Кількість абзаців - 9 Таблиця поправок


Про заборону ліквідації, перепрофілювання, відчуження та передачі в оренду оздоровчих закладів для провадження діяльності, не пов'язаної з оздоровленням та відпочинком (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2.

 
-1- Бондар О.М.
Внести юридико-технічні правки.
 
Враховано      
3. Про заборону ліквідації, перепрофілювання, відчуження та передачі в оренду оздоровчих закладів для провадження діяльності, не пов’язаної з оздоровленням та відпочинком
 
-2- Бондар О.М.
Назву законопроекту викласти в такій редакції:
"Про збереження оздоровчих закладів, що знаходяться в державній та комунальній власності"
 
Враховано   Про збереження оздоровчих закладів, що знаходяться в державній та комунальній власності
 
4.

 
-3- Яворівський В.О.
Назву законопроекту викласти в такій редакції:
"Про запровадження мораторію на ліквідацію, перепрофілювання, відчуження, злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділу та передачі в оренду оздоровчих закладів для провадження діяльності, не пов’язаної з оздоровленням та відпочинком".
 
Інша редакція     
5. Цей Закон з метою забезпечення оздоровлення населення спрямований на збереження мережі оздоровчих закладів, недопущення їх ліквідації і використання не за призначенням.
 
-4- Бондар О.М.
Преамбулу проекту Закону викласти у такій редакції:
"Цей Закон спрямований на збереження оздоровчих закладів, що знаходяться в державній та комунальній власності з метою забезпечення належних умов для оздоровлення та відпочинку населення".
 
Враховано   Цей Закон спрямований на збереження оздоровчих закладів, що знаходяться в державній та комунальній власності, з метою забезпечення належних умов для оздоровлення та відпочинку населення.
 
    -5- Яворівський В.О.
Преамбулу проекту Закону викласти у такій редакції:
"Цей Закон спрямований на збереження мережі оздоровчих закладів з метою забезпечення належних умов для оздоровлення населення, недопущення ліквідації та використання їх не за призначенням".
 
Враховано частково    
    -6- Кирильчук Є.І.
Розширити в Законі перелік дій, які забороняються з метою збереження існуючої мережі оздоровчих закладів та забезпечення їх використання за призначенням, а саме, заборонити заставу ( в тому числі іпотеку) майнових комплексів цих закладів та майна, яке забезпечує їх профільну діяльність, внесення цього майна, як вклад у спільну діяльність, якщо вона не пов’язана з оздоровленням та відпочинком населення тощо. Визначити в Законі, що ліквідація закладу, як юридичної особи не завжди означає припинення відповідної діяльності на базі його майна, оскільки на цьому майні може бути утворений новий заклад, який також буде здійснювати оздоровчу діяльність".
 
Враховано по суті   
6. Стаття 1. Заборонити прийняття органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування рішень про ліквідацію, перепрофілювання (зміну основного виду економічної діяльності), а також відчуження та передачу в оренду оздоровчих закладів для провадження діяльності, не пов’язаної з оздоровленням та відпочинком населення, і припинити виконання раніше прийнятих рішень з цього питання.
 
-7- Бондар О.М.
Частину 1 ст. 1 законопроекту викласти в такій редакції:
"Стаття 1. Органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування забороняється приймати рішення щодо перепрофілювання (зміни основного виду економічної діяльності), відчуження, ліквідації, передачі в заставу (іпотеку) оздоровчих закладів, що знаходяться у державній та комунальній власності, а також приймати рішення про їх злиття, приєднання, поділ, перетворення, виділ, передачу в оренду та внесення закладу як вкладу у спільну діяльність, для провадження діяльності, не пов’язаної з оздоровленням та відпочинком населення".
 
Враховано   Стаття 1. Органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування забороняється приймати рішення щодо перепрофілювання (зміни основного виду економічної діяльності), відчуження, ліквідації, передачі в заставу (іпотеку) оздоровчих закладів, що знаходяться у державній та комунальній власності, а також приймати рішення про їх злиття, приєднання, поділ, перетворення, виділ, передачу в оренду та внесення закладу як вкладу у спільну діяльність для провадження діяльності, не пов’язаної з оздоровленням та відпочинком населення.
 
    -8- Чуднов В.М.
Статтю 1 законопроекту викласти в такій редакції:
"Стаття 1.Заборонити прийняття органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування рішень про ліквідацію, перепрофілювання (зміну основного виду економічної діяльності), а також відчуження, передачу в оренду, заставу (іпотеку), внесення як вкладу у спільну діяльність оздоровчих закладів, які перебувають у державній та комунальній власності, для проведення діяльності, не пов’язаної з оздоровленням та відпочинком населення, і припинити виконання раніше прийнятих рішень з цього питання".
 
Враховано частково    
    -9- Яворівський В.О.
Частину 1 ст. 1 викласти в такій редакції:
"Стаття 1. Заборонити прийняття органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування рішень про ліквідацію, перепрофілювання (зміну основного виду економічної діяльності), злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділу, а також відчуження та передачу в оренду оздоровчих закладів для провадження діяльності, не пов’язаної з оздоровленням та відпочинком населення. Припинити виконання раніше прийнятих рішень з цього питання".
 
Враховано частково    
    -10- Чуднов В.М.
Доповнити статтю 1 після абз.1 новим абзацом такого змісту:
"Злиття оздоровчих закладів, а також їх приєднання, поділ, перетворення та виділ можуть відбуватися лише за умови забезпечення проведення діяльності, пов’язаної з оздоровленням та відпочинком населення".
У зв’язку з цим абзац другий вважати відповідно третім.
 
Враховано по суті   
    -11- Яворівський В.О.
Після частини 1 ст. 1 додати нову частину такого змісту:
"Заборонити заставу, в тому числі іпотеку, майнових комплексів та майна оздоровчих закладів, яке забезпечує їх профільну діяльність, а також внесення його як вкладу у спільну діяльність, якщо вона не пов’язана з оздоровленням та відпочинком населення".
 
Враховано по суті   
    -12- Кармазін Ю.А.
Статтю 1 викласти в такій редакції:
"Стаття 1. Органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування забороняється прийняття рішень про ліквідацію, відчуження, перепрофілювання (зміна основного виду економічної діяльності), а також передачу в оренду, у тому числі і для провадження діяльності, не пов’язаної з оздоровленням та відпочинком населення, закладів фізичної культури і спорту, баз олімпійської та паралімпійської підготовки, спортивних, фізкультурних, оздоровчих та лікувальних закладів і споруд, які перебувають у державній та комунальній власності, або перебували в ній до прийняття рішення про їхню приватизацію чи викуп. Виконання раніше прийнятих рішень з цього питання повинно бути припинено. Ліквідація, відчуження та перепрофілювання таких споруд, що були збудовані виключно на приватні кошти, допускається лише після повернення (компенсації) державі чи органам місцевого самоврядування пільг, які були надані при будівництві чи створенні таких закладів чи споруд таких споруд.
У цьому Законі під терміном "оздоровчий заклад" слід розуміти постійно або тимчасово діючий спеціально організований або пристосований заклад, основним видом діяльності якого є здійснення комплексу заходів соціального, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, спрямованих на поліпшення та зміцнення фізичного і психічного стану здоров’я населення.".
 
Враховано частково    
7. У цьому Законі під терміном "оздоровчий заклад" слід розуміти постійно або тимчасово діючий спеціально організований або пристосований заклад, основним видом діяльності якого є здійснення комплексу заходів соціального, медичного, гігієнічного, спортивного характеру, спрямованих на поліпшення та зміцнення фізичного і психічного стану здоров’я населення.
 
-13- Бондар О.М.
Частину 2 ст. 1 викласти в такій редакції:
"У цьому Законі під терміном "оздоровчі заклади" слід розуміти постійно або тимчасово діючі спеціально організовані або пристосовані заклади, до яких належать санітарно-профілактичні, лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі, санаторно-курортні, науково-медичні та інші заклади охорони здоров’я, що знаходяться в державній та комунальній власності, основним видом діяльності яких є здійснення комплексу заходів соціального, медичного, профілактичного, лікувального, гігієнічного, спортивного, реабілітаційного та виховного характеру, спрямованих на поліпшення та зміцнення фізичного і психічного стану здоров’я населення".
 
Враховано   У цьому Законі під терміном "оздоровчі заклади" слід розуміти постійно або тимчасово діючі спеціально організовані або пристосовані заклади, до яких належать санітарно-профілактичні, лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі, санаторно-курортні, науково-медичні та інші заклади охорони здоров’я, що знаходяться в державній та комунальній власності, основним видом діяльності яких є здійснення комплексу заходів соціального, медичного, профілактичного, лікувального, гігієнічного, спортивного, реабілітаційного та виховного характеру, спрямованих на поліпшення та зміцнення фізичного і психічного стану здоров’я населення.
 
    -14- Яворівський В.О.
Частину 2 ст. 1 викласти у такій редакції:
"У цьому Законі під терміном "оздоровчий заклад" слід розуміти постійно або тимчасово діючий спеціально організований або пристосований заклад, до яких відносяться санітарно-профільні, лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі, санаторно-курортні, аптечні, науково-медичні та інші заклади охорони здоров’я".
 
Враховано редакційно    
    -15- Чуднов В.М.
Доповнити абз. 2 ст. 1 після слова "медичний" словом "профілактичний".
 
Враховано    
    -16- Кирильчук Є.І.
В ст. 1 Закону визначити, що органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування заборонено приймати рішення про ліквідацію, перепрофілювання, а також відчуження та передачу в оренду оздоровчих закладів лише щодо таких закладів, які перебувають у державній та комунальній власності.
 
Враховано по суті   
    -17- Кирильчук Є.І.
В ст. 1 узгодити термін "оздоровчі заклади" з термінами, які використовуються у чинному законодавстві.
 
Враховано по суті   
    -18- Кирильчук Є.І.
Доповнити Закон відповідними нормами щодо компенсації відповідних витрат на підтримку оздоровчих закладів.
 
Відхилено Відсутня конкретна пропозиція   
8. Стаття 2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

   Стаття 2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.