Кількість абзаців - 34 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Друге читанняПроект  
1. Закон України      Закон України  
2. "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України"      Про внесення змін до деяких законодавчих актів України  
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
4. I. Внести до деяких законодавчих актів України такі зміни:      I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:  
5. 1. У Кримінальному кодексі України:      1. У Кримінальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України (ВВР) 1961р. №2 ст. 14):  
6. а) Доповнити статтями 189-6, 190-2 такого змісту:   -1- Комітет з питань національної безпеки і оборони
Доцільно врахувати положення Закону України "Про статус народного депутата України" щодо встановлення відповідальності за невиконання вимог Закону (ст.ст. 41-45) доповнивши проект відповідними статтями та узгодивши норми законопроекту з нормами, зазначеного вище, Закону.  
Враховано частково   а) доповнити Кодекс статтями 189-6 та 190-2 такого змісту:  
7. "Стаття 189-6 Втручання у діяльність народного депутата України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, його представників на місцях, Голови, члена та іншої посадової особи Рахункової палати   -2- Шаров І.Ф.
Баулін П.Б. (в.о. № 76)
У назві та диспозиції частини першої статті 189-6 виключити слова "на місцях".  
Враховано   "Стаття 189-6. Втручання у діяльність народного депутата України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, його представника, Голови, члена Рахункової палати, Голови Національного банку України, члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Голови Антимонопольного комітету України, Голови Фонду державного майна України, Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України.  
    -3- Кармазін Ю.А. (в.о. № 134)
Поширити цю норму на Голову Національного банку України, члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Голову Антимонопольного комітету України, Голову Фонду державного майна України, Голову Державного комітету телебачення і радіомовлення України  
Враховано    
    -4- Комітет з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій
Стаття 189-6 викладена некоректно через це статтю пропонується виключити.  
Відхилено    
    -5- Комітет з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки
У статті 189-6 виключити слова "члена або іншу посадову особу Рахункової палати", стосовно захисту посадових осіб уже передбачено статтею 190 КК України.  
Враховано частково    
    -6- Білоус А.О. (реєстр. картка № 405)
Поширити цю норму на деяких інших високих посадових осіб, кадрова функція щодо їх призначення також є частково в компетенції Верховної Ради. Наприклад, членів національної Ради з питань телебачення і радіомовлення, членів Центральної виборчої комісії та інших.  
Враховано частково    
    -7- Сахно Ю.П. (реєстр. картка № 406)
Назву статті 189-6 викласти в такій редакції: "Стаття 189-6. Втручання у діяльність народного депутата України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, його представника, Голови, члена Рахункової палати".  
Відхилено    
8. Вплив у будь-якій формі на народного депутата України, Уповноваженого Верховної ради України з прав людини, його представників на місцях, Голову, члена або іншу посадову особу Рахункової палати з метою перешкодити виконанню ними посадових обов'язків або добитися прийняття неправомірних рішень, -   -8- Ємець О.І. (реєстр. картка № 392)
Стаття 189-6 називається втручання у діяльність народного депутата, але потім ви прочитаєте: вплив у будь-якій формі на народного депутата. Це зовсім різні поняття і філологічно, і юридично "втручання" і "вплив"  
Відхилено   Вплив в будь-якій формі на народного депутата України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, його представника, Голову, члена Рахункової палати, Голову Національного банку України, члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Голову Антимонопольного комітету України, Голову Фонду державного майна України, Голову Державного комітету телебачення і радіомовлення України з метою перешкодити виконанню ним посадових обов'язків або добитися прийняття неправомірних рішень, -  
    -9- Ємець О.І. (реєстр. картка № 392)
Навряд чи можна ставити в один ряд депутатів і членів Рахункової палати і інших посадових осіб Рахункової палати. Якщо члени рахункової палати обираються Верховною Радою, то інші посадові особи заввіділом, старший спеціаліст і т. ін. навряд чи можуть підпадати під цей закон, їхнім захистом мають бути ті люди, які обрані Верховною Радою і відповідно вони мають захищати і своїх співробітників від будь-якого втручання.  
Враховано    
    -10- Сахно Ю.П. (реєстр. картка № 406)
У діспозиції частини першої статті 189-6 замість слова "представників" написати слово "представника" і виключити слова "або іншу посадову особу".  
Враховано    
9. карається позбавленням волі на строк від одного до трьох років.   -11- Ємець О.І. (реєстр. картка № 392)
Що стосується санкції. Навряд чи варто починати із санкції від 1 до 3 років. Це занадто сувора санкція. Я думаю, варто було б почати із штрафу, який передбачається, як один із видів кримінального покарання, не тільки адміністративного. І зменшити від 3 років встановити санкцію, не встановлюючи від 1 року.  
Відхилено   карається позбавленням волі на строк від одного до трьох років.  
10. Ті самі дії, якщо вони перешкодили запобігти злочину або вчинені особою з використанням свого службового становища, -      Ті самі дії, якщо вони перешкодили запобігти злочину або вчинені особою з використанням свого службового становища, -  
11. карається позбавленням волі на строк від трьох до п'яти років".      карається позбавленням волі на строк від трьох до п'яти років".  
12. "Стаття 190-2 Погроза або насильство щодо народного депутата України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, його представників на місцях, Голови, члена та іншої посадової особи Рахункової палати   -12- Кармазін Ю.А. (в.о. № 134)
Поширити цю норму на Голову Національного банку України, члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Голови Антимонопольного комітету України, Голови Фонду державного майна України, Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України  
Враховано   "Стаття 190-2. Погроза або насильство щодо народного депутата України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, його представника, Голови, члена Рахункової палати, Голови Національного банку України, члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Голови Антимонопольного комітету України, Голови Фонду державного майна України, Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України.  
    -13- Білоус А.О. (реєстр. картка № 405)
Поширити цю норму на деяких інших високих посадових осіб, кадрова функція щодо їх призначення також є частково в компетенції Верховної Ради. Наприклад, членів національної Ради з питань телебачення і радіомовлення, членів Центральної виборчої комісії та інших.  
Враховано частково    
    -14- Баулін П.Б. (в.о. № 76)
Алексєєв В.Г. (в.о. № 172)
У статті 190-2 Уголовного кодексу передбачити ті ж самі міри покарання за погрози і нанесення тілесних пошкоджень у відношенні помічників-консультантів.  
Відхилено    
    -15- Баулін П.Б. (в.о. № 76)
З тексту статті 190-2 виключити слова "на місцях" а текст статті після слів "народному депутату України" доповнити словами "його помічників-консультантів" у відповідних відмінках.  
Враховано частково    
    -16- Гавриш С.Б. (в.о. № 176)
Виключити статтю 190-2. Немає необхідності встановлювати окремий склад злочину за вчинення погрози чи насильства щодо цих осіб - вони підпадають під поняття посадових службових осіб, а тому за застосування погрози чи насильства до них повинна застосовуватися стаття 190 КК України.  
Відхилено    
    -17- Комітет з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки
У статті 190-2 виключити слова "його представників на місцях" "члена та іншої посадової особи" "а також його близьких родичів у зв'язку з виконанням ними посадових обов'язків". Захист представників Уповноваженого на місцях, членів та інших посадових осіб Рахункової палати передбачений статтею 190 КК України, як захист службових осіб, стосовно захисту близьких родичів перерахованих у цій статті осіб, то немає необхідності встановлювати окремий склад злочину, оскільки це вже передбачено відповідними статтями КК України.  
Враховано частково    
    -18- Сахно Ю.П. (реєстр. картка № 406)
У назві та у диспозиції частини першої статті 190-2 замість слова "представників" написати "представника" і виключити слова "та іншої посадової особи".  
Враховано    
13. Погроза вбивством, насильством чи знищенням майна щодо народного депутата України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, його представників на місцях, Голови, члена та іншої посадової особи Рахункової палати, а також щодо його близьких родичів у зв'язку з виконанням ними посадових обов'язків, -   -19- Ємець О.І. (реєстр. картка № 392)
Навряд чи можна ставити в один ряд депутатів і членів Рахункової палати і інших посадових осіб Рахункової палати. Якщо члени рахункової палати обираються Верховною Радою, то інші посадові особи заввіділом, старший спеціаліст і т. ін. навряд чи можуть підпадати під цей закон, їхнім захистом мають бути ті люди, які обрані Верховною Радою і відповідно вони мають захищати і своїх співробітників від будь-якого втручання.  
Відхилено   Погроза вбивством, насильством, знищенням чи пошкодженням майна щодо народного депутата України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, його представниа, Голови, члена Рахункової палати, Голови Національного банку України, члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Голови Антимонопольного комітету України, Голови Фонду державного майна України, Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України, а також щодо його близьких родичів у зв'язку з виконанням ним посадових обов'язків, -  
    -20- Комітет з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій
З тесту статті випливає, що відповідальність виникає не тільки за шкоду заподіяну народному депутату України, та іншим суб'єктам статті у зв'язку з виконанням ними посадових обов'язків, але й за шкоду, заподіяну родичам цих суб'єктів, у зв'язку з виконанням останніми своїх посадових обов'язків тому статтю 190-2 необхідно скоригувати і редакційно відпрацювати для усунення недоречностей. Крім того треба уточнити ступінь родинних зв'язків, щоб усунути можливість розширеного тлумачення цього поняття.  
Враховано    
    -21- Сахно Ю.П. (реєстр. картка № 406)
У частині першій статті 190-2 слово "ними" замінити "вказаними посадовими особами".  
Відхилено    
    -22- Ємець О.І. (реєстр. картка № 392)
Зрозуміло, що автори мали на увазі у зв'язку з виконанням посадових обов'язків депутата, але прив'язали цю фразу до близьких родичів і, безумовно, це викличе негативну реакцію у суспільстві. Таке враження, що ми захищаємо всіх своїх родичів, родичів депутата.  
Враховано    
    -23- Частину першу статті 190-2 після слова "знищенням" доповнити словами "чи пошкодженням".  Враховано    
14. карається позбавленням волі на строк до трьох років.      карається позбавленням волі на строк до трьох років.  
15. Умисне заподіяння народному депутату України, Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини, його представникам на місцях, Голові, члену та іншій посадовій особі Рахункової палати, а також їх близьким родичам легких або середньої тяжкості тілесних ушкоджень у зв'язку з виконанням ними посадових обов'язків, -   -24- У частині другій статті 190-2 слова "легких або середньої тяжкості і тілесних ушкоджень" замінити словами "легкого чи середньої тяжкості тілесного ушкодження, нанесення побоїв, чи вжиття інших насильницьких дій".  Враховано   Умисне заподіяння народному депутату України, Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини, його представнику, Голові, члену Рахункової палати, Голові Національного банку України, члену Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Голові Антимонопольного комітету України, Голові Фонду державного майна України, Голові Державного комітету телебачення і радіомовлення України, а також їх близьким родичам легкого чи середньої тяжкості тілесного ушкодження, нанесення побоїв, чи вчинення інших насильницьких дій у зв'язку з виконанням ним посадових обов'язків, -  
16. карається позбавленням волі на строк до семи років.      карається позбавленням волі на строк до семи років.  
17. Умисне заподіяння народному депутату України, Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини, його представникам на місцях, Голові, члену та іншій посадовій особі Рахункової палати, а також їх близьким родичам тяжких тілесних ушкоджень у зв'язку з виконанням ними посадових обов'язків, -   -25- Сахно Ю.П. (реєстр. картка № 406)
Диспозицію частини третьої статті 190-2 викласти в такій редакції: "Умисне заподіяння народному депутату України, Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини, його представника, Голові, члену Рахункової палати" і далі за текстом.  
Враховано частково   Умисне заподіяння народному депутату України, Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини, його представнику, Голові, члену Рахункової палати, Голові Національного банку України, члену Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Голові Антимонопольного комітету України, Голові Фонду державного майна України, Голові Державного комітету телебачення і радіомовлення України, а також їх близьким родичам тяжкого тілесного ушкодження у зв'язку з виконанням ним посадових обов'язків, -  
    -26- У частині третій статті 190-2 слова "тяжких тілесних ушкоджень" замінити словами "тяжкого тілесного ушкодження".  Враховано    
18. карається позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років";   -27- У частині другій статті 7-1 слова і цифри "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2)" замінити словами і цифрами "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2, 190-2 частина 3)".  Враховано   карається позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років"; б) у частині другій статті 7-1 слова і цифри "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2)" замінити словами і цифрами "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2, 190-2 частина 3)"; в) у частині другій статті 10 слова і цифри "умисне заподіяння тілесних ушкоджень, що спричинили розлад здоров'я (статті 101 - 104, 106 частина 1 та 189-4)" замінити словами і цифрами "умисне заподіяння тілесних ушкоджень, що спричинили розлад здоров'я (статті 101 - 104, 106 частина 1, 189-4 та 190-2 частини 2 і 3)"; г) у пункті 1 частини третьої статті 25-1 слова і цифри "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2)" замінити словами і цифрами "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2, 190-2 частина 3)"; д) у пункті 2 частині першої статті 26 слова і цифри "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2)" замінити словами і цифрами "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2, 190-2 частина 3)"; е) у пункті 3 частини першої статті 52-1 слова і цифри "умисне тяжке тілесне ушкодження при обтяжуючих обставинах (статті 101 частини 2 і 3, 189-4 частина 2)" замінити словами і цифрами "умисне тяжке тілесне ушкодження при обтяжуючих обставинах (статті 101 частини 2 і 3, 189-4 частини 2, 190-2 частини 3)";  
    -28- У частині другій статті 10 слова і цифри "умисне заподіяння тілесних ушкоджень, що спричинили розлад здоров'я (статті 101 - 104, 106 частина 1 та 189-4)" замінити словами і цифрами "умисне заподіяння тілесних ушкоджень, що спричинили розлад здоров'я (статті 101 - 104, 106 частина 1, 189-4 та 190-2 частини 2 і 3)".  Враховано    
    -29- У пункті 1 частини третьої статті 25-1 слова і цифри "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2)" замінити словами і цифрами "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2, 190-2 частина 3)".  Враховано    
    -30- У пункті 2 частині першої статті 26 слова і цифри "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2)" замінити словами і цифрами "умисне тяжке тілесне ушкодження (статті 101, 189-4 частина 2, 190-2 частина 3)".  Враховано    
    -31- У пункті 3 частини першої статті 52-1 слова і цифри "умисне тяжке тілесне ушкодження при обтяжуючих обставинах (статті 101 частини 2 і 3, 189-4 частина 2)" замінити словами і цифрами "умисне тяжке тілесне ушкодження при обтяжуючих обставинах (статті 101 частини 2 і 3, 189-4 частини 2, 190-2 частини 3)".  Враховано    
19. б) статтю 58 після слів "Генерального прокурора України" доповнити словами "Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Голови, члена Рахункової палати";   -32- Сахно Ю.П. (реєстр. картка № 406)
Із тексту статті 58 виключити слово "члена" стосовно представників Рахункової палати.  
Відхилено   є) статтю 58 після слів "Генерального прокурора України" доповнити словами "Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Голови, члена Рахункової палати, Голови Національного банку України, члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Голови Антимонопольного комітету України, Голови Фонду державного майна України, Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України, члена Вищої ради юстиції";  
    -33- Кармазін Ю.А. (в.о. № 134)
Поширити цю норму на Голову Національного банку України, члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, Голови Антимонопольного комітету України, Голови Фонду державного майна України, Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України  
Враховано    
    -34- Поширити цю норму на члена Вищої ради юстиції.  Враховано    
20. в) в абзаці першому частини першої статті 80-3 слова "чи пропорційного фінансування видатків бюджетів усіх рівнів" замінити словами "чи пропорційного скорочення видатків бюджетів усіх рівнів";   -35- Комітет з питань бюджету
Залишити статтю в діючій редакції, оскільки невиконання умов пропорційного фінансування бюджетів всіх рівнів є порушенням законодавства про бюджетну систему згідно із Законом України "Про бюджетну систему України". Це діяння являє не меншу суспільну небезпеку, ніж невиконання умов пропорційного зкорочення видатків бюджету, яке пропонуються декриміналізувати.  
Враховано    
    -36- Гавриш С.Б. (в.о. № 176)
Виключити пункт 6 частини 1 законопроекту.  
Враховано    
    -37- Шаров І.Ф.
Комітет з питань бюджету
Із статті 80-3 виключити дублювання нормативного тексту. Однією із форм злочину є недотримання норм щодо пропорційного скорочення видатків бюджету, а з другого - недотримання вимог щодо пропорційного скорочення видатків бюджетів всіх рівнів, що по суті є одним і тим же. В зв'язку з наведеним пункт "в" частини першої виключити.  
Враховано    
21. г) в абзаці першому частини першої статті 80-4 після слова "видання" доповнити словами "чи підписання", а слова "нормативних актів" замінити словами "нормативно-розпорядчих актів".   -38- Сахно Ю.П. (реєстр. картка № 406)
В диспозиції частини першої статті 80-4 слова "Видання чи підписання посадовою особою нормативно-розпорядчих актів" замінити словами "Візування, підписання чи видання посадовою особою нормативних та розпорядчих актів" і далі за текстом.  
Враховано частково   ж) в абзац перший частини першої статті 80-4 після слова "видання" доповнити словом "підписання", а слова "нормативних актів" замінити словами "нормативних та розпорядчих актів ". 2. У Кримінально-процесуальному кодексі України (Відомості Верховної Ради УРСР, 1961 р., №2, ст.15): а) у пункті 3 частини першої статті 34 цифри "190-1" замінити цифрами "190-1, 190-2"; б) частину першу статті 112 після цифр "189-5" доповнити цифрами "189-6", після цифр "190-1" доповнити цифрами "190-2".  
    -39- Гавриш С.Б. (в.о. № 176)
Виключити пункт г частини 1 законопроекту, оскільки поняття "видання нормативних актів" як процес включає певні стадії, однією з яких є і підписання.  
Відхилено    
    -40- Шаров І.Ф.
Із частини першої статті 80-4 КК вилучити слова "чи підписання", а слова "нормативних актів" замінити словами "нормативно-розпорядчих актів".  
Відхилено    
    -41- В зв'язку з доповненням Кримінального Кодексу України статтями 189-6, 190-2 внести відповідні зміни у Кримінально-процесуальному кодексі України.  Враховано    
    -42- У пункті 3 частини першої статті 34 цифри "190-1" замінити цифрами "190-1, 190-2".  Враховано    
    -43- Частину першу статті 112 після цифр "189-5" доповнити цифрами "189-6", після цифр "190-1" доповнити цифрами "190-2".  Враховано    
22. 2. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради України УРСР, 1984 р., додаток до N51, стаття 1122):      3. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради України УРСР, 1984 р., додаток до N51, стаття 1122):  
23. а) доповнити статтею 188-9 такого змісту:   -44- Гавриш С.Б. (в.о. № 176)
Комітет з питань національної безпеки і оборони
Не дотримано вимог законотворчої техніки тому статтю 188-9 вважати статтею 188-12, оскільки Кодекс вже містить статті під номерами 188-9 - 188-11.  
Враховано   а) доповнити Кодекс статтею 188-12 такого змісту:  
24. "Стаття 188-9 Порушення порядку надання інформації Рахунковій палаті та невиконання її постанов і висновків.   -45- Баулін П.Б. (в.о. № 76)
Доповнити КпАП України нормою про відповідальність за порушення порядку надання інформації народним депутатам України і Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини.  
Враховано   "Стаття 188-12. Порушення порядку надання інформації та документації народним депутатам України, Уповноваженому Верховної Ради з прав людини, Рахунковій палаті та невиконання її постанов і висновків  
    -46- Гавриш С.Б. (в.о. № 176)
Виключити статтю 188-9, так як відповідальність уже передбачена для державних службовців та інших осіб, уповноважених на виконання функцій держави у Законі "Про боротьбу з корупцією" за "відмову фізичним та юридичним особам в інформації, надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її, надавати недостовірну чи неповну інформацію". Стаття 19 Закону "Про Рахункову Палату" встановлює, що "всі органи державної влади і органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності та їх посадові особи зобов'язані надати інформацію, що стосується об'єктів контролю та є необхідною для здійснення перевірки, ревізії та розслідування Рахунковою палатою".  
Відхилено    
    -47- Баулін П.Б. (в.о. № 76)
Назву статті 188-9 після слова "інформації" доповнити словами "народному депутату України, Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини".  
Враховано    
25. Відмова або ухилення посадових осіб органів влади і управління, а також керівників підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності і підпорядкування від своєчасного надання на вимогу Рахункової палати необхідної інформації або подання завідомо недостовірної інформації, а також невиконання або несвоєчасне виконання за результатами проведених контрольних заходів постанов і висновків Рахункової палати щодо усунення виявлених порушень, -   -48- Кармазін Ю.А. (в.о. № 134)
Слова "органів влади і управління" замінити на слова "державних органів", слово "керівників" замінити словами "посадових осіб", а після слів "необхідної інформації" доповнити словами "та документації". Такі зміни будуть відповідати положенням частини другої статті 18 Закону України про Рахункову палату.  
Враховано   Відмова або ухилення посадових осіб державних органів, а також посадових осіб підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності і підпорядкування від своєчасного надання на вимогу народного депутата України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Рахункової палати необхідної інформації та документації або подання завідомо недостовірної інформації, а також невиконання або несвоєчасне виконання за результатами проведених контрольних заходів постанов і висновків Рахункової палати щодо усунення виявлених порушень подання Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини -  
    -49- Баулін П.Б. (в.о. № 76)
Диспозицію частини першої після слів "на вимогу" доповнити словами "народного депутата України, Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини" а після слова "порушень" доповнити словами "подання Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини".  
Враховано    
26. тягне за собою накладення штрафу в розмірі від двохсот до двохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";   -50- Комітет з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій
У статті 188-9 слід передбачити на кого накладається штраф (на юридичні чи фізичні особи) і, головне, якими органами влади та їх посадовими особами він накладається.  
Відхилено   тягне за собою накладення штрафу в розмірі від двохсот до двохсот п'ятидесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;  
27. б) статтю 221 після цифр "188-1" доповнити цифрами "188-9";   -51- Кармазін Ю.А. (в.о. № 134)
У тесті статті цифри "188-9" замінити на цифри "188-12"  
Враховано   б) статтю 221 після цифр "188-1" доповнити цифрами "188-12";  
28. в) частину першу статті 255 доповнити пунктом 12 такого змісту:   -52- Кармазін Ю.А. (в.о. № 134)
Частина перша статті 255 КоАП України не містить пункту під номером "11" тому слід уточнити порядковій номер і надати право посадовим особам апарату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, помічникам-консультантам народного депутата України складати протоколи про адміністративні правопорушення.  
Враховано   в) у статті 255 : у частині першій: пункт 1 доповнити абзацом такого змісту: "Рахункової палати, апарату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (стаття 188-12)"; доповнити частину пунктом 1-2 такого змісту: "1-2) помічники-консультанти народного депутата України (стаття 188-12)";  
    -53- Комітет з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій
Накладання штрафу не передбачено в Законі України "Про Рахункову палату" і не входить до функції її посадових осіб. У зв'язку з цим абзац в) пункту 3 розділу 1 законопроекту необхідно виключити.  
Відхилено    
29. "12) посадові особи Рахункової палати (стаття 188-9)".   -54- Кармазін Ю.А. (в.о. № 134)
Оскільки проектом розгляд справ про адміністративні правопорушення передбачені статтею 188-9 віднесені до компетенції судді тому статтю 294 слід доповнити цифрами "188-9".  
Враховано   г) частину першу статті 294 після цифр "188-1" доповнити цифрами "188-12".  
30. 3. У Законі України "Про державну службу" (Відомості Верховної Ради України 1993 р., N52, ст. 490; 1995 р., N29, ст. 216; 1995 р., N34, ст. 268):       
31. Частину першу статті 14 після слів "чи неналежне виконання службових обов'язків" доповнити словами "вчинення своїми діями шкоди Державному бюджету України".   -55- Гавриш С.Б. (в.о. № 176)
Комітет з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій
Введення додаткової підстави для накладення дисциплінарного стягнення, шляхом доповнення частини першої статті 14 Закону України "Про державну службу" словами "вчинення своїми діями шкоди Державному бюджету України" є зайвою. Невиконання Державного бюджету з боку державних службовців є підставою для дисциплінарної відповідальності, тому пропозиції про внесення змін до статті 14 Закону України "Про державну службу" слід виключити.  
Враховано   4. Частину першу статті 14 Закону України "Про державну службу" (Відомості Верховної Ради України 1993 р., N52, ст. 490; 1995 р., N29, ст. 216; 1995 р., N34, ст. 268) після слів "чи неналежне виконання службових обов'язків" доповнити словами "заподіяння своїми діями шкоди Державному бюджету України чи порушення прав та свобод людини і громадянина".  
    -56- Баулін П.Б. (в.о. № 76)
Частину першу статті 14 Закону України "Про державну службу" після слів "чи неналежне виконання службових обов'язків" доповнити словами "вчинення своїми діями шкоди Державному бюджету України чи порушення прав та свобод людини і громадянина".  
Враховано    
32. II. Цей закон набирає чинності з дня його опублікування.      II. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
33. Голова Верховної Ради України      Голова Верховної Ради України