Кількість абзаців - 55 Таблиця поправок


Про Рекомендації парламентських слухань на тему:''Шляхи реформування охорони здоров'я та медичне страхування в Україні'' (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про Рекомендації парламентських слухань
на тему: "Шляхи реформування охорони здоров'я та медичне страхування в Україні"
 
   Проект
П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про Рекомендації парламентських слухань
на тему: "Шляхи реформування охорони здоров'я та медичне страхування в Україні"
 
1. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
2. 1. Схвалити Рекомендації парламентських слухань на тему: "Шляхи реформування охорони здоров'я та медичне страхування в Україні" (додаються).
 
   1. Схвалити Рекомендації парламентських слухань на тему: "Шляхи реформування охорони здоров'я та медичне страхування в Україні" (додаються).
 
3. 2. Кабінету Міністрів України до 1 липня 2010 року проінформувати Верховну Раду України про стан реалізації Рекомендацій парламентських слухань на тему: "Шляхи реформування охорони здоров'я та медичне страхування в Україні".
 
   2. Кабінету Міністрів України до 1 липня 2010 року проінформувати Верховну Раду України про стан реалізації Рекомендацій парламентських слухань на тему: "Шляхи реформування охорони здоров'я та медичне страхування в Україні".
 
4. 4. Управлінню справами Апарату Верховної Ради України разом з Комітетом Верховної Ради України з питань охорони здоров'я, протягом липня 2009 року, в установленому порядку забезпечити видання збірки матеріалів за результатами зазначених парламентських слухань".
 
-1- Бахтеєва Т.Д.
3. Видавництву Верховної Ради України в установленому порядку підготувати та видати збірник матеріалів за результатами цих парламентських слухань.
Управлінню справами апарату Верховної Ради України сплатити в установленому порядку витрати, пов'язані з виданням зазначеного збірника.
 
Враховано   3. Видавництву Верховної Ради України в установленому порядку підготувати та видати збірник матеріалів за результатами цих парламентських слухань.
Управлінню справами апарату Верховної Ради України сплатити в установленому порядку витрати, пов'язані з виданням зазначеного збірника.
4. Контроль за виконанням цієї Постанови покласти на Комітет Верховної Ради України з питань охорони здоров'я.
 
    -2- Бахтеєва Т.Д.
4. Контроль за виконанням цієї Постанови покласти на Комітет Верховної Ради України з охорони здоров'я.
 
Враховано    
5. Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН
м. Київ, "__"_________ 2009 року
N ________
 
   Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН
м. Київ, "__"_________ 2009 року
N ________
 
6. СХВАЛЕНО
Постановою
Верховної Ради України
від ___ _______ 2009 року N ________
 
   СХВАЛЕНО
Постановою
Верховної Ради України
від ___ _______ 2009 року N ________
 
7. РЕКОМЕНДАЦІЇ
ПАРЛАМЕНТСЬКИХ СЛУХАНЬ НА ТЕМУ:
"ШЛЯХИ РЕФОРМУВАННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА МЕДИЧНЕ СТРАХУВАННЯ
В УКРАЇНІ"
 
   РЕКОМЕНДАЦІЇ
парламентських слухань на тему:
"шляхи реформування охорони здоров'я та медичне страхування
в Україні"
 
8. Учасники парламентських слухань на тему: "Шляхи реформування охорони здоров'я та медичне страхування в Україні", що відбулися 20 травня 2009 року, відзначили, що, відповідно до Основного Закону, Україна є демократичною, соціальною та правовою державою; людина, її життя і здоров'я визначаються в Україні найвищою соціальною цінністю; кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Однак, за період незалежності України зазначені конституційні права залишаються не реалізованими.
 
   Учасники парламентських слухань на тему: "Шляхи реформування охорони здоров'я та медичне страхування в Україні", що відбулися 20 травня 2009 року, відзначають, що відповідно до Конституції України, Україна є демократичною, соціальною та правовою державою; людина, її життя і здоров'я визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю; кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування. Однак за період незалежності України зазначені конституційні права залишаються не реалізованими.
 
9. Здоров'я населення України знаходиться на критично низькому рівні. Показники смертності населення України у 2-4 рази перевищують аналогічні показники країн Європейського Союзу. Україна має найвищий в Європі рівень депопуляції населення. Темпи поглиблення демографічної кризи загрожують національній безпеці Україні.
 
   Здоров'я населення України характеризується критично низьким рівнем. Показники смертності населення в Україні у 2-4 рази перевищують аналогічні показники у країнах Європейського Союзу. Україна має найвищий в Європі рівень депопуляції населення. Темпи поглиблення демографічної кризи загрожують національній безпеці України.
 
10. На здоров'я і відтворення населення негативно впливає забруднення навколишнього природного середовища, наслідки Чорнобильської катастрофи, погіршення умов життя, поширення соціально небезпечних захворювань, таких, як туберкульоз і СНІД, наркоманія і алкоголізм. Все це обумовлює зростання потреб у медичній допомозі, що, за умов обмеженого фінансування галузі, зменшує можливості системи охорони здоров'я у забезпеченні населення якісними медичними послугами.
 
   На здоров'я і відтворення населення негативно впливають забруднення навколишнього природного середовища, наслідки Чорнобильської катастрофи, погіршення умов життя, поширення соціально небезпечних захворювань, таких як туберкульоз і СНІД, наркоманія і алкоголізм. Все це обумовлює зростання потреб у медичній допомозі, що за умов обмеженого фінансування галузі зменшує можливості системи охорони здоров'я у забезпеченні населення якісними медичними послугами.
 
11. Стан здоров'я населення України має пряму залежність від рівня фінансування системи охорони здоров’я, але за останні 15 років, цей рівень не підіймався вище 3, 4 відсотки від ВВП, при мінімальній потребі у 5 відсотків. В той же час в країнах європейського регіону цей показник перевищує 10 відсотків.
 
   Стан здоров'я населення України має пряму залежність від рівня фінансування системи охорони здоров'я, але за останні 15 років цей рівень не підіймався вище 3,4 відсотка обсягу ВВП за мінімальної потреби у 5 відсотків. Водночас у європейських країнах цей показник перевищує 10 відсотків.
 
12. Вказані проблеми охорони здоров'я залишаються та продовжують поглиблюватися в умовах економічної кризи. Так, у 2009 році рівень фінансування галузі зменшився до 2, 9 відсотків від ВВП. Державним бюджетом України на 2009 рік передбачено фінансування у сумі 29, 96 млрд. грн., що майже у два рази менше мінімальної потреби, яка за розрахунками Міністерства охорони здоров'я України складає 56 млрд. грн.
 
   Вказані проблеми охорони здоров'я залишаються та продовжують поглиблюватися в умовах економічної кризи. Так, у 2009 році рівень фінансування галузі зменшився до 2,9 відсотка обсягу ВВП. Державним бюджетом України на 2009 рік передбачено фінансування у сумі 29,96 мільярда гривень, що майже вдвічі менше мінімальної потреби, яка, за розрахунками Міністерства охорони здоров'я України, становить 56 мільярдів гривень.
 
13. Державне фінансування охорони здоров'я в 2009 році, у розрахунку на душу населення, складає 90 дол. США, що у 60 разів менше ніж у США, у 40-30 разів менше ніж у країнах Євросоюзу та у 7-12 разів менше ніж у найближчих сусідів України - Молдови, Білорусії, Росії та Польщі.
 
   Державне фінансування охорони здоров'я в 2009 році, у розрахунку на душу населення, становить 90 доларів США, що у 60 разів менше, ніж у США, у 40-30 разів менше, ніж у країнах Євросоюзу та у 7-12 разів менше, ніж у найближчих сусідів України - Молдови, Білорусі, Росії та Польщі.
 
14. В умовах гострої нестачі бюджетних коштів, все більша частка медичної допомоги стає платною, що негативно позначається на її доступності. Особливо страждають найвразливіші категорії населення: діти, люди похилого віку, інваліди, хронічно хворі. Поряд з недостатнім та несталим фінансуванням спостерігається неефективне та нераціональне використання фінансових та матеріально-технічних ресурсів.
 
-3- Самофалов Г.Г.
В умовах гострої нестачі бюджетних коштів, все більша частка медичної допомоги стає платною, що негативно позначається на її доступності. Особливо страждають найвразливіші категорії населення: діти, люди похилого віку, інваліди, хронічно хворі. Поряд з недостатнім та несталим фінансуванням спостерігається неефективне та нераціональне використання фінансових та матеріально-технічних ресурсів. Тривогу викликає зростаючий рівень корупції при закупівлі лікарських препаратів, вакцин та медичного обладнання.
 
Враховано   В умовах гострої нестачі бюджетних коштів дедалі більша частка медичної допомоги стає платною, що негативно позначається на її доступності. Особливо страждають найуразливіші категорії населення: діти, люди похилого віку, інваліди, хронічно хворі. Поряд з недостатнім та несталим фінансуванням, спостерігається неефективне та нераціональне використання фінансових та матеріально-технічних ресурсів. Тривогу викликає поширення корупції при закупівлі лікарських препаратів, вакцин та медичного обладнання.
 
15. Залишається невирішеним питання підвищення оплати праці медичних працівників. Незважаючи на політику Уряду щодо поетапного підвищення посадових окладів працівникам бюджетної сфери, рівень заробітної плати в охороні здоров'я залишається на передостанньому місці серед інших галузей економіки.
 
   Залишається невирішеним питання підвищення оплати праці медичних працівників. Незважаючи на політику уряду щодо поетапного підвищення посадових окладів працівникам бюджетної сфери, рівень заробітної плати в охороні здоров'я залишається на передостанньому місці серед інших галузей економіки.
 
16. Оплата праці медиків майже у 2 рази менше ніж у промисловості. Так, у квітні 2009 року середня заробітна плата в галузі становила 1155 грн. (у промисловості - 1886 грн., в освіті - 1436 грн.).
 
   Оплата праці медиків майже у 2 рази менша, ніж у промисловості. Так, у квітні 2009 року середня заробітна плата в галузі становила 1155 гривень (у промисловості – 1886 гривень, в освіті – 1436 гривень).
 
17. Тривалий час не вирішується питання щодо встановлення медичним працівникам надбавок за вислугу років, сумлінну працю, виплату матеріальної допомоги на оздоровлення, які отримують працівники культури та освіти. Такі підходи спричиняють соціальну несправедливість та призводять до падіння престижу праці медиків та кадрового дефіциту в медичній галузі.
 
   Тривалий час не вирішуються питання щодо встановлення медичним працівникам надбавок за вислугу років, сумлінну працю, виплати матеріальної допомоги на оздоровлення, які отримують працівники культури та освіти. Такі підходи спричиняють соціальну несправедливість та призводять до зниження престижності праці медиків і зумовлюють кадровий дефіцит у медичній галузі.
 
18. Учасники парламентських слухань відзначають, що система охорони здоров'я, яка має вирішувати питання покращення здоров'я населення України, втрачає державні функції та перебуває у занедбаному стані. Однак, кардинальних змін можна досягти тільки через системну реформу та комплексний, законодавчо визначений перехід системи охорони здоров'я на модель бюджетно-страхової медицини.
 
   Учасники парламентських слухань відзначають, що система охорони здоров'я, яка має вирішувати питання поліпшення здоров'я населення України, втрачає державні функції та перебуває у занедбаному стані. Однак кардинальних змін можна досягти тільки через системну реформу та комплексний, законодавчо врегульований перехід системи охорони здоров'я на модель бюджетно-страхової медицини.
 
19. Такий підхід має включати: збільшення бюджетного фінансування галузі до 5 відсотків від ВВП; запровадження обов’язкового медичного страхування; оптимізацію та децентралізацію системи управління; підвищення ефективності використання усіх ресурсів; перехід до ринкових відносин в медичній галузі; вдосконалення та посилення первинної медичної допомоги і профілактики; поступовий перехід до прогресивних форм господарювання закладів охорони здоров'я; збільшення оплати праці та соціального захисту медичних працівників.
 
   Такий підхід має включати: збільшення бюджетного фінансування галузі до 5 відсотків обсягу ВВП; запровадження обов'язкового медичного страхування; оптимізацію та децентралізацію системи управління; підвищення ефективності використання всіх ресурсів; перехід до ринкових відносин у медичній галузі; вдосконалення та посилення первинної медичної допомоги і профілактики; поступовий перехід до прогресивних форм господарювання закладів охорони здоров'я; збільшення оплати праці та соціального захисту медичних працівників.
 
20. Учасники парламентських слухань наголосили, що початком реформ в охороні здоров'я України має стати прийняття Верховною Радою України Закону України "Про фінансування охорони здоров'я та обов'язкове медичне страхування в Україні", проект якого розроблений Комітетом Верховної Ради України з питань охорони здоров'я за участю Міністерства охорони здоров’я України. Зазначеним законопроектом передбачається запровадження в Україні обов'язкового медичного страхування, заснованого на принципі соціальної солідарності, що відповідає міжнародним нормам та Конституції України.
 
   Учасники парламентських слухань наголосили, що початком реформ в системі охорони здоров'я України має стати прийняття Верховною Радою України Закону України "Про фінансування охорони здоров'я та обов'язкове медичне страхування в Україні", проект якого розроблений Комітетом Верховної Ради України з питань охорони здоров'я за участю Міністерства охорони здоров'я України. Зазначеним законопроектом передбачається запровадження в Україні обов'язкового медичного страхування, заснованого на принципі соціальної солідарності, що відповідає міжнародним нормам та Конституції України.
 
21. Підтримуючи запровадження обов'язкового медичного страхування в Україні, а також необхідність проведення реформ в охороні здоров'я, учасники парламентських слухань рекомендують:
 
   Підтримуючи запровадження обов'язкового медичного страхування в Україні та необхідність здійснення реформ в системі охорони здоров'я, учасники парламентських слухань рекомендують:
 
22. Верховній Раді України:
 
      
23. 1). Вважати, що запровадження в Україні системи обов'язкового медичного страхування є необхідним кроком у покращенні здоров’я та життя населення України.
 
-4- Бахтеєва Т.Д.
визнати, що запровадження в Україні системи обов'язкового медичного страхування є необхідним кроком задля поліпшення здоров'я та життя населення України, у зв'язку з цим, вважати пріоритетним та прискорити розгляд законопроекту щодо реформування фінансування системи охорони здоров'я та впровадження обов'язкового медичного страхування в Україні;
 
Враховано   1. Верховній Раді України визнати, що запровадження в Україні системи обов'язкового медичного страхування є необхідним кроком задля поліпшення здоров'я та життя населення України, у зв'язку з цим, вважати пріоритетним та прискорити розгляд законопроекту щодо реформування фінансування системи охорони здоров'я та впровадження обов'язкового медичного страхування в Україні.
 
24. 2). Визнати пріоритетом та прискорити розгляд проекту Закону України "Про фінансування охорони здоров'я та обов'язкове соціальне медичне страхування в Україні".
 
-5- Сухий Я.М.
Проекти постанов не можуть надавати преференції стосовно одного законопроекту
 
Враховано      
    -6- Папієв М.М.
Шевчук О.Б.
Сухий Я.М.
В'язівський В.М.
Визнати невідкладними та прискорити розгляд проектів законів України "Про загальнообов'язкове державне соціальне медичне страхування" (реєстр. № 1040 від 27.11.2007р.) поданого народними депутатами України Я.Сухим, Л.Денисовою;
"Про загальнообов'язкове державне соціальне медичне страхування" (реєстр. № 1040-1 від 18.12.2007р.) поданого народними депутатами України Л.Григорович, Є.Добряком, В.Карпуком та іншими; "Про внесення змін до деяких законів України (щодо запровадження загальнообов'язкового державного соціального медичного страхування) (реєстр. №1040-2) (на заміну) від 23.01.2008р.) поданого народними депутатами України О.Шевчуком, М.Папієвим
 
Відхилено У зв'язку з пропозицією Н.д.України Я.Сухого щодо неможливості надання преференції окремим законопроектам   
25. 3) Створити при Комітеті Верховної Ради України з питань охорони здоров'я робочу групу для опрацювання проекту Закону України "Про фінансування охорони здоров'я та обов'язкове соціальне медичне страхування в Україні".
 
-7- Бахтеєва Т.Д.
3. Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я створити робочу групу для опрацювання проекту закону про фінансування охорони здоров'я та обов'язкове медичне страхування в Україні за участю представників Комітету Верховної Ради з питань соціальної політики та праці, Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства праці і соціальної політики України, Міністерства фінансів України, інших зацікавлених органів виконавчої влади та місцевого самоврядування фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, організацій роботодавців, профспілок, наукових установ та громадських об'єднань.
 
Враховано   2. Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я створити робочу групу для опрацювання проекту закону про фінансування охорони здоров'я та обов'язкове медичне страхування в Україні за участю представників Комітету Верховної Ради з питань соціальної політики та праці, Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства праці і соціальної політики України, Міністерства фінансів України, інших зацікавлених органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, організацій роботодавців, профспілок, наукових установ та громадських об'єднань.
 
    -8- Папієв М.М.
Шевчук О.Б.
Сухий Я.М.
В'язівський В.М.
Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та праці створити робочу групу для опрацювання проекту закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне медичне страхування за участю представників Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я Міністерства праці і соціальної політики України, Міністерства охорони здоров'я, Міністерства фінансів, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, та всеукраїнських об'єднань роботодавців та профспілок, інших зацікавлених органів виконавчої влади наукових та громадських установ."
 
Враховано редакційно    
26. 4). При формуванні Державного бюджету України на 2010 та подальші роки передбачати збільшення державних асигнувань на охорону здоров'я в обсязі не менше 5 відсотків від ВВП.
 
   3. Кабінету Міністрів України:
1) при підготовці Закону України "Про Державний бюджет України на 2010 рік" та подальші роки передбачати збільшення державних асигнувань на охорону здоров'я в обсязі не менше 5 відсотків обсягу ВВП;
 
27. 5). Сприяти законодавчому врегулюванню питання щодо встановлення медичним працівникам надбавок за вислугу років, сумлінну працю, виплати допомоги на оздоровлення та доплати у розмірі 25 відсотків посадового окладу за роботу у державних і комунальних закладах охорони здоров'я, розташованих у сільській місцевості.
 
-9- Бахтеєва Т.Д.
пункт 5 вилучити
 
Враховано      
28. Кабінету Міністрів України:
 
      
29. 1). Доопрацювати проект Закону України "Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров'я" з урахуванням питань, що стосуються впровадження обов'язкового медичного страхування, удосконалення системи державного регулювання сфери охорони здоров'я, визначення стандартів надання медичної допомоги та посилення заходів щодо соціального захисту працівників охорони здоров'я та до 1 вересня 2009 року подати його до Верховної Ради України у встановленому порядку.
 
   2) доопрацювати проект закону України про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров'я з урахуванням питань щодо впровадження обов'язкового медичного страхування, удосконалення системи державного регулювання сфери охорони здоров'я, визначення стандартів надання медичної допомоги та посилення заходів щодо соціального захисту працівників охорони здоров'я, до 1 вересня 2009 року подати його до Верховної Ради України у встановленому порядку;
 
30. 2). В місячний термін після прийняття Закону України "Про внесення змін до Основ законодавства про охорону здоров'я" забезпечити доопрацювання та подання до Верховної Ради України проекту Закону України "Про заклади охорони здоров'я";
 
-10- Бахтеєва Т.Д.
пункт 2 виключити
 
Враховано      
31. 3) Залучити представників Міністерство охорони здоров'я України та інших зацікавлених міністерств до роботи по опрацюванню представленого Головою Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я Т.Д.Бахтєєвою і підтриманого учасниками Парламентських слухань проекту Закону України "Про фінансування охорони здоров'я та обов'язкове соціальне медичне страхування в Україні", при цьому вважати недоцільним опрацювання та подання законопроектів, що ґрунтуються на аналогічних методологічних засадах.
 
-11- Бахтеєва Т.Д.
залучити представників Міністерство охорони здоров'я України та інших зацікавлених міністерств до роботи по опрацюванню представленого Головою Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я Т.Д.Бахтеєвою і підтриманого учасниками Парламентських слухань законопроекту щодо реформування фінансування системи охорони здоров'я та впровадження обов'язкового медичного страхування в Україні
 
Враховано   3) залучити представників Міністерства охорони здоров'я України та інших зацікавлених міністерств до роботи по опрацюванню представленого Головою Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я Т.Д.Бахтеєвою і підтриманого учасниками Парламентських слухань законопроекту щодо реформування фінансування системи охорони здоров'я та впровадження обов'язкового медичного страхування в Україні;
 
    -12- Папієв М.М.
Шевчук О.Б.
Сухий Я.М.
В'язівський В.М.
Пункт 3 вилучити
 
Відхилено пункт.3 включений за пропозицією Міністерства охорони здоров'я України та підтриманий народними депутатами – членами Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я    
32. 4). До 1 вересня 2009 року внести на розгляд Верховної Ради України проект Закону України про затвердження Загальнодержавної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги на період до 2012 року.
 
   4) до 1 вересня 2009 року внести на розгляд Верховної Ради України проект закону України про затвердження Загальнодержавної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги на період до 2012 року;
 
33. 5) До 1 січня 2010 року затвердити план переходу та вимоги щодо зміни статусу бюджетних закладів охорони здоров'я на державні, комунальні, орендні та інші підприємства, розробити та затвердити типові статути таких підприємств.
 
-13- Папієв М.М.
Шевчук О.Б.
Сухий Я.М.
В'язівський В.М.
Пункт 5 вилучити
 
Враховано      
34. 6). Передбачити зміни до чинних законодавчих та нормативно-правових актів щодо:
 
   5) ініціювати зміни до законодавства та підготувати відповідні законопроекти, зокрема:
 
35. встановлення медичним працівникам надбавки за вислугу років щомісячно у відсотках до посадового окладу залежно від стажу медичної роботи (понад 3 роки - 10 відсотків; понад 10 років - 20 відсотків; понад 20 років - 30 відсотків);
 
   про встановлення медичним працівникам надбавки за вислугу років щомісячно у відсотках до посадового окладу залежно від стажу медичної роботи (понад 3 роки – 10 відсотків, понад 10 років - 20 відсотків, понад 20 років - 30 відсотків);
 
36. встановлення доплати у розмірі 25 відсотків посадового окладу за роботу у державних та комунальних закладах охорони здоров'я, розташованих у сільській місцевості;
 
   про встановлення медичним працівникам доплати у розмірі 25 відсотків посадового окладу за роботу в державних та комунальних закладах охорони здоров'я, розташованих у сільській місцевості;
 
37. виплати допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки працівникам закладів охорони здоров'я у розмірі місячного посадового окладу;
 
   про виплату медичним працівникам допомоги на оздоровлення під час надання щорічної відпустки у розмірі місячного посадового окладу;
 
38. виплати одноразової допомоги у п'ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати випускникам медичних закладів, які направляються на роботу у сільську місцевість.
 
   про виплату одноразової допомоги у п'ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати випускникам медичних закладів, які направляються на роботу в сільську місцевість;
 
39. 7). Вжити заходів щодо недопущення призупинення дії пункту "ж" статті 77 Основ законодавства України про охорону здоров'я щодо наближення розмірів посадових окладів медичних і фармацевтичних працівників до рівня заробітної плати працівників промисловості при підготовці проектів державних бюджетів України на 2010 та наступні роки.
 
-14- Бахтеєва Т.Д.
пункт 7 вилучити
 
Враховано      
40. 8). Протягом другого півріччя 2009 року розробити та затвердити єдину методику визначення вартості надання медичних послуг.
 
   6) протягом другого півріччя 2009 року розробити та затвердити єдину методику визначення вартості надання медичних послуг;
 
41. 9). Забезпечити адекватну оплату фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування медичних послуг наданих травмованим на виробництві та хворим на професійні захворювання.
 
-15- Папієв М.М.
Шевчук О.Б.
Сухий Я.М.
В'язівський В.М.
Забезпечити оплату витрат на медичну допомогу потерпілих на виробництві від нещасних випадків або професійних захворювань за рахунок коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків
 
Враховано   7) забезпечити оплату витрат на медичну допомогу потерпілим на виробництві від нещасних випадків або професійних захворювань за рахунок коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України;
 
42. 10). До 1 вересня 2009 року надати Верховній Раді України пропозиції щодо визначення джерел та розмірів внесків на обов'язкове медичне страхування.
 
   8) до 1 вересня 2009 року подати до Верховної Ради України пропозиції щодо визначення джерел та розмірів внесків на обов'язкове медичне страхування;
 
43. 11) При підготовці проекту закону України про Державний бюджет України на 2010 рік установити розмір посадових окладів (тарифних ставок) працівника першого тарифного розряду на рівні мінімальної заробітної плати.
 
-16- Папієв М.М.
Шевчук О.Б.
Сухий Я.М.
В'язівський В.М.
При підготовці проекту Закону України про Державний бюджет України на 2010 рік установити розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду у розмірі, що перевищує розмір мінімальної заробітної плати, визначеної Законом.
 
Враховано редакційно   9) встановити на 2010 рік та на наступні роки розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду у розмірі, що перевищує розмір мінімальної заробітної плати, визначеної законом.
 
44. 12) Питання реорганізації закладів охорони здоров'я розглядати за участю профспілкових організацій.
 
-17- Папієв М.М.
Шевчук О.Б.
Сухий Я.М.
В'язівський В.М.
Пункт 12 вилучити
 
Враховано      
45. 3. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським радам, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям:
 
   4. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським радам, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям:
 
46. 1). Розглянути питання щодо:
 
   1) розглянути питання щодо:
 
47. надання права самостійного господарювання підпорядкованим закладам охорони здоров'я;
 
   надання права здійснення господарської діяльності підпорядкованим закладам охорони здоров'я відповідно до закону;
 
48. поступової зміни фінансування медичної допомоги на вторинному та третинному рівнях на механізми закупівель медичних послуг за рахунок коштів місцевих бюджетів на договірній основі;
 
   поступової зміни фінансування медичної допомоги на вторинному і третинному рівнях на механізми закупівель медичних послуг за рахунок коштів місцевих бюджетів на договірній основі;
 
49. впровадження моделі оптимізації управління охороною здоров'я в умовах єдиного медичного простору регіону, запровадженої у м.Вознесенську Миколаївської області.
 
   впровадження моделі оптимізації управління охороною здоров'я в умовах єдиного медичного простору регіону, запровадженої у м. Вознесенську Миколаївської області;
 
50. 2). Сприяти розвитку добровільного медичного страхування в регіонах.
 
   2) сприяти розвитку добровільного медичного страхування в регіонах;
 
51. 3). Провести заходи щодо підготовки впровадження системи обов'язкового медичного страхування.
 
-18- Папієв М.М.
Шевчук О.Б.
Сухий Я.М.
В'язівський В.М.
У пункті 3 слова "обов'язкового медичного страхування" замінити словами "загальнообов'язкового державного соціального медичного страхування"
 
Відхилено У зв'язку з пропозицією Н.д.України Я.Сухого щодо неможливості надання преференції окремим законопроектам  3) здійснити заходи з підготовки впровадження системи обов'язкового медичного страхування.
 
52. 4. Академії медичних наук України:
 
      
53. 1). Долучитися до доопрацювання представленого Головою Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров'я Т.Д. Бахтєєвою і підтриманого учасниками Парламентських слухань проекту Закону України "Про фінансування охорони здоров'я та обов'язкове соціальне медичне страхування в Україні" з метою визначення стратегії надання спеціалізованої та високоспеціалізованої медичної допомоги в умовах страхової медицини.
 
-19- Папієв М.М.
Шевчук О.Б.
Сухий Я.М.
В'язівський В.М.
Пункт 1 вилучити
 
Враховано      
54. 2). Заохочувати інтеграцію вітчизняної науки до міжнародного наукового простору з метою розширення участі іноземного капіталу у фінансуванні національної науки, налагодження співпраці національних університетів і іноземних промислових компаній та міжнародної співпраці.

   5. Академії медичних наук України заохочувати інтеграцію вітчизняної науки в міжнародний науковий простір з метою розширення участі іноземного капіталу у фінансуванні національної науки, налагодження співпраці національних університетів та іноземних виробничих компаній і міжнародної співпраці.