Кількість абзаців - 127 Таблиця поправок


Про особливості передачі в концесію об'єктів водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
Закон України
 
1. Про особливості передачі в концесію об’єктів водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності
 
-1- Майборода С.Ф.
Змінити назву законопроекту на «Про особливості концесії на експлуатацію та будівництво об’єктів водопостачання, відведення та очищення стічних вод»
 
Відхилено   Про особливості передачі в концесію об’єктів водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності
 
2. Системи водопостачання та водовідведення є об’єктами стратегічного призначення, які виконують свої функції,у тому числі в умовах надзвичайних ситуацій, забезпечують здоров’я нації, розвиток господарських та соціальних відносин, у зв’язку з чим цей Закон визначає особливості передачі таких об’єктів в концесію.
 
   Цей Закон визначає особливості передачі в концесію об’єктів системи водопостачання та водовідведення, які є об’єктами стратегічного призначення та виконують свої функції, у тому числі в умовах надзвичайних ситуацій, забезпечують здоров’я нації, розвиток господарських та соціальних відносин.
 
3. Розділ І. Загальні засади
 
   Розділ І. Загальні засади
 
4. Стаття 1. Сфера застосування Закону
 
   Стаття 1. Сфера застосування Закону
 
5. У рамках дії Закону України „Про концесії» цей Закон визначає особливості передачі в концесію об’єктів водопостачання та водовідведення, які перебувають у комунальній власності.
 
-2- Круць М.Ф.
Слова «У рамках дії Закону України „Про концесії»« замінити словами «Відповідно до Закону України «Про концесії»
 
Враховано редакційно   Цей Закон визначає особливості передачі в концесію об’єктів водопостачання та водовідведення, які перебувають у комунальній власності, відповідно до Закону України „Про концесії».
 
    -3- Шкутяк З.В.
У частині першій статті 1 слова «в рамках дії Закону України «Про концесії» замінити на «відповідно до Закону України «Про концесії».
 
Враховано редакційно    
    -4- Воропаєв Ю.М.
У частині першій статті 1 слова «в рамках дії Закону України «Про концесії» замінити на «відповідно до Закону України «Про концесії».
 
Враховано редакційно    
6. Концесійна діяльність має на меті залучення інвестицій на модернізацію, реконструкцію, розвиток та експлуатацію діючих об’єктів водопостачання та водовідведення.
 
   Концесійна діяльність має на меті залучення інвестицій на модернізацію, реконструкцію, розвиток та експлуатацію діючих об’єктів водопостачання та водовідведення.
 
7. Нові форми господарювання на об’єктах водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, можуть застосовуватись тільки у формі, передбаченій цим Законом.
 
-5- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статті 1 виключити.
 
Відхилено      
8. Стаття 2. Визначення термінів
 
   Стаття 2. Визначення термінів
 
9. Для цілей цього Закону терміни вживаються в такому значенні:
 
   Для цілей цього Закону терміни вживаються в такому значенні:
 
10. 2.1. Об’єкти водопостачання та водовідведення – це цілісні майнові комплекси з надання комунальних послуг з централізованого постачання питної води та водовідведення.
 
-6- Воропаєв Ю.М.
Пункт 2.1 статті 2 викласти у такій редакції:
«Об’єкти водопостачання та водовідведення це цілісні майнові комплекси з надання комунальних послуг з централізованого постачання питної води та водовідведення, а також об’єкти, призначені для очищення стічних вод.»
 
Відхилено   Об’єкти водопостачання та водовідведення – цілісні майнові комплекси з надання комунальних послуг з централізованого постачання питної води та водовідведення.
 
11. 2.2. Концесія, договір концесії (концесійний договір), концесіонер, концесієдавець, претендент, концесійні платежі, концесійний конкурс розуміються у значенні, визначеним Законом України „Про концесії».
 
      
12. 2.3. Концесійне підприємство – суб’єкт підприємницької діяльності (юридична або фізична особа), який отримує об’єкт комунального майна в концесію.
 
-7- Круць М.Ф.
Слова «або фізична» вилучити
 
Враховано   Концесійне підприємство – суб’єкт підприємницької діяльності –юридична особа, створений відповідно до законодавства України, який отримує об’єкт водопостачання та водовідведення в концесію.
 
    -8- Майборода С.Ф.
Замінити слова « (юридична або фізична особа)» на « (вітчизняна юридична і фізична особа та іноземна юридична особа)».
 
Враховано редакційно    
    -9- Королевська Н.Ю.
Вилучити слова « (юридична або фізична особа)»
 
Відхилено    
13. 2.4. Об’єкт групового водопостачання та водовідведення – це цілісний майновий комплекс із завершеним циклом виробництва відповідної комунальної послуги, яка надається для більш ніж однієї територіальної громади.
 
-10- Семинога А.І.
Текст пункту 2.4. статті 2 законопроекту після слів «це цілісний майновий комплекс із завершеним циклом виробництва» доповнити словами «питної води та надання»;
 
Враховано   Об’єкт спільного водопостачання та водовідведення – цілісний майновий комплекс із завершеним циклом виробництва питної води та надання послуг водопостачання та водовідведення, що надаються для більш як однієї територіальної громади.
 
14. 2.5. Загальнодержавні функції – це здійснення підприємством діяльності не тільки з водопостачання та водовідведення територіальної громади місця розташування, але й територіальних громад інших областей, пов’язаних із водозабезпеченням та регулюванням водних ресурсів інших регіонів.
 
   Загальнодержавні функції – здійснення підприємством діяльності з водопостачання та водовідведення не лише для територіальної громади місця знаходження цього підприємства, а й територіальних громад інших областей, пов’язаних із водозабезпеченням та регулюванням водних ресурсів інших регіонів.
 
15. 2.6. Об’єкт стратегічного призначення – це об’єкти, які виконують функції життєзабезпечення, впливають на розвиток господарських та соціальних відносин.
 
   Об’єкти стратегічного призначення – об’єкти, які виконують функції життєзабезпечення, впливають на розвиток господарських та соціальних відносин.
 
16. 2.7. Захист об’єктів водопостачання та водовідведення – забезпечення стійкості та надійності системи водопостачання та водовідведення, в тому числі в умовах надзвичайних ситуацій, шляхом оцінки та розробки всіх відповідних заходів, у тому числі таких, що забезпечують проведення антитерористичних акцій.
 
   Захист об’єктів водопостачання та водовідведення – забезпечення надійності системи водопостачання та водовідведення, у тому числі в умовах надзвичайних ситуацій, шляхом оцінки та розроблення відповідних заходів, у тому числі тих, що забезпечують проведення антитерористичних акцій.
 
17. 2.8. Прибуток вживається у значенні, визначеним Законом України „Про оподаткування прибутку підприємств».
 
      
18. 2.9. Оцінка вразливості – це аналіз трубопроводів та побудованих засобів переносу води, фізичних бар’єрів, споруд для збору, попередньої обробки, обробки, зберігання та розподілу електронних, комп’ютерних або інших автоматизованих систем, які використовуються в комунальній системі водопостачання та водовідведення, використання, зберігання або транспортування різних хімікатів, а також експлуатацію та обслуговування такої системи.
 
   Оцінка вразливості – аналіз стану трубопроводів та побудованих засобів переносу води, фізичних бар’єрів, споруд для збору, попередньої обробки, обробки, зберігання та розподілу електронних, комп’ютерних або інших автоматизованих систем, які використовуються в комунальній системі водопостачання та водовідведення, використання, зберігання або транспортування різних хімікатів, а також експлуатація та обслуговування такої системи.
 
19. Стаття 3. Правові засади
 
   Стаття 3. Правові засади
 
20. Відносини щодо передачі в концесію об’єктів водопостачання та водовідведення, які перебувають у комунальній власності, регулюються Конституцією України, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Земельним кодексом України, Водним кодексом України, законами України "Про концесії", "Про житлово-комунальні послуги", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про питну воду та питне водопостачання", «Про інформацію», „Про державну таємницю», «Про заходи державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про ціни та ціноутворення», «Про Загальнодержавну програму «Питна вода України 2006–2020 рр.», Кодексом законів України про працю, Генеральною угодою між Кабінетом Міністрів України, Конфедерацією роботодавців України та Всеукраїнськими профспілками і профоб’єднаннями, цим Законом та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють цю сферу діяльності.
 
-11- Шкутяк З.В.
Із частини першої статті 3 з переліку законів вилучити Конституцію України, Закони України «Про інформацію», «Про державну таємницю», «Про заходи державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, Цивільний кодекс та КЗоТ України, а також вилучити Генеральну угоду між Кабінетом Міністрів України, Конфедерацією роботодавців України та Всеукраїнськими профспілками та профоб‘єднаннями.
 
Враховано   Відносини щодо передачі в концесію об’єктів водопостачання та водовідведення, які перебувають у комунальній власності, регулюються Господарським, Земельним, Водним кодексами України, законами України "Про концесії", "Про житлово-комунальні послуги", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про питну воду та питне водопостачання", «Про ціни і ціноутворення», «Про Загальнодержавну програму «Питна вода України" на 2006–2020 роки», цим Законом та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність у цій сфері.
 
    -12- Воропаєв Ю.М.
У частині першій статті 3 виключити слова «Генеральною угодою між Кабінетом Міністрів України, Конфедерацією роботодавців України та Всеукраїнськими профспілками і профоб’єднаннями»
 
Враховано    
21. Передача в концесію об’єктів, діяльність яких регламентується та пов’язана з документами та інформацією з обмеженим доступом, здійснюється із врахуванням обмежень, встановлених чинним законодавством.
 
   Передача в концесію об’єктів, діяльність яких регламентується і пов’язана з документами та інформацією з обмеженим доступом, здійснюється з урахуванням обмежень, встановлених чинним законодавством.
 
22. Передача в концесію підприємств водопостачання та водовідведення, які виконують загальнодержавні функції, здійснюється за рішенням відповідного уповноваженого органу місцевого самоврядування, у разі делегування таких повноважень відповідною радою, з попереднім погодженням державним органом, який встановлює та регулює виконання зазначених функцій.
 
-13- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статі 3 виключити
 
Відхилено   Передача в концесію цілісних майнових комплексів підприємств водопостачання та водовідведення, які виконують загальнодержавні функції, здійснюється за рішенням відповідного уповноваженого органу місцевого самоврядування, у разі делегування таких повноважень - з попереднім погодженням з державним органом, який встановлює та регулює виконання зазначених функцій.
 
23. Розділ ІІ. ПЕРЕДАЧА ОБ’ЄКТІВ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ, ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ У КОМУНАЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ, В КОНЦЕСІЮ
 
   Розділ ІІ. ПЕРЕДАЧА ОБ’ЄКТІВ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ, ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ У КОМУНАЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ, В КОНЦЕСІЮ
 
24. Стаття 4. Основні принципи концесійної діяльності у сфері водопостачання та водовідведення
 
   Стаття 4. Основні принципи концесійної діяльності у сфері водопостачання та водовідведення
 
25. Діяльність концесіонера направлена на поліпшення техніко-економічних показників підприємств, якості надання послуг водопостачання та водовідведення, модернізації систем водопостачання і водовідведення порівняно з показниками, що існували на момент передачі майна у концесію за рахунок вкладення інвестиційних коштів.
 
-14- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 4 виключити
 
Враховано      
26. Основними принципами концесійної діяльності у сфері водопостачання та водовідведення, крім визначених Законом України «Про концесії», є:
 
   Основними принципами концесійної діяльності у сфері водопостачання та водовідведення є:
 
27. забезпечення сталого та безпечного надання послуг водопостачання та водовідведення для населення, в тому числі в умовах надзвичайних ситуацій;
 
-15- Петросов В.А.
Абзац перший частини другої статті 4 викласти в такій редакції: «забезпечення сталого та безпечного надання послуг водопостачання та водовідведення для населення та інших споживачів шляхом заборони створеному концесійному підприємству протягом одного року проводити скорочення чисельності або штату робітників (також в умовах надзвичайних ситуацій;)»
 
Враховано   забезпечення сталого та безпечного надання послуг з водопостачання та водовідведення населенню та іншим споживачам шляхом заборони створеному концесійному підприємству протягом одного року проводити скорочення чисельності або штату робітників (також в умовах надзвичайних ситуацій);
 
28. забезпечення балансу інтересів споживачів, територіальних громад, інвесторів та держави;
 
   забезпечення балансу інтересів споживачів, територіальних громад, інвесторів та держави;
 
29. дотримання чинних стандартів, норм і правил надання послуг з водопостачання та водовідведення;
 
   дотримання чинних стандартів, норм і правил надання послуг з водопостачання та водовідведення;
 
30. надання концесіонеру на період концесійної діяльності пільг щодо сплати обов’язкових податків і зборів;
 
-16- Королевська Н.Ю.
Викласти у такій редакції:
«надання концесіонеру на період концесійної діяльності пільг щодо сплати обов’язкових податків і зборів відповідно до законодавства України».
 
Враховано   надання концесіонеру на період концесійної діяльності пільг щодо сплати концесійного платежу та податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до законів України;
 
    -17- Семинога А.І.
слова «обов'язкових податків і зборів» замінити словами «податків, зборів та обов’язкових платежів»;
 
Враховано    
    -18- Шкутяк З.В.
Доповнити словами «на період концесійної діяльності відповідно до законів України».
 
Враховано    
    -19- Петросов В.А.
Абзац четвертий частини другої статті 4 викласти у такій редакції:
«надання концесіонеру на період концесійної діяльності пільг щодо сплати концесійного платежу на період дії концесійного договору та пільг щодо сплати обов’язкових податків, зборів відповідно до законодавства України;»
 
Враховано    
31. забезпечення соціальних гарантій трудового колективу.
 
   забезпечення соціальних гарантій трудового колективу.
 
32. Стаття 5. Умови передачі об’єктів водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, в концесію
 
   Стаття 5. Умови передачі об’єктів водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, в концесію
 
33. Об’єкти водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, можуть надаватися в концесію суб’єктам підприємницької діяльності за рішенням органу місцевого самоврядування, до повноважень якого входить управління комунальною власністю відповідної територіальної громади за умови попереднього проведення громадських слухань та за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства України, органів Антимонопольного комітету України, згідно законодавства.
 
-20- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 5 викласти у такій редакції»
«Об’єкти водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, можуть надаватися в концесію суб’єктам підприємницької діяльності за рішенням уповноваженого органу місцевого самоврядування, із дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції.»
 
Відхилено   Об’єкти водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, можуть надаватися в концесію за рішенням органу місцевого самоврядування, до повноважень якого належить управління комунальною власністю відповідної територіальної громади, за умови попереднього проведення громадських слухань та за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства України, органами Антимонопольного комітету України згідно із законодавством.
 
34. Об’єкти групового водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, можуть надаватися в концесію суб’єктам підприємницької діяльності з урахуванням рішень органів місцевого самоврядування усіх територіальних громад, які споживають зазначені послуги від цих об’єктів.
 
-21- Королевська Н.Ю.
Доповнити частину другу статті 5 реченням такого змісту:
«Перед ухваленням таких рішень у всіх цих територіальних громадах мають відбутися громадські слухання з цього питання.»
 
Відхилено   Об’єкти спільного водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, можуть передаватися в концесію за рішеннями органів місцевого самоврядування усіх територіальних громад, які користуються зазначеними послугами цих об’єктів.
 
    -22- Воропаєв Ю.М.
Частину другу статті 5 виключити
 
Відхилено    
    -23- Петросов В.А.
Після частини другої статті 5 додати нову частину такого змісту:
«Виходячи з особливого статусу підприємств водопостачання та водовідведення як об’єктів життєзабезпечення з безперервним технологічним циклом передача їх у концесію не є підставою для розірвання трудових договорів з робітниками таких підприємств для запобігання зупинення виробничого циклу. Трудові правовідносини з цими працівниками регулюються шляхом оформлення за їх згодою переведення на концесійне підприємство.»
 
Враховано у статті 12   
35. Об’єкти водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, надаються в концесію на підставі концесійного договору. Відповідний орган місцевого самоврядування, уповноважений на укладення концесійного договору, виступає в такому договорі концесієдавцем, а суб’єкт підприємницької діяльності, який на підставі такого договору отриму у концесію об’єкт водопостачання та водовідведення, – концесіонером.
 
   Об’єкти водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, передаються в концесію на підставі концесійного договору. Відповідний орган місцевого самоврядування, уповноважений на укладення концесійного договору, виступає в такому договорі концесієдавцем, а суб’єкт підприємницької діяльності, який на підставі такого договору отримує у концесію об’єкт водопостачання та водовідведення, – концесіонером.
 
36. Зміна цільового призначення усіх об’єктів, які входять до складу майнового комплексу підприємства водопостачання або водовідведення, що надається в концесію, заборонена.
 
-24- Петросов В.А.
Доповнити статтю 5 частиною шостою такого змісту:
«Підприємство, яке передається у концесію, ліквідується тільки у разі, якщо до концесійного підприємства передаються усі виробничі функції, які воно виконувало раніше.»
 
Відхилено   Зміна цільового призначення усіх об’єктів, які входять до складу майнового комплексу підприємства водопостачання або водовідведення, що передається в концесію, заборонена.
До складу конкурсної комісії залучаються фахівці, які безпосередньо працюють на підприємстві водопостачання та водовідведення, яке надається в концесію, експерти в галузі водопостачання та водовідведення, які складають не менше 50 % від загального складу конкурсної комісії.
 
37. Стаття 6. Оцінка об’єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію
 
   Стаття 6. Оцінка об’єкта концесії
 
38. Оцінка об’єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію, здійснюється відповідно до Порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
 
-25- Круць М.Ф.
Частину першу статті 6 викласти у такій редакції:
«Оцінка об’єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію, здійснюється відповідно до законодавства про оцінку майна та майнових прав і професійну оціночну діяльність»
 
Враховано частково   Оцінка об’єкта концесії здійснюється відповідно до законодавства про оцінку майна та майнових прав і професійну оціночну діяльність.
 
    -26- Шкутяк З.В.
Частину першу статті 6 викласти у такій редакції:
"Оцінка об'єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію, здійснюється відповідно до законодавства про оцінку майна і майнових прав та професійну оціночну діяльність".
 
Враховано частково    
    -27- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 6 викласти у такій редакції:
«Оцінка об’єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію, здійснюється відповідно до законодавства про оцінку майна і майнових прав та професійну оціночну діяльність.»
 
Враховано частково    
39. Оцінка об’єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію, передує укладенню договору концесії.
 
   Оцінка об’єкта концесії передує укладенню договору концесії.
 
40. Стаття 7. Право на участь у концесійному конкурсі та особливі вимоги до концесіонера
 
   Стаття 7. Право на участь у концесійному конкурсі та особливі вимоги до претендента
 
41. Вибір концесіонерів проводиться виключно на конкурсній основі.
 
-28- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 7 викласти у такій редакції:
«Вибір концесіонерів проводиться переважно на конкурсній основі.»
 
Відхилено   Вибір концесіонерів проводиться виключно на конкурсній основі.
У разі виконання підприємством загальнодержавних функцій заява на участь у конкурсі розглядається за поданням відповідного уповноваженого органу місцевого самоврядування, за умови делегування таких повноважень відповідною радою, з а наявності попереднього погодження з державним органом, який встановлює та регулює виконання зазначених функцій.
У разі якщо на участь у конкурсі претендує лише один суб’єкт підприємницької діяльності, орган місцевого самоврядування переносить проведення конкурсу на місяць і повторно повідомляє про його проведення через центральні та місцеві засоби масової інформації.
 
    -29- Королевська Н.Ю.
Доповнити частину першу статті 7 реченням такого змісту:
«У разі, якщо на участь у конкурсі претендує лише один суб’єкт підприємництва, орган місцевого самоврядування переносить проведення конкурсу на місяць і повторно повідомляє про його проведення через центральні та місцеві засоби масової інформації.»
 
Враховано    
42. Крім визначених законодавством України вимог, претендент повинен:
 
   Крім вимог, визначених законодавством України, претендент повинен:
 
43. 1) мати високий професійний рівень та наявний позитивний досвід роботи на ринку вказаних послуг не менше п’яти років;
 
-30- Воропаєв Ю.М.
Пункт перший частини другої статті 7 викласти у такій редакції: «мати досвід роботи на ринку надання послуг відповідно водопостачання та/або водовідведення, очищення стічних вод не менше п’яти років;»
 
Враховано частково   1) мати високий професійний рівень та позитивний досвід роботи на ринку вказаних послуг не менше п’яти років та статутний фонд, розмір якого перевищує експертну вартість об’єктів, що передаються в концесію;
 
    -31- Королевська Н.Ю.
Доповнити пункт перший частини другої статті 7 реченням такого змісту:
«У разі відсутності такого досвіду концесіонер повинен взяти на себе зобов’язання щодо залучення на керівні посади висококваліфікованих фахівців з позитивним досвідом роботи на ринку вказаних послуг не менше десяти років у місячний термін з дня укладення концесійного договору;»
 
Відхилено    
    -32- Петросов В.А.
Пункт перший частини другої статті 7 викласти у такій редакції:
«мати ліцензію на здійснення діяльності в сфері водопостачання та водовідведення, високий професійний рівень та наявний позитивний досвід роботи на ринку вказаних послуг не менше п’яти років та статутний фонд, розмір якого перевищує експертну вартість об’єктів, що передаються у концесію;»
 
Відхилено    
44. 2) надати бізнес-план, розроблений згідно з вимогами Загальнодержавної програми реформування житлово-комунального господарства та відповідної програми «Питна вода України 2006–2020 рр.» та регіональної програми реформування та розвитку водопровідно-каналізаційного господарства (далі по тексту Програма);
 
-33- Воропаєв Ю.М.
Пункт другий частини другої статті 7 викласти у такій редакції: «надати бізнес-план;»
 
Відхилено   2) надати бізнес-план, розроблений згідно з вимогами законів України «Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004 – 2010 роки», «Про Загальнодержавну програму «Питна вода України» на 2006–2020 роки» та регіональної програми реформування та розвитку водопровідно-каналізаційного господарства (далі - Програма);
 
    -34- Королевська Н.Ю.
Доповнити частину другу статті 7 пунктом другим такого змісту:
«2) мати ліцензію на здійснення діяльності у сфері водопостачання і водовідведення;» з відповідною зміною нумерації наступних пунктів.
 
Враховано редакційно    
45. 3) надати інформацію про фінансову та інвестиційну спроможність у формі річного фінансового звіту відповідно до Закону.
 
-35- Семинога А.І.
Пункт третій статті 7 викласти у такій редакції:
«надати інформацію про фінансову та інвестиційну спроможність у формі річних фінансових звітів за 5 років, що передують моменту укладання концесійного договору відповідно до Закону, що засвідчені аудиторськими висновками»
 
Враховано редакційно   3) надати інформацію про фінансову та інвестиційну спроможність у формі річних фінансових звітів за п’ять років, що передують моменту проведення концесійного конкурсу, засвідчених аудиторськими висновками відповідно до законодавства.
Концесієдавець має право встановлювати додаткові умови концесійного конкурсу.
 
    -36- Воропаєв Ю.М.
Доповнити статтю 7 новою частиною третьою у такій редакції: «Концесієдаваць має право встановлювати додаткові умови концесійного конкурсу.»
 
Враховано    
46. Стаття 8. Особливі вимоги до складу конкурсної комісії
 
      
47. До складу конкурсної комісії обов’язково залучаються фахівці, які безпосередньо працюють на підприємстві водопровідно-каналізаційного господарства, яке надається в концесію, експерти в галузі водопостачання та водовідведення не менш як 50 % від загального складу.
 
-37- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 8 викласти у такій редакції: «Організація і проведення концесійного конкурсу здійснюється концесієдавцем відповідно до вимог чинного законодавства.»
 
Враховано      
48. Порядок створення конкурсної комісії та проведення концесійного конкурсу визначається Кабінетом Міністрів України.
 
      
49. З переможцем конкурсу укладається концесійний договір на підставі типового договору, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
-38- Круць М.Ф.
Оскільки питання укладання концесійного договору визначається 11 статтею законопроекту, частину третю статті 8 вилучити
 
Відхилено      
    -39- Шкутяк З.В.
Частину третю статті 8 вилучити
 
Відхилено    
    -40- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статті 8 викласти у такій редакції: «З переможцем конкурсу укладається концесійний договір. Кабінетом Міністрів України може бути затверджено типові концесійні договори з передачі у концесію об’єктів водопостачання та водовідведення комунальної власності.»
 
Враховано у статті 11   
50. У разі виконання підприємством загальнодержавних функцій, заява на участь у конкурсі розглядається за поданням відповідного уповноваженого органу місцевого самоврядування, за умови делегування таких повноважень відповідною радою та наявності попереднього погодження державного органу, який встановлює та регулює виконання зазначених функцій.
 
-41- Воропаєв Ю.М.
Частину четверту статті 8 виключити.
 
Відхилено      
51. Стаття 9. Права та особливі обов’язки концесієдавця
 
   Стаття 8. Обов’язки концесієдавця
 
52. При передачі в концесію об’єктів водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, концесієдавець зобов’язаний:
 
   При передачі в концесію об’єктів водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, концесієдавець зобов’язаний:
 
53. - забезпечити передбачені чинним законодавством повноваження власника щодо задоволення інтересів територіальної громади та працівників підприємства, яке ліквідується в процесі концесійної діяльності;
 
   здійснювати передбачені законодавством повноваження власника щодо задоволення інтересів територіальної громади та працівників підприємства, яке ліквідується в процесі концесійної діяльності;
 
54. - створити орган з контролю за діяльністю концесійного підприємства з обов’язковим залученням фахівців та незалежних експертів, представників профспілок та громадських об»єднань на громадських засадах;
 
-42- Воропаєв Ю.М.
Абзац другий частини першої статті 9 виключити.
 
Враховано      
    -43- Петросов В.А.
Абзац другий частини першої статті 9 перенести до статті 17
 
Враховано    
55. - забезпечувати населення якісними послугами водопостачання та водовідведення, а також здійснювати контроль за дотриманням законодавства про захист прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг;
 
   здійснювати контроль за забезпеченням населення якісними послугами водопостачання та водовідведення, а також здійснювати контроль за дотриманням законодавства про захист прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг;
 
56. - не допускати прихованої приватизації (фактичного відчуження) об’єктів водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності і будівництва цих об’єктів.
 
-44- Майборода С.Ф.
Виключити слова «і будівництва цих об’єктів.».
 
Відхилено   не допускати в період дії концесійного договору та після закінчення строку його дії відчуження об’єктів водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, у тому числі тих, що створені концесіонером під час концесійної діяльності.
 
    -45- Воропаєв Ю.М.
Абзац четвертий частини першої статті 9 викласти у такій редакції: «забезпечити дотримання вимог чинного законодавства.»
 
Відхилено    
    -46- Петросов В.А.
Абзац четвертий частини першої статті 9 викласти у такій редакції:
«- в період дії концесійного договору та після закінчення строку його дії не допускати відчуження об’єктів водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, в тому числі таких, що побудовані концесіонером в процесі концесійної діяльності.»
 
Враховано редакційно    
57. Концесієдавець має право в односторонньому порядку змінити умови договору у випадках, коли діяльність концесіонера вступає в протиріччя із суспільними інтересами, вимагати їх виконання та дострокового розірвання дії договору з компенсацією концесієдавцю збитків.
 
-47- Воропаєв Ю.М.
Частину другу статті 9 викласти у такій редакції: «Концесієдавець має право вимагати зміни умов концесійного договору, дострокового розірвання концесійного договору у випадках та в порядку, передбачених чинним законодавством та умовами концесійного договору. Концесієдавець має право вимагати від концесіонера відшкодування збитків у разі погіршення стану об’єкта концесії, яке сталося з вини концесіонера.»
 
Відхилено      
58. Фінансування Програми є основною умовою концесійного конкурсу.
 
-48- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статті 9 виключити.
 
Відхилено      
59. Проект рішення про надання концесії на об’єкт права комунальної власності як регуляторний акт оприлюднюється для обговорення відповідно до закону і проходить процедуру громадських слухань.
 
-49- Воропаєв Ю.М.
Частину четверту статті 9 виключити.
 
Відхилено   Проект рішення про надання концесії на об’єкт права комунальної власності оприлюднюється для обговорення і проходить процедуру громадських слухань.
 
60. Після укладення договору концесії, невід’ємною частиною якого є кошториси, згідно Програми, концесієдавець приймає рішення про перегляд тарифів на послуги водопостачання і водовідведення. Тарифи розраховуються і затверджуються відповідно до чинних нормативно-правових актів.
 
-50- Воропаєв Ю.М.
Частину п’яту статті 9 викласти у такій редакції: «Після укладення договору концесії концесієдавець (або інший уповноважений орган) приймає рішення про перегляд тарифів на послуги водопостачання і водовідведення з метою урахування витрат на будівництво (поліпшення, ремонт, реконструкцію, модернізацію) та експлуатацію об’єктів водопостачання та водовідведення, наданих у концесію. Тарифи розраховуються і затверджуються відповідно до чинних нормативно-правових актів.»
 
Відхилено   Після укладення договору концесії концесієдавець згідно із Програмою приймає рішення про перегляд тарифів на послуги водопостачання і водовідведення. Тарифи розраховуються і затверджуються відповідно до нормативно-правових актів.
 
61. Тарифи містять у собі розмір інвестиційної складової, ураховуючи амортизаційні відрахування і відсотки за отримані кредити, розмір яких не повинен перевищувати діючі відсотки Національного Банку України.
 
-51- Семинога А.І.
Частину шосту статті 9 доповнити реченням «Розроблені тарифи підлягають обов’язковій експертизі на предмет їх обґрунтованості та відповідності чинному законодавству, що оформлюється аудиторським висновком».
 
Відхилено   До тарифів включається інвестиційна складова, з урахуванням амортизаційних відрахувань і відсотків за отримані кредити, розмір яких не повинен перевищувати діючі відсотки Національного банку України.
 
62. Стаття 10. Особливі вимоги до діяльності концесіонера
 
   Стаття 9. Основні вимоги до діяльності концесіонера
 
63. Крім визначених законодавством України обов’язків, концесіонер зобов’язаний:
 
   Відповідно до законодавства та концесійного договору концесіонер зобов’язаний:
 
64. утримувати та експлуатувати переданий об’єкт концесії в технічному стані згідно з вимогами державних стандартів, нормативів, норм і правил утримання та експлуатації об’єктів водопостачання та водовідведення;
 
   утримувати та експлуатувати переданий об’єкт концесії в належному технічному стані згідно з вимогами державних стандартів, нормативів, норм і правил утримання та експлуатації об’єктів водопостачання та водовідведення;
 
65. забезпечити збереження виробничих потужностей, розвиток та модернізацію енергозберігаючого устаткування, підвищення ККД;
 
-52- Королевська Н.Ю.
Викласти абзац другий частини першої статті 10 у такій редакції:
«забезпечити збереження виробничих потужностей, проведення необхідних ремонтно-відновлювальних робіт, розвиток та модернізацію енергозберігаючого устаткування, підвищення ККД;»
 
Відхилено   забезпечувати експлуатацію об’єкта концесії згідно з цільовим призначенням, зі збереженням виробничих потужностей, проведенням необхідних ремонтно-відновлювальних робіт, розвитком та модернізацією енергозберігаючого устаткування, підвищенням його ККД;
надавати в обумовлених концесійним договором обсягах послуги з водопостачання та водовідведення;
 
    -53- Воропаєв Ю.М.
Викласти абзац другий частини першої статті 10 у такій редакції:
«забезпечити експлуатацію об’єкта концесії згідно цільового призначення, дотримання встановлених чинним законодавством вимог щодо енергозбереження;»
 
Відхилено    
    -54- Петросов В.А.
Викласти абзац другий частини першої статті 10 у такій редакції:
«забезпечити експлуатацію об’єкта концесії згідно цільового призначення, збереження виробничих потужностей, проведення необхідних ремонтно-відновлювальних робіт, розвиток та модернізацію енергозберігаючого устаткування, підвищення ККД;»
 
Враховано    
66. забезпечити санітарно-епідеміологічне благополуччя населення та якісне надання послуг споживачам;
 
-55- Воропаєв Ю.М.
Абзац третій частини першої статті 10 викласти у такій редакції: «забезпечити дотримання вимог законодавства з питань санітарно-епідеміологічного благополуччя населення та якісне надання послуг споживачам;»
 
Враховано   забезпечувати дотримання вимог законодавства з питань санітарно-епідеміологічного благополуччя населення та якісного надання послуг споживачам, захист прав споживачів;
 
67. створити резервний фонд в сумі не менш як 25 % від експертної вартості основних фондів підприємства, яке надається в концесію;
 
-56- Воропаєв Ю.М.
Абзац четвертий частини першої статті 10 викласти у такій редакції: «створити резервний фонд згідно вимог чинного законодавства України;»
 
Відхилено   на виконання умов договору концесії створити резервний фонд у сумі не менш як 25 відсотків від експертної вартості основних фондів, які передається в концесію;
 
    -57- Петросов В.А.
Викласти абзац четвертий частини першої статті 10 у такій редакції:
«в забезпечення виконання концесійних зобов’язань створити резервний фонд у сумі не менш як 25% від експертної вартості основних фондів підприємства, яке надається в концесію;»
 
Враховано    
68. списувати активні основні засоби об’єкта концесії, балансова вартість яких перевищує 50 тис. грн., лише за згодою власника з наданням відповідних обґрунтувань та, за наявності доцільності, гарантій заміни таких основних засобів на аналогічні з поліпшеними експлуатаційними якостями;
 
-58- Воропаєв Ю.М.
Абзац п’ятий частини першої статті 10 викласти у такій редакції: «списувати основні фонди об’єкта концесії, балансова вартість яких перевищує 50 тис. грн., лише за згодою власника з наданням відповідних обґрунтувань;»
 
Відхилено   списувати отримані у концесію основні фонди, балансова вартість яких перевищує 50 тисяч гривень, лише за згодою власника з наданням відповідних обґрунтувань та, за наявності доцільності, гарантій заміни таких основних фондів на аналогічні з поліпшеними експлуатаційними якостями;
 
    -59- Шкутяк З.В.
В абзаці шостому статті 10 слова «основні засоби» замінити словами «основні фонди».
 
Враховано    
69. відшкодовувати споживачам завдані з його вини збитки у порядку, встановленому законодавством України;
 
   відшкодовувати споживачам завдані з вини концесіонера збитки в порядку, встановленому законодавством України;
 
70. після закінчення строку дії концесійного договору або у разі дострокового розірвання передати концесієдавцю об’єкт концесії в технічному стані, який відповідає вимогам норм і правил будівництва і ремонту, енергозбереження, утримання та експлуатації цих об’єктів, що діють на час передачі, а також надати документи, що підтверджують відсутність будь-яких боргових зобов’язань. При цьому встановлені виробничі потужності мають бути не нижчими, ніж на момент передачі в концесію.
 
-60- Воропаєв Ю.М.
Абзац сьомий частини першої статті 10 викласти у такій редакції: «після закінчення строку дії концесійного договору або у разі дострокового розірвання передати концесієдавцю об’єкт концесії у технічному стані, не гіршому, ніж на момент його передачі у концесію, з урахуванням норм природного зносу.»
 
Відхилено   після закінчення строку дії концесійного договору або у разі його дострокового розірвання передати концесієдавцю об’єкт концесії в технічному стані, який відповідає вимогам норм і правил будівництва і ремонту, енергозбереження, утримання та експлуатації цих об’єктів, що діють на час передачі, а також надати документи, що підтверджують відсутність боргових зобов’язань щодо об’єкта концесії. При цьому встановлені виробничі потужності мають бути не нижчими, ніж на момент передачі в концесію.
 
71. Враховуючи особливий статус об’єктів водопостачання та водовідведення, концесіонер несе відповідальність за ризики загибелі або випадкового пошкодження об’єкта. Концесіонер повинен за свій рахунок укласти договір страхування об’єктів водопостачання та водовідведення.
 
-61- Воропаєв Ю.М.
Частину другу статті 10 викласти у такій редакції:
«Ризик випадкової загибелі або пошкодження об’єкта концесії несе концесієдавець, якщо інше не встановлено концесійним договором. Майно, отримане концесіонером або створене відповідно до умов концесійного договору, страхується концесіонером на користь того учасника концесійного договору, який несе ризик випадкової загибелі чи пошкодження об’єкта концесії.»
 
Відхилено      
72. У кожному випадку, коли комунальна система водопостачання та водовідведення, яка обслуговує населення чисельністю більш як 5000 осіб, концесіонер здійснює оцінку вразливості цієї системи щодо терористичної атаки або інших навмисних дій, які мають на меті значне порушення здатності системи забезпечувати надійне та безпечне питне водопостачання населення.
 
-62- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статті 10 вилучити.
 
Відхилено   У разі, коли комунальна система водопостачання та водовідведення обслуговує населення чисельністю більш як 5000 осіб, концесіонер здійснює оцінку вразливості цієї системи щодо терористичної атаки або інших навмисних дій, які мають на меті значне порушення здатності системи забезпечувати надійне та безпечне водопостачання населення.
 
73. У разі невиконання концесіонером з його вини графіку проведення робіт відповідно до Програми до концесіонера застосовуються штрафні санкції у розмірі від 10 до 50 процентів від обсягу невиконаних робіт, залежно від терміну їх невиконання.
 
-63- Воропаєв Ю.М.
Частину четверту статті 10 викласти у такій редакції:
«Концесіонер несе відповідальність за порушення умов договору концесії у розмірах та у порядку, передбачених чинним законодавством та умовами договору.»
 
Відхилено      
74. При невиконанні протягом одного року робіт, передбачених Програмою, концесієдавець має право в односторонньому порядку розірвати концесійний договір без відшкодування концесіонеру понесених затрат.
 
-64- Воропаєв Ю.М.
Частину п’яту статті 10 викласти у такій редакції:
«У випадку порушення концесіонером з його вини умов договору концесії концесієдавець має право вимагати дострокового розірвання концесійного договору у порядку, встановленому законодавством та концесійним договором.»
 
Відхилено      
75. Стаття 11. Укладення концесійного договору
 
   Стаття 10. Укладення концесійного договору
 
76. Після визначення концесіонера у відповідності з вимогами законодавства України про концесії орган місцевого самоврядування інформує про це центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства протягом десяти робочих днів та укладає з концесіонером у письмовій формі концесійний договір, який підлягає реєстрації у виконавчому органі відповідної ради та в Реєстрі концесійних договорів, що ведеться Фондом державного майна України.
 
-65- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 11 викласти у такій редакції:
«Після визначення переможця концесійного конкурсу (концесіонера) у відповідності з вимогами чинного законодавства України про концесії орган місцевого самоврядування інформує про це центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства протягом десяти робочих днів та укладає з концесіонером у письмовій формі концесійний договір, який підлягає реєстрації у виконавчому органі відповідної ради в установленому Кабінетом Міністрів України порядку. Про укладання такого концесійного договору орган місцевого самоврядування повідомляє Фонд державного майна України. Порядок ведення обліку концесійних договорів, укладених органами місцевого самоврядування, визначається Кабінетом Міністрів України.»
 
Враховано редакційно   Після визначення переможця концесійного конкурсу (концесіонера) орган місцевого самоврядування протягом десяти робочих днів інформує про це центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства та укладає з концесіонером у письмовій формі концесійний договір, який підлягає реєстрації відповідно до вимог Закону України «Про концесії». Про укладення такого концесійного договору орган місцевого самоврядування повідомляє Фонд державного майна України.
Порядок ведення обліку концесійних договорів, укладених органами місцевого самоврядування, визначається Кабінетом Міністрів України.
З переможцем конкурсу укладається концесійний договір. Кабінет Міністрів України затверджує типові концесійні договори щодо передачі в концесію об’єктів водопостачання та водовідведення комунальної власності.
 
77. Якщо для здійснення концесійної діяльності необхідна земельна ділянка, одночасно з укладенням концесійного договору з концесіонером укладається договір оренди земельної ділянки на термін дії концесійного договору, відповідно до положень Земельного кодексу України. Договір оренди земельної ділянки додається до концесійного договору.
 
      
78. Відповідно до умов укладеного концесійного договору концесіонер проводить суттєве поліпшення наданого йому об’єкта водопостачання та водовідведення та (або) здійснює його управління (експлуатацію) з метою задоволення потреб територіальних громад. Концесіонер наділяється правом володіння і правом користування щодо наданого йому в концесію об’єкта.
 
-66- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статі 11 викласти у такій редакції:
«Відповідно до умов укладеного концесійного договору концесіонер створює (будує) об’єкт концесії чи суттєво його поліпшує та (або) здійснює його управління (експлуатацію) з метою задоволення потреб територіальних громад та отримання прибутку. Концесіонер наділяється правом володіння і правом користування наданим йому в концесію об’єктом.»
 
Відхилено      
    -67- Королевська Н.Ю.
У другому реченні частини третьої статті 11 вилучити слова «правом володіння і».
 
Враховано    
79. Концесіонер зобов’язаний надавати. в обумовлених концесійним договором обсягах, послуги з водопостачання та водовідведення.
 
      
80. Стаття 12. Обов’язкові умови концесійного договору
 
   Стаття 11. Обов’язкові умови концесійного договору
 
81. Концесійний договір повинен містити, крім встановлених законодавством умов договору концесії комунального майна, також перелік майна, яке отримує концесіонер на виконання умов концесійного договору і яке повертається у власність територіальної громади після закінчення дії концесійного договору.
 
   Концесійний договір повинен містити істотні умови договору концесії відповідно до вимог Закону України «Про концесії» та цього Закону.
 
82. Обов’язковими умовами концесійного договору є:
 
   До обов’язкових умов концесійного договору належать:
 
83. обов’язок концесіонера щодо надання переважного права на працевлаштування на концесійному підприємстві 90 % працівників, звільнених у зв’язку з ліквідацією комунального підприємства, майновий комплекс якого переданий у концесію;
 
-68- Воропаєв Ю.М.
Абзац перший частини другої статті 12 виключити.
 
Враховано   зобов’язання щодо фінансування концесіонером Програми;
 
    -69- Петросов В.А.
Абзац перший частини другої статті 12 виключити.
 
Враховано    
84. заборона передачі концесіонером права на управління (експлуатацію) наданого в концесію об’єкта водопостачання та водовідведення третім особам;
 
   заборона передачі концесіонером права на управління (експлуатацію) переданого в концесію об’єкта водопостачання та водовідведення третім особам;
 
85. створення резервного фонду в сумі не менш як 25 % від експертної вартості основних фондів підприємства, яке надається в концесію;
 
-70- Воропаєв Ю.М.
Абзац третій частини другої статті 12 виключити.
 
Відхилено      
86. спрямування інвестицій на розвиток водопостачання та водовідведення;
 
-71- Воропаєв Ю.М.
Абзац четвертий частини другої статті 12 викласти у такій редакції:
«Спрямування інвестицій на розвиток об’єктів водопостачання та водовідведення, наданих у концесії, у обсягах, визначених договором;»
 
Враховано   спрямування інвестицій на розвиток переданих у концесію об’єктів водопостачання та водовідведення в обсягах, визначених договором;
 
87. вступ в дію концесійного договору – тільки після одержання ліцензії в установленому порядку;
 
-72- Королевська Н.Ю.
Абзац п’ятий частини другої статті 12 вилучити.
 
Відхилено   концесійний договір вступає у дію тільки після одержання ліцензії в установленому порядку;
 
88. відповідальність сторін, в тому числі з відшкодування матеріальних збитків, як наслідок невиконання чи неналежного виконання умов договору, встановлення штрафних санкцій за рахунок створеного резервного фонду та майна концесіонера згідно чинного законодавства;
 
   відповідальність сторін, у тому числі, з відшкодуванням матеріальних збитків, внаслідок невиконання чи неналежного виконання умов договору, штрафні санкції, які сплачуються за рахунок створеного резервного фонду та майна концесіонера згідно з законодавством;
 
89. при затриманні повернення концесієдавцеві об’єкта, переданого в концесію, ризик знищення або пошкодження такого об’єкта несе сторона, з вини якої сталося затримання.
 
-73- Петросов В.А.
Частину другу статті 12 доповнити новим абзацом такого змісту:
«за кожен день порушення терміну повернення об’єкта концесії передбачаються штрафні санкції у розмірі, визначеному концесійним договором, до повного його повернення.»
 
Враховано   при затримці повернення об’єкта, переданого в концесію, у строки, встановлені договором, ризик знищення або пошкодження такого об’єкта несе сторона, з вини якої сталася затримка.
За кожен день порушення строку повернення об’єкта концесії передбачаються штрафні санкції в розмірі, визначеному концесійним договором, до повного його повернення.
Виходячи з особливого статусу підприємств водопостачання та водовідведення як об’єктів життєзабезпечення з безперервним технологічним циклом, передача їх у концесію не є підставою для розірвання трудових договорів з працівниками таких підприємств для запобігання зупиненню виробничого циклу. Трудові правовідносини з цими працівниками регулюються шляхом оформлення за їх згодою переведення на концесійне підприємство.
 
90. У разі виконання бізнес–плану, складеного на підставі Програми, менш як на 80 % від запланованих обсягів робіт дія договору може бути припинена в односторонньому порядку з ініціативи концесієдавця. При невиконанні договірних зобов’язань договір концесії також може бути розірваний з ініціативи концесіонера.
 
-74- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статті 12 викласти у такій редакції:
«Концесієдавець та концесіонер мають право вимагати дострокового розірвання концесійного договору у випадках та в порядку, передбачених чинним законодавством та умовами концесійного договору.»
 
Враховано      
91. Витрати, понесені концесіонером у цих випадках, не відшкодовуються.
 
-75- Воропаєв Ю.М.
Частину четверту статті 12 виключити.
 
Враховано      
92. Стаття 13. Строк дії концесійного договору
 
   Стаття 12. Строк дії концесійного договору
 
93. Концесійний договір укладається на строк до двадцяти п’яти років з правом пролонгації. у разі виконання умов договору.
 
-76- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 13 викласти у такій редакції:
«Концесійний договір укладається на строк, визначений у договорі, але не більше п’ятдесяти років, з правом продовження строку договору у разі належного виконання умов договору.»
 
Відхилено   Концесійний договір укладається на строк до двадцяти п’яти років з правом продовження на п’ять років, у разі належного виконання умов договору.
 
    -77- Петросов В.А.
В частині першій статті 13 після слів «з правом пролонгації» доповнити словами «на п’ять років у разі належного виконання умов договору»
 
Враховано    
94. Концесійний договір може бути достроково розірваний з ініціативи концесієдавця та концесіонера у випадках, прямо передбачених цим Законом.
 
-78- Воропаєв Ю.М.
Частину другу статті 13 викласти у такій редакції:
«Концесійний договір може бути достроково розірвано з ініціативи концесієдавця та концесіонера у випадках, передбачених цим Законом та іншими Законами України.»
 
Відхилено      
95. Стаття 14. Підстави одностороннього розірвання концесійного договору
 
-79- Воропаєв Ю.М.
Назву статті 14 викласти у такій редакції:
«Стаття 14. Підстави розірвання концесійного договору»«
 
Враховано   Стаття 13. Підстави для дострокового розірвання концесійного договору
Концесійний договір може бути достроково розірвано з ініціативи концесієдавця та концесіонера у випадках, передбачених законом та концесійним договором.
 
96. Концесійний договір може бути достроково розірваний у випадках:
 
-80- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 14 викласти у такій редакції:
«Концесієдавець має право вимагати дострокового розірвання концесійного договору у випадках:
Систематичне (більше трьох разів) порушення концесіонером строків здійснення концесійних платежів.
Використання концесіонером об’єкту концесії всупереч умовам договору та його цільовому призначенню.
Концесіонер без дозволу концесієдавця передав об’єкт концесії іншій особі.
Концесіонер своєю недбалою поведінкою створює загрозу пошкодження або втрати об’єкта концесії.
В інших випадках, передбачених чинним законодавством.:»
 
Враховано   Концесієдавець має право вимагати дострокового розірвання концесійного договору у разі:
систематичного (більше трьох разів) порушення концесіонером строків здійснення концесійних платежів;
використання концесіонером об’єкта концесії всупереч умовам договору та його цільовому призначенню;
передачі концесіонером без дозволу концесієдавця об’єкта концесії іншій особі;
створення концесіонером своєю недбалою поведінкою загрози пошкодження або знищення об’єкта концесії;
 
97. 1. Коли концесійна діяльність вступає у протиріччя з громадськими інтересами територіальних громад.
 
   коли концесійна діяльність вступає у протиріччя з громадськими інтересами територіальних громад;
 
98. 2. Виникнення загрози для стійкості, надійності та безпеки надання послуг з водопостачання та водовідведення.
 
   виникнення загрози для стабільності, надійності та безпеки надання послуг з водопостачання та водовідведення;
 
99. 3. Погіршення техніко-економічних показників підприємства порівняно з показниками, що існували на момент передачі майна в концесію.
 
   погіршення техніко-економічних показників концесійного підприємства у порівнянні з показниками, що існували на момент передачі цілісного майнового комплексу в концесію;
 
100. 4. Погіршення якості води та режиму надання послуг.
 
   погіршення якості води та режиму надання послуг;
 
101. 5. Погіршення якості очистки стічних вод порівняно зі встановленими нормативами.
 
   погіршення якості очищення стічних вод у порівнянні з встановленими нормативами;
 
102. 6. Порушення вимог законодавства щодо охорони навколишнього середовища.
 
   порушення вимог законодавства щодо охорони навколишнього середовища;
 
103. 7. Необґрунтоване подорожчання послуг, що надаються.
 
   необґрунтованого подорожчання послуг, що надаються;
 
104. 8. Відсутність або часткове фінансування Програми протягом одного року.
 
   відсутності або часткового фінансування Програми протягом одного року;
 
105. 9. Встановлення фактів нецільового використання інвестиційної складової та амортизаційних відрахувань.
 
   встановлення фактів нецільового використання інвестиційної складової та амортизаційних відрахувань;
в інших випадках, передбачених законом та договором концесії.
 
106. Питання про дострокове розірвання договору може бути ініційовано, крім встановлених Законом суб’єктів, громадськими об’єднаннями споживачів послуг.
 
-81- Воропаєв Ю.М.
Частину другу статті 14 викласти у такій редакції:
«Концесіонер має право вимагати дострокового розірвання договору, якщо Концесієдавець передав у концесію майно, якість якого не відповідає умовам договору концесії та призначенню майна, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством.»
 
Враховано   Громадські об’єднаннями споживачів послуг можуть звернутися до концесієдавця з ініціативою про дострокове розірвання договору концесії.
Концесіонер має право вимагати дострокового розірвання договору якщо концесієдавець передав у концесію майно, якість якого не відповідає умовам договору концесії та призначенню майна, а також в інших випадках, передбачених законом та договором концесії.
 
107. Стаття 15. Правовий режим майна
 
   Стаття 14. Правовий режим майна, переданого у концесію
 
108. Право комунальної власності відповідно зберігається за територіальною громадою протягом дії договору концесії на об’єкти водопостачання та водовідведення. Майно, отримане у концесію після проведення ліквідаційної процедури згідно законодавства, передається на баланс концесіонера – згідно Порядку, розробленого Кабінетом Міністрів України.
 
   Право комунальної власності зберігається за територіальною громадою протягом дії договору концесії на об’єкти водопостачання та водовідведення. Концесіонеру належить право користування протягом дії договору концесії об’єктами водопостачання та водовідведення. Майно, отримане в концесію, після проведення ліквідаційної процедури згідно з законодавством передається на баланс концесіонера згідно з порядком, розробленим Кабінетом Міністрів України.
 
109. Концесіонер має право на контрактній основі залучати до виконання робіт на наданому в концесію об’єкті третіх осіб, залишаючись відповідальним за виконання такими особами умов концесійного договору та законодавства України.
 
   Концесіонер має право на контрактній основі залучати до виконання робіт на переданому в концесію об’єкті третіх осіб, залишаючись відповідальним за виконання такими особами умов концесійного договору та законодавства України.
 
110. Прибуток, отриманий від управління (експлуатації) переданого в концесію об’єкта водопостачання та водовідведення, а також продукція, отримана в результаті виконання умов концесійного договору, є власністю концесіонера.
 
   Прибуток, отриманий від управління (експлуатації) переданого в концесію об’єкта водопостачання та водовідведення, а також продукція, отримана в результаті виконання умов концесійного договору, є власністю концесіонера.
 
111. Концесієдавець може надавати пільги щодо концесійних платежів, згідно Порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
 
      
112. Амортизаційні відрахування, нараховані на об’єкт концесії, залишаються у розпорядженні концесіонера та використовуються виключно на відновлення такого об’єкта.
 
   Амортизаційні відрахування, нараховані на об’єкт концесії, залишаються в розпорядженні концесіонера та використовуються виключно на відновлення такого об’єкта.
 
113. У разі припинення концесійного договору концесіонер повертає концесієдавцеві відповідний об’єкт водопостачання та водовідведення разом з усіма поліпшеннями такого об’єкта, проведеними за час концесії, і незалежно від суми нарахованих амортизаційних відрахувань за цей час.
 
-82- Воропаєв Ю.М.
Частину шосту статті 15 викласти у такій редакції:
«У разі припинення концесійного договору концесіонер повертає концесієдавцеві відповідний об’єкт водопостачання та водовідведення у стані, не гіршому, ніж на момент отримання у концесію, з урахуванням норми природного зносу.
Майно, яке придбав (створив) концесіонер на виконання умов концесійного договору, належить йому на праві власності та може переходити у власність територіальної громади після закінчення дії концесійного договору відповідно до умов, передбачених цим Законом та концесійним договором.»
 
Відхилено   У разі дострокового розірвання концесійного договору концесіонер повертає концесієдавцеві відповідний об’єкт водопостачання та водовідведення разом з усіма поліпшеннями такого об’єкта, проведеними за час концесії, і незалежно від суми нарахованих амортизаційних відрахувань за цей час.
Відповідно до умов укладеного концесійного договору концесіонер проводить суттєве поліпшення наданого йому об’єкта водопостачання та водовідведення та (або) здійснює його управління (експлуатацію) з метою задоволення потреб територіальних громад.
 
114. Відшкодування витрат, зроблених концесіонером у зв’язку з модернізацією, реконструкцією, капремонтом наданого в концесію об’єкта водопостачання та водовідведення, здійснюється за рахунок отриманого прибутку або в іншому порядку, передбаченому концесійним договором.
 
   Відшкодування витрат, понесених концесіонером у зв’язку з модернізацією, реконструкцією, ремонтом переданого в концесію об’єкта водопостачання та водовідведення, здійснюється за рахунок отриманого прибутку або в іншому порядку, передбаченому концесійним договором.
 
115. Стаття 16. Додержання соціально-економічних прав трудового колективу концесійного підприємства
 
   Стаття 15. Додержання соціально-економічних прав трудового колективу концесійного підприємства
 
116. Для регулювання виробничих, трудових та соціальних відносин трудового колективу з керівництвом концесійного підприємства укладається, згідно чинного законодавства, колективний договір.
 
   Для регулювання виробничих, трудових та соціальних відносин трудового колективу з керівництвом концесійного підприємства укладається колективний договір згідно з законодавством.
 
117. Рішення з соціально-економічних питань, що стосуються діяльності підприємства, розроблюються та приймаються його органами управління з участю трудового колективу та уповноважених ним органів.
 
   Рішення щодо соціально-економічних питань, що стосуються діяльності підприємства, розробляються та приймаються його органами управління за участю трудового колективу та уповноважених ним органів.
 
118. Концесіонер не вправі змінювати цільове призначення об’єктів соціальної інфраструктури, наданих у складі цілісного майнового комплексу концесійного підприємства.
 
   Концесіонер не вправі змінювати цільове призначення об’єктів соціальної інфраструктури, переданих у складі цілісного майнового комплексу концесійного підприємства.
 
119. Стаття 17. Контроль за діяльністю концесіонера
 
   Стаття 16 Контроль за діяльністю концесіонера
 
120. Контроль за діяльністю суб’єктів, які одержали у концесію об’єкти водопостачання та водовідведення, за використанням ними відповідних об’єктів, за дотриманням ними вимог відповідних договорів і законодавства здійснюють у межах своєї компетенції органи місцевого самоврядування, у тому числі спеціально створені, центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, Антимонопольний комітет України, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів, інші органи згідно діючого законодавства.
 
-83- Петросов В.А.
Абзац другий частини першої статті 9 перенести до статті 17:
«Створити орган з контролю за діяльністю концесійного підприємства з обов’язковим залученням фахівців та незалежних експертів, представників профспілок та громадських об’єднань на громадських засадах.»
 
Враховано   Контроль за діяльністю суб’єктів, які одержали у концесію об’єкти водопостачання та водовідведення, за використанням ними відповідних об’єктів, за дотриманням
ними вимог відповідних договорів і законодавства здійснюють у межах своєї компетенції органи місцевого самоврядування, у тому числі спеціально створені з обов’язковим залученням фахівців та незалежних експертів, представників профспілок та громадських об’єднань на громадських засадах, центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, Антимонопольний комітет України, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів, інші органи згідно з законодавством.
 
    -84- Петросов В.А.
У статті 17 після слів «спеціально створені» доповнити словами «з обов’язковим залученням фахівців та незалежних експертів, представників профспілок та громадських об’єднань на громадських засадах».
 
Враховано    
121. Розділ ІІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   Розділ ІІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
122. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
123. 2. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:
 
   2. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:
 
124. розробити нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
 
   розробити нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
 
125. підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законів України у відповідність із цим Законом;
 
   підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законів України у відповідність із цим Законом;
 
126. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.