Кількість абзаців - 36 Таблиця поправок


Про заходи з соціального захисту населення від наслідків світової фінансової кризи (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
      
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про заходи з соціального захисту населення від наслідків світової фінансової кризи   -1- Папієв М.М.
Назву законопроекту викласти в такій редакції: «Про заходи з подолання наслідків фінансово-економічної кризи у сфері соціального захисту, оплати праці та зайнятості населення»
 
Враховано   Про заходи з подолання наслідків фінансово-економічної кризи у сфері соціального захисту, оплати праці та зайнятості населення
 
3. Цей Закон спрямований на забезпечення дотримання державних соціальних стандартів та захист соціальних прав громадян у період мінімізації та подолання негативних наслідків впливу світової фінансової кризи на економіку України.   -2- Гордієнко С.В.
Назву проекту Закону викласти у такій редакції «Про заходи із соціального захисту населення України від наслідків політичної, економічної та фінансової кризи».
 
Відхилено      
4. І. З метою ефективного використання коштів державного та місцевих бюджетів та коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування тимчасово, на період до 31 грудня 2009 року:   -3- Хара В.Г.
Преамбулу Закону викласти в такій редакції:
«З метою забезпечення дотримання прав громадян на оплату праці, зайнятість та соціальний захист від негативних наслідків впливу світової фінансової кризи на економіку України Верховна Рада України постановляє:»
 
Враховано   З метою забезпечення дотримання прав громадян на оплату праці, зайнятість та соціальний захист та мінімізації негативних наслідків впливу світової фінансової кризи на економіку України
Верховна Рада України постановляє:
 
5. І. З метою ефективного використання коштів державного та місцевих бюджетів та коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування тимчасово, на період до 31 грудня 2009 року:
 
-4- Папієв М.М.
Назву першого розділу законопроекту викласти у такій редакції:
«І. Додаткові заходи соціального захисту від безробття»
 
Відхилено   І. Ввести в дію статті 24, 25 та частини другу – п’яту статті 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».
Встановити, що розмір допомоги по частковому безробіттю визначається правлінням Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття одночасно із затвердженням бюджету, виходячи з фінансових можливостей Фонду, і не може перевищувати прожиткового мінімуму.
Безробітні, які перебувають на обліку в державній службі зайнятості, а також працівники підприємств, які отримують допомогу по частковому безробіттю, мають право на отримання матеріальної допомоги на себе та членів сім’ї для переїзду з метою працевлаштування, ведення підприємницької діяльності до трудонедостатніх та депресивних регіонів. Зазначена допомога надається для перевезення майна та облаштування на новому місці проживання за рахунок коштів державного бюджету. Розмір допомоги встановлюється щорічно при затвердженні Державного бюджету України. Порядок виплати матеріальної допомоги для переїзду з метою працевлаштування визначається Кабінетом Міністрів України
 
    -5- Гордієнко С.В.
Преамбулу Розділу І законопроекту викласти в такій редакції: «З метою соціального захисту населення від наслідків економічної та фінансової кризи запровадити мораторій на масові звільнення працюючих осіб та заборонити підвищення цін на продукти харчування, ліки, газ, електроенергію, тарифи на житлово - комунальні послуги всім суб'єктам господарювання на території України.
Для ефективного використання коштів державного та місцевих бюджетів, коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування тимчасово, на період до 31 грудня 2009 року:» і далі по тексту
 
Відхилено    
    -6- Круць М.Ф.
В абзаці першому розділу першого законопроекту слова «та місцевих бюджетів» замінити словом «бюджету»
 
Враховано частково    
    -7- Шевчук О.Б.
Вилучити з розділу ІІ частину першу, доповнивши розділ І частиною першою такого змісту:
«І. Ввести в дію статті 24, 25 та частини другу – п’яту статті 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».
У зв’язку з цим частину першу розділу другого вилучити.
 
Враховано    
    -8- В'язівський В.М.
Розділ І доповнити частиною такого змісту:
«Встановити, що розмір допомоги по частковому безробіттю визначається правлінням Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття одночасно із затвердженням бюджету, виходячи з фінансових можливостей Фонду, і не може перевищувати прожиткового мінімуму.»
 
Враховано    
    -9- Папієв М.М.
Розділ І доповнити частиною такого змісту:
«3. Безробітні, які перебувають на обліку в державній службі зайнятості, а також працівники підприємств, які отримують допомогу по частковому безробіттю, мають право на отримання матеріальної допомоги на себе та членів сім’ї для переїзду з метою працевлаштування, ведення підприємницької діяльності, в трудонедостатні та депресивні регіони.
Зазначена допомога надається на перевезення майна та облаштування на новому місці мешкання за рахунок коштів державного бюджету. Розмір допомоги встановлюється щорічно при затвердженні державного бюджету. Порядок виплати такої допомоги визначається Кабінетом Міністрів України».
 
Враховано    
6. Стаття 1. Заборонити збільшення штату працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ та організацій державної та комунальної власності.
 
-10- Сухий Я.М.
Вилучити статтю 1 розділу першого, передбачивши у прикінцевих положеннях законопроекту частину такого змісту:
«Заборонити збільшення штату працівників органів державної влади.»
 
Враховано      
    -11- Круць М.Ф.
У статті 1 розділу І проекту Закону слова «органів місцевого самоврядування» виключити.
 
Враховано    
    -12- Храпов С.А.
В статті 1 вилучити слова а також підприємств, установ та державної та комунальної власності ".
Запропонована авторами редакція статті 1 унеможливлює прийняття на роботу навіть у житлово-експлуатаційні контори).
 
Враховано    
7. Стаття 2. Під час затвердження державного та місцевих бюджетів на 2009 рік, а також бюджетів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування заборонити збільшення порівняно з 2008 роком видатків на утримання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також на утримання фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, за винятком видатків на заробітну плату, нарахування на фонд оплати праці та оплату комунальних послуг.
 
-13- Храпов С.А.
Статтю 2 викласти у редакції: "Органам державної влади та органам самоврядування скоротити видатки на утримання на 20% з сумами, передбаченими у Державному бюджеті України на 2008 рік»
 
Відхилено      
    -14- Хара В.Г.
Статтю 2 розділу першого законопроекту вилучити.
 
Враховано    
    -15- Петров Б.Ф.
Положення статті 2 узгодити зі ст.143 Конституції України та ст.61,61,65 Закону України «Про місцеве самоврядування»
 
Враховано    
    -16- Круць М.Ф.
Устатті 2 розділу першого слова «та місцевих бюджетів» замінити словом «бюджету», а слова «та органів місцевого самоврядування» виключити.
 
Відхилено    
    -17- Олійник В.С.
у статті 2 частини 1 законопроекту слова «заробітну плату, нарахування на фонд оплати праці та оплату комунальних послуг» замінити словами «оплату праці працівників бюджетних установ, нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг та енергоносіїв»
 
Відхилено    
8. Стаття 3. Накласти мораторій на здійснення за кошти державного й місцевих бюджетів та кошти загальнообов’язкового державного соціального страхування видатків на:
 
-18- Хара В.Г.
Статтю 3 розділу першого вилучити, передбачивши у прикінцевих положеннях законопроекту частинами такого змісту:
«Накласти мораторій на закупівлю автомобілів, за винятком закупівлі автомобілів для потреб транспортних організацій, закладів охорони здоров’я, освіти, Збройних Сил України та Міністерства надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрфи, за рахунок коштів державного бюджету.
Рекомендувати органам місцевого самоврядування тимчасово до 1 січня 2010 року призупинити закупівлю автомобілів, за винятком закупівлі автомобілів для потреб транспортних організацій, закладів охорони здоров’я, освіти, за рахунок коштів місцевих бюджетів.»
 
Враховано      
    -19- Гордієнко С.В.
Частину першу статті 3 доповнити новим пунктом 1 такого змісту: «1) видатки, які не пов'язані з підтримкою вітчизняної економіки та направлені на проведення президентських ініціатив націоналістичного спрямування і заходів щодо вступу України до НАТО «.
У зв'язку з цим пункти 1,2 частини першої статті 3 законопроекту вважати пунктами 2,3 відповідно .
 
Відхилено    
9. 1) капітальне будівництво та капітальний ремонт будівель і споруд органів державної влади та органів місцевого самоврядування, органів загальнообов’язкового державного соціального страхування, за винятком невідкладного ремонту будівель, що перебувають в аварійному стані, а також завершення будівництва або капітального ремонту, розпочатого до набуття чинності цим законом.
 
-20- Яценко А.В.
Пункт 1) статті 3 Законопроекту виключити.
Вважаю, що прийняття проекту Закону України «Про заходи з соціального захисту населення від наслідків світової фінансової кризи» (далі - Законопроект) в цілому є необхідним та сприятиме подоланню негативних наслідків фінансової кризи в Україні.
Разом з тим, норми статті 3 Законопроекту у запропонованій народними депутатами України Кириленком В.А., Ляпіною К.М., В'язівським В.М. та Кульчинським М.Г. редакції, суперечать Конституції України, Житловому кодексу, Закону України «Про житловий фонд соціального призначення», іншим законодавчим актам, оскільки накладання мораторію на здійснення за кошти державного й місцевих бюджетів та коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування видатків капітального будівництва та капітального ремонту будівель і споруд органів державної влади та органів місцевого самоврядування, органів загальнообов'язкового державного соціального страхування призведе до того, що малозабезпечені громадяни, які зараз знаходяться за межею бідності остаточно втратять надію покращити свої житлові умови.
Більш того, це також призведе до того, що по всій країні буде зупинено будівництво лікарень, онкоцентрів, дитячих садочків, шкіл, автомобільних та інших шляхопроводів, мостів загальнодержавного та місцевого значення, зокрема, проведення аварійних будівельних робіт, унеможливить відновлення житлового фонду, адміністративних будинків та виробничих споруд, що значно прискорить їх матеріальне старіння.
Зупинення робіт з капітального будівництва призведе до масових звільнень робітників будівельної галузі, робітників підприємств-виробників будівельних матеріалів, інших підприємств супутньої інфраструктури. Та як наслідок: тисячі безробітних ляжуть непомірним тягарем на без того слабкий бюджет країни, значно збільшиться рівень злочинності, надходження податків до бюджетів всіх рівнів зменшаться в рази, соціальна напруга досягне максимуму, що в свою чергу може призвести до непередбачуваних наслідків.
 
Враховано      
10. 2) закупівлю автомобілів, за винятком закупівлі автомобілів для потреб транспортних організацій, закладів охорони здоров’я, освіти, Збройних Сил України та Міністерства надзвичайних ситуацій.
 
-21- Сухий Я.М.
Пункт 2 статті 3 розділу І вилучити, доповнивши частину третю прикінцевих положень законопроекту підпунктом такого змісту:
«накласти мораторій на закупівлю автомобілів, за винятком закупівлі автомобілів для потреб транспортних організацій, закладів охорони здоров’я, освіти, Збройних Сил України та Міністерства надзвичайних ситуацій, за рахунок коштів державного бюджету;»
 
Враховано      
11. ІІ. Внести такі зміни до Законів України:
 
-22- Папієв М.М.
Пункт 1 розділу ІІ законопроекту доповнити таким підпунктом такого змісту:
«частину третю статті 8 Закону України «Про зайнятість населення» викласти в такій редакції:
«У разі використання праці іноземців або осіб без громадянства без дозволу державної служби зайнятості України з підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, державна служба зайнятості стягує штраф за кожну таку особу у розмірі двохсот мінімальних заробітних плат, встановлених законом. При повторному протягом року порушенні порядку у сфері використання праці іноземців розмір штрафу становить триста розмірів мінімальних заробітних плат встановлених законом. Ці кошти спрямовуються до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.»
 
Враховано   ІІ. Внести зміни до таких законів України:
1) у Законі України «Про зайнятість населення» (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 14, ст. 170; Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 11-12, ст. 44):
частину третю статті 8 викласти в такій редакції:
«У разі використання праці іноземців або осіб без громадянства без дозволу державної служби зайнятості з підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, державна служба зайнятості стягує штраф за кожну таку особу у розмірі двохсот мінімальних заробітних плат, встановлених законом. При повторному протягом року порушенні порядку використання праці іноземців розмір штрафу становить триста розмірів мінімальних заробітних плат, встановлених законом. Ці кошти спрямовуються до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття»;
у пункті 5 статті 23 слова місцевого бюджету» замінити словами «державного та місцевих бюджетів»;
2) частину четверту статті 6 Закону України «Про оплату праці» (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 17, ст. 121) замінити частинами четвертою – шостою такого змісту:
«Тарифно-кваліфікаційні характеристики (довідники) розробляються центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики.
Оплата праці працівників усіх установ, закладів та організацій бюджетної сфери здійснюється на основі Єдиної тарифної сітки, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.
Розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду відповідно до Єдиної тарифної сітки встановлюється у розмірі, що перевищує законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати»;
3) статтю 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 22, ст. 171) після частини четвертої доповнити новою частиною такого змісту:
«5. Кошти на виплату працівникам допомоги по частковому безробіттю не надаються підприємствам, що перебувають на обліку в Фонді як платники страхових внесків менше 12 місяців або які мають заборгованість перед Фондом».
У зв’язку з цим частину п’яту вважати частиною шостою;
4) друге речення абзацу п’ятого частини першої статті 25 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., NN 49-51, ст. 376; 2008р., №№ 5-8, ст.78) викласти в такій редакції: "За період участі тільки в солідарній системі величина оцінки одного року страхового стажу дорівнює 1, 35%, а за період участі в солідарній і накопичувальній системах пенсійного страхування - 1, 08%";
5) пункт 5 розділу ІІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про першочергові заходи щодо запобігання негативним наслідкам фінансової кризи та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 31 жовтня 2008 року № 639-VІ виключити;
 
    -23- Папієв М.М.
Розділ ІІ доповнити пунктом такого змісту:
Частину четверту статті 6 Закону України «Про оплату праці» (Відомості Верховної Ради України, 1995р., № 17, ст. 121) замінити частинами четвертою – шостою такого змісту:
«Тарифно-кваліфікаційні характеристики (довідники) розробляються центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики.
Оплата праці працівників усіх установ, закладів та організацій бюджетної сфери здійснюється на основі Єдиної тарифної сітки, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.
Розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду у відповідності з Єдиною тарифною сіткою встановлюється у розмірі, що перевищує законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати».
 
Враховано    
    -24- Гордієнко С.В.
Доповнити Розділ ІІ проекту Закону новим пунктом 1 такого змісту: « 1. Пункт 5 Прикінцевих положень Закону України «Про першочергові заходи щодо запобігання негативним наслідкам фінансової кризи та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» ( № 639-УІ від 31.10.2008 р.) викласти в такій редакції: «З набранням чинності цим Законом розмір мінімальної заробітної плати в Україні не може бути нижчим ніж розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Він визначається з урахуванням потреб працівників та членів їх сімей, вартості величини достатнього для забезпечення нормального функціонування організму працездатної людини, збереження її здоров'я, набору продуктів харчування, мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості.
Розмір мінімальної заробітної плати встановлюється Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік у Законі про Державний бюджет України».
У зв'язку з цим пункти 1-4 Розділу ІІ законопроекту вважати пунктами 2,5 відповідно.
 
Враховано частково    
    -25- Папієв М.М.
Другий розділ доповнити частиною такого змісту:
«статтю 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 22, ст. 171) після частини четвертої доповнити новою частиною такого змісту:
«5. Кошти на виплату працівникам допомоги по частковому безробіттю не надаються підприємствам, що перебувають на обліку в Фонді як платники страхових внесків менше 12 місяців або які мають заборгованість перед Фондом»
У зв’язку із цим частину п’яту вважати частиною шостою.»
 
Враховано    
    -26- В'язівський В.М.
Доповнити Розділ ІІ проекту Закону новим пунктом такого змісту: «пункт 5 розділу ІІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про першочергові заходи щодо запобігання негативним наслідкам фінансової кризи та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 31 жовтня 2008 року № 639-УІ виключити.».
 
Враховано    
12. 1. Пункт 1 Розділу VІІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2000, N 22, ст.171) викласти в такій редакції:
 
      
13. «1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2001 року, крім статей 24-26, які набирають чинності з 1 січня 2009 року».
 
      
14. 2. Частину 5 статті 23 Закону України «Про зайнятість населення («Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 14, ст.170») викласти в такій редакції:
 
      
15. «5. Фінансування громадських робіт провадиться за рахунок державного та місцевих бюджетів із залученням коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (в частині організації таких робіт для безробітних) і підприємств, установ та організацій, для яких ця робота виконується за договорами».
 
-27- Папієв М.М.
Частину другу розділу ІІ законопроекту викласти в такій редакції:
«у пункті 5 статті 23 слова місцевого бюджету» замінити словами «державного та місцевих бюджетів»;»
 
Враховано      
16. 3. Статтю 6 Закону України «Про оплату праці» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1995, N 17, ст.121) викласти в такій редакції:
 
-28- Храпов С.А.
частину 3 вилучити.
Обґрунтування
Чинна редакція абзацу другого частини третьої статті 6 Закону України "Про оплату праці передбачає встановлення тарифної ставки робітника першого розряду у розмірі, що перевищує законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, а запропонована редакція допускає встановлення її на рівні заробітної плати, що звужує існуючі права громадян).
 
Враховано      
17. «Стаття 6. Тарифна система оплати праці.
 
      
18. Основою організації оплати праці є тарифна система, яка включає: тарифні сітки, тарифні ставки, схеми посадових окладів і тарифно-кваліфікаційні характеристики (довідники).
 
-29- Петров Б.Ф.
Частину третю розділу ІІ Закону вилучити
 
Враховано частково      
19. Тарифна система оплати праці використовується для розподілу робіт залежно від їх складності, а працівників - залежно від їх кваліфікації та за розрядами тарифної сітки. Вона є основою формування та диференціації розмірів заробітної плати.
 
      
20. Тарифна сітка (схема посадових окладів) формується на основі:
 
      
21. тарифної ставки робітника першого розряду, яка встановлюється у розмірі, що перевищує законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати;
 
      
22. міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень розмірів тарифних ставок (посадових окладів).
 
      
23. Тарифно-кваліфікаційні характеристики (довідники) розробляються Центральним органом державної виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики.
 
      
24. Оплата праці працівників усіх установ, закладів та організацій бюджетної сфери здійснюється на основі Єдиної тарифної сітки, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
      
25. Розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду у відповідності з Єдиною тарифною сіткою встановлюється на рівні, що не може бути нижчим законодавчо визначеного розміру мінімальної заробітної плати».
 
      
26. 4. Друге речення абзацу 5 частини першої статті 25 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., NN 49-51, ст. 376; 2005 р., N 6, ст. 141, NN 17-19, ст. 267; 2006 р., NN 9-11, ст. 96, N 16, ст. 136; 2007 р., N 7-8, ст. 66, N 25, ст. 342) викласти в такі редакції:
 
      
27. "За період участі тільки в солідарній системі величина оцінки одного року страхового стажу дорівнює 1, 35%, а за період участі в солідарній і накопичувальній системах пенсійного страхування - 1, 08%";
 
      
28. ІІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІІ. Прикінцеві положення
 
29. 1. Цей Закон набирає чинності з дня опублікування, за винятком пункту 4 розділу ІІ, який набирає чинності з 1 січня 2009 року.
 
-30- Шевчук О.Б.
Частини першу та другу розділу ІІІ викласти в такій редакції:
«Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2009 року. Розділ І цього Закону діє до 1 січня 2010 року.»
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2009 року. Розділ І цього Закону діє до 1 січня 2010 року.
 
    -31- Папієв М.М.
Пункт перший прикінцевих положень викласти в наступній редакції: «Цей закон набирає чинності з 1 січня 2009 року».
 
Враховано    
30. 2. До приведення законодавства у відповідність із цим Законом закони та інші нормативно-правові акти застосовуються у частині, що не суперечить цьому Закону.
 
   2. До приведення законодавства у відповідність із цим Законом закони та інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
 
31. 3. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня опублікування цього Закону:
 
   3. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня опублікування цього Закону:
 
32. 1) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   1) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
33. 2) забезпечити прийняття актів, необхідних для реалізації цього Закону;
 
   2) забезпечити прийняття актів, необхідних для реалізації цього Закону;
 
34. 3) забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
 
   3) забезпечити приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
 
35. 4) врахувати норми цього закону під час доопрацювання та внесення на розгляд Верховної Ради України проекту Закону України про Державний бюджет України на 2009 рік.

-32- Хара В.Г.
Підпункт 4 частини четвертої розділу ІІІ викласти в такій редакції:
«4) доопрацювати та внести на розгляд Верховної Ради України проект Закону України про Державний бюджет України на 2009 рік, який повинен бути розрахований з урахуванням цього Закону;»
 
Враховано   4) доопрацювати та внести на розгляд Верховної Ради України проект Закону України про Державний бюджет України на 2009 рік з урахуванням цього Закону;
5) заборонити збільшення штату працівників органів виконавчої влади;
6) накласти мораторій на закупівлю автомобілів, за винятком закупівлі автомобілів для потреб транспортних організацій, закладів охорони здоров’я, освіти, Збройних Сил України та Міністерства надзвичайних ситуацій, за рахунок коштів державного бюджету.
7) передбачити у проекті Закону України про Державний бюджет України на 2009 рік встановлення розміру заробітної плати на рівні прожиткового мінімуму для працездатної особи відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення мінімальної заробітної плати на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб».
4. Рекомендувати органам місцевого самоврядування тимчасово, до 1 січня 2010 року, зупинити закупівлю автомобілів за рахунок коштів місцевих бюджетів, за винятком закупівлі автомобілів для потреб транспортних організацій, закладів охорони здоров’я, освіти.
5. Національному банку України за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики в місячний строк з дня опублікування цього Закону затвердити порядок надання відстрочки виплат за банківськими кредитами та заборгованості за ними для фізичних осіб, зареєстрованих у державній службі зайнятості після 1 жовтня 2008 року.
6. Встановити, що покриття дефіциту бюджету Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.

    -33- В'язівський В.М.
Доручити Кабінету Міністрів України передбачити у проекті Закону України Про Державний бюджет України на 2009 рік встановлення розміру заробітної плати на рівні прожиткового мінімуму для працездатної відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення мінімальної заробітної плати на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб»
 
Враховано    
    -34- Папієв М.М.
Прикінцеві положення доповнити частиною такого змісту:
«5. Національному банку України за погодженням із центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики в місячний строк з дня опублікування цього Закону затвердити порядок надання відстрочки по банківським кредитам та заборгованості по ним для фізичних осіб, зареєстрованих у державній службі зайнятості після 1 жовтня 2008 року».
 
Враховано    
    -35- Папієв М.М.
Прикінцеві положення доповнити частиною такого змісту:
«6. Встановити, що покриття дефіциту бюджету Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття здійснюється за
рахунок коштів Державного бюджету України.»
 
Враховано