Кількість абзаців - 7 Таблиця поправок


Про відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект Закон України Про відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій   -1- Шаров І.Ф.
Назву проекту Закону викласти в такій редакції: "Про цивільно-правову відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності та інших юридичних осіб за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій".  
Враховано частково . Термін "суб'єкти підприємницької діяльності" включає і юридичних осіб (ст.2 ЗУ "Про підприємництво"). Термін "цивільно-правова" обмежує відповідальність, оскільки законодавством встановлені й інші її види.  Проект Закон України Про відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій  
    -2- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Назву закону викласти у такій редакції: "Про принципи встановлення тарифів для юридичних осіб за спожиті комунальні послуги та про відповідальність за несвоєчасне внесення плати за них".  
Враховано в редакції преамбули   
    -3- Комітет з питань соціальної політики та праці
Назву законопроекту пропонується викласти у такій редакції: "Про відповідальність суб'єктів підприємницької дiяльностi за використання житлових будинків, квартир (їх частин) у житлових будинках за непризначенням i несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій".  
Відхилено . Запропонована норма протирічить діючому Житловому кодексу України, яким використання житлових приміщень не за призначенням заборонено.   
    -4- Комітет з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки
Назву, преамбулу та пункт перший закону після слова " послуги" доповнити словами "користування зв'язком" i далі за текстом.  
Відхилено . Порядок сплати послуг зв'язку врегульовано Законом України "Про зв'язок" (ст.14)   
1. З метою посилення відповідальності суб'єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій Верховна Рада України постановляє:   -5- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Преамбулу викласти у такій редакції: "Цей закон визначає принципи встановлення тарифів для юридичних осіб за спожиті комунальні послуги, а також майнову відповідальність за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги".  
Враховано частково . Визначення принципів встановлення тарифів є предметом ЗУ "Про ціни і ціноутворення"  Цей Закон встановлює відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій.  
    -6- Шеховцов О.Д. (в.о. № 52)
Доповнити законопроект статтею 1 такого змісту: "Стаття 1. Суб'єкти підприємницької діяльності можуть використовувати житлові будинки і приміщення для цієї діяльності без переведення їх у нежитлові і з оплатою комунальних по-слуг за тарифами і правилами, встановленими для житлових приміщень, якщо відповідно до цього Закону житлове приміщення не підлягає обов'язковому переведенню в нежитлове. Питання про обов'язкове переведення житлового будинку або приміщення в нежитлове порушується відповідними органами державної влади або органами місцевого самоврядування тільки за письмовою заявою громадянина, в якій обгрунтовується необхідність такого переведення в зв'язку з тим, що використання поруч з його житлом приміщення (будинку) для підприємницької діяльності по-збавляє заявника можливості використовувати своє житлове приміщення за призначенням. Факт використання житлового приміщення (будинку) для підприємницької діяльності в спосіб, який погіршує умови використання в якості житлових приміщень (будинків), які знаходяться поблизу, встановлюється спеціальною комісією, склад якої затверджується сільською (селищною, міською, районною) радою. До складу комісії обов'язково включаються депутати відповідної ради, спеціалісти органу санітарно-епідеміологічного нагляду та інші особи. Про перевірку використання житлового приміщення (будинку) для підприємницької діяльності складається акт, який підписують всі члени комісії. Якщо суб'єкт підприємницької діяльності протягом місяця з дня отримання копії акту не усунув причин, які погіршують умови використання в якості житлових приміщень (будинків), які знаходяться поблизу, на підставі заяви громадянина і акту рішення про обов'язкове переведення житлового приміщення (будинку) в нежитлове приймається виконав-чим комітетом сільської (селищної, міської, районної ради, районною державною адміністрацією). В разі неможливості переведення житлового приміщення (будинку) в нежитлове через істотне погіршання умов використання в якості житлових приміщень (будинків), які знаходяться поблизу, відповідний орган виконавчої влади вшиває передбачені законодавством заходи для припинення підприємницької діяльності. Рішення про обов'язкове переведення житлового приміщення (будинку) в нежитлове може бути оскаржено в суді."  
Відхилено . Запропонована норма не відноситься до предмету цього Закону (з автором пропозиції погоджено)   
2. 1. Установити, що суб'єкти підприємницької діяльності, які використовують житлові та нежитлові будинки і приміщення для провадження цієї діяльності:   -7- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Абзац 1 пункту 1 викласти у такій редакції: "Юридичні особи, які займають житлові чи нежитлові будинки або приміщення на основі права власності чи орендують їх:"  
Враховано частково   Стаття 1. Установити, що суб'єкти підприємницької діяльності, які використовують нежитлові будинки і приміщення належні їм на праві влас-ності або орендують їх на підставі договору для провадження цієї діяльності:  
    -8- Комітет з питань соціальної політики та праці
Виключити з абзацу першого частини першої законопроекту слово "житлові" виходячи з того, що запропоноване автором положення частини першої вступає в протиріччя з Житловим кодексом, який забороняє суб'єктам підприємницької діяльності використовувати жит-лові будинки i приміщення для провадження підприємницької діяльності.  
Враховано    
3. сплачують комунальні послуги за тарифами, які відшкодовують повну вартість їх надання, з урахуванням пропорційної частки витрат на утримання прибудинкової території;   -9- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
В абзаці 2 пункту 1 вилучити слова "з урахуванням пропорційної частки витрат на утримання прибудинкової території".  
Відхилено . Запропонована пропозиція протирічить діючому Земельному кодексу України  сплачують комунальні послуги за тарифами, які у встановленому законодавством порядку відшкодовують повну вартість їх надання та пропорційну частку витрат на утримання прибудинкової території;  
    -10- Ткаленко І.І. (в.о. № 90)
Абзац 2 п.1 після слова "які" доповнити словами: "у встановленому законодавством порядку".  
Враховано    
4. за несвоєчасні розрахунки за спожиті комунальні послуги сплачують пеню в розмірі, визначеному в договорах, але не менш як один відсоток суми заборгованості за кожний день прострочки.   -11- Шаров І.Ф.
Абзац 3 пункту 1 після слова "сплачують" викласти у такій редакції: "розмір пені визначається залежно від розміру несплаченого платежу".  
Враховано   за несвоєчасні розрахунки за спожиті комунальні послуги сплачують пеню в розмірі одного відсотку від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, якщо інший розмір пені не встановлено угодою сторін, але не більше 100 відсотків загальної суми боргу. Обов'язковою умовою договорів про на-дання комунальних послуг та утримання прибудинкових територій є забезпечення виконання забов'язань відповідно до чинного законодавства України.  
    -12- Самойленко Ю.І. (реєстр. картка № 375)
Абзац 3 пункту 1 викласти в редакції: "за несвоєчасні розрахунки за спожиті комунальні послуги сплачують пеню в розмірі, визначеному в договорах, або 1 відсоток су-ми заборгованості за кожний день прострочення, якщо більший розмір пені не передбачено угодою сторін.  
Враховано    
    -13- Зубов В.С. (реєстр. картка № 348)
Третій абзац пункту 1 викласти в такій редакцiї: "за несвоєчасні розрахунки за спожиті комунальні послуги сплачують пеню в розмірі одного відсотку суми заборгованості за кожний день прострочки".  
Враховано    
    -14- Комітет з питань соціальної політики та праці
Доповнити п.1 пунктом такої редакції: "У разі коли житлові приміщення, які належать громадянам або юридичним особам на праві власності, використовуються суб'єктами підприємницької діяльності не за призначенням (для підприємницької діяльності) вони не-суть відповідальність у десятикратному розмірі житлово-комунальних платежів або орендної плати за останні три місяці".  
Відхилено . Запропонована норма протирічить діючому Житловому кодексу України, яким використання житлових примі-щень не за призначенням заборонено.   
    -15- Ткаленко І.І. (в.о. № 90)
В зв'язку з тим, що вартість спожитих послуг може значно перевищувати суму, за якою споживач несе відповідальність (фізичні особи суб'єкти підприємницької діяльності, товариства з обмеженою відповідальністю та ін.) пункт 1 законопроекту доповнити частиною такого змісту: "Обов'язковою умовою договорів про надання комунальних послуг та утримання прибудинкових територій є забезпечення виконання забов'язань відповідно до чинного законодавства України.", Редакційна правка  
Враховано    
5. 3. Нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Законові.   -16- Комітет з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки
Пункт 3 доповнити абзацом такого змісту: "Кабінету Міністрів України привести свої рішення у відповідності з цим Законом".  
Враховано   Стаття 2. До приведення нормативно-правових актів у відповідність з нормами цього Закону вони діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом.  
6. 4. Цей Закон набирає чинності через десять днів з дня його опублікування.   -17- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Пункт 4 викласти у такій редакції: "Цей закон набирає чинності з 1 липня 1999 року. Для юридичних осіб, які повністю або частково фінансуються з Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим чи місцевих бюджетів, норми закону набирають чинності з 1 січня 2000 року.  
Враховано частково   Стаття 3. Цей Закон набирає чинності з 1 липня 1999 року.  
    -18- Комітет з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки
Відповідно до статті 94 Конституції України закон набирає чинності через десять днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше його опублікування. У зв'язку з цим, якщо це необхідно, то у пункті 4 проекту закону встановити інший строк набрання чинності, ніж це передбачено Конституцією України.  
Враховано