Кількість абзаців - 125 Таблиця поправок


Про Державну програму приватизації (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ПРОЕКТ
 
   ПРОЕКТ
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про Державну програму приватизації
 
-1- Кармазін Ю.А.
Назву проекту Закону викласти у такій редакції:
«Про Державну програму приватизації на 2012—2014 роки»
 
Відхилено   Про Державну програму приватизації
 
3. 1. Затвердити Державну програму приватизації на 2011—2014 роки (додається).
 
-2- Кармазін Ю.А.
У частині першій цифри: «2011» замінити на цифри: «2012» і далі – за текстом.
 
Враховано   1. Затвердити Державну програму приватизації на 2012—2014 роки (додається).
 
4.

 
-3- Мармазов Є.В.
У частині першій законопроекту цифри «2011-2014» замінити цифрами «2012-2015».
 
Враховано частково      
5. 2. Цей Закон набирає чинності з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації».
 
-4- Бондар О.М.
Частину 2 проекту закону викласти в такій редакції «2. Цей Закон набирає чинності з дня набрання чинності #102095
 
Враховано   2. Цей Закон набирає чинності з дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки».
 
    -5- Мармазов Є.В.
   
Враховано частково    
6. ЗАТВЕРДЖЕНО
 
   ЗАТВЕРДЖЕНО
 
7. Законом України «Про Державну програму приватизації на 2011—2014 роки»
 
-6- Бондар О.М.
У грифі погодження Державної програми приватизації слова та цифри «на 2011—2014 роки» виключити
 
Враховано   Законом України «Про Державну програму приватизації»
 
    -7- Корж П.П.
У грифі погодження Державної програми приватизації цифри «2011-2014» замінити цифрами «2012-2015»;
 
Відхилено    
8. від 2011 р. №
 
   від 2012 року №
 
9. ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
 
   ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
 
10. приватизації на 2011—2014 роки
 
-8- Кармазін Ю.А.
У проекті Державної програми приватизації:
У назві і в усьому тексті проекту цифри: «2011» замінити на цифри: «2012» і далі – за текстом.
 
Враховано   приватизації на 2012 — 2014 роки
 
    -9- Корж П.П.
У назві Державної програми приватизації цифри «2011-2014» замінити цифрами «2012-2015»;
 
Враховано частково    
    -10- Мармазов Є.В.
   
Відхилено ідсутні чітко сформульовані пропозиції   
11. Розділ І
 
   Розділ І
 
12. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
13. 1. Приватизація як широкомасштабний соціально-економічний проект трансформації державної власності, реалізацію якого було розпочато в Україні в 1992 році, мала на меті в стислі строки забезпечити стратегічні позиції приватної власності в національній економіці.
 
   1. Приватизація як широкомасштабний соціально-економічний проект трансформації державної власності, реалізацію якого було розпочато в Україні в 1992 році, мала на меті у стислі строки забезпечити стратегічні позиції приватної власності в національній економіці.
 
14. Процес приватизації державного майна сприяв накопиченню об’єктів приватної власності, зробив незворотним ринкові перетворення. Водночас в Україні не сформувалася ефективна система відносин власності, яка б забезпечила оптимальне використання національного економічного потенціалу та сприяла досягненню цілей і виконанню завдань соціально-економічного розвитку. Процес приватизації триває майже 20 років.
 
   Процес приватизації державного майна сприяв накопиченню об’єктів приватної власності, зробив незворотним ринкові перетворення. Водночас в Україні не сформувалася ефективна система відносин власності, яка забезпечила б оптимальне використання національного економічного потенціалу та сприяла б досягненню цілей і виконанню завдань соціально-економічного розвитку. Процес приватизації триває майже 20 років.
 
15. 2. Державна програма приватизації на 2011—2014 роки (далі — Програма) визначає мету, шляхи, способи, заходи і завдання приватизації.
 
-11- Кармазін Ю.А.
Частину другу викласти у такій редакції:
«2. Державна програма приватизації на 2012—2014 роки (далі — Програма) визначає мету, шляхи, способи досягнення та засоби реалізації мети, завдання щодо забезпечення виконання Програми та очікувані результати її виконання.».
 
Відхилено   2. Державна програма приватизації на 2012—2014 роки (далі — Програма) визначає мету, шляхи, способи, заходи і завдання приватизації державного майна.
 
    -12- Мармазов Є.В.
У пункті 2 Державної програми цифри «2011-2014» замінити цифрами «2012-2015».
 
Враховано частково    
    -13- Корж П.П.
У пункті 2 цифри «2011 -2014» замінити цифрами «2012-2015»;
 
Враховано частково    
16. 3. Терміни, що використовуються у Програмі, мають таке значення:
 
   3. Нижченаведені терміни вживаються у Програмі в такому значенні:
 
17. 1) групи об’єктів приватизації — встановлений законодавством про приватизацію розподіл державних об’єктів за кваліфікаційними ознаками з метою раціонального та ефективного застосування способів приватизації (групи А, В, Г, Д, Е і Ж);
 
-14- Корж П.П.
У підпункті 1) пункту 3 слова «державних об'єктів» замінити словами «об'єктів державної власності»;
 
Враховано   1) групи об’єктів приватизації — встановлений законодавством про приватизацію розподіл об’єктів державної власності за кваліфікаційними ознаками з метою раціонального та ефективного застосування способів приватизації (групи А, В, Г, Д, Е і Ж);
 
18. 2) контрольний пакет акцій — пакет акцій у розмірі, який згідно із статтею 41 Закону України «Про акціонерні товариства» забезпечує кворум голосуючих акцій на загальних зборах акціонерів, що дає можливість власнику (державі або покупцю) здійснювати вирішальний вплив на діяльність відповідного суб’єкта господарювання;
 
-15- Мармазов Є.В.
Підпункт 2 пункту 3 Державної програми викласти у такій редакції:
«2) контрольний пакет акцій — пакет акцій у розмірі, що перевищує п'ятдесят відсотків статутного капіталу відповідного суб’єкта господарювання або становить величину, яка дає можливість власнику (державі або покупцю) здійснювати вирішальний вплив на діяльність відповідного суб’єкта господарювання;».
 
Відхилено   2) контрольний пакет акцій — пакет акцій у розмірі, який згідно із статтею 41 Закону України «Про акціонерні товариства» забезпечує кворум голосуючих акцій на загальних зборах акціонерів, що дає можливість власнику (державі або покупцю) здійснювати вирішальний вплив на діяльність відповідного суб’єкта господарювання;
 
19. 3) передприватизаційна підготовка — оптимізація складу майна, майнових прав та нематеріальних активів, що може включати реорганізацію підприємств державного сектору;
 
-16- Бондар О.М.
У частині третій пункте 3 слово «реорганізацію» замінити словом «реструктуризацію»
 
Враховано   3) передприватизаційна підготовка — оптимізація складу майна, майнових прав та нематеріальних активів, що може включати реструктуризацію підприємств державного сектору економіки.
 
    -17- Кармазін Ю.А.
У частині третій пункт 3 викласти у такій редакції:
«передприватизаційна підготовка - це комплекс заходів, які здійснюються до прийняття рішення про приватизацію державного майна і спрямовані на оптимізація складу майна, майнових прав та нематеріальних активів, що може включати реорганізацію підприємств державного сектору».
 
Відхилено    
    -18- Корж П.П.
У підпункті 3) пункту 3 після слів «підприємств державного сектору» додати слово «економіки»;
 
Враховано    
20. Розділ ІІ
 
   Розділ ІІ
 
21. МЕТА ПРОГРАМИ ТА
 
   МЕТА ПРОГРАМИ ТА
 
22. ШЛЯХИ ЇЇ ДОСЯГНЕННЯ
 
   ШЛЯХИ ЇЇ ДОСЯГНЕННЯ
 
23. 4. Метою Програми є сприяння оптимізації частки державного сектору в умовах ринку, підвищення ефективності економіки та посилення її конкурентоспроможності. Програма виконується шляхом:
 
-19- Корж П.П.
У абзаці першому пункту 4 після слів «державного сектору» додати слово «економіки»;
 
Враховано   4. Метою Програми є сприяння оптимізації частки державного сектору економіки в умовах ринку, підвищення ефективності економіки та посилення її конкурентоспроможності. Програма виконується шляхом:
 
24. 1) забезпечення високих темпів приватизації державних об’єктів, щодо яких не встановлено заборону та обмеження на приватизацію і які є надлишковими для виконання державою своїх функцій, не користуються попитом у покупців, є збитковими та малорентабельними;
 
-20- Корж П.П.
У підпункті 1) пункту 4 слова «державних об'єктів» замінити словами «об'єктів державної власності» та виключити слова «не користуються попитом у покупців, є збитковими та малорентабельними»;
 
Враховано частково   1) забезпечення високих темпів приватизації об’єктів державної власності, щодо яких не встановлено заборону та обмеження на приватизацію і які є надлишковими для виконання державою своїх функцій, не користуються попитом у покупців, є збитковими та малорентабельними;
 
25. 2) застосування індивідуальних засад приватизації підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, підприємств з ознаками домінування на загальнодержавному ринку товарів (робіт, послуг) та таких, що потребують спеціального підходу у зв’язку з тим, що використовують у процесі виробництва унікальні ресурси та нематеріальні активи (група Г);
 
-21- Кармазін Ю.А.
У частині четвертій виключити пункт 2, а саме:
«2) застосування індивідуальних засад приватизації підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, підприємств з ознаками домінування на загальнодержавному ринку товарів (робіт, послуг) та таких, що потребують спеціального підходу у зв’язку з тим, що використовують у процесі виробництва унікальні ресурси та нематеріальні активи (група Г);».
 
Відхилено   2) застосування індивідуальних засад приватизації підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, підприємств з ознаками домінування на загальнодержавному ринку товарів (робіт, послуг) і таких, що потребують спеціального підходу у зв’язку з тим, що використовують у процесі виробництва унікальні ресурси та нематеріальні активи (група Г);
 
    -22- Корж П.П.
У підпункті 2) пункту 4 слова «з ознаками домінування» замінити словами «які займають монопольне (домінуюче) положення»;
 
Відхилено    
26. 3) сприяння залученню до приватизації земельних ділянок, на яких розташовані державні об’єкти, які підлягають приватизації;
 
-23- Кармазін Ю.А.
У частині четвертій виключити пункт 3, а саме:
«3) сприяння залученню до приватизації земельних ділянок, на яких розташовані державні об’єкти, які підлягають приватизації;».
 
Відхилено   3) сприяння залученню до приватизації земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти державної власності, які підлягають приватизації;
 
    -24- Корж П.П.
У підпункті 3) пункту 4 слова «державні об'єкти» замінити словами «об'єкти державної власності»;
 
Враховано    
27. 4) скорочення обмежень щодо приватизації державних об’єктів за умови, що зазначене негативно не вплине на виконання державою своїх функцій, а також не створить небезпеки для соціально-економічних та екологічних умов життєдіяльності суспільства;
 
-25- Кармазін Ю.А.
У частині четвертій пункт 4 викласти у такій редакції:
«4) контроль щодо приватизації державних об’єктів для недопущення негативного впливу на виконання державою своїх функцій, небезпеки для соціально-економічних та екологічних умов життєдіяльності суспільства;».
 
Відхилено   4) скорочення обмежень щодо приватизації об'єктів державної власності за умови, що зазначене негативно не вплине на виконання державою своїх функцій, а також не створить небезпеки для соціально-економічних та екологічних умов життєдіяльності суспільства;
 
    -26- Корж П.П.
У підпункті 4) пункту 4 слова «державних об'єктів» замінити словами «об'єктів державної власності», виключити слово «суспільства»;
 
Враховано частково    
28. 5) залучення до приватизації інвесторів, заінтересованих у довгостроковому розвитку підприємств після приватизації;
 
   5) залучення до приватизації інвесторів, заінтересованих у довгостроковому розвитку підприємств після приватизації;
 
29. 6) підвищення рівня привабливості приватизації для інвесторів, формування позитивного іміджу приватизації в Україні та світі.
 
   6) підвищення рівня привабливості приватизації для інвесторів, формування позитивного іміджу приватизації в Україні та світі.
 
30. Розділ ІІІ
 
   Розділ ІІІ
 
31. СПОСОБИ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ
 
   СПОСОБИ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ
 
32. 5. Високі темпи приватизації державних об’єктів передбачається забезпечити в результаті:
 
-27- Корж П.П.
У абзаці першому пункту 5 слова «державних об'єктів» замінити словами «об'єктів державної власності»;
 
Враховано   5. Високі темпи приватизації об'єктів державної власності передбачається забезпечити в результаті:
 
33. 1) залучення до приватизації більш широкого кола державних об’єктів;
 
-28- Корж П.П.
Підпункт 1) пункту 5 викласти у редакції: «1. приватизації більш широкого кола об'єктів державної власності»;
 
Враховано частково   1) залучення до приватизації більш широкого кола об'єктів державної власності;
 
34. 2) розширення кола потенційних покупців шляхом підвищення рівня їх поінформованості;
 
-29- Корж П.П.
У підпункті 2) пункту 5 слова слово «їх» виключити;
 
Відхилено   2) розширення кола потенційних покупців шляхом підвищення рівня їх поінформованості;
 
35. 3) спрощення процедур підготовки до приватизації об’єктів з метою скорочення затрат часу;
 
-30- Кармазін Ю.А.
У частині п’ятій виключити пункт 3, а саме:
«3) спрощення процедур підготовки до приватизації об’єктів з метою скорочення затрат часу;».
 
Відхилено   3) спрощення процедур підготовки до приватизації об’єктів з метою скорочення затрат часу;
 
    -31- Корж П.П.
У підпункті 3) пункту 5 слова «об'єктів з метою скорочення затрат часу» виключити;
 
Відхилено    
36. 4) запровадження спрощених способів продажу державних об’єктів (крім контрольного пакета акцій акціонерних товариств, які належать до групи Г), що не користуються попитом у потенційних покупців (у разі коли об’єкти не продані із застосуванням інших конкурентних способів), зокрема способу:
 
-32- Корж П.П.
У абзаці першому підпункту 4) пункту 5 слова «продажу державних об'єктів» замінити словами «приватизації об'єктів державної власності»;
 
Враховано частково   4) запровадження спрощених способів продажу об'єктів державної власності (крім контрольного пакета акцій акціонерних товариств, які належать до групи Г), що не користуються попитом у потенційних покупців (у разі коли об’єкти не продані із застосуванням інших конкурентних способів), зокрема способу:
 
    -33- Кармазін Ю.А.
У частині п’ятій виключити пункт 4, а саме:
«4) запровадження спрощених способів продажу державних об’єктів (крім контрольного пакета акцій акціонерних товариств, які належать до групи Г), що не користуються попитом у потенційних покупців (у разі коли об’єкти не продані із застосуванням інших конкурентних способів), зокрема способу:
продажу за методом зниження ціни до рівня фактичного попиту без обмеження мінімальної ціни продажу;
дроблення пакетів акцій (менш як 25 відсотків статутного капіталу акціонерного товариства) та продаж їх окремими лотами на фондових біржах;
продажу без оголошення ціни;».
 
Відхилено    
37. продажу за методом зниження ціни до рівня фактичного попиту без обмеження мінімальної ціни продажу;
 
   продажу за методом зниження ціни до рівня фактичного попиту без обмеження мінімальної ціни продажу;
 
38. дроблення пакетів акцій (менш як 25 відсотків статутного капіталу акціонерного товариства) та продаж їх окремими лотами на фондових біржах;
 
-34- Корж П.П.
У абзаці третьому підпункту 4) пункту 5 перед словами у дужках «менш як 25 відсотків» додати слова «щодо пакетів акцій, які належать державі у розмірі»;
 
Враховано   дроблення пакетів акцій (щодо пакетів акцій, які належать державі у розмірі менш як 25 відсотків статутного капіталу акціонерного товариства) та продаж їх окремими лотами на фондових біржах;
 
    -35- Бондар О.М.
Абзац 3 підпункту 4 пункту 5 виключити
 
Відхилено    
39. продажу без оголошення ціни;
 
   продажу без оголошення ціни;
 
40. 5) встановлення конкретних строків приватизації державних об’єктів — до двох років з моменту прийняття рішення про приватизацію.
 
-36- Корж П.П.
У підпункті 5) пункту 5 слова «державних об'єктів — до двох років з моменту прийняття рішення про приватизацію» замінити словами «об'єктів державної власності»;
 
Враховано частково   5) встановлення конкретних строків приватизації об'єктів державної власності — до двох років з моменту прийняття рішення про приватизацію.
 
41. 6. Під час приватизації науково-дослідних і проектно-конструкторських організацій та установ враховується їх роль в обслуговуванні галузей національної економіки та підприємств, визначається форма власності щодо об’єктів права інтелектуальної власності.
 
   6. Під час приватизації науково-дослідних і проектно-конструкторських організацій та установ враховується їх роль в обслуговуванні галузей національної економіки та підприємств, визначається форма власності щодо об’єктів права інтелектуальної власності.
 
42. 7. Для найбільш повного врахування особливостей підприємств і ринків збуту їх товарів (робіт, послуг) приватизація в окремих галузях здійснюється з урахуванням особливостей:
 
   7. Для найбільш повного врахування особливостей підприємств і ринків збуту їх товарів (робіт, послуг) приватизація в окремих галузях здійснюється з урахуванням особливостей, визначених:
 
43. 1) Законів України:
 
   1) законами України:
 
44. «Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі» — щодо майна підприємств агропромислового комплексу;
 
   «Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі» — щодо майна підприємств агропромислового комплексу;
 
45. «Про особливості приватизації об’єктів незавершеного будівництва» — щодо об’єктів незавершеного будівництва;
 
-37- Бондар О.М.
Пункт 7 після абзацу 4 доповнити новим абзацом виклавши його в такій редакції «Про особливості приватизації підприємств, що належать до сфери управління Міністерства оборони України» - щодо підприємств, що належать до сфери управління Міністерства оборони України;
 
Враховано   «Про особливості приватизації об’єктів незавершеного будівництва» — щодо об’єктів незавершеного будівництва;
«Про особливості приватизації підприємств, що належать до сфери управління Міністерства оборони України» - щодо підприємств, що належать до сфери управління Міністерства оборони України;
 
46. «Про холдингові компанії в Україні» — щодо холдингових компаній;
 
   «Про холдингові компанії в Україні» — щодо холдингових компаній;
 
47. «Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи» — щодо об’єктів, розташованих у зоні гарантованого добровільного відселення з території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи;
 
   «Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи» — щодо об’єктів, розташованих у зоні гарантованого добровільного відселення з території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи;
 
48. «Про акціонерні товариства» та «Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні» — щодо акцій акціонерних товариств;
 
-38- Бондар О.М.
Частину сьому пункту 7 викласти в такій редакції «та інших законів, якими визначаються особливості приватизації в окремих галузях;»
 
Враховано   іншими законами, які встановлюють особливості приватизації в окремих галузях;
 
    -39- Кармазін Ю.А.
У частині сьомій у пункті 2 виключити закони України: «Про акціонерні товариства» та «Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів».
 
Враховано    
49. 2) Кодексу України про надра — щодо підприємств, діяльність яких пов’язана з використанням надр.
 
-40- Кармазін Ю.А.
У частині сьомій після пункту 2 доповнити новим абзацом такого змісту:
«Підприємства, що належать до сфери управління Міністерства оборони України, приватизуються відповідно до Закону України «Про особливості приватизації підприємств, що належать до сфери управління Міністерства оборони України».».
 
Враховано   2) Кодексом України про надра — щодо підприємств, діяльність яких пов’язана з використанням надр.
 
50. 8. Для врахування особливостей об’єктів групи Г під час приватизації на індивідуальних засадах забезпечується:
 
-41- Кармазін Ю.А.
Виключити, змінивши відповідно подальшу нумерацію частин, частину восьму, а саме:
«Для врахування особливостей об’єктів групи Г під час приватизації на індивідуальних засадах забезпечується:
проведення передприватизаційної підготовки підприємств;
продаж контрольного пакета акцій з визначенням умов післяприватизаційного використання об’єктів, а також вимог до покупців;
збереження впливу держави в результаті закріплення у державній власності контрольного пакета акцій. При цьому решта акцій підлягає продажу невеликими пакетами на фондових біржах;
залучення на конкурсних засадах радників (уповноважених осіб) до роботи з підготовки до приватизації підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, підприємств з ознаками домінування на загальнодержавному ринку товарів (робіт, послуг).».
 
Відхилено   8. Для врахування особливостей об’єктів групи Г під час приватизації на індивідуальних засадах забезпечується:
 
51. проведення передприватизаційної підготовки підприємств;
 
-42- Корж П.П.
Виключити абзац другий пункту 8 у редакції: «проведення передприватизаційної підготовки підприємств»;
 
Відхилено   проведення передприватизаційної підготовки підприємств;
 
52. продаж контрольного пакета акцій з визначенням умов післяприватизаційного використання об’єктів, а також вимог до покупців;
 
   продаж контрольного пакета акцій з визначенням умов післяприватизаційного використання об’єктів, а також вимог до покупців;
 
53. збереження впливу держави в результаті закріплення у державній власності контрольного пакета акцій. При цьому решта акцій підлягає продажу невеликими пакетами на фондових біржах;
 
-43- Корж П.П.
Абзац четвертий пункту 8 викласти у редакції: «збереження впливу держави»;
 
Відхилено   збереження впливу держави в результаті закріплення у державній власності контрольного пакета акцій. При цьому решта акцій підлягає продажу невеликими пакетами на фондових біржах;
 
54. залучення на конкурсних засадах радників (уповноважених осіб) до роботи з підготовки до приватизації підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, підприємств з ознаками домінування на загальнодержавному ринку товарів (робіт, послуг).
 
-44- Корж П.П.
Абзац п'ятий пункту 8 виключити;
 
Відхилено   залучення на конкурсних засадах радників (уповноважених осіб) до роботи з підготовки до приватизації підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, підприємств з ознаками домінування на загальнодержавному ринку товарів (робіт, послуг).
 
55. 9. Для забезпечення приватизації земельних ділянок, на яких розташовані державні об’єкти, які підлягають приватизації, запроваджуються різні способи їх продажу, які враховують особливості об’єкта і попит потенційних покупців, а саме:
 
-45- Корж П.П.
В абзаці першому пункту 9 слова «державні об'єкти» замінити словами «об'єкти державної власності»;
 
Враховано   9. Для забезпечення приватизації земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти державної власності, що підлягають приватизації, запроваджуються різні способи їх продажу, які враховують особливості об’єкта і попит потенційних покупців, а саме:
 
56. відчуження державних об’єктів і земельних ділянок, на яких вони розташовані, як єдиного об’єкта; у разі відсутності попиту потенційних покупців приватизація державного об’єкта здійснюється окремо, а земельна ділянка передається на умовах оренди відповідно до закону;
 
-46- Корж П.П.
Абзац другий пункту 9 викласти у редакції: «приватизації об'єктів державної власності і земельних ділянок, на яких вони розташовані, як єдиного об'єкта; у разі відсутності попиту потенційних покупців приватизація об'єкта державної власності може здійснюватися окремо, а земельна ділянка може передаватися на умовах оренди відповідно до закону»;
 
Враховано частково   відчуження об'єктів державної власності і земельних ділянок, на яких вони розташовані, як єдиного об’єкта. У разі відсутності попиту потенційних покупців приватизація об'єкта державної власності здійснюється окремо, а земельна ділянка передається на умовах оренди відповідно до закону;
 
57. включення земельних ділянок до статутного капіталу господарських товариств і подальша приватизація із застосуванням способу продажу пакетів акцій (часток, паїв).
 
-47- Корж П.П.
В абзаці третьому слово «виключення» замінити словом «внесення», слово «продажу» замінити словом «приватизації»;
 
Відхилено   включення земельних ділянок до статутного капіталу господарських товариств і подальша їх приватизація із застосуванням способу продажу пакетів акцій (часток, паїв).
 
58. 10. Скорочення обмежень для приватизації державних об’єктів здійснюється із застосуванням таких способів:
 
-48- Корж П.П.
В абзаці першому пункту 10 слова «державних об'єктів» замінити словами «об'єктів державної власності»;
 
Враховано   10. Скорочення обмежень для приватизації об'єктів державної власності здійснюється із застосуванням таких способів:
 
    -49- Кармазін Ю.А.
Виключити, змінивши відповідно подальшу нумерацію частин, частину десяту, а саме:
«10. Скорочення обмежень для приватизації державних об’єктів здійснюється із застосуванням таких способів:
скорочення переліку критеріїв віднесення державних об’єктів до таких, що мають загальнодержавне значення і не підлягають приватизації, з урахуванням реальності ризиків для національної безпеки, якості виконання державою своїх функцій з управління такими об’єктами та можливості виробництва соціально важливих товарів (робіт, послуг) на підприємствах недержавної форми власності;
обмеження підстав для закріплення пакетів акцій у державній власності. Закріпленню у державній власності може підлягати виключно контрольний пакет акцій;
перегляду переліку підприємств, пакети акцій яких розміром менш як 50 відсотків статутного капіталу акціонерного товариства були закріплені (тимчасово залишені) у державній власності, з метою передачі їх для приватизації;
вилучення пакетів акцій акціонерних товариств і державного майна товариств, господарська діяльність яких належить до непрофільних і неосновних видів діяльності, із складу державних холдингових компаній, національних і державних акціонерних товариств для подальшої приватизації, якщо зазначене негативно не вплине на ефективність їх діяльності та інвестиційну привабливість.».
 
Відхилено    
59. скорочення переліку критеріїв віднесення державних об’єктів до таких, що мають загальнодержавне значення і не підлягають приватизації, з урахуванням реальності ризиків для національної безпеки, якості виконання державою своїх функцій з управління такими об’єктами та можливості виробництва соціально важливих товарів (робіт, послуг) на підприємствах недержавної форми власності;
 
-50- Корж П.П.
В абзаці другому пункту 10 слова «державних об'єктів» замінити словами «об'єктів державної власності», слова «недержавної форми власності» замінити словами «недержавного сектору економіки»;
 
Враховано частково   скорочення переліку критеріїв віднесення об'єктів державної власності до таких, що мають загальнодержавне значення і не підлягають приватизації, з урахуванням реальності ризиків для національної безпеки, якості виконання державою своїх функцій з управління такими об’єктами та можливості виробництва соціально важливих товарів (робіт, послуг) на підприємствах недержавної форми власності;
 
60. обмеження підстав для закріплення пакетів акцій у державній власності. Закріпленню у державній власності може підлягати виключно контрольний пакет акцій;
 
   обмеження підстав для закріплення пакетів акцій у державній власності. Закріпленню у державній власності може підлягати виключно контрольний пакет акцій;
 
61. перегляду переліку підприємств, пакети акцій яких розміром менш як 50 відсотків статутного капіталу акціонерного товариства були закріплені (тимчасово залишені) у державній власності, з метою передачі їх для приватизації;
 
-51- Корж П.П.
В абзаці четвертому пункту 10 виключити слова «тимчасово залишені»;
 
Відхилено   перегляду переліку підприємств, пакети акцій яких розміром менш як 50 відсотків статутного капіталу акціонерного товариства були закріплені (тимчасово залишені) у державній власності, з метою передачі їх для приватизації;
 
62. вилучення пакетів акцій акціонерних товариств і державного майна товариств, господарська діяльність яких належить до непрофільних і неосновних видів діяльності, із складу державних холдингових компаній, національних і державних акціонерних товариств для подальшої приватизації, якщо зазначене негативно не вплине на ефективність їх діяльності та інвестиційну привабливість.
 
-52- Корж П.П.
Абзац п'ятий пункту 10 викласти у редакції: «вилучення із складу державних холдингових компаній, національних і державних акціонерних товариств пакетів акцій акціонерних товариств і державного майна, для подальшої приватизації, якщо зазначене негативно не вплине на ефективність їх діяльності та інвестиційну привабливість»;
 
Відхилено   вилучення пакетів акцій акціонерних товариств і державного майна товариств, господарська діяльність яких належить до непрофільних і неосновних видів діяльності, із складу державних холдингових компаній, національних і державних акціонерних товариств для подальшої приватизації, якщо зазначене негативно не вплине на ефективність їх діяльності та інвестиційну привабливість;
 
63. 11. Залучення до приватизації інвесторів, заінтересованих у довгостроковому розвитку державного об’єкта, здійснюється із застосуванням таких способів:
 
-53- Корж П.П.
У абзаці першому пункту 11 слова «державного об'єкта» замінити словами «об'єкта державної власності»;
 
Враховано   11. Залучення до приватизації інвесторів, заінтересованих у довгостроковому розвитку об'єкта державної власності, здійснюється із застосуванням таких способів:
 
64. врахування під час проведення конкурсу поданих покупцями бізнес-планів розвитку підприємств після приватизації;
 
-54- Корж П.П.
Виключити абзац другий пункту 11 наступного змісту: «врахування під час проведення конкурсу поданих покупцями бізнес-планів розвитку підприємств після приватизації»;
 
Відхилено   врахування під час проведення конкурсу поданих покупцями бізнес-планів розвитку підприємства після приватизації;
 
65. вивчення кон’юнктури ринку приватизаційних продажів, попиту на об’єкти приватизації, залучення до приватизації інвесторів шляхом підвищення рівня поінформованості покупців;
 
-55- Корж П.П.
У абзаці третьому пункту 11 після слів «рівня поінформованості» додати слово «потенційних»;
 
Враховано   вивчення кон’юнктури ринку приватизаційних продажів, попиту на об’єкти приватизації, залучення до приватизації інвесторів шляхом підвищення рівня поінформованості потенційних покупців;
 
66. надання гарантій прав власникам приватизованих об’єктів шляхом встановлення на законодавчому рівні виключних умов, невиконання яких є підставою для розірвання договору купівлі-продажу з ініціативи держави та повернення об’єкта в державну власність;
 
-56- Корж П.П.
У абзаці четвертому пункту 11 виключити слово «виключних»;
 
Відхилено   надання гарантій прав власникам приватизованих об’єктів шляхом встановлення на законодавчому рівні виключних умов, невиконання яких є підставою для розірвання договору купівлі-продажу з ініціативи держави та повернення об’єкта в державну власність;
 
67. забезпечення розкриття інформації про потенційних покупців об’єктів приватизації, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих покупців або осіб, в інтересах яких придбаваються державні об’єкти, та їх засновників під час продажу пакета акцій (часток, паїв), що становить більш як 25 відсотків статутного капіталу господарських товариств і єдиних майнових комплексів.
 
-57- Корж П.П.
У абзаці п'ятому пункту 11 слова «об'єктів приватизації» замінити словами «об'єктів державної власності», слова «кінцевих покупців» замінити словами «кінцевих власників», слова «державні об'єкти» замінити словами «об'єкти державної власності», слова «більш як 25» замінити словами «25 і більше»;
 
Враховано частково   забезпечення розкриття інформації про потенційних покупців об’єктів приватизації, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих власників або осіб, в інтересах яких придбаваються об'єкти державної власності, та їх засновників під час продажу пакета акцій (часток, паїв), що становить більш як 25 відсотків статутного капіталу господарських товариств і єдиних майнових комплексів.
 
68. При цьому встановлюються обмеження стосовно допуску до приватизації державних об’єктів для окремих категорій покупців, а саме для:
 
-58- Корж П.П.
Виключити абзаци шостий - дев'ятий пункту 11 наступного змісту:
«При цьому встановлюються обмеження стосовно допуску до приватизації державних об'єктів для окремих категорій покупців, а саме для:
юридичних осіб, зареєстрованих в офшорних зонах чи країнах, включених РАТР до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом;
юридичних осіб, у майні яких частка державної власності становить більш як 25 відсотків;
осіб, які є афілійованими особами до зазначених осіб»;
 
Відхилено   При цьому встановлюються обмеження стосовно допуску до приватизації державних об’єктів для окремих категорій покупців, а саме для:
 
69. юридичних осіб, зареєстрованих в офшорних зонах чи країнах, включених FАТF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом;
 
   юридичних осіб, зареєстрованих в офшорних зонах чи країнах, включених FАТF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом;
 
70. юридичних осіб, у майні яких частка державної власності становить більш як 25 відсотків;
 
-59- Бондар О.М.
В абзаці 8 пункту 11 після слова частка доповнити словом «української» далі за текстом.
 
Відхилено   юридичних осіб, у майні яких частка державної власності становить більш як 25 відсотків;
 
71. осіб, які є афілійованими особами до зазначених осіб.
 
-60- Кармазін Ю.А.
У частині одинадцятій після абзацу дев’ятого доповнити абзацом десятим такого змісту:
«Для юридичних осіб, зареєстровані в офшорних зонах чи країнах, включених FАТF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів забороняється допуск до об’єктів, що підлягають приватизації.»
 
Відхилено   осіб, які є афілійованими особами до зазначених осіб.
 
72. 12. Для підвищення рівня привабливості приватизації для інвесторів і створення позитивного іміджу приватизації в Україні та світі передбачається забезпечити:
 
   12. Для підвищення рівня привабливості приватизації для інвесторів і створення позитивного іміджу приватизації в Україні та світі передбачається забезпечити:
 
73. запровадження продажу контрольних пакетів акцій акціонерних товариств, які належать до об’єктів групи Г, на конкурсах з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону, що забезпечить змагальність і рівний доступ інвесторів до приватизації;
 
-61- Кармазін Ю.А.
У частині дванадцятій виключити абзац другий, а саме:
«запровадження продажу контрольних пакетів акцій акціонерних товариств, які належать до об’єктів групи Г, на конкурсах з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону, що забезпечить змагальність і рівний доступ інвесторів до приватизації;».
 
Відхилено   запровадження продажу контрольних пакетів акцій акціонерних товариств, які належать до об’єктів групи Г, на конкурсах з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону, що забезпечить змагальність і рівний доступ інвесторів до приватизації;
 
74. прозорість і публічність прийняття рішень, визначення способу та умов приватизації, а також усіх процедур з підготовки та продажу об’єктів, що сприятиме запобіганню корупції;
 
-62- Корж П.П.
У абзаці третьому пункту 12 виключити слова: «що сприятиме запобіганню корупції»;
 
Відхилено   прозорість і публічність прийняття рішень, визначення способу та умов приватизації, а також усіх процедур з підготовки та продажу об’єктів, що сприятиме запобіганню корупції;
 
75. відчуження нерухомого державного майна і структурних підрозділів, що відокремлюються від державних об’єктів у процесі реструктуризації, виключно за процедурами приватизації;
 
-63- Корж П.П.
У абзаці четвертому пункту 12 слово «державного» виключити, слова «державних об'єктів» замінити словами «об'єктів державної власності»;
 
Враховано частково   відчуження нерухомого державного майна і структурних підрозділів, що відокремлюються від об'єктів державної власності у процесі реструктуризації, виключно за процедурами приватизації;
 
76. підтримку заінтересованості трудових колективів і керівництва підприємств державного сектору у приватизації своїх підприємств шляхом встановлення пріоритетів і пільг під час продажу акцій;
 
-64- Корж П.П.
У абзаці п'ятому пункту 12 після слів «державного сектору» додати слово «економіки», слово «своїх» замінити словом «таких»;
 
Враховано частково   підтримку заінтересованості трудових колективів і керівництва підприємств державного сектору економіки у приватизації своїх підприємств шляхом встановлення пріоритетів і пільг під час продажу акцій;
 
77. передачу 5 відсотків акцій об’єктів, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, об’єктів з ознаками домінування на загальнодержавному ринку товарів (робіт, послуг) для продажу дрібними пакетами на фондовому ринку, що створить умови для участі в приватизації широких верств населення і сприятиме розвитку фондового ринку;
 
-65- Бондар О.М.
В абзаці 6 пункту 12 цифру «5» замінити цифрами «5 – 10»
 
Враховано   передачу 5 – 10 відсотків акцій об’єктів, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, об’єктів з ознаками домінування на загальнодержавному ринку товарів (робіт, послуг) для продажу дрібними пакетами на фондовому ринку, що створить умови для участі у приватизації широких верств населення і сприятиме розвитку фондового ринку;
 
    -66- Корж П.П.
Абзац шостий пункту 12 викласти у редакції: «передачу до 5 відсотків акцій господарських товариств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, об'єктів, що займають монопольне (домінуюче) положення на загальнодержавному ринку товарів (робіт, послуг) для продажу дрібними пакетами на фондовому ринку, що сприятиме розвитку фондового ринку»;
 
Відхилено    
78. провадження інформаційно-пропагандистської та рекламної діяльності з питань приватизації, проведення громадських слухань, висвітлення приватизаційних процесів шляхом оприлюднення відповідних відомостей у засобах масової інформації.
 
-67- Корж П.П.
   
Відхилено   провадження інформаційно-пропагандистської та рекламної діяльності з питань приватизації, проведення громадських слухань, висвітлення приватизаційних процесів шляхом оприлюднення відповідних відомостей у засобах масової інформації.
 
79. Розділ ІV
 
   Розділ ІV
 
80. ЗАХОДИ З РЕАЛІЗАЦІЇ МЕТИ
 
   ЗАХОДИ З РЕАЛІЗАЦІЇ МЕТИ
 
81. 13. Програма виконується трьома етапами.
 
-68- Мармазов Є.В.
Всюди у тексту пункту 13 Державної програми цифри «2011», «2012», «2013» та «2014» замінити відповідно цифрами «2012», «2013», «2014» та «2015».
 
Враховано частково   13. Програма виконується трьома етапами.
 
82. Під час першого етапу (2011 рік) створюється необхідна правова, нормативна та організаційна база для переходу до приватизації на засадах, визначених Програмою.
 
-69- Бондар О.М.
У абзаці 2 пункту 13 проекту Програми слова та цифри « (2011 рік)» замінити словами та цифрами « (І півріччя 2012)»
 
Враховано   Під час першого етапу (І півріччя 2012 року) створюється необхідна правова, нормативна та організаційна база для переходу до приватизації на засадах, визначених Програмою.
 
    -70- Корж П.П.
В абзаці другому пункту 13 цифри «2011» замінити цифрами «2012»;
 
Враховано частково    
83. Заходи з виконання Програми на першому етапі включають:
 
   Заходи з виконання Програми на першому етапі включають:
 
84. внесення змін до законодавства з питань приватизації на засадах, визначених Програмою;
 
   внесення змін до законодавства з питань приватизації на засадах, визначених Програмою;
 
85. здійснення передприватизаційної підготовки і приватизації об’єктів групи Г на індивідуальних засадах;
 
-71- Кармазін Ю.А.
У частині тринадцятій виключити абзац п’ятий:
«здійснення передприватизаційної підготовки і приватизації об’єктів групи Г на індивідуальних засадах;».
 
Відхилено   здійснення передприватизаційної підготовки і приватизації об’єктів групи Г на індивідуальних засадах;
 
    -72- Корж П.П.
Пункт 13 після абзацу п'ятого доповнити новим абзацом такого змісту: «залучення до приватизації об'єктів груп А, Д, Е і Ж, а також тих, приватизація яких розпочалася до набрання чинності Програмою, і завершення їх продажу до кінця 2012 року»;
 
Враховано по суті у 2 етапі   
86. скорочення обмежень для включення до приватизації державних об’єктів;
 
   скорочення обмежень для включення до приватизації державних об’єктів;
 
87. формування переліку державних об’єктів, які підлягають приватизації протягом 2012 року;
 
-73- Бондар О.М.
У абзаці 7 пункту 13 проекту Програми слова та цифри « (2012 рік)» замінити словами та цифрами «2012 -2013 років»
 
Враховано   формування переліку об'єктів державної власності, які підлягають приватизації протягом 2012 -2013 років;
 
    -74- Корж П.П.
У абзаці сьомому пункту 13 слова «державних об'єктів» замінити словами «об'єктів державної власності», виключити слова «протягом 2012 року»;
 
Враховано частково    
88. організація постійного моніторингу виконання Програми з метою проведення аналізу стану приватизації.
 
   організацію постійного моніторингу виконання Програми з метою проведення аналізу стану приватизації.
 
89. Під час другого етапу (2012 рік) завершується продаж об’єктів малої і масової приватизації та об’єктів, приватизація яких розпочалася до набрання чинності Програмою.
 
-75- Бондар О.М.
У абзаці 9 пункту 13 проекту Програми слова та цифри « (2012 рік)» замінити словами та цифрами « (ІІ півріччя 2012 року – 2013 рік)»
 
Враховано   Під час другого етапу (ІІ півріччя 2012 року – 2013 рік) завершується продаж об’єктів малої і масової приватизації та об’єктів, приватизація яких розпочалася до набрання чинності Програмою.
 
    -76- Корж П.П.
В абзаці дев'ятому пункту 13 цифри «2012» замінити цифрами «2013», виключити слова «і масової»;
 
Відхилено    
90. Заходи з виконання Програми на другому етапі включають:
 
   Заходи з виконання Програми на другому етапі включають:
 
91. залучення до приватизації всіх об’єктів груп А, В, Д, Е і Ж, а також тих, приватизація яких розпочалася до набрання чинності Програмою, і завершення їх продажу до кінця 2012 року;
 
-77- Бондар О.М.
У абзаці 11 пункту 13 проекту Програми слова та цифри «2012 року» замінити словами та цифрами «2013 року»
 
Враховано   залучення до приватизації всіх об’єктів груп А, В, Д, Е і Ж, а також тих, приватизація яких розпочалася до набрання чинності Програмою, і завершення їх продажу до кінця 2013 року;
 
    -78- Корж П.П.
Виключити абзац одинадцятий пункту 13 такого змісту: «залучення до приватизації всіх об'єктів груп А, В, Д, Е і Ж, а також тих, приватизація яких розпочалася до набрання чинності Програмою, і завершення їх продажу до кінця 2012 року»;
 
Відхилено    
92. завершення процесу закриття сертифікатної приватизації;
 
   завершення процесу закриття сертифікатної приватизації;
 
93. запровадження приватизації державних об’єктів разом з земельними ділянками, на яких вони розташовані;
 
-79- Корж П.П.
У абзаці тринадцятому пункту 13 слова «державних об'єктів» замінити словами «об'єктів державної власності»;
 
Враховано   запровадження приватизації об'єктів державної власності разом із земельними ділянками, на яких вони розташовані;
 
94. формування переліку об’єктів, приватизація яких завершується у 2013—2014 роках.
 
-80- Корж П.П.
У абзаці чотирнадцятому пункту 13 цифри «2013-2014» замінити цифрами «2014-2015»;
 
Відхилено   формування переліку об’єктів, приватизація яких завершується у 2013—2014 роках.
 
95. Під час третього етапу (2013—2014 роки) передбачається завершення приватизації як широкомасштабного соціально-економічного проекту, підготовка пропозицій щодо внесення змін до законодавства в частині визначення функцій органів управління для забезпечення переходу від процесу приватизації до продажу державних об’єктів як функції з управління об’єктами державної власності.
 
-81- Бондар О.М.
У абзаці 15 пункту 13 проекту Програми слова та цифри « (2013—2014 роки)» замінити словами та цифрами « (2014 рік)»
 
Враховано   Під час третього етапу (2014 рік) передбачається завершення приватизації як широкомасштабного соціально-економічного проекту, підготовка пропозицій щодо внесення змін до законодавства в частині визначення функцій органів управління, включаючи Фонд державного майна України, для забезпечення переходу від процесу приватизації до продажу об'єктів державної власності як функції з управління об’єктами державної власності.
 
    -82- Бондар О.М.
У абзаці 15 пункту 13 проекту Програми після слів «органів управління» додати слова «включаючи Фонд державного майна України» далі за текстом
 
Враховано    
    -83- Корж П.П.
У абзаці п'ятнадцятому пункту 13 цифри «2013-2014» замінити цифрами «2014-2015», слова «державних об'єктів» замінити словами «об'єктів державної власності», після слів «як функції з управляння» додати слово «такими»;
 
Враховано частково    
96. Заходи з виконання Програми на третьому етапі включають:
 
   Заходи з виконання Програми на третьому етапі включають:
 
97. завершення процедур продажу об’єктів;
 
   завершення процедур продажу об’єктів;
 
98. підготовку пропозицій щодо внесення змін до законодавства у сфері приватизації у частині переорієнтації завдань органів приватизації на облік та управління державним майном.
 
-84- Корж П.П.
У абзаці вісімнадцятому пункту 13 слова «державним майном» замінити словами «об'єктами державної власності»;
 
Враховано   підготовку пропозицій щодо внесення змін до законодавства у сфері приватизації в частині переорієнтації завдань органів приватизації на облік та управління об'єктами державної власності.
 
99. Розділ V
 
   Розділ V
 
100. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
 
   ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
 
101. 14. Виконання Програми дасть змогу:
 
   14. Виконання Програми дасть змогу:
 
102. завершити широкомасштабний процес трансформації відносин власності та оптимізувати державний сектор; створити умови для приватизації об’єктів, подальше перебування яких у державній власності є економічно недоцільним; сприяти забезпеченню економічного зростання;
 
-85- Корж П.П.
У абзаці другому пункту 14 після слів «приватизації об'єктів» додати слова «державної власності»;
 
Враховано   завершити широкомасштабний процес трансформації відносин власності та оптимізувати державний сектор; створити умови для приватизації об’єктів державної власності, подальше перебування яких у державній власності є економічно недоцільним; сприяти забезпеченню економічного зростання;
 
103. зменшити частку державного сектору в економіці до 25—30 відсотків внутрішнього валового продукту. У державному секторі буде сформовано виробничий комплекс, який спроможний забезпечити ефективне виконання державою своїх функцій;
 
-86- Корж П.П.
У абзаці третьому пункту 14 слова «державного сектору» замінити словами «об'єктів державної власності», після слів «державному секторі» додати слово «економіки»;
 
Враховано частково   зменшити частку державного сектору в економіці до 25—30 відсотків внутрішнього валового продукту. У державному секторі економіки буде сформовано виробничий комплекс, який спроможний забезпечити ефективне виконання державою своїх функцій;
 
104. залучити великі обсяги приватного капіталу, в тому числі іноземного, створити потужні вертикально інтегровані структури, конкурентоспроможні на світовому ринку, провести модернізацію виробництва, впровадити новітні технології, створити нові види продукції, впровадити сучасний менеджмент;
 
   залучити великі обсяги приватного капіталу, в тому числі іноземного, створити потужні вертикально інтегровані структури, конкурентоспроможні на світовому ринку, провести модернізацію виробництва, впровадити новітні технології, створити нові види продукції, впровадити сучасний менеджмент;
 
105. створити базу для розвитку суб’єктів малого і середнього підприємництва та адаптації його до ринкових умов;
 
   створити базу для розвитку суб’єктів малого і середнього підприємництва та адаптації його до ринкових умов;
 
106. зменшити навантаження на державу з управління державним сектором, що забезпечить підвищення ефективності управління.
 
-87- Корж П.П.
У абзаці шостому пункту 14 після слів «державним сектором» додати слово «економіки»;
 
Враховано   зменшити навантаження на державу з управління державним сектором економіки, що забезпечить підвищення ефективності управління.
 
107. Розділ VІ
 
   Розділ VІ
 
108. ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
 
   ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
 
109. 15. Кошти, одержані від продажу державного майна, у тому числі земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти, що підлягають приватизації; інші надходження, безпосередньо пов’язані з процесом приватизації, зараховуються в повному обсязі до Державного бюджету України.
 
-88- Корж П.П.
У пункті 15 слова «державного майна» замінити словами «об'єктів державної власності»;
 
Відхилено   15. Кошти, одержані від продажу державного майна, у тому числі земельних ділянок, на яких розташовані об’єкти, що підлягають приватизації; інші надходження, безпосередньо пов’язані з процесом приватизації, зараховуються в повному обсязі до Державного бюджету України.
 
110. 16. Прогнозний обсяг надходжень протягом дії Програми до Державного бюджету України коштів від продажу та управління державним майном становить 50—70 млрд. гривень.
 
-89- Бондар О.М.
У пункті 16 проекту Програми цифри «50-70» замінити цифрами «40-60»
 
Враховано   16. Прогнозний обсяг надходжень протягом дії Програми до Державного бюджету України коштів від продажу та управління державним майном становить 40—60 млрд. гривень.
 
    -90- Корж П.П.
У пункті 16 слова «державним майном» замінити словами «об'єктами державної власності»;
 
Відхилено    
111. 17. Витрати на виконання державою функцій з управління державним майном та корпоративними правами, що належать державі у статутному капіталі господарських товариств, повинні включати викуп державою часток (паїв, акцій) вторинної емісії, відновлення платоспроможності підприємств-боржників та запобігання банкрутству підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави.
 
-91- Корж П.П.
У пункті 17 слова «державним майном та корпоративними правами, що належать державі у статутному капіталі господарських товариств» замінити словами «об'єктами державної власності»;
 
Відхилено   17. Витрати на виконання державою функцій з управління державним майном та корпоративними правами, що належать державі у статутному капіталі господарських товариств, повинні включати викуп державою часток (паїв, акцій) вторинної емісії, відновлення платоспроможності підприємств-боржників та запобігання банкрутству підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави.
 
112. 18. Виконання Програми здійснюється в межах видатків, передбачених Законом про Державний бюджет України на відповідний рік. Напрями використання коштів, передбачених для здійснення заходів, пов’язаних з проведенням приватизації державного майна, визначаються Законом України «Про приватизацію державного майна».
 
   18. Виконання Програми здійснюється в межах видатків, передбачених Законом про Державний бюджет України на відповідний рік. Напрями використання коштів, передбачених для здійснення заходів, пов’язаних з проведенням приватизації державного майна, визначаються Законом України «Про приватизацію державного майна».
 
113. Розділ VІІ
 
   Розділ VІІ
 
114. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
 
   КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
 
115. 19. Контроль за виконанням Програми здійснюють Президент України, Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Рахункова палата України, Фонд державного майна України, Антимонопольний комітет України Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, інші органи виконавчої влади та правоохоронні органи відповідно до своїх повноважень, визначених законом.
 
   19. Контроль за виконанням Програми здійснюють Президент України, Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, Рахункова палата, Фонд державного майна України, Антимонопольний комітет України Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, інші органи виконавчої влади та правоохоронні органи відповідно до своїх повноважень, визначених законом.
 
116. 20. Спеціальна контрольна комісія Верховної Ради України з питань приватизації здійснює контроль за додержанням законодавства про приватизацію та виконанням Програми.
 
-92- Бондар О.М.
   
Відхилено   20. Спеціальна контрольна комісія Верховної Ради України з питань приватизації здійснює контроль за додержанням законодавства про приватизацію та за виконанням Програми.
 
117. 21. Рахункова палата України здійснює контроль за виконанням Програми шляхом проведення попереднього аналізу до розгляду на своїх засіданнях та на засіданнях комітетів Верховної Ради України звітів, проведення фінансових перевірок діяльності та виконання Фондом державного майна України плану надходжень до Державного бюджету України.
 
   21. Рахункова палата здійснює контроль за виконанням Програми шляхом проведення попереднього аналізу до розгляду на своїх засіданнях та на засіданнях комітетів Верховної Ради України звітів, проведення фінансових перевірок діяльності та виконання Фондом державного майна України плану надходжень до Державного бюджету України.
 
118. 22. Служба безпеки України здійснює захист законних інтересів держави у процесі приватизації, вживає заходів до запобігання, виявлення і припинення корупції у сфері приватизації.
 
-93- Кармазін Ю.А.
У частині двадцять другій слова: «Служба безпеки України» замінити на слова: «Уповноважені органи» і далі – за текстом.
 
Відхилено   22. Служба безпеки України здійснює захист законних інтересів держави у процесі приватизації, вживає заходів до запобігання, виявлення і припинення корупції у сфері приватизації.
 
119. 23. Фонд державного майна України:
 
   23. Фонд державного майна України:
 
120. подає щокварталу Верховній Раді України, Президентові України, Кабінетові Міністрів України аналітичну довідку про хід виконання Програми;
 
   подає щокварталу Верховній Раді України, Президентові України, Кабінетові Міністрів України аналітичну довідку про хід виконання Програми;
 
121. інформує щомісяця Президента України та Кабінет Міністрів України про хід виконання Програми;
 
   інформує щомісяця Президента України та Кабінет Міністрів України про хід виконання Програми;
 
122. складає і подає щороку до 1 квітня Верховній Раді України, Президентові України та Кабінетові Міністрів України звіт про результати виконання Програми.
 
   складає і подає щороку до 1 квітня Верховній Раді України, Президентові України та Кабінетові Міністрів України звіт про результати виконання Програми.
 
123. 24. Фонд державного майна України не рідше одного разу на квартал заслуховує звіти керівників регіональних відділень Фонду про виконання Програми, організовує моніторинг виконання Програми, публікує його результати. Фонд залучає до проведення планових перевірок діяльності регіональних відділень та представництв Фонду представників правоохоронних органів.
 
   24. Фонд державного майна України не рідше одного разу на квартал заслуховує звіти керівників регіональних відділень Фонду про виконання Програми, організовує моніторинг виконання Програми, публікує його результати. Фонд залучає до проведення планових перевірок діяльності регіональних відділень та представництв Фонду представників правоохоронних органів.
 
124. 25. Персональна відповідальність за виконання завдань Програми покладається на Голову Фонду державного майна України, керівників органів виконавчої влади, уповноважених управляти державним майном, а також на голів обласних державних адміністрацій — щодо приватизації майна, яке перебуває у державній власності.

   25. Персональна відповідальність за виконання завдань Програми покладається на Голову Фонду державного майна України, керівників органів виконавчої влади, уповноважених управляти державним майном, а також на голів обласних державних адміністрацій — щодо приватизації майна, яке перебуває у державній власності.