Про наукові парки (Повторне друге читання)
| 0. | Проект | 
| 1. | Вноситься народними депутатами України | 
| 2. | А.Мартинюком, К.Самойлик, Ю.Каракаєм, В.Полохалом | 
| 3. | ЗАКОН УКРАЇНИ | 
| 4. | Про наукові парки | 
| 5. | Цей Закон регулює правові, економічні, організаційні відносини, пов’язані зі створенням і функціонуванням наукових парків, заснованих на базі вищих навчальних закладів ІV рівня акредитації та наукових установ України і спрямований на інтенсифікацію процесів розроблення, виробництва, впровадження інноваційної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках, підвищення надходжень до державного та місцевих бюджетів шляхом поєднання освіти, науки і виробництва з метою прискорення інноваційного розвитку економіки України. | 
| 6. | РОЗДІЛІ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ | 
| 7. | Стаття 1. Визначення термінів | 
| 8. | У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: | 
| 9. | виконавці проекту наукового парку - вищі навчальні заклади, наукові установи, інноваційні структури та інші суб’єкти господарювання, що беруть участь у розробленні та/або реалізації науково-технологічного або інноваційного проекту наукового парку | 
| 10. | договір про партнерство з науковим парком - договір між науковим парком і суб’єктами господарювання, що висловили бажання брати участь у процесі розроблення та виконання проектів наукового парку; | 
| 11. | замовники продукції наукового парку - установи, організації, підприємства, вітчизняні та іноземні компанії усіх форм власності, що замовляють і повністю сплачують вартість виконання конкретних розробок чи послуг за проектами наукового парку. | 
| 12. | засновники наукового парку - вищий навчальний заклад та/або наукова установа й інші суб’єкти господарювання, що підписали засновницький договір про утворення наукового парку; | 
| 13. | інноваційний проект наукового парку - затверджена в установленому порядку програма та бізнес-план її виконання, що визначає процедуру і комплекс усіх необхідних виробничо-організаційних та фінансово-економічних заходів щодо створення та реалізації інноваційної продукції; | 
| 14. | ;науковий парк - це об'єднання вищого навчального закладу ІV рівня акредитації, (далі - вищий навчальний заклад) та/або наукової установи (які є базовими елементами наукового парку), що відповідають встановленим спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань освіти і науки критеріям результатів наукової діяльності інноваційних структур (інноваційний бізнес-інкубатор, інноваційний центр, технологічний парк тощо) та інших суб’єктів господарювання, створене для організації, координації та контролю процесу розроблення і виконання науково-технологічних та інноваційних проектів, реалізації інтелектуального та науково-виробничого потенціалу його учасників і партнерів, оформлене як юридична особа та зареєстроване в установленому законом порядку, і передбачає серед іншого делегування окремих повноважень щодо координації та регулювання діяльності своїх учасників органам управління зазначеної юридичної особи; | 
| 15. | науково-технологічний проект наукового парку - затверджена в установленому порядку програма, що визначає процедуру і комплекс усіх необхідних науково-організаційних та фінансово-економічних заходів щодо створення нових або вдосконалення існуючих технологій та/або видів продукції; | 
| 16. | партнери наукового парку - суб’єкти господарювання, що уклали з науковим парком договір про партнерство та беруть участь у виконанні проектів наукового парку; | 
| 17. | пріоритетні напрями діяльності наукового парку - це економічно та соціально зумовлені наукові, науково-технічні та інноваційні напрями діяльності, що відповідають меті створення наукового парку, галузевому профілю та/або спеціалізації вищого навчального закладу та/або наукової установи (які є базовими елементами наукового парку), враховують потреби регіону (території), в якому створено науковий парк, та узгоджуються з напрямами діяльності, визначеними законами України „Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки", „Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні" й іншими законами України в науковій та інноваційній сферах; | 
| 18. | Стаття 2. Сфера застосування Закону | 
| 19. | 1. Науковий парк, його учасники і партнери, а також виконавці науково-технологічних та інноваційних проектів діють відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, законів України "Про вищу освіту", „Про інвестиційну діяльність", Про наукову і науково-технічну діяльність", „Про інноваційну діяльність", „Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій", цього Закону та інших законодавчих актів, що регулюють відносини в науково-технічній та інноваційній сферах. | 
| 20. | РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВОГО ПАРКУ | 
| 21. | Стаття 3. Мета утворення наукового парку | 
| 22. | 1. Науковий парк утворюється з метою стимулювання науково-технічної та інноваційної діяльності у вищому навчального закладі та/або науковій установі, створення сприятливих умов для комерціалізації науково-технічної та інноваційної діяльності науковців, аспірантів, студентів та спеціалістів у сфері високих технологій, в першу чергу через малі інноваційні підприємства, шляхом ефективного і раціонального використання наявного наукового потенціалу, наукової матеріально-технічної бази та дослідних виробництв. | 
| 23. | Стаття 4. Функції наукового парку | 
| 24. | 1. Основними функціями наукового парку є: | 
| 25. | інтенсифікація використання результатів науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, забезпечення їх інноваційної спрямованості, розроблення, виробництва та реалізації інноваційної продукції на внутрішніх і зовнішніх ринках; | 
| 26. | координація наукової, інноваційної, виробничої та комерційної діяльності засновників і партнерів наукового парку; | 
| 27. | інформаційно-методичне, правове та консалтингове забезпечення засновників і партнерів наукового парку, надання патентно-ліцензійної допомоги; | 
| 28. | залучення студентів, випускників, аспірантів та науковців вищого навчального закладу та/або наукової установи до розроблення та виконання інноваційних та науково-технологічних проектів; | 
| 29. | сприяння розвитку та підтримка малого інноваційного підприємництва; | 
| 30. | організація підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів, необхідних для розроблення та реалізації інноваційних та науково-технологічних проектів; | 
| 31. | залучення і використання у своїй діяльності ризикового (венчурного) капіталу, підтримка наукомісткого виробництва; | 
| 32. | захист та представництво інтересів засновників та партнерів наукового парку в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, а також у відносинах з іншими суб’єктами господарювання у межах, визначених установчими документами наукового парку; | 
| 33. | розвиток міжнародного та вітчизняного співробітництва в сфері науково-технічної та інноваційної діяльності, сприяння залученню іноземних інвестицій; | 
| 34. | виконання інших функцій, не заборонених чинним законодавством України. | 
| 35. | Стаття 5. Установчі документи наукового парку | 
| 36. | 1. Установчими документами наукового парку є договір про утворення наукового парку та статут наукового парку (далі - статут), вимоги до яких визначаються цим Законом та актами Кабінету Міністрів України. | 
| 37. | 2. Завдання і предмет діяльності наукового парку, склад і компетенція його органів управління, порядок вступу до наукового парку та виходу з нього, формування його майна, порядок реорганізації та ліквідації наукового парку та інші засади його діяльності визначаються статутом наукового парку. | 
| 38. | Стаття 6. Обмеження діяльності наукового парку | 
| 39. | 1. В рамках діяльності наукового парку не допускається здійснення наступних видів діяльності: | 
| 40. | торгівельно-посередницька діяльність; | 
| 41. | надання послуг побутового призначення; | 
| 42. | виробництво і переробка підакцизних товарів. | 
| 43. | Стаття 7. Утворення наукового парку | 
| 44. | 1. Рішення про утворення наукового парку приймається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань освіти і науки. | 
| 45. | Вид і організаційно-правова форма наукового парку у разі, якщо його базовим елементом є суб’єкт права державної власності, визначається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань освіти і науки. | 
| 46. | 2. Для прийняття рішення щодо створення наукового парку вищим навчальним закладом або науковою установою до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань освіти і науки подаються проекти установчих документів та техніко-економічне обґрунтування доцільності утворення і функціонування наукового парку. | 
| 47. | Техніко-економічне обґрунтування доцільності утворення і функціонування наукового парку має включати: | 
| 48. | пріоритетні напрями діяльності наукового парку; | 
| 49. | етапи розвитку пріоритетних напрямів із зазначенням часу їх здійснення; | 
| 50. | напрямки залучення до діяльності наукового парку базового вищого навчального закладу та/або наукової установи; | 
| 51. | ступінь розвитку виробничої, інженерної, транспортної і соціальної інфраструктури, та можливості їх розвитку в майбутньому; | 
| 52. | існуючий рівень розвитку економічного, наукового та інноваційного потенціалу з урахуванням умов його утворення; | 
| 53. | рівень забезпеченості кваліфікованими кадрами; | 
| 54. | прогнозні обсяги, джерела та форми фінансування на кожному етапі його розвитку; | 
| 55. | економічні, наукові, науково-технічні, соціальні, бюджетні та екологічні наслідки функціонування наукового парку; | 
| 56. | бізнес-план діяльності наукового парку на середньострокову перспективу. | 
| 57. | Порядок подання і розгляду документів для прийняття рішення щодо створення наукового парку, а також загальні вимоги до зазначених документів затверджуються Кабінетом Міністрів України за поданням спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань освіти і науки. | 
| 58. | 3. Після прийняття спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань освіти і науки позитивного рішення щодо створення наукового парку вищий навчальний заклад або наукова установа проводять реєстрацію установчих документів наукового парку у відповідності до чинного законодавства. | 
| 59. | Стаття 8. Пріоритетні напрями діяльності наукового парку | 
| 60. | 1. З метою забезпечення ефективного використання наукового та виробничого потенціалу для кожного наукового парку спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань освіти і науки затверджується перелік пріоритетних напрямів діяльності. | 
| 61. | 2. Перелік пріоритетних напрямів діяльності наукового парку повинен відповідати галузевому профілю та/або спеціалізації базового вищого навчального закладу та/або наукової установи, а також потребам регіону (території), в якому знаходиться зазначений науковий парк. | 
| 62. | Стаття 9. Орган управління наукового парку | 
| 63. | 1. З метою забезпечення оперативного управління роботою наукового парку, координації діяльності його учасників в рамках договору про утворення наукового парку та щодо виконання науково-технологічних та інноваційних проектів (далі - проектів) утворюється виконавчий орган управління наукового парку (далі - орган управління). | 
| 64. | 2. Орган управління наукового парку формується у порядку, визначеному договором про утворення наукового парку та статутом наукового парку. | 
| 65. | 3. Орган управління наукового парку.: | 
| 66. | здійснює функції поточного керівництва діяльністю наукового парку; | 
| 67. | забезпечує облік юридичних осіб та фізичних осіб - засновників (учасників), партнерів наукового парку і виконавців науково-технологічних та/або інноваційних проектів та веде відповідні реєстри; | 
| 68. | видає за вимогою засновника (учасника) наукового парку або за запитами заінтересованих осіб виписки з реєстрів; | 
| 69. | здійснює розгляд та перевірку пропозицій щодо внесення змін або припинення виконання науково-технологічного та/або інноваційного проекту; | 
| 70. | подає звіти про діяльність наукового парку; | 
| 71. | організовує попередній розгляд та організовує проведення експертизи науково-технологічних та інноваційних проектів наукового парку; | 
| 72. | здійснює контроль за виконанням науково-технологічних та/або інноваційних проектів усіма суб’єктами господарювання, що беруть участь у його реалізації; | 
| 73. | представляє у межах, визначених для органу управління наукового парку повноважень, інтереси наукового парку та його учасників в органах державної влади та органах місцевого самоврядування; | 
| 74. | забезпечує укладання відповідно до законодавства договорів від імені наукового парку; | 
| 75. | виконує інші повноваження, передбачені установчими документами та цим Законом. | 
| 76. | Стаття 10. Особливості статусу вищого навчального закладу або наукової установи - базових елементів наукового парку | 
| 77. | 1. Вищий навчальний заклад та/або наукова установа, які є базовими елементами наукового парку, можуть виступати засновником (учасником) юридичних осіб та/або їх об’єднань з метою розроблення та реалізації інноваційних продуктів та/або продукції. | 
| 78. | 2. Вищий навчальний заклад та/або наукова установа, які є базовими елементами наукового парку, мають право на строк виконання проектів наукового парку самостійно надавати суб’єктам господарювання, створеним науковими та науково-педагогічними працівниками вищого навчального закладу та/або наукової установи, які є базовими елементами наукового парку, необхідні їм приміщення та обладнання відповідно до договорів, які укладаються між базовим елементом наукового парку та зазначеними суб’єктами господарювання, в яких визначається порядок сплати комунальних послуг та орендної плати. | 
| 79. | 3. Вищий навчальний заклад та/або наукова установа, які є базовими елементами наукового парку, приймають участь у формуванні статутного фонду наукового парку шляхом внесення до нього нематеріальних активів (майнових прав на об’єкти інтелектуальної власності) у порядку, встановленому законодавством України. | 
| 80. | 4. Орган управління наукового парку щорічно звітує перед вищим навчальним закладом або науковою установою, які є базовими елементами наукового парку, про результати своєї діяльності. | 
| 81. | Розділ ІІІ. ПРАВОВИЙ РЕЖИМ НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ НАУКОВОГО ПАРКУ | 
| 82. | Стаття 11. Науково-технологічний проект | 
| 83. | 1. Науково-технологічний проект наукового парку розробляється на основі технічного завдання, виданого замовником проекту і погодженого його виконавцями. | 
| 84. | 2. Технічне завдання науково-технологічного проекту наукового парку має передбачати виконання науково-дослідних та/або дослідно-конструкторських робіт, а також проведення дослідно-промислового випробування нової та/або вдосконаленої технології на потужностях відповідного промислового підприємства. | 
| 85. | Стаття 12. Реєстрація науково-технологічних проектів | 
| 86. | 1. Науково-технологічні проекти подаються для експертизи та реєстрації до органу управління наукового парку його учасниками згідно з умовами та вимогами, що розробляються і затверджуються органом управління наукового парку. | 
| 87. | 2. Орган управління наукового парку забезпечує організацію проведення експертизи науково-технологічних проектів, поданих для реєстрації учасниками наукового парку, відповідно до вимог Законів України „Про наукову і науково-технічну експертизу" та „Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій". | 
| 88. | 3. У разі, коли для виконання науково-технологічного проекту необхідно ввезення нового наукового обладнання, яке не виробляється в Україні, і виконавець проекту бажає скористатися умовами його митного оформлення, передбаченими статтею 17 цього Закону, номенклатура та обсяги ввезення такого обладнання мають бути погоджені зі спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань митної справи, з питань економічної політики, з питань фінансової політики, з питань податків. Ці матеріали додаються до науково-технологічного проекту як його невід’ємна складова. | 
| 89. | 4. За результатами науково-технічної експертизи науково-технологічних проектів спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань освіти і науки приймає рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації вказаних проектів у встановленому порядку. | 
| 90. | 5. Строк реалізації науково-технологічного проекту не може перевищувати п’яти років з моменту його реєстрації. | 
| 91. | 6. За результатами виконання науково-технологічних проектів виконавці проектів наукового парку подають до органу управління наукового парку такі звіти: | 
| 92. | щоквартальні; | 
| 93. | щорічні; | 
| 94. | загальний - за підсумками завершення виконання проекту. | 
| 95. | Орган управління наукового парку узагальнює інформацію щодо виконання проектів наукового парку та подає інформацію про результати роботи наукового парку до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань освіти і науки в установленому ним порядку. | 
| 96. | 7. Результати виконаного проекту приймаються органом управління наукового парку чи замовником продукції наукового парку відповідно до умов договору. | 
| 97. | Стаття 13. Інноваційний проект | 
| 98. | 1. Інноваційним проектом наукового парку визнається проект, який передбачає створення, випуск та реалізацію інноваційної продукції, створення нових робочих місць та залучення інвестицій для його виконання в рамках пріоритетних напрямків діяльності наукового парку і відповідає вимогам Закону України „Про інноваційну діяльність". | 
| 99. | 2. Проекти, які претендують на отримання статусу інноваційних проектів наукового парку, подаються до органу управління наукового парку юридичними та/або фізичними особами відповідно до умов конкурсу пропозицій з реалізації пріоритетних напрямів наукового парку (далі - Конкурс) згідно з умовами та вимогами, що розробляються і затверджуються органом управління наукового парку. | 
| 100. | 3. Орган управління наукового парку розробляє та затверджує Положення про проведення конкурсу пропозицій з реалізації пріоритетних напрямів наукового парку. | 
| 101. | 4. За результатами Конкурсу орган управління наукового парку приймає рішення про початок роботи по організації розроблення та/або реалізації інноваційного проекту. | 
| 102. | Стаття 14. Реєстрація інноваційних проектів. | 
| 103. | 1. За результатами Конкурсу орган управління наукового парку подає інноваційні проекти для їх розгляду та державної реєстрації до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань освіти і науки. | 
| 104. | 2. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань освіти і науки організовує проведення науково-технічної експертизи зазначених проектів відповідно до вимог Законів України „Про наукову і науково-технічну експертизу" та „Про інноваційну діяльність". | 
| 105. | 3. У випадку коли для виконання інноваційного проекту необхідно ввезення нового наукового обладнання, а також комплектуючих і матеріалів, які не виробляються в Україні, і виконавець проекту бажає скористатися умовами його митного оформлення, передбаченими статтею 17 цього Закону, номенклатура та обсяги ввезення такого обладнання мають бути погоджені зі спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань митної справи, з питань економічної політики, з питань фінансової політики, з питань податків. Ці матеріали додаються до науково-технологічного проекту як його невід’ємна складова. | 
| 106. | 4. За результатами науково-технічної експертизи спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань освіти і науки у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку здійснює державну реєстрацію інноваційного проекту або відмовляє у його реєстрації. | 
| 107. | 5. Строк реалізації інноваційного проекту наукового парку не може перевищувати семи років з моменту його реєстрації. | 
| 108. | Стаття 15. Контроль та моніторинг за виконанням науково-технологічних та інноваційних проектів наукових парків. | 
| 109. | 1. Орган управління наукового парку здійснює контроль та моніторинг реалізації науково-технологічних та інноваційних проектів. | 
| 110. | 2. За результатами моніторингу спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань освіти і науки за поданням органу управління наукового парку у встановленому порядку може скасувати державну реєстрацію науково-технологічного проекту та/або інноваційного проекту. | 
| 111. | Розділ ІV. ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВИХ ПАРКІВ | 
| 112. | Стаття 16. Майнові права на технології та об’єкти права інтелектуальної власності. | 
| 113. | 1. Розроблення та реалізація проектів наукового парку здійснюються за рахунок власних коштів наукового парку, його партнерів чи замовників та/або за рахунок державних коштів. | 
| 114. | 2. Виконання проектів наукового парку чи розробок за кошти замовників проектів наукового парку, що не передбачає будь-яких пільг чи спеціального режиму, здійснюється без їх державної реєстрації. | 
| 115. | 3. Майнові права на технології та об'єкти права інтелектуальної власності, набуті в результаті виконання проектів наукового парку, є власністю творця об’єкту права інтелектуальної власності та/або технології, наукового парку та/або його партнерів, крім випадків, зазначених у частині четвертій цієї статті. | 
| 116. | 4. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань освіти та науки може обмежити майнові права на технології та об'єкти права інтелектуальної власності, створені за рахунок державних коштів, у таких випадках: | 
| 117. | а) технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності віднесено до сфери національної безпеки та оборони держави; | 
| 118. | б) технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності визнано таким, що має використовуватися в публічних інтересах; | 
| 119. | в) спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань освіти та науки у повному обсязі здійснює фінансування доведення технології та/або об'єкта права інтелектуальної власності до промислового використання та реалізації готової продукції. | 
| 120. | 5. У випадках, зазначених у частині четвертій цієї статті, творець об’єкта права інтелектуальної власності та/або технології, науковий парк та/або його партнери мають право використовувати технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності, створений із залученням державних коштів, для власних потреб, якщо інше не визначено договором між ними та спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань освіти та науки. | 
| 121. | 6. Науковий парк та/або його партнери зобов'язані протягом місяця з дня отримання ними повідомлення про створення технології та/або об'єкта права інтелектуальної спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань освіти та науки про створену технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності. | 
| 122. | 7. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань освіти та науки протягом двох місяців з дня отримання повідомлення, передбаченого частиною шостою цієї статті, має повідомити науковий парк та/або його партнерів, чи буде віднесено технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності, створений за рахунок державних коштів, до сфери національної безпеки та оборони, чи відповідну технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності буде використано в публічних інтересах. | 
| 123. | 8. Якщо спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань освіти та науки протягом строку, зазначеного в частині сьомій цієї статті, не повідомив про прийняте ним рішення науковий парк та/або його партнерів, виключні майнові права на технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності без обмежень належать творцю об’єкта права інтелектуальної власності та /або технології, науковому парку та/або його партнерам. | 
| 124. | 9. У разі порушення спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань освіти та науки положень частин третьої-восьмої цієї статті творець об’єкту права інтелектуальної власності та/або технології, науковий парк та/або його партнер можуть звернутися до суду з позовом про захист своїх прав. | 
| 125. | Стаття 17. Особливості митного режиму ввезення нового наукового обладнання, комплектуючих та матеріалів для виконання проектів наукових парків. | 
| 126. | 1. Звільняються від сплати ввізного мита, що нараховується згідно з митним законодавством України при ввезенні в Україну, для реалізації: | 
| 127. | науково-технологічних проектів наукових парків - нове наукове, лабораторне і дослідницьке обладнання, яке не виробляється в Україні; | 
| 128. | інноваційних проектів наукових парків - нове наукове, лабораторне і дослідницьке обладнання, а також комплектуючі та матеріали, які не виробляються в Україні. | 
| 129. | 2. Порядок митного оформлення, затвердження номенклатури та обсягів постачань товарів, зазначених у частині першій цієї статті, визначається Кабінетом Міністрів України. | 
| 130. | 3. Режим звільнення від сплати ввізного мита діє протягом року, починаючи від дати затвердження обсягів постачання наукового обладнання, протягом трьох років для комплектуючих та матеріалів. | 
| 131. | Стаття 18. Оренда приміщень вищого навчального закладу - засновника наукового парку | 
| 132. | 1. Вищий навчальний заклад та/або наукова установа, на базі яких засновано науковий парк, мають право надавати виконавцям науково-технологічних та інноваційних проектів необхідні їм лабораторії та/або інші приміщення на основі договорів найму (оренди). | 
| 133. | 2. У договорах, що укладаються відповідно до частини першої цієї статті, може визначатися особливий порядок сплати комунальних послуг та орендної плати, розміри та умови оплати встановлюються органом базовим елементом наукового парку за погодженням з місцевими органами виконавчої влади та центральними органами виконавчої влади, у підпорядкуванні яких знаходяться відповідні вищі навчальні заклади та/або наукові установи. | 
| 134. | РОЗДІЛ V. ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВОГО ПАРКУ | 
| 135. | Стаття 19. Джерела фінансування діяльності наукового парку | 
| 136. | 1. Для виконання своїх статутних завдань науковий парк може створювати статутний, резервний фонди, фонд підтримки інноваційної діяльності малих підприємств та інші фонди, не заборонені законодавством України. | 
| 137. | 2. Джерелами фінансування наукового парку є: | 
| 138. | кошти статутного та інших фондів наукового парку; | 
| 139. | фінансові надходження від діяльності наукового парку; | 
| 140. | інвестиції, надані науковому парку; | 
| 141. | благодійні внески для розвитку наукового парку та на забезпечення реалізації інноваційних проектів; | 
| 142. | кошти державного та місцевих бюджетів; | 
| 143. | кошти замовників; | 
| 144. | інші надходження, що не заборонені законодавством України. | 
| 145. | Стаття 20. Розрахункове обслуговування діяльності наукового парку | 
| 146. | 1. Науковий парк має право відкривати рахунки в національній та іноземній валютах в банківських та інших фінансових установах. | 
| 147. | РОЗДІЛ VІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ | 
| 148. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, за винятком статті 17, яка набуває чинності у порядку, передбаченому Бюджетним кодексом України. | 
| 149. | 2. Питання, не врегульовані цим Законом, вирішуються відповідно до законодавства. | 
| 150. | 3. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом: | 
| 151. | привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом; | 
| 152. | підготувати пропозиції щодо внесення змін до законодавчих актів, норми яких суперечать положенням цього Закону. | 



