Кількість абзаців - 58 Таблиця поправок


Про проведення експерименту по управлінню акціями, які належать державі у відкритому акціонерному товаристві "Лисичанськнафтооргсинтез" (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. Закон України      Закон України  
2. Про проведення експерименту щодо управління акціями відкритого акціонерного товариства "Лисичанськнафтооргсинтез", які перебувають у державній власності      Про проведення експерименту щодо управління акціями відкритого акціонерного товариства "Лисичанськнафтооргсинтез", які перебувають у державній власності  
3. Стаття 1. Метою цього Закону є визначення та апробація найбільш ефективних методів управління господарськими товариствами, у статутному фонді яких є державна частка.      Стаття 1. Цей Закон визначає правовий режим власності майна відкритого акціонерного товариства "Лисичанськнафтооргсинтез" та акцій цього акціонерного товариства, які перебувають у державній власності. Метою цього Закону є визначення та апробація найбільш ефективних методів управління господарськими товариствами, у статутному фонді яких є державна частка.  
4. Стаття 2. Функції управління пакетом акцій відкритого акціонерного товариства "Лисичанськнафтооргсинтез" (далі - ВАТ "ЛиНОС"), які перебувають у державній власності, в розмірі 75,35 відсотка його статутного фонду в порядку експерименту передаються уповноваженій особі, якою є юридична особа - резидент України або орган виконавчої влади, що став переможцем конкурсу на право здійснення функцій управління (далі - уповноважена особа).   -1- Президент України
Законом передбачено покладення управління пакетом акцій відкритого акціонерного товариства "Лисичанськнафтооргсинтез", які перебувають у державній власності, в порядку експерименту на уповноважену особу, якою є юридична особа - резидент України або орган виконавчої влади, що став переможцем конкурсу на право здійснення функцій управління (стаття 2). Таким чином, в обхід Кабінету Міністрів України, який за Конституцією України є єдиним органом, на який покладено функції з управління об'єктами державної власності (пункт 5 статті 116), Верховною Радою України фактично прийнято рішення щодо управління державним майном. Відповідно до останньої частини статті 85 Конституції України повноваження Верховної Ради України обмежено лише тими, що віднесені до її відання Конституцією України. Конституція України не відносить до відання Верховної Ради України здійснення управління об'єктами державної власності.  
Враховано   Стаття 2. Функції управління пакетом акцій відкритого акціонерного товариства "Лисичанськнафтооргсинтез" (далі - ВАТ "ЛиНОС"), які перебувають у державній власності, в розмірі 75,35 відсотка його статутного фонду в порядку експерименту передаються уповноваженій особі, якою є юридична особа - резидент України або орган виконавчої влади, що став переможцем конкурсу на право здійснення функцій управління (далі - уповноважена особа).  
5. Стаття 3. Конкурс на право здійснення функцій управління пакетом акцій ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності (далі - конкурс), проводиться спеціально утвореною відповідно до цього Закону комісією з проведення конкурсу на право здійснення функцій управління акціями ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності (далі - конкурсна комісія).      Стаття 3. Конкурс на право здійснення функцій управління пакетом акцій ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності (далі - конкурс), проводиться спеціально утвореною відповідно до цього Закону комісією з проведення конкурсу на право здійснення функцій управління акціями ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності (далі - конкурсна комісія).  
6. Конкурс проводиться відповідно до цього Закону та положення, яке затверджується за поданням конкурсної комісії Фондом державного майна України за погодженням з Кабінетом Міністрів України.      Конкурс проводиться відповідно до цього Закону та положення, яке затверджується за поданням конкурсної комісії Фондом державного майна України за погодженням з Кабінетом Міністрів України.  
7. Стаття 4. Персональний склад конкурсної комісії затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Фонду державного майна України у кількості 19 осіб.   -2- Президент України
Статтею 4 Закону передбачено, що до складу комісії з проведення конкурсу на право здійснення функцій управління акціями ВАТ "Лисичанськнафтооргсинтез" делегуються народні депутати України - члени відповідних Комітетів Верховної Ради України, Тимчасової спеціальної комісії з питань формування національного ринку енергоносіїв та Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації (всього 14 з 19 членів комісії). З таким рішенням не можу погодитись, оскільки включення до складу Комісії, що вирішуватиме питання управління державним майном, представників законодавчого органу, який за Конституцією України не здійснює таких функцій, і які становитимуть переважну більшість членів цієї Комісії, є намаганням Верховної Ради України перебрати на себе функції органу виконавчої влади. Цим порушено статтю 6 Конституції України щодо принципу розподілу влад.  
Враховано   Стаття 4. Персональний склад конкурсної комісії затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Фонду державного майна України у кількості 15 осіб. Головою Комісії призначається заступник Голови Фонду державного майна України.  
8. Для забезпечення гласності та прозорості до складу конкурсної комісії делегуються:      До складу конкурсної комісії делегуються: по два представника від Фонду державного майна України, Кабінету Міністрів України, Антимонопольного комітету України; одного представника трудового колективу ВАТ "ЛиНОС";  
9. по два народних депутати України - члени комітетів Верховної Ради України з питань паливно-енергетичного комплексу, транспорту і зв'язку, з питань економічної політики та управління народним господарством, з питань бюджету, з питань оборони і державної безпеки, з питань фінансів і банківської діяльності, Тимчасової спеціальної комісії з питань формування національного ринку енергоносіїв;      сім народних депутатів України - члени Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України за їх згодою.  
10. два народних депутати України - Голова та член Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації;       
11. по одному представнику від Фонду державного майна України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, Антимонопольного комітету України та трудового колективу ВАТ "ЛиНОС".       
12. Стаття 5. Створення необхідних умов для роботи конкурсної комісії покладається на Фонд державного майна України.      Стаття 5. Створення необхідних умов для роботи конкурсної комісії покладається на Фонд державного майна України.  
13. Стаття 6. Головними завданнями конкурсної комісії є:      Стаття 6. Головними завданнями конкурсної комісії є:  
14. 1) розробка та подання на затвердження Фонду державного майна України положення про проведення конкурсу, а також розробка та затвердження умов договору доручення на право здійснення функцій управління пакетом акцій ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності (далі - договір доручення);      1) розробка та подання на затвердження Фонду державного майна України положення про проведення конкурсу, а також розробка та затвердження умов договору доручення на право здійснення функцій управління пакетом акцій ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності (далі - договір доручення);  
15. 2) публікація оголошення про проведення конкурсу в інформаційних бюлетенях державних органів приватизації;      2) публікація оголошення про проведення конкурсу в інформаційних бюлетенях державних органів приватизації;  
16. 3) проведення конкурсу і визначення його переможця;      3) проведення конкурсу і визначення його переможця;  
17. 4) звіт перед Верховною Радою України про підсумки конкурсу після укладення договору доручення з переможцем конкурсу.      4) звіт перед Верховною Радою України про підсумки конкурсу після укладення договору доручення з переможцем конкурсу.  
18. Стаття 7. Конкурс проводиться після завершення Кабінетом Міністрів України роботи щодо оцінки вартості майна та акцій ВАТ "ЛиНОС", збільшення його статутного фонду, а також оприлюднення цих результатів.      Стаття 7. Конкурс проводиться після завершення Кабінетом Міністрів України роботи щодо оцінки вартості майна та акцій ВАТ "ЛиНОС", збільшення його статутного фонду, а також оприлюднення цих результатів.  
19. Стаття 8. Обов'язковими умовами конкурсу є:      Стаття 8. Обов'язковими умовами конкурсу є:  
20. 1) можливість забезпечення виконання зобов'язань, передбачених умовами конкурсу, власними фінансовими і матеріальними ресурсами або відповідними гарантіями першокласних зарубіжних банків або банків України, перелік яких затверджує Національний банк України;      1) можливість забезпечення виконання зобов'язань, передбачених умовами конкурсу, власними фінансовими і матеріальними ресурсами або відповідними гарантіями першокласних зарубіжних банків або банків України, перелік яких затверджує Національний банк України;  
21. 2) прийняття зобов'язань щодо погашення в межах терміну, протягом якого уповноважена особа буде здійснювати функції управління, заборгованості ВАТ "ЛиНОС", яка виникла до набрання чинності цим Законом, перед Державним бюджетом України та місцевим бюджетом, а також Вест-Дойче-Ландес-Банком згідно з графіком, що погоджується Кабінетом Міністрів України, а також перед іншими кредиторами згідно з графіком, що погоджується зборами (комітетом) кредиторів ВАТ "ЛиНОС";      2) прийняття зобов'язань щодо погашення в межах терміну, протягом якого уповноважена особа буде здійснювати функції управління, заборгованості ВАТ "ЛиНОС", яка виникла до набрання чинності цим Законом, перед Державним бюджетом України та місцевим бюджетом, а також Вест-Дойче-Ландес-Банком згідно з графіком, що погоджується Кабінетом Міністрів України, а також перед іншими кредиторами згідно з графіком, що погоджується зборами (комітетом) кредиторів ВАТ "ЛиНОС";  
22. 3) прийняття зобов'язань щодо фінансування реконструкції діючих виробництв ВАТ "ЛиНОС" згідно з визначеними Кабінетом Міністрів України потребами;      3) прийняття зобов'язань щодо фінансування реконструкції діючих виробництв ВАТ "ЛиНОС" згідно з визначеними Кабінетом Міністрів України потребами;  
23. 4) прийняття зобов'язань щодо забезпечення сплати ВАТ "ЛиНОС" податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та державних цільових фондів відповідно до закону;      4) прийняття зобов'язань щодо забезпечення сплати ВАТ "ЛиНОС" податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та державних цільових фондів відповідно до закону;  
24. 5) наявність укладеного договору (договорів) щодо забезпечення переробки на потужностях ВАТ "ЛиНОС" не менш як 6,5 млн. тонн нафти на рік за ціною, яка не перевищує середню ринкову ціну на нафту російського походження для України, протягом 7 років;      5) наявність укладеного договору (договорів) щодо забезпечення переробки на потужностях ВАТ "ЛиНОС" не менш як 6,5 млн. тонн нафти на рік за ціною, яка не перевищує середню ринкову ціну на нафту російського походження для України, протягом 7 років;  
25. 6) внесення пропозицій щодо розміру винагороди у вигляді частини дивідендів по акціях, які передаються в управління;      6) внесення пропозицій щодо розміру винагороди у вигляді частини дивідендів по акціях, які передаються в управління;  
26. 7) збереження єдиного майнового комплексу ВАТ "ЛиНОС";      7) збереження єдиного майнового комплексу ВАТ "ЛиНОС";  
27. 8) прийняття зобов'язань щодо вирішення соціальних проблем трудового колективу ВАТ "ЛиНОС" згідно з умовами, узгодженими між органом, уповноваженим представляти інтереси трудового колективу, та Фондом державного майна України;      8) прийняття зобов'язань щодо вирішення соціальних проблем трудового колективу ВАТ "ЛиНОС" згідно з умовами, узгодженими між органом, уповноваженим представляти інтереси трудового колективу, та Фондом державного майна України;  
28. 9) недопущення збільшення кредиторської заборгованості ВАТ "ЛиНОС".      9) недопущення збільшення кредиторської заборгованості ВАТ "ЛиНОС".  
29. Подальша приватизація ВАТ "ЛиНОС" та відчуження акцій ВАТ "ЛиНОС" без спеціального дозволу Верховної Ради України забороняються.   -3- Президент України
Частиною другою статті 8 Закону забороняється відчуження акцій ВАТ "Лисичанськнафтооргсинтез" без спеціального дозволу Верховної Ради України. У такій редакції під дію заборони підпадають і акції, що перебувають у приватній власності. Цим порушено статтю 41 Конституції України, якою за власником визначається право розпоряджатися своєю власністю.  
Враховано   Подальша приватизація ВАТ "ЛиНОС" та відчуження акцій ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності, без спеціального дозволу Верховної Ради України забороняються.  
30. Інші умови конкурсу визначаються положенням про проведення конкурсу.      Інші умови конкурсу визначаються положенням про проведення конкурсу.  
31. Стаття 9. Учасниками конкурсу можуть бути виключно юридичні особи - резиденти України, які мають досвід роботи на національному ринку енергоносіїв протягом не менше одного року і частка іноземних інвестицій у статутному фонді яких не перевищує 25 відсотків, а також органи виконавчої влади.      Стаття 9. Учасниками конкурсу можуть бути виключно юридичні особи - резиденти України, які мають досвід роботи на національному ринку енергоносіїв протягом не менше одного року і частка іноземних інвестицій у статутному фонді яких не перевищує 25 відсотків, а також органи виконавчої влади.  
32. Учасниками конкурсу не можуть бути юридичні особи, розмір статутного фонду яких менший ніж 5 відсотків розміру номінальної вартості пакета акцій ВАТ "ЛиНОС", який перебуває у державній власності і щодо якого передаються функції управління.   -4- Президент України
Статтею 9 Закону передбачено, що учасниками конкурсу на право здійснення функцій управління пакетом акцій ВАТ "Лисичанськнафтооргсинтез", які перебувають у державній власності, не можуть бути юридичні особи, статутний фонд яких менший ніж 5 відсотків розміру номінальної вартості пакету акцій ВАТ "Лисичанськнафтооргсинтез", який передається в управління. Ця норма унеможливлює виконання статті 2 цього ж Закону, за якою учасником конкурсу на право здійснення функцій управління пакетом акцій ВАТ "Лисичанськнафтооргсинтез", який перебуває у державній власності, може бути орган виконавчої влади.  
Враховано   Учасниками конкурсуне можуть бути юридичні особи, крім органів виконавчої влади, розмір статутного фонду яких менший ніж 5 відсотків розміру номінальної вартості пакета акцій ВАТ "ЛиНОС", який перебуває у державній власності і щодо якого передаються функції управління.  
33. Переможець конкурсу зобов'язаний перерахувати до позабюджетного Державного фонду приватизації кошти в сумі 10 відсотків номінальної вартості пакета акцій ВАТ "ЛиНОС", щодо якого передаються функції управління. Зазначені кошти залишаються на рахунку позабюджетного Державного фонду приватизації і не підлягають вилученню до Державного бюджету України та місцевих бюджетів, а після закінчення терміну дії договору доручення, у разі виконання переможцем конкурсу умов зазначеного договору, повертаються цій особі.      Переможець конкурсу зобов'язаний перерахувати до позабюджетного Державного фонду приватизації кошти в сумі 10 відсотків номінальної вартості пакета акцій ВАТ "ЛиНОС", щодо якого передаються функції управління. Зазначені кошти залишаються на рахунку позабюджетного Державного фонду приватизації і не підлягають вилученню до Державного бюджету України та місцевих бюджетів, а після закінчення терміну дії договору доручення, у разі виконання переможцем конкурсу умов зазначеного договору, повертаються цій особі.  
34. У разі невиконання уповноваженою особою умов, передбачених договором доручення, внесені кошти цій особі не повертаються, уповноважена особа зобов'язана сплатити штраф в розмірі 10 відсотків номінальної вартості пакета акцій ВАТ "ЛиНОС", щодо якого передаються функції управління, та відшкодувати прямі збитки, які заподіяні державі внаслідок невиконання уповноваженою особою умов договору доручення.      У разі невиконання уповноваженою особою умов, передбачених договором доручення, внесені кошти цій особі не повертаються, уповноважена особа зобов'язана сплатити штраф в розмірі 10 відсотків номінальної вартості пакета акцій ВАТ "ЛиНОС", щодо якого передаються функції управління, та відшкодувати прямі збитки, які заподіяні державі внаслідок невиконання уповноваженою особою умов договору доручення.  
35. Стаття 10. Юридична особа, яка здійснює функції управління пакетом акцій ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності, отримує за це винагороду у вигляді частини дивідендів по цих акціях, розмір якої визначається за результатами конкурсу.      Стаття 10. Юридична особа, яка здійснює функції управління пакетом акцій ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності, отримує за це винагороду у вигляді частини дивідендів по цих акціях, розмір якої визначається за результатами конкурсу.  
36. Стаття 11. Оголошення про проведення конкурсу публікується у газетах та інформаційних бюлетенях державних органів приватизації протягом тижня після затвердження положення про проведення конкурсу.      Стаття 11. Оголошення про проведення конкурсу публікується у газетах та інформаційних бюлетенях державних органів приватизації протягом тижня після затвердження положення про проведення конкурсу.  
37. Стаття 12. Конкурс проводиться не пізніш як через 90 днів після опублікування оголошення про його проведення за умови участі у конкурсі не менше двох учасників.      Стаття 12. Конкурс проводиться не пізніш як через 90 днів після опублікування оголошення про його проведення за умови участі у конкурсі не менше двох учасників.  
38. Стаття 13. Переможцем конкурсу визнається його учасник, який запропонував найбільш оптимальні умови виконання зобов'язань, встановлених статтею 8 цього Закону та положенням про проведення конкурсу.      Стаття 13. Переможцем конкурсу визнається його учасник, який запропонував найбільш оптимальні умови виконання зобов'язань, встановлених статтею 8 цього Закону та положенням про проведення конкурсу.  
39. Стаття 14. Протягом 10 днів після оголошення переможця конкурсу Фонд державного майна України має укласти з ним договір доручення.      Стаття 14. Протягом 10 днів після оголошення переможця конкурсу Фонд державного майна України має укласти з ним договір доручення.  
40. Стаття 15. До договору доручення включаються умови виконання переможцем конкурсу його зобов'язань, встановлених статтею 8 цього Закону та положенням про проведення конкурсу, критерії ефективності управління переданими акціями, відповідальність за невиконання умов договору доручення та підстави його припинення.      Стаття 15. До договору доручення включаються умови виконання переможцем конкурсу його зобов'язань, встановлених статтею 8 цього Закону та положенням про проведення конкурсу, критерії ефективності управління переданими акціями, відповідальність за невиконання умов договору доручення та підстави його припинення.  
41. Умови, визначені договором доручення, не можуть бути іншими, ніж умови, запропоновані переможцем конкурсу, та не можуть суперечити умовам конкурсу.      Умови, визначені договором доручення, не можуть бути іншими, ніж умови, запропоновані переможцем конкурсу, та не можуть суперечити умовам конкурсу.  
42. Строк дії договору доручення не може перевищувати 7 років.      Строк дії договору доручення не може перевищувати 7 років.  
43. Не допускається зміна умов договору доручення щодо строку його дії та виконання зобов'язань, визначених статтею 8 цього Закону. Зміна інших умов договору доручення дозволяється за згодою сторін та за погодженням з органами, які здійснюють контроль за виконанням цього договору.      Не допускається зміна умов договору доручення щодо строку його дії та виконання зобов'язань, визначених статтею 8 цього Закону. Зміна інших умов договору доручення дозволяється за згодою сторін та за погодженням з органами, які здійснюють контроль за виконанням цього договору.  
44. Стаття 16. На акції ВАТ "ЛиНОС", що перебувають у державній власності, не може бути звернено стягнення, щодо них не можуть вчинятися дії, наслідком яких може відбутися відчуження цих акцій з державної власності.   -5- Президент України
Статтею 16 Закону встановлюється, що на акції ВАТ "Лисичанськнафтооргсинтез", які перебувають у державній власності, не може бути звернено стягнення. Цим порушується стаття 13 Конституції України, за якою держава забезпечує захист усіх суб'єктів права власності та їх рівність перед законом.  
Враховано   Стаття 16. На акції ВАТ "ЛиНОС", що перебувають у державній власності, звернення стягнення здійснюється з урахуванням вимог законів з питань приватизації. Щодо акцій ВАТ "ЛиНОС", що перебувають у державній власності, не можуть вчинятися дії, наслідком яких може відбутися відчуження цих акцій з державної власності.  
45. Стаття 17. Контроль за виконанням договору доручення здійснюють Кабінет Міністрів України, Фонд державного майна України та Комітет Верховної Ради України, до компетенції якого віднесені питання паливноенергетичного комплексу (далі - контролюючі органи).      Стаття 17. Контроль за виконанням договору доручення здійснюють Кабінет Міністрів України, Фонд державного майна України та Комітет Верховної Ради України, до компетенції якого віднесені питання паливноенергетичного комплексу (далі - контролюючі органи).  
46. Уповноважена особа зобов'язана направляти контролюючим органам річний бухгалтерський звіт, баланс підприємства, а також аудиторський висновок, складений за результатами аудиторської перевірки, не пізніше 10 днів після їх затвердження відповідно до статуту.      Уповноважена особа зобов'язана направляти контролюючим органам річний бухгалтерський звіт, баланс підприємства, а також аудиторський висновок, складений за результатами аудиторської перевірки, не пізніше 10 днів після їх затвердження відповідно до статуту.  
47. Уповноважена особа забезпечує допуск представників контролюючих органів до всіх документів, які стосуються діяльності ВАТ "ЛиНОС", та на територію об'єктів, які належать ВАТ "ЛиНОС".      Уповноважена особа забезпечує допуск представників контролюючих органів до всіх документів, які стосуються діяльності ВАТ "ЛиНОС", та на територію об'єктів, які належать ВАТ "ЛиНОС".  
48. У разі виявлення істотних порушень уповноваженою особою умов договору доручення контролюючі органи направляють Фонду державного майна України обов'язкову для виконання спільну вимогу пред'явити позов до арбітражного суду про розірвання зазначеного договору доручення.      У разі виявлення істотних порушень уповноваженою особою умов договору доручення контролюючі органи направляють Фонду державного майна України обов'язкову для виконання спільну вимогу пред'явити позов до арбітражного суду про розірвання зазначеного договору доручення.  
49. Стаття 18. Спори, що виникають у зв'язку з проведенням даного експерименту, вирішуються в судовому порядку.      Стаття 18. Спори, що виникають у зв'язку з проведенням даного експерименту, вирішуються в судовому порядку.  
50. Стаття 19. Прикінцеві положення      Стаття 19. Прикінцеві положення  
51. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
52. Якщо законодавством України будуть змінюватись умови управління акціями, які перебувають у державній власності, то протягом дії договору доручення на вимогу уповноваженої особи застосовуються умови, встановлені цим договором.      Якщо законодавством України будуть змінюватись умови управління акціями, які перебувають у державній власності, то протягом дії договору доручення на вимогу уповноваженої особи застосовуються умови, встановлені цим договором.  
53. Кабінету Міністрів України:      Кабінету Міністрів України:  
54. забезпечити виконання у місячний термін з дня набрання чинності цим Законом Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 1997 року 226 "Про перевірку оцінки вартості майна відкритого акціонерного товариства "Лисичанськнафтооргсинтез";      забезпечити виконання у місячний термін з дня набрання чинності цим Законом Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 1997 року 226 "Про перевірку оцінки вартості майна відкритого акціонерного товариства "Лисичанськнафтооргсинтез";  
55. вжити заходів для забезпечення рівноправної участі Держнафтогазпрому України у конкурсі.      вжити заходів для забезпечення рівноправної участі Держнафтогазпрому України у конкурсі.  
56. Фонду державного майна України за погодженням з Кабінетом Міністрів України у місячний термін з дня набрання чинності цим Законом затвердити положення про проведення конкурсу на право здійснення функцій управління пакетом акцій ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності.      Фонду державного майна України за погодженням з Кабінетом Міністрів України у місячний термін з дня набрання чинності цим Законом затвердити положення про проведення конкурсу на право здійснення функцій управління пакетом акцій ВАТ "ЛиНОС", які перебувають у державній власності.  
57. З метою захисту державного майна нафтопереробних підприємств Фонду державного майна України до 1 жовтня 1997 року забороняється продаж та застава акцій, які відповідно до планів приватизації (планів розміщення акцій) цих підприємств закріплені у державній власності.      З метою захисту державного майна нафтопереробних підприємств Фонду державного майна України до ____________ 1997 року забороняється продаж та застава акцій, які відповідно до планів приватизації (планів розміщення акцій) цих підприємств закріплені у державній власності.