Кількість абзаців - 140 Розмітка (ліва колонка)


Про нормування у будівництві (Друге читання)

0. Закон України
 
0. Закон України
 
1. .
;  
1. .
;  
2. .
;  
2. .
;  
3. Стаття 1. Основні терміни та їх визначення
 
3. Стаття 1. Основні терміни та їх визначення
 
4. У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
 
4. У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
 
5. будівельні норми - затверджений суб’єктом нормування нормативний акт, який містить обов’язкові вимоги у сфері будівництва, містобудування та архітектури;
 
5. будівельні норми - затверджений суб’єктом нормування нормативний акт, який містить обов’язкові вимоги у сфері будівництва, містобудування та архітектури;
 
6. нормування у будівництві - діяльність з розроблення та затвердження норм та правил для обов’язкового застосування у сфері будівництва, містобудування та архітектури з метою формування безпечного середовища існування людини;
 
6. нормування у будівництві - діяльність з розроблення та затвердження норм та правил для обов’язкового застосування у сфері будівництва, містобудування та архітектури з метою формування безпечного середовища існування людини;
 
7. державне нормування - нормування, що проводиться на рівні держави;
 
7. державне нормування - нормування, що проводиться на рівні держави;
 
8. державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури;
 
8. державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури;
 
9. відомчі будівельні норми - нормативний акт, затверджений іншим центральним органом виконавчої влади в межах своїх повноважень;
 
9. відомчі будівельні норми - нормативний акт, затверджений іншим центральним органом виконавчої влади в межах своїх повноважень;
 
10. територіальні будівельні норми - нормативний акт, затверджений Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, Київською та Севастопольською міською державною адміністрацією;
 
10. територіальні будівельні норми - нормативний акт, затверджений Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, Київською та Севастопольською міською державною адміністрацією;
 
11. фонд будівельних норм - контрольні примірники будівельних норм, зберігання яких покладено суб’єктами нормування на структурний підрозділ установи (організації).
 
11. фонд будівельних норм - контрольні примірники будівельних норм, зберігання яких покладено суб’єктами нормування на структурний підрозділ установи (організації).
 
12. Стаття 2. Сфера дії Закону
 
12. Стаття 2. Сфера дії Закону
 
13. Цей Закон регулює відносини, пов’язані з діяльністю з нормування у будівництві та застосуванням її результатів.
 
13. Цей Закон регулює відносини, пов’язані з діяльністю з нормування у будівництві та застосуванням її результатів.
 
14. Дія цього Закону поширюється на суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність і забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, фізичних осіб, громадські організації.
 
14. Дія цього Закону поширюється на суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність і забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, фізичних осіб, громадські організації.
 
15. Дія цього Закону не поширюється на діяльність у сфері стандартизації будівельних матеріалів та виробів.
 
15. Дія цього Закону не поширюється на діяльність у сфері стандартизації будівельних матеріалів та виробів.
 
16. Стаття 3. Принципи державної політики у сфері нормування у будівництві
 
16. Стаття 3. Принципи державної політики у сфері нормування у будівництві
 
17. Державна політика у сфері нормування у будівництві базується на таких принципах:
 
17. Державна політика у сфері нормування у будівництві базується на таких принципах:
 
18. обов’язкове дотримання будівельних норм;
 
18. обов’язкове дотримання будівельних норм;
 
19. відповідність будівельних норм законодавству;
 
19. відповідність будівельних норм законодавству;
 
20. створення безпечних умов для життя та здоров’я людини;
 
20. створення безпечних умов для життя та здоров’я людини;
 
21. відкритість та прозорість процедури розроблення, погодження та затвердження будівельних норм;
 
21. відкритість та прозорість процедури розроблення, погодження та затвердження будівельних норм;
 
22. доступність інформації щодо нормування у будівництві;
 
22. доступність інформації щодо нормування у будівництві;
 
23. забезпечення участі фізичних та юридичних осіб у обговоренні проектів будівельних норм;
 
23. забезпечення участі фізичних та юридичних осіб у обговоренні проектів будівельних норм;
 
24. відповідність будівельних норм сучасним досягненням науки та техніки;
 
24. відповідність будівельних норм сучасним досягненням науки та техніки;
 
25. врахування міжнародних норм та правил при розробленні будівельних норм;
 
25. врахування міжнародних норм та правил при розробленні будівельних норм;
 
26. участь у міжнародному співробітництві.
 
26. участь у міжнародному співробітництві.
 
27. Розділ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НОРМУВАННЯ У БУДІВНИЦТВІ
 
27. Розділ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НОРМУВАННЯ У БУДІВНИЦТВІ
 
28. Стаття 4. Суб’єкти нормування у будівництві
 
28. Стаття 4. Суб’єкти нормування у будівництві
 
29. Суб’єктами нормування у будівництві є:
 
29. Суб’єктами нормування у будівництві є:
 
30. центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури;
 
30. центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури;
 
31. інші центральні органи виконавчої влади;
 
31. інші центральні органи виконавчої влади;
 
32. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.
 
32. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.
 
33. Стаття 5. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури
 
33. Стаття 5. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури
 
34. Повноваженнями центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури є:
 
34. Повноваженнями центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури є:
 
35. забезпечення реалізації державної політики у сфері нормування у будівництві;
 
35. забезпечення реалізації державної політики у сфері нормування у будівництві;
 
36. організація роботи з розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
 
36. організація роботи з розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
 
37. затвердження інших нормативних актів з питань нормування у будівництві;
 
37. затвердження інших нормативних актів з питань нормування у будівництві;
 
38. погодження проектів відомчих і територіальних будівельних норм;
 
38. погодження проектів відомчих і територіальних будівельних норм;
 
39. забезпечення гармонізації державних будівельних норм з відповідними міжнародними нормативними актами;
 
39. забезпечення гармонізації державних будівельних норм з відповідними міжнародними нормативними актами;
 
40. встановлення порядку розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
 
40. встановлення порядку розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
 
41. організація роботи зі створення та забезпечення функціонування центрального фонду будівельних норм;
 
41. організація роботи зі створення та забезпечення функціонування центрального фонду будівельних норм;
 
42. організація роботи з перевірки відповідності будівельних норм законодавству, забезпечення їх взаємоузгодженості та актуалізації;
 
42. організація роботи з перевірки відповідності будівельних норм законодавству, забезпечення їх взаємоузгодженості та актуалізації;
 
43. провадження діяльності з надання інформаційних послуг з нормування у будівництві;
 
43. провадження діяльності з надання інформаційних послуг з нормування у будівництві;
 
44. представлення України у відповідних міжнародних спеціалізованих організаціях з нормування у будівництві;
 
44. представлення України у відповідних міжнародних спеціалізованих організаціях з нормування у будівництві;
 
45. організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій державних будівельних норм та інформації про затверджені інші нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві, в тому числі документів міжнародних спеціалізованих організацій з нормування у будівництві, членом яких є Україна або з якими здійснюється співпраця.
 
45. організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій державних будівельних норм та інформації про затверджені інші нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві, в тому числі документів міжнародних спеціалізованих організацій з нормування у будівництві, членом яких є Україна або з якими здійснюється співпраця.
 
46. Стаття 6. Повноваження інших центральних органів виконавчої влади, що займаються нормуванням у будівництві, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
 
46. Стаття 6. Повноваження інших центральних органів виконавчої влади, що займаються нормуванням у будівництві, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
 
47. Повноваженнями інших центральних органів виконавчої влади, що займаються нормуванням у будівництві, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій є:
 
47. Повноваженнями інших центральних органів виконавчої влади, що займаються нормуванням у будівництві, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій є:
 
48. розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, у межах своєї компетенції;
 
48. розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, у межах своєї компетенції;
 
49. подання центральному органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури пропозицій щодо розроблення державних, відомчих і територіальних будівельних норм, а також пропозицій щодо продовження строку дії чинних будівельних норм;
 
49. подання центральному органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури пропозицій щодо розроблення державних, відомчих і територіальних будівельних норм, а також пропозицій щодо продовження строку дії чинних будівельних норм;
 
50. створення фондів відомчих і територіальних будівельних норм;
 
50. створення фондів відомчих і територіальних будівельних норм;
 
51. організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій відомчих і територіальних будівельних норм та інформації про затверджені інші власні нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві.
 
51. організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій відомчих і територіальних будівельних норм та інформації про затверджені інші власні нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві.
 
52. Стаття 7. Фонди будівельних норм
 
52. Стаття 7. Фонди будівельних норм
 
53. З метою удосконалення інформаційного забезпечення державних органів, підприємств, установ, організацій і громадян у сфері нормування у будівництві центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури створює центральний фонд будівельних норм.
 
53. З метою удосконалення інформаційного забезпечення державних органів, підприємств, установ, організацій і громадян у сфері нормування у будівництві центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури створює центральний фонд будівельних норм.
 
54. Центральний фонд будівельних норм формується з будівельних норм, що встановлюють обов’язкові вимоги у сфері нормування у будівництві, для багаторазового використання державними органами, а також підприємствами, установами, організаціями і громадянами.
 
54. Центральний фонд будівельних норм формується з будівельних норм, що встановлюють обов’язкові вимоги у сфері нормування у будівництві, для багаторазового використання державними органами, а також підприємствами, установами, організаціями і громадянами.
 
55. Положення про центральний фонд будівельних норм затверджується центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
55. Положення про центральний фонд будівельних норм затверджується центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
56. Фонди відомчих і територіальних будівельних норм діють на підставі положень, затверджених відповідними суб’єктами нормування.
 
56. Фонди відомчих і територіальних будівельних норм діють на підставі положень, затверджених відповідними суб’єктами нормування.
 
57. Стаття 8. Джерела фінансування роботи з нормування у будівництві
 
57. Стаття 8. Джерела фінансування роботи з нормування у будівництві
 
58. Джерелами фінансування роботи з нормування у будівництві є кошти Державного бюджету України та інші кошти, передбачені законодавством.
 
58. Джерелами фінансування роботи з нормування у будівництві є кошти Державного бюджету України та інші кошти, передбачені законодавством.
 
59. Розділ ІІІ. РОЗРОБЛЕННЯ, ПОГОДЖЕННЯ, ЗАТВЕРДЖЕННЯ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО БУДІВЕЛЬНИХ НОРМ ТА ВИЗНАННЯ ЇХ ТАКИМИ, ЩО ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ
 
59. Розділ ІІІ. РОЗРОБЛЕННЯ, ПОГОДЖЕННЯ, ЗАТВЕРДЖЕННЯ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО БУДІВЕЛЬНИХ НОРМ ТА ВИЗНАННЯ ЇХ ТАКИМИ, ЩО ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ
 
60. Стаття 9. Розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність
 
60. Стаття 9. Розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність
 
61. Порядок розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, встановлюється центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
61. Порядок розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, встановлюється центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
62. Розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до відомчих і територіальних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, здійснюється відповідними суб’єктами нормування.
 
62. Розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до відомчих і територіальних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, здійснюється відповідними суб’єктами нормування.
 
63. Проект відомчих і територіальних будівельних норм перед затвердженням суб’єктом нормування підлягає погодженню з центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
63. Проект відомчих і територіальних будівельних норм перед затвердженням суб’єктом нормування підлягає погодженню з центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
64. Державні будівельні норми не підлягають реєстрації в Міністерстві юстиції України.
 
64. Державні будівельні норми не підлягають реєстрації в Міністерстві юстиції України.
 
65. Стаття 10. Застосування будівельних норм
 
65. Стаття 10. Застосування будівельних норм
 
66. Застосування та дотримання будівельних норм або їх окремих положень обов’язкове для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність та забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, фізичних осіб, громадських організацій.
 
66. Застосування та дотримання будівельних норм або їх окремих положень обов’язкове для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність та забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, фізичних осіб, громадських організацій.
 
67. Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
67. Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
68. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
68. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
69. До приведення законодавства у відповідність з цим Законом нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

69. До приведення законодавства у відповідність з цим Законом нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.