Кількість абзаців - 36 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення правил руху через залізничні переїзди та перевезень пасажирів автомобільним транспортом (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення правил руху через залізничні переїзди та перевезень пасажирів автомобільним транспортом
 
   Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення адміністративної відповідальності за порушення правил руху через залізничні переїзди та перевезень пасажирів автомобільним транспортом
 
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
3. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
4. 1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
 
   1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
 
5. 1) статтю 123 викласти в такій редакції:
 
   1) статтю 123 викласти в такій редакції:
 
6. "Стаття 123. Порушення особами, які керують транспортними засобами, правил руху через залізничні переїзди
 
   "Стаття 123. Порушення особами, які керують транспортними засобами, правил руху через залізничні переїзди
 
7. Порушення особою, яка керує транспортним засобом, правил руху через залізничний переїзд, крім порушення, передбаченого частиною другою цієї статті, (
 
-1- Президент України
З метою недопущення конкуренції правових норм у частині першій нової редакції статті 123 Кодексу слід передбачити, що вона застосовується до всіх порушень правил руху через залізничні переїзди, крім порушень, передбачених частинами другою та третьою.
Тож пропоную в абзаці третьому підпункту 1 пункту 1 розділу І Закону слова "крім порушення, передбаченого частиною другою цієї статті" замінити словами "крім порушень, передбачених частинами другою і третьою цієї статті".
 
Враховано   Порушення особою, яка керує транспортним засобом, правил руху через залізничний переїзд, крім порушень, передбачених частинами другою і третьою цієї статті, (
 
8. тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
   тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
9. В’їзд на залізничний переїзд особою, яка керує транспортним засобом, у випадках, коли рух через переїзд заборонений, (
 
   В’їзд на залізничний переїзд особою, яка керує транспортним засобом, у випадках, коли рух через переїзд заборонений, (
 
10. тягне за собою накладення штрафу на водіїв від п’ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до одного року з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого і на інших осіб ( накладення штрафу від сімдесяти п’яти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого або адміністративний арешт на строк від десяти до п’ятнадцяти діб з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.
 
   тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу у його власника чи без такого або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до одного року з оплатним вилученням транспортного засобу у його власника чи без такого або адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб з оплатним вилученням транспортного засобу у його власника чи без такого.
 
11. Порушення, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене водієм транспортного засобу під час надання послуг з перевезення пасажирів або під час перевезення небезпечних вантажів, (
 
-2- Президент України
Законом передбачено можливість оплатного вилучення транспортного засобу за в'їзд особою, яка керує транспортним засобом під час надання послуг з перевезення пасажирів або під час перевезення небезпечних вантажів, на залізничний переїзд, коли рух через переїзд заборонений.
слід наголосити, що особа власника транспортного засобу і особа, яка керує транспортним засобом, можуть не співпадати. В такому випадку стягнення у вигляді оплатного вилучення транспортного засобу буде фактично застосовано до власника транспортного засобу, а не до особи, яка керувала транспортним засобом і вчинила відповідне правопорушення.
Такий підхід не тільки порушує принцип справедливості, а й не відповідає принципу особистої відповідальності.
Зазначене не відповідає і конституційним гарантіям права власності, зокрема, щодо:
можливості примусового відчуження об'єктів права приватної власності лише за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості, а з наступним відшкодуванням вартості – лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану (частина п'ята статті 41 Конституції України);
обов'язку держави забезпечувати захист прав усіх суб'єктів права власності, непорушності права приватної власності (частина четверта статті 13, частина четверта статті 41 Конституції України).
Виходячи з наведеного, пропоную передбачити в Законі оплатне вилучення транспортних засобів у разі вчинення адміністративного правопорушення власником такого засобу.
 
Враховано   Порушення, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене водієм транспортного засобу під час надання послуг з перевезення пасажирів або під час перевезення небезпечних вантажів, (
 
12. тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від одного до трьох років з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого";
 
-3- Президент України
Пропонована у частині третій статті 123 санкція за вчинення дій, що створюють ризик більш серйозних наслідків, а отже, мають більш високий ступінь суспільної небезпеки (шкідливості), є менш суворою, ніж у частині другій цієї статті, зокрема не передбачає можливості накладання стягнення у виді адміністративного арешту.
Цим порушується принцип соціальної справедливості в аспекті адміністративної відповідальності, адже за правопорушення з менш високим ступенем суспільної шкідливості пропонується більш сувора санкція, ніж за правопорушення з більш високим ступенем суспільної шкідливості.
З метою забезпечення принципу соціальної справедливості пропоную привести санкції частин другої та третьої нової редакції ст. 123 КУАП у відповідність зі ступенем суспільної небезпеки (шкідливості) передбачених у них правопорушень.
 
Враховано   тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від одного до трьох років з оплатним вилученням транспортного засобу у його власника чи без такого або адміністративний арешт на строк від десяти до п’ятнадцяти діб з оплатним вилученням транспортного засобу у його власника чи без такого";
 
13. 2) у статті 133-1:
 
   2) у статті 133-1:
 
14. в абзаці другому частини першої слова "від двадцяти до двадцяти п’яти" замінити словами "від тридцяти до тридцяти п’яти";
 
   в абзаці другому частини першої слова "від двадцяти до двадцяти п’яти" замінити словами "від тридцяти до тридцяти п’яти";
 
15. в абзаці другому частини восьмої слова "від сорока до п’ятдесяти" замінити словами "від п’ятдесяти до шістдесяти";
 
   в абзаці другому частини восьмої слова "від сорока до п’ятдесяти" замінити словами "від п’ятдесяти до шістдесяти";
 
16. доповнити частиною десятою такого змісту:
 
   доповнити частинами десятою та одинадцятою такого змісту:
 
17. "Перевезення пасажирів автобусами в нічний час (з двадцять другої до шостої години), крім тих, що здійснюються на маршрутах загального користування в режимі регулярних пасажирських перевезень, а також тих, що здійснюються автобусами, обладнаними тахографами, (
 
   "Перевезення пасажирів автобусами в нічний час (з двадцять другої до шостої години), крім тих, що здійснюються на маршрутах загального користування в режимі регулярних пасажирських перевезень, а також тих, що здійснюються автобусами, обладнаними тахографами, (
 
18. тягне за собою накладення штрафу на водіїв від п’ятдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
 
   тягне за собою накладення штрафу на водіїв від п’ятдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
19. доповнити частиною одинадцятою такого змісту:
 
      
20. "Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частинами першою, другою, шостою, восьмою або десятою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, (
 
   Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частинами першою, другою, шостою, восьмою або десятою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, (
 
21. тягне за собою накладення штрафу від вісімдесяти до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
 
   тягне за собою накладення штрафу від вісімдесяти до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
 
22. 3) у статті 221 слова і цифри "частиною третьою статті 123" замінити словами і цифрами "частинами другою і третьою статті 123";
 
   3) у статті 221 слова і цифри "частиною третьою статті 123" замінити словами і цифрами "частинами другою і третьою статті 123";
 
23. 4) у статті 222:
 
   4) у статті 222:
 
24. у частині першій слова і цифри "частини перша і друга статті 123" замінити словами і цифрами "частина перша статті 123", а слова і цифри "частини третя, шоста, восьма і дев’ята статті 133-1" замінити словами і цифрами "частини третя, шоста, восьма, дев’ята, десята і одинадцята статті 133-1";
 
   у частині першій слова і цифри "частини перша і друга статті 123" замінити словами і цифрами "частина перша статті 123", а слова і цифри "частини третя, шоста, восьма і дев’ята статті 133-1" замінити словами і цифрами "частини третя, шоста, восьма, дев’ята, десята і одинадцята статті 133-1";
 
25. у частині другій:
 
   у частині другій:
 
26. у пункті 2 слова і цифри "частиною шостою статті 133-1" замінити словами і цифрами "частинами шостою і одинадцятою статті 133-1";
 
   у пункті 2 слова і цифри "частиною шостою статті 133-1" замінити словами і цифрами "частинами шостою і одинадцятою статті 133-1";
 
27. у пункті 3 слова і цифри "частинами третьою, восьмою і дев’ятою статті 133-1" замінити словами і цифрами "частинами третьою, восьмою, дев’ятою і десятою статті 133-1";
 
   у пункті 3 слова і цифри "частинами третьою, восьмою і дев’ятою статті 133-1" замінити словами і цифрами "частинами третьою, восьмою, дев’ятою і десятою статті 133-1";
 
28. 5) у частині першій статті 235-1 слова і цифри "частинами першою і другою статті 123" замінити словами і цифрами "частиною першою статті 123";
 
   5) у частині першій статті 235-1 слова і цифри "частинами першою і другою статті 123" замінити словами і цифрами "частиною першою статті 123";
 
29. 6) у статті 255:
 
   6) у статті 255:
у пункті 1 частини першої:
 
30. в абзаці другому пункту 1 частини першої слова і цифри "частина третя статті 123" замінити словами і цифрами "частини друга і третя статті 123";
 
-4- Президент України
підпункт 6 пункту 1 розділу І Закону пропоную викласти в такій редакції:
"6) у статті 255:
а) у пункті 1 частини першої:
в абзаці другому слова і цифри "частина третя статті 123" замінити словами і цифрами "частина друга і третя статті 123";
в абзаці "органів управління Військової служби правопорядку у Збройних Силах України (про правопорушення, вчинені військовослужбовцями, військовозобов'язаними та резервістами під час проходження зборів, а також працівниками Збройних Сил України під час виконання ними службових обов'язків – статті 44, 172-2 – 172-9, 173, 174, 178, 182, 184-1, 185 і 185-7)" слово і цифри "статті 44" замінити словами і цифрами "стаття 44, частини друга і третя статті 123, статті";
потребує корегування і чинна норма пункту 9 частини другої статті 255 Кодексу (що залишена поза увагою законодавця), за якою право складати протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені всіма нормами статті 123 Кодексу, належить посадовим особам органів залізничного транспорту.
З огляду на це необхідно доповнити пункт абзацом такого змісту:
"органів залізничного транспорту (частини друга і третя статті 123)";
б) у пункті 9 частини другої слово і цифри " (стаття 123)" замінити словами і цифрами " (частина перша статті 123)".
 
Враховано   в абзаці другому слова і цифри "частина третя статті 123" замінити словами і цифрами "частини друга і третя статті 123";
в абзаці "органів управління Військової служби правопорядку у Збройних Силах України (про правопорушення, вчинені військовослужбовцями, військовозобов'язаними та резервістами під час проходження зборів, а також працівниками Збройних Сил України під час виконання ними службових обов'язків – статті 44, 172-2 – 172-9, 173, 174, 178, 182, 184-1, 185 і 185-7)" слово і цифри "статті 44" замінити словами і цифрами "стаття 44, частини друга і третя статті 123, статті";
доповнити абзацом такого змісту:
"органів залізничного транспорту (частини друга і третя статті 123)";
 
31. у пункті 11 частини другої слова і цифри "частина третя статті 123" замінити словами і цифрами "частини друга і третя статті 123".
 
   у пункті 9 частини другої слово і цифри " (стаття 123)" замінити словами і цифрами " (частина перша статті 123)".
 
32. 2. Статтю 20 Закону України "Про автомобільний транспорт" (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 32, ст. 273) після частини третьої доповнити новою частиною такого змісту:
 
   2. Статтю 20 Закону України "Про автомобільний транспорт" (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 32, ст. 273) після частини третьої доповнити новою частиною такого змісту:
 
33. "До перевезень пасажирів автобусами у нічний час (з двадцять другої до шостої години), крім тих, що використовуються на маршрутах загального користування в режимі регулярних пасажирських перевезень, допускаються автобуси, обладнані контрольними приладами (тахографами) реєстрації режимів праці та відпочинку водіїв".
 
   "До перевезень пасажирів автобусами у нічний час (з двадцять другої до шостої години), крім тих, що використовуються на маршрутах загального користування в режимі регулярних пасажирських перевезень, допускаються автобуси, обладнані контрольними приладами (тахографами) реєстрації режимів праці та відпочинку водіїв".
 
34. У зв’язку з цим частини четверту ( дев’яту вважати відповідно частинами п’ятою ( десятою.
 
   У зв’язку з цим частини четверту ( дев’яту вважати відповідно частинами п’ятою ( десятою.
 
35. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім абзаців четвертого, п’ятого і шостого підпункту 2 пункту 1 та пункту 2 розділу І цього Закону, які набирають чинності через два місяці з дня його опублікування.

   ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім абзаців четвертого, п’ятого і шостого підпункту 2 пункту 1 та пункту 2 розділу І цього Закону, які набирають чинності через два місяці з дня його опублікування.