Кількість абзаців - 121 Таблиця поправок


Про Антидопінговий контроль (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ Про Антидопінговий контроль      ЗАКОН УКРАЇНИ Про антидопінговий контроль у спорті  
1. Цей Закон визначає загальні, правові, соціально-економічні і організаційні умови щодо участі державних органів, посадових осіб, установ та організацій незалежно від форм власності у виявленні, попередженні та контролі за використанням класів допінгових речовин і методів, а також у розробці та реалізації ефективних засобів боротьби з застосуванням допінгу, етичних норм чесної спортивної боротьби та запобігання негативного впливу допінгу на стан здоров'я громадян України.   -1- Ковалко М.П. (в.о. № 65)
У преамбулі виключити слова "загальні", оскільки слова "правові, соціально-економічні і організаційні" уже повністю визначають умови застосування закону.  
Враховано   Цей Закон визначає правові та організаційні умови здійснення антидопінгового контролю в Україні, участі відповідних установ та організацій у профілактиці, попередженні застосування і розповсюдження допінгу в спорті.  
    -2- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
У преамбулі після слів "Цей Закон визначає" вилучити текст "загальні,", а також вилучити текст "незалежно від форм власності".  
Враховано    
    -3- Деркач А.Л. (в.о. № 159)
Волков О.М. (в.о. № 208)
Преамбулу до законопроекту пропонуємо викласти у такій редакції: "Цей Закон визначає загальні, правові, соціально-економічні і організаційні умови щодо участі державних органів, посадових осіб, установ та організацій незалежно від форм власності у попередженні та контролі за використанням допінгових речовин і методів". Далі по тексту. в іншій редакції  
Враховано    
2. РОЗДІЛ I. Загальні положення       
3. Стаття 1. Визначення термінів      Стаття 1. Визначення термінів  
4. У цьому Законі терміни вживається в такому значенні:   -4- Борзов В.П. (реєстр. картка № 335)
Назву Закону доповнити текстом "в спорті." Преамбулу Закону викласти у такій редакції: "Цей Закон визначає правові та організаційні умови здійснення антидопінгового контролю в Україні, участі відповідних установ та організацій у профілактиці, попередженні застосування і розповсюдження допінгу в спорті."  
Враховано   У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:  
5. Допінг - засоби і методи (далі засоби), які застосовуються для підвищення працездатності спортсменів або тварин і входять до переліку, визначеного медичним кодексом Міжнародного Олімпійського комітету (МОК), комісіями міжнародних спортивних федерацій та Національним антидопінговим центром.   -5- Блохін О.В. (реєстр. картка № 418)
У частині першій і другій статті 1 слова: медичний Кодекс Міжнародного Олімпійського комітету привести у відповідність до нової редакції: "антидопінговий Кодекс Олімпійського руху" у відповідних відмінках.  
Враховано   допінг - препарати, речовини або засоби, що застосовуються для підвищення працездатності спортсменів є потенційно небезпечними для їхнього здоров'я і заборонені для використання антидопінговим Кодексом Олімпійського руху та компетентними органами відповідних спортивних організацій;  
6. Тестування на допінг - виконання стандартної процедури дослідження біопроби в відповідності з правилами і регламентом медичного кодексу МОК і комісій міжнародних спортивних федерацій з метою виявлення заборонених до вживання засобів.   -6- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
У статті 1 частині 2 після слів "стандартної процедури" доповнити словами "взяття та".  
Враховано в іншій редакції  тестування на допінг - виконання встановленої процедури взяття та дослідження біопроб спортсменів з метою виявлення присутності речовин або препаратів в їхньому організмі чи встановлення факту використання засобів, які заборонені антидопінговим Кодексом Олімпійського руху та компетентними органами відповідних спортивних організацій.  
    -7- Борзов В.П. (реєстр. картка № 335)
У статті 1 терміни "допінг" та "тестування на допінг" викласти у наступній редакції: "Допінг - препарат, речовина або засіб, які застосовуються для підвищення працездатності спортсменів, є потенційно небезпечними для здоров'я атлетів і заборонені для використання антидопінговим Кодексом Олімпійського руху або відповідними комісіями міжнародних спортивних організацій з видів спорту. Тестування на допінг - виконання встановленої процедури дослідження біопроби спортсмена з метою виявлення присутності речовини в організмі атлета чи встановлення факту використання засобу, які заборонені антидопінговим Кодексом Олімпійського руху або відповідними комісіями міжнародних спортивних організацій з видів спорту." в іншій редакції  
Враховано    
7. Стаття 2. Законодавство України про антидопінговий контроль      Стаття 2. Законодавство України про антидопінговий контроль у спорті  
8. Законодавство України про антидопінговий контроль базується на Конституції України, складається з цього Закону, інших законодавчих актів України, що видаються відповідно до них, міжнародних договорах і угодах в яких бере участь Україна.   -8- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
У статті 2, частині 1, текст "законодавчих актів України, що видаються відповідно до них, міжнародних договорах і угодах в яких бере участь Україна" замінити текстом "інших законів України, що не повинні йому суперечити, відповідних нормативних актів, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України". в іншій редакції  
Враховано   Законодавство України про антидопінговий контроль складається з цього Закону та інших законодавчих актів України. Якщо міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші норми, ніж ті, що передбачені цим Законом, то застосовуються норми міжнародного договору.  
9. Кабінет Міністрів України, міністерства і відомства видають нормативні акти щодо цього Закону лише у випадках, передбаченими законодавчими актами України.   -9- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
У статті 2 частину 2 викласти у редакції: "Кабінет Міністрів України, міністерства, інші органи виконавчої влади, видають нормативні акти стосовно антидопінгового контролю лише у випадках, передбачених законами України".  
Відхилено    
    -10- Сирота М.Д. (в.о. № 200)
В останньому реченні статті 2 слово "відомства" замінити словами "інші центральні органи виконавчої влади", а слово "нормативні" словами "нормативно-правові", що відповідатиме термінології Конституції України. Статтю 2 доповнити частиною другою такого змісту: "Встановлені цим Законом права і обов'язки поширюються на юридичних та фізичних осіб на території України".  
Враховано в іншій редакції   
    -11- Борзов В.П. (реєстр. картка № 335)
Статтю 2 викласти у наступній редакції: "Стаття 2. Законодавство України про антидопінговий контроль у спорті Законодавство України про антидопінговий контроль складається з цього Закону та інших законодавчих актів України. Якщо міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші норми, ніж ті, що передбачені цим Законом, то застосовуються норми міжнародного договору."  
Враховано    
    -12- Деркач А.Л. (в.о. № 159)
Волков О.М. (в.о. № 208)
Пропонуємо вилучити останній абзац статті 2.  
Враховано    
10. Стаття 3. Застосування Закону   -13- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Статтю 3 вилучити.  
Відхилено   Стаття 3. Організація та здійснення антидопінгового контролю  
    -14- Борзов В.П. (реєстр. картка № 335)
Статтю 3 викласти у наступній редакції: "Стаття 3. Організація та здійснення антидопінгового контролю На території України організація та здійснення антидопінгового контролю в спорті проводиться з дотриманням вимог антидопінгового Кодексу Олімпійського руху та покладається на Національний антидопінговий центр з лабораторією антидопінгового контролю, який створюється Кабінетом Міністрів України. Програма діяльності щодо профілактики, попередження застосування і розповсюдження допінгу в спорті розробляється Національним антидопінговим центром і затверджується Кабінетом Міністрів України. Тестування на допінг проводиться виключно лабораторією антидопінгового контролю з дотриманням вимог антидопінгового Кодексу Олімпійського руху. Тестуванню на допінг підлягають спортсмени України незалежно від віку, рівня майстерності, їх відомчої належності та місця перебування. Організатори змагань зобов'язані забезпечити умови для проведення тестування на допінг, зберігання біопроб, охорону службового приміщення з дотриманням вимог антидопінгового Кодексу Олімпійського руху та компетентних органів відповідних спортивних організацій. На території України реклама допінгових препаратів, речовин або засобів для використання в спорті заборонена."  
Враховано    
11. Встановлені цим Законом права і обов'язки поширюються на юридичних та фізичних осіб України.      На території України організація та здійснення антидопінгового контролю в спорті проводиться з дотриманням вимог антидопінгового Кодексу Олімпійського руху та покладається на Національний антидопінговий центр з лабораторією антидопінгового контролю, який створюється Кабінетом Міністрів України.  
12. Права і обов'язки іноземних осіб та осіб без громадянства, які проживають на території України визначаються цим Законом, правилами і регламентом медичного кодексу МОК і комісій міжнародних спортивних федерацій.   -15- Деркач А.Л. (в.о. № 159)
Волков О.М. (в.о. № 208)
Останній абзац статті 3 викласти у такій редакції: "Права і обов'язки іноземних осіб та осіб без громадянства, які проживають на території України щодо антидопінгового контролю, визначаються цим Законом..."Далі по тексту .  
Враховано   Програма діяльності щодо профілактики, попередження застосування і розповсюдження допінгу в спорті розробляється Національним антидопінговим центром і затверджується Кабінетом Міністрів України. Тестування на допінг проводиться виключно лабораторією антидопінгового контролю з дотриманням вимог антидопінгового Кодексу Олімпійського руху. Тестуванню на допінг підлягають спортсмени України незалежно від віку, рівня майстерності, їх відомчої належності та місця перебування. Організатори змагань зобов'язані забезпечити умови для проведення тестування на допінг, зберігання біопроб, охорону службового приміщення з дотриманням вимог антидопінгового Кодексу Олімпійського руху та компетентних органів відповідних спортивних організацій. На території України реклама допінгових препаратів, речовин або засобів для використання в спорті заборонена.  
    -16- Сирота М.Д. (в.о. № 200)
Не має необхідності в існуванні запропонованої статті 3 "Застосування Закону". Тому пропонуємо статтю 3 викласти в такій редакції: "Стаття 3. Виготовлення та придбання допінгових засобів. Допінгові засоби можуть виготовлятися лише з метою медичного використання або для науково-дослідної роботи. Їх кількість визначається Міністерством охорони здоров'я України. Перелік допінгових засобів, які дозволені для застосування на території України, встановлюється та періодично переглядається спеціально уповноваженим органом Міністерства охорони здоров'я України. Громадяни мають право придбати допінгові засоби лише за рецептом лікаря".  
Відхилено    
13. Стаття 4. Право на захист від побудження до застосування допінгових засобів   -17- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
У статті 4 друге речення викласти у редакції: "Такий захист гарантується державою і надається у випадках та формах, визначених чинним законодавством України".  
Відхилено   Стаття 4. Обов'язки осіб, які беруть участь в організації та здійсненні антидопінгового контролю  
14. Кожна особа має право на захист від побудження до застосування допінгових засобів. Такий захист гарантується державою і надається, виходячи з пріоритету прав і свобод особи, у випадках та формах, що визначені цим Законом та чинним законодавством України.   -18- Ковалко М.П. (в.о. № 65)
Якщо залишати статтю 4 у такій редакції, то необхідно внести доповнення до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за примушення осіб до застосування допінгових засобів, оскільки чинним законодавством така відповідальність не передбачена. Якщо цього не зробити, то статтю необхідно виключити.  
Враховано   Особи, які беруть участь в організації та здійсненні антидопінгового контролю, зобов'язані зберігати таємницю про результати тестування на допінг до прийняття остаточного рішення компетентними органами відповідних спортивних організацій.  
    -19- Борзов В.П. (реєстр. картка № 335)
"Стаття 4. Обов'язки осіб, які беруть участь в організації та здійсненні антидопінгового контролю Особи, які беруть участь в організації та здійсненні антидопінгового контролю, зобов'язані зберігати таємницю про результати тестування на допінг до прийняття остаточного рішення компетентними органами відповідних спортивних організацій."  
Враховано    
    -20- Григорович Л.С. (реєстр. картка № 320)
Статтю 4 пропоную вилучити.  
Враховано    
15. РОЗДІЛ ІІ Організаційна структура антидопінгового контролю       
16. Стаття 5. Структура антидопінгового контролю   -21- Ковалко М.П. (в.о. № 65)
Зазначені статті 5-9 виключити.  
Враховано частково   Стаття 5. Відповідальність за порушення законодавства про антидопінговий контроль у спорті  
    -22- Борзов В.П. (реєстр. картка № 335)
Статтю 5 викласти у новій редакції: "Стаття 5. Відповідальність за порушення законодавства про антидопінговий контроль у спорті У разі встановлення факту вживання спортсменом допінгу до нього відповідно до вимог антидопінгового Кодексу Олімпійського руху та компетентних органів відповідних спортивних організацій застосовуються такі санкції: попередження, визнання недійсними спортивних результатів, позбавлення спортивних медалей чи призів, виданих у натуральній або грошовій формі, тимчасова або довічна заборона брати участь у будь-яких спортивних змаганнях у будь-якій якості. Результат участі спортсменів у командних змаганнях, що розпочалися, анулюється в разі встановлення факту вживання допінгу одним із членів такої команди. Незнання спортсменами природи, складу, наслідків вживання заборонених в спорті речовин чи методів не є пом'якшуючою обставиною або підставою для звільнення від застосування санкцій. За розповсюдження допінгу в спорті винні особи несуть відповідальність згідно з законом України."  
Враховано    
17. До структури антидопінгового контролю відносяться:      У разі встановлення факту вживання спортсменом допінгу до нього відповідно до вимог антидопінгового Кодексу Олімпійського руху та компетентних органів відповідних спортивних організацій застосовуються такі санкції: попередження, визнання недійсними спортивних результатів, позбавлення спортивних медалей чи призів, виданих у натуральній або грошовій формі, тимчасова або довічна заборона брати участь у будь-яких спортивних змаганнях у будь-якій якості.  
18. - Національна Рада по боротьбі із застосуванням допінгу (далі Національна рада);      Результат участі спортсменів у командних змаганнях, що розпочалися, анулюється в разі встановлення факту вживання допінгу одним із членів такої команди.  
19. - Національний антидопінговий центр (далі НАЦ) при Національній Раді складається з служб антидопінгового контролю, які включають:      Незнання спортсменами природи, складу, наслідків вживання заборонених у спорті речовин чи методів не є обставиною, що пом'якшує вину, або підставою для звільнення від застосування санкцій.  
20. а) лабораторію антидопінгового контролю;      За розповсюдження допінгу в спорті винні особи несуть відповідальність згідно з законом України.  
21. б) відділ організації відбору і доставки біопроб;   -23- Шаров І.Ф.
Із статті 5 вилучити положення про запровадження спеціального державного контролю апарату щодо здійснення антидопінгового контролю.  
Враховано    
22. в) інформаційно-аналітичний відділ;       
23. г) юридичну групу;       
24. д) фінансову групу.       
25. - Національний Олімпійський комітет (далі НОК) України.       
26. Стаття 6. Національна рада по боротьбі із застосуванням допінгу       
27. Координація роботи по боротьбі з застосуванням, розповсюдженням і використанням допінгу, покладається на Національну Раду.   -24- Шаров І.Ф.
Із статті 6 вилучити положення про запровадження спеціального державного контролю апарату щодо здійснення антидопінгового контролю.  
Враховано    
28. Національна Рада утворюється Кабінетом Міністрів України терміном на чотири роки з представників центральних органів державної виконавчої влади, керівника та представників служб НАЦ, спортсменів, спеціалістів у галузі медицини та інших фахівців.       
29. Національна Рада діє згідно з положенням про неї, яке затверджується Кабінетом Міністрів України.       
30. Стаття 7. Основні завдання Національної Ради права та обов'язки її членів   -25- Борзов В.П. (реєстр. картка № 335)
Статті 7-20 вилучити  
Враховано    
31. Національна Рада:       
32. - розробляє і подає на затвердження Кабінету Міністрів України програму заходів по профілактиці, попередженню та недопущенню застосування допінгу і боротьбі з ним;   -26- Шаров І.Ф.
Із статті 7 вилучити положення про запровадження спеціального державного контролю апарату щодо здійснення антидопінгового контролю.  
Враховано    
33. - здійснює контроль за забезпеченням рівних прав для всіх видів спорту щодо проведення антидопінгового контролю;       
34. - представляє щорічну доповідь Кабінету Міністрів України по реалізації програми щодо профілактики, попередженню та недопущенню застосування допінгу і боротьби з ним;       
35. - здійснює арбітражні функції щодо застосування відповідних санкцій проти осіб, які порушили цей Закон, у відповідності з чинним законодавством України за поданням НОК, Держкомспорту, національних спортивних федерацій.       
36. Члени Національної Ради зобов'язані зберігати в таємниці інформацію про осіб, дії яких були спрямовані на порушення цього Закону.       
37. Стаття 8. Національний антидопінговий центр (НАЦ)       
38. Національний антидопінговий центр (НАЦ) при Національній Раді, який в установленому порядку акредитований МОК, є позавідомчим державним органом і у своїй діяльності керується Конституцією України, чинним законодавством України, правилами і регламентом медичного кодексу МОК та комісій міжнародних спортивних федерацій.   -27- Шаров І.Ф.
Із статті 8 вилучити положення про запровадження спеціального державного контролю апарату щодо здійснення антидопінгового контролю.  
Враховано    
39. Основні завдання НАЦ:       
40. - взяття біопроб на допінг;       
41. - дослідження біопроб на допінг;       
42. - облік та класифікація заборонених засобів;       
43. - організаційно-юридичні аспекти;       
44. - підготовка та видання методичних матеріалів з антидопінгового контролю;       
45. - співробітництво з міжнародним антидопінговими комісіями з різних видів спорту та національними спортивними федераціями.       
46. НАЦ діє згідно з положенням про неї, яке затверджується Національною Радою.       
47. Стаття 9. Права та обов'язки працівників НАЦ   -28- Блохін О.В. (реєстр. картка № 418)
Статтю 9 замінити статтею наступного змісту: "Стаття 9. Контроль за застосуванням заборонених засобів Національна Рада призначає уповноважених по проведенню інспекції щодо дотримання вимог цього Закону. Результати інспекцій фіксуються в протоколах, які передаються до Національної Ради, керівниками відповідних спортивних федерацій, копія - надається зацікавленій стороні. Вони вважаються дійсними до доведення протилежного. Особи, уповноважені по проведенню інспекції мають право відвідувати місця де проходять змагання чи тренування, і одержувати необхідну інформацію для виконання своїх повноважень. Поіменна інформація медичного характеру збирається лише лікарем уповноваженим по інспекції. Дії уповноважених по проведенню інспекції при виконанні ними своїх функціональних обов'язків регламентуються цим Законом, законодавством України і вимогами медичного кодексу МОК. Особи, які беруть участь у проведенні інспекції зобов'язані зберігати професійну таємницю і несуть адміністративну чи кримінальну відповідальність згідно законодавства України за розголошення результатів інспектування до прийняття остаточного рішення."  
Відхилено    
48. Служби антидопінгового контролю НАЦ мають право отримувати від юридичних та фізичних осіб документи необхідні для виконання своїх функціональних обов'язків, (календарні плани змагань та учбовотренувальних зборів та інші) залучати до участі у консультаціях з питань антидопінгового контролю фахівців відповідних організацій, відомств.       
49. Працівники НАЦ та особи, залучені до процедури взяття біопроб, зобов'язані зберігати в таємниці кодові номери, результати тестування і відповідають за дотриманням процедури взяття біопроб, зберігання, транспортування та оформлення протоколів, інших документів.       
50. Працівники служби антидопінгового контролю зобов'язані давати підписку про нерозголошення службової інформації з визначенням переліку цієї інформації.       
51. Національний антидопінговий центр має право укладати угоди з юридичними та фізичними особами на проведення дослідження біопроб або наукову роботу.       
52. Стаття 10. Основні завдання НОК України   -29- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 10. Назву статті доповнити "щодо антидопінгового контролю"  
Відхилено    
53. НОК України, при тісному співробітництві з МОК, відповідними міжнародним організаціями, НАЦ, національними спортивними федераціями, всебічно сприяє у впровадженні положень цього Закону серед спортсменів, тренерів та інших осіб, які мають відношення до участі, або беруть участь у підготовці спортсменів до змагань.   -30- Шаров І.Ф.
Із статті 10 вилучити положення про запровадження спеціального державного контролю апарату щодо здійснення антидопінгового контролю.  
Враховано    
    -31- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 10. Частину 1 вилучити.  
Враховано    
54. Основними завданнями НОК України є:   -32- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 10, частина 2. Перше речення після тексту "завданнями НОК України доповнити словами "щодо антидопінгового контролю". Стаття 10, частина 2. У пункті, що починається текстом "- сприяння", текст "участі або беруть участь у підготовці до змагань" замінити текстом "проведення чи підготовки змагань." Стаття 10, частина 2. У пункті, що починається текстом "- затвердження" вилучити слово "щодо".  
Відхилено    
55. - сприяння у дотриманні вимог цього Закону спортсменами, тренерами та іншими особами, які мають відношення до участі або беруть участь у підготовці до змагань;       
56. - затвердження регламенту щодо проведення антидопінгового контролю;       
57. - узгодження з НАЦ клопотання щодо застосування відповідних санкцій до спортсменів, які застосовували заборонені засоби;   -33- Сирота М.Д. (в.о. № 200)
Статтю 10 законопроекту пропонуємо також вилучити тому, що НОК є громадською організацією і свої завдання стосовно антидопінгового контролю здійснює відповідно до свого статусу та Положення про Національну Раду до якої входять представники НОК. В зв'язку з вищевказаними пропозиціями змінюється нумерація статей проекту Закону.  
Враховано    
58. - планування та організація проведення антидопінгового контролю під час змагань та учбовотренувальних зборів.   -34- Блохін О.В. (реєстр. картка № 418)
Статтю 10 замінити статтею наступного змісту: "Стаття 10. Особи або тварини, які підлягають тестуванню на допінг Тестування на допінг проходять особи або тварини, які беруть участь у спортивних змаганнях чи проходять підготовку до них незалежно від їх відомчої належності та рівня майстерності. Підставою для тестування на допінг спортсменів або тварин є заявки національних спортивних федерацій з видів спорту. Результати проведення антидопінгового контролю не підлягають розголошенню до остаточного підтвердження результатів тестування. До антидопінгового контролю можуть бути залучені будь-які спортсмени або тварини, що входять до складу національних збірних команд, команд спортивних організацій, товариств і відомств, спортивних учбових закладів та інші."  
Відхилено    
    -35- Деркач А.Л. (в.о. № 159)
Волков О.М. (в.о. № 208)
У статті 10 "Основні завдання НОК України "пропонуємо вилучити.  
Враховано    
    -36- Черненко В.Г. (в.о. № 48)
Статтю 10 пропоную вилучити.  
Враховано    
59. РОЗДІЛ ІІІ Організація роботи служб антидопінгового контролю       
60. Стаття 11. Контроль за застосуванням заборонених засобів       
61. Національна Рада разом з НАЦ призначає уповноважених по проведенню інспекції щодо дотримання вимог цього Закону. Результати інспекцій фіксуються в протоколах, які передаються до Національної Ради, керівниками відповідних спортивних федерацій, копія - надається зацікавленій стороні. Вони вважаються дійсними до доведення протилежного.       
62. Особи, уповноважені по інспекції мають право відвідувати місця де проходять змагання чи тренування, і одержувати необхідну інформацію для виконання своїх повноважень. Поіменна інформація медичного характеру збирається лише лікарем уповноваженим по інспекції.       
63. Дії уповноважених по інспекції при виконанні ними своїх функціональних обов'язків регламентуються цим Законом, чинним законодавством України і вимогами медичного кодексу МОК.       
64. Особи, які беруть участь у проведенні інспекції зобов'язані зберігати професійну таємницю і несуть адміністративну чи кримінальну відповідальність згідно законодавства України за розголошенням результатів інспектування.       
65. Стаття 12. Особи або тварини, які підлягають тестуванню на допінг       
66. Тестування на допінг проходять особи або тварини, які беруть участь у спортивних змаганнях чи проходять підготовку до них незалежно від їх відомчої належності та рівня майстерності.   -37- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 12, частина 1. Текст "проходять підготовку" замінити текстом "готуються", а текст "та рівня майстерності" замінити текстом ", рівня майстерності та інших обставин".  
Відхилено    
    -38- Черненко В.Г. (в.о. № 48)
У абзаці першому статті 12 після слів "до них" доповнити словами "у спортивних учбових закладах", а в останньому реченні цієї статті після слова "залучається" доповнити словами "трійка призерів".  
Відхилено    
    -39- Сирота М.Д. (в.о. № 200)
У статті 12 розділу ІІІ законопроекту (за новою нумерацією статті 10) "Особи та тварини, які підлягають тестуванню на допінг" останню частину пропонуємо викласти в наступній редакції: "До обов'язкового антидопінгового контролю залучається трійка призерів змагань".  
Відхилено    
67. Підставою для тестування на допінг спортсменів або тварин є заявки національних спортивних федерацій з видів спорту.   -40- Ковалко М.П. (в.о. № 65)
Частину другу статті 12 доповнити словами "чи подання обгрунтованих доказів у застосуванні допінгу". Тестування на допінг повинно проводитися також і у випадках подання обгрунтованих доказів про застосування допінгу (наприклад, лікар зробив заяву, що спортсмен прийняв заборонений препарат у його присутності або спортсмен, якого викрили у застосуванні допінгу заявляє, що аналогічні препарати він приймав разом з іншим спортсменом).  
Відхилено    
    -41- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 12, частина 2. Вилучити текст "спортсменів або тварин".  
Враховано    
68. Результати проведення антидопінгового контролю не підлягають розголошенню до остаточного підтвердження результатів тестування.   -42- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 12. Частину 3 викласти у редакції: "Оголошенню підлягають лише остаточні результати антидопінгового контролю. Оголошення проміжних результатів тестування забороняється і тягне за собою відповідальність згідно чинного законодавства". в іншій редакції  
Враховано    
69. До антидопінгового контролю можуть бути залучені будь-які спортсмени або тварини, що входять до складу національних збірних команд, команд спортивних організацій, товариств і відомств, спортивних учбових закладів та інші.       
70. До обов'язкового антидопінгового контролю за класичним регламентом залучаються призери змагань, кількість яких обумовлена цим Законом.   -43- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 12 . Частину 5 викласти у редакції: "Порядок визначення осіб та тварин для проведення антидопінгового контролю, його регламентація та проведення, визначаються цим Законом".  
Відхилено    
    -44- Сирота М.Д. (в.о. № 200)
Пропонуємо об'єднати статті 14 і 15 (за новою нумерацією статті 12) і викласти її в наступній редакції: "Стаття 12. Порядок і регламент проведення антидопінгового контролю. Антидопінговий контроль в Україні проводиться за регламентом медичного кодексу МОК і міжнародних спортивних федерацій, а також регламентом, затвердженим Державним комітетом України з фізичної культури і спорту, НОК України і узгодженим з національними спортивними федераціями. Відбір біопроб проводиться в обов'язковому порядку тільки працівниками служби антидопінгового контролю АЦ на змаганнях, що проводяться в Україні, а також на навчально-тренувальних зборах. Учасник змагань може бути неодноразово протестований впродовж змагань. Представники служб антидопінгового контролю за погодженням з головною суддівською колегією мають право, як виняток, провести тестування будь-якого спортсмена або тварини запідозрених у застосуванні допінгу. Всі спортсмени, тренери, лікарі і керівники команд повинні бути ознайомлені з процедурою антидопінгового контролю і зобов'язані виконувати встановлені вимоги визначені цим Законом та відповідними нормативно-правовими актами. Обов'язковому антидопінговому контролю підлягають спортсмени або тварини визначені Державним комітетом України з фізичної культури і спорту або національною спортивною федерацією. Визначення спортсмена або тварини для антидопінгового контролю підтверджується спеціальним повідомленням, ознайомлення з яким засвідчується підписом спортсмена. Спортсмен зобов'язаний з'явитися на пункт антидопінгового контролю із документом, що засвідчує його особу в зазначений у повідомлені термін. Неявка спортсмена впродовж визначеного терміну без поважної причини або відмова від проходження антидопінгового контролю, розцінюється, як факт застосування допінгу. З цього приводу керівником служби антидопінгового контролю затверджується протокол, що передається представникам Державного комітету з фізичної культури і спорту, НОК України та відповідній національній федерації. Спортсмен не має права залишати пункт антидопінгового контролю впродовж всієї процедури. В разі виклику спортсмена на церемонію нагородження на пункті антидопінгового контролю залишається його довірена особа."  
Відхилено    
71. Стаття 13. Обов'язкові умови організації роботи представників служб антидопінгового контролю       
72. На всіх змаганнях, незалежно від їх рангу, представник служби антидопінгового контролю входить до складу судівської колегії змагань з правами замісника головного судді.   -45- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 13, частина 1. Вилучити текст, "незалежно від їх рангу", а текст "з правами замісника" замінити текстом "на правах заступника".  
Враховано частково    
    -46- Ковалко М.П. (в.о. № 65)
У частині першій статті 13 слово "замісника" замінити словом "заступника".  
Відхилено    
    -47- Сирота М.Д. (в.о. № 200)
У першій частині статті 13 (11) законопроекту слово "замісника" замінити словом "заступника".  
Відхилено    
73. Головна суддівська колегія або жюрі зобов'язані забезпечити представників служб антидопінгового контролю протоколами стартів та підсумків змагань.       
74. Суддівська колегія на змаганнях зобов'язана виділяти не менше двох суддів, відповідальних за своєчасне прибуття спортсменів до пункту антидопінгового контролю.       
75. При проведенні антидопінгового контролю на змаганнях, або інших спортивних заходах, представники служби антидопінгового контролю розміщуються окремо від учасників змагань без права підсилення до них сторонніх осіб.   -48- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 13, частина 4. Наприкінці текст "без права підсилення до них сторонніх осіб" замінити текстом "та будь-яких інших осіб".  
Відхилено    
    -49- Ковалко М.П. (в.о. № 65)
У частині четвертій статті 13 слово "підсилення" замінити словом "доступу", оскільки замість слова "підсилення" мабуть повинно бути слово "підсилання", але тоді, якщо особу ніхто не підсилає, а вона за власною ініціативою хоче бути присутньою при проведенні антидопінгового контролю, то при такій редакції їй не можна буде заборонити це зробити. В той же час зміст закладається такий, щоб при проведенні антидопінгового контролю не було сторонніх осіб.  
Відхилено    
76. Організатори змагань зобов'язані забезпечити відповідні умови для проведення антидопінгового контролю і зберігання біопроб, охорону, приміщення представниками правоохоронних органів.       
77. Організатори змагань персонально відповідають за створення умов щодо проведення антидопінгового контролю у відповідності з Законом, правилами і регламентом, визначеним медичним кодексом МОК і відповідними міжнародними федераціями з видів спорту.       
78. Стаття 14. Порядок проведення антидопінгового контролю       
79. Антидопінговий контроль проводиться за одним із видів регламенту, що визначений правилами і регламентом медичного кодексу МОК і міжнародних спортивних федерацій, а також регламентом, затвердженим Національним Олімпійським Комітетом України і узгодженим із національними спортивними федераціями.       
80. Відбір біопроб проводиться в обов'язковому порядку працівниками служби антидопінгового контролю НАЦ на міжнародних змаганнях, що проводяться в Україні, на чемпіонатах України на всеукраїнських змаганнях, змаганнях спортивних учбових закладів, учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл, шкіл вищої спортивної майстерності, а також на навчально-тренувальних зборах.       
81. На технічній нараді представників команд та суддівської колегії, перед початок змагань оголошується визначений тип регламенту, що не може змінюватися протягом змагань, за виключенням тих випадків, коли зміни вносять щодо залучення до тестування на допінг, уповноважені представники міжнародної або національної спортивної федерації, Держкомспорту України в залежності від статусу змагань.   -50- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 14, частина 3. Текст "вносить щодо залучення до тестування на допінг, уповноважені представники міжнародної або національної спортивної федерації, Держкомспорту України в залежності від статусу змагань "замінити текстом "щодо залучення до тестування, в залежності від статусу змагань, вносять уповноважені представники міжнародної чи національної спортивної федерації, або Держкомспорту України".  
Відхилено    
82. Учасник змагань може бути протестований декілька разів протягом змагань. Представники служб антидопінгового контролю за погодженням з головною суддівською колегією мають право, як виняток, провести тестування будь-якого спортсмена або тварини запідозрених у застосуванні допінгу.   -51- Ковалко М.П. (в.о. № 65)
Частину четверту статті 14 після слів "тестування будь-якого спортсмена або тварини" доповнити словом "обгрунтовано" і далі за текстом. Не можна провадити тестування, якщо висловлюється необгрунтована підозра у застосуванні допінгу, а при такій редакції статті будь-яка підозра у застосуванні допінгу буде підставою для проведення тестування на допінг.  
Відхилено    
    -52- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 14, частина 4. У другому реченні вилучити текст ", як виняток,"  
Відхилено    
83. Представникам засобів масової інформації вхід до пункту антидопінгового контролю заборонено.       
84. Всі спортсмени, тренери, лікарі і керівники команд повинні бути ознайомлені з процедурою антидопінгового контролю і зобов'язані виконувати встановлені вимоги визначені цим Законом.   -53- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 14, остання частина. Вилучити текст "і зобов'язаний виконувати встановлені вимоги визначені цим Законом".  
Відхилено    
85. Стаття 15. Загальний регламент антидопінгового контролю       
86. Обов'язковому антидопінговому контролю підлягають призери змагань, спортсмени або тварини визначені Держкомспортом України або національною спортивною федерацією, а також спортсмени або тварини визначені жеребом.       
87. В командних змаганнях тестуванню підлягають не більше двох спортсменів із команд, що зайняли призові місця, а також від команд, визначених жеребом.   -54- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 15, частина 2. Текст "не більше двох спортсменів із" замінити текстом "один або два спортсмени із кожної з" .  
Відхилено    
88. Жеребкування мають право проводити технічні делегати міжнародної спортивної федерації, уповноважені Держкомспорту України, національної спортивної федерації, в залежності від статусу змагань, без присутності представників служб антидопінгового контролю.   -55- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 15. Частину 3 викласти у редакції: "В залежності від статусу змагань жеребкування проводять технічні делегати міжнародної чи національної спортивної федерації або уповноважені Держкомспорту України без присутності представників служб антидопінгового контролю".  
Відхилено    
    -56- Деркач А.Л. (в.о. № 159)
Волков О.М. (в.о. № 208)
Пропонуємо останній абзац статті 15 викласти так: "Жеребкування мають проводити технічні делегати міжнародної спортивної федерації, уповноважені Держкомспорту України, національної спортивної федерації, в залежності від статусу змагань."  
Відхилено    
89. Стаття 16. Регламент антидопінгового контролю по закритому графіку       
90. Антидопінговий контроль по закритому графіку проводиться на змаганнях, учбово-тренувальних зборах і не підлягає розголошенню на засіданнях суддівської, колегії, нараді представників команд.       
91. Тестуванню підлягають спортсменами або тварини визначені жеребом.       
92. У разі визначення спортсмена або тварини для антидопінгового контролю отримується спеціальне повідомлення, ознайомлення з яким засвідчується підписом. Спортсмен зобов'язаний з'явитися на пункт антидопінгового контролю із документом, що засвідчує його особу в зазначений у повідомленні термін.       
93. Неявка спортсмена протягом визначеного терміну без поважної причини або відмова від проходження антидопінгового контролю з вини самого спортсмена, тренера чи представника команди, розцінюється як факт застосування допінгу. З цього приводу керівником служби антидопінгового контролю затверджується протокол, що представляється представниками медичних комісій МОК, міжнародних спортивних федерацій, НОК України та відповідній національній федерації.   -57- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 16, частина 4. У другому реченні текст "керівникам служби антидопінгового контролю затверджується протокол, що" замінити текстом "представниками служби антидопінгового контролю складається протокол, який затверджується керівником служби і"  
Відхилено    
94. Спортсмен не має права залишити пункт антидопінгового контролю протягом всієї процедури визначеної МОК і міжнародної федерації. У разі виклику спортсмена на церемонію нагородження на пункті антидопінгового контролю залишається його довірена особа.   -58- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 16, частина 4. Перше речення після слів "всієї процедури" доповнити словом "тестування", а текст "міжнародної федерації" замінити текстом "відповідною міжнародною федерацією."  
Відхилено    
    -59- Деркач А.Л. (в.о. № 159)
Волков О.М. (в.о. № 208)
У третьому абзаці статті 16 незрозуміло, хто повинен підписувати ознайомлення щодо антидопінгового контролю. Треба пояснити.  
Відхилено    
95. РОЗДІЛ IV Відповідальність за застосування допінгу та порушення законодавства про антидопінговий контроль       
96. Стаття 17. Санкції та порядок їх застосування до спортсменів, які використали допінг       
97. Спортсмен або тварина в біопробах котрих встановлені речовини, які віднесені до переліку заборонених засобів медичного кодексу МОК, чи відповідної міжнародної федерації або в разі відмови від процедури тестування, вважається викритим у застосуванні допінгу і підлягає дискваліфікації;       
98. - при виявлені у застосуванні анаболічних стероїдів вперше - на 2 роки, вдруге довічно;   -60- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 17. Частину 2, що починається словами "Строки дискваліфікації" після слів "організаціями встановлюються" доповнити словом "ними".  
Відхилено    
99. - при виявлені у застосуванні симпатомиметиків і алкоголю вперше - на 6 місяців, вдруге - на 2 роки, за третім разом - довічно;   -61- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 17. В частині 3. Слова "заборонених засобів" перенести після тексту "При встановленні", а текст "останній" замінити текстом "цей спортсмен".  
Відхилено    
100. - при застосуванні беттаблокаторів і діуретиків вперше - на 2 роки в друге -довічно;   -62- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 17. В частині 4. Слова "заборонених засобів" перенести після тексту "При встановленні", а текст "останні дискваліфікуються" замінити текстом "цей спортсмен дискваліфікується".  
Відхилено    
101. - за неявку на пункт антидопінгового контролю у визначений час, за відмову пройти допінговий контроль, незалежно від мотивації, за відмову підписати спеціальне повідомлення про антидопінговий контроль, за спроби підміни осіб або тварин та біопроби, дискваліфікується на 2 роки.   -63- Деркач А.Л. (в.о. № 159)
Волков О.М. (в.о. № 208)
Початок другого та третього абзацу статті 17 пропонуємо викласти так: "При встановленні заборонених засобів в біопробі спортсмена, який виступає..."Далі по тексту.  
Відхилено    
102. Строки дискваліфікації спортсменів або тварин міжнародними спортивними організаціями встановлюються самостійно.   -64- Сирота М.Д. (в.о. № 200)
Абзац п'ятий статті 17 (13) розділу 1V законопроекту після слів "за неявку" доповнити словами "без поважних причин".  
Відхилено    
    -65- Ковалко М.П. (в.о. № 65)
Абзац п'ятий частини першої статті 17 після слова "за неявку" доповнити словами "без поважних причин" і далі за текстом. Не можна карати спортсмена за неявку на пункт антидопінгового контролю у визначений час з незалежних від нього поважних причин (наприклад, хвороба, аварія тощо).  
Відхилено    
103. При встановленні в біопробі спортсмена заборонених засобів, який виступає у складі естафети, багатомісного екіпажу (академічне веслування, веслування на байдарках і каноє, вітрильний та санний спорт, бобслей) останній дискваліфікується, а результат команди, екіпажу анулюється.       
104. При встановленні в біопробі спортсмена заборонених засобів, який виступає за команду в ігрових видах спорту, останні дискваліфікуються, і команді зараховується поразка в грі, під час якої було зафіксовано факт застосування допінгу.       
105. Спортсмени, які зайняли призові місця і були дискваліфіковані за застосування допінгу, зобов'язані повернути медалі, дипломи, грамоти, грошові та інші винагороди до відповідних організацій. Спортивний результат анулюється.       
106. Стаття 18. Умови та порядок використання допінгу за медичним призначенням   -66- Деркач А.Л. (в.о. № 159)
Волков О.М. (в.о. № 208)
Абзац перший статті 18 викласти у такій редакції: "У випадку встановлення у спортсмена або тварини заборонених речовин за медичним призначенням (при наявності відповідно заключення медичних працівників ветеринарної служби) останні не допускаються до участі у змаганнях на термін 6 місяців."  
Відхилено    
107. У випадку встановлення у спортсмена або тварини анаболічних стероїдів за медичним призначенням, при наявності заключення медичних працівників та працівників ветеринарної служби, останні не допускаються до участі в змаганнях на термін 6 місяців.   -67- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 18, частина 1. Текст "та працівників ветеринарної служби, останні" замінити текстом "або працівників ветеринарної служби. Такі спортсмени або тварини".  
Відхилено    
    -68- Сирота М.Д. (в.о. № 200)
Першу частину статті 18 (14) розділу ІV проекту Закону "Умови та порядок використання допінгу за медичним призначенням" пропонуємо викласти у такій редакції: "Спортсмени або тварини у яких встановлена наявність анаболічних стероїдів, застосованих за призначеним лікаря чи ветеринарного лікаря, при офіційному підтверджені цих спеціалістів, не допускаються до участі в змаганнях на термін: місяців."  
Відхилено    
108. Про факт лікування препаратами зазначеної групи відповідна медична установа чи організація зобов'язана надати інформацію до служби антидопінгового контролю НАЦ та головної суддівської колегії відповідних змагань.   -69- Сирота М.Д. (в.о. № 200)
Частину другу статті 18 (14) законопроекту після слова "медична" доповнити словами "або ветеринарна".  
Відхилено    
    -70- Черненко В.Г. (в.о. № 48)
Статтю 18 пропоную вилучити.  
Враховано    
109. Стаття 19. Відповідальність за порушення законодавства про антидопінговий контроль   -71- Шаров І.Ф.
Із статті 19 вилучити положення про юридичну відповідальність осіб в разі скоєння певних правопорушень.  
Враховано    
110. Порушення законодавства про антидопінговий контроль тягне за особою адміністративну або кримінальну відповідальність.   -72- Сирота М.Д. (в.о. № 200)
Необхідно доопрацювати статтю 19 (за новою нумерацією 16), оскільки реклама багатьох речовин, які можуть застосовуватись, як допінг (алкоголь, медикаменти) не заборонена законодавством України.  
Відхилено    
111. Відповідальність несуть фізичні особи винні у:       
112. - побудженні, спонуканні спортсмена до застосування допінгу;       
113. - розголошенні інформації, при виконанні робіт зазначених у ст. 7, 9, 11, 12, 13 цього Закону;       
114. - порушенні процедур, пов'язаних з проведенням антидопінгового контролю;       
115. - фальсифікації результатів тестування;   -73- Ковалко М.П. (в.о. № 65)
Адміністративна і кримінальна відповідальність за правопорушення зазначені в статті 19 не передбачена ні Кримінальним кодексом України, ні Кодексом України про адміністративні правопорушення, а тому без внесення відповідних доповнень до зазначених кодексів ця стаття не буде застосовуватися. У зв'язку з цим разом з проектом цього Закону необхідно внести проект закону України про доповнення відповідних кодексів за правопорушення, передбачені цією статтею або у статті "Прикінцеві положення" дати відповідні доручення Кабінету Міністрів України з цього питання.  
Враховано    
116. - допущенні халатності при виконанні службових, професійних обов'язків, при здійсненні антидопінгового контролю.   -74- Григорович Л.С. (реєстр. картка № 320)
Статтю 19 пропоную вилучити.  
Враховано    
117. Особи, які не мають медичної освіти і викриті у сприянні застосування заборонених засобів можуть бути притягнуті до відповідальності за "незаконне лікування" згідно чинного законодавства України.       
118. Законодавством України може бути встановлено відповідальність за інші порушення законодавства про антидопінговий контроль.       
119. Стаття 20. Міжнародні договори України       
120. Якщо міжнародним договором України встановлено інші правила ніж ті, що містяться в цьому Законі та інших законодавчих актах України, то застосовуються правила міжнародного договору.   -75- Беспалий Б.Я. (реєстр. картка № 404)
Стаття 20. Текст "інші правила" замінити текстом "інші норми", а текст "законодавчих" замінити текстом "нормативних".  
Відхилено   Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 2. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня введення в дію цього Закону: привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом та внести пропозиції щодо змін і доповнень до законів України; забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що не відповідають цьому Закону.  
    -76- Ковалко М.П. (в.о. № 65)
У статті 20 слова "Якщо міжнародними договором України" замінити словами "Якщо міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України," і далі за текстом. Така редакція щодо міжнародних договорів установлена статтею 9 Конституції України. Проект закону доповнити статтею 21 такого змісту: "Стаття 21. Прикінцеві положення. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування." Якщо є в цьому необхідність, то дати доручення Кабінету Міністрів України: прийняти та оприлюднити нормативно-правові акти, що випливають з цього Закону; привести свої рішення у відповідність з цим Законом; забезпечити перегляд і скасування міністерствами і відомствами актів, що не відповідають цьому Закону.  
Враховано в іншій редакції