Кількість абзаців - 49 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законів України (щодо повноважень Конституційного Суду України, особливостей провадження у справах за конституційними зверненнями та недопущення зловживань правом на конституційне подання) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до деяких законів України (щодо повноважень Конституційного Суду України, особливостей провадження у справах за конституційними зверненнями та недопущення зловживань правом на конституційне подання)
 
   Про внесення змін до деяких законів України щодо повноважень Конституційного Суду України, особливостей провадження у справах за конституційними зверненнями та недопущення зловживань правом на конституційне подання
 
3. Верховна Рада України
п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України
п о с т а н о в л я є:
І. Внести до законів України такі зміни:
 
4. ІІ. Внести до Закону України "Про Конституційний Суд України" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 49, ст. 272; 2006 р., № 41, ст. 355) такі зміни:
 
   1. У Законі України "Про Конституційний Суд України" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 49, ст. 272; 2006 р., № 41, ст. 355):
 
5. 1. Доповнити статтю 13 пунктом 5 такого змісту:
 
   1) статтю 13 доповнити пунктами 5 та 6 такого змісту:
 
6. „5) відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України вимогам статей 157 і 158 Конституції України.»
 
-1- Шишкіна Е.В.
Доповнити статтю 13 Закону України «Про Конституційний Суд України» пунктом 6:
«6) порушення Верховною Радою Автономної Республіки Крим Конституції України або законів України».
 
Враховано   „5) відповідності проекту Закону про внесення змін до Конституції України вимогам статей 157 і 158 Конституції України;
6) порушення Верховною Радою Автономної Республіки Крим Конституції України або законів України»;
 
7. 2. Доповнити перше речення частини першої статті 39 після слів „про визначення» словами і цифрами „відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України вимогам статей 157 і 158 Конституції України,».
 
-2- Шишкіна Е.В.
Статтю 39 після слів «з поста в порядку імпічменту» доповнити словами «про порушення Верховною Радою Автономної Республіки Крим Конституції України або законів України».
 
Враховано   2) частину першу статті 39 викласти в такій редакції:
«Конституційне подання - це письмове клопотання до Конституційного Суду України про визнання правового акта (його окремих положень) неконституційним, про визначення відповідності проекту Закону про внесення змін до Конституції України вимогам статей 157 і 158 Конституції України, конституційності міжнародного договору або про необхідність офіційного тлумачення Конституції України та законів України. Конституційним поданням є також звернення Верховної Ради України про дачу висновку щодо додержання конституційної процедури розслідування і розгляду справи про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту, порушення Верховною Радою Автономної Республіки Крим Конституції України або законів України»;
 
8. 3. У статті 41:
 
   3) текст статті 41 викласти в такій редакції:
 
9. назву статті викласти у такій редакції:
 
      
10. „Стаття 41. Суб’єкти права на конституційне подання з питань, передбачених статтею 13 цього Закону»;
 
-3- Міщенко С.Г.
Статтю 41 діючого закону залишити в чинній редакції, оскільки в результаті запропонованих змін виникає неузгодженість зі статтею 40 Закону в частині визначення суб`єктів конституційного подання з питань дачі висновків і прийняття рішень у випадках, передбачених різними пунктами статті 13 цього Закону.
 
Враховано частково   «Суб’єктами права на конституційне подання з питань дачі висновків Конституційним Судом України у випадках, передбачених пунктами 2-6 статті 13 цього Закону, є:
за пунктами 2, 6 – Президент України;
за пунктами 3, 5, 6 – Верховна Рада України;
 
11. в абзаці першому слово і цифри „пунктами 2, 3, 4» замінити словом і цифрами „пунктами 2 – 5»;
 
-4- Шишкіна Е.В.
Статтю 41 викласти у такій редакції:
Суб’єктами права на конституційне подання з питань дачі висновків Конституційним Судом України у випадках, передбачених пунктами 2-6 статті 13 цього Закону, є:
за пунктами 2, 6 – Президент України;
за пунктами 3, 5, 6 – Верховна Рада України;
за пунктом 2 – Кабінет Міністрів України;
за пунктом 4 – Президент України, не менш як сорок п’ять народних депутатів України (підпис депутата не відкликається). Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, Верховний Суд України, Кабінет Міністрів України, інші органи державної влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування».
 
Враховано   за пунктом 2 – Кабінет Міністрів України;
за пунктом 4 – Президент України, не менш як сорок п’ять народних депутатів України (підпис депутата не відкликається), Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, Верховний Суд України, Кабінет Міністрів України, інші органи державної влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування»;
 
12. в абзаці третьому слова і цифру „за пунктом 3» замінити словами і цифрами „за пунктами 3 і 5».
 
      
13. 4. Назву статті 43 викласти у такій редакції:
 
   4) назву статті 43 викласти в такій редакції:
 
14. „Стаття 43. Суб’єкти права на конституційне звернення з питань офіційного тлумачення Конституції та законів України».
5. Доповнити статтю 44 частинами третьою та четвертою такого змісту:
 
   „Стаття 43. Суб’єкти права на конституційне звернення з питань офіційного тлумачення Конституції України та законів України»;
+
5) статтю 44 доповнити частинами третьою та четвертою такого змісту:
 
15. „Провадження у справі не може бути припинено з мотивів скасування акта, який є предметом розгляду, органом, що його видав, у випадку, якщо на розгляді зазначеної справи наполягає один з суб’єктів права на конституційне подання.
 
-5- Шишкіна Е.В.
Частину третю статті 44 виключити.
 
Відхилено   „Провадження у справі не може бути припинено внаслідок скасування акта, що є предметом розгляду, органом, що його видав, у разі якщо на розгляді зазначеної справи наполягає один з суб’єктів права на конституційне подання.
 
16. У справах за конституційними поданнями Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) актів Кабінету Міністрів України відкликання конституційного подання не допускається.»
6. У статті 45:
Доповнити статтю пунктом 3 такого змісту:
 
   У справах за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України актів Кабінету Міністрів України відкликання конституційного подання не допускається»;
6) у статті 45:
частину першу після пункту 2 доповнити новим пунктом такого змісту:
 
17. „3) наявність рішення Конституційного Суду України щодо конституційності аналогічного за змістом та юридичною силою акта, або ухвали про відмову у відкритті провадження щодо такого акта;»
 
-6- Писаренко В.В.
П. 3 ч. 1 ст. 45 Проекту після слова «провадження» доповнити словами «або ухвали про припинення провадження».
 
Враховано   „3) наявність рішення Конституційного Суду України щодо конституційності аналогічного за змістом та юридичною силою акта, ухвали про відмову у відкритті провадження або ухвали про припинення провадження щодо такого акта».
 
    -7- Шишкіна Е.В.
Кармазін Ю.А.
Пункт 3 частини першої статті 45 виключити.
 
Відхилено    
18. У зв’язку з цим пункт 3 вважати пунктом 4.
 
   У зв’язку з цим пункт 3 вважати пунктом 4;
 
19. Доповнити статтю частиною другою та пунктом 1 та 2 такого змісту:
 
-8- Шишкіна Е.В.
Частину другу статті 45 виключити.
 
Відхилено   доповнити частинами другою та третьою такого змісту:
 
20. „Конституційний Суд України відмовляє у відкритті провадження за конституційним поданням Президента України у справах щодо відповідності Конституції України (конституційності) акта Кабінету Міністрів України у випадках, якщо:
 
-9- Кармазін Ю.А.
Ч.2 ст.45 викласти в такій редакції:
«Конституційний Суд України відмовляє у відкритті провадження за конституційним поданням Президента України у справах щодо відповідності Конституції України (конституційності) акта Кабінету Міністрів України у випадках, якщо питання щодо відповідності Конституції України (конституційності) цього акта Кабінету Міністрів України вже було предметом розгляду Конституційного
Суду України, за наслідками якого Конституційним Судом України була прийнята ухвала про відмову у відкритті провадження або рішення про визнання акта Кабінету Міністрів України таким, що відповідає Конституції України.»
 
Враховано   „Конституційний Суд України приймає рішення про відмову у відкритті провадження за конституційним поданням Президента України у справі щодо відповідності Конституції України акта Кабінету Міністрів України у разі, якщо питання щодо
 
21. 1) на момент звернення з конституційним поданням на розгляді Конституційного Суду України вже знаходиться справа щодо відповідності Конституції України (конституційності) цього акта Кабінету Міністрів України;
 
   відповідності Конституції України такого акта Кабінету Міністрів України було предметом розгляду Конституційного Суду України, за наслідками якого Конституційний Суд України прийняв ухвали про відмову у відкритті провадження, про
 
22. 2) питання щодо відповідності Конституції України (конституційності) цього акта Кабінету Міністрів України вже було предметом розгляду Конституційного Суду України, за наслідками якого Конституційним Судом України була прийнята ухвала про відмову у відкритті провадження або рішення про визнання акта Кабінету Міністрів України таким, що відповідає Конституції України.»
 
-10- Писаренко В.В.
П. 2 ч. 3 ст. 45 Проекту після слів «провадження або» доповнити словами «або ухвала про припинення провадження».
 
Враховано   припинення конституційного провадження або про визнання акта Кабінету Міністрів України таким, що відповідає Конституції України.
У разі якщо на день звернення з конституційним поданням Президента України щодо конституційності акта Кабінету Міністрів України на розгляді Конституційного Суду України знаходиться справа щодо відповідності такого акта Кабінету Міністрів України Конституції України, Конституційний Суд України об’єднує провадження у справах за відповідними конституційними поданнями»;
 
    -11- Кармазін Ю.А.
Доповнити ст.45 частиною третьою такого змісту:
«У випадку, якщо на момент звернення з конституційним поданням Президента України щодо конституційності акту Кабінету Міністрів України на розгляді Конституційного Суду України вже знаходиться справа щодо відповідності цього акту Кабінету Міністрів України Конституції України, Конституційний Суд України об’єднує провадження за відповідними конституційними поданнями.»
 
Враховано    
23. 7. Доповнити статтю 46 частинами другою та п’ятою такого змісту:
«Ухвала про відкриття конституційного провадження або про відмову у відкритті конституційного провадження приймається не пізніше ніж через два місяці з дня надходження конституційного подання чи конституційного звернення до Конституційного Суду України.»
„У разі повторного звернення суб'єкта права на конституційне подання (звернення) до Конституційного Суду України з питання, з якого вже прийнято рішення, дано висновок Конституційного Суду України або прийнято процесуальну ухвалу про відмову у відкритті конституційного провадження чи припинення конституційного провадження у справі, заявнику повторно надається відповідь з одночасним повідомленням про припинення листування з порушеного питання. Подальші звернення таких осіб з того ж питання є зловживанням правом на конституційне подання (звернення) та залишаються без відповіді та розгляду.»
 
-12- Кармазін Ю.А.
Ч.2 ст.46 викласти в такій редакції:
«Ухвала про відкриття конституційного провадження або про відмову у відкритті конституційного провадження приймається не пізніше ніж через один місяць з дня надходження конституційного подання чи конституційного звернення до Конституційного Суду України.»
 
Враховано   7) статтю 46 після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
«Ухвала про відкриття конституційного провадження або про відмову у відкритті конституційного провадження приймається не пізніше одного місяця з дня надходження конституційного подання чи конституційного звернення до Конституційного Суду України».
 
    -13- Міщенко С.Г.
Запропоновану частину п`яту статті 46 виключити.
 
Враховано    
    -14- Шишкіна Е.В.
У частині п’ятій статті 46 після слів «У разі повторного звернення суб’єкта права на конституційне подання» додати «, конституційне звернення».
 
Відхилено    
24. У зв’язку з цим частину другу та третю вважати частинами третьою та четвертою.
8. У частині другій статті 51 слово і цифри „пунктами 2, 3, 4» замінити словом і цифрами „пунктами 2 – 5».
 
-15- Шишкіна Е.В.
У частині другій статті 51 цифри «2-5» замінити на цифри «2-6».
 
Враховано   У зв’язку з цим частини другу та третю вважати відповідно частинами третьою та четвертою;
8) у частині другій статті 51 слово і цифри „пунктами 2, 3, 4» замінити словом і цифрами „пунктами 2–6»;
9) частину першу статті 56 після слова «приймаються» доповнити словами «та оприлюднюються»;
 
    -16- Кармазін Ю.А.
Ч.1 ст.56 викласти в такій редакції:
«У Конституційному Суді України провадження ведеться, рішення, ухвали приймаються та оприлюднюються, висновки даються та оприлюднюються державною мовою.»
 
Враховано    
25. 9. У статті 57:
 
   10) у статті 57:
 
26. доповнити частину першу після слів „за конституційними поданнями» словами „та конституційними зверненнями»;
частину третю виключити.
10. Доповнити статтю 62 абзацом такого змісту:
 
-17- Шишкіна Е.В.
Частину першу статті 61 доповнити такими словами:
«Конституційний Суд України за результатами розгляду справ щодо конституційності законів та інших правових актів Верховної Ради України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, щодо офіційного тлумачення конституції України та законів України приймає рішення».
 
Враховано   частину першу після слова „поданнями» доповнити словами „та конституційними зверненнями»;
частину третю виключити;
11) частину першу статті 61 після слова «Крим» доповнити словами «щодо офіційного тлумачення Конституції України та законів України»;
12) у частині першій статті 62:
абзац другий виключити;
доповнити абзацами такого змісту:
 
    -18- Шишкіна Е.В.
У статті 62 слова «офіційного тлумачення Конституції України та законів України» (абзац другий) виключити.
 
Враховано    
27. „щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України вимогам статей 157 і 158 Конституції України.»
 
-19- Шишкіна Е.В.
Доповнити статтю 62 абзацом п’ятим:
«порушення Верховною Радою Автономної Республіки Крим Конституції України або законів України».
 
Враховано   „щодо відповідності проекту Закону про внесення змін до Конституції України вимогам статей 157 і 158 Конституції України;
щодо порушення Верховною Радою Автономної Республіки Крим Конституції України або законів України»;
13) статтю 67 викласти в такій редакції:
«Стаття 67. Офіційне оприлюднення ухвал, рішень і висновків Конституційного Суду України
Рішення і висновки Конституційного Суду України підписуються не пізніше семи днів після прийняття рішення, дачі висновку.
Ухвали, рішення і висновки Конституційного Суду України разом з окремою думкою суддів Конституційного Суду України протягом наступного робочого дня після їх підписання оприлюднюються на офіційному веб-сайті Конституційного Суду України і направляються Президенту України, Верховній Раді України та Кабінету Міністрів України.
Рішення і висновки Конституційного Суду України разом з окремою думкою суддів Конституційного Суду України публікуються у "Віснику Конституційного Суду України" та в інших офіційних виданнях України»;
 
    -20- Кармазін Ю.А.
Ст.67 викласти в такій редакції:
«Стаття 67. Офіційне оприлюднення ухвал, рішень і висновків Конституційного Суду України
Рішення і висновки Конституційного Суду України підписуються не пізніше семи днів після прийняття рішення, дачі висновку.
Ухвали, рішення і висновки Конституційного Суду України разом з окремою думкою суддів Конституційного Суду України наступного робочого дня після їх підписання оприлюднюються на офіційному веб-сайті Конституційного Суду України і направляються Президенту України, Верховній Раді України та Кабінету Міністрів України.
Рішення і висновки Конституційного Суду України разом з окремою думкою суддів Конституційного Суду України публікуються у "Віснику Конституційного Суду України" та в інших офіційних виданнях України.»
 
Враховано    
28. 11. Доповнити статтю 71 частиною другою такого змісту:
«Конституційне подання Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) постанови Кабінету Міністрів України може бути направлено до Конституційного Суду України в строк не пізніше п’ятнадцяти днів з дня прийняття постанови Кабінету Міністрів України.».
 
-21- Міщенко С.Г.
Частину другу статті 71 проекту викласти в такій редакції:
«Конституційне подання Президента України щодо відповідності Конституції України (конституційності) акту Кабінету Міністрів України може бути направлено до Конституційного Суду України в строк не пізніше п’ятнадцяти днів з дня набрання чинності відповідного акту Кабінету Міністрів України.»
 
Враховано   14) статтю 71 після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
«Конституційне подання Президента України щодо відповідності Конституції України акта Кабінету Міністрів України може направлятися до Конституційного Суду України не пізніше п’ятнадцяти днів з дня набрання чинності відповідного акта Кабінету Міністрів України».
 
29. У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою.
 
   У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою;
 
30. 12. Доповнити статтю 73 частиною третьою такого змісту:
„У разі прийняття Конституційним Судом України у справі за конституційним поданням Президента України рішення про визнання акта Кабінету Міністрів України таким, що відповідає Конституції України, Указ Президента України про зупинення дії цього акта втрачає чинність від дня прийняття Конституційним Судом України відповідного рішення.»
 
   15) статтю 73 доповнити частиною третьою такого змісту:
„У разі прийняття Конституційним Судом України у справі за конституційним поданням Президента України рішення про визнання акта Кабінету Міністрів України таким, що відповідає Конституції України, Указ Президента України про зупинення дії такого акта втрачає чинність з дня прийняття Конституційним Судом України відповідного рішення»;
 
31. 13. У статті 75:
 
   16) у статті 75:
 
32. Доповнити частину першу реченням такого змісту:
 
   частину першу доповнити реченням такого змісту:
 
33. „У такому конституційному поданні в обов’язковому порядку наводяться правові обґрунтування тверджень щодо неконституційності оспорюваного акту.»
 
   „У такому конституційному поданні в обов’язковому порядку наводяться правові обґрунтування тверджень щодо неконституційності оспорюваного акта»;
 
34. Доповнити статтю частиною другою такого змісту:
 
-22- Шишкіна Е.В.
Частину другу статті 75 виключити.
 
Відхилено   доповнити частиною другою такого змісту:
 
35. „У разі зупинення Президентом України дії акта Кабінету Міністрів України справа за конституційним поданням Президента України розглядається Конституційним Судом України невідкладно в строк, визначений частиною другою статті 57 цього Закону.»
14. У статті 90:
Доповнити статтю частиною другою такого змісту:
 
   „У разі зупинення Президентом України дії акта Кабінету Міністрів України справа за конституційним поданням Президента України розглядається Конституційним Судом України невідкладно у строк, визначений частиною другою статті 57 цього Закону»;
17) у статті 90:
після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
 
36. "Конституційне подання Верховної Ради України повинне містити докладний опис вчинених процедурних дій із зазначенням дати, місця і підстав для їх вчинення, а також документів та інших матеріалів, що підтверджують додержання конституційної процедури розслідування і розгляду справи про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту.".
 
   "Конституційне подання Верховної Ради України має містити докладний опис вчинених процедурних дій із зазначенням дати, місця і підстав для їх вчинення, а також документів та інших матеріалів, що підтверджують додержання конституційної процедури розслідування і розгляду справи про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту".
 
37. У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою;
доповнити статтю частиною такого змісту:
 
-23- Міщенко С.Г.
Останнє речення частини другої статті 90 Закону: «рішення Верховної Ради України про звернення до Конституційного Суду України» вилучити.
 
Враховано   У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою;
останній абзац частини третьої виключити;
доповнити частиною четвертою такого змісту:
 
38. "Конституційний Суд України не пізніше ніж на другий робочий день після надходження подання Верховної Ради України та документів і матеріалів, які відповідно до частини третьої цієї статті повинні додаватися до нього, відкриває у позачерговому порядку провадження у справі про надання висновку щодо додержання конституційної процедури розслідування і розгляду справи про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту.";
15. Доповнити статтю 92 частиною другою такого змісту:
"Висновок Конституційного Суду України разом з матеріалами справи не пізніше ніж наступного робочого дня після його ухвалення надсилається до Верховної Ради України, а його копія – Президентові України."
16. У назві та частині першій статті 95 слово „висновку» замінити словом "рішення".
 
-24- Шишкіна Е.В.
Частину четверту статті 90 викласти у такій редакції:
«Конституційний Суд України не пізніше ніж на п`ятий робочий день після надходження подання Верховної Ради України та документів і матеріалів, які відповідно до частини третьої цієї статті повинні додаватися до нього, відкриває у позачерговому порядку провадження у справі про надання висновку щодо додержання конституційної процедури розслідування і розгляду справи про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту.».
 
Враховано   "Конституційний Суд України не пізніше п`яти робочих днів з дня надходження конституційного подання Верховної Ради України та документів і матеріалів, що відповідно до частини третьої цієї статті мають додаватися до нього, відкриває у позачерговому порядку провадження у справі про надання висновку щодо додержання конституційної процедури розслідування і розгляду справи про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту";
18) статтю 92 доповнити частиною другою такого змісту:
«Копія висновку Конституційного Суду України разом з копією матеріалів справи не пізніше наступного робочого дня після його ухвалення направляються Верховній Раді України та Президенту України»;
19) у назві та частині першій статті 95 слово „висновку» замінити словом "рішення";
 
    -25- Міщенко С.Г.
Частину другу статті 92 викласти в такій редакції:
«Копія висновку Конституційного Суду України разом з копією матеріалів справи не пізніше ніж наступного робочого дня після його ухвалення надсилається до Верховної Ради України та Президентові України.».
 
Враховано    
    -26- Кармазін Ю.А.
Ч.2 ст.92 викласти в такій редакції:
«Висновок Конституційного Суду України разом із копією матеріалів справи не пізніше, ніж наступного робочого дня після його ухвалення, надсилається до Верховної Ради України, а їхні копії – Президентові України.»
 
Враховано редакційно    
39. 17. Доповнити розділ ІІІ главою 17 такого змісту:
 
   20) розділ ІІІ доповнити главами 17 та 18 такого змісту:
 
40. "Глава 17. Провадження у справах, передбачених пунктом 5 статті 13 цього Закону
 
   "Глава 17. Провадження у справах, передбачених пунктом 5 статті 13 цього Закону
 
41. Стаття 96. Предмет конституційного провадження та порядок його відкриття
 
-27- Міщенко С.Г.
Назву статті 96 викласти в такій редакції: «Предмет конституційного провадження та підстави його відкриття»
 
Враховано   Стаття 96. Предмет конституційного провадження та підстави відкриття такого провадження
 
42. Конституційний Суд України розглядає справи і дає висновки щодо відповідності вимогам статей 157 і 158 Конституції України законопроекту про внесення змін до Конституції України, поданого до Верховної Ради України згідно із статтями 154, 155 і 156 Конституції України.
 
   Конституційний Суд України розглядає справи і дає висновки щодо відповідності вимогам статей 157 і 158 Конституції України проекту Закону про внесення змін до Конституції України, поданого до Верховної Ради України згідно із статтями 154, 155 і 156 Конституції України.
 
43. Підставою для відкриття конституційного провадження у справі є конституційне подання Верховної Ради України з питання надання висновку щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України вимогам статей 157 і 158 Конституції України.
 
   Підставою для відкриття конституційного провадження у справі є конституційне подання Верховної Ради України з питання надання висновку щодо відповідності вимогам статей 157 і 158 Конституції України проекту Закону про внесення змін до Конституції України.
 
44. Справа про надання висновку щодо відповідності вимогам статей 157 і 158 Конституції України законопроекту про внесення змін до Конституції України розглядається Конституційним Судом України невідкладно в строк, визначений частиною другою статті 57 цього Закону.
 
-28- Шишкіна Е.В.
Частину третю статті 96 виключити.
 
Відхилено   Справа про надання висновку щодо відповідності вимогам статей 157 і 158 Конституції України проекту Закону про внесення змін до Конституції України розглядається Конституційним Судом України невідкладно у строк, визначений частиною другою статті 57 цього Закону.
 
45. Стаття 97. Резолютивна частина висновку Конституційного Суду України
 
   Стаття 97. Резолютивна частина висновку Конституційного Суду України
 
46. У резолютивній частині висновку Конституційного Суду України зазначаються положення законопроекту про внесення змін до Конституції України, що відповідають вимогам статей 157 і 158 Конституції України, і положення, що не відповідають цим вимогам Конституції України, якщо такими їх визнано Конституційним Судом України.";
 
-29- Шишкіна Е.В.
Статтю 97 викласти в такій редакції:
«У резолютивній частині висновку Конституційний Суд України зазначає положення законопроекту про внесення змін до Конституції України, що відповідають вимогам статей 157 і 158 Конституції України, і положення, що не відповідають цим вимогам Конституції України».
 
Враховано   У резолютивній частині висновку Конституційний Суд України зазначає положення проекту Закону про внесення змін до Конституції України, що відповідають вимогам статей 157 і 158 Конституції України, і положення, що не відповідають цим вимогам Конституції України.
Глава 18. Провадження у справах, передбачених пунктом 6 статті 13 цього Закону
Стаття 98. Підстава для конституційного провадження
Конституційний Суд України розглядає конституційне подання про порушення Верховною Радою Автономної Республіки Крим Конституції України або законів (їх окремих положень) України після ініціювання Верховною Радою України питання про дострокове припинення повноважень Верховної Ради Автономної Республіки Крим.
Конституційне подання щодо такого питання Конституційний Суд України має розглянути невідкладно.
Стаття 99. Участь у конституційному провадженні
Конституційний Суд України обов’язково залучає до участі в розгляді справи ініціаторів (їх представників) дострокового припинення повноважень Верховної Ради Автономної Республіки Крим (представників Верховної Ради Автономної Республіки Крим), Генерального прокурора України.
У разі необхідності Конституційний Суд України може залучити до участі в розгляді справи представників депутатських фракцій у Верховній Раді Автономної Республіки Крим.
Стаття 100. Резолютивна частина висновку
У резолютивній частині Конституційний Суд України має зазначити, які норми Конституції України чи законів України були порушені правовими актами або діями Верховної Ради Автономної Республіки Крим».
 
    -30- Шишкіна Е.В.
Доповнити законопроект Главою 18:
«Глава 18. Провадження у справах, передбачених пунктом 6 статті 13 цього Закону
Стаття 98. Підстави конституційного провадження
Конституційний Суд України розглядає конституційне подання про порушення Верховною Радою Автономної Республіки Крим Конституції України або законів (їх окремих положень) України після ініціювання у Верховній Раді України питання про дострокове припинення повноважень Верховної Ради Автономної Республіки Крим.
Конституційне подання із зазначеного питання Конституційний Суд України має розглянути невідкладно.
Стаття 99. Участь у конституційному провадженні
Конституційний Суд України обов’язково залучає до участі у розгляді справи ініціаторів (їх представників) дострокового припинення повноважень Верховної Ради Автономної Республіки Крим, представників Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Генерального прокурора України.
У разі необхідності Конституційний Суд України може залучити до участі у розгляді справи представників депутатських фракцій у Верховній Раді Автономної Республіки Крим.
Стаття 100. Резолютивна частина висновку
У резолютивній частині Конституційний Суд України має зазначити які саме норми Конституції України, законів України були порушені правовими актами або діями Верховної Ради Автономної Республіки Крим.»
 
Враховано    
47. І. Доповнити частину шосту статті 52 Закону України „Про Кабінет Міністрів України» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2008, N 25, ст.241) реченням такого змісту:
„Дія такого акта Кабінету Міністрів України не може бути повторно зупинена Президентом України на підставі пункту 15 частини першої статті 106 Конституції України.»
 
-31- Писаренко В.В.
У першому реченні ч. 6 ст. 52 після слів «відповідності Конституції України акта Кабінету Міністрів України» доповнити словами «ухвали про припинення конституційного провадження у справі».
 
Враховано   2. Частину шосту статті 52 Закону України „Про Кабінет Міністрів України» (Відомості Верховної Ради України, 2008 р., N25, ст. 241) викласти в такій редакції:
«6. Винесення Конституційним Судом України ухвали про відмову у відкритті провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України акта Кабінету Міністрів України, ухвали про припинення конституційного провадження у справі або визнання акта Кабінету Міністрів України таким, що відповідає Конституції України, відновлює дію цього акта.
Дія такого акта Кабінету Міністрів України не може бути повторно зупинена Президентом України на підставі пункту 15 частини першої статті 106 Конституції України, крім випадків, якщо:.
1) акт Кабінету Міністрів України, визнаний Конституційним Судом України таким, що відповідає Конституції України, внаслідок внесення змін до Конституції України стає неконституційним;
2) до відповідного акта Кабінету Міністрів України, щодо якого Конституційним Судом України було винесено ухвалу про відмову у відкритті конституційного провадження у справі або прийнято рішення про визнання його таким, що відповідає Конституції України, внесені зміни, що суперечать Конституції України».
 
    -32- Кармазін Ю.А.
Ч.6 ст.52 Закону України «Про Кабінет міністрів України» викласти в такій редакції:
«6. Винесення Конституційним Судом України ухвали про відмову у відкритті провадження у справі за конституційним поданням Президента України щодо відповідності Конституції України акта Кабінету Міністрів України або визнання акта Кабінету Міністрів України таким, що відповідає Конституції України, відновлює дію цього акта.
Дія такого акту Кабінету Міністрів України не може бути повторно зупинена Президентом України на підставі пункту 15 частини першої статті 106 Конституції України, крім випадків, коли:
1) уже перевірений Конституційним Судом акт Кабінету Міністрів України не відповідає оновленим конституційним положенням і таким чином стає неконституційним внаслідок внесення змін до Конституції України;
2) до відповідного акту КМУ, відносно якого Конституційним Судом було винесено ухвалу про відмову у відкритті конституційного провадження або прийнято рішення про визнання його таким, що відповідає Конституції України, згодом були внесені певні зміни, які на думку Президента України, не узгоджуються з Конституцією України.»
 
Враховано    
    -33- Шишкіна Е.В.
Слова «Дія такого акта Кабінету Міністрів України не може бути повторно зупинена Президентом України на підставі пункту 15 частини першої статті 106 Конституції України» у частині шостій статті 52 Закону України «Про Кабінет міністрів України» виключити.
 
Відхилено    
48. ІІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

   ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.