Кількість абзаців - 40 Розмітка (ліва колонка)


Про внесення змін до законів України ''Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність'' та ''Про землеустрій'' (Друге читання)

0. Закон України
 
1. Про внесення змін до законів України “Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність” та “Про землеустрій”
 
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
3. І. Внести до Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 5-6, ст. 46; 2003 р., № 27, ст. 209; 2010 р., № 18, ст. 136; 2011 р., № 11, ст. 69) такі зміни:
 
4. 1. Доповнити Закон статтею 17-1 такого змісту:
 
5. «Стаття 17-1. Технічне та технологічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
 
6. Технічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт.
 
7. Технологічне забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для створення геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів, збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних.
 
8. Основою інформаційного забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності є автоматизовані системи призначені для обробки даних кадастрових, топографічних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення банків (баз) геопростових даних, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління.
 
9. Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у галузі топографо-геодезичної і картографічної діяльності.»
 
10. 2. Викласти статтю 24 Закону у такій редакції:
 
11. «Стаття 24. Порядок здійснення державного геодезичного нагляду
 
12. Державний геодезичний нагляд за топографо-геодезичною і картографічною діяльністю здійснюється спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до підстав визначених Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
 
13. Державний нагляд здійснюється за місцем провадження господарської діяльності виконавцем топографо-геодезичних і картографічних робіт або його відокремленими підрозділами. Заходи державного нагляду можуть здійснюватися у приміщенні органу державного нагляду за згодою виконавця топографо-геодезичних і картографічних робіт.
 
14. У разі виявлення порушень вимог до технічного, технологічного чи метрологічного забезпечення топографо-геодезичної і картографічної діяльності, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин видає наказ про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
 
15. Виконавець топографо-геодезичних і картографічних робіт повинен повідомити спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу у визначені наказом строки.
 
16. Встановлення факту невиконання наказу про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу є підставою для зупинення виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
 
17. Застосовані адміністративним судом заходи реагування за позовом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин скасовуються адміністративним судом у порядку, встановленому процесуальним законом.
 
18. Під час здійснення заходів державного нагляду виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин перевіряє дотримання сертифікованим інженером-геодезистом вимог положень законів, нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, стандартів, норм і правил у галузі топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
 
19. За наявності підстав для анулювання чи зупинення кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста акт перевірки є обов’язковим для розгляду на засіданні Кваліфікаційної комісії. За результатами розгляду акта Кваліфікаційна комісія направляє подання спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, про позбавлення (анулювання) чи зупинення кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста.
 
20. На підставі подання Кваліфікаційної комісії про позбавлення (зупинення) інженера-геодезиста кваліфікаційного сертифіката спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, приймає рішення про позбавлення чи зупинення кваліфікаційного сертифіката та повідомляє інженера-геодезиста письмово у двотижневий строк після надходження відповідного протоколу засідання Кваліфікаційної комісії.
 
21. Рішення про позбавлення інженера-геодезиста кваліфікаційного сертифіката може бути оскаржено в судовому порядку.»
 
22. ІІ. Внести до Закону України «Про землеустрій» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, N 36, ст.282) такі зміни:
 
23. 1. Викласти статтю 61- 1 Закону у такій редакції:
 
24. «Стаття 61-1. Державний нагляд у сфері землеустрою
 
25. Державний нагляд у сфері землеустрою здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин шляхом проведення планових та позапланових
перевірок відповідно до підстав визначених Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
 
26. Державний нагляд здійснюється за місцем провадження господарської діяльності виконавцем робіт із землеустрою або його відокремленими підрозділами. Заходи державного нагляду можуть здійснюватися у приміщенні органу державного нагляду за згодою виконавця робіт із землеустрою.
 
27. У разі виявлення порушень вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців робіт із землеустрою, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин видає наказ про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
 
28. Виконавець робіт із землеустрою повинен повідомити центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу у визначені наказом строки.
 
29. Встановлення факту невиконання наказу про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу є підставою для зупинення виконання робіт із землеустрою за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
 
30. Застосовані адміністративним судом заходи реагування за позовом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин скасовуються адміністративним судом у порядку, встановленому процесуальним законом.
 
31. Під час здійснення заходів державного нагляду виконавців робіт із землеустрою центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин перевіряє дотримання сертифікованим (ми) інженером (ми)-землевпорядником (ми) вимог положень законів, нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, стандартів, норм і правил у сфері землеустрою.
 
32. За наявності підстав для анулювання чи зупинення кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника робіт із землеустрою акт перевірки є обов’язковим для розгляду на засіданні Кваліфікаційної комісії. За результатами розгляду акта Кваліфікаційна комісія направляє подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, про позбавлення (анулювання) чи зупинення кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника.
 
33. На підставі подання Кваліфікаційної комісії про позбавлення чи зупинення інженера-землевпорядника кваліфікаційного сертифіката центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, приймає рішення про позбавлення чи зупинення кваліфікаційного сертифіката та повідомляє інженера-землевпорядника письмово у двотижневий строк після надходження відповідного протоколу засідання Кваліфікаційної комісії.
 
34. Рішення про позбавлення інженера-землевпорядника кваліфікаційного сертифіката може бути оскаржено в судовому порядку».
 
35. ІІІ. Прикінцеві положення.
 
36. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
37. 2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня, наступного за днем опублікування цього Закону:
 
38. привести у відповідність із цим Законом свої нормативно-правові акти;
 
39. забезпечити приведення Міністерством аграрної політики та продовольства України своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.