Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. | Проект (01.07.99) ЗАКОН УКРАЇНИ | ЗАКОН УКРАЇНИ | ||
1. | Про державне прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку України | Про державне прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку України | ||
2. | Цей закон визначає правовi, економiчнi та органiзацiйнi засади формування цiлiсної системи прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку України, окремих галузей економiки та окремих адмiнiстративнотериторiальних одиниць як складової частини загальної системи державного регулювання економiчного i соцiального розвитку держави. Законом установлюється загальний порядок розроблення, затвердження та виконання зазначених прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, а також права та вiдповiдальнiсть учасникiв. | -1- Черняк В.К. (в.о. № 153) Дати назви статей у відповідності з їх змістом. | Враховано | Цей Закон визначає правовi, економiчнi та органiзацiйнi засади формування цiлiсної системи прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку України, окремих галузей економiки та окремих адмiнiстративно-територiальних одиниць як складової частини загальної системи державного регулювання економiчного i соцiального розвитку держави. Законом встановлюється загальний порядок розроблення, затвердження та виконання зазначених прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, а також права та вiдповiдальнiсть учасникiв державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України. |
3. | РОЗДIЛ 1. ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ | РОЗДIЛ 1 ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ | ||
4. | Стаття 1. У цьому Законi наведенi нижче визначення вживаються у такому значеннi: | Стаття 1. Визначення термінів У цьому Законi наведенi нижче терміни вживаються в такому значеннi: | ||
5. | прогнозування економiчного i соцiального розвитку - науково обгрунтоване передбачення напрямiв розвитку країни, окремих галузей економiки або окремих адмiнiстративно-територiальних одиниць, можливого стану економiки та соцiальної сфери в майбутньому, а також альтернативних шляхiв i строкiв досягнення того чи iншого стану. | прогнозування економiчного i соцiального розвитку - науково обгрунтоване передбачення напрямiв розвитку країни, окремих галузей економiки або окремих адмiнiстративно-територiальних одиниць, можливого стану економiки та соцiальної сфери в майбутньому, а також альтернативних шляхiв i строкiв досягнення параметрів економічного і соціального розвитку. Прогноз економiчного | ||
6. | Прогноз економiчного i соцiального розвитку є засобом обгрунтування вибору тiєї чи iншої стратегiї та прийняття конкретних рiшень органами законодавчої та виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування щодо регулювання соцiально-економiчних процесiв; | i соцiального розвитку є засобом обгрунтування вибору тiєї чи iншої стратегiї та прийняття конкретних рiшень органами законодавчої та виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування щодо регулювання соцiально-економiчних процесiв; | ||
7. | програма економiчного i соцiального розвитку - документ, у якому визначаються цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку, засоби та шляхи їх досягнення, формується взаємоузгоджена i комплексна система заходiв органiв законодавчої i виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, спрямованих на ефективне розв'язання проблем економiчного i соцiального розвитку, досягнення стабiльного економiчного зростання, а також характеризуються очiкуванi змiни у станi економiки та соцiальної сфери. | -2- Черняк В.К. (в.о. № 153) Статтю 1 доповнити дев'ятим новим абзацом такого змісту: "учасники державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку - державні органи влади, які розробляють, затверджують і здійснюють прогнозні та програмні документи, а саме: Кабінет Міністрів України, уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, іншi центральнi органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування; прогнозні та програмні документи - документи, що відповідають законодавству України про документи і відображають прогнози та програми економічного і соціального розвитку. " | Враховано | програма економiчного i соцiального розвитку - документ, в якому визначаються цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку, засоби та шляхи їх досягнення, формується взаємоузгоджена i комплексна система заходiв органiв законодавчої i виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, спрямованих на ефективне розв'язання проблем економiчного i соцiального розвитку, досягнення стабiльного економiчного зростання, а також характеризуються очiкуванi змiни у станi економiки та соцiальної сфери. учасники державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку - державні органи влади, які розробляють, затверджують і здійснюють прогнозні та програмні документи, а саме: Кабінет Міністрів України, уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, іншi центральнi органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування; прогнозні та програмні документи - документи, що відповідають вимогам законодавства України щодо документів і відображають прогнози та програми економічного і соціального розвитку. |
8. | Стаття 2. Державне прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку базується на: | Стаття 2. Принципи державного прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку Основними принципами, на яких базується державне прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку є: | ||
9. | принципi цiлiсностi, який забезпечується розробленням взаємоузгоджених прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку України, окремих галузей економiки та окремих адмiнiстративно-територiальних одиниць на коротко- та середньостроковий перiоди; | принцип цiлiсностi, який забезпечується розробленням взаємоузгоджених прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку України, окремих галузей економiки та окремих адмiнiстративно-територiальних одиниць на коротко- та середньостроковий перiоди; | ||
10. | принципi об'єктивностi, який полягає в тому, що прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку розробляються на основi даних органiв державної статистики. Мiнiстерства економiки України, iнших центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, а також звiтних даних з офiцiйних видань Нацiонального банку України; | -3- Черняк В.К. (в.о. № 153) У тексті проекту закону слова "Міністерство економіки України" замінити словами "уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики" у відповідних відмінках. | Враховано | принцип об'єктивностi, який полягає в тому, що прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку розробляються на основi даних органiв державної статистики, уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики, iнших центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, а також звiтних даних із офiцiйних видань Нацiонального банку України; |
11. | принципi науковостi, який забезпечується розробленням прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку на науковiй основi, постiйним удосконаленням методологiї та використанням свiтового досвiду в галузi прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку; | принцип науковостi, який забезпечується розробленням прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку на науковiй основi, постiйним удосконаленням методологiї та використанням свiтового досвiду в галузi прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку; | ||
12. | принципi гласностi, який полягає в тому, що прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку є доступними для громадськостi. Iнформування про цiлi, прiоритети та показники цих документiв забезпечує суб'єкти пiдприємницької дiяльностi необхiдними орiєнтирами для планування власної виробничої дiяльностi; | принцип гласностi, який полягає в тому, що прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку є доступними для громадськостi. Iнформування про цiлi, прiоритети та показники цих документiв забезпечує суб'єкти пiдприємницької дiяльностi необхiдними орiєнтирами для планування власної виробничої дiяльностi; | ||
13. | принципi самостiйностi, який полягає в тому, що мiсцевi органи виконавчої влади та органи мiсцевого самоврядування вiдповiдають за розроблення, затвердження та виконання прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку вiдповiдних адмiнiстративно-територiальних одиниць. Прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку повинно забезпечити координацiю дiяльностi органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування; | принцип самостiйностi, який полягає в тому, що мiсцевi органи виконавчої влади та органи мiсцевого самоврядування вiдповiдають за розроблення, затвердження та виконання прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку вiдповiдних адмiнiстративно-територiальних одиниць. Прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку забезпечує координацiю дiяльностi органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування; | ||
14. | принципi рiвностi, який полягає в дотриманнi прав та врахуваннi iнтересiв мiсцевого самоврядування та суб'єктiв господарювання всiх форм власностi; | принцип рiвностi, який полягає в дотриманнi прав та врахуваннi iнтересiв мiсцевого самоврядування та суб'єктiв господарювання всiх форм власностi; | ||
15. | принципi загальнодержавних iнтересiв, який полягає в тому, що органи виконавчої влади та органи мiсцевого самоврядування повиннi здiйснювати розроблення прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, виходячи з необхiдностi забезпечення реалiзацiї загальнодержавної соцiально-економiчної полiтики та економiчної безпеки держави. | принцип дотримання загальнодержавних iнтересiв, який полягає в тому, що органи виконавчої влади та органи мiсцевого самоврядування повиннi здiйснювати розроблення прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку виходячи з необхiдностi забезпечення реалiзацiї загальнодержавної соцiально-економiчної полiтики та економiчної безпеки держави. | ||
16. | Стаття 3. Правовою основою державного прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку є Конституцiя України, цей Закон, iншi закони України та нормативно-правовi акти, прийнятi на їх виконання. | Стаття 3. Законодавство про державне прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку Правовою основою державного прогнозування та розроблення програм економiчного i соцiального розвитку є Конституцiя України, цей Закон, iншi закони України та нормативно-правовi акти, прийнятi на їх виконання. | ||
17. | РОЗДIЛ II. СИСТЕМА ПРОГНОЗНИХ I ПРОГРАМНИХ ДОКУМЕНТIВ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ | -4- Черняк В.К. (в.о. № 153) Розділи ІІ та ІІІ об'єднати під назвою "Прогнозні програмні документи економічного і соціального розвитку". З відповідною зміною нумерації наступних розділів | Враховано | РОЗДIЛ II. ПРОГНОЗНІ I ПРОГРАМНІ ДОКУМЕНТИ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ Стаття 4. Система прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку |
18. | Стаття 4. Система прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку складається з прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди. Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод, прогнозiв економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв та мiст на середньостроковий перiод, програм економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв та мiст на короткостроковий перiод, прогнозiв розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод i програм розвитку окремих галузей економiки. | Система прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку складається з: прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди; Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод; прогнозiв економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв та мiст на середньостроковий перiод; програм економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв та мiст на короткостроковий перiод; прогнозiв розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод; програм розвитку окремих галузей економiки. | ||
19. | У разi необхiдностi прогнознi i програмнi документи економiчного i соцiального розвитку можуть розроблятися на бiльш тривалий перiод. | У разi необхiдностi прогнознi i програмнi документи економiчного i соцiального розвитку можуть розроблятися на бiльш тривалий перiод. | ||
20. | Стаття 5. Прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку розробляються на основi комплексного аналiзу демографiчної ситуацiї, стану використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, конкурентоспроможностi вiтчизняної економiки, оцiнки досягнутого рiвня розвитку економiки i соцiальної сфери та з урахуванням впливу зовнiшнiх полiтичних, економiчних та iнших факторiв i очiкуваних тенденцiй змiни впливу цих факторiв у перспективi. | -5- Черняк В.К. (в.о. № 153) Статті 5, 6, 7 об'єднати. З відповідною зміною нумерації наступних статей | Враховано | Стаття 5. Розробка прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку Прогнознi та програмнi документи економiчного i соцiального розвитку розробляються на основi комплексного аналiзу демографiчної ситуацiї, стану використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, конкурентоспроможностi вiтчизняної економiки, оцiнки досягнутого рiвня розвитку економiки i соцiальної сфери та з урахуванням впливу зовнiшнiх полiтичних, економiчних та iнших факторiв i очiкуваних тенденцiй змiни впливу цих факторiв у перспективi. |
21. | Стаття 6. Показники прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку є орiєнтиром для розроблення суб'єктами пiдприємницької дiяльностi власних прогнозiв, планiв, бiзнес-планiв та iнших документiв. | Показники прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку є орiєнтиром для розроблення суб'єктами пiдприємницької дiяльностi власних прогнозiв, планiв, бiзнес-планiв та iнших документiв. | ||
22. | РОЗДIЛ III. ПРОГНОЗНI ТА ПРОГРАМНI ДОКУМЕНТИ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ | Прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди та Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод розробляються в строки та в порядку, встановленi Кабiнетом Мiнiстрiв України | ||
23. | Стаття 7. На державному рiвнi розробляються прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди та Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод в строки та в порядку, встановленi Кабiнетом Мiнiстрiв України. | . Стаття 6. Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод | ||
24. | Стаття 8. Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод розробляється на п'ять рокiв починаючи з 2000 року. | -6- Черняк В.К. (в.о. № 153) Із статті 8 слова "починаючи з 2000 року" виключити. | Враховано | Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод розробляється на п'ять рокiв. |
25. | У прогнозi економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi: | У прогнозi економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi: | ||
26. | аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за попереднiй перiод та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери; | аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за попереднiй перiод та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери; | ||
27. | очiкуванi змiни зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї та їх вплив на економiку країни; | очiкуванi змiни зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї та їх вплив на економiку країни; | ||
28. | оцiнка впливу можливих заходiв державної полiтики у прогнозному перiодi на розвиток економiки i соцiальної сфери; | оцiнка впливу можливих заходiв державної полiтики у прогнозному перiодi на розвиток економiки i соцiальної сфери; | ||
29. | цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку у середньостроковому перiодi та пропозицiї щодо напрямiв державної полiтики у цей перiод; | цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку у середньостроковому перiодi та пропозицiї щодо напрямiв державної полiтики у цей перiод; | ||
30. | прогноз кон'юнктури на внутрiшнiх та зовнiшнiх ринках стратегiчно важливих видiв товарiв та послуг; | прогноз кон'юнктури на внутрiшнiх та зовнiшнiх ринках стратегiчно важливих видiв товарiв та послуг; | ||
31. | основнi макроекономiчнi та iншi необхiднi показники економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки, Автономної Республiки Крим.областей, мiст Києва та Севастополя; | -7- Баулін П.Б. (в.о. № 76) Статтю 8 доповнити дев'ятим новим абзацом такого змісту: "основні народногосподарчі баланси". | Враховано редакційно | основнi макроекономiчнi та iншi необхiднi показники і баланси економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки, Автономної Республiки Крим, областей, мiст Києва та Севастополя; |
32. | висновки щодо тенденцiй розвитку економiки країни протягом середньострокового перiоду. | висновки щодо тенденцiй розвитку економiки країни протягом середньострокового перiоду. | ||
33. | Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод використовується пiд час розроблення проекту Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України i публiкується в газетi "Урядовий кур'єр". | Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на середньостроковий перiод використовується пiд час розроблення проекту Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України i публiкується в газетi "Урядовий кур'єр". | ||
34. | Стаття 9. Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод розробляється щорiчно на наступний рiк. | Стаття 7. Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод Прогноз економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод розробляється щорiчно на наступний рiк. | ||
35. | У прогнозi економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод повиннi бути вiдображенi: | У прогнозi економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод повиннi бути вiдображенi: | ||
36. | аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за минулий та поточний роки та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери; | аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за минулий та поточний роки та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери; | ||
37. | очiкуванi змiни зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї та їх вплив на економiку країни; | очiкуванi змiни зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї та їх вплив на економiку країни; | ||
38. | оцiнка впливу можливих заходiв державної полiтики у прогнозному перiодi на розвиток економiки i соцiальної сфери; | оцiнка впливу можливих заходiв державної полiтики у прогнозному перiодi на розвиток економiки i соцiальної сфери; | ||
39. | основнi макроекономiчнi та iншi необхiднi показники економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки. Автономної Республiки Крим, областей, мiст Києва та Севастополя; | -8- Баулін П.Б. (в.о. № 76) Статтю 9 доповнити сьомим новим абзацом такого змісту: "основні народногосподарчі баланси". | Враховано редакційно | основнi макроекономiчнi та iншi необхiднi показники і баланси економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки, Автономної Республiки Крим, областей, мiст Києва та Севастополя; |
40. | висновки щодо розвитку економiки країни у наступному роцi. | висновки щодо розвитку економiки країни у наступному роцi. | ||
41. | Показники прогнозу економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод використовуються для розроблення Державної програми економiчного i соцiального розвитку України та для оцiнки надходжень i формування показникiв Державного бюджету України. | Показники прогнозу економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод використовуються для розроблення Державної програми економiчного i соцiального розвитку України та для оцiнки надходжень i формування показникiв Державного бюджету України. | ||
42. | Стаття 10. Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод розробляється щороку взаємоузгоджено з проектом Державного бюджету України на вiдповiдний рiк. | -9- Черняк В.К. (в.о. № 153) Статті 10 і 11 об'єднати. З відповідною зміною нумерації наступних статей | Враховано | Стаття 8. Державна програма економiчного I соцiального розвитку України на короткостроковий перiод Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на короткостроковий перiод розробляється щороку взаємоузгоджено з проектом Державного бюджету України на вiдповiдний рiк. |
43. | У Державнiй програмi економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк конкретизуються заходи, намiченi у Програмi дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України, та завдання, визначенi у щорiчному посланнi Президента України до Верховної Ради України про внутрiшнє i зовнiшнє становище України. | У Державнiй програмi економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк конкретизуються заходи, передбаченi в Програмi дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України, та завдання, визначенi у щорiчному посланнi Президента України до Верховної Ради України про внутрiшнє i зовнiшнє становище України. | ||
44. | У Державнiй програмi економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк повиннi бути вiдображенi: | У Державнiй програмi економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк повиннi бути вiдображенi: | ||
45. | аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за минулий та поточний роки та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери; | аналiз соцiально-економiчного розвитку країни за минулий та поточний роки та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери; | ||
46. | вплив очiкуваних змiн зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї на економiку країни; | вплив очiкуваних змiн зовнiшньополiтичної та зовнiшньоекономiчної ситуацiї на економiку країни; | ||
47. | цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку у наступному роцi; | цiлi та прiоритети економiчного i соцiального розвитку у наступному роцi; | ||
48. | система заходiв щодо реалiзацiї державної полiтики з визначенням термiнiв виконання та виконавцiв; | система заходiв щодо реалiзацiї державної полiтики з визначенням термiнiв виконання та виконавцiв; | ||
49. | основнi макроекономiчнi показники, обсяги капiтальних вкладень, показники державного замовлення та iншi необхiднi показники економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки. Автономної Республiки Крим, областей, мiст Києва та Севастополя; | -10- Баулін П.Б. (в.о. № 76) Статтю 10 доповнити дев'ятим новим абзацом такого змісту: "основні народногосподарчі баланси". | Враховано редакційно | основнi макроекономiчнi показники, обсяги капiтальних вкладень, показники державного замовлення та iншi необхiднi показники і баланси економiчного i соцiального розвитку, в тому числi у розрiзi галузей економiки, Автономної Республiки Крим, областей, мiст Києва та Севастополя; |
50. | перелiк державних цiльових програм, що фiнансуватимуться в наступному роцi за рахунок коштiв державного бюджету; | перелiк державних цiльових програм, що фiнансуватимуться в наступному роцi за рахунок коштiв Державного бюджету України; | ||
51. | показники розвитку державного сектора економiки, зокрема отримання та використання доходiв вiд розпорядження державним майном, ефективностi використання державної власностi та пакетiв акцiй, розвитку казенних пiдприємств. | показники розвитку державного сектора економiки, зокрема отримання та використання доходiв вiд розпорядження державним майном, ефективностi використання об'єктів права державної власностi, розвитку казенних пiдприємств. | ||
52. | Стосовно державних цiльових програм наводяться: | У державних цiльових програмах наводяться: | ||
53. | основнi етапи i термiни їх реалiзацiї; | основнi етапи та термiни їх реалiзацiї; | ||
54. | необхiднi обсяги фiнансування кожної з програм в цiлому i диференцiйовано по роках з визначенням джерел фiнансування; | необхiднi обсяги фiнансування кожної з програм в цiлому i диференцiйовано по роках з визначенням джерел фiнансування; | ||
55. | результати виконання кожної програми; | результати виконання кожної програми; | ||
56. | обсяги фiнансування кожної з програм за рахунок усiх джерел фiнансування в наступному роцi, в тому числi за рахунок коштiв державного бюджету; | обсяги фiнансування кожної з програм за рахунок усiх джерел фiнансування в наступному роцi, в тому числi за рахунок коштiв державного бюджету; | ||
57. | державнi замовники програм. | державнi замовники програм. | ||
58. | Стаття II. Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк подається до Верховної Ради України одночасно з проектом Державного бюджету України на вiдповiдний рiк. | Державна програма економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк подається до Верховної Ради України одночасно з проектом Державного бюджету України на вiдповiдний рiк. | ||
59. | Пiсля затвердження Державна програма економiчного i соцiального розвитку України публiкується в офiцiйних виданнях Верховної Ради України та газетi "Урядовий кур'єр". | Пiсля затвердження Верховною Радою України Державна програма економiчного i соцiального розвитку України публiкується в офiцiйних виданнях Верховної Ради України та газетi "Урядовий кур'єр". | ||
60. | РОЗДIЛ IV. ПРОГНОЗНI ТА ПРОГРАМНI ДОКУМЕНТИ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛIКИ КРИМ, ОБЛАСТЕЙ, РАЙОНIВ ТА МIСТ | РОЗДIЛ IІІ РОЗРОБКА ПРОГНОЗНИХ ТА ПРОГРАМНИХ ДОКУМЕНТІВ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛIКИ КРИМ, ОБЛАСТЕЙ, РАЙОНIВ ТА МIСТ | ||
61. | Стаття 12. В Автономнiй Республiцi Крим, областях, районах та мiстах України розробляються прогнози економiчного i соцiального розвитку на середньостроковий перiод та програми економiчного i соцiального розвитку на короткостроковий перiод. | Стаття 9. Розробка прогнозних та програмних документів економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв та мiст В Автономнiй Республiцi Крим, областях, районах та мiстах України розробляються прогнози економiчного i соцiального розвитку на середньостроковий перiод та програми економiчного i соцiального розвитку на короткостроковий перiод. | ||
62. | Стаття IЗ. Прогноз економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на середньостроковий перiод розробляється на п'ять рокiв починаючи з 2000 року. | -11- Черняк В.К. (в.о. № 153) Із статті 13 слова "починаючи з 2000 року" виключити. | Враховано | Стаття I0. Прогноз економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на середньостроковий перiод Прогноз економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на середньостроковий перiод розробляється на п'ять рокiв. |
63. | У прогнозi економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi: | У прогнозi економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi: | ||
64. | аналiз соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративнотериторiальної одиницi за попереднiй перiод та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери; | аналiз соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi за попереднiй перiод та характеристика головних проблем розвитку її економiки та соцiальної сфери; | ||
65. | стан використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, екологiчна ситуацiя в регiонi; | стан використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, екологiчна ситуацiя у відповідній адміністративно-територіальній одиниці; | ||
66. | прогноз кон'юнктури на регiональних ринках основних видiв товарiв та послуг; | прогноз кон'юнктури на ринках основних видiв товарiв та послуг; | ||
67. | можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi; | можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку економiки та соцiальної сфери вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi; | ||
68. | цiлi та прiоритети соцiально-економiчного розвитку в середньостроковий перiод та пропозицiї щодо заходiв мiсцевих органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування для їх досягнення; | цiлi та прiоритети соцiально-економiчного розвитку в середньостроковий перiод та пропозицiї щодо заходiв мiсцевих органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування для їх досягнення; | ||
69. | основнi показники соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi; | основнi показники соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi; | ||
70. | висновки щодо тенденцiй розвитку економiки вiдповiдної адмiнiстративнотериторiальної одиницi протягом середньострокового перiоду. | -12- Баулін П.Б. (в.о. № 76) Статтю 13 доповнити восьмим новим абзацом такого змісту: "регіональні народногосподарчі баланси". | висновки щодо тенденцiй розвитку економiки вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi протягом середньострокового перiоду. | |
71. | Стаття 14. Програма економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на короткостроковий перiод розробляється щороку взаємоузгоджено з проектом Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на вiдповiдний рiк. | Стаття 11. Програма економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на короткостроковий перiод Програма економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на короткостроковий перiод розробляється щороку взаємоузгоджено з проектом Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на вiдповiдний рiк. | ||
72. | У програмi економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на наступний рiк повиннi бути вiдображенi: | У програмi економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областi, району, мiста на наступний рiк повиннi бути вiдображенi: | ||
73. | аналiз соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративнотериторiальної одиницi за попереднiй i поточний роки та характеристика головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери; | аналiз соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi за попереднiй i поточний роки та характеристика головних проблем розвитку її економiки та соцiальної сфери; | ||
74. | стан використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, екологiчна ситуацiя в регiонi; | стан використання природного, виробничого, науково-технiчного та трудового потенцiалу, екологiчна ситуацiя у відповідній адміністративно-територіальній одиниці; | ||
75. | можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi; | можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку економiки i соцiальної сфери вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi; | ||
76. | цiлi та прiоритети соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi в наступному роцi; | цiлi та прiоритети соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi в наступному роцi; | ||
77. | система заходiв мiсцевих органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування щодо реалiзацiї соцiально-економiчної полiтики з визначенням термiнiв виконання та виконавцiв; | система заходiв мiсцевих органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування щодо реалiзацiї соцiально-економiчної полiтики з визначенням термiнiв виконання та виконавцiв; | ||
78. | основнi показники соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi; | основнi показники соцiально-економiчного розвитку вiдповiдної адмiнiстративно-територiальної одиницi; | ||
79. | данi про отримання та використання доходiв вiд розпорядження комунальним майном, ефективностi використання комунальної власностi, показники розвитку пiдприємств та органiзацiй, що належать до комунальної власностi. | -13- Баулін П.Б. (в.о. № 76) Статтю 14 доповнити дев'ятим новим абзацом такого змісту: "регіональні народногосподарчі баланси". | данi про отримання та використання доходiв вiд розпорядження об'єктами права комунальної власності, ефективностi використання об'єктів права комунальної власностi, показники розвитку пiдприємств та органiзацiй, що є об'єктами права комунальної власностi. | |
80. | РОЗДIЛ V. ПРОГНОЗИ ТА ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ГАЛУЗЕЙ ЕКОНОМIКИ | РОЗДIЛ ІV ПРОГНОЗИ ТА ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ГАЛУЗЕЙ ЕКОНОМIКИ | ||
81. | Стаття 15. На галузевому рiвнi розробляються прогнози розвитку галузей економiки на середньостроковий перiод i програми розвитку галузей економiки. | Стаття 12. Розробка прогнозів та програм розвитку галузей На галузевому рiвнi розробляються прогнози розвитку галузей економiки на середньостроковий перiод i програми розвитку галузей економiки. | ||
82. | Перелiк галузей економiки, щодо яких розробляються прогнози та програми розвитку галузей економiки, порядок та термiни їх розроблення визначаються Кабiнетом Мiнiстрiв України. | Перелiк галузей економiки, щодо яких розробляються прогнози та програми розвитку, порядок та термiни їх розроблення визначаються Кабiнетом Мiнiстрiв України. | ||
83. | Стаття 16. Прогнози розвитку галузей економiки на середньостроковий перiод розробляються на п'ять рокiв починаючи з 2000 року. | -14- Черняк В.К. (в.о. № 153) Із статті 16 слова "починаючи з 2000 року" виключити. | Враховано | Стаття 13. Прогнози розвитку галузей економiки на середньостроковий перiод Прогнози розвитку галузей економiки на середньостроковий перiод розробляються на п'ять рокiв. |
84. | У прогнозi розвитку галузi економiки на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi: | У прогнозi розвитку галузi економiки на середньостроковий перiод повиннi бути вiдображенi: | ||
85. | аналiз розвитку вiдповiдної галузi економiки за попереднiй перiод, характеристика використання виробничого потенцiалу галузi, оцiнка задоволення потреб в основних видах товарiв i послуг, що виробляються пiдприємствами галузi, на внутрiшньому ринку, характеристика головних проблем розвитку галузi; | аналiз розвитку вiдповiдної галузi економiки за попереднiй перiод; характеристика використання виробничого потенцiалу галузi; оцiнка задоволення потреб у основних видах товарiв i послуг, що виробляються пiдприємствами галузi, на внутрiшньому ринку; характеристика головних проблем розвитку галузi; | ||
86. | прогноз кон'юнктури на внутрiшнiх i зовнiшнiх ринках основних видiв товарiв та послуг; | прогноз кон'юнктури на внутрiшнiх i зовнiшнiх ринках основних видiв товарiв та послуг галузі; | ||
87. | можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку галузi; | можливi шляхи розв'язання головних проблем розвитку галузi; | ||
88. | цiлi та прiоритети розвитку галузi у середньостроковий перiод та пропозицiї щодо напрямiв державної полiтики у вiдповiднiй галузi; | цiлi та прiоритети розвитку галузi у середньостроковий перiод та пропозицiї щодо напрямiв державної полiтики у цій галузi; | ||
89. | пропозицiї щодо структурної перебудови галузi, технологiчного оновлення виробництва, впровадження досягнень науково-технiчного прогресу, енергозбереження та пiдвищення ефективностi виробництва; | пропозицiї щодо структурної перебудови галузi, технологiчного оновлення виробництва, впровадження досягнень науково-технiчного прогресу, енергозбереження та пiдвищення ефективностi виробництва; | ||
90. | основнi показники розвитку галузi (обсяги i ефективнiсть виробництва, розвиток конкуренцiї, конкурентоспроможнiсть продукцiї, забезпеченiсть сировиною та матерiалами, фiнансове становище пiдприємств галузi, розвиток зв'язкiв з кооперацiї, ефективнiсть системи збуту продукцiї, обсяги iнвестицiй); | основнi показники розвитку галузi (обсяги та ефективнiсть виробництва, розвиток конкуренцiї, конкурентоспроможнiсть продукцiї, забезпеченiсть сировиною та матерiалами, фiнансове становище пiдприємств галузi, розвиток міжгалузевих зв'язкiв, ефективнiсть системи збуту продукцiї, обсяги iнвестицiй); | ||
91. | висновки щодо тенденцiй та напрямiв розвитку вiдповiдної галузi протягом середньострокового перiоду. | -15- Баулін П.Б. (в.о. № 76) Статтю 16 доповнити дев'ятим новим абзацом такого змісту: "основні галузеві баланси". | висновки щодо тенденцій та напрямів розвитку відповідної галузі протягом середньострокового періоду. | |
92. | Прогнози розвитку галузей економіки на середньостроковий період затверджуються в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України. | Прогнози розвитку галузей економіки на середньостроковий період затверджуються в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України. | ||
93. | Стаття 17. Програми розвитку галузей економіки розробляються з метою реалізації державної політики щодо регулювання розвитку галузей економіки, концентрації фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, виробничого i науково-технічного потенціалу країни, а також координації діяльності центральних i місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій i громадян для розв'язання найважливіших проблем. | Стаття 14. Програми розвитку галузей економіки Програми розвитку галузей економіки розробляються з метою реалізації державної політики щодо регулювання розвитку цих галузей економіки, концентрації фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, виробничого I науково-технічного потенціалу країни, а також координації діяльності центральних i місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій i громадян для розв'язання найважливіших проблем галузі. | ||
94. | Термін дії програми розвитку галузі економіки залежить від специфіки галузі та поставлених завдань. | Термін дії програми розвитку галузі економіки залежить від специфіки галузі та поставлених завдань. | ||
95. | Складовими частинами програми розвитку галузі економіки повинні бути: | Складовими частинами програми розвитку галузі економіки повинні бути: | ||
96. | характеристика стану розвитку відповідної галузі економіки, використання виробничого потенціалу, головних проблем розвитку відповідної галузі та шляхів їх розв'язання, стратегічні цілі, техніко-економічне обгрунтування та оцінка необхідних ресурсів; | характеристика стану розвитку відповідної галузі економіки, використання виробничого потенціалу, головних проблем розвитку відповідної галузі та шляхів їх розв'язання, стратегічні цілі, техніко-економічне обгрунтування та оцінка необхідних ресурсів для виконання програми; | ||
97. | комплекс заходів i завдань (цільових проектів); | комплекс заходів i завдань (цільових проектів); | ||
98. | фінансове та ресурсне забезпечення; | фінансове та ресурсне забезпечення програми; | ||
99. | розрахунок очікуваної ефективності та термін виконання; | розрахунок очікуваної ефективності та термін виконання програми; | ||
100. | механізм управління та контролю за ходом виконання. | механізм управління та контролю за ходом виконання програми. | ||
101. | Програми розвитку галузей економіки затверджуються в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України. | Програми розвитку галузей економіки затверджуються в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України. | ||
102. | РОЗДІЛ VI. ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ | -16- Шаров І.Ф. Пропоную Розділ VI виключити. | Враховано із відповідною зміною нумерації наступних розділів та статей | |
103. | Стаття 18. Пiдприємства планують свою дiяльнiсть вiдповiдно до чинного законодавства. | |||
104. | РОЗДIЛ VII. ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ВIДПОВIДАЛЬНIСТЬ УЧАСНИКIВ ДЕРЖАВНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ТА РОЗРОБЛЕННЯ ПРОГРАМ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ | РОЗДIЛ V ПОВНОВАЖЕННЯ ТА ВIДПОВIДАЛЬНIСТЬ УЧАСНИКIВ ДЕРЖАВНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ТА РОЗРОБЛЕННЯ ПРОГРАМ ЕКОНОМIЧНОГО I СОЦIАЛЬНОГО РОЗВИТКУ | ||
105. | Стаття 19. Верховна Рада України вiдповiдно до Конституцiї України затверджує Державну програму економiчного i соцiального розвитку України на вiдповiдний рiк. | Стаття 15. Повноваження Верховної Ради України щодо державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку Верховна Рада України вiдповiдно до Конституцiї України затверджує Державну програму економiчного I соцiального розвитку України на вiдповiдний рiк. | ||
106. | Стаття 20. Кабiнет Мiнiстрiв України: | Стаття 16. Повноваження Кабінету Міністрів України щодо державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку | ||
107. | органiзовує пiдготовку прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди, Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк, прогнозiв розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод i програм розвитку окремих галузей економiки; | -17- Черняк В.К. (в.о. № 153) Статтю 19 після слів "середньо- та короткостроковий періоди," доповнити словами "розробляє і здійснює". | Враховано | Кабiнет Мiнiстрiв України: органiзовує пiдготовку прогнозiв економiчного I соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди, розробляє і здійснює Державну програму економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк, організовує підготовку прогнозiв розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод I програм розвитку окремих галузей економiки; |
108. | визначає структуру прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, строки i порядок їх розроблення, вiдповiдальних виконавцiв; | -18- Баулін П.Б. (в.о. № 76) Статтю 20 доповнити третім новим абзацом такого змісту: "складає народногосподарчі баланси". | визначає структуру прогнозних i програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, строки i порядок їх розроблення, вiдповiдальних виконавцiв; | |
109. | схвалює проект Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк та подає її на розгляд Верховної Ради України; | схвалює проект Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк та подає її на розгляд Верховної Ради України; | ||
110. | схвалює прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди, прогнози розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод, затверджує програми розвитку окремих галузей економiки; | -19- Баулін П.Б. (в.о. № 76) Статтю 20 доповнити передостаннім новим абзацом такого змісту: "розробляє та затверджує санкції за невиконання показників Державної програми економічного і соціального розвитку України на черговий рік і програм розвитку окремих галузей економіки". | схвалює прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди, прогнози розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод, затверджує програми розвитку окремих галузей економiки; | |
111. | забезпечує та контролює виконання Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк i програм розвитку окремих галузей економiки. | забезпечує та контролює виконання Державної програми економiчного i соцiального розвитку України i програм розвитку окремих галузей економiки. | ||
112. | Стаття 21. Мiнiстерство економiки України як головний виконавець та координатор робiт з прогнозування економiчного i соцiального розвитку та пiдготовки програм економiчного i соцiального розвитку: | -20- Шаров І.Ф. Із статті 21 вилучити положення про повноваження та відповідальність Міністерства економіки України. Записати наступне: "За здійснення державної економічної політики в країні відповідає вищий орган у системі органів виконавчої влади". | Стаття 17. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики та інших центральних органів виконавчої влади щодо державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку Уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики як головний виконавець та координатор робiт з прогнозування економiчного i соцiального розвитку та пiдготовки програм економiчного i соцiального розвитку програми: | |
113. | разом з iншими центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, Нацiональним банком України, Фондом державного майна України та Антимонопольним комiтетом України готує прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державну програму економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк, здiйснює щоквартальний монiторинг її виконання; | разом з iншими центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, Нацiональним банком України, Фондом державного майна України та Антимонопольним комiтетом України готує прогнози економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державну програму економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк, здiйснює щоквартальний монiторинг її виконання; | ||
114. | погоджує прогнози розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод i проекти програм розвитку окремих галузей економiки; | погоджує прогнози розвитку окремих галузей економiки на середньостроковий перiод i проекти програм розвитку окремих галузей економiки; | ||
115. | розробляє структуру прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, методичнi рекомендацiї щодо їх пiдготовки, вiдповiдає за впровадження в практику сучасних технологiй прогнозування соцiальноекономiчних процесiв; | розробляє структуру прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку, методичнi рекомендацiї щодо їх пiдготовки, вiдповiдає за впровадження в практику сучасних технологiй прогнозування соцiально-економiчних процесiв; | ||
116. | здiйснює органiзацiйно-методичне керiвництво та координує пiдготовку прогнозiв економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на середньостроковий перiод та програм економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на короткостроковий перiод. | здiйснює органiзацiйно-методичне керiвництво та координує пiдготовку прогнозiв економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на середньостроковий перiод та програм економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на короткостроковий перiод. | ||
117. | Iншi центральнi органи виконавчої влади: | Iншi центральнi органи виконавчої влади: | ||
118. | беруть участь у розробленнi прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк, забезпечують виконання завдань, визначених Державною програмою, у вiдповiдних галузях економiки та сферах дiяльностi; | беруть участь у розробленнi прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк, забезпечують виконання завдань, визначених Державною програмою, у вiдповiдних галузях економiки та сферах дiяльностi; | ||
119. | вiдповiдно до визначеного Кабiнетом Мiнiстрiв України перелiку розробляють прогнози та програми розвитку окремих галузей економiки. | вiдповiдно до визначеного Кабiнетом Мiнiстрiв України перелiку розробляють прогнози та програми розвитку окремих галузей економiки. | ||
120. | Стаття 22. Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi державнi адмiнiстрацiї та органи мiсцевого самоврядування розробляють прогнози економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на середньостроковий перiод, програми економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на короткостроковий перiод та забезпечують виконання програм економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на короткостроковий перiод. | -21- Баулін П.Б. (в.о. № 76) Статтю 22 пропоную викласти в такій редакції: "Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування розробляють прогнози економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів і міст на середньостроковий період, програми економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів і міст на короткостроковий період та забезпечують контроль за виконанням та прийняттям санкцій за невиконання відповідних показників програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів і міст на короткостроковий період. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації беруть участь у розробленні проектів прогнозів економічного і соціального розвитку України на середньо- та короткостроковий періоди і Державної програми економічного і соціального розвитку України на черговий рік, забезпечують виконання завдань, визначених Державною програмою, на відповідній території та програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів і міст на середньостроковий та короткостроковий період". | Враховано редак-ційно частково, в тому числі не включено текст "та програм економічного і соці-ального розвитку Авто-номної Республіки Крим, областей, райо-нів і міст на серед-ньостроковий та корот-костроковий період", оскільки ці слова повторюють зміст по-чатку цієї статті, крім цього Статтею 12 цього Закону не передба-чається розроблення програм економічного і соціального розвитку України на середньо-строковий період". Здійснення зазначе-ними суб'єктами конт-ролю за виконанням та прийняттям санкцій не узгоджується з Консти-туцією України (статті 119, 138, 143). | Стаття 18. Повноваження Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевих державних адмiнiстрацiй та органів мiсцевого самоврядування щодо державного прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi державнi адмiнiстрацiї та органи мiсцевого самоврядування розробляють прогнози економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на середньостроковий перiод, програми економiчного i соцiального розвитку Автономної Республiки Крим, областей, районiв i мiст на короткостроковий перiод та забезпечують контроль за виконанням відповідних показників програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів і міст на короткостроковий період. |
121. | Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласнi. Київська та Севастопольська мiськi державнi адмiнiстрацiї беруть участь у розробленнi проектiв прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на черговий рiк, забезпечують виконання завдань, визначених Державною програмою, на вiдповiднiй територiї. | Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласнi, Київська та Севастопольська мiськi державнi адмiнiстрацiї беруть участь у розробленнi проектiв прогнозiв економiчного i соцiального розвитку України на середньо- та короткостроковий перiоди i Державної програми економiчного i соцiального розвитку України на наступний рiк, забезпечують виконання завдань, визначених Державною програмою, на вiдповiднiй територiї. | ||
122. | Стаття 23. Посадовi особи, виннi у порушеннi цього Закону, притягуються до вiдповiдальностi вiдповiдно до законодавства України. | Стаття 19. Відповідальність посадових осіб за порушення цього Закону Посадовi особи, виннi у порушеннi цього Закону, притягуються до вiдповiдальностi вiдповiдно до законів України. | ||
123. | РОЗДІЛ VIII. ПРИКIНЦЕВI ПОЛОЖЕННЯ | РОЗДІЛ VI ПРИКIНЦЕВI ПОЛОЖЕННЯ | ||
124. | 1. Цей Закон набирає чинностi з дня його опублiкування. | 1. Цей Закон набирає чинностi з дня його опублiкування. | ||
125. | 2. Кабiнету Мiнiстрiв України: | -22- Черняк В.К. (в.о. № 153) Абзац другий пункту другого Прикінцевих положень викласти у такій редакції: "у тримiсячний строк затвердити структуру та порядок державного розроблення прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiаль-ного розвитку із встановленням конкретних строків для районів, областей, Автономної Республіки Крим і загальнодержавного рівня;" | Враховано | 2. Кабiнету Мiнiстрiв України: |
126. | у тримiсячний строк затвердити структуру та порядок розроблення прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку; | у тримiсячний строк затвердити структуру та порядок державного розроблення прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку із встановленням конкретних строків для районів, областей, Автономної Республіки Крим і загальнодержавного рівня; | ||
127. | визначити перелiк галузей економiки, на якi розробляються прогнози та програми розвитку галузей економiки, та вiдповiдальних виконавцiв; | визначити перелiк галузей економiки, на якi розробляються прогнози та програми їх розвитку, та вiдповiдальних виконавцiв; | ||
128. | у тримiсячний строк забезпечити пiдготовку методичних рекомендацiй розроблення прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку. | у тримiсячний строк забезпечити пiдготовку методичних рекомендацiй розроблення прогнозних та програмних документiв економiчного i соцiального розвитку. |