Кількість абзаців - 21 Таблиця поправок


Про внесення змін до Законів України "Про Кабінет Міністрів України"та "Про місцеві державні адміністрації" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект ЗАКОН УКРАЇНИ      Проект ЗАКОН УКРАЇНИ  
1. Про внесення змін до законів України "Про Кабінет Міністрів України" та "Про місцеві державні адміністрації"      Про внесення змін до законів України "Про Кабінет Міністрів України" та "Про місцеві державні адміністрації"  
2. Верховна Рада України постановляє:      Верховна Рада України постановляє:  
3. І. Внести до законів України "Про Кабінет Міністрів України" та "Про місцеві державні адміністрації" такі зміни:      І. Внести зміни до таких законів України:  
4. 1. У Законі України "Про Кабінет Міністрів України" від 21 грудня 2006 року:      1. У Законі України "Про Кабінет Міністрів України" (Відомості Верховної Ради України, 2007 р., №11, ст. 94):  
5. 1) у статті 10:      1) у статті 10:  
6. у абзаці першому частини першої слова "перед вступом" замінити словами "після призначення";   -1- Беспалий Б.Я.
Абзац перший залишити у старій редакції.  
Відхилено   у абзаці першому частини першої слова "перед вступом" замінити словами "після призначення"; частини четверту-шосту викласти в такій редакції: "4. Постанова Верховної Ради України про призначення членів Кабінету Міністрів України та припинення повноважень Кабінету Міністрів України, який склав повноваження перед новообраною Верховною Радою України, або відставку якого прийнято Верховною Радою України, приймається більшістю від конституційного складу Верховної Ради України. 5. Рішення Верховної Ради України про призначення членів (члена) Кабінету Міністрів України набирає чинності після складення ними (ним) присяги.  
    -2- Матвієнко А.С.
Замість слів "після призначення" записати слова "перед вступом".  
Відхилено    
    -3- Матвієнко А.С.
Доповнити частину першу абзацом третім такого змісту: "Складення присяги є обов'язковою умовою вступу члена Кабінету Міністрів України на посаду. Постанова Верховної Ради України про формування складу Кабінету Міністрів України не набуває чинності щодо члена Кабінету Міністрів України, який відмовився скласти присягу."  
Враховано в редакції Комітету як пропозиція до підпункту 1 пункту 1 розділу 1 законопроекту, що стосується змісту частини четвертої статті 10 чинного Закону.   
7. частину п'яту викласти у такій редакції: "5. Кабінет Міністрів України є сформованим і повноважним за умови складення присяги не менш як двома третинами від загальної чисельності членів Кабінету Міністрів України, визначеної відповідно до частини другої статті 6 цього Закону ";   -4- Беспалий Б.Я.
Частину п'яту залишити у старій редакції.  
Відхилено   6. Кабінет Міністрів України є сформованим і повноважним за умови складення присяги не менш як двома третинами від загальної чисельності членів Кабінету Міністрів України, визначеної відповідно до частини другої статті 6 цього Закону";  
8. 2) у частині другій статті 19:   -5- Ляшко О.В.
Підпункт 2 пункту 1 розділу 1 законопроекту (щодо припинення повноважень члена Кабінету Міністрів України у разі його звільнення з посади за поданням коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України) виключити як неконституційний. Адже Конституція України не відносить до компетенції коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України вирішення питань, пов'язаних з припиненням повноважень членів Уряду.  
Відхилено ; логіка запровадження норми про звільнення члена Кабінету Міністрів України за поданням коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України випливає з тієї обставини, що відповідно до ст. 83 Конституції України вказана коаліція вносить пропозиції щодо кандидатур до складу Кабінету Міністрів України.  2) у частині другій статті 19:  
9. у абзаці першому слово "членів" замінити словом "члена";      у абзаці першому слово "членів" замінити словом "члена";  
10. пункт 1 викласти в такій редакції: "1) у разі звільнення його з посади за поданням коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України або Прем'єр-міністра України, а Міністра оборони України чи Міністра закордонних справ України - за поданням коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, Президента України або Прем'єр-міністра України";   -6- Беспалий Б.Я.
У пункті 1) після слів "закордонних справ України - за поданням" вилучити слова "коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України", а наприкінці вилучити слова "або Прем'єр-міністра України"  
Відхилено   пункт 1 викласти в такій редакції: "1) у разі звільнення його з посади за поданням коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України або Прем'єр-міністра України, а Міністра оборони України чи Міністра закордонних справ України - за поданням коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, Президента України або Прем'єр-міністра України";  
    -7- Матвієнко А.С.
Пункт перший викласти у такій редакції: "1) у разі звільнення його з посади за поданням Прем'єр-міністра України, а Міністра оборони України чи Міністра закордонних справ України - за поданням Президента України"  
Відхилено    
11. 3) частину першу статті 22 викласти в такій редакції: "1. Кабінет Міністрів України у випадках та в порядку, визначених законами України, може передавати свої окремі повноваження іншим органам виконавчої влади";      3) частину першу статті 22 викласти в такій редакції: "1. Кабінет Міністрів України у випадках та порядку, визначених законами України, може передавати свої окремі повноваження іншим органам виконавчої влади";  
12. 4) пункт 2 частини сьомої статті 23 викласти у такій редакції: "2) за поданням міністрів - заступників міністрів. Кандидатури заступників Міністра оборони України та Міністра закордонних справ України призначаються після консультацій відповідного міністра з Президентом України";   -8- Матвієнко А.С.
Пункт другий викласти у такій редакції: "2) за поданням міністрів - Першого заступника міністра та заступників міністрів. Кандидатури перших заступників та заступників Міністра оборони України та Міністра закордонних справ України призначаються після консультацій відповідного міністра з Президентом України"  
Враховано з редакційним уточненням Комітету; з огляду на зміст пропозиції до пункту 2 частини сьомої статті 23 чинного Закону, відповідні зміни слід внести також до абзацу 3 пункту 5 частини першої статті 45 та пункту 14 частини першої статті 47 цього Закону, оскільки вони регулюють ідентичні правовідносини  4) пункт 2 частини сьомої статті 23 викласти в такій редакції: "2) за поданням міністрів - першого заступника міністра та заступників міністрів. Кандидатури першого заступника і заступників Міністра оборони України та Міністра закордонних справ України призначаються після консультацій відповідного міністра з Президентом України";  
    -9- Беспалий Б.Я.
У пункті 2 частини сьомої статті 23 слова "консультацій" замінити словом "погодження"  
Відхилено    
13. 5) у статті 25:      5) у статті 25:  
14. абзац другий частини другої виключити;      абзац другий частини другої виключити;  
15. абзац другий частини четвертої викласти у такій редакції: "У разі невиконання або неналежного виконання головою місцевої державної адміністрації покладених на нього повноважень Кабінет Міністрів України має право притягнути його до дисциплінарної відповідальності (крім звільнення з посади) або звернутися до Президента України з поданням про звільнення його з посади";   -10- Матвієнко А.С.
абзац другий частини четвертої викласти у такій редакції: "У разі неналежного виконання головою місцевої державної адміністрації покладених на нього повноважень Кабінет Міністрів України має право звернутися до Президента України з поданням про притягнення його до дисциплінарної відповідальності або звільнення з посади відповідно до законодавства."  
Відхилено   абзац другий частини четвертої викласти в такій редакції: "У разі невиконання або неналежного виконання головою місцевої державної адміністрації покладених на нього повноважень Кабінет Міністрів України має право притягнути його до дисциплінарної відповідальності (крім звільнення з посади) або звернутися до Президента України з поданням про звільнення його з посади";  
16. частину дев'яту викласти у такій редакції: "9. Кабінет Міністрів України може скасовувати акти місцевих державних адміністрацій (крім актів, виданих на виконання повноважень, делегованих відповідними місцевими радами) повністю чи в окремих частинах з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України";   -11- Беспалий Б.Я.
Матвієнко А.С.
Частину дев'яту статті 25 вилучити  
Відхилено ; наділення Кабінету Міністрів України повноваженнями щодо скасування актів місцевих державних адміністрацій пов'язано з необхідністю наповнення реальним змістом механізмів відповідальності голів місцевих державних адміністрацій перед Кабінетом Міністрів України, підконтрольності та підзвітності місцевих державних адміністрацій органам виконавчої влади вищого рівня, що передбачено частинами п'ятою, сьомою статті 118 Конституції України. Окрім цього аналогічні положення містить стаття 43 чинного Закону України "Про місцеві державні адміністрації", їх впровадження було запропоноване також чинним на сьогодні Указом Президента України від 22.11.1998 №810)/98 "Про заходи щодо впровадження Концепції адміністративної реформи в Україні .  частину дев'яту викласти в такій редакції: "9. Кабінет Міністрів України може скасовувати акти місцевих державних адміністрацій (крім актів, виданих на виконання повноважень, делегованих відповідними місцевими радами) повністю чи в окремих частинах з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України";  
    -12- Ляшко О.В.
Підпункт 5 пункту 1 розділу 1 законопроекту (яким уточнюються повноваження Кабінету Міністрів України щодо скасування актів місцевих державних адміністрацій) виключити як неконституційний. Адже згідно з ч. 8 статті 118 Конституції України здійснення контролю за відповідністю Конституції та законам України рішень голів місцевих державних адміністрацій покладається на Президента України та голів державних адміністрацій вищого рівня.  
Відхилено    
17. 6) статтю 27 доповнити частинами дванадцятою - чотирнадцятою такого змісту: "12. Кабінет Міністрів України на своїх засіданнях розглядає звернення Президента України та приймає рішення щодо них, щоквартально інформує Президента України про свою діяльність, а також про найважливіші рішення та дії, які передбачається прийняти чи здійснити у сфері забезпечення державного суверенітету України, здійснення внутрішньої та зовнішньої політики держави, виконання актів Президента України, проводить у разі потреби попередні консультації з Президентом України з цих питань. 13. У засіданнях Кабінету Міністрів України може брати участь Президент України або уповноважена ним особа. 14. Особи, уповноважені Президентом України, можуть брати участь у засіданнях урядових комітетів з правом дорадчого голосу".   -13- Горбатюк А.О.
Кузьменко С.Л.
Доповнити частину першу розділу 1 законопроекту новими пунктами 7 та 8 такого змісту: "7) абзац четвертий пункту 5 частини першої статті 45 виключити; 8) пункт 14 частини першої статті 47 викласти у такій редакції: "14) вносить на розгляд Кабінету Міністрів України подання щодо призначення на посаду та звільнення з посади першого заступника і заступників міністра". Запропоноване доповнення пов'язане з необхідністю узгодити зміст пункту 5 частини першої статті 45 та пункту 14 частини першої статті 47 Закону України "Про Кабінет Міністрів України" з новим змістом пункту 2 частини сьомої статті 23 цього Закону (після внесення змін до нього відповідно до пункту 4 частини першої розділу 1 законопроекту), оскільки вони регулюють ідентичні правовідносини.  
Враховано   6) статтю 27 доповнити частинами дванадцятою - чотирнадцятою такого змісту: "12. Кабінет Міністрів України на своїх засіданнях розглядає звернення Президента України та приймає рішення щодо них, щоквартально інформує Президента України про свою діяльність, а також про найважливіші рішення та дії, які передбачається прийняти чи здійснити у сфері забезпечення державного суверенітету України, здійснення внутрішньої та зовнішньої політики держави, виконання актів Президента України, у разі потреби проводить попередні консультації з Президентом України з цих питань. 13. У засіданнях Кабінету Міністрів України може брати участь Президент України або уповноважена ним особа. 14. Особи, уповноважені Президентом України, можуть брати участь у засіданнях урядових комітетів з правом дорадчого голосу"; 7) абзац четвертий пункту 5 частини першої статті 45 виключити; 8) пункт 14 частини першої статті 47 викласти в такій редакції: "14) вносить на розгляд Кабінету Міністрів України подання щодо призначення на посаду та звільнення з посади першого заступника і заступників міністра".  
18. 2. Частину другу статті 10 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 20-21, ст. 190, із змінами, внесеними Законом України "Про Кабінет Міністрів України" від 21 грудня 2006 року) замінити трьома частинами такого змісту:   -14- Ляшко О.В.
Пункт 2 розділу 1 законопроекту (щодо призначення на посади заступників голови обласної державної адміністрації за згодою Прем'єр-міністра України і відповідних віце-прем'єр-міністрів України) виключити як неконституційний. Адже причетність Кабінету Міністрів України до кадрових призначень у системі місцевих державних адміністрацій Конституцією України встановлюється лише у формі внесення Кабінетом Міністрів України подань про призначення та звільнення Президентом України голів місцевих державних адміністрацій.  
Відхилено ; прийнятий за основу текст законопроекту повністю відтворює положення Закону України "Про місцеві державні адміністрації", які діяли до набрання чинності Законом України "Про Кабінет Міністрів України"  2. Частину другу статті 10 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 20-21, ст. 190; 2007 р., № 11, ст. 94) замінити трьома частинами такого змісту:  
19. "Перший заступник голови обласної державної адміністрації призначається на посаду головою обласної державної адміністрації за згодою Прем'єр-міністра України. Заступники голови обласної державної адміністрації призначаються на посаду головою обласної державної адміністрації за погодженням з відповідним віце-прем'єр-міністром України. Перші заступники та заступники голів районних державних адміністрацій призначаються на посади головами районних державних адміністрацій за погодженням з відповідними заступниками голів обласних державних адміністрацій". У зв'язку з цим частину третю вважати частиною п'ятою.   -15- Беспалий Б.Я.
У частині другій статті 10 наприкінці першої частини слова "Прем'єр-міністра України" замінити словами "Кабінету Міністрів України"  
Відхилено   "Перший заступник голови обласної державної адміністрації призначається на посаду головою обласної державної адміністрації за згодою Прем'єр-міністра України. Заступники голови обласної державної адміністрації призначаються на посаду головою обласної державної адміністрації за погодженням з відповідним віце-прем'єр-міністром України. Перші заступники та заступники голів районних державних адміністрацій призначаються на посади головами районних державних адміністрацій за погодженням з відповідними заступниками голів обласних державних адміністрацій". У зв'язку з цим частину третю вважати частиною п'ятою.  
20. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.