Про внесення змін до Закону України "Про Загальнодержавну програму "Питна вода України" на 2006-2020 роки" (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. |
Проект ЗАКОН УКРАЇНИ |
Проект ЗАКОН УКРАЇНИ |
||
1. |
Про внесення змін до Закону України «Про Загальнодержавну програму «Питна вода України» на 2006—2020 роки» |
Про внесення змін до Закону України «Про Загальнодержавну програму «Питна вода України» на 2006—2020 роки» |
||
2. |
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: Внести зміни до Закону України «Про Загальнодержавну програму «Питна вода України» на 2006—2020 роки» (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 15, ст. 243), виклавши його в такій редакції: |
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: Внести зміни до Закону України «Про Загальнодержавну програму «Питна вода України» на 2006—2020 роки» (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 15, ст. 243), виклавши його в такій редакції: |
||
3. |
"ЗАКОН УКРАЇНИ Про Загальнодержавну цільову програму «Питна вода України» на 2011—2020 роки |
"ЗАКОН УКРАЇНИ Про Загальнодержавну цільову програму «Питна вода України» на 2011—2020 роки |
||
4. |
І. Затвердити Загальнодержавну цільову програму «Питна вода України» на 2011—2020 роки» (далі — Програма), що додається. |
1. Затвердити Загальнодержавну цільову програму «Питна вода України» на 2011—2020 роки (далі — Програма), що додається. |
||
5. |
ІІ. Прикінцеві положення |
|||
6. |
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. |
-1- Кармазін Ю.А. Абзац викласти в редакції: "Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування" | Враховано |
2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування. |
7. |
2. Кабінету Міністрів України: |
3. Кабінету Міністрів України: |
||
8. |
під час підготовки проекту Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік передбачати видатки на забезпечення виконання заходів, передбачених Програмою; |
під час підготовки проекту закону про Державний бюджет України на відповідний рік передбачати видатки на забезпечення виконання заходів, передбачених Програмою; |
||
9. |
у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти, а також забезпечити приведення органами виконавчої влади нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом. |
у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти, а також забезпечити приведення органами виконавчої влади нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом. |
||
10. |
3. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування: |
4. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування: |
||
11. |
у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом скоригувати та затвердити відповідно до завдань Програми регіональні та місцеві програми (заходи) щодо забезпечення населення якісною питною водою в достатній кількості; |
у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом скоригувати та затвердити відповідно до завдань Програми регіональні та місцеві програми (заходи) щодо забезпечення населення якісною питною водою в достатній кількості; |
||
12. |
під час розроблення та затвердження проектів місцевих бюджетів передбачати у них необхідні кошти для забезпечення виконання регіональних та місцевих програм (заходів) щодо забезпечення населення якісною питною водою в достатній кількості." |
під час розроблення та затвердження проектів місцевих бюджетів передбачати у них необхідні кошти для забезпечення виконання регіональних та місцевих програм (заходів) щодо забезпечення населення якісною питною водою в достатній кількості." |
||
13. |
ЗАТВЕРДЖЕНО Законом України від № ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА «Питна вода України" на 2011-2020 роки |
-2- Кармазін Ю.А. Пронумерувати всі окремі частини Програми | Відхилено |
ЗАТВЕРДЖЕНО Законом України від № ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА «Питна вода України" на 2011-2020 роки |
14. |
Мета Програми |
Мета Програми |
||
15. |
Метою Програми є забезпечення населення питною водою у необхідних обсягах та відповідно до встановлених нормативів. |
-3- Кармазін Ю.А. Абзац викласти в редакції: "Метою Програми є забезпечення реалізації гарантованих Конституцією України прав громадян на достатній життєвий рівень та безпечне довкілля шляхом забезпечення питною водою у необхідних обсягах та відповідно до встановлених нормативів" | Враховано редакційно |
Метою Програми є забезпечення гарантованих Конституцією України прав громадян на достатній життєвий рівень та екологічну безпеку шляхом забезпечення питною водою в необхідних обсягах та відповідно до встановлених нормативів. |
16. |
Шляхи і способи розв’язання проблеми |
Шляхи і способи розв’язання проблеми |
||
17. |
Оптимальним варіантом розв’язання проблеми є реалізація державної політики щодо розвитку та реконструкції систем централізованого водопостачання та водовідведення; охорони джерел питного водопостачання; доведення якості питної води до вимог державних стандартів; нормативно-правового забезпечення у сфері питного водопостачання та водовідведення; розроблення та впровадження науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок із застосуванням новітніх матеріалів, технологій, обладнання та приладів. |
Оптимальним варіантом розв’язання проблеми є реалізація державної політики щодо розвитку та реконструкції систем централізованого водопостачання та водовідведення; охорони джерел питного водопостачання; доведення якості питної води до вимог державних стандартів; нормативно-правового забезпечення у сфері питного водопостачання та водовідведення; розроблення та впровадження науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок із застосуванням новітніх матеріалів, технологій, обладнання та приладів. |
||
18. |
Проблему передбачається розв’язати шляхом: |
Проблему передбачається розв’язати шляхом: |
||
19. |
приведення до нормативних вимог зон санітарної охорони та водоохоронних зон джерел питного водопостачання, проведення оцінки екологічного та гігієнічного стану джерел питного водопостачання на відповідність установленим вимогам; |
приведення до нормативних вимог зон санітарної охорони та водоохоронних зон джерел питного водопостачання, проведення оцінки екологічного та гігієнічного стану джерел питного водопостачання на відповідність установленим вимогам; |
||
20. |
інвентаризації каналізаційних очисних споруд; |
інвентаризації каналізаційних очисних споруд; |
||
21. |
будівництва і реконструкції водопровідних та каналізаційних очисних споруд з метою зменшення обсягів неочищених стічних вод, що скидаються у водні об’єкти, а також утилізації осадів; |
|||
22. |
будівництва та впровадження станцій (установок) доочищення питної води і пунктів її розливу; |
-4- Кармазін Ю.А. Після слів "пунктів її розливу" доповнити словами: "із застосуванням сучасних та новітніх технологій та залученням наукового потенціалу" | Враховано редакційно |
будівництва та впровадження станцій (установок) доочищення питної води і пунктів її розливу із застосуванням новітніх матеріалів, технологій, обладнання, приладів та науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок; |
23. |
розроблення схем оптимізації роботи систем централізованого водопостачання; |
розроблення схем оптимізації роботи систем централізованого водопостачання; |
||
24. |
оснащення лабораторій контролю якості води та стічних вод сучасним контрольно-аналітичним обладнанням; |
оснащення лабораторій контролю якості води та стічних вод сучасним контрольно-аналітичним обладнанням; |
||
25. |
приведення нормативно-правової бази у сфері питного водопостачання та водовідведення у відповідність із стандартами Європейського Союзу з урахуванням національних особливостей, у тому числі в частині посилення відповідальності за порушення нормативів забруднення навколишнього природного середовища, насамперед скидів промислових підприємств у водні об’єкти; |
приведення нормативно-правової бази у сфері питного водопостачання та водовідведення у відповідність із стандартами Європейського Союзу з урахуванням національних особливостей, у тому числі в частині посилення відповідальності за порушення нормативів забруднення навколишнього природного середовища, насамперед скидів промислових підприємств у водні об’єкти; |
||
26. |
здійснення комплексних науково-дослідних та дослідно-конструкторських розробок із застосуванням новітніх технологій, обладнання, матеріалів, приладів, використання яких спрямоване, зокрема, на енерго- і ресурсозбереження, підвищення якості питної води та очищення стічних вод, а також впровадження таких розробок. |
здійснення комплексних науково-дослідних та дослідно-конструкторських розробок із застосуванням новітніх технологій, обладнання, матеріалів, приладів, використання яких спрямоване, зокрема, на енерго- і ресурсозбереження, підвищення якості питної води та очищення стічних вод, а також впровадження таких розробок. |
||
27. |
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведені у додатку 1. |
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведені в додатку 1. |
||
28. |
Завдання і заходи Програми |
Завдання і заходи Програми |
||
29. |
Основними завданнями Програми є: |
Основними завданнями Програми є: |
||
30. |
упорядкування зон санітарної охорони джерел питного водопостачання; |
упорядкування зон санітарної охорони джерел питного водопостачання; |
||
31. |
будівництво та реконструкція водозабірних споруд із застосуванням новітніх технологій та обладнання; |
-5- Глазунов С.М. Шпенов Д.Ю. Абзац доповнити словами: "зокрема у регіонах з найбільшими відхиленнями в якості води від встановлених вимог (першочергово Дніпропетровська, Донецька, Київська, Луганська, Миколаївська, Одеська та Черкаська області)" | Враховано |
будівництво та реконструкція водозабірних споруд із застосуванням новітніх технологій та обладнання, зокрема у регіонах з найбільшими відхиленнями в якості води від встановлених вимог (першочергово Дніпропетровська, Донецька, Київська, Луганська, Миколаївська, Одеська та Черкаська області); |
32. |
впровадження станцій (установок) доочищення питної води у системах централізованого водопостачання, насамперед для водозабезпечення дошкільних, шкільних і лікувальних закладів, зокрема в сільських населених пунктах, та облаштування пунктів розливу питної води з доставкою її спеціальним автотранспортом; |
упровадження станцій (установок) доочищення питної води у системах централізованого водопостачання, насамперед для водозабезпечення дошкільних, шкільних і лікувальних закладів, зокрема в сільських населених пунктах, та облаштування пунктів розливу питної води з доставкою її спеціальним автотранспортом; |
||
33. |
інвентаризація каналізаційних очисних споруд; |
інвентаризація каналізаційних очисних споруд; |
||
34. |
будівництво та реконструкція водопровідних та каналізаційних очисних споруд із застосуванням новітніх технологій та обладнання; |
-6- Глазунов С.М. Шпенов Д.Ю. Абзац доповнити словами: "в сільських населених пунктах (першочергово Автономної Республіки Крим, Дніпропетровській, Закарпатській, Запорізькій, Кіровоградській, Одеській, Херсонській областях та інших регіонах)" | Враховано |
будівництво та реконструкція водопровідних та каналізаційних очисних споруд із застосуванням новітніх технологій та обладнання, зокрема в сільських населених пунктах (першочергово Автономна Республіка Крим, Дніпропетровська, Закарпатська, Запорізька, Кіровоградська, Одеська, Херсонська області та інші регіони); |
35. |
розроблення схем оптимізації роботи систем централізованого водопостачання та водовідведення; |
розроблення схем оптимізації роботи систем централізованого водопостачання та водовідведення; |
||
36. |
оснащення лабораторій здійснення контролю якості води та стічних вод сучасним контрольно-аналітичним обладнанням; |
оснащення лабораторій здійснення контролю якості води та стічних вод сучасним контрольно-аналітичним обладнанням; |
||
37. |
приведення нормативно-правової бази у сфері питного водопостачання та водовідведення у відповідність із стандартами Європейського Союзу, у тому числі в частині посилення відповідальності за порушення нормативів забруднення навколишнього природного середовища, насамперед скидів промислових підприємств у водні об’єкти; |
приведення нормативно-правової бази у сфері питного водопостачання та водовідведення у відповідність із стандартами Європейського Союзу, у тому числі в частині посилення відповідальності за порушення нормативів забруднення навколишнього природного середовища, насамперед скидів промислових підприємств у водні об’єкти; |
||
38. |
розроблення та впровадження науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок із застосуванням новітніх матеріалів, технологій, обладнання та приладів. |
-7- Кармазін Ю.А. Після слів "обладнання та приладів" доповнити словами: "залучення, в тому числі на платній основі, наукового потенціалу та закупівлі відповідних сучасних та новітніх технологій" | Відхилено |
розроблення та впровадження науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок із застосуванням новітніх матеріалів, технологій, обладнання та приладів. |
39. |
Завдання і заходи з виконання Програми наведені в додатку 2. |
Завдання і заходи з виконання Програми наведені в додатку 2. |
||
40. |
Очікувані результати, ефективність Програми |
Очікувані результати, ефективність Програми |
||
41. |
Виконання Програми дасть можливість: |
Виконання Програми дасть можливість: |
||
42. |
забезпечити реалізацію державної політики у сфері питної води та питного водопостачання; |
забезпечити реалізацію державної політики у сфері питної води та питного водопостачання; |
||
43. |
підвищити якість питної води та очищення стічних вод; |
підвищити якість питної води та очищення стічних вод; |
||
44. |
забезпечити утилізацію осадів, що утворюються під час очищення стічних вод та питної води; |
забезпечити утилізацію осадів, що утворюються під час очищення стічних вод та питної води; |
||
45. |
поліпшити санітарну, епідемічну та екологічну ситуацію в Україні; |
поліпшити санітарну, епідемічну та екологічну ситуацію в Україні; |
||
46. |
забезпечити охорону джерел питного водопостачання; |
забезпечити охорону джерел питного водопостачання; |
||
47. |
впровадити на підприємствах питного водопостачання та водовідведення новітні технології із застосуванням сучасного обладнання, приладів і матеріалів; |
впровадити на підприємствах питного водопостачання та водовідведення новітні технології із застосуванням сучасного обладнання, приладів і матеріалів; |
||
48. |
зменшити втрати питної води; |
зменшити втрати питної води; |
||
49. |
забезпечити цілодобове постачання якісної питної води населенню, що має доступ до систем централізованого водопостачання. |
забезпечити цілодобове постачання якісної питної води населенню, що має доступ до систем централізованого водопостачання. |
||
50. |
Очікувані результати виконання Програми наведені в додатку 3. |
Очікувані результати виконання Програми наведені в додатку 3. |
||
51. |
Обсяги та джерела фінансування Програми |
Обсяги та джерела фінансування Програми |
||
52. |
Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок: |
Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок: |
||
53. |
коштів Державного бюджету України; |
коштів Державного бюджету України; |
||
54. |
коштів місцевих бюджетів, у тому числі спрямованих на фінансування заходів інших державних, регіональних та галузевих програм і проектів; |
коштів місцевих бюджетів, у тому числі спрямованих на фінансування заходів інших державних, регіональних та галузевих програм і проектів; |
||
55. |
коштів підприємств питного водопостачання та водовідведення відповідно до програм їх розвитку, затверджених в установленому порядку; |
коштів підприємств питного водопостачання та водовідведення відповідно до програм їх розвитку, затверджених в установленому порядку; |
||
56. |
зовнішніх і внутрішніх запозичень, грантів міжнародних організацій, коштів міжнародних програм, благодійних внесків. |
зовнішніх і внутрішніх запозичень, грантів міжнародних організацій, коштів міжнародних програм, благодійних внесків. |
||
57. |
Обсяги фінансування Програми уточнюються під час складання проекту державного та місцевих бюджетів на відповідний рік у межах видатків, передбачених головному розпоряднику коштів, відповідальному за виконання завдань і заходів Програми. |
Обсяги фінансування Програми уточнюються під час підготовки проекту державного та місцевих бюджетів на відповідний рік у межах видатків, передбачених головному розпоряднику коштів, відповідальному за виконання завдань і заходів Програми. |
||
58. |
Кошти державного бюджету на виконання заходів Програми спрямовуються згідно з порядками їх використання на відповідний рік за умови співфінансування з інших джерел. |
Кошти державного бюджету на виконання заходів Програми спрямовуються згідно з порядками їх використання на відповідний рік за умови співфінансування з інших джерел. |
||
59. |
Центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства подає щороку під час підготовки проекту Державного бюджету України на відповідний рік обґрунтування обсягів робіт та їх фінансування з Державного бюджету України з урахуванням пропозицій міжвідомчої та регіональних комісій. |
Центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства подає щороку під час підготовки проекту Державного бюджету України на відповідний рік обґрунтування обсягів робіт та їх фінансування з Державного бюджету України з урахуванням пропозицій міжвідомчої та регіональних комісій. |
||
60. |
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 9471,7 млн. гривень, з них за рахунок державного бюджету — 3004,3 млн., інших джерел — 6467,4 млн. гривень. |
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 9471,7 млн. гривень, з яких за рахунок державного бюджету — 3004,3 млн., з інших джерел — 6467,4 млн. гривень. |