Кількість абзаців - 70 Розмітка (ліва колонка)


Про Технополіс „Київська політехніка" (Друге читання)

0. проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про Технополіс „Київська політехніка"  
3. Цей Закон визначає правові та економічні засади запровадження та функціонування Технополісу „Київська політехніка" (далі Технополіс).  
4. РОЗДІЛ І.  
5. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ  
6. Стаття 1. Визначення термінів  
7. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:  
8. виробничо-технологічий комплекс - територія, на якій розташовані високотехнологічні підприємства, що розробляють, виробляють та реалізують інноваційну продукцію;  
9. інноваційний цикл - послідовний ланцюг дій від формулювання наукової ідеї до реалізації інноваційної продукції на ринку товарів і послуг: підготовка спеціалістів та підвищення їх кваліфікації - ідея - дослідження - розробка - патентування - дослідний зразок - маркетинг - виробництво - реалізація на ринках збуту;  
10. пріоритетні напрями Технополісу - економічно і соціально зумовлені напрями науково-технічної та інноваційної діяльності, що відповідають напрямам діяльності Університету та визначеним законодавством України науково-технічним та інноваційним пріоритетам;  
11. проекти інноваційного циклу - комплект документів з реалізації інноваційного циклу, що розробляються за результатами наукових досліджень Університету та учасників Технополісу за пріоритетними напрямами діяльності Технополісу;  
12. пропозиції з реалізації пріоритетних напрямів Технополісу - опис наукового результату та концептуальних положень і напрямів з вирішення на їх основі проблем за пріоритетним напрямом Технополісу;  
13. територія Технополісу - територія Університету та територія, що використовується або задіяна при реалізації проектів інноваційного циклу на термін їх виконання.  
14. Технополіс „Київська політехніка" (далі Технополіс) -об'єднання, що створюється Національним технічним університетом України "Київський політехнічний інститут" (далі Університет), юридичних осіб (учасників Технополісу) з метою розробки та реалізації проектів інноваційного циклу;  
15. учасники Технополісу - Університет, представлений його науковими і навчальними підрозділами, установи, інноваційні структури (технопарки, бізнес-інкубатори, виробничо-технологічні комплекси), організації та підприємства будь-якої форми власності, що підписали договір про стратегічне партнерство з розробки інноваційного циклу;  
16. Стаття 2. Сфера застосування Закону  
17. 1. Цей закон розроблено на базі Конституції України, законів України "Про вищу освіту", „Про інвестиційну діяльність", „Про наукову і науково-технічну діяльність", „Про наукову і науково-технічну експертизу", „Про інноваційну діяльність" та інших законодавчих актів, що регулюють суспільні відносини в науково-технічній та інноваційній сферах.  
18. 2. Дія Закону поширюється на Технополіс, учасників Технополісу, які розробляють та виконують проекти інноваційного циклу.  
19. РОЗДІЛ ІІ.  
20. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕХНОПОЛІСУ  
21. Стаття 3. Організаційна структура Технополісу.  
22. 1. Технополіс є юридичною особою.  
23. Учасники Технополісу створюють статутний фонд через внесення коштів, матеріальних чи нематеріальних активів, що оцінюються в гривневому еквіваленті. Розмір статутного фонду визначається „Положенням про Технополіс „Київська політехніка" (далі Положення).  
24. 2. Вищим органом Технополісу є науково-технічна рада, до складу якої входять по одному представнику від кожного учасника Технополісу. Науково-технічна рада діє на підставі регламенту, який затверджується на перших її зборах.  
25. 3. Технополіс очолює президент Технополісу, який за посадою є ректором Університету - системоутворюючого елемента Технополісу.  
26. Стаття 4. Розробка проектів інноваційного циклу  
27. 1. Розробка проектів інноваційного циклу здійснюється на основі конкурсу пропозицій з реалізації пріоритетних напрямів Технополісу, які готуються науковими підрозділами Університету та учасниками Технополісу.  
28. 2. За результатами конкурсу пропозицій з реалізації пріоритетних напрямів Технополісу науково-технічною радою Технополісу приймається рішення про розробку проекту з інноваційного циклу.  
29. 3. Розробка проектів інноваційного циклу є складовою науково-навчального процесу і здійснюється із залученням студентів, аспірантів та молодих вчених Університету.  
30. Стаття 5. Вимоги до проектів інноваційного циклу.  
31. 1. Проекти інноваційного циклу розробляються на базі наукових досягнень Університету, передбачають глибоке вивчення і наукове опрацювання етапів реалізації проекту, максимально враховують результати досліджень та якомога ширше залучають молодь і науковий та матеріально-технічний потенціал Університету, передбачають створення нових робочих місць і працевлаштування випускників Університету. В проектах інноваційного циклу визначаються матеріальні, фінансові, кадрові ресурси, основні фонди, приміщення та території, на яких виконується проект.  
32. 2. Порядок проведення конкурсу пропозицій та вимоги до проектів інноваційного циклу розробляються Технополісом і затверджуються науково-технічною радою Технополісу.  
33. Стаття 6. Реалізація проекту інноваційного циклу  
34. 1. Реалізація проекту інноваційного циклу здійснюється виконавцями проекту - учасниками Технополісу. За кожним проектом інноваційного циклу Технополісом за погодженням з виконавцями проекту визначається керівник проекту.  
35. 2. Керівник проекту щоквартально звітує перед Технополісом про етапи виконання проекту і повністю відповідає за його реалізацію.  
36. 3. Керівник проекту є розпорядником коштів, що залучаються до реалізації завдань проекту інноваційного циклу. Для цього Технополісом відкривається у банку спеціальний рахунок з реалізації проекту інноваційного циклу, розпорядником якого є керівник проекту.  
37. 4. Виконаний проект інноваційного циклу приймається науково-технічною радою Технополісу.  
38. Стаття 7. Особливості державної підтримки розробки та реалізації проектів інноваційного циклу  
39. 1. Розробка проектів інноваційного циклу та проведення наукових досліджень в рамках проектів інноваційного циклу здійснюється за рахунок як власних коштів, так і загального фонду державного бюджету.  
40. 2. В державному бюджеті України за бюджетною пропозицією Університету передбачаються окремим рядком кошти за кодом бюджетної кваліфікації „розробка проектів та проведення наукових досліджень в рамках проектів інноваційного циклу".  
41. 3. Проекти інноваційного циклу, що розробляються Технополісом, і результати наукових досліджень в рамках проектів, що проводяться за рахунок коштів Державного бюджету, є власністю Технополісу.  
42. Стаття 8. Територія Технополісу  
43. 1. Територія Технополісу звільняється від плати за землю.  
44. 2. Приміщення та будівлі, що використовуються для реалізації проектів інноваційного циклу і належать державним організаціям або учасникам Технополісу, звільняються від орендної плати на час реалізації такого проекту.  
45. 3. Для реалізації проектів інноваційного циклу Технополісу Фондом державного майна України та органами місцевого самоврядування можуть передаватися на безоплатній основі або на пільгових умовах об'єкти незавершеного будівництва, території для створення виробничо-технологічних комплексів та інші об'єкти, що підлягають приватизації.  
46. Стаття 9. Державне стимулювання проектів інноваційного циклу  
47. При виконанні проектів інноваційного циклу запроваджуються такі види державного стимулювання:  
48. надання інноваційного податкового кредиту;  
49. надання фінансової підтримки учасникам Технополісу за рахунок повної або часткової компенсації відсоткової ставки за залученими ними в національній валюті банківськими довгостроковими кредитами;  
50. державне замовлення на виготовлення інноваційної продукції та надання послуг;  
51. прискорена амортизація основних фондів для учасників Технополісу;  
52. звільнення від сплати ввізного мита під час ввезення на митну територію України обладнання для проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт;  
53. застосування податкового векселя в рахунок сплати податку на додану вартість зі строком погашення на 720 календарний день на суми податкового зобов'язання при імпорті нового устаткування та комплектуючих до нього.  
54. РОЗДІЛ ІІІ  
55. ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕХНОПОЛІСУ  
56. Стаття 10. Джерела фінансування діяльності Технополісу  
57. 1. Джерелами фінансування Технополісу є: кошти від реалізації проектів інноваційного циклу, розробки на замовлення та продажу проектів інноваційного циклу та об'єктів інтелектуальної власності, що належать Технополісу, надання послуг та консультацій;  
58. фінансові надходження від учасників Технополісу та інших юридичних осіб, благодійні внески для розвитку Технополісу та забезпечення реалізації проектів інноваційного циклу, інші надходження, не заборонені законодавчими актами України.  
59. кошти державного та місцевого бюджетів, спеціальних та державних фондів цільового призначення.  
60. 2. Для виконання своїх статутних завдань Технополіс може створювати фонди цільового призначення, залучати майно та нематеріальні активи інших організацій.  
61. Стаття 11. Особливості розрахункового обслуговування діяльності Технополісу  
62. 1. Технополіс має право відкривати рахунки в національній та іноземній валютах в банківських та інших фінансових установах.  
63. 2. На закупівлю товарів, робіт та послуг, що здійснюються в рамках проектів інноваційного циклу за рахунок державних коштів, не поширюються норми Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".  
64. Прикінцеві положення  
65. 1. Цей Закон набирає чинності з дати його опублікування.  
66. У разі протиріч деяких норм законів України положенням цього Закону застосовуються норми цього Закону.  
67. 2. Кабінету Міністрів України в тримісячний строк з дня набрання чинності цього Закону:  
68. привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону;  
69. підготувати пропозиції щодо внесення змін до тих законів, норми яких суперечать положенням цього Закону.