) у Законі України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів" (Відомості Верховної Ради України, 1997р., № 50, ст. 302; 2002р., № 2, ст. 5, № 29, ст. 200, № 50, ст. 368; 2005 р., № 17-19, ст. 267; 2006 р., № 1, ст. 18):
 
   4) у Законі України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів" (Відомості Верховної Ради України, 1997р., № 50, ст. 302; 2002р., № 2, ст. 5, № 29, ст. 200, № 50, ст. 368; 2005 р., № 17-19, ст. 267; 2006 р., № 1, ст. 18):
 
112. у статті 1:
 
   у пункті "в" частини першої статті 1:
 
113. абзаци перший та третій пункту "в" виключити;
 
-55- Литвин В.М.
У абзаці третьому підпункту 4 пункту 5 статті 14:
у статті 1:
абзац перший пункту "в" викласти в такій редакції:
"в) друкований засіб масової інформації, засновником якого є орган законодавчої або виконавчої державної влади";
абзац третій пункту "в" виключити.
 
Відхилено Поправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  абзаци перший та третій виключити;
 
114. в абзаці другому слова "чи друкований" замінити словом " (електронний)";
 
   в абзаці другому слова "чи друкований" замінити словом " (електронний)";
 
115. у статті 4:
 
   у статті 4:
 
116. у частині третій:
 
   у частині третій:
 
117. абзац перший викласти в такій редакції:
 
-56- Литвин В.М.
Абзаци сьомий та восьмий підпункту 4 пункту 5 статті 14 виключити.
 
Відхилено   абзац перший викласти в такій редакції:
 
118. "Визначені для фінансової допомоги кошти використовуються з метою надання: ";
 
   "Визначені для фінансової допомоги кошти використовуються з метою надання ";
 
119. в абзаці другому слова "районним, міським та міськрайонним газетам, " виключити;
 
   в абзаці другому слова "районним, міським та міськрайонним газетам " виключити;
 
120. у частині четвертій слова "у частинах другій і третій" замінити словами "у частині другій";
 
-57- Слюз Т.Я.
У абзаці десятому підпункту 4 пункту 5 статті 14:
У Законі України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів" частину четверту статті 4 викласти у такій редакції:
"Використання коштів, зазначених у частинах другій цієї статті здійснюється згідно вимог чинного законодавства.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  у частині четвертій слова "у частинах другій і третій" замінити словами "у частині другій";
 
121. у статті 6:
 
   у статті 6:
 
122. частину другу виключити;
 
   частину другу виключити;
 
123. у частині третій слова "державних і комунальних періодичних видань та" виключити;
 
   у частині третій слова "державних і комунальних періодичних видань та" виключити;
 
124. у статті 7:
 
   у статті 7:
 
125. у назві статті слова "районних, міських та міськрайонних газет, " виключити;
 
   у назві слова "районних, міських та міськрайонних газет " виключити;
 
126. у частині першій слова "районних, міських та міськрайонних газет і" виключити;
 
   у частині першій слова "районних, міських та міськрайонних газет і" виключити;
 
127. у частині третій слова "на місцеві газети в кожному районі і місті та" виключити;
 
   у частині третій слова "на місцеві газети в кожному районі і місті та" виключити;
 
128. у частині п’ятій слова "редакціями газет та" виключити;
 
-58- Слюз Т.Я.
У абзаці вісімнадцятому підпункту 4 пункту 5 статті 14:
У Законі України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів" частину п’яту статті 7 викласти у такій редакції:
"Використання дотації телерадіоорганізаціями не за цільовим призначенням тягне за собою відповідальність, передбачену Бюджетним кодексом України.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  у частині п’ятій слова "редакціями газет та" виключити;
 
129. у статті 8:
 
   у статті 8:
 
130. у назві статті слова "районних, міських та міськрайонних газет, " виключити;
 
   у назві слова "районних, міських та міськрайонних газет " виключити;
 
131. у першому реченні частини третьої слова "районних, міських та міськрайонних газет і" виключити;
 
   у першому реченні частини третьої слова "районних, міських та міськрайонних газет і" виключити;
 
132. у частині другій статті 11 слова "редакцій друкованих періодичних видань органів державної влади, " виключити;
 
   у частині другій статті 11 слова "редакцій друкованих періодичних видань органів державної влади " виключити;
 
133. у частині п’ятій статті 14 слова "керівника редакції друкованого засобу масової інформації, " виключити;
 
-59- Слюз Т.Я.
У абзаці двадцять третьому підпункту 4 пункту 5 статті 14:
У Законі України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів" друге і третє речення частини п’ятої статті 14 слова викласти у такій редакції:
"У випадках, коли засновником (співзасновником) аудіовізуального засобу масової інформації є орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування, заробітна плата керівника редакції аудіовізуального засобу масової інформації, керівника телерадіоорганізації не може бути нижчою від заробітної плати заступника керівника секретаріату (апарату) відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування.
У разі відсутності посади заступника керівника секретаріату (апарату) відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування заробітна плата керівника редакції аудіовізуального засобу масової інформації. керівника телерадіоорганізації не може бути нижчою від заробітної плати керівника секретаріату (апарату) органу державної влади, який є засновником (співзасновником) засобу масової інформації.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  у частині п’ятій статті 14 слова "керівника редакції друкованого засобу масової інформації " виключити;
 
    -60- Литвин В.М.
У абзаці двадцять третьому підпункту 4 пункту 5 статті 14 додати слово "офіційного" перед словами "керівника редакції".
 
Відхилено Поправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.   
134. частину другу статті 16 доповнити реченням такого змісту: "Ця норма поширюється також на журналіста реформованого друкованого засобу масової інформації, який працював у такому засобі масової інформації до завершення процесу його реформування.";
 
   частину другу статті 16 доповнити другим реченням такого змісту: "Ця норма поширюється також на журналіста реформованого друкованого засобу масової інформації, який працював у такому засобі масової інформації до завершення процесу його реформування";
 
135. 5) частину п’яту статті 22 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" (Відомості Верховної Ради України, 2005р., № 16, ст. 265; 2006р., № 18, ст. 155) виключити;
 
   5) частину п’яту статті 22 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" (Відомості Верховної Ради України, 2005р., № 16, ст. 265; 2006р., № 18, ст. 155) виключити;
 
136. 6) статтю 1 Закону України "Про посилення захисту майна редакцій засобів масової інформації, видавництв, книгарень, підприємств книгорозповсюдження, творчих спілок" (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 30, ст. 397) доповнити частиною такого змісту:
 
   6) статтю 1 Закону України "Про посилення захисту майна редакцій засобів масової інформації, видавництв, книгарень, підприємств книгорозповсюдження, творчих спілок" (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 30, ст. 397) доповнити частиною третьою такого змісту:
 
137. "Цей Закон не поширюється на майно редакцій друкованих засобів масової інформації, заснованих органами державної влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування.".
 
-61- Гержов Ю.І.
Законопроект доповнити статтею:
"Стаття. Визначення термінів.
У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
-друковані засоби масової інформації (преса) - періодичні і такі, що продовжуються, видання (газети, журнали, бюлетені, інші видання), які виходять під постійною назвою (брендом), з періодичністю один і більше номерів (випусків) протягом року на підставі свідоцтва про державну
реєстрацію, та опубліковані тексти у них становлять інтелектуальну власність;
бренд — це уявні назви (образи) видань, збережені в пам'яті зацікавлених груп читачів. Бренд виконує функцію ідентифікації та диференціації, він визначає поведінку читача під час вибору преси;
інтелектуальна власність - це сукупність виняткових законодавчих прав на результати творчої діяльності і засоби індивідуалізації які забезпечують інтереси авторів творів та інших творців інтелектуальних надбань та послуг, надаючи їм певні, обмежені у часі права, котрі дозволяють останнім контролювати використання своїх творів т.п.;
-редакція друкованого засобу масової інформації - організація, установа,
підприємство, об'єднання громадян, господарська структура (або ті, які
виконують їх функції) здійснююче виробництво і випуск засобів масової
інформації;
-трудовий колектив засобу масової інформації - усі працівники, які своєю
працею беруть участь у діяльності редакції на основі трудового договору
(контракту, угоди), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством;
- пріоритетне право трудового колективу редакції - вибір способу реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації за рішенням усіх працівників редакції, яке затверджують співзасновники;
- реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації - реорганізація (перетворення), що забезпечує законний перехід прав засновника (співзасновника) друкованих засобів масової інформації та їх редакції від органів державної влади та місцевого самоврядування до трудових колективів редакції.".
 
Відхилено оправка не відповідає ч. 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України.  "Дія цього Закону не поширюється на майно редакцій друкованих засобів масової інформації, заснованих органами державної влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування".
 
138. Голова
 
   Голова
 
139. Верховної Ради України В.Рибак

   Верховної Ради України В.Рибак