Про внесення доповнень до Кодексу України про адміністративні правопорушення (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. | Проект Закон України Про внесення доповнень до Кодексу України про адміністративні правопорушення | -1- Чикал А.В. (в.о. № 191) Назва проекту ніякою мірою не відображає його змісту, тому її слід викласти у такій редакції: "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення у сфері захисту рослин". | Враховано | Проект Закон України Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення у сфері захисту рослин |
1. | У зв'язку з прийняттям Закону України "Про захист рослин" Верховна Рада України постановляє: | У зв`язку з прийняттям Закону України "Про захист рослин" Верховна Рада України постановляє: | ||
2. | I. Кодекс України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122) доповнити статтями 831, 18812, 2383 такого змісту: | 1. Доповнити Кодекс України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до №51, ст.1122) статтями 831, 18812 і 2383 такого змісту: | ||
3. | "Стаття 831. Порушення вимог нормативно-правових актів з питань захисту рослин | "Стаття 831. Порушення законодавства про захист рослин | ||
4. | Недодержання вимог нормативно-правових актів з питань захисту рослин, що призвело до пошкодження, погіршення стану рослин та якості продукції рослинного походження, а також забруднення довкілля, - | -2- Альохін В.І. (в.о. № 39) Осташ І.І. (в.о. № 126) У статті 831 Кодексу необхідно передбачити адміністративну відповідальність за всі правопорушення, зазначені у статті 21 Закону України "Про захист рослин". У зв'язку з цим змінити назву зазначеної статті. | Враховано | Порушення законодавства про захист рослин: 1) поширення шкідливих організмів внаслідок порушення технології вирощування рослин сільськогосподарського та іншого призначення; 2) екологічно не обгрунтоване здійснення захисту рослин; 3) неповідомлення (приховування) або надання неправдивої інформації про загрозу посівам, деревним насадженням, іншій рослинності відкритого та закритого грунту, а також продукції рослинного походження від шкідливих організмів; 4) завезення на територію України та реалізація засобів захисту рослин, а також речовин і сировини для їх виготовлення, що не пройшли державних випробувань і реєстрації; 5) ухилення від пред`явлення або непред`явлення засобів захисту рослин для проведення їх огляду, дослідження; 6) недодержання вимог нормативно-правових актів з питань захисту рослин, що призвело до пошкодження, погіршення стану рослин та якості продукції рослинного походження, а також забруднення довкілля,- |
5. | тягне за собою накладення штрафу на громадян до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян і на посадових осіб - до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян"; | -3- Чикал А.В. (в.о. № 191) У санкції статті 831 пропоную передбачити альтернативний захід впливу - попередження. | Враховано | тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від 0,1 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян і на посадових осіб - від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян"; |
-4- Осташ І.І. (в.о. № 126) У статтях 831 та 18812 слід встановити нижні межі санкцій. | Враховано | |||
6. | "Стаття 18812. Невиконання законних вимог посадових осіб органів виконавчої влади у сфері захисту рослин | "Стаття 18812. Невиконання законних вимог посадових осіб спеціально уповноважених органів виконавчої влади у сфері захисту рослин | ||
7. | Невиконання законних вимог посадових осіб органів виконавчої влади у сфері захисту рослин, які здійснюють державний контроль за додержанням законодавства про захист рослин, - | -5- Альохін В.І. (в.о. № 39) Круценко В.Я. (реєстр. картка № 276) У статтях 18812 і 2383 необхідно зазначити спеціально уповноважені органи виконавчої влади у сфері захисту рослин у відповідності з статтями 16 та 21 Закону України "Про захист рослин". | Враховано | Невиконання законних вимог посадових осіб спеціально уповноважених органів виконавчої влади, які здійснюють державний контроль за додержанням законодавства про захист рослин, - |
8. | тягне за собою накладення штрафу на громадян до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян і на посадових осіб - до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян"; | тягне за собою накладення штрафу на громадян від 0,1 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян і на посадових осіб - від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян"; | ||
9. | "Стаття 2383. Органи виконавчої влади у сфері захисту рослин | "Стаття 2383. Спеціально уповноважені органи виконавчої влади у сфері захисту рослин | ||
10. | Органи виконавчої влади у сфері захисту рослин розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням вимог нормативно-правових актів з питань захисту рослин (статті 52, 83, 831, 901, 105), невиконання законних вимог посадових осіб спеціально уповноважених органів виконавчої влади у сфері захисту рослин (стаття 18812). | -6- Круценко В.Я. (реєстр. картка № 276) З метою уникнення дублювання сфери діяльності різних органів державної влади та їх посадових осіб при притягненні до адміністративної відповідальності, пропонується з статті 2383 проекту виключити посилання на статті 52, 83, 901, 105 Кодексу. | Враховано | Спеціально уповноважені органи виконавчої влади у сфері захисту рослин розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов`язані з порушенням законодавства про захист рослин (стаття 831), а також щодо невиконання законних вимог посадових осіб спеціально уповноважених органів виконавчої влади у сфері захисту рослин (стаття 18812). |
11. | Від імені органів, зазначених у цій статті, розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право: | Від імені органів, зазначених у цій статті, розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право: | ||
12. | 1) головний державний інспектор захисту рослин України і його заступник - штраф на громадян до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян і на посадових осіб - до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян; | -7- Чикал А.В. (в.о. № 191) У зв'язку з тим, що розмір штрафних санкцій, які можуть накладати Головний державний інспектор захисту рослин України та головні державні інспектори захисту рослин областей, однаковий, пропоную об'єднати пункти 1 та 2 частини другої статті 2383. | Враховано | 1) Головний державний інспектор захисту рослин України і його заступник; головні державні інспектори захисту рослин Автономної Республіки Крим, областей та їх заступники - штраф на громадян до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян і на посадових осіб - до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян; |
13. | 2) головні державні інспектори захисту рослин Автономної Республіки Крим, областей та їх заступники - штраф на громадян до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян і на посадових осіб - до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян; | |||
14. | 3) головні державні інспектори захисту рослин районів - штраф на громадян до 0,25 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян і на посадових осіб - 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. | -8- Чикал А.В. (в.о. № 191) У пункті 3 статті 2383 необхідно зазначити, що штраф на посадових осіб накладається до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. | Враховано | 2) головні державні інспектори захисту рослин районів - штраф на громадян до 0,25 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян і на посадових осіб - до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян". |
15. | II. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. | 2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. |