Кількість абзаців - 9 Таблиця поправок


Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект (15.09.98) ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення   -1- Кармазін Ю.А. (в.о. № 134)
Назву законопроекту викласти у такій редакції: "Про внесення змін до статті 186-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення".  
Відхилено   Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення  
1. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
2. Статтю 186-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N51, ст.1122) викласти в такій редакції:   -2- Вітренко Н.М. (в.о. № 160)
Назву статті 186-3 та статтю викласти в такій редакціх: "Стаття 186-3. Порушення порядку подання або використання даних державних статистичних спостережень Неподання органам державної статистики даних для проведення державних статистичних спостережень або подання їх недостовірними, не в повному обсязі, не за формою, передбаченою звітно- статистичною документацією, чи із запізненням; незабезпечення належного стану первинного обліку; порушення порядку ведення Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, - тягне за собою накладення штрафу на громадян - від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян - від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від п'ятнадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Порушення порядку використання конфіденційної інформації, приховування або перекручення даних державних статистичних спостережень, а також використання їх в засобах масової інформації, для поширення в інформаційних мережах, на паперових, магнітних та інших носіях, в наукових працях тощо без посилання на їх джерело, - тягне за собою накладення штрафу на громадян - від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян". Статтю 244-3 викласти в такій редакції: "Стаття 244-3. Органи державної статистики Органи державної статистики розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням порядку подання та використання даних державних статистичних спостережень (стаття 186-3). Від імені органів державної статистики розглядати справи і накладати адміністративні стягнення мають право керівник спеціально уповноваженого центрального органа виконавчої влади у галузі статистики та його заступники, керивніики органів державної статистики в Автономній Республіці Крим, областях, районах і містах та їх заступники".  
Враховано   І. Статті 186-3, 244-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст.1122) викласти в такій редакції:  
3. "Стаття 186-3. Порушення порядку використання і подання даних державних статистичних спостережень Використання даних державних статистичних спостережень у друкованих виданнях, засобах масової інформації, при поширенні в інформаційних мережах, на магнітних, оптичних та інших носіях, у наукових працях тощо без посилання на джерело публікування або розробника цих статистичних спостережень -      "Стаття 186-3. Порушення порядку подання або використання даних державних статистичних спостережень Неподання органам державної статистики даних для проведення державних статистичних спостережень або подання їх недостовірними, не в повному обсязі, не за формою, передбаченою звітно- статистичною документацією, чи із запізненням; незабезпечення належного стану первинного обліку; порушення порядку ведення Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, -  
4. тягне за собою накладення штрафу на громадян - від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а на посадових осіб та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.      тягне за собою накладення штрафу на громадян - від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.  
5. Неподання статистичних даних органам державної статистики та іншим органам, що займаються державною статистичною діяльністю для проведення державних статистичних спостережень, або подання їх недостовірними, не в повному обсязі, за невстановленою формою звітності чи з запізненням, незабезпечення належного стану первинного обліку, порушення порядку ведення Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України -      Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -  
6. тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.      тягнуть за собою накладення штрафу на громадян - від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від п'ятнадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.  
7. Дії, передбачені частиною другою цієї статті, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -      Порушення порядку використання конфіденційної інформації, приховування або перекручення даних державних статистичних спостережень, а також використання їх в засобах масової інформації, для поширення в інформаційних мережах, на паперових, магнітних та інших носіях, в наукових працях тощо без посилання на їх джерело, -  
8. тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від п'ятнадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".   -3- Кармазін Ю.А. (в.о. № 134)
Оскільки дані державних статистичних спостережень не є об`єктами авторського права, слід частину першу з проекту Закону (стаття 186-3) виключити, а частини другу та третю вважати частинами першою і другою.  
Відхилено   тягне за собою накладення штрафу на громадян - від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, на посадових осіб та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян". "Стаття 244-3. Органи державної статистики Органи державної статистики розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням порядку подання або використання даних державних статистичних спостережень (стаття 186-3). Від імені органів державної статистики розглядати справи і накладати адміністративні стягнення мають право керівник спеціально уповноваженого центрального органа виконавчої влади у галузі статистики та його заступники, керівники органів державної статистики в Автономній Республіці Крим, областях, районах і містах та їх заступники". ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
    -4- Кармазін Ю.А. (в.о. № 134)
У законопроекті доцільно визначити термін набрання Законом чинності, тому слід доповнити проект пунктом 2 такого змісту: "2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування".  
Враховано