Кількість абзаців - 17 Таблиця поправок


Про внесення змін до Кодексу України про надра (щодо спеціальних дозволів на користування надрами) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ПРОЕКТ
 
   ПРОЕКТ
 
1. З А К О Н У К Р А І Н И
 
   З А К О Н У К Р А Ї Н И
 
2. Про внесення змін до Кодексу України про надра
 
-1- Котеляк Л.Л.
Назву законопроекту викласти у такій редакції «Про внесення зміни до статті 16 Кодексу України про надра щодо спеціальних дозволів на видобування корисних копалин».
 
Враховано   Про внесення зміни до статті 16 Кодексу України про надра щодо спеціальних дозволів на видобування корисних копалин
 
3. (щодо спеціальних дозволів на користування надрами)
 
      
4. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
5. І. Статтю 16 Кодексу України про надра (Відомості Верховної Ради України, 1994, № 36,
ст. 340) викласти у такій редакції:
1. Стаття 16. Спеціальні дозволи на користування надрами
 
-2- Котеляк Л.Л.
Частину першу законопроекту викласти у такій редакції:
«І. Статтю 16 Кодексу України про надра (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 36, ст. 340) після частини другої доповнити двома новими частинами такого змісту:
«У разі промислового відкриття родовища корисних копалин власник спеціального дозволу на геологічне вивчення надр, у тому числі на дослідно-промислову розробку родовищ, отримує спеціальний дозвіл на видобування корисних копалин без аукціону, за умови включення зазначеного родовища, що передається для промислового освоєння, до Державного фонду родовищ корисних копалин.
У разі відмови власника спеціального дозволу на геологічне вивчення надр, у тому числі на дослідно-промислову розробку родовищ, від видобування корисних копалин на зазначеній ділянці надр, надання спеціального дозволу на видобування корисних копалин на зазначеній ділянці надр здійснюється відповідно до частини другої цієї статті».
У зв‘язку з цим частини третю-десяту вважати відповідно частинами п‘ятою-дванадцятою.»
 
Враховано   І. Статтю 16 Кодексу України про надра (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 36,
ст. 340) після частини другої доповнити двома новими частинами такого змісту:
 
6. У випадку промислового відкриття родовища корисних копалин власник спеціального дозволу на геологічне вивчення, у тому числі на дослідно-промислову розробку родовищ, отримує спеціальний дозвіл на видобування корисних копалин, за умови виконання додаткових процедур включення зазначеного родовища, що передається для промислового освоєння, до Державного фонду родовищ корисних копалин.
 
   «У разі промислового відкриття родовища корисних копалин власник спеціального дозволу на геологічне вивчення надр, у тому числі на дослідно-промислову розробку родовищ, отримує спеціальний дозвіл на видобування корисних копалин без проведення аукціону, за умови включення зазначеного родовища, що передається для промислового освоєння, до Державного фонду родовищ корисних копалин.
 
7. У випадку відмови власника спеціального дозволу на геологічне вивчення, в тому числі на дослідно-промислові розробки родовищ, від видобування корисних копалин на зазначеній ділянці надр, проводиться аукціон на отримання спеціального дозволу на видобування корисних копалин на зазначеній ділянці надр у відповідності до вимог зазначеного Кодексу.
 
-3- Глазунов С.М.
У частині третій змін до статті 16 законопроекту слова «проводиться аукціон на отримання спеціального дозволу на видобування корисних копалин на зазначеній ділянці надр у відповідності до вимог зазначеного Кодексу» замінити словами «надання спеціального дозволу на видобування корисних копалин на зазначеній ділянці надр здійснюється відповідно до частини другої цієї статті».
 
Враховано   У разі відмови власника спеціального дозволу на геологічне вивчення надр, у тому числі на дослідно-промислову розробку родовищ, від видобування корисних копалин на зазначеній ділянці надр надання спеціального дозволу на видобування корисних копалин на зазначеній ділянці надр здійснюється відповідно до частини другої цієї статті».
 
8. Надання спеціальних дозволів на користування надрами здійснюється після попереднього погодження з відповідною Радою народних депутатів питання про надання земельної ділянки для зазначених потреб, крім випадків, коли у наданні земельної ділянки немає потреби.
 
-4- Корж П.П.
Розділ І законопроекту викласти у такій редакції:
«І. Внести до Кодексу України про надра (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 36, ст. 340) такі зміни:
«У випадку промислового відкриття родовища корисних копалин власник спеціального дозволу на геологічне вивчення, у тому числі на дослідно-промислову розробку родовищ, отримує спеціальний дозвіл на видобування корисних копалин, за умови виконання додаткових процедур включення зазначеного родовища, що передається для промислового освоєння, до Державного фонду родовищ корисних копалин.
У випадку відмови власника спеціального дозволу на геологічне вивчення, у тому числі на дослідно-промислові розробки родовищ, від видобування корисних копалин на зазначеній ділянці надр, проводиться аукціон на отримання спеціального дозволу на видобування корисних копалин на зазначеній ділянці надр у відповідності до вимог зазначеного Кодексу».
У зв‘язку з цим частини третю-десяту вважати відповідно частинами п‘ятою-дванадцятою.»
 
Враховано частково   У зв‘язку з цим частини третю ? одинадцяту вважати відповідно частинами п‘ятою ? тринадцятою.
 
9. У разі виконання окремих видів робіт, пов'язаних з користуванням надрами, особами, не зазначеними у спеціальному дозволі, відповідальність за виконання умов, передбачених спеціальними дозволами, несе суб'єкт, що отримав спеціальний дозвіл.
 
      
10. Щодо окремих видів користування надрами чи окремих користувачів надр можуть встановлюватись певні обмеження, передбачені законодавством України.
 
      
11. Власник спеціального дозволу на користування надрами не може дарувати, продавати або в інший спосіб відчужувати права, надані йому спеціальним дозволом на користування надрами, іншій юридичній чи фізичній особі, в тому числі передавати їх до статутних капіталів створюваних за його участю суб'єктів господарювання, а також вноситись як вклад у спільну діяльність.
 
      
12. Порядок проведення та умови конкурсу на укладення угод про розподіл продукції визначаються Законом України "Про угоди про розподіл продукції". Спеціальний дозвіл на користування надрами на умовах розподілу продукції видається на підставі укладеної угоди про розподіл продукції і повинен містити усі види користування надрами та інші дані та відомості, передбачені цією угодою. Права користування надрами можуть бути передані третім особам одночасно з передачею прав та обов'язків за угодою про розподіл продукції та з обов'язковим переоформленням спеціального дозволу на користування надрами відповідно до вимог Закону України "Про угоди про розподіл продукції".
 
      
13. Надання спеціальних дозволів на користування надрами суб'єкту господарювання, який отримав цілісний майновий комплекс державного вугледобувного підприємства в оренду чи концесію, здійснюється шляхом переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами, виданих вугледобувному підприємству державного сектору економіки, цілісний майновий комплекс якого передано в оренду чи концесію, на ім'я суб'єкта господарювання, який отримав цілісний майновий комплекс такого вугледобувного підприємства в оренду чи концесію, на строк дії такого спеціального дозволу та без проведення конкурсу (аукціону).
 
      
14. Під час оренди чи концесії цілісного майнового комплексу державного вугледобувного підприємства на період отримання орендарем чи концесіонером спеціального дозволу на користування надрами та гірничого відводу орендар чи концесіонер здійснює видобуток вугілля та (або) лігніту (бурого вугілля) на об'єкті, переданому в оренду чи концесію, на підставі чинного спеціального дозволу на користування надрами та гірничого відводу державного вугледобувного підприємства, цілісний майновий комплекс якого передано в оренду чи концесію, але не більше 12 місяців з дня укладення договору оренди чи концесії.»
 
      
15. 2. Статтю 20 Кодексу України про надра доповнити абзацом такого змісту:
«У випадку промислового відкриття родовища корисних копалин власник спеціального дозволу на геологічне вивчення, у тому числі на дослідно-промислову розробку родовищ, отримує спеціальний дозвіл на видобування корисних копалин у відповідності до вимог абзацу другого і третього частини другої статті 16 цього Кодексу.»
 
-5- Котеляк Л.Л.
Згідно з вимогами нормопроектної техніки зміни до статті 20 Кодексу України про надра пропонується виключити, оскільки вони повторюють запропоновані зміни до статті 16 зазначеного Кодексу і не відповідають змісту статті 20.
 
Враховано      
    -6- Корж П.П.
"2. Статтю 20 доповнити новою частиною такого змісту:
«У випадку промислового відкриття родовища корисних копалин власник спеціального дозволу на геологічне вивчення, у тому числі на дослідно-промислову розробку родовищ, отримує спеціальний дозвіл на видобування корисних копалин у відповідності до вимог частини третьої і четвертої статті 16 цього Кодексу.»
 
Відхилено    
16. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

-7- Глазунов С.М.
Розділ ІІ законопроекту викласти у такій редакції:
«ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2014 року, крім пункту 2 цього розділу, який набуває чинності з дня, наступного за днем опублікування цього Закону.
2. Кабінету Міністрів України:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
забезпечити набрання чинності відповідними нормативно-правовими актами одночасно з набранням чинності цим Законом.»
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2014 року, крім пункту 2 цього розділу, який набирає чинності з дня, наступного за днем опублікування цього Закону.
2. Кабінету Міністрів України:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
забезпечити набрання чинності відповідними нормативно-правовими актами одночасно з набранням чинності цим Законом.