Кількість абзаців - 161 Таблиця поправок


Про Концепцію державної інформаційної політики (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про Концепцію державної інформаційної політики
 
-1- Кармазін Ю.А.
Змінити назву проекту Закону, виклавши її наступним чином: «Про Основні засади державної інформаційної політики». Внести відповідні правки до тексту проекту Закону та назви і тексту додатку.
 
Враховано   Про Основні засади державної інформаційної політики
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. 1. Схвалити Концепцію державної інформаційної політики (додається).
 
   1. Схвалити Основні засади державної інформаційної політики (додається).
 
5. 2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
   2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
6. Голова Верховної Ради України
 
   Голова Верховної Ради України
 
7. СХВАЛЕНО Законом України
від 2010 р. №
 
-2- Кармазін Ю.А.
Пронумерувати всі окремі частини тексту проекту Концепції.
 
Відхилено   СХВАЛЕНО Законом України
від 2010 р. №
 
8. КОНЦЕПЦІЯ
 
   ОСНОВНІ ЗАСАДИ
 
9. державної інформаційної політики
 
   державної інформаційної політики
 
10. Сучасний стан інформаційної сфери, визначення проблем, на розв’язання яких спрямована державна інформаційна політика
 
-3- Кармазін Ю.А.
Вилучити з проекту Концепції розділ: «Сучасний стан інформаційної сфери, визначення проблем, на розв’язання яких спрямована державна інформаційна політика».
 
Відхилено   Сучасний стан інформаційної сфери, визначення проблем, на розв’язання яких спрямована державна інформаційна політика
 
11. Ця Концепція визначає мету, принципи, пріоритетні завдання та основні напрями діяльності держави з розвитку інформаційної сфери, що включає систему виробництва, використання ресурсів і регулювання суспільних відносин, пов’язаних з одержанням, використанням, поширенням та зберіганням інформації.
 
   Ці Основні засади визначають мету, принципи, пріоритетні завдання та основні напрями діяльності держави з розвитку інформаційної сфери, що включає систему виробництва, використання ресурсів і регулювання суспільних відносин, пов’язаних з одержанням, використанням, поширенням та зберіганням інформації.
 
12. Протягом останніх десятиріч в Україні спостерігається поступальний розвиток інформаційної сфери як особливої системи суспільних відносин, що виникають в усіх сферах життя і діяльності суспільства та держави в результаті одержання, використання, поширення та зберігання інформації, насамперед у сфері законодавчого закріплення права особи на інформацію та на вільне поширення її в країні і за кордоном, трансформації моделі взаємовідносин між органами державної влади та засобами масової інформації, створення національних систем і мереж інформації тощо.
 
   Протягом останніх десятиріч в Україні спостерігається поступальний розвиток інформаційної сфери як особливої системи суспільних відносин, що виникають в усіх сферах життя і діяльності суспільства та держави в результаті одержання, використання, поширення та зберігання інформації, насамперед у сфері законодавчого закріплення права особи на інформацію та на вільне поширення її в Україні і за кордоном, трансформації моделі взаємовідносин між органами державної влади та засобами масової інформації, створення національних систем і мереж інформації тощо.
 
13. В Україні відбувається стабільний розвиток і структуризація сегментів вітчизняного інформаційного ринку як системи економічних, організаційних і правових відносин щодо створення, продажу і купівлі інформаційних ресурсів, технологій, продукції та послуг.
 
   В Україні відбувається стабільний розвиток і структуризація вітчизняного інформаційного ринку як системи економічних, організаційних і правових відносин щодо створення, продажу і купівлі інформаційних ресурсів, технологій, продукції та послуг.
 
14. Для потреб ефірного телерадіомовлення в Україні використовується близько 3, 7 тисячі смуг радіочастот. Залежно від території розповсюдження програм на сьогодні в Україні функціонують:
 
   Для потреб ефірного телерадіомовлення в Україні використовується близько 3,7 тисячі смуг радіочастот. Залежно від території розповсюдження програм на сьогодні в Україні функціонують:
 
15. 14 загальнонаціональних каналів телевізійного мовлення;
 
   14 загальнонаціональних каналів телевізійного мовлення;
 
16. 7 регіональних каналів телевізійного мовлення;
 
   7 регіональних каналів телевізійного мовлення;
 
17. 32 регіональні канали телевізійного мовлення, що працюють у межах окремих областей;
 
   32 регіональні канали телевізійного мовлення, що працюють у межах окремих областей;
 
18. 15 загальнонаціональних каналів радіомовлення;
 
   15 загальнонаціональних каналів радіомовлення;
 
19. 13 регіональних каналів радіомовлення;
 
   13 регіональних каналів радіомовлення;
 
20. 22 регіональні канали радіомовлення, що працюють у межах окремих областей;
 
   22 регіональні канали радіомовлення, що працюють у межах окремих областей;
 
21. 309 місцевих каналів радіомовлення;
 
   309 місцевих каналів радіомовлення;
 
22. 805 багатоканальних кабельних телемереж, у тому числі за цифровими технологіями DVВ-С та ІРТV - 61 та 30 телемереж відповідно;
 
   805 багатоканальних кабельних телемереж, у тому числі за цифровими технологіями DVВ-С та ІРТV - 61 та 30 телемереж відповідно;
 
23. 82 телерадіоорганізації супутникового мовлення, які розповсюджують 90 теле- та 11 радіопрограм.
 
   82 телерадіоорганізації супутникового мовлення, які розповсюджують 90 теле- та 11 радіопрограм.
 
24. За даними Міністерства юстиції України, на сьогодні в країні зареєстровано близько 28 тис. періодичних друкованих видань, з них: видань газетного типу - понад 16 тис., журналів - понад 8 тис., інших видань журнального типу - понад 3 тис. видань.
 
   За даними Міністерства юстиції України, на сьогодні в Україні зареєстровано близько 28 тис. періодичних друкованих видань, з них: видань газетного типу - понад 16 тис., журналів - понад 8 тис., інших видань журнального типу - понад 3 тисячі.
 
25. Зареєстровано понад 4 тис. газет та понад 6 тис. журналів загальнодержавної сфери розповсюдження, близько 900 газет та понад
2 тис. журналів - зарубіжної, понад 400 газет та понад 900 журналів - регіональної, понад 12 тис. газет та близько 2 тис. журналів - місцевої сфери розповсюдження.
 
   Зареєстровано понад 4 тис. газет та понад 6 тис. журналів загальнодержавної сфери розповсюдження, близько 900 газет та понад 2 тис. журналів - зарубіжної, понад 400 газет та понад 900 журналів регіональної, понад 12 тис. газет та близько 2 тис. журналів - місцевої сфери розповсюдження.-
 
26. Переважна більшість друкованих засобів масової інформації загальнодержавної, значна їх кількість регіональної та місцевої сфери розповсюдження мають в Інтернеті електронні версії своїх видань. Телерадіоорганізації здійснюють трансляцію своїх програм також через Інтернет.
 
   Переважна більшість друкованих засобів масової інформації загальнодержавної, значна їх кількість регіональної та місцевої сфери розповсюдження мають в Інтернеті електронні версії своїх видань. Телерадіоорганізації здійснюють трансляцію своїх програм також через Інтернет.
 
27. Загальна кількість активних користувачів Інтернету в Україні становить близько 10 млн. Зазначений показник має тенденцію до зростання.
 
   Загальна кількість активних користувачів Інтернету в Україні становить близько 10 млн. Зазначений показник має тенденцію до зростання.
 
28. Разом з тим на шляху розвитку вітчизняної інформаційної сфери постає ряд проблем, до яких, зокрема, належать:
 
   Разом з тим на шляху розвитку вітчизняної інформаційної сфери постає низка проблем, до яких, зокрема, належать:
 
29. відсутність довгострокової державної стратегії щодо подальшого її розвитку;
 
   відсутність довгострокової державної стратегії щодо подальшого її розвитку;
 
30. недооцінка значення інформаційно-комунікаційного аспекту в процесі демократизації суспільства, розбудови держави, її європейської інтеграції;
 
   недооцінка значення інформаційно-комунікаційного аспекту в процесі демократизації суспільства, розбудови держави, її європейської інтеграції;
 
31. недосконалість законодавства про інформацію;
 
   недосконалість законодавства про інформацію;
 
32. намагання суб’єктів інформаційних відносин маніпулювати громадською думкою шляхом поширення недостовірної, неповної та упередженої інформації у засобах масової інформації;
 
   намагання суб’єктів інформаційних відносин маніпулювати громадською думкою шляхом поширення недостовірної, неповної та упередженої інформації у засобах масової інформації;
 
33. непрозорість відносин власності щодо засобів масової інформації;
 
   непрозорість відносин власності щодо засобів масової інформації;
 
34. наявність випадків порушення професійних прав журналістів, втручання в редакційну політику з боку власників засобів масової інформації, адміністративний тиск органів державної влади та органів місцевого самоврядування на журналістів, переслідування за критичні матеріали тощо;
 
   наявність випадків порушення професійних прав журналістів, втручання в редакційну політику з боку власників засобів масової інформації, адміністративний тиск органів державної влади та органів місцевого самоврядування на журналістів, переслідування за критичні матеріали тощо;
 
35. недостатній рівень державної підтримки виробництва і розповсюдження вітчизняної інформаційної продукції;
 
   недостатній рівень державної підтримки виробництва і розповсюдження вітчизняної інформаційної продукції;
 
36. наявність тенденцій до концентрації власності і монополізації сегментів вітчизняного інформаційного ринку, зокрема телебачення і радіомовлення;
 
   наявність тенденцій до концентрації власності і монополізації сегментів вітчизняного інформаційного ринку, зокрема телебачення і радіомовлення;
 
37. наявність значної кількості інформаційної продукції, що не відповідає вимогам законодавства, негативно впливає на систему суспільних цінностей, фізичний, психічний, інтелектуальний та моральний розвиток людини, призводить до деградації суспільства;
 
   наявність значної кількості інформаційної продукції, що не відповідає вимогам законодавства, негативно впливає на систему суспільних цінностей, фізичний, психічний, інтелектуальний та моральний розвиток людини, призводить до деградації суспільства;
 
38. зловживання правом на вільне одержання і поширення інформації, в результаті чого порушуються інші фундаментальні права і свободи людини, захищені Європейською конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод та Конституцією України;
 
-4- Колесніченко В.В.
В пункті 10 абзацу 9 пропонується замінити сполучник «та» на кому перед «Конституцією України» і після слів «Європейською конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод та Конституцією України» додати слова «Загальною декларацією прав людини та Європейською хартією регіональних мов або мов меншин;».
 
Відхилено   зловживання правом на вільне одержання і поширення інформації, в результаті чого порушуються інші фундаментальні права і свободи людини, що містяться в Європейській конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та Конституції України;
 
39. відсутність належних правових, організаційних та фінансово-матеріальних основ для створення системи суспільного телебачення і радіомовлення;
 
   відсутність належних правових, організаційних та фінансово-матеріальних основ для створення системи суспільного телебачення і радіомовлення;
 
40. висока інформаційна залежність України від зарубіжних інформаційних ресурсів;
 
   висока інформаційна залежність України від зарубіжних інформаційних ресурсів;
 
41. недостатній рівень використання української мови в аудіовізуальних (електронних) та друкованих засобах масової інформації, Інтернеті;
 
-5- Колесніченко В.В.
В пункті 13 абзацу 9 пропонується після слів «недостатній рівень використання української мови» додати слова «звуження використання російської та інших регіональних мов».
 
Відхилено   недостатній рівень використання української мови в аудіовізуальних (електронних) та друкованих засобах масової інформації, Інтернеті;
 
42. низька ефективність виконання державно-управлінських рішень, спрямованих на забезпечення захисту стратегічних національних інтересів на міжнародному рівні, зокрема щодо можливості контролювати і регулювати потоки інформації з-поза меж держави з метою додержання законів України, прав і свобод громадян, гарантування національної безпеки держави.
 
-6- Колесніченко В.В.
В абзаці 9 пропонується додати пункт 14: «встановлення штучних бар’єрів квотування інформаційного поля за мовною ознакою, що призводить до порушення прав людини.».
 
Відхилено   низька ефективність виконання рішень органів державної влади, спрямованих на забезпечення захисту стратегічних національних інтересів на міжнародному рівні, зокрема щодо можливості контролювати і регулювати потоки інформації з-поза меж держави з метою додержання законів України, прав і свобод людини, гарантування національної безпеки держави.
 
43. Розв’язання зазначених та інших проблем в інформаційній сфері потребує удосконалення державної інформаційної політики, зокрема щодо визначення механізму державного регулювання відносин у сфері забезпечення реалізації права кожного на доступ до інформації, зміцнення матеріально-технічних, фінансових, організаційних, правових і наукових основ інформаційної діяльності, сприяння постійному оновленню, збагаченню та зберіганню національних інформаційних ресурсів, сприяння міжнародному співробітництву в галузі інформації і гарантування інформаційного суверенітету України.
 
-7- Колесніченко В.В.
В абзаці 10 пропонується після слів «права кожного на доступ до інформації» додати слова «без дискримінації за етнічною, мовною, статевою тощо ознаками,».
 
Враховано   Розв’язання зазначених та інших проблем в інформаційній сфері потребує удосконалення державної інформаційної політики, зокрема щодо визначення механізму державного регулювання відносин у сфері забезпечення реалізації права кожного на доступ до інформації без дискримінації за етнічною, мовною, статевою та іншими ознаками, зміцнення матеріально-технічних, фінансових, організаційних, правових і наукових основ інформаційної діяльності, сприяння постійному оновленню, збагаченню та зберіганню національних інформаційних ресурсів, розвиток міжнародного співробітництва в галузі інформації і гарантування інформаційного суверенітету України.
 
44. Мета та основні принципи державної інформаційної політики
 
   Мета та основні принципи державної інформаційної політики
 
45. Основною метою реалізації державної інформаційної політики є створення політико-правових, економічних, організаційних та матеріально-технічних умов для формування сучасної моделі державної інформаційної політики, підвищення ефективності використання усіх видів інформаційних ресурсів і управління елементами інформаційно-комунікаційної інфраструктури, державної підтримки виробництва і розповсюдження вітчизняної інформаційної продукції, забезпечення розвитку та захисту вітчизняної інформаційної сфери тощо.
 
-8- Колесніченко В.В.
В абзаці 1 після слів «захисту вітчизняної інформаційної сфери» пропонується прибрати слово «тощо» та додати слова «виходячи з пріоритету прав і свобод людини і громадянина, її запитів та інтересів.».
 
Враховано   Основною метою реалізації державної інформаційної політики є створення політико-правових, економічних, організаційних та матеріально-технічних умов для формування сучасної моделі державної інформаційної політики, підвищення ефективності використання усіх видів інформаційних ресурсів і управління елементами інформаційно-комунікаційної інфраструктури, державної підтримки виробництва і розповсюдження вітчизняної інформаційної продукції, забезпечення розвитку та захисту вітчизняної інформаційної сфери виходячи з пріоритету прав і свобод людини і громадянина, її запитів та інтересів.
 
46. Державна інформаційна політика базується на принципах:
 
   Державна інформаційна політика базується на принципах:
 
47. верховенства права;
 
   верховенства права;
 
48. пріоритету прав і свобод людини і громадянина, зокрема права кожного на вільне одержання, використання, поширення та зберігання інформації;
 
   пріоритету прав і свобод людини, зокрема права кожного на вільне одержання, використання, поширення та зберігання інформації;
 
49. дотримання балансу інтересів особи, суспільства і держави, їх взаємної відповідальності;
 
-9- Колесніченко В.В.
В пункті 3 абзацу 2 пропонується після слів «дотримання балансу інтересів особи, суспільства і держави, їх взаємної відповідальності» додати слова «та безумовного забезпечення прав людини;».
 
Враховано   дотримання балансу інтересів особи, суспільства і держави, їх взаємної відповідальності та безумовного забезпечення прав людини;
 
50. захисту національних інтересів, зокрема у сфері інформаційної безпеки;
 
-10- Колесніченко В.В.
В пункті 4 абзацу 2 пропонується після слів «захисту національних інтересів» додати слова «та інтересів етнічних та мовних спільнот, які проживають на території України;».
 
Відхилено   захисту національних інтересів, зокрема у сфері інформаційної безпеки;
 
51. забезпечення культурної, ідеологічної та політичної багатоманітності в суспільстві;
 
-11- Колесніченко В.В.
В абзаці 2 пункті 5 пропонується після слів «забезпечення культурної» додати слово «мовної».
 
Враховано   забезпечення культурної, мовної, ідеологічної та політичної багатоманітності в суспільстві;
 
52. протекціоністської політики щодо виробництва і розповсюдження вітчизняної інформаційної продукції;
 
-12- Мовчан П.М.
Абзац «протекціоністської політики щодо виробництва і розповсюдження вітчизняної інформаційної продукції;» розділу «Мета та основні принципи державної інформаційної політики» в частині «Державна інформаційна політика базується на принципах:» викласти в такій редакції:
«протекціоністської політики щодо виготовлення державною мовою вітчизняної інформаційної продукції та її розповсюдження на всій території України;»
 
Відхилено   протекціоністської політики щодо виробництва і розповсюдження вітчизняної інформаційної продукції;
 
53. сприяння постійному збагаченню, оновленню та захисту національних інформаційних ресурсів;
 
   сприяння постійному збагаченню, оновленню та захисту національних інформаційних ресурсів;
 
54. забезпечення незалежності засобів масової інформації;
 
   забезпечення незалежності засобів масової інформації;
 
55. єдності, системності та координації дій органів державного управління і регулювання в інформаційній сфері;
 
   забезпечення системності та координації дій органів державного управління і регулювання в інформаційній сфері;
 
56. забезпечення охорони і захисту на належному рівні інформації, зокрема запобігання відповідно до закону розголошенню інформації з обмеженим доступом;
 
   забезпечення охорони і захисту інформації, зокрема запобігання відповідно до закону розголошенню інформації з обмеженим доступом;
 
57. впровадження демократичних стандартів щодо одержання, використання, поширення та зберігання інформації на міжнародному рівні;
 
   впровадження демократичних стандартів щодо одержання, використання, поширення та зберігання інформації на міжнародному рівні;
 
58. недопущення зловживання свободою діяльності засобів масової інформації на шкоду правам і свободам людини і громадянина.
 
-13- Мовчан П.М.
Розділ «Мета та основні принципи державної інформаційної політики» в частині «Державна інформаційна політика базується на принципах:» доповнити абзацами наступного змісту :
«захисту та утвердження української мови як державної ;»;
«забезпечення розвитку та збереження національної культури та спадщини.».
 
Відхилено   недопущення зловживання свободою діяльності засобів масової інформації на шкоду правам і свободам людини.
 
59. Пріоритетні завдання державної інформаційної політики
 
   Пріоритетні завдання державної інформаційної політики
 
60. Державна інформаційна політика спрямована на виконання таких завдань:
 
   Державна інформаційна політика спрямована на виконання таких завдань:
 
61. забезпечення розвитку вітчизняної інформаційної сфери з метою зміцнення цілісності країни на основі суспільних цінностей, завдань, ідей;
 
-14- Мовчан П.М.
Абзац перший після слів «Державна інформаційна політика спрямована на виконання таких завдань:» розділу «Пріоритетні завдання державної інформаційної політики» викласти в такій редакції редакції:
«забезпечення розвитку вітчизняної інформаційної сфери з метою консолідації української нації, зміцнення цілісності країни на основі суспільних цінностей, завдань, ідей;»
 
Враховано   забезпечення розвитку вітчизняної інформаційної сфери з метою консолідації української нації, зміцнення цілісності України на основі суспільних цінностей, завдань, ідей;
 
    -15- Колесніченко В.В.
В абзаці 2 після слів «на основі» пропонується додати слова «громадянської правосвідомості».
 
Відхилено    
62. неухильне забезпечення конституційного права кожного на одержання, використання, поширення та зберігання інформації, на вільне вираження своїх поглядів, в тому числі у засобах масової інформації;
 
-16- Колесніченко В.В.
В абзаці 3 після слів «вільне вираження своїх поглядів» пропонується додати слова «використання рідної мови».
 
Відхилено   забезпечення конституційного права кожного на одержання, використання, поширення та зберігання інформації, на вільне вираження своїх поглядів, у тому числі в засобах масової інформації;
 
63. забезпечення розвитку громадянського суспільства, його демократичних інституцій, зокрема вільного і безперешкодного функціонування засобів масової інформації, а також створення системи суспільного мовлення, сприяння розвитку соціально відповідальної журналістики;
 
   забезпечення розвитку громадянського суспільства, його демократичних інституцій, зокрема вільного і безперешкодного функціонування засобів масової інформації, а також створення системи суспільного мовлення, сприяння розвитку соціально відповідальної журналістики;
 
64. формування демократично орієнтованої громадської свідомості, сприяння розвитку духовності, культурних, освітньо-виховних і моральних засад, підвищення інтелектуального потенціалу Українського народу, збереження національної та культурної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України;
 
-17- Мовчан П.М.
Абзац четвертий після слів «Державна інформаційна політика спрямована на виконання таких завдань:» розділу «Пріоритетні завдання державної інформаційної політики» викласти в такій редакції :
«формування демократично орієнтованої громадської свідомості, сприяння розвитку духовності, культурних, освітньо-виховних і моральних засад, підвищення інтелектуального потенціалу Українського народу, збереження національної та культурної самобутності української нації, корінних народів та національних меншин України».
 
Враховано   формування демократично орієнтованої громадської свідомості, сприяння розвитку духовності, культурних, освітньо-виховних і моральних засад, підвищення інтелектуального потенціалу Українського народу, збереження національної та культурної самобутності української нації, корінних народів та національних меншин України;
 
    -18- Колесніченко В.В.
В абзаці 5:
- після слів «демократично орієнтованої громадської свідомості» пропонується додати слова «на принципах толерантності, взаємоповаги, багатокультурності й багатомовності;»;
- після слів «Українського народу, збереження національної та культурної самобутності всіх» забрати слова «корінних народів і національних меншин України» і додати слова «народів, національних меншин, етносів і культурних й мовних груп України;».
 
Відхилено    
65. забезпечення захисту на належному рівні прав власності на інформацію, авторських та суміжних прав, що не перешкоджатиме вільному вираженню поглядів і переконань, розвитку творчості, наукової діяльності тощо;
 
   забезпечення захисту на належному рівні прав на інформацію, авторських та суміжних прав, що не перешкоджатиме вільному вираженню поглядів і переконань, розвитку творчості, наукової діяльності тощо;
 
66. гарантування додержання права людини на захист від інформаційної продукції, що негативно впливає на фізичний, психічний, інтелектуальний та моральний розвиток людини;
 
   гарантування додержання права людини на захист від інформаційної продукції, що негативно впливає на фізичний, психічний, інтелектуальний та моральний розвиток людини;
 
67. проведення відкритої інформаційної політики у публічному секторі, що полягає у доведенні до громадськості повної та об’єктивної інформації про внутрішню і зовнішню політику України, врегулювання на законодавчому рівні питання щодо права на доступ до інформації, зокрема до інформації, яка становить суспільний інтерес;
 
   здійснення відкритої інформаційної політики в публічному секторі, що полягає у доведенні до громадськості повної та об’єктивної інформації про внутрішню і зовнішню політику України, врегулювання на законодавчому рівні питання щодо права на доступ до інформації, зокрема до інформації, яка становить суспільний інтерес;
 
68. забезпечення розвитку і функціонування української мови, зокрема у засобах масової інформації, гарантування вільного розвитку, використання і захисту російської, інших мов національних меншин України;
 
-19- Колесніченко В.В.
В абзаці 9 пропонується після слів «і захисту російської, інших мов національних меншин України» додати слова «регіональних мов».
 
Відхилено   забезпечення розвитку і функціонування української мови, зокрема у засобах масової інформації, гарантування вільного розвитку, використання і захисту російської, інших мов національних меншин України;
 
69. просування інтересів України у європейському та світовому просторі, утвердження її позитивного міжнародного іміджу;
 
   просування інтересів України у європейському та світовому просторі;
 
70. забезпечення інформаційного суверенітету України.
 
-20- Мовчан П.М.
Доповнити розділ «Пріоритетні завдання державної інформаційної політики» абзацами такого змісту:
«захист і збереження національної культурної спадщини як основи національної культури та пропагування української національної культури у всій її різноманітності за кордоном;»;
«забезпечення формування та збереження національної ідентичності в умовах глобалізаційних викликів;»;
«захист та утвердження української мови як державної, її розвиток і функціонування у всіх сферах суспільного життя, в тому числі у публічному секторі та у засобах масової інформації, гарантування вільного розвитку, використання і захисту мов національних меншин України;»
 
Відхилено   забезпечення інформаційного суверенітету України.
 
71. Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики
 
   Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики
 
72. Основними напрямами реалізації державної інформаційної політики є:
 
   Основними напрямами реалізації державної інформаційної політики є:
 
73. у законодавчій сфері:
 
   у законодавчій сфері:
 
74. - приведення законодавства про інформацію у відповідність із сучасними вимогами, адаптація його до норм та стандартів законодавства Європейського Союзу, зокрема впровадження демократичних стандартів щодо реалізації права кожного на доступ до інформації;
 
-21- Колесніченко В.В.
В абзаці 1.1.1 після слів «законодавства Європейського Союзу» пропонується додати слова «Ради Європи».
 
Відхилено   - приведення законодавства про інформацію у відповідність із сучасними вимогами, адаптація його до норм та стандартів законодавства Європейського Союзу, зокрема впровадження демократичних стандартів щодо реалізації права кожного на доступ до інформації;
 
75. - врегулювання питань щодо створення системи суспільного телебачення і радіомовлення в Україні;
 
   - врегулювання питань щодо створення системи суспільного телебачення і радіомовлення в Україні;
 
76. - врегулювання відносин, які виникають у процесі провадження журналістами та іншими працівниками засобів масової інформації професійної діяльності;
 
   - врегулювання відносин, які виникають у процесі провадження журналістами та іншими працівниками засобів масової інформації професійної діяльності;
 
77. - забезпечення прозорості відносин власності стосовно засобів масової інформації;
 
   - забезпечення прозорості відносин власності стосовно засобів масової інформації;
 
78. - встановлення порядку надання статусу засобів масової інформації веб-ресурсам вітчизняного сегмента Інтернету відповідно до положень статей 8 і 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод;
 
-22- Колесніченко В.В.
В абзаці 1.1 пропонується додати абзац 1.1.6: «ліквідація штучних перепон розвитку інформаційної сфери України;».
 
Враховано   - визначення порядку надання статусу засобів масової інформації веб-ресурсам вітчизняного сегмента Інтернету відповідно до положень статей 8 і 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод;
- усунення перепон розвитку інформаційної сфери України;
 
79. - запровадження дієвого державного, парламентського та громадського контролю за дотриманням вимог законодавства про інформацію і встановлення відповідальності за його порушення;
 
   - запровадження дійового державного, парламентського та громадського контролю за дотриманням вимог законодавства про інформацію і встановлення відповідальності за його порушення;
 
80. у зовнішньополітичній сфері:
 
   у зовнішньополітичній сфері:
 
81. - забезпечення вільного доступу громадян України до зарубіжних інформаційних ресурсів, адаптації інформаційної продукції зарубіжних виробників для вітчизняних споживачів;
 
-23- Кармазін Ю.А.
В абзаці «у зовнішньополітичній сфері:» частини «Основними напрямами державної інформаційної політики є:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» підабзац перший розділити на два підабзаци та викласти в такій редакції:
«- забезпечення вільного доступу громадян України до зарубіжних інформаційних ресурсів:
- локалізації (перекладу українською мовою) інформаційної продукції зарубіжних виробників для вітчизняних споживачів;», змінити нумерацію подальших під абзаців;».
 
Відхилено   - забезпечення вільного доступу громадян України до зарубіжних інформаційних ресурсів, адаптації інформаційної продукції іноземних виробників для вітчизняних споживачів;
 
    -24- Колесніченко В.В.
В абзаці 1.2.1 пропонується після слів «для вітчизняних споживачів» додати слова «з урахуванням права громадян України на отримання інформації рідною мовою;».
 
Відхилено    
82. - сприяння задоволенню інформаційних потреб закордонних українців;
 
-25- Колесніченко В.В.
В абзаці 1.2.2 пропонується після слів «інформаційних потреб закордонних українців» додати слова «і громад мовних та національних меншин;».
 
Відхилено   - сприяння задоволенню інформаційних потреб закордонних українців;
 
83. - сприяння створенню та розповсюдженню інформаційної продукції українською мовою в глобальних комп’ютерних мережах і системах;
 
   - сприяння створенню та поширенню інформаційної продукції українською мовою у глобальних комп’ютерних мережах і системах;
 
84. - формування позитивного міжнародного іміджу України;
 
   - формування позитивного міжнародного іміджу України;
 
85. у внутрішньополітичній сфері:
 
   у внутрішньополітичній сфері:
 
86. - забезпечення прозорості і публічності діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування під час прийняття управлінських рішень, зокрема впровадження демократичних принципів їх взаємовідносин із засобами масової інформації;
 
   - забезпечення прозорості і публічності діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування під час прийняття управлінських рішень, зокрема впровадження демократичних принципів їх взаємовідносин із засобами масової інформації;
 
87. - активне залучення засобів масової інформації до обговорення соціально значущих проблем, ідей та проектів з метою підготовки громадськості до сприйняття нових явищ суспільного життя;
 
   - активне залучення засобів масової інформації до обговорення соціально значущих проблем, ідей та проектів з метою підготовки громадськості до сприйняття нових явищ суспільного життя;
 
88. - сприяння удосконаленню порядку надання освітніх, навчально-виховних та інших послуг в інформаційній сфері з метою підвищення культурно-освітнього рівня українського суспільства;
 
   - сприяння удосконаленню порядку надання освітніх, навчально-виховних та інших послуг в інформаційній сфері з метою підвищення культурно-освітнього рівня українського суспільства;
 
89. - підвищення ефективності використання інформаційної продукції для пропаганди культурних і духовних цінностей України, їх популяризації за кордоном;
 
   - підвищення ефективності використання інформаційної продукції для пропаганди культурних і духовних цінностей України, їх популяризації за кордоном;
 
90. - піднесення авторитету вітчизняної журналістики, зокрема шляхом сприяння самоорганізації журналістського середовища, підвищення рівня редакційної незалежності;
 
-26- Колесніченко В.В.
В абзаці 1.3.5 після слів «підвищення рівня редакційної незалежності» пропонується додати слова «виховання журналістських кадрів на принципах демократії, громадянської та професійної відповідальності, толерантності та незаангажованості;».
 
Відхилено   - піднесення авторитету вітчизняної журналістики, зокрема шляхом сприяння самоорганізації журналістського середовища, підвищення рівня редакційної незалежності;
 
91. в економічній сфері:
 
   в економічній сфері:
 
92. - створення конкурентоспроможної національної системи виробництва інформаційної продукції, розвинутої інформаційно-комунікаційної інфраструктури;
 
   - створення конкурентоспроможної національної системи виробництва інформаційної продукції, розвинутої інформаційно-комунікаційної інфраструктури;
 
93. - модернізація та реформування державних засобів масової інформації;
 
   - модернізація та реформування державних засобів масової інформації;
 
94. - сприяння розвитку конкуренції, вдосконалення антимонопольної політики в інформаційній сфері, зокрема, шляхом розроблення і здійснення комплексу заходів, спрямованих на запобігання надходженню контрафактної інформаційної продукції, захисту вітчизняного інформаційного ринку, вітчизняного виробника та споживачів;
 
   - сприяння розвитку конкуренції, вдосконалення антимонопольної політики в інформаційній сфері, зокрема, шляхом розроблення і здійснення комплексу заходів, спрямованих на запобігання надходженню контрафактної продукції, захист вітчизняного інформаційного ринку, вітчизняного виробника та споживачів;
 
95. - забезпечення розвитку та підвищення ефективності використання об’єктів інформаційно-комунікаційної інфраструктури, які мають стратегічне значення для економіки та національної безпеки, з урахуванням конвергенції (поєднання) засобів мовлення та зв’язку, а також розвитку новітніх мультимедійних технологій;
 
   - забезпечення розвитку та підвищення ефективності використання об’єктів інформаційно-комунікаційної інфраструктури, які мають стратегічне значення для економіки та національної безпеки, з урахуванням конвергенції (поєднання) засобів мовлення та зв’язку, а також розвитку новітніх мультимедійних технологій;
 
96. - забезпечення захисту прав споживачів інформаційної продукції шляхом сертифікації обладнання і послуг, контролю їх якості;
 
-27- Мовчан П.М.
В частині «Основними напрямами реалізації державної інформаційної політики є:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» абзац «в економічній сфері:» доповнити підабзацом такого змісту:
«- стимулювання культурних та громадських організацій в реалізації проектів, спрямованих на підвищення рівня цифрового доступу до національного культурного надбання;»
 
Враховано   - забезпечення захисту прав споживачів інформаційної продукції шляхом сертифікації обладнання і послуг, контролю їх якості;
- стимулювання культурних та громадських організацій до реалізації проектів, спрямованих на підвищення рівня цифрового доступу до національного культурного надбання;
 
97. у науково-технологічній сфері:
 
   у науково-технологічній сфері:
 
98. - сприяння організації фундаментальних та прикладних наукових досліджень в галузі інформаційної діяльності, зокрема розробленню та впровадженню новітніх інформаційно-комунікаційних технологій;
 
   - сприяння організації фундаментальних та прикладних наукових досліджень у сфері інформаційної діяльності, зокрема розробленню та впровадженню новітніх інформаційних та комунікаційних технологій;
 
99. - підтримка проведення наукових досліджень щодо підвищення рівня плюралізму в засобах масової інформації, а також сприяння поширенню інформації про розвиток та впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема про вплив цифрового телебачення і радіомовлення на розвиток суспільства;
 
   - підтримка проведення наукових досліджень щодо підвищення рівня плюралізму в засобах масової інформації, а також сприяння поширенню інформації про розвиток та впровадження новітніх інформаційних та комунікаційних технологій, зокрема про вплив цифрового телебачення і радіомовлення на розвиток суспільства;
 
100. - створення необхідних умов для реалізації права інтелектуальної власності;
 
   - створення необхідних умов для реалізації права інтелектуальної власності;
 
101. у сфері освіти:
 
   у сфері освіти:
 
102. - розроблення державних стандартів освіти у сфері діяльності засобів масової інформації;
 
   - розроблення державних стандартів освіти у сфері діяльності засобів масової інформації;
 
103. - запровадження у навчальних закладах систем електронного документообігу із використанням електронного цифрового підпису;
 
   - запровадження у навчальних закладах систем електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису;
 
104. - сприяння розробленню інформаційних технологій і їх впровадженню в навчальний процес;
 
   - сприяння розробленню інформаційних технологій та їх впровадженню в навчальний процес;
 
105. - сприяння впровадженню в навчальних закладах єдиної програмно-апаратної платформи, що використовується у навчально-науковому, методичному та інформаційно-організаційному процесах, з метою створення і формування єдиної інформаційної системи безперервної освіти;
 
   - сприяння впровадженню в навчальних закладах єдиної програмно-апаратної платформи, що використовується у навчально-науковому, методичному та інформаційно-організаційному процесах, з метою створення і формування єдиної інформаційної системи безперервної освіти;
 
106. - створення баз даних щодо напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців;
 
   - створення баз даних щодо напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців;
 
107. - підвищення рівня підготовки фахівців з питань інформаційних технологій у навчальних закладах усіх рівнів акредитації;
 
   - підвищення рівня підготовки фахівців з питань інформаційних технологій у навчальних закладах усіх рівнів акредитації;
 
108. - забезпечення доступу всіх учасників навчального і наукового процесів вищих навчальних закладів до світових інформаційних наукових джерел;
 
   - забезпечення доступу всіх учасників навчального і наукового процесів у вищих навчальних закладах до світових інформаційних наукових джерел;
 
109. у сфері захисту від втручання у сферу особистого і сімейного життя людини та захисту суспільної моралі:
 
   у сфері захисту від втручання у сферу особистого і сімейного життя людини та захисту суспільної моралі:
 
110. - забезпечення дотримання норм суспільної моралі, насамперед обмеження розповсюдження інформаційної продукції, здатної завдати шкоди людині і суспільству, зокрема щодо проявів нетерпимості, українофобії, расизму, шовінізму, ксенофобії і антисемітизму, згідно із законом, що є необхідним у демократичному суспільстві в інтересах національної та громадської безпеки чи економічного добробуту країни, для запобігання заворушенням чи злочинам, для захисту прав і свобод людини;
 
-28- Колесніченко В.В.
В абзаці 1.6.1 після слів «зокрема щодо проявів нетерпимості, українофобії» пропонується додати слово «русофобії;».
 
Враховано редакційно   - забезпечення дотримання норм суспільної моралі, насамперед обмеження поширення інформаційної продукції, яка може завдати шкоди людині і суспільству, зокрема щодо привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, проявів шовінізму і ксенофобії, згідно із законом, що є необхідним у демократичному суспільстві в інтересах національної та громадської безпеки чи економічного добробуту країни, для запобігання заворушенням чи злочинам, для захисту прав і свобод людини;
 
111. - гарантування права особи на спростування поширених у засобах масової інформації неправдивих відомостей, що її стосуються;
 
   - гарантування права особи на спростування поширених у засобах масової інформації неправдивих відомостей, що її стосуються;
 
112. - консолідація дій органів державної влади та суспільства, спрямованих на запобігання розповсюдженню інформаційної продукції, що негативно впливає на фізичний, психічний, інтелектуальний та моральний розвиток дітей;
 
   - консолідація дій органів державної влади та суспільства, спрямованих на запобігання поширенню інформаційної продукції, що негативно впливає на фізичний, психічний, інтелектуальний та моральний розвиток дітей;
 
113. у сфері державної безпеки:
 
   у сфері державної безпеки:
 
114. - забезпечення дієвого захисту інформаційного суверенітету України, зокрема вітчизняного сегмента Інтернету;
 
-29- Мовчан П.М.
Перший підабзац абзацу «у сфері державної безпеки» в частині «Основними напрямами реалізації державної інформаційної політики є:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» викласти в такій редакції:
«забезпечення дійового захисту інформаційного суверенітету України, зокрема національного книговидання, виготовлення національної теле- та аудіо-продукції, в тому числі для дітей та юнацтва, вітчизняного сегмента Інтернету;»
 
Враховано   - забезпечення дійового захисту інформаційного суверенітету України, зокрема національного книговидання, виготовлення національної теле- та аудіопродукції, в тому числі для дітей та юнацтва, вітчизняного сегмента Інтернету;
 
115. - активне залучення засобів масової інформації до боротьби з проявами корупції та іншими явищами, які загрожують національній безпеці України, зокрема надання журналістам права не повідомляти про джерело інформації, крім законодавчо установлених випадків, коли така інформація оприлюднюється за рішенням суду;
 
   - активне залучення засобів масової інформації до боротьби з проявами корупції та іншими явищами, які загрожують національній безпеці України, зокрема надання журналістам права не повідомляти про джерело інформації, крім випадків, коли це передбачено законом;
 
116. - недопущення будь-яких проявів цензури, інших дій, які перешкоджають провадженню журналістами професійної діяльності.
 
   - недопущення будь-яких проявів цензури, інших дій, які перешкоджають провадженню журналістами професійної діяльності.
 
117. Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:
 
   Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:
 
118. внесення змін до законодавства щодо:
 
   внесення змін до законодавства щодо:
 
119. - запобігання процесам концентрації власності у засобах масової інформації та монополізації вітчизняного інформаційного ринку (субринків), зокрема телебачення і радіомовлення;
 
-30- Кармазін Ю.А.
В абзаці «внесення змін до законодавства щодо:» частини «Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» підабзац перший викласти в такій редакції:
«- запобігання процесам концентрації власності у засобах масової інформації та кабельного телерадіомовлення і монополізації вітчизняного інформаційного ринку (субринків), зокрема телебачення і радіомовлення і введення заборони контролю однією фізичною чи юридичною особою більш ніж 5% ринку (субринку);
 
Відхилено   - запобігання процесам концентрації власності у засобах масової інформації та монополізації вітчизняного інформаційного ринку (субринків), зокрема телебачення і радіомовлення;
 
120. - забезпечення прозорості відносин власності стосовно засобів масової інформації з метою унеможливлення маніпулювання свідомістю громадян та громадською думкою;
 
-31- Кармазін Ю.А.
В абзаці «внесення змін до законодавства щодо:» частини «Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» підабзац другий викласти в такій редакції:
«забезпечення прозорості відносин власності стосовно засобів масової інформації та кабельного телерадіомовлення, шляхом обов’язкового оприлюднення інформації щодо осіб, які безпосереднє або опосередковане володіють часткою в юридичній особі, якій належить засіб масової інформації, одноосібне або разом з іншими особами, що презентує еквівалент 5 чи більше відсотків статутного капіталу або голосів такої юридичної особи, або можливість справляти вирішальний вплив на управління, або діяльність такої юридичної особи на основі угоди або будь-яким іншим чином, з метою унеможливлення маніпулювання свідомістю громадян та громадською думкою;»;
 
Відхилено   - забезпечення прозорості відносин власності стосовно засобів масової інформації з метою унеможливлення маніпулювання свідомістю громадян та громадською думкою;
 
121. - удосконалення процедури реєстрації та перереєстрації друкованих засобів масової інформації, зокрема щодо недопущення зловживання правом на заснування періодичних видань, дублювання їх назв тощо;
 
   - удосконалення процедури реєстрації та перереєстрації друкованих засобів масової інформації, зокрема щодо недопущення зловживання правом на заснування періодичних видань, дублювання їх назв тощо;
 
122. - визначення механізму реалізації права кожного на доступ до інформації, якою володіють суб’єкти владних повноважень;
 
   - визначення механізму реалізації права кожного на доступ до інформації, яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень;
 
123. - посилення відповідальності за порушення законодавства про інформацію та у сфері захисту суспільної моралі;
 
   - посилення відповідальності за порушення законодавства про інформацію та у сфері захисту суспільної моралі;
 
124. - регулювання відносин, пов’язаних з обігом інформаційної продукції, що негативно впливає на фізичний, психічний, інтелектуальний та моральний розвиток людини;
 
-32- Кармазін Ю.А.
Доповнити абзац «внесення змін до законодавства щодо:» частини «Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» підабзацем третім у такій редакції:
«ліквідація відомчих друкованих видань і розміщення нормативно-правових актів органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Інтернет із наданням безоплатного доступу всім користувачам.», змінивши подальшу нумерацію під абзаців;
 
Відхилено   - регулювання відносин, пов’язаних з обігом інформаційної продукції, що негативно впливає на фізичний, психічний, інтелектуальний та моральний розвиток людини;
 
125. забезпечення розвитку сфери друкованих засобів масової інформації (преси), а саме:
 
   забезпечення розвитку сфери друкованих засобів масової інформації (преси), а саме:
 
126. - реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації;
 
   - реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації;
 
127. - встановлення порядку надання дозволу на розповсюдження зарубіжного друкованого засобу масової інформації;
 
   - визначення порядку надання дозволу на розповсюдження іноземного друкованого засобу масової інформації;
 
128. забезпечення розвитку сфери телебачення і радіомовлення, а саме:
 
   забезпечення розвитку сфери телебачення і радіомовлення, а саме:
 
129. - збільшення площі покриття території України сигналами телерадіомовлення вітчизняних аудіовізуальних засобів масової інформації, зокрема в прикордонних районах України, що передбачається Планом розвитку національного телерадіоінформаційного простору України;
 
   - збільшення площі покриття території України сигналами телерадіомовлення вітчизняних аудіовізуальних засобів масової інформації, зокрема в прикордонних районах України, що передбачається Планом розвитку національного телерадіоінформаційного простору;
 
130. - внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо заборони створення і діяльності телерадіоорганізацій, засновником (співзасновниками) та/або власником (власниками) яких є нерезидент (нерезиденти), зареєстрований (зареєстровані) в офшорних зонах або в країнах, законодавство яких не передбачає подання інформації про засновників або власників за запитом української сторони; поетапного встановлення квот щодо присутності в ефірі телерадіоорганізації аудіовізуального продукту, виготовленого в одній країні; заборони втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування у діяльність телерадіоорганізацій, а також удосконалення нормативно-правового регулювання питань щодо користування каналами мовлення, ретрансляції програм, використання радіочастотного ресурсу України, стандартів діяльності телерадіоорганізацій, збалансування інтересів вітчизняних телерадіоорганізацій всіх форм власності, забезпечення проведення прозорої процедури ліцензування їх діяльності;
 
-33- Кармазін Ю.А.
В абзаці «забезпечення розвитку сфери телебачення і радіомовлення, а саме:» частини «Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» підабзац другий викласти в такій редакції:
«- внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо:
а) заборони створення і діяльності телерадіоорганізацій та кабельного телерадіомовлення, засновником (співзасновниками) та/або власником (власниками) яких є нерезидент (нерезиденти), зареєстрований (зареєстровані) в офшорних зонах або в країнах, законодавство яких не передбачає подання інформації про засновників або власників за запитом української сторони, володіння телерадіоорганізаціями та кабельним телерадіомовленням іноземним юридичним і фізичним особам та особами без громадянства, або таким, що мають подвійне громадянство, а також забороняється створення і діяльність телерадіоорганізацій з іноземними інвестиціями, у статутному фонді яких більш як 15 відсотків іноземних інвестицій;
б) поетапного встановлення квот щодо присутності в ефірі телерадіоорганізації аудіовізуального продукту, виготовленого в одній країні;
в) заборони втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування у діяльність телерадіоорганізацій, а також удосконалення нормативно-правового регулювання питань щодо користування каналами мовлення, ретрансляції програм, використання радіочастотного ресурсу України, стандартів діяльності телерадіоорганізацій, збалансування інтересів вітчизняних телерадіоорганізацій всіх форм власності, забезпечення проведення прозорої процедури ліцензування їх діяльності;».
 
Відхилено   - внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо заборони створення і діяльності телерадіоорганізацій, засновником (співзасновниками) та/або власником (власниками) яких є нерезидент (нерезиденти), зареєстрований (зареєстровані) в офшорних зонах або в державах, законодавство яких не передбачає надання інформації про засновників або власників за запитом української сторони; поетапного встановлення квот щодо присутності в ефірі телерадіоорганізації аудіовізуального продукту, виготовленого в одній державі; заборони втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування в діяльність телерадіоорганізацій, а також удосконалення нормативно-правового регулювання питань щодо користування каналами мовлення, ретрансляції програм, використання радіочастотного ресурсу України, стандартів діяльності телерадіоорганізацій, збалансування інтересів вітчизняних телерадіоорганізацій всіх форм власності, забезпечення прозорості процедури ліцензування їх діяльності;
 
    -34- Колесніченко В.В.
В абзаці 2.3.2 пропонується після слів «аудіовізуального продукту, виготовленого в одній країні» пропонується додати слова «приведення квот обов’язкового мовного використання у відповідність з нормами країн ЄС та рівнем використання мов громадянами України;».
 
Відхилено    
131. - впровадження цифрового мовлення у строки, визначені міжнародними угодами, та забезпечення вільного доступу до нього всіх верств населення;
 
-35- Кармазін Ю.А.
В абзаці «забезпечення розвитку сфери телебачення і радіомовлення, а саме:» частини «Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» підабзац третій викласти в такій редакції:
«впровадження цифрового мовлення у строки, визначені міжнародними угодами, і надання користувачам необхідного обладнання, на заміну того яким вони користувалися, за рахунок компаній, що впровадять перехід на цифрове мовлення, та забезпечення вільного доступу до нього всіх верств населення, які до цього не були підключені до кабельного телерадіомовлення;»;
 
Відхилено   - впровадження цифрового мовлення у строки, визначені міжнародними угодами, та забезпечення вільного доступу до нього всіх верств населення;
 
132. - здійснення заходів щодо створення та належного функціонування системи суспільного телебачення і радіомовлення з урахуванням необхідності захисту суспільних інтересів, культурних цінностей та плюралізму засобів масової інформації під час впровадження цифрового мовлення;
 
-36- Кармазін Ю.А.
В абзаці «забезпечення розвитку сфери телебачення і радіомовлення, а саме:» частини «Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» підабзац четвертий викласти в такій редакції:
«- здійснення заходів щодо створення та належного функціонування системи суспільного телебачення і радіомовлення, та фінансування її за рахунок коштів Державного бюджету України, з урахуванням необхідності захисту суспільних інтересів, культурних цінностей та плюралізму засобів масової інформації під час впровадження цифрового мовлення;»;
 
Відхилено   - здійснення заходів щодо створення та належного функціонування системи суспільного телебачення і радіомовлення з урахуванням необхідності захисту суспільних інтересів, культурних цінностей та плюралізму засобів масової інформації під час впровадження цифрового мовлення;
 
133. - розвитку супутникового мовлення, зокрема формування пакета інформаційних послуг для розповсюдження через національний супутник зв’язку та мовлення в режимі безпосереднього широкосмугового супутникового радіозв’язку з обов’язковим включенням до такого пакета телерадіопрограм державних телерадіоорганізацій, виготовлених для державних потреб;
 
   - розвитку супутникового мовлення, зокрема формування пакета інформаційних послуг для розповсюдження через національний супутник зв’язку та мовлення в режимі безпосереднього широкосмугового супутникового радіозв’язку з обов’язковим включенням до такого пакета телерадіопрограм державних телерадіоорганізацій, вироблених для державних потреб;
 
134. - розвитку кабельного телерадіомовлення;
 
-37- Кармазін Ю.А.
В абзаці «забезпечення розвитку сфери телебачення і радіомовлення, а саме:» частини «Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» підабзац шостий викласти в такій редакції:
«- розвитку кабельного телерадіомовлення і недопущення монополізації цього ринку (субринків);»;
 
Враховано частково   - розвитку кабельного телерадіомовлення і недопущення монополізації цього ринку;
 
135. - модернізації мереж розповсюдження національного радіомовлення, оптимізації та поновлення роботи радіомовлення у середньохвильовому та короткохвильовому діапазонах із збільшенням обсягу загального охоплення населення програмами в сільській місцевості, гірських районах та населених пунктах, в яких відбулася найбільша руйнація системи проводового мовлення;
 
   - модернізації мереж розповсюдження національного радіомовлення, оптимізації та поновлення роботи радіомовлення у середньохвильовому та короткохвильовому діапазонах із збільшенням обсягу загального охоплення населення програмами в сільській місцевості, гірських районах та населених пунктах, в яких відбулася найбільша руйнація системи проводового мовлення;
 
136. - розроблення комплексної програми розвитку державної телерадіокомпанії «Культура» з урахуванням необхідності створення системи суспільного телебачення і радіомовлення;
 
   - розроблення комплексної програми розвитку державної телерадіокомпанії «Культура» в рамках створення системи суспільного телебачення і радіомовлення;
 
137. - використання широкосмугових телекомунікаційних мереж з високою пропускною здатністю для забезпечення мовлення в Інтернеті;
 
-38- Кармазін Ю.А.
Абзац «забезпечення розвитку сфери телебачення і радіомовлення, а саме:» частини «Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» доповнити підабзацем такого змісту:
«- іноземне інвестування телерадіоорганізацій України здійснюється під контролем та за згодою Національної ради з питань України з питань телебачення і радіомовлення, а кабельного телерадіомовлення – за згодою Національної комісії з питань регулювання зв'язку України, в порядку, встановленому законом;»;
 
Відхилено   - використання широкосмугових телекомунікаційних мереж з високою пропускною спроможністю для забезпечення мовлення в Інтернеті;
 
138. забезпечення розвитку Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» з метою підвищення ефективності його діяльності до рівня провідних європейських інформаційних агентств;
 
-39- Кармазін Ю.А.
Абзац «забезпечення розвитку сфери телебачення і радіомовлення, а саме:» частини «Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики»доповнити підабзацом у такого змісту:
«- мовлення іноземних телерадіоорганізацій з використанням каналів мовлення України здійснюється виключно на основі міждержавних або міжнародних угод і лише за наданням Україні можливості транслювати у цих країнах свої програми на паритетній основі;».
 
Відхилено   забезпечення розвитку Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» з метою підвищення ефективності його діяльності до рівня провідних європейських інформаційних агентств;
 
139. поглиблення, зокрема відповідно до Європейської конвенції про транскордонне телебачення, міжнародного співробітництва в інформаційній сфері, у тому числі сприяння обміну інформаційними продуктами між вітчизняними та зарубіжними засобами масової інформації, а саме:
 
   поглиблення, зокрема відповідно до Європейської конвенції про транскордонне телебачення, міжнародного співробітництва в інформаційній сфері, у тому числі сприяння обміну інформаційними продуктами між вітчизняними та зарубіжними засобами масової інформації, а саме:
 
140. - налагодження співробітництва між вітчизняними засобами масової інформації та засобами масової інформації українських громад за кордоном;
 
-40- Колесніченко В.В.
В абзаці 2.5.1 пропонується після слів «українських громад за кордоном» додати слова «і громад мовних та етнічних меншин України;».
 
Відхилено   - налагодження співробітництва між вітчизняними засобами масової інформації та засобами масової інформації українських громад за кордоном;
 
141. - сприяння розширенню мережі кореспондентських пунктів вітчизняних засобів масової інформації за кордоном, створенню належних умов для провадження їх діяльності;
 
   - сприяння розширенню мережі кореспондентських пунктів вітчизняних засобів масової інформації за кордоном, створенню належних умов для провадження їх діяльності;
 
142. - сприяння розміщенню та провадженню діяльності в Україні кореспондентських пунктів провідних зарубіжних засобів масової інформації;
 
   - сприяння розміщенню та провадженню діяльності в Україні кореспондентських пунктів провідних зарубіжних засобів масової інформації;
 
143. - розповсюдження за кордоном вітчизняної друкованої інформаційної продукції, зокрема іноземними мовами;
 
-41- Колесніченко В.В.
В абзаці 2.5.4 пропонується після слів «зокрема іноземними мовами» додати слова «російською та іншими регіональними мовами України;».
 
Відхилено   - розповсюдження за кордоном вітчизняної друкованої інформаційної продукції, зокрема іноземними мовами;
 
144. - забезпечення трансляції програм вітчизняного телерадіомовлення на території зарубіжних країн, насамперед - сусідніх з Україною, зокрема шляхом розроблення та виконання комплексної програми розвитку державної телерадіокомпанії «Всесвітня служба «Українське телебачення і радіомовлення» та «Всесвітньої служби «Радіо Україна» Національної радіокомпанії України;
 
   - забезпечення трансляції програм вітчизняного телерадіомовлення на території іноземних держав, насамперед - сусідніх з Україною, зокрема шляхом розроблення та виконання комплексної програми розвитку державної телерадіокомпанії «Всесвітня служба «Українське телебачення і радіомовлення» та «Всесвітньої служби «Радіо Україна» Національної радіокомпанії України;
 
145. - створення та забезпечення функціонування української редакції міжнародного телевізійного каналу «Євроньюс»;
 
   - створення та забезпечення функціонування української редакції міжнародного телевізійного каналу «Євроньюс»;
 
146. покладення на Державний комітет телебачення та радіомовлення України як спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики в інформаційній та видавничій сферах завдань із:
 
   покладення на Державний комітет телебачення і радіомовлення України як центральний орган виконавчої влади із спеціальним статусом завдань із:
 
147. - формування державного замовлення на виготовлення і розповсюдження соціальної реклами;
 
-42- Мовчан П.М.
В частині «Реалізація державної інформаційної політики здійснюється шляхом:» розділу «Основні напрями та шляхи реалізації державної інформаційної політики» перший підабзац шостого абзацу, який починається словами «формування державного замовлення…», викласти в такій редакції :
«- формування державного замовлення на виготовлення і розповсюдження науково-пізнавальних та культурних програм, в тому числі для дітей та юнацтва, соціальної реклами;».
 
Враховано   - формування державного замовлення на виробництво і розповсюдження науково-пізнавальних та культурних програм, у тому числі для дітей та юнацтва, соціальної реклами;
 
148. - створення на базі Української студії телевізійних фільмів «Укртелефільм» національного центру виробництва телевізійних фільмів та програм;
 
   - створення на базі Української студії телевізійних фільмів «Укртелефільм» національного центру виробництва телевізійних фільмів та програм;
 
149. - удосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів в галузі інформаційної діяльності;
 
   - удосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів в галузі інформаційної діяльності;
 
150. - розроблення та впровадження інноваційних науково-дослідних програм та проектів щодо розвитку інформаційної сфери.
 
   - розроблення та впровадження інноваційних науково-дослідних програм та проектів щодо розвитку інформаційної сфери.
 
151. Фінансове забезпечення реалізації Концепції
 
   Фінансове забезпечення реалізації Основних засад державної інформаційної політики
 
152. Реалізація Концепції здійснюється за рахунок видатків державного та місцевих бюджетів, коштів міжнародної технічної допомоги, внесків заінтересованих міжнародних організацій та інших джерел, не заборонених законом.
 
   Реалізація Основних засад державної інформаційної політики здійснюється за рахунок видатків державного або місцевих бюджетів, коштів міжнародної технічної допомоги, внесків заінтересованих міжнародних організацій та інших джерел, не заборонених законом.
 
153. Обсяги бюджетного фінансування визначаються щороку під час складання проектів бюджетів на відповідний рік виходячи із завдань та фінансових можливостей.
 
   Обсяги бюджетного фінансування визначаються щороку під час складання проектів бюджетів на відповідний рік виходячи із завдань та фінансових можливостей.
 
154. Очікувані результати
 
   Очікувані результати
 
155. Реалізація Концепції дасть змогу створити політико-правові, економічні, організаційні та матеріально-технічні умови для формування сучасної моделі державної інформаційної політики, а саме:
 
   Реалізація Основних засад державної інформаційної політики дасть змогу створити політико-правові, економічні, організаційні та матеріально-технічні умови для формування сучасної моделі державної інформаційної політики, а саме:
 
156. гарантувати реалізацію конституційних прав людини на свободу вільного вираження своїх поглядів і переконань як основоположного елементу демократичного суспільства;
 
-43- Колесніченко В.В.
В абзаці 1.1 пропонується після слів «свободу вільного вираження своїх поглядів і переконань» додати слова «отримання та розповсюдження інформації рідною мовою;».
 
Відхилено   гарантувати реалізацію конституційних прав людини на свободу вільного вираження своїх поглядів і переконань як основоположного елементу демократичного суспільства;
 
157. забезпечити захист прав кожного на одержання, використання, зберігання інформації з будь-якого джерела, не забороненого законодавством, і на поширення її в Україні та за кордоном;
 
   забезпечити захист прав кожного на одержання, використання, зберігання інформації з будь-якого джерела, не забороненого законодавством, і на поширення її в Україні та за кордоном;
 
158. забезпечити пріоритетний розвиток національних інформаційних ресурсів;
 
   забезпечити пріоритетний розвиток національних інформаційних ресурсів;
 
159. сприяти побудові в Україні розвинутого інформаційного суспільства як органічного сегмента глобального інформаційного співтовариства та інфраструктури, впровадженню новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, захисту національних культурних цінностей;
 
-44- Колесніченко В.В.
В абзаці 1. 4 пропонується після слів «захисту національних культурних цінностей» додати слова «та культурних цінностей мовних та етнічних меншин України
 
Відхилено   сприяти побудові в Україні розвинутого інформаційного суспільства як органічного сегмента глобального інформаційного співтовариства та інфраструктури, впровадженню новітніх інформаційних та комунікаційних технологій, захисту національних культурних цінностей;
 
160. утвердити інформаційний суверенітет України.

   утвердити інформаційний суверенітет України.