Кількість абзаців - 82 Таблиця поправок


Про внесення змін до Земельного кодексу України та до інших актів у сфері земельних відносин (щодо спрощення процедури відведення земельних ділянок) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін Земельного кодексу України та до інших законодавчих актів у сфері земельних відносин (щодо спрощення процедури відведення земельних ділянок)
 
-1- Сольвар Р.М.
Назву законопроекту викласти в такій редакції: «Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері земельних відносин щодо спрощення процедури відведення земельних ділянок»
 
Враховано   Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері земельних відносин щодо спрощення процедури відведення земельних ділянок
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести наступні зміни до законодавчих актів України
 
-2- Мельник С.А.
По всьому тексту законопроекту слова: «Адміністративні послуги із надання» - вилучити, далі з великої букви та за текстом у відповідному відмінку.
 
Враховано   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
5. 1. У Земельному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., N 3-4, ст. 27):
 
   2. У Земельному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., N 3-4, ст. 27):
 
6. а) пункт «і» частини першої статті 15 виключити;
 
-3- Шаров І.Ф.
Підпункт «а» пункту 1 розділу І виключити.
 
Відхилено   1) пункт «і» частини першої статті 15 виключити;
 
    -4- Мірошниченко Ю.Р.
Підпункт а) пункту 1 викласти у такій редакції:
«а) частину першу статті 15 викласти у такій редакції:
Стаття 15. Повноваження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин
До повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин, належать:
а) здійснення нормативно-правового забезпечення у сфері земельних відносин;
б) забезпечення проведення земельної реформи;
в) розробка та забезпечення реалізації загальнодержавних, регіональних програм використання та охорони земель;
г) забезпечення здійснення землеустрою, моніторингу земель і державного контролю за використанням та охороною земель;
ґ) забезпечення проведення державної експертизи програм і проектів з питань землеустрою, ведення та адміністрування Державного земельного кадастру, охорони земель, реформування земельних відносин, а також техніко-економічних обґрунтувань таких програм і проектів;
д) розроблення економічного механізму регулювання земельних відносин;
е) участь у розробленні заходів щодо розвитку ринку земель;
є) міжнародне співробітництво в галузі земельних відносин;
ж) вирішення інших питань, визначених законами України та покладених на нього актами Президента України.»
 
Враховано редакційно    
    -5- Сольвар Р.М.
Зміни до пункту «і» частини першої статті 15 – виключити.
 
Відхилено Як таку, що не узгоджується із положеннями ст. 122 Земельного кодексу України, якою до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин не входить розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності.   
    -6- Блавацький М.В.
Пункт «а» частини 1 Розділу І виключити
 
Відхилено Як таку, що не узгоджується із положеннями ст. 122 Земельного кодексу України, якою до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин не входить розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності.   
7. б) у частині першій статті 15-1:
 
-7- Мірошниченко Ю.Р.
Підпункт б) пункту 1 викласти у такій редакції:
«б) частину першу статті 15-1 викласти у такій редакції:
Стаття 15-1. Повноваження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин
До повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, належить:
а) внесення в установленому порядку пропозицій щодо розпорядження землями державної та комунальної власності, встановлення меж області, району, міста, району в місті, села і селища, регулювання земельних відносин;
б) участь у розробленні та виконанні державних, галузевих, регіональних та місцевих програм з питань регулювання земельних відносин, раціонального використання земель, їх відтворення та охорони, встановлення меж області, району, міста, району в місті, села і селища, у проведенні моніторингу земель, територіальному плануванні;
в) організація проведення робіт, пов'язаних із реалізацією земельної реформи;
г) проведення відповідно до законодавства моніторингу земель та охорони земель;
ґ) ведення та адміністрування Державного земельного кадастру;
д) участь у державному регулюванні планування територій;
е) проведення державної експертизи землевпорядної документації;
є) здійснення заходів щодо вдосконалення порядку ведення обліку і підготовки звітності з регулювання земельних відносин, використання та охорони земель, формування екомережі;
ж) розпорядження землями сільськогосподарського призначення державної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом;
з) вирішення інших питань, визначених законами України та покладених на нього актами Президента України.»
 
Враховано редакційно   2) у частині першій статті 15-1:
 
    -8- Махніцький О.І.
Усі доповнення та пропозиції щодо зміни ст. 15-1 Земельного кодексу України виключити, залишити попередню редакцію статті.
 
Відхилено к таку, що не узгоджується із положеннями ст. 122 Земельного кодексу України.   
8. у пункті «ґ)» слова: «та адміністрування» виключити;
 
-9- Шаров І.Ф.
Абзац другий підпункту «б» пункту 1 розділу І виключити.
 
Враховано      
    -10- Блавацький М.В.
Другий абзац Пункту «б» частини 1 Розділу І виключити
 
Враховано    
9. у пункті «д» слова: «та розмежуванні земель державної і комунальної власності» виключити;
 
   у пункті «д» слова «та розмежуванні земель державної і комунальної власності» виключити;
 
10. доповнити новим пунктом «ж» такого змісту:
 
   доповнити пунктом «є--1» такого змісту:
 
11. «ж) розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом; «;
 
   «є--1) розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом»;
 
12. у зв’язку з цим пункт «ж» вважати пунктом «і»
 
   3) частину четверту статті 20 виключити;
 
13. в) частину четверту статті 20 виключити.
 
-11- Шаров І.Ф.
Підпункт «в» пункту 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«в) статтю 20 викласти в такій редакції:
«Стаття 20. Встановлення та зміна цільового призначення земельних ділянок
1. Віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Реєстр.картка №
)
4. Види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.
Земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками або користувачами виключно в межах вимог щодо користування землями певного виду використання, встановлених статтями 31, 33 - 37 цього Кодексу.
Земельні ділянки, що належать до земель оборони, використовуються виключно згідно із Законом України "Про використання земель оборони".
5. Зміна цільового призначення особливо цінних земель допускається лише для розміщення на них об'єктів загальнодержавного значення, доріг, ліній електропередачі та зв'язку, трубопроводів, осушувальних і зрошувальних каналів, геодезичних пунктів, житла, об'єктів соціально-культурного призначення, об'єктів, пов'язаних з видобуванням корисних копалин, нафтових і газових свердловин та виробничих споруд, пов'язаних з їх експлуатацією, а також у разі відчуження земельних ділянок для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності, віднесення земель, зазначених у пунктах "а" і "б" частини першої статті 150 цього Кодексу, до земель природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, земель історико-культурного призначення.
Віднесення особливо цінних земель державної чи комунальної власності, визначених у пунктах "а" і "б" частини першої статті 150 цього Кодексу, до земель інших категорій здійснюється за погодженням з Верховною Радою України.
Погодження матеріалів місця розташування об'єкта, що передбачається розмістити на земельній ділянці особливо цінних земель державної чи комунальної власності із зміною її цільового призначення, здійснюється за погодженням з Верховною Радою України в порядку, визначеному статтею 151 цього Кодексу.
6. Зміна цільового призначення земельних ділянок природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, історико-культурного, лісогосподарського призначення, що перебувають у державній чи комунальній власності, здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України.».
 
Враховано редакційно      
    -12- Корж П.П.
Виключити підпункт в) пункту 1 законопроекту
 
Відхилено Як таку, що не узгоджується із положеннями ст. 186-1, якою ліквідовано комісії із погодження документації із землеустрою.   
    -13- Мірошниченко Ю.Р.
Підпункт в) пункту 1 викласти у такій редакції:
«в) статтю 20 викласти у такій редакції:
Стаття 20. Встановлення та зміна цільового призначення земельних ділянок
1. Віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Реєстр.картка №
)
4. Види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.
Земельні ділянки сільськогосподарського призначення використовуються їх власниками або користувачами виключно в межах вимог щодо користування землями певного виду використання, встановлених статтями 31, 33 - 37 цього Кодексу.
Земельні ділянки, що належать до земель оборони, використовуються виключно згідно із Законом України "Про використання земель оборони".
5. Зміна цільового призначення особливо цінних земель допускається лише для розміщення на них об'єктів загальнодержавного значення, доріг, ліній електропередачі та зв'язку, трубопроводів, осушувальних і зрошувальних каналів, геодезичних пунктів, житла, об'єктів соціально-культурного призначення, об'єктів, пов'язаних з видобуванням корисних копалин, нафтових і газових свердловин та виробничих споруд, пов'язаних з їх експлуатацією, а також у разі відчуження земельних ділянок для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності, віднесення земель, зазначених у пунктах "а" і "б" частини першої статті 150 цього Кодексу, до земель природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, земель історико-культурного призначення.
Віднесення особливо цінних земель державної чи комунальної власності, визначених у пунктах "а" і "б" частини першої статті 150 цього Кодексу, до земель інших категорій здійснюється за погодженням з Верховною Радою України.
Погодження матеріалів місця розташування об'єкта, що передбачається розмістити на земельній ділянці особливо цінних земель державної чи комунальної власності із зміною її цільового призначення, здійснюється за погодженням з Верховною Радою України в порядку, визначеному статтею 151 цього Кодексу.
6. Зміна цільового призначення земельних ділянок природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, історико-культурного, лісогосподарського призначення, що перебувають у державній чи комунальній власності, здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України.
 
Враховано редакційно    
    -14- Сольвар Р.М.
Зміни до частини четвертої статті 20 – виключити.
 
Відхилено Як таку, що не узгоджується із положеннями ст. 186-1, якою ліквідовано комісії із погодження документації із землеустрою.   
14. г) у статті 151:
 
-15- Шаров І.Ф.
Підпункт «г» пункту 1 розділу І виключити
 
Відхилено скільки виключає положення врахованих поправок, а також не враховує положення Закону України «Про центральні органи виконавчої влади».  4) у статті 151:
 
    -16- Мірошниченко Ю.Р.
Підпункт г) пункту 1 викласти у такій редакції:
«г) назву статті та частини восьму і одинадцяту статті 151 викласти у такій редакції:
Стаття 151. Порядок погодження питань, пов'язаних з викупом земельних ділянок для суспільних потреб або з мотивів суспільної необхідності
8. Відповідний орган виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим або орган місцевого самоврядування згідно із своїми повноваженнями у тижневий строк з дня реєстрації клопотання направляє:
оригінал клопотання з додатками до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за місцем розташування земельної ділянки
копію клопотання та додатки до нього подається також до структурного підрозділу районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері містобудування та архітектури, а у разі, якщо місто не входить до території певного району – до структурного підрозділу виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури.
Органи, зазначені у абзацах другому – третьому цієї частини протягом десяти днів з дня одержання клопотання надають відповідному органу виконавчої влади, Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування висновок про погодження місця розташування об'єкта або відмову в такому погодженні.
11. Після отримання висновків, зазначених у частині восьмій цієї статті, та рішення Верховної Ради України (у разі необхідності) відповідний орган державної влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим або орган місцевого самоврядування згідно із своїми повноваженнями у двотижневий строк розглядає матеріали погодження місця розташування об'єкта та надає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивоване рішення про відмову.»
 
Враховано частково    
15. частину восьму викласти у такій редакції:
 
   частину восьму викласти в такій редакції:
 
16. «8. Відповідний орган виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим або орган місцевого самоврядування згідно із своїми повноваженнями у тижневий строк з дня реєстрації клопотання направляє:
 
   «8. Відповідний орган виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим або орган місцевого самоврядування згідно із своїми повноваженнями у тижневий строк з дня реєстрації клопотання направляє:
 
17. оригінал клопотання з додатками до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин,
 
   оригінал клопотання з додатками до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за місцем розташування земельної ділянки;
 
18. копію клопотання та додатків до нього до структурного підрозділу районної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури, а щодо земельних ділянок, розташованих на території міст обласного, республіканського Автономної Республіки Крим значення - виконавчих органів міських рад з питань містобудування та архітектури.
 
-17- Нетецька О.А.
Абзац 5 підпункту г) пункту 1 розділу І законопроекту (зміни до частини 8 статті 151 Земельного кодексу України) після слів «структурного підрозділу районної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури» доповнити словами «а щодо земельних ділянок, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурного підрозділу обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури відповідно».
 
Враховано редакційно   копію клопотання та додатків до нього до структурного підрозділу районної державної адміністрації у сфері містобудування та архітектури, а якщо місто не входить до території певного району – до виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури, а у разі, якщо такий орган не утворений - до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурного підрозділу обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури.
 
19. Органи, зазначені у абзацах другому - третьому цієї частини протягом десяти днів з дня одержання клопотання надають відповідному органу виконавчої влади, Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування висновок про погодження місця розташування об'єкта або відмову в такому погодженні.
 
   Органи, зазначені в абзацах другому і третьому цієї частини, протягом десяти днів з дня одержання клопотання надають відповідному органу виконавчої влади, Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування висновок про погодження місця розташування об'єкта або про відмову в такому погодженні»;
 
20. Адміністративні послуги із надання висновків щодо погодження місця розташування об’єктів надаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за місцем розташування земельних ділянок через територіальні органи, утворені за місцем розташування земельної ділянки - у районах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення та як міжрегіональні (повноваження яких поширюються на декілька адміністративно-територіальних одиниць), у разі відсутності таких - територіальними органами, утвореними у Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві, Севастополі, у разі відсутності останніх - центральним органом виконавчої влади безпосередньо.
 
      
21. Адміністративні послуги із надання висновків щодо погодження місця розташування об’єктів можуть надаватись через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг.»;
 
      
22. у частині одинадцятій слова: «висновку Комісії» замінити словами: «висновків, зазначених у частині восьмій цієї статті, «
 
   у частині одинадцятій слова «висновку Комісії» замінити словами «висновків, зазначених у частині восьмій цієї статті «;
 
23. ґ) частини другу - п’яту статті 186-1 викласти у такій редакції:
 
-18- Мірошниченко Ю.Р.
Підпункт ґ) пункту 1 викласти у такій редакції:
«ґ) статтю 186-1 викласти у такій редакції:
Стаття 186-1. Повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в частині погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок
1. Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності підлягає обов'язковому погодженню з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за місцем розташування земельної ділянки.
2. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об'єкт будівництва або планується розташування такого об'єкта, подається також на погодження до структурного підрозділу районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері містобудування та архітектури, а у разі, якщо місто не входить до території певного району – до структурного підрозділу виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури.
3. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки:
природо-заповідного та іншого природоохоронного призначення, земельної ділянки, розташованої на території чи в межах об’єкта природо-заповідного фонду або в межах прибережної захисної смуги, підлягає також погодженню із органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони навколишнього природного середовища, структурним підрозділом обласної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрацій у сфері охорони навколишнього природного середовища;
розташованої на території пам'яток національного значення, їх охоронних зон та охоронюваних археологічних територіях підлягає також погодженню із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини;
розташованої на території пам'яток місцевого значення, їх охоронних зон, в історичних ареалах населених місць та інших землях історико-культурного призначення, за виключенням випадків, зазначених у абзаці третьому частини третьої цієї статті, підлягає також погодженню із органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони культурної спадщини, відповідним структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони культурної спадщини;
лісогосподарського призначення підлягає також погодженню з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства;
водного фонду підлягає також погодженню з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства.
4. Розробник подає на погодження, за місцем розташування земельної ділянки, до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту.
5. Органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов'язані протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (копії такого проекту) безоплатно надати розробнику свої висновки про його погодження або відмову в такому погодженні з обов’язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері.
6. Підставою для відмови у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації.
У разі якщо проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки підлягає обов'язковій державній експертизі землевпорядної документації, погоджений проект подається замовником або розробником до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, для здійснення такої експертизи.
7. Органам, зазначеним в частинах першій – третій цієї статті, при погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки забороняється:
вимагати додаткові матеріали та документи, які не входять до складу проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, встановленого Законом України «Про землеустрій»;
залучати до розгляду будь-які підприємства, установи та організації, інші органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування, не передбачені цією статтею, вимагати надання погоджень проекту цими органами;
вимагати проведення будь-яких обстежень, експертиз, інших робіт.
Кожен орган здійснює розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки самостійно і не може вимагати попереднього погодження проекту іншими органами, зазначеними у частині першій – третій цієї статті.»
 
Враховано частково   5) у статті 186-1:
частини другу - п’яту викласти в такій редакції:
 
24. «2. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об'єкт будівництва або планується розташування такого об'єкта, подається також на погодження до структурних підрозділів районних, Київської та Севастопольських міських державних адміністрацій з питань містобудування та архітектури, а щодо земельних ділянок, розташованих на території міст обласного, республіканського Автономної Республіки Крим значення - виконавчих органів міських рад з питань містобудування та архітектури.
 
-19- Нетецька О.А.
Абзац 2 підпункту ґ) пункту 1 розділу І законопроекту (зміни до частини 2 статті 186-1 Земельного кодексу України) після слів «структурних підрозділів районних, Київської та Севастопольських міських державних адміністрацій з питань містобудування та архітектури» доповнити словами «а щодо земельних ділянок, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурних підрозділів обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури відповідно».
 
Враховано редакційно   «2. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об'єкт будівництва або планується розташування такого об'єкта, подається також на погодження до структурних підрозділів районних, Київської та Севастопольських міських державних адміністрацій у сфері містобудування та архітектури, а якщо місто не входить до території певного району – до виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури, а якщо такий орган не утворений - до органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань містобудування та архітектури чи структурного підрозділу обласної державної адміністрації з питань містобудування та архітектури.
.
 
25. 3. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки:
 
   3. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки:
 
26. природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, земельної ділянки, розташованої на території чи в межах об'єкта природно-заповідного фонду або в межах прибережної захисної смуги, підлягає також погодженню з структурним підрозділом обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з питань охорони навколишнього природного середовища;
 
-20- Нетецька О.А.
Абзац 4 підпункту ґ) пункту 1 розділу І законопроекту (зміни до частини 3 статті 186-1 Земельного кодексу України) після слів «структурним підрозділом обласних, Київської та Севастопольської міських державних #102376
 
Враховано редакційно   природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, земельної ділянки, розташованої на території чи в межах об'єкта природно-заповідного фонду або в межах прибережної захисної смуги, підлягає також погодженню з органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони навколишнього природного середовища, структурним підрозділом обласної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони навколишнього природного середовища;
 
27. розташованої на території пам'яток культурної спадщини національного значення, їх охоронних зон та охоронюваних археологічних територіях підлягає також погодженню із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини;
 
   розташованої на території пам'яток культурної спадщини національного значення, їх охоронних зон та охоронюваних археологічних територіях, підлягає також погодженню з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини;
 
28. розташованої на території пам'яток культурної спадщини місцевого значення, їх охоронних зон, в історичних ареалах населених місць та інших землях історико-культурного призначення, за виключенням випадків, зазначених у абзаці третьому частини третьої цієї статті, підлягає також погодженню із органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони культурної спадщини, відповідним структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони культурної спадщини;
 
-21- Парубій А.В.
Пропонований проектом Закону абзац четвертий частини третьої статті 186-1 Земельного Кодексу України викласти у такій редакції:
«розташованої на території земель історико-культурного призначення, пам’яток культури місцевого значення, зон їх охорони, в історичних ареалах населених місць, за виключенням випадків, зазначених у абзаці третьому частини третьої цієї статті, а також ділянки, стосовно якої немає даних щодо наявності або відсутності на ній об’єктів археологічної спадщини, підлягає також погодженню із органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони культурної спадщини, відповідним структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони культурної спадщини;».
 
Враховано редакційно Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» поняття «території» включає в себе всі землі, в тому числі і сформовані земельні ділянки, стосовно яких немає даних щодо наявності або відсутності на них об’єктів археологічної спадщини.  розташованої на території земель історико-культурного призначення, пам'яток культурної спадщини місцевого значення, їх охоронних зон, в історичних ареалах населених місць та інших землях історико-культурного призначення, крім випадків, зазначених в абзаці третьому частини третьої цієї статті, підлягає також погодженню з органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони культурної спадщини, відповідним структурним підрозділом обласної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони культурної спадщини;
 
    -22- Сабій І.М.
Запропонований у законопроекті абзац 4 частини 3 статті 186-1 частини 1 розділу І Земельного кодексу пропоную викласти в наступній редакції (доповнивши його текст словами: «земель історико-культурного призначення» та «а також ділянки, стосовно якої немає даних щодо наявності або відсутності на ній об’єктів археологічної спадщини»):
«розташованої на території земель історико-культурного призначення, пам’яток культурної спадщини місцевого значення, їх охоронних зон, в історичних ареалах населених місць та інших землях історико-культурного призначення, за виключенням випадків, зазначених у абзаці третьому частини третьої цієї статті, а також ділянки стосовно якої немає даних щодо наявності або відсутності на ній об’єктів археологічної спадщини, підлягає також погодженню із органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони культурної спадщини. Відповідним структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охоронної спадщини».
 
Враховано редакційно Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» поняття «території» включає в себе всі землі, в тому числі і сформовані земельні ділянки, стосовно яких немає даних щодо наявності або відсутності на них об’єктів археологічної спадщини.   
    -23- Сиротюк Ю.М.
Абзац 6 пункту г) частини 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«розташованої на території земель історико-культурного призначення, пам’яток культури місцевого значення, зон їх охорони, в історичних ареалах населених місць за виключенням випадків, зазначених у абзаці третьому частини третьої цієї статті, а також ділянки стосовно якої немає даних щодо наявності або відсутності на ній об’єктів археологічної спадщини, підлягає також погодженню із органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони культурної спадщини, відповідним структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони культурної спадщини».
 
Враховано редакційно Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» поняття «території» включає в себе всі землі, в тому числі і сформовані земельні ділянки, стосовно яких немає даних щодо наявності або відсутності на них об’єктів археологічної спадщини.   
    -24- Табалов О.М.
Пункт г) частина 1 розділ І абзац 4 частини 3 статті 186-1 викласти у такій редакції:»розташованої на території земель історико-культурного призначення, пам’яток культури місцевого значення, зон їх охорони, в історичних ареалах населених місць за виключенням випадків, зазначених у абзаці третьому частини третьої цієї статті, а також ділянки стосовно якої немає даних щодо наявності або відсутності на ній об’єктів археологічної спадщини, підлягає також погодженню із органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони культурної спадщини, відповідним структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони культурної спадщини».
 
Враховано редакційно Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» поняття «території» включає в себе всі землі, в тому числі і сформовані земельні ділянки, стосовно яких немає даних щодо наявності або відсутності на них об’єктів археологічної спадщини.   
    -25- Колесніченко В.В.
Замість пропонованої проектом редакції абзацу четвертого ч.3 ст.186-1 викласти відповідний абзац таким чином::»розташованої на території земель історико-культурного призначення, пам’яток культури місцевого значення, зон їх охорони, в історичних ареалах населених місць за виключенням випадків, зазначених у абзаці третьому частини третьої цієї статті, а також ділянки стосовно якої немає даних щодо наявності або відсутності на ній об’єктів археологічної спадщини, підлягає також погодженню із органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері охорони культурної спадщини, відповідним структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації у сфері охорони культурної спадщини».
 
Враховано редакційно Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» поняття «території» включає в себе всі землі, в тому числі і сформовані земельні ділянки, стосовно яких немає даних щодо наявності або відсутності на них об’єктів археологічної спадщини.   
29. лісогосподарського призначення підлягає також погодженню з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства;
 
-26- Нетецька О.А.
Абзац 7 підпункту ґ) пункту 1 розділу І законопроекту (зміни до частини 3 статті 186-1 Земельного кодексу України) після слів «центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства» доповнити словами «а на території Автономної Республіки Крим - з органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань лісового господарства».
 
Враховано   лісогосподарського призначення підлягає також погодженню з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства, а на території Автономної Республіки Крим - з органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань лісового господарства;
 
30. водного фонду підлягає також погодженню з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства.
 
-27- Нетецька О.А.
Абзац 8 підпункту ґ) пункту 1 розділу І законопроекту (зміни до частини 3 статті 186-1 Земельного кодексу України) після слів «центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства» доповнити словами «а на території Автономної Республіки Крим - з органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань водного господарства».
 
Враховано   водного фонду підлягає також погодженню з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства, а на території Автономної Республіки Крим - з органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань водного господарства.
 
31. Адміністративні послуги із погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок надаються центральними органами виконавчої влади за місцем розташування земельних ділянок через територіальні органи, утворені за місцем розташування земельної ділянки - у районах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення та як міжрегіональні (повноваження яких поширюються на декілька адміністративно-територіальних одиниць), у разі відсутності таких - територіальними органами, утвореними у Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві, Севастополі, у разі відсутності останніх - центральними органами виконавчої влади безпосередньо.
 
      
32. Адміністративні послуги із погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок можуть надаватись через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг.
 
      
33. 4. Розробник подає на погодження до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту.»;
 
   4. Розробник подає на погодження до органу, визначеного в частині першій цієї статті за місцем розташування земельної ділянки оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту.
 
34. 5. Органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов'язані здійснити аналіз проекту на його відповідність вимогам законодавства, дотримання якого вони забезпечують, а також надати інформацію щодо наявності у межах земельної ділянки обмежень у використанні земель, встановлених таким законодавством (у разі, якщо відомості про такі обмеження не внесено до Державного земельного кадастру). За наслідком проведеного аналізу зазначені органи протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (копії такого проекту) безоплатно надають свій висновок про його погодження або відмову в такому погодженні із зазначенням підстав для відмови.»;
 
-28- Корж П.П.
В абзаці 7 підпункту ґ) пункту 1 розділу І після слів «безоплатно надають» додати слова «або надсилають рекомендованим листом з повідомленням»;
.
 
Враховано   5. Органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов'язані протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проекту безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов’язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері»;
 
    -29- Фаєрмарк С.О.
Частину 5 статті 186-1 викласти в такій редакції:
«5. Органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов’язані здійснити аналіз проекту на його відповідність вимогам законодавства, дотримання якого вони забезпечують, а також надати інформацію щодо наявності у межах земельної ділянки обмежень у використанні земель, встановлених таким законодавством (у разі, якщо відомості про такі обмеження не внесено до Державного земельного кадастру). За наслідком проведеного аналізу зазначені органи протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (копії такого проекту) безоплатно надають свій висновок про його погодження або зауваження, які містять перелік недоліків проекту, що перешкоджають погодження і можуть бути усуненні шляхом внесення змін до проекту землеустрою. Невиконання розробником вимог щодо приведення проекту у відповідність до наданих зауважень протягом тридцяти робочих днів з дня одержання зауважень є підставою для відмови в погоджені із зазначенням її підстав».
 
Відхилено Так як, виключає положення 1 ї поправки..   
    -30- Мельник С.А.
Частину п’яту статті 186-1 доповнити абзацом другим такого змісту: «У разі не надання висновків про погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, у терміни зазначені у цій частині, проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок вважається погодженим.»
 
Відхилено Не узгоджується із нормою законопроекту реєстр. № 2130, який передбачає адміністративну відповідальність за дане правопорушення.   
    -31- Омельянович Д.С.
Частину п’яту статті 186-1 Земельного кодексу України викласти у такій редакції:
«5. Органи, зазначені в частинах першій - третій цієї статті, зобов'язані здійснити аналіз проекту на його відповідність вимогам законодавства, дотримання якого вони забезпечують, а також надати інформацію щодо наявності у межах земельної ділянки обмежень у використанні земель, встановлених таким законодавством (у разі, якщо відомості про такі обмеження не внесено до Державного земельного кадастру). За наслідком проведеного аналізу зазначені органи протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (копії такого проекту) безоплатно надають свій висновок про його погодження або відмову в такому погодженні із зазначенням підстав для відмови з обов’язковим посиланням на закони та прийняті до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері».
 
Відхилено Так як, виключає положення 1 ї поправки.   
35. доповнити статтю частиною сьомою такого змісту:
 
-32- Парубій А.В.
Пропоновану проектом Закону частину сьому статті 186-1 Земельного Кодексу України вилучити.
 
Відхилено Оскільки виключає положення врахованих поправок.  доповнити частиною сьомою такого змісту:
 
    -33- Сабій І.М.
Частину 7 статті 186-1 частини 1 розділу І запропонованого законопроекту пропоную виключити.
 
Відхилено Оскільки виключає положення врахованих поправок.   
    -34- Сиротюк Ю.М.
Абзаци 13-18 пункту г) частини 1 розділу І законопроекту вилучити.
 
Відхилено Оскільки виключає положення врахованих поправок.   
    -35- Табалов О.М.
Вилучити пункт г) частина 1 розділ І частини 7 статті 186-1
 
Відхилено Оскільки виключає положення врахованих поправок.   
    -36- Колесніченко В.В.
Пропоновану проектом ч. 7 статті 186-1 ЗК України вилучити.
 
Відхилено Оскільки виключає положення врахованих поправок.   
36. «7. Органам, зазначеним в частинах першій - третій цієї статті, при погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки забороняється:
 
   «7. Органам, зазначеним у частинах першій - третій цієї статті, при погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки забороняється вимагати:
 
37. вимагати додаткові матеріали та документи, які не входять до складу проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, встановленого Законом України «Про землеустрій»;
 
-37- Мельник С.А.
Абзац другий частини сьомої статті 186-1 викласти в такій редакції:
«вимагати додаткові матеріали та документи при погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не передбачені статтею 50 Закону України «Про землеустрій;»
 
Враховано   додаткових матеріалів та документів, не включених до проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки відповідно до статті 50 Закону України «Про землеустрій»;
 
38. залучати до розгляду будь-які підприємства, установи та організації, інші органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування, вимагати надання погоджень проекту цими органами;
 
-38- Мельник С.А.
Абзац третій частини сьомої статті 186-1 викласти в такій редакції:
«залучати до розгляду будь-які підприємства, установи та організації, органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та вимагати погоджень проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки цими органами;»
 
Враховано редакційно   надання погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки будь - якими іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
 
    -39- Блавацький М.В.
В пункті «г» частини 1 Розділу І виключити.
 
Відхилено Виключає положення врахованих поправок.   
39. вимагати проведення будь-яких обстежень, експертиз, інших робіт.
 
-40- Мельник С.А.
Абзац четвертий частини сьомої статті 186-1 викласти в такій редакції:
«вимагати проведення будь-яких обстежень, експертиз та робіт, крім випадків визначених Законом.»
 
Враховано   проведення будь-яких обстежень, експертиз та робіт.
 
    -41- Блавацький М.В.
В пункті «г» частини 1 Розділу І абзац виключити
 
Відхилено Виключає положення врахованих поправок.   
40. Кожен орган здійснює розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки самостійно і не може вимагати попереднього погодження проекту іншими органами, зазначеними у частині першій - третій цієї статті.».
 
-42- Мельник С.А.
Абзац п‘ятий частини сьомої статті 186-1 викласти в такій редакції:
«Кожен орган здійснює розгляд та погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки самостійно у визначені законом терміни з дотриманням вимог Закону України «Про адміністративні послуги».
 
Враховано редакційно   Кожен орган здійснює розгляд та погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки самостійно та незалежно від погодження проекту іншими органами, зазначеними у частинах першій - третій цієї статті, у визначений законом строк».
 
41. в) Розділ Х «Перехідні положення» доповнити пунктом 20 такого змісту:
 
-43- Мірошниченко Ю.Р.
Підпункт д) пункту 1 (зміни до Розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України) виключити.
 
Враховано      
42. «20. До утворення структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з питань охорони навколишнього природного середовища проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення, земельної ділянки, розташованої на території чи в межах об'єкта природно-заповідного фонду або в межах прибережної захисної смуги, підлягає погодженню центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.»
 
-44- Мельник С.А.
Пункт 20 Розділ Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України викласти в такій редакції: «У разі відсутності у складі обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій структурних #102376
 
Відхилено Так як, виключає положення 1 ї поправки.     
43. 2. У Законі України «Про землеустрій» (Відомості Верховної Ради України, 2003, N 36, ст.282):
 
   6. У Законі України «Про землеустрій» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., N 36, ст. 282 із наступними змінами):
 
44. а) у частині першій статті 14:
 
-45- Мірошниченко Ю.Р.
Підпункт а) пункту 2 викласти у такій редакції:
«а) назву статті та пункти б) і г) частини першої статті 14 викласти у такій редакції:
Стаття 14. Повноваження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, у сфері землеустрою
До повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, у сфері землеустрою, належать:
б) участь у розробленні та реалізації загальнодержавних і регіональних програм використання та охорони земель;
г) здійснення сертифікації інженерів-землевпорядників, інженерів-геодезистів, утворення Кваліфікаційної комісії та ведення Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів;»
 
Враховано частково   1) у статті 14:
 
    -46- Махніцький О.І.
Усі доповнення та пропозиції щодо зміни ст. 14 Закону України «Про землеустрій» виключити, залишити попередню редакцію статті.
 
Відхилено Так як, виключає положення 1 ї поправки та не враховує чинні норми законів у сфері землеустрою та дерегуляції господарської діяльності.   
45. у пункті «б» після слів: «участь у» доповнити словами: «розробленні та»;
 
   пункт «б» після слів «участь у» доповнити словами «розробленні та»;
 
46. пункт «г» викласти у такій редакції:
 
   пункт «г» викласти в такій редакції:
 
47. «г) здійснення сертифікації інженерів-землевпорядників, інженерів-геодезистів, утворення Кваліфікаційної комісії та ведення Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів; «;
 
-47- Мельник С.А.
Пункт «г» частини першої статті 14 Закону України «Про землеустрій» викласти у такій редакції: «г) здійснення сертифікації інженерів-землевпорядників, інженерів-геодезистів у порядку визначеному Законом.
 
Враховано редакційно   «г) здійснення сертифікації інженерів-землевпорядників, утворення Кваліфікаційної комісії та ведення Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів у порядку, визначеному законом»;
 
48. б) статтю 61 виключити;
 
-48- Махніцький О.І.
Усі доповнення та пропозиції щодо зміни ст. 61 Закону України «Про землеустрій» виключити, залишити попередню редакцію статті.
 
Відхилено Так як, виключає положення 1 ї поправки та не враховує чинні норми законів у сфері землеустрою та дерегуляції господарської діяльності.  2) статтю 61 виключити.
 
49. 3. У Законі України «Про Державний земельний кадастр» (Відомості Верховної Ради України, 2012, N 8, ст.61):
 
   7. У Законі України «Про Державний земельний кадастр» (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., N8, ст. 61; 2012 р., № 49, ст. 555; із змінами, внесеними законами України від 2 жовтня 2012 року № 5394-VІ та від 16 жовтня 2012 року № 5462- VІ);
 
50. а) у статті 7:
 
-49- Мірошниченко Ю.Р.
Підпункт а) пункту 3 викласти у такій редакції:
«а) статтю 7 викласти у такій редакції:
Стаття 7. Повноваження органів, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру
1. До повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин, належать:
нормативно-правове забезпечення у сфері Державного земельного кадастру;
здійснення інших повноважень згідно з цим Законом.
2. До повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, належать:
ведення та адміністрування Державного земельного кадастру;
погодження надання висновків за результатами проведення державної експертизи програм і проектів з питань ведення та адміністрування Державного земельного кадастру, матеріалів і документації Державного земельного кадастру;
створення документів Державного земельного кадастру;
внесення до Державного земельного кадастру та надання відомостей про землі, розташовані у межах державного кордону України, територій Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, сіл, селищ, міст;
здійснення державної реєстрації земельних ділянок, обмежень у їх використанні;
ведення поземельних книг та надання витягів із Державного земельного кадастру про земельні ділянки;
організація здійснення на відповідній території робіт із землеустрою та оцінки земель, що проводяться з метою внесення відомостей до Державного земельного кадастру;
розроблення стандартів і технічних регламентів у сфері Державного земельного кадастру відповідно до закону, а також порядків створення та актуалізації картографічних матеріалів, кадастрових класифікаторів, довідників та баз даних;
розроблення форм витягів, інформаційних довідок із Державного земельного кадастру, повідомлень про відмову у наданні відомостей, порядку обліку заяв і запитів про отримання відомостей із Державного земельного кадастру;
участь у погодженні матеріалів і документації Державного земельного кадастру та в установленому порядку надання відповідних висновків;
затвердження статуту Адміністратора Державного земельного кадастру, здійснення контролю за його діяльністю, призначення його керівника;
організація взаємодії з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, міжнародними організаціями з питань ведення Державного земельного кадастру;
організація робіт з підготовки та підвищення кваліфікації державних кадастрових реєстраторів;
здійснення інших повноважень згідно з цим Законом.»
 
Враховано частково      
51. назву статті викласти у такій редакції:
 
      
52. «Стаття 7. Повноваження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин»;
 
      
53. частину першу виключити;
 
      
54. частину другу вважати частиною першою і у абзаці другому виключити слова: «та адміністрування»;
 
   1) абзац одинадцятий частини другої статті 7 викласти в такій редакції:
«створення документів Державного земельного кадастру»;
 
55. б)статтю 9 доповнити частиною восьмою такого змісту:
 
-50- Мірошниченко Ю.Р.
Підпункт б) пункту 3 виключити.
 
Відхилено   2) статтю 9 доповнити частиною восьмою такого змісту:
 
56. «8. Державна реєстрація земельних ділянок, обмежень у їх використанні, ведення поземельних книг, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки здійснюються Державними кадастровими реєстраторами, що здійснюють свою діяльність за місцем розташування земельної ділянки (район, місто республіканського значення Автономної Республіки Крим, місто обласного значення).».
 
   «8. Державна реєстрація земельних ділянок, обмежень у їх використанні, ведення поземельних книг, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки здійснюються Державними кадастровими реєстраторами, які здійснюють свою діяльність за місцем розташування земельної ділянки (район, місто республіканського значення Автономної Республіки Крим, місто обласного значення)»;
 
57. в)абзац восьмий частини першої статті 38 викласти у такій редакції:
 
   3)абзац восьмий частини першої статті 38 викласти в такій редакції:
 
58. «Витяг із Державного земельного кадастру про земельну ділянку може бути виданий будь-яким Державним кадастровим реєстратором незалежно від території дії його повноважень.»;
 
   «Витяг із Державного земельного кадастру про земельну ділянку може бути виданий будь-яким Державним кадастровим реєстратором незалежно від території дії його повноважень».
 
59. 4. Пункт 22 частини другої статті 5 Закону України «Про охорону культурної спадщини» (Відомості Верховної Ради України, 2000, N 39, ст.333) викласти у такій редакції:
 
   4. Пункт 22 частини другої статті 5 Закону України «Про охорону культурної спадщини» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., N 39, ст.333 із змінами внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року №5461-VІ) викласти в такій редакції:
 
60. «22) погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок відповідно до вимог Земельного кодексу України».
 
-51- Мірошниченко Ю.Р.
Абзац другий пункту 4 викласти у такій редакції:
«22) погодження документації із землеустрою у випадках визначених Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій»;»
 
Враховано   «22) погодження документації із землеустрою у випадках та порядку визначених Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій», щодо відповідності зазначеної документації законодавству у сфері охорони культурної спадщини».
 
    -52- Омельянович Д.С.
Пункт 22 частини другої статті 5 Закону України «Про охорону культурної спадщини» (Відомості Верховної Ради України, 2000, N 39, ст.333) викласти у такій редакції:
«22) погодження документації із землеустрою у випадках та в порядку. визначеними Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій» в частині відповідності зазначеної документації законодавству у сфері охорони культурної спадщини».
 
Враховано    
61. 5. У Лісовому кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 1994, N 17, ст.99):
 
   2. У Лісовому кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., №21, ст.170):
 
62. а) частину першу статті 28-1 доповнити пунктом 11-1 такого змісту:
 
   1) статтю 28--1 доповнити пунктом 11--1 такого змісту:
 
63. «11-1) погоджує проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок у випадках визначених Земельним кодексом України; «
 
-53- -
;  
Немає висновку   «11--1) погоджує документацію із землеустрою у випадках та порядку, визначених Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій», щодо відповідності зазначеної документації лісовому законодавству»;
 
    -54- Мірошниченко Ю.Р.
Абзац другий підпункту а) пункту 5 викласти у такій редакції:
«11-1) погоджує документацію із землеустрою у випадках визначених Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій»;»
 
Враховано    
    -55- Лелюк О.В.
Пропоную пункт 11-1 частини першої статті 28-1 Лісового кодексу України, викласти у наступній редакції:
«11-1) погоджує документацію із землеустрою у випадках та в порядку, визначеними Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій»;».
 
Враховано    
    -56- Омельянович Д.С.
Пункт 11-1 частини першої статті 28-1 Лісового кодексу України викласти у такій редакції:
«11-1) погоджує документацію із землеустрою у випадках та в порядку. визначеними Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій» в частині відповідності зазначеної документації лісовому законодавству».
 
Враховано    
64. б) у частині першій статті 29-1:
 
   2) пункт 2 статті 29-1 виключити;
 
65. пункт 2 виключити,
 
      
66. у зв’язку з цим пункти 3, 4 вважати відповідно пунктами 2 - 3;
 
      
67. в) частину першу статті 62 доповнити новим реченням третім такого змісту:
 
-57- Мірошниченко Ю.Р.
Підпункт в) пункту 5 викласти у такій редакції:
«в) частину першу статті 62 викласти у такій редакції:
Використання земельних лісових ділянок для видобування корисних копалин (крім видобування корисних копалин місцевого значення для власних потреб), прокладання кабельних ліній, трубопроводів та інших комунікацій, здійснення бурових, підривних та інших робіт, не пов'язаних з веденням лісового господарства, проводиться після надання цих ділянок для зазначених цілей у порядку, встановленому земельним #102376
Використання земельних лісових ділянок для видобування корисних копалин місцевого значення для власних потреб проводиться відповідно до Кодексу України «Про надра».
Зазначені роботи повинні вестися способами і методами, що не призводять до погіршення протипожежного і санітарного стану лісів та умов їх відтворення.»
 
Враховано частково   3) частину першу статті 62 після другого речення доповнити новим реченням такого змісту:
 
68. «Висновки щодо використання земельних ділянок для цілей, не пов’язаних із веденням лісового господарства надаються у порядку погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, визначеному Земельним кодексом України.»;
 
   «Висновки щодо використання земельних ділянок для цілей, не пов’язаних з веденням лісового господарства, надаються у порядку погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, визначеному Земельним кодексом України».
 
69. у зв’язку з цим речення третє вважати реченням четвертим.
 
      
70. 6. У Законі України «Про місцеві державні адміністрації» (Відомості Верховної Ради України, 1999, N 20-21, ст.190):
 
   4. У Законі України «Про місцеві державні адміністрації» (Відомості Верховної Ради України, 1999, N 20-21, ст.190; 2004 р., ст.228; 2010р.,):
 
71. а) частину першу статті 20 доповнити пунктом 6 такого змісту:
 
   1) статтю 20 доповнити пунктом 6 такого змісту:
 
72. «6) погоджує проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць, матеріали інвентаризації земель у випадках та в порядку, визначених законом, в частині відповідності зазначеної документації законодавству у сфері містобудування та архітектури, охорони культурної спадщини; «;
 
-58- Мірошниченко Ю.Р.
Абзац другий підпункту а) пункту 6 викласти у такій редакції:
«6) погоджує документацію із землеустрою у випадках визначених Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій»;»
 
Враховано   «6) погоджує документацію із землеустрою у випадках та порядку визначених Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій», щодо відповідності зазначеної документації законодавству у сфері містобудування та архітектури, охорони культурної спадщини»;
 
    -59- Лелюк О.В.
З урахуванням викладеного, пропоную пункт 6 частини першої статті 20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», викласти у наступній редакції:
« 6) погоджує документацію із землеустрою у випадках та в порядку, визначеними Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій» в частині відповідності зазначеної документації законодавству у сфері містобудування та архітектури, охорони культурної спадщини;».
 
Враховано    
    -60- Омельянович Д.С.
Пункт 6 частини першої статті 20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» викласти у такій редакції:
«6) Погоджує документацію із землеустрою у випадках та в порядку. визначеними Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій» в частині відповідності зазначеної документації законодавству у сфері містобудування та архітектури, охорони культурної спадщини»
 
Враховано    
73. б) частину першу статті 21 доповнити пунктом 11 такого змісту:
 
-61- Мірошниченко Ю.Р.
Абзац другий підпункту б) пункту 6 викласти у такій редакції:
«11) погоджує документацію із землеустрою у випадках визначених Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій»;»
 
Враховано   2) статтю 21 доповнити пунктом 11 такого змісту:
 
74. «11) погоджує проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок у випадках та в порядку визначеними Земельним кодексом України, в частині відповідності зазначеної документації законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища; «.
 
-62- Лелюк О.В.
Пропоную пункт 11 частини першої статті 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», викласти у наступній редакції:
« 6) погоджує документацію із землеустрою у випадках та в порядку, визначеними Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій» в частині відповідності зазначеної документації законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища;».
 
Враховано   «11) погоджує документацію із землеустрою у випадках та порядку, визначених Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій», щодо відповідності зазначеної документації законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища».
 
    -63- Омельянович Д.С.
Пункт 11 частини першої статті 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» викласти у такій редакції:
«6) Погоджує документацію із землеустрою у випадках та в порядку. визначеними Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій» в частині відповідності зазначеної документації законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища;».
 
Враховано    
75. 7. частину першу статті 16 Водного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1995, N 24, ст.189) доповнити пунктом 12-11 такого змісту:
 
   3. Частину першу статті 16 Водного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1995р., N 24, ст.189) доповнити пунктом 12--11 такого змісту:
 
76. «12-11) погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у випадках та в порядку, визначеними Земельним кодексом України в частині відповідності зазначеної документації водному законодавству».
 
-64- Мірошниченко Ю.Р.
Абзац другий пункту 7 викласти у такій редакції:
«12-11) погодження документації із землеустрою у випадках визначених Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій»;»
 
Враховано   «12-11) погодження документації із землеустрою у випадках та порядку, визначених Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій» щодо відповідності зазначеної документації водному законодавству».
 
    -65- Лелюк О.В.
Пропоную пункт 12-11 частини першої статті 16 Водного кодексу України, викласти у наступній редакції:
«11-1) погодження документації із землеустрою у випадках та в порядку, визначеними Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій» в частині відповідності зазначеної документації водному законодавству;».
 
Враховано    
77. ІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
78. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
79. 2. Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
 
   2. Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
 
80. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
81. забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність з цим Законом;

   забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.