Кількість абзаців - 30 Розмітка (ліва колонка)


Про Службу зовнішньої розвідки України (Друге читання)

0. Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ Про Службу зовнішньої розвідки України  
2. Цей Закон визначає правові основи організації та діяльності Служби зовнішньої розвідки України  
3. Стаття 1. Статус Служби зовнішньої розвідки України  
4. Служба зовнішньої розвідки України (далі - Служба) є державним органом, який здійснює розвідувальну діяльність у політичній, економічній, військово-технічній, науково-технологічній, інформаційній та екологічній сферах, бере участь у боротьбі з міжнародною організованою злочинністю, тероризмом, забезпеченні безпеки установ і громадян України за кордоном.  
5. Служба підпорядкована Президентові України та підконтрольна Президентові України і Верховній Раді України.  
6. До особового складу Служби як військового формування належать військовослужбовці та працівники Служби.  
7. Служба є правонаступником розвідувального органу Служби безпеки України стосовно зобов'язань, прав і обов'язків.  
8. Стаття 2. Правова основа діяльності Служби  
9. Правову основу діяльності Служби становлять Конституція України, Закон України "Про розвідувальні органи України", цей та інші законодавчі акти України, а також прийняті відповідно до них акти Президента України, інші нормативно-правові акти.  
10. Стаття 3. Завдання Служби На Службу покладаються завдання: добування, аналітична обробка та надання розвідувальної інформації Президентові України, Голові Верховної Ради України, Прем'єр-міністрові України та іншим визначеним Президентом України споживачам; здійснення спеціальних заходів впливу на підтримку національних інтересів і державної політики України в економічній, політичній, воєнній, військово-технічній, екологічній та інформаційній сферах, зміцнення обороноздатності, економічного і науково-технічного розвитку; забезпечення безпечного функціонування установ України за кордоном, безпеки співробітників цих установ, членів їх сімей у державі перебування та відряджених за кордон громадян України, які обізнані з відомостями, що становлять державну таємницю; участь у боротьбі з тероризмом, міжнародною організованою злочинністю, незаконним обігом наркотичних засобів, незаконною торгівлею зброєю і технологією її виготовлення, незаконною міграцією; вжиття заходів безпосередньої протидії зовнішнім загрозам національній безпеці України; виконання інших спеціальних завдань, спрямованих на забезпечення національної безпеки України.  
11. Стаття 4. Структура Служби  
12. Загальну структуру Служби складають: апарат Голови Служби;  
13. підрозділи агентурної та технічної розвідки, оперативно-технічні, інформаційно-аналітичні; підрозділи забезпечення; навчальні заклади та науково-дослідні установи. Для виконання покладених на неї завдань Службою можуть створюватися підрозділи регіонального базування.  
14. Стаття 5 Загальна чисельність особового складу Служби Затвердити особовий склад Служби в існуючій чисельності.  
15. Стаття 6. Керівництво Службою Загальне керівництво Службою здійснюється Президентом України. Безпосереднє керівництво Службою здійснює її Голова, який призначається на посаду і звільняється з посади Президентом України. Перший заступник Голови та заступники Голови Служби призначаються на посаду і звільняються з посади Президентом України за поданням Голови Служби.  
16. Стаття 7. Колегія Служби Для колегіального обговорення найважливіших напрямів організації і діяльності Служби утворюється колегія - дорадчий орган при Голові служби. Положення про колегію Служби затверджує Президент України.  
17. Стаття 8. Фінансування діяльності Служби  
18. Фінансування діяльності Служби здійснюється відповідно до Закону України "Про розвідувальні органи України" за рахунок коштів Державного бюджету України та інших джерел, передбачених законом.  
19. Стаття 9. Соціальний захист співробітників Служби  
20. Соціальний захист співробітників Служби та членів їх сімей здійснюється відповідно до Законів України "Про розвідувальні органи України" та "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей".  
21. У разі загибелі військовослужбовця Служби у зв'язку з виконанням службових обов'язків сім'ї загиблого або його утриманцям виплачується одноразова допомога у розмірі десятирічного грошового забезпечення за останньою посадою, яку він займав, і призначається пенсія у зв'язку з втратою годувальника в розмірі місячного посадового окладу.  
22. В разі каліцтва, заподіяного військовослужбовцю Служби у зв'язку з виконанням службових обов'язків, а також інвалідності, що настала у період проходження служби чи після закінчення цього строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце у період проходження служби, йому виплачується одноразова допомога в розмірі від трирічного до п'ятирічного грошового забезпечення (залежно від ступеня втрати працездатності) і призначається пенсія по інвалідності.  
23. Служба відшкодовує співробітникам її кадрового складу витрати на проїзд зі службовою метою всіма видами міського і приміського транспорту, за винятком таксі, а також витрати, пов'язані з використанням із зазначеною метою особистих транспортних засобів, у порядку, що визначається Головою Служби.  
24. Стаття 10. Контроль за діяльністю Служби  
25. Контроль за діяльністю Служби в межах конституційних повноважень здійснюється Президентом України, в тому числі через Раду національної безпеки і оборони України.  
26. Верховною Радою України контроль за діяльністю Служби здійснюється в порядку, встановленому Конституцією України з урахуванням вимог Закону України "Про демократичний цивільний контроль над Воєнною організацією і правоохоронними органами держави".  
27. Стаття 11. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
28. 2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк після набрання чинності цим Законом:  
29. привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом; забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.