Кількість абзаців - 201 Таблиця поправок


Про бурштин (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про бурштин
 
   Про бурштин
 
2. Цей Закон визначає основні правові, економічні, організаційні та екологічні засади діяльності та регулює відносини, пов’язані з особливостями користування надрами для видобутку бурштину-сирцю, а також реалізацією, зберіганням, перевезенням та обробкою бурштину-сирцю на території України, з метою недопущення несанкціонованого видобутку бурштину-сирцю, забезпечення вимог охорони довкілля, розвитку галузі обробки бурштину-сирцю, підвищення зайнятості населення.
 
   Цей Закон визначає основні правові, економічні, організаційні та екологічні засади діяльності та регулює відносини, пов’язані з особливостями користування надрами для видобутку бурштину-сирцю, а також реалізацією, зберіганням, перевезенням та обробкою бурштину-сирцю на території України, з метою недопущення несанкціонованого видобутку бурштину-сирцю, забезпечення вимог охорони довкілля, розвитку галузі обробки бурштину-сирцю, підвищення зайнятості населення.
 
3. Розділ І
 
   Розділ І
 
4. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
5. Стаття 1. Визначення термінів
 
   Стаття 1. Визначення термінів
 
6. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
 
   У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
 
7. бурштин-сирець ( збірний термін, що об’єднує різновиди викопних скам’янілих смол, придатних для використання в різних галузях;
 
   бурштин-сирець ( збірний термін, що об’єднує різновиди викопних скам’янілих смол, придатних для використання в різних галузях;
 
8. геологічне вивчення бурштиноносних надр ( комплекс робіт, які проводяться з метою вивчення геологічної будови і запасів бурштину-сирцю на певній території;
 
   геологічне вивчення бурштиноносних надр ( комплекс робіт, які проводяться з метою вивчення геологічної будови і запасів бурштину-сирцю на певній території;
 
9. гірничий відвід ( частина бурштиноносних надр, надана користувачам для розробки родовища бурштину-сирцю;
 
   гірничий відвід ( частина бурштиноносних надр, надана користувачам для розробки родовища бурштину-сирцю;
 
10. ділянка бурштиноносних надр ( обмежена за площею частина земної кори, на яку у встановленому порядку надається спеціальний дозвіл на користування бурштиноносними надрами;
 
   ділянка бурштиноносних надр ( обмежена за площею частина земної кори, на яку у встановленому порядку надається спеціальний дозвіл на користування бурштиноносними надрами;
 
11. користувач бурштиноносними надрами ( юридична або фізична особа, яка має спеціальний дозвіл на користування бурштиноносними надрами з метою пошуку та видобутку бурштину-сирцю;
 
   користувач бурштиноносними надрами ( юридична або фізична особа, яка має спеціальний дозвіл на користування бурштиноносними надрами з метою пошуку та видобутку бурштину-сирцю;
 
12. прояви бурштину-сирцю ( місце виявлення шматків або зерен бурштину в природному заляганні;
 
   прояви бурштину-сирцю ( місце виявлення шматків або зерен бурштину в природному заляганні;
 
13. родовище бурштину-сирцю ( природне скупчення зближених покладів бурштинових руд;
 
   родовище бурштину-сирцю ( природне скупчення зближених покладів бурштинових руд;
 
14. розробка родовища бурштину-сирцю ( технологічний процес вилучення з родовища бурштину-сирцю із застосуванням спеціальних технічних засобів або без їх застосування;
 
   розробка родовища бурштину-сирцю ( технологічний процес вилучення з родовища бурштину-сирцю із застосуванням спеціальних технічних засобів або без їх застосування;
 
15. родовища та прояви бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, ( родовища та прояви бурштину-сирцю, розробка яких промисловим способом є економічно недоцільною, що встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр;
 
   родовища та прояви бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, ( родовища та прояви бурштину-сирцю, розробка яких промисловим способом є економічно недоцільною, що встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр;
 
16. спеціальний дозвіл на користування бурштиноносними надрами ( документ, що видається у порядку, передбаченому цим Законом, і засвідчує право юридичної чи фізичної особи, якій цей документ виданий, на користування бурштиноносними надрами протягом встановленого часу, в межах наданої ділянки, на умовах, передбачених у цьому документі.
 
   спеціальний дозвіл на користування бурштиноносними надрами ( документ, що видається у порядку, передбаченому цим Законом, і засвідчує право юридичної чи фізичної особи, якій цей документ виданий, на користування бурштиноносними надрами протягом встановленого часу, в межах наданої ділянки, на умовах, передбачених у цьому документі.
 
17. Стаття 2. Сфера дії цього Закону
 
   Стаття 2. Сфера дії цього Закону
 
18. Дія цього Закону поширюється на відносини, пов’язані з особливостями користування надрами для геологічного вивчення бурштиноносних надр та видобутку бурштину-сирцю на родовищах і проявах, які не мають промислового значення, а також реалізацією, зберіганням, перевезенням та обробкою бурштину-сирцю на території України, незалежно від форм власності суб’єктів господарювання ( учасників цих відносин.
 
   Дія цього Закону поширюється на відносини, пов’язані з особливостями користування надрами для геологічного вивчення бурштиноносних надр та видобутку бурштину-сирцю на родовищах і проявах, які не мають промислового значення, а також реалізацією, зберіганням, перевезенням та обробкою бурштину-сирцю на території України, незалежно від форм власності суб’єктів господарювання ( учасників цих відносин.
 
19. Відносини, пов’язані з користуванням надрами для цілей, не передбачених цим Законом, регулюються Кодексом України про надра та іншими законодавчими актами.
 
   Відносини, пов’язані з користуванням надрами для цілей, не передбачених цим Законом, регулюються Кодексом України про надра та іншими законодавчими актами.
 
20. Стаття 3. Особливості і необхідність регулювання відносин у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним
 
   Стаття 3. Особливості і необхідність регулювання відносин у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним
 
21. Регулювання відносин у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним має такі особливості, пов’язані з об’єктивними обставинами:
 
   Регулювання відносин у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним має такі особливості, пов’язані з об’єктивними обставинами:
 
22. приповерхневе залягання бурштину-сирцю як корисної копалини, що дає змогу вести його видобуток без застосування складної та потужної гірничодобувної техніки;
 
   приповерхневе залягання бурштину-сирцю як корисної копалини, що дає змогу вести його видобуток без застосування складної та потужної гірничодобувної техніки;
 
23. поширення явища незаконного видобутку бурштину-сирцю місцевим населенням на території практично всіх оцінених і розвіданих бурштиноносних родовищ;
 
   поширення явища незаконного видобутку бурштину-сирцю місцевим населенням на території практично всіх оцінених і розвіданих бурштиноносних родовищ;
 
24. порушення структури рельєфу, екологічного стану ґрунтів та гідрологічного режиму, знищення лісових ресурсів внаслідок проведення робіт із незаконного видобутку бурштину-сирцю;
 
   порушення структури рельєфу, екологічного стану ґрунтів та гідрологічного режиму, знищення лісових ресурсів внаслідок проведення робіт із незаконного видобутку бурштину-сирцю;
 
25. відсутність спрощеного порядку отримання суб’єктами господарювання спеціальних дозволів на користування бурштиноносними надрами на ділянках, які не мають промислового значення;
 
   відсутність спрощеного порядку отримання суб’єктами господарювання спеціальних дозволів на користування бурштиноносними надрами на ділянках, які не мають промислового значення;
 
26. відсутність легального вітчизняного ринку бурштину-сирцю з вільним його обігом.
 
   відсутність легального вітчизняного ринку бурштину-сирцю з вільним його обігом.
 
27. Стаття 4. Принципи державної політики у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним
 
   Стаття 4. Принципи державної політики у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним
 
28. Державна політика у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним базується на таких принципах:
 
   Державна політика у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним базується на таких принципах:
 
29. державного управління у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним;
 
   державного управління у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним;
 
30. державного регулювання у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним;
 
   державного регулювання у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним;
 
31. створення умов для розвитку та підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним;
 
   створення умов для розвитку та підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним;
 
32. забезпечення охорони довкілля у процесі видобутку бурштину-сирцю;
 
   забезпечення охорони довкілля у процесі видобутку бурштину-сирцю;
 
33. сприяння розвитку конкурентних відносин у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним, підвищення зайнятості населення;
 
   сприяння розвитку конкурентних відносин у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним, підвищення зайнятості населення;
 
34. забезпечення раціонального використання надр в інтересах Українського народу і надрокористувачів;
 
   забезпечення раціонального використання надр в інтересах Українського народу і надрокористувачів;
 
35. взаємної відповідальності держави, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним.
 
   взаємної відповідальності держави, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним.
 
36. Розділ ІІ
 
   Розділ ІІ
 
37. УПРАВЛІННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ ВИДОБУТКУ БУРШТИНУ-СИРЦЮ ТА ПОВОДЖЕННЯ З НИМ
 
   УПРАВЛІННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ ВИДОБУТКУ БУРШТИНУ-СИРЦЮ ТА ПОВОДЖЕННЯ З НИМ
 
38. Стаття 5. Державне управління та регулювання у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним
 
-1- Президент України
Положення Закону, статті 5 – 9, викладено у загальному вигляді і не дають змоги визначитися щодо особливостей побудови системи державного управління і регулювання у цій сфері. Конкретизація цих положень.
«Стаття 5. Повноваження Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України у галузі видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
До повноважень Верховної Ради України у галузі видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належить:
1) законодавче регулювання гірничих відносин;
2) визначення основних напрямів державної політики у галузі геологічного вивчення бурштиноносних надр, видобутку бурштину-сирцю, охорони навколишнього природного середовища;
3) визначення повноважень органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання щодо використання та охорони родовищ і проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
До повноважень Кабінету Міністрів України у галузі видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належить:
1) реалізація державної політики у галузі геологічного вивчення бурштиноносних надр, видобутку бурштину-сирцю, охорони навколишнього природного середовища;
2) здійснення державного контролю за геологічним вивченням бурштиноносних надр, видобутком бурштину-сирцю, охорони навколишнього природного середовища;
3) встановлення порядку визначення родовищ бурштину-сирцю та проявів, розробка яких для гірничодобувних підприємств є економічно недоцільною;
4) розробка нормативно-правових актів, що регламентують правила користування надрами на родовищах та проявах бурштину-сирцю, які не мають промислового значення;
5) визначення нормативів плати за користування надрами на родовищах та проявах бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
Стаття 6. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
До повноважень центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належать:
1) здійснення державного контролю за додержанням вимог природоохоронного законодавства у сфері охорони, захисту, використання та відтворення природних ресурсів;
2) здійснення державної екологічної експертизи місцевих програм надання надр у користування для геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
3) обмеження чи зупинення тимчасово в установленому порядку діяльності користувачів бурштиноносними надрами, якщо вона здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища;
4) здійснення інших повноважень відповідно до закону.
Стаття 7. Повноваження спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
До повноважень спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належать:
1) здійснення геологічного, гідрогеологічного, інженерно-геологічного та еколого-геологічного вивчення і картування геологічного середовища бурштиноносних надр, визначення родовищ і проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення;
2) здійснення моніторингу геологічного середовища бурштиноносних надр;
3) забезпечення охорони та раціонального користування надрами під час видобування бурштину-сирцю;
4) ведення державного кадастру родовищ і проявів бурштину-сирцю та державного балансу запасів бурштину-сирцю;
5) здійснення інших повноважень відповідно до закону.
Стаття 8. Повноваження обласних рад та місцевих державних адміністрацій у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
До повноважень обласних рад у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належить:
1) надання надр у тимчасове короткострокове користування для розробки родовищ бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
2) затвердження місцевих програм раціонального використання та охорони бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
3) припинення права користування ділянкою бурштиноносних надр у випадках і порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами;
4) розподіл між відповідними місцевими бюджетами платежів за користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
5) розподіл між відповідними місцевими бюджетами платежів за надання спеціальних дозволів на користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
6) здійснення контролю за використанням та охороною бурштиноносних надр;
7) надання гірничих відводів для розробки родовищ бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
8) здійснення інших повноважень у сфері регулювання гірничих та земельних відносин у межах своєї компетенції відповідно до закону.
До повноважень місцевих державних адміністрацій у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належать:
1) розробка і реалізація місцевих програм раціонального використання та охорони бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
2) розпорядження землями державної власності в межах визначених законом;
3) здійснення інших повноважень у сфері регулювання гірничих та земельних відносин у межах своєї компетенції відповідно до закону.
Стаття 9. Повноваження районних, міських, сільських та селищних рад у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
До повноважень районних рад у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення належать:
1) забезпечення реалізації державної політики в галузі охорони та використання бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
2) розпорядження землями на праві спільної власності відповідних територіальних громад для потреб пов’язаних з використанням бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
3) підготовка висновків щодо надання та вилучення земельних ділянок із земель державної власності, що проводяться органами виконавчої влади, для потреб пов’язаних з використанням бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
4) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
До повноважень міських, сільських та селищних рад у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення належать:
1) погодження місцевих програм раціонального використання та охорони бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
2) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності;
3) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного, екологічного законодавства, за використанням та охороною надр;
4) обмеження діяльності підприємств, установ, організацій і громадян у випадках і в порядку, передбачених законом.»
 
Враховано   Стаття 5. Повноваження Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України у галузі видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
39. Повноваження Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним визначаються в межах компетенції Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України у галузі геологічного вивчення, використання та охорони надр, визначених Кодексом України про надра.
 
   До повноважень Верховної Ради України у галузі видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належить:
1) законодавче регулювання гірничих відносин;
 
40. Державне управління та регулювання у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним передбачає:
 
   2) визначення основних напрямів державної політики у галузі геологічного вивчення бурштиноносних надр, видобутку бурштину-сирцю, охорони навколишнього природного середовища;
 
41. затвердження нормативно-правових актів, що регламентують правила користування надрами на родовищах та проявах бурштину-сирцю, які не мають промислового значення;
 
   3) визначення повноважень органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання щодо використання та охорони родовищ і проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
 
42. затвердження порядку та методики визначення родовищ бурштину-сирцю або їх ділянок, розробка яких для гірничодобувних підприємств є економічно недоцільною.
 
   До повноважень Кабінету Міністрів України у галузі видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належить:
1) реалізація державної політики у галузі геологічного вивчення бурштиноносних надр, видобутку бурштину-сирцю, охорони навколишнього природного середовища;
2) здійснення державного контролю за геологічним вивченням бурштиноносних надр, видобутком бурштину-сирцю, охорони навколишнього природного середовища;
3) встановлення порядку визначення родовищ бурштину-сирцю та проявів, розробка яких для гірничодобувних підприємств є економічно недоцільною;
4) розробка нормативно-правових актів, що регламентують правила користування надрами на родовищах та проявах бурштину-сирцю, які не мають промислового значення;
5) визначення нормативів плати за користування надрами на родовищах та проявах бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
 
43. Стаття 6. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
   Стаття 6. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
44. До повноважень центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належать:
 
   До повноважень центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належать:
 
45. 1) внесення пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним;
 
   1) здійснення державного контролю за додержанням вимог природоохоронного законодавства у сфері охорони, захисту, використання та відтворення природних ресурсів;
 
46. 2) здійснення державного контролю за додержанням вимог природоохоронного законодавства у сфері охорони, захисту, використання та відтворення природних ресурсів;
 
   2) здійснення державної екологічної експертизи місцевих програм надання надр у користування для геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
47. 3) забезпечення погодження територіальними підрозділами проектів надання у тимчасове короткострокове користування для розробки родовищ бурштину-сирцю земельних ділянок;
 
   3) обмеження чи зупинення тимчасово в установленому порядку діяльності користувачів бурштиноносними надрами, якщо вона здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища;
 
48. 4) обмеження чи зупинення тимчасово в установленому порядку діяльності користувачів бурштиноносними надрами, якщо вона здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища;
 
   4) здійснення інших повноважень відповідно до закону.
 
49. 5) здійснення інших повноважень відповідно до закону.
 
      
50. Стаття 7. Повноваження спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
   Стаття 7. Повноваження спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
51. До повноважень спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належать:
 
   До повноважень спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належать:
 
52. 1) здійснення геологічного, гідрогеологічного, інженерно-геологічного та еколого-геологічного вивчення і картування геологічного середовища бурштиноносних надр;
 
   1) здійснення геологічного, гідрогеологічного, інженерно-геологічного та еколого-геологічного вивчення і картування геологічного середовища бурштиноносних надр, визначення родовищ і проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення;
 
53. 2) здійснення моніторингу геологічного середовища бурштиноносних надр;
 
   2) здійснення моніторингу геологічного середовища бурштиноносних надр;
 
54. 3) забезпечення охорони та раціонального користування надрами під час видобування бурштину-сирцю;
 
   3) забезпечення охорони та раціонального користування надрами під час видобування бурштину-сирцю;
 
55. 4) ведення державного кадастру родовищ і проявів бурштину-сирцю та державного балансу запасів бурштину-сирцю;
 
   4) ведення державного кадастру родовищ і проявів бурштину-сирцю та державного балансу запасів бурштину-сирцю;
 
56. 5) здійснення інших повноважень відповідно до закону.
 
   5) здійснення інших повноважень відповідно до закону.
 
57. Стаття 8. Повноваження обласних рад у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
   Стаття 8. Повноваження обласних рад та місцевих державних адміністрацій у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
58. До повноважень обласних рад у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, на їх території у порядку, встановленому цим Законом та іншими законодавчими актами, належать:
 
   До повноважень обласних рад у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належать:
 
59. 1) надання надр у тимчасове короткострокове користування для розробки родовищ бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
   1) надання надр у тимчасове короткострокове користування для розробки родовищ бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
60. 2) надання у тимчасове короткострокове користування для розробки родовищ бурштину-сирцю земельних ділянок за рахунок земель промисловості, лісового і водного фондів, що перебувають у державній власності;
 
   2) затвердження місцевих програм раціонального використання та охорони бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
61. 3) погодження клопотань про надання надр у користування спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр для проведення робіт з геологічного вивчення надр;
 
   3) припинення права користування ділянкою бурштиноносних надр у випадках і порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами;
4) розподіл між відповідними місцевими бюджетами платежів за користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
62. 4) розподіл між відповідними місцевими бюджетами платежів за надання спеціальних дозволів на користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
   5) розподіл між відповідними місцевими бюджетами платежів за надання спеціальних дозволів на користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
63. 5) розробка, затвердження і реалізація місцевих програм раціонального використання та охорони бурштиноносних надр;
 
   6) здійснення контролю за використанням та охороною бурштиноносних надр;
 
64. 6) припинення права користування ділянкою бурштиноносних надр у випадках і порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами;
 
   7) надання гірничих відводів для розробки родовищ бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
65. 7) здійснення контролю за використанням та охороною бурштиноносних надр;
 
   8) здійснення інших повноважень у сфері регулювання гірничих та земельних відносин у межах своєї компетенції відповідно до закону.
 
66. 8) надання гірничих відводів для розробки родовищ бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
   До повноважень місцевих державних адміністрацій у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, належать:
 
67. 9) здійснення інших повноважень у сфері регулювання гірничих та земельних відносин у межах своєї компетенції відповідно до закону.
 
   1) розробка і реалізація місцевих програм раціонального використання та охорони бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
68. Стаття 9. Повноваження міських, селищних і сільських рад у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
   2) розпорядження землями державної власності в межах визначених законом;
3) здійснення інших повноважень у сфері регулювання гірничих та земельних відносин у межах своєї компетенції відповідно до закону.
 
69. До повноважень міських, селищних і сільських рад у галузі видобутку бурштину-сирцю та поводження з ним на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, на їх території у порядку, встановленому цим Законом та іншими законодавчими актами, належать:
 
   Стаття 9. Повноваження районних, міських, сільських та селищних рад у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
70. 1) надання у тимчасове короткострокове користування для розробки родовищ бурштину-сирцю земельних ділянок за рахунок земель промисловості, лісового і водного фондів, що перебувають у комунальній власності;
 
   До повноважень районних рад у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення належать:
1) забезпечення реалізації державної політики в галузі охорони та використання бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
71. 2) здійснення контролю за дотриманням користувачами бурштиноносних надр та громадянами зобов’язань щодо рекультивації і заліснення земельних ділянок, участь у здійсненні інших заходів щодо охорони, захисту і відтворення природних ресурсів;
 
   2) розпорядження землями на праві спільної власності відповідних територіальних громад для потреб пов’язаних з використанням бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
72. 3) вилучення із земель комунальної власності земельних ділянок, наданих у тимчасове короткострокове користування для розробки родовищ бурштину-сирцю;
 
   3) підготовка висновків щодо надання та вилучення земельних ділянок із земель державної власності, що проводяться органами виконавчої влади, для потреб пов’язаних з використанням бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
73. 4) укладення з громадянами угоди на видобуток бурштину-сирцю на земельних ділянках, що перебувають у їх власності і знаходяться на території цих рад;
 
   4) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
 
74. 5) викуп у громадян і користувачів бурштиноносних надр випадково знайденого або видобутого бурштину-сирцю для подальшої його реалізації або обробки і виготовлення виробів;
 
   До повноважень міських, сільських та селищних рад у галузі геологічного вивчення та видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення належать:
 
75. 6) здійснення інших повноважень у сфері регулювання гірничих та земельних відносин у межах своєї компетенції відповідно до закону.
 
   1) погодження місцевих програм раціонального використання та охорони бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
2) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності;
3) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного, екологічного законодавства, за використанням та охороною надр;
4) обмеження діяльності підприємств, установ, організацій і громадян у випадках і порядку, передбачених законом."
 
76. Розділ ІІІ
 
   Розділ ІІІ
 
77. ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВІДНОСИН У ГАЛУЗІ ВИДОБУТКУ БУРШТИНУ-СИРЦЮ ТА ПОВОДЖЕННЯ З НИМ
 
   ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВІДНОСИН У ГАЛУЗІ ВИДОБУТКУ БУРШТИНУ-СИРЦЮ ТА ПОВОДЖЕННЯ З НИМ
 
78. Стаття 10. Користувачі бурштиноносних надр
 
   Стаття 10. Користувачі бурштиноносних надр
 
79. Користувачами бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, можуть бути юридичні та фізичні особи.
 
   Користувачами бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, можуть бути юридичні та фізичні особи.
 
80. Стаття 11. Вид і строки користування бурштиноносними надрами
 
   Стаття 11. Вид і строки користування бурштиноносними надрами
 
81. Бурштиноносні надра на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, надаються у тимчасове короткострокове користування користувачам для видобутку бурштину-сирцю.
 
   Бурштиноносні надра на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, надаються у тимчасове короткострокове користування користувачам для видобутку бурштину-сирцю.
 
82. Строк тимчасового короткострокового користування бурштиноносними надрами для юридичних осіб становить до п’яти років.
 
   Строк тимчасового короткострокового користування бурштиноносними надрами для юридичних осіб становить до п’яти років.
 
83. Строк тимчасового короткострокового користування бурштиноносними надрами для фізичних осіб становить до трьох років.
 
   Строк тимчасового короткострокового користування бурштиноносними надрами для фізичних осіб становить до трьох років.
 
84. Користувачі бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, мають право повернути отримані ділянки бурштиноносних надр достроково.
 
   Користувачі бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, мають право повернути отримані ділянки бурштиноносних надр достроково.
 
85. Стаття 12. Спеціальні дозволи на користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
   Стаття 12. Спеціальні дозволи на користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
86. Спеціальні дозволи на користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення (далі ( спеціальні дозволи), видаються обласними радами без проведення конкурсу безпосередньо за заявою претендента.
 
   Спеціальні дозволи на користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення (далі ( спеціальні дозволи), видаються обласними радами без проведення конкурсу безпосередньо за заявою претендента.
 
87. Спеціальний дозвіл надається на одну окрему ділянку бурштиноносних надр.
 
   Спеціальний дозвіл надається на одну окрему ділянку бурштиноносних надр.
 
88. Якщо на одну ділянку бурштиноносних надр родовищ і проявів, яка не має промислового значення, подано дві заяви або більше, надання спеціального дозволу здійснюється на конкурсних умовах.
 
   Якщо на одну ділянку бурштиноносних надр родовищ і проявів, яка не має промислового значення, подано дві заяви або більше, надання спеціального дозволу здійснюється на конкурсних умовах.
 
89. Порядок проведення конкурсу розробляється і затверджується обласною радою.
 
   Порядок проведення конкурсу розробляється і затверджується обласною радою.
 
90. Спеціальний дозвіл повинен містити зобов’язання користувача бурштиноносними надрами щодо:
 
   Спеціальний дозвіл повинен містити зобов’язання користувача бурштиноносними надрами щодо:
 
91. додержання Правил технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
   додержання Правил технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
92. рекультивації земельних ділянок та обов’язкового заліснення порушених земель лісового фонду;
 
   рекультивації земельних ділянок та обов’язкового заліснення порушених земель лісового фонду;
 
93. подання до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр один раз на квартал інформації про наявне у нього обладнання, яке використовується для видобутку бурштину, та обсяги видобутого бурштину за формою, встановленою цим органом.
 
   подання до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр один раз на квартал інформації про наявне у нього обладнання, яке використовується для видобутку бурштину, та обсяги видобутого бурштину за формою, встановленою цим органом.
 
94. Користувач бурштиноносних надр може отримати тільки один спеціальний дозвіл на відповідний строк.
 
   Користувач бурштиноносних надр може отримати тільки один спеціальний дозвіл на відповідний строк.
 
95. Стаття 13. Правила технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
   Стаття 13. Правила технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
96. Правила технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення (далі - Правила технічної експлуатації), встановлюються Кабінетом Міністрів України на строк не менше п’яти років.
 
   Правила технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення (далі - Правила технічної експлуатації), встановлюються Кабінетом Міністрів України на строк не менше п’яти років.
 
97. Правила технічної експлуатації передбачають вимоги щодо охорони навколишнього природного середовища, охорони праці, безпечного для людей і майна ведення робіт.
 
   Правила технічної експлуатації передбачають вимоги щодо охорони навколишнього природного середовища, охорони праці, безпечного для людей і майна ведення робіт.
 
98. Правила технічної експлуатації не передбачають здійснення користувачами бурштиноносних надр додаткових платежів та погоджень, крім тих, які передбачені цим Законом.
 
   Правила технічної експлуатації не передбачають здійснення користувачами бурштиноносних надр додаткових платежів та погоджень, крім передбачених цим Законом.
 
99. Стаття 14. Відмова у наданні спеціального дозволу
 
   Стаття 14. Відмова у наданні спеціального дозволу
 
100. Спеціальний дозвіл не надається у разі, якщо:
 
   Спеціальний дозвіл не надається у разі, якщо:
 
101. 1) претендент відмовляється від виконання зобов’язань спеціального дозволу;
 
   1) претендент відмовляється від виконання зобов’язань спеціального дозволу;
 
102. 2) претендент допускав порушення вимог природоохоронного законодавства;
 
   2) претендент допускав порушення вимог природоохоронного законодавства;
 
103. 3) претендент допускав порушення порядку внесення плати за отримання спеціального дозволу;
 
   3) претендент допускав порушення порядку внесення плати за отримання спеціального дозволу;
 
104. 4) претендент надав недостовірні або неповні відомості про себе;
 
   4) претендент надав недостовірні або неповні відомості про себе;
 
105. 5) претендент неодноразово допускав порушення умов спеціального дозволу, гірничого відводу, угоди на видобуток бурштину-сирцю з органами місцевого самоврядування;
 
   5) претендент неодноразово допускав порушення умов спеціального дозволу, гірничого відводу, угоди на видобуток бурштину-сирцю з органами місцевого самоврядування;
 
106. 6) земельна ділянка з проявами бурштину-сирцю знаходиться в межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду.
 
   6) земельна ділянка з проявами бурштину-сирцю знаходиться в межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду.
 
107. Спори, що виникають у разі відмови у наданні спеціального дозволу, вирішуються у судовому порядку.
 
   Спори, що виникають у разі відмови у наданні спеціального дозволу, вирішуються у судовому порядку.
 
108. Спеціальні дозволи, видані з порушенням встановленого порядку їх отримання, визнаються недійсними в судовому порядку.
 
   Спеціальні дозволи, видані з порушенням встановленого порядку їх отримання, визнаються недійсними в судовому порядку.
 
109. Стаття 15. Зупинення дії спеціального дозволу
 
   Стаття 15. Зупинення дії спеціального дозволу
 
110. Дія спеціального дозволу може бути тимчасово зупинена центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, відповідною обласною радою безпосередньо або за поданням спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр, органів державного гірничо-технічного, санітарного, екологічного, лісоохоронного контролю та органів місцевого самоврядування у разі:
 
   Дія спеціального дозволу може бути тимчасово зупинена центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, відповідною обласною радою безпосередньо або за поданням спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр, органів державного гірничо-технічного, санітарного, екологічного, лісоохоронного контролю та органів місцевого самоврядування у разі:
 
111. 1) порушення користувачем бурштиноносних надр умов спеціального дозволу;
 
   1) порушення користувачем бурштиноносних надр умов спеціального дозволу;
 
112. 2) порушення користувачем бурштиноносних надр умов гірничого відводу;
 
   2) порушення користувачем бурштиноносних надр умов гірничого відводу;
 
113. 3) неодноразового порушення вимог законодавства щодо охорони довкілля і раціонального використання бурштиноносних надр;
 
   3) неодноразового порушення вимог законодавства щодо охорони довкілля і раціонального використання бурштиноносних надр;
 
114. 4) невнесення у встановлені строки плати за спеціальний дозвіл.
 
-2- Президент України
Узгодити норму закону з нормами Кодексу України про надра щодо плати за користування надрами
"4) невнесення у встановлені строки плати за спеціальний дозвіл та плати за видобування бурштину-сирцю."
 
Враховано   4) невнесення у встановлені строки плати за спеціальний дозвіл та плати за видобування бурштину-сирцю.
 
115. Якщо користувач бурштиноносних надр не усунув зазначених у цій статті порушень у встановлені строки, спеціальний дозвіл анулюється органом, який його видав.
 
   Якщо користувач бурштиноносних надр не усунув зазначених у цій статті порушень у встановлені строки, спеціальний дозвіл анулюється органом, який його видав.
 
116. Стаття 16. Видобуток бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, які перебувають у їх власності
 
   Стаття 16. Видобуток бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, які перебувають у їх власності
 
117. Видобуток бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, здійснюється без отримання спеціального дозволу та гірничого відводу лише після укладення угоди з відповідною міською, селищною або сільською радою на його видобуток.
 
   Видобуток бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, здійснюється без отримання спеціального дозволу та гірничого відводу лише після укладення угоди з відповідною міською, селищною або сільською радою на його видобуток.
 
118. Угода повинна містити зобов’язання громадянина через визначений строк здійснити заходи з рекультивації земель, порушених внаслідок видобутку бурштину-сирцю, та додержуватися Правил технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення.
 
   Угода повинна містити зобов’язання громадянина через визначений строк здійснити заходи з рекультивації земель, порушених внаслідок видобутку бурштину-сирцю, та додержуватися Правил технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення.
 
119. Спори щодо дотримання сторонами умов угоди вирішуються у судовому порядку.
 
   Спори щодо дотримання сторонами умов угоди вирішуються у судовому порядку.
 
120. Стаття 17. Гірничий відвід
 
   Стаття 17. Гірничий відвід
 
121. Гірничим відводом є частина надр на родовищах та проявах бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, надана користувачам для розробки родовища бурштину-сирцю. Користування надрами за межами гірничого відводу забороняється.
 
   Гірничим відводом є частина надр на родовищах та проявах бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, надана користувачам для розробки родовища бурштину-сирцю. Користування надрами за межами гірничого відводу забороняється.
 
122. Гірничі відводи для розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, надаються обласними радами і підлягають реєстрації в органах державного гірничого нагляду.
 
   Гірничі відводи для розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, надаються обласними радами і підлягають реєстрації в органах державного гірничого нагляду.
 
123. Реєстрацію гірничого відводу в органах державного гірничого нагляду здійснює обласна рада.
 
   Реєстрацію гірничого відводу в органах державного гірничого нагляду здійснює обласна рада.
 
124. При наданні гірничих відводів для розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, вирішуються питання щодо правильності поділу родовищ та проявів бурштину-сирцю на окремі гірничі відводи з метою залишення для промислової розробки ділянок родовищ бурштину-сирцю, дотримання вимог безпеки під час проведення видобувних робіт, відвернення небезпеки для людей, майна та навколишнього природного середовища.
 
   При наданні гірничих відводів для розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, вирішуються питання щодо правильності поділу родовищ та проявів бурштину-сирцю на окремі гірничі відводи з метою залишення для промислової розробки ділянок родовищ бурштину-сирцю, дотримання вимог безпеки під час проведення видобувних робіт, відвернення небезпеки для людей, майна та навколишнього природного середовища.
 
125. Видобуток бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, здійснюється без отримання гірничого відводу.
 
   Видобуток бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, здійснюється без отримання гірничого відводу.
 
126. Розділ ІV
 
   Розділ ІV
 
127. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КОРИСТУВАЧІВ БУРШТИНОНОСНИХ НАДР НА РОДОВИЩАХ ТА ПРОЯВАХ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРОМИСЛОВОГО ЗНАЧЕННЯ
 
   ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КОРИСТУВАЧІВ БУРШТИНОНОСНИХ НАДР НА РОДОВИЩАХ ТА ПРОЯВАХ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРОМИСЛОВОГО ЗНАЧЕННЯ
 
128. Стаття 18. Права користувачів бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
   Стаття 18. Права користувачів бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
129. Користувачі бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, мають право:
 
   Користувачі бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, мають право:
 
130. 1) здійснювати на наданій їм ділянці надр розробку родовищ та проявів бурштину-сирцю згідно з умовами спеціального дозволу;
 
   1) здійснювати на наданій їм ділянці надр розробку родовищ та проявів бурштину-сирцю згідно з умовами спеціального дозволу;
 
131. 2) розпоряджатися видобутим бурштином-сирцем;
 
   2) розпоряджатися видобутим бурштином-сирцем;
 
132. 3) достроково повернути отриману ділянку бурштиноносних надр;
 
   3) достроково повернути отриману ділянку бурштиноносних надр;
 
133. 4) застосовувати технічні засоби у процесі видобутку бурштину-сирцю, придбані у встановленому порядку;
 
   4) застосовувати технічні засоби у процесі видобутку бурштину-сирцю, придбані у встановленому порядку;
 
134. 5) самостійно здійснювати роботи за проектом рекультивації порушених земельних ділянок;
 
   5) самостійно здійснювати роботи за проектом рекультивації порушених земельних ділянок;
 
135. 6) на першочергове продовження строку користування ділянкою бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, у разі дотримання вимог спеціального дозволу та гірничого відводу;
 
   6) на першочергове продовження строку користування ділянкою бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, у разі дотримання вимог спеціального дозволу та гірничого відводу;
 
136. 7) після закінчення строку дії спеціального дозволу подати заявку на отримання нового спеціального дозволу.
 
   7) після закінчення строку дії спеціального дозволу подати заявку на отримання нового спеціального дозволу.
 
137. Стаття 19. Обов’язки користувачів бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
   Стаття 19. Обов’язки користувачів бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
138. Користувачі бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, зобов’язані:
 
   Користувачі бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, зобов’язані:
 
139. 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано;
 
   1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано;
 
140. 2) забезпечувати повноту видобутку бурштину-сирцю;
 
   2) забезпечувати повноту видобутку бурштину-сирцю;
 
141. 3) дотримуватися вимог спеціального дозволу та гірничого відводу;
 
   3) дотримуватися вимог спеціального дозволу та гірничого відводу;
 
142. 4) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища;
 
   4) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища;
 
143. 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені цим Законом та іншими законодавчими актами.
 
   5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені цим Законом та іншими законодавчими актами.
 
144. Стаття 20. Права громадян, які видобувають бурштин-сирець на земельних ділянках, що перебувають у їх власності
 
   Стаття 20. Права громадян, які видобувають бурштин-сирець на земельних ділянках, що перебувають у їх власності
 
145. Громадяни, які видобувають бурштин-сирець на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, мають право:
 
   Громадяни, які видобувають бурштин-сирець на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, мають право:
 
146. 1) розпоряджатися видобутим бурштином-сирцем;
 
   1) розпоряджатися видобутим бурштином-сирцем;
 
147. 2) застосовувати технічні засоби у процесі видобутку бурштину-сирцю, придбані у встановленому порядку.
 
   2) застосовувати технічні засоби у процесі видобутку бурштину-сирцю, придбані у встановленому порядку.
 
148. Стаття 21. Обов’язки громадян, які видобувають бурштин-сирець на земельних ділянках, що перебувають у їх власності
 
   Стаття 21. Обов’язки громадян, які видобувають бурштин-сирець на земельних ділянках, що перебувають у їх власності
 
149. Громадяни, які видобувають бурштин-сирець на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, зобов’язані:
 
   Громадяни, які видобувають бурштин-сирець на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, зобов’язані:
 
150. 1) використовувати надра виключно в цілях видобутку бурштину-сирцю;
 
   1) використовувати надра виключно в цілях видобутку бурштину-сирцю;
 
151. 2) виконувати умови угоди з відповідною міською, селищною або сільською радою;
 
   2) виконувати умови угоди з відповідною міською, селищною або сільською радою;
 
152. 3) дотримуватися Правил технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
   3) дотримуватися Правил технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
153. 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, у стан відповідної початкової категорії земель.
 
   4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, у стан відповідної початкової категорії земель.
 
154. Стаття 22. Плата за користування надрами
 
   Стаття 22. Плата за користування надрами
 
155. Користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, а також видобування бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, здійснюються на безоплатній основі.
 
-3- Президент України
Узгодити норму закону з нормами Кодексу України про надра щодо плати за користування надрами
"Користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, з метою видобування бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, здійснюються на платній основі.
Нормативи плати за користування бурштиноносними надрами, які не мають промислового значення, та порядок її справляння встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Надання спеціального дозволу є платним. Плата здійснюється власниками спеціальних дозволів у порядку визначеному обласною радою.
Плата за надання спеціального дозволу здійснюється у розмірі:
юридичними особами ( 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за 1 гектар площі наданої ділянки;
фізичними особами ( 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за 1 гектар площі наданої ділянки."
 
Враховано   Користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, з метою видобування бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, здійснюються на платній основі.
Нормативи плати за користування бурштиноносними надрами, які не мають промислового значення, та порядок її справляння встановлюються Кабінетом Міністрів України.
 
156. Надання спеціального дозволу є платним. Плата здійснюється власниками спеціальних дозволів щорічно протягом дії спеціального дозволу.
 
   Надання спеціального дозволу є платним. Плата здійснюється власниками спеціальних дозволів у порядку визначеному обласною радою.
 
157. Плата за надання спеціального дозволу щорічно здійснюється у розмірі:
 
   Плата за надання спеціального дозволу здійснюється у розмірі:
 
158. юридичними особами ( 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за 1 гектар площі наданої ділянки;
 
   юридичними особами ( 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за 1 гектар площі наданої ділянки;
 
159. фізичними особами ( 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за 1 гектар площі наданої ділянки.
 
   фізичними особами ( 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за 1 гектар площі наданої ділянки.
 
160. Плата за надання спеціального дозволу зараховується до цільового фонду відповідного обласного бюджету і розподіляється між місцевими бюджетами у такій пропорції:
 
   Плата за надання спеціального дозволу зараховується до цільового фонду відповідного обласного бюджету і розподіляється між місцевими бюджетами у такій пропорції:
 
161. 30 відсотків до бюджету області;
 
   30 відсотків до бюджету області;
 
162. 30 відсотків до бюджету відповідного району;
 
   30 відсотків до бюджету відповідного району;
 
163. 40 відсотків до бюджету відповідного міста, селища, села.
 
   40 відсотків до бюджету відповідного міста, селища, села.
 
164. Кошти, отримані від плати за надання спеціального дозволу, використовуються за цільовим призначенням на виконання природоохоронних заходів та здійснення охорони родовищ і проявів бурштину-сирцю.
 
   Кошти, отримані від плати за надання спеціального дозволу, використовуються за цільовим призначенням на виконання природоохоронних заходів та здійснення охорони родовищ і проявів бурштину-сирцю.
 
165. Надання обласними, міськими, селищними та сільськими радами у термінове короткострокове користування земельних ділянок для видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, здійснюється на безоплатній основі.
 
-4- Президент України
Привести норми закону, який розглядається, у відповідність до норм Земельного кодексу України, щодо повноважень органів місцевого самоврядування розпорядженням земельними ділянками державної власності.
"Надання у термінове короткострокове користування земельних ділянок для видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, здійснюється на безоплатній основі."
 
Немає висновку   Надання у термінове короткострокове користування земельних ділянок для видобутку бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, здійснюється на безоплатній основі.
 
166. Збір за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, за користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, а також видобування бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, не справляється.
 
   Збір за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, за користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, а також видобування бурштину-сирцю громадянами на земельних ділянках, що перебувають у їх власності, не справляється.
 
167. Розділ V
 
   Розділ V
 
168. РЕГІОНАЛЬНІ ПРОГРАМИ РОЗРОБКИ РОДОВИЩ ТА ПРОЯВІВ БУРШТИНУ-СИРЦЮ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРОМИСЛОВОГО ЗНАЧЕННЯ. РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА
 
   РЕГІОНАЛЬНІ ПРОГРАМИ РОЗРОБКИ РОДОВИЩ ТА ПРОЯВІВ БУРШТИНУ-СИРЦЮ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРОМИСЛОВОГО ЗНАЧЕННЯ. РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦТВА
 
169. Стаття 23. Інформаційне забезпечення регіональної програми розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення
 
   Стаття 23. Інформаційне забезпечення регіональної програми розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення
 
170. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр по кожному родовищу та прояву бурштину-сирцю, які занесені до Державного кадастру родовищ та проявів, визначає їх промислову цінність і встановлює межі ділянок цих родовищ та проявів, які не мають промислового значення. Сукупність відомостей щодо місця розташування цих ділянок, відносного вмісту бурштину-сирцю, гірничо-технічних, гідрогеологічних та інших характеристик становить геологічну інформацію щодо бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення (далі ( геологічна інформація).
 
   Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр по кожному родовищу та прояву бурштину-сирцю, які занесені до Державного кадастру родовищ та проявів, визначає їх промислову цінність і встановлює межі ділянок цих родовищ та проявів, які не мають промислового значення. Сукупність відомостей щодо місця розташування цих ділянок, відносного вмісту бурштину-сирцю, гірничо-технічних, гідрогеологічних та інших характеристик становить геологічну інформацію щодо бурштиноносних надр на родовищах та проявах, які не мають промислового значення (далі ( геологічна інформація).
 
171. Геологічна інформація по кожній області окремо передається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр відповідним обласним радам.
 
   Геологічна інформація по кожній області окремо передається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з геологічного вивчення та забезпечення раціонального використання надр відповідним обласним радам.
 
172. Стаття 24. Регіональна програма розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення
 
   Стаття 24. Регіональна програма розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення
 
173. Обласні ради приймають рішення про розробку регіональної (обласної) програми розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, і доручають землевпорядним організаціям на підставі геологічної інформації розробити землевпорядну проектну документацію використання земельних ділянок бурштиноносних надр.
 
-5- Президент України
Привести норми закону, який розглядається, у відповідність до норм Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" щодо повноважень обласних рад та обласних державних адміністрацій.
"Обласні ради приймають рішення про розробку регіональної (обласної) програми розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
Обласні державні адміністрації на підставі отриманої геологічної інформації розробляють регіональну (обласну) програму розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
Регіональна (обласна) програма розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, містить землевпорядну проектну документацію використання земельних ділянок бурштиноносних надр.
Надання земельних ділянок для користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, здійснюється у порядку, передбаченому регіональною (обласною) програмою розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення."
 
Враховано   Обласні ради приймають рішення про розробку регіональної (обласної) програми розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
Обласні державні адміністрації на підставі отриманої геологічної інформації розробляють регіональну (обласну) програму розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
Регіональна (обласна) програма розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення, містить землевпорядну проектну документацію використання земельних ділянок бурштиноносних надр.
 
174. У проектній документації визначаються межі земельних ділянок відповідних категорій земель, у межах яких знаходяться родовища та прояви бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
 
   У проектній документації визначаються межі земельних ділянок відповідних категорій земель, у межах яких знаходяться родовища та прояви бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
 
175. Проектна документація використання та план надання земельних ділянок бурштиноносних надр у межах відповідної області затверджуються обласною радою і невідкладно розміщуються на офіційному веб-сайті обласної ради.
 
   Проектна документація використання та план надання земельних ділянок бурштиноносних надр у межах відповідної області затверджуються обласною радою і невідкладно розміщуються на офіційному веб-сайті обласної ради.
 
176. Розробка проектної документації використання земельних ділянок бурштиноносних надр здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів.
 
   Розробка проектної документації використання земельних ділянок бурштиноносних надр здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів.
 
177. Обласні, міські, селищні та сільські ради надають земельні ділянки для користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, у порядку, передбаченому затвердженою проектною документацією та планом надання земельних ділянок бурштиноносних надр у межах відповідної області.
 
   Надання земельних ділянок для користування бурштиноносними надрами на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, здійснюється у порядку, передбаченому регіональною (обласною) програмою розробки родовищ та проявів бурштину-сирцю, які не мають промислового значення.
 
178. Стаття 25. Розміри земельних ділянок, які надаються у тимчасове короткострокове користування для видобутку бурштину на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
   Стаття 25. Розміри земельних ділянок, які надаються у тимчасове короткострокове користування для видобутку бурштину на родовищах та проявах, які не мають промислового значення
 
179. Розміри земельних ділянок, які надаються у тимчасове короткострокове користування для видобутку бурштину на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, встановлюються:
 
   Розміри земельних ділянок, які надаються у тимчасове короткострокове користування для видобутку бурштину на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, встановлюються:
 
180. для юридичних осіб ( до 5 гектарів;
для фізичних осіб ( до 1 гектара.
 
   для юридичних осіб ( до 5 гектарів;
для фізичних осіб ( до 1 гектара.
 
181. Стаття 26. Ліцензування
 
      
182. Господарська діяльність юридичних та фізичних осіб ( суб’єктів господарювання, а також окремих громадян, яка здійснюється щодо видобутку бурштину-сирцю; обробки і виготовлення виробів з бурштину-сирцю; торгівлі виробами з бурштину, ліцензуванню не підлягає.
Розділ VІ
 
-6- Президент України
Норму закону, який розглядається, привести у відповідність до норм Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності"
Статтю 26 "Ліцензування" вилучити.
 
Враховано   Розділ VІ
 
183. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
184. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
185. 2. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
      
186. 1) Кримінальний кодекс України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25-26, ст. 131) доповнити статтею 240-1 такого змісту:
 
-7- Президент України
Норми закону, який розглядається, якими пропонується внести зміни до Кримінального кодексу України фактично пом’якшують відповідальність за незаконне видобування бурштину і не відповідають принципам правової держави.
Підпункт 1 пункту 2 Прикінцевих положень, щодо внесення змін до Кримінального кодексу України, вилучити.
 
Враховано      
187. "Стаття 240-1. та реалізації бурштину Порушення правил видобування, перевезення
 
      
188. 1. Незаконне видобування бурштину в сировині (
 
      
189. карається штрафом від п’ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до двох років з конфіскацією вилученого бурштину-сирцю та знарядь видобування.
 
      
190. 2. Незаконне перевезення, зберігання та переробка бурштину в сировині, необробленому та обробленому вигляді (
 
      
191. караються штрафом від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до одного року з конфіскацією вилученого бурштину-сирцю та знарядь переробки.
 
      
192. 3. Незаконна реалізація або незаконний вивіз бурштину в сировині, необробленому та обробленому вигляді за межі України (
 
      
193. карається обмеженням волі на строк від трьох до п’яти років або позбавленням волі на той самий строк з конфіскацією вилученого бурштину-сирцю.
 
      
194. 4. Дії, передбачені частинами першою ( третьою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, (
 
      
195. караються позбавленням волі на строк від п’яти до восьми років з конфіскацією бурштину-сирцю та знарядь переробки (видобування)";
 
      
196. 2) у пункті 3 статті 1 Закону України "Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними" (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 9, ст. 34) слова "і бурштин в сировині" вилучити.
 
   2. У пункті 3 статті 1 Закону України "Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними" (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 9, ст. 34) слова "і бурштин в сировині" виключити.
 
197. 3. Кабінету Міністрів України з дня набрання чинності цим Законом:
 
   3. Кабінету Міністрів України з дня набрання чинності цим Законом:
 
198. у шестимісячний термін привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
-8- Президент України
Узгодити повноваження обласних рад, викладених у законі який розглядається, у питаннях надання надр у користування для розробки родовищ корисних копалин з нормами Кодексу України про надра, щодо розробки родовищ корисних копалин лише місцевого значення.
"у шестимісячний термін привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом віднісши бурштин-сирець видобутий на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, до корисних копалин місцевого значення;".
 
Враховано   у шестимісячний термін привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом віднісши бурштин-сирець видобутий на родовищах та проявах, які не мають промислового значення, до корисних копалин місцевого значення;
 
199. у шестимісячний термін розробити і затвердити Правила технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
   у шестимісячний термін розробити і затвердити Правила технічної експлуатації розробки бурштину-сирцю на родовищах та проявах, які не мають промислового значення;
 
200. протягом року розробити і затвердити Порядок та методику визначення родовищ корисних копалин або їх ділянок, розробка яких для гірничодобувних підприємств є економічно недоцільною.

   протягом року розробити і затвердити Порядок та методику визначення родовищ корисних копалин або їх ділянок, розробка яких для гірничодобувних підприємств є економічно недоцільною.