Кількість абзаців - 71 Таблиця поправок


"Про рекламу" (щодо уточнення сфери застосування Закону, удосконалення окремих положень в частині термінології та загальних вимог до реклами, деталізації порядку її розповсюдження певними рекламними засобами, конкретизації деяких положень щодо особливосте (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо уточнення сфери застосування Закону, удосконалення окремих положень в частині термінології та загальних вимог до реклами, деталізації порядку її розповсюдження певними рекламними засобами, конкретизації деяких положень щодо особливостей рекламування окремих видів товару, уточнення обов’язків органів державної влади, на які покладено контроль за дотриманням законодавства про рекламу)"
 
   Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо уточнення сфери застосування Закону, удосконалення окремих положень у частині термінології та загальних вимог до реклами, деталізації порядку її розповсюдження певними рекламними засобами, конкретизації деяких положень щодо особливостей рекламування окремих видів товару, уточнення обов’язків органів державної влади, на які покладено контроль за дотриманням законодавства про рекламу
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до Закону України "Про рекламу" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 8, ст. 62, № 16, ст.238; 2005р., № 52, ст.566; 2006 р., № 5-6, ст.75, № 31, ст.268; 2007 р., № 34, ст.445; 2008 р., № 18, ст.197; 2009 р., № 19, ст. 257):
 
   1. У Законі України "Про рекламу" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 8, ст. 62; 2008 р., № 18, ст. 197; 2010 р., № 34, ст. 486; 2011 р., № 23, ст. 160; 2012 р., № 2-3, ст. 3, № 39, ст. 463; 2013 р., № 26, ст. 264; із змінами внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5463-VІ):
 
5. 1) у статті 1:
 
      
6. абзац шостий викласти в такій редакції:
 
   1) абзаци шостий та дванадцятий частини першої статті 1 викласти в такій редакції:
 
7. "зовнішня реклама - реклама, що розміщується на рекламних засобах - спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання (вуличній меблі), над проїжджою частиною вулиць і доріг, на об’єктах, що рухаються на відкритій місцевості (крім транспортних засобів)";
 
-1- Кондратюк О.К.
Абзаци перший-п’ятий Розділу І проекту замінити новими абзацами такого змісту:
"І. Внести зміни до таких законів України:
1. У Законі України "Про рекламу" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 8, ст. 62; 2008 р., № 18, ст. 197; 2010 р., № 34, ст. 486; 2011 р., № 23, ст. 160; 2012 р., № 2-3, ст. 3, № 39, ст. 463; 2013 р., № 26, ст. 264; із змінами внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5463-VІ):
1) абзаци шостий та дванадцятий частини першої статті 1 викласти в такій редакції:
зовнішня реклама – реклама, що розміщується на відкритій місцевості, у тому числі з використанням рекламних засобів на об’єктах благоустрою, у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування, на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, елементів вуличного обладнання (вуличних меблях), над проїжджою частиною та на рухомих об’єктах (окрім реклами на транспорті)";
 
Враховано   "зовнішня реклама – реклама, що розміщується на відкритій місцевості, у тому числі з використанням рекламних засобів на об’єктах благоустрою, у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування, на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, елементів вуличного обладнання (вуличних меблях), над проїжджою частиною та на рухомих об’єктах (крім реклами на транспорті)";
 
    -2- Ступак І.І.
Абзац третій пункту 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
"зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг, на об’єктах, що рухаються на відкритій місцевості (крім транспортних засобів);".
 
Відхилено    
8. абзац дванадцятий викласти в такій редакції:
 
      
9. "реклама на транспорті - реклама, що розміщується на території підприємств транспорту загального користування, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування";
 
-3- Кондратюк О.К.
Абзац п’ятий пункту 1 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"реклама на транспорті - реклама, що розміщується на поверхнях рухомого складу транспорту загального користування, на внутрішніх та зовнішніх поверхнях нежитлових будинків підприємств транспорту загального користування";
 
Враховано   "реклама на транспорті - реклама, що розміщується на поверхнях рухомого складу транспорту загального користування, на внутрішніх та зовнішніх поверхнях нежитлових будинків підприємств транспорту загального користування";
 
    -4- Ступак І.І.
Абзац п’ятий пункту 1 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"реклама на транспорті - реклама, що розміщується на зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів загального користування та внутрішній поверхні споруд підприємств транспорту загального користування;".
 
Відхилено    
10. після абзацу чотирнадцятого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
-5- Кондратюк О.К.
Абзаци шостий, сьомий та восьмий пункту 1 Розділу І проекту вилучити.
 
Враховано      
11. "робочий орган - відділ, управління, інший виконавчий орган, що спеціально утворено або на який покладено сільською, селищною, міською радою функції щодо регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами";
 
      
12. У зв'язку з цим абзаци п’ятнадцятий - двадцятий вважати відповідно абзацами шістнадцятим - двадцять першим;
 
      
13. 2) статтю 2 доповнити новою частиною такого змісту:
 
   2) статтю 2 доповнити частиною четвертою такого змісту:
 
14. "Дія цього Закону не поширюється на згадування про особу чи товар, які органічно інтегровані та є частиною твору літератури, мистецтва, науки і не слугують рекламним цілям";
 
   "4. Дія цього Закону не поширюється на згадування про особу чи товар, що органічно інтегровані та є частиною твору літератури, мистецтва, науки і не мають рекламних цілей";
 
15. 3) частину першу статті 8 доповнити новим абзацом такого змісту:
 
   3) частину першу статті 8 доповнити абзацом п’ятнадцятим такого змісту:
 
16. "розповсюджувати рекламу дитячого харчування без зазначення інформації про вік дитини, з якого дозволяється споживання цього продукту, а у випадках рекламування дитячого харчування, призначеного для дітей грудного віку, без зазначення інформації про необхідність попередньої (перед початком споживання) консультації лікаря";
 
   "розповсюджувати рекламу дитячого харчування без зазначення інформації про вік дитини, з якого дозволяється споживання цього продукту, а у разі рекламування дитячого харчування, призначеного для дітей грудного віку, без зазначення інформації про необхідність попередньої (перед початком споживання) консультації з лікарем";
 
17. 4) статтю 12 після частини п’ятої доповнити новою частиною такого змісту:
 
   4) у статтю 12 включити частину шосту такого змісту:
 
18. "Розповсюджувачі зовнішньої реклами, діяльність яких не фінансується з державного або місцевих бюджетів, отримують пільги з оплати за користування місцями розташування рекламних засобів у період розміщення на поверхнях цих засобів соціальної реклами на замовлення державних органів, органів місцевого самоврядування та благодійних організацій, а також закладів освіти, культури, охорони здоров’я, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів";
 
-6- Кондратюк О.К.
У абзаці другому пункту 4 Розділу І проекту після слів "пільги з оплати за" доповнити словами "надане право", а слова "закладів освіти, культури, охорони здоров’я" замінити словами "державних і комунальних навчальних закладів, закладів охорони здоров'я та культури".
 
Враховано   "6. Розповсюджувачі зовнішньої реклами, діяльність яких не фінансується з державного або місцевих бюджетів, отримують пільги з оплати за надане право користування місцями розташування рекламних засобів у період розміщення на поверхнях цих засобів соціальної реклами на замовлення державних органів, органів місцевого самоврядування та благодійних організацій, а також державних і комунальних навчальних закладів, закладів охорони здоров'я та культури, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів";
 
    -7- Ступак І.І.
Пункту 4 розділу І законопроекту доповнити новим абзацом такого змісту:
"Розмір та порядок надання пільг встановлюються органами місцевого самоврядування.".
 
Відхилено    
19. 5) у статті 16:
 
   5) у статті 16:
 
20. частину першу викласти в такій редакції:
 
   а) частину першу викласти в такій редакції:
 
21. "1. Розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах здійснюється на підставі дозволів, що видаються робочим органом протягом п’яти робочих днів з дати прийняття виконавчим комітетом сільської, селищної, міської ради, сільським головою, у випадку здійснення ним одноособово функцій виконавчого органу ради, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, які мають статус виконавчого органу відповідної міської ради, рішення про видачу дозволу, та в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
 
-8- Кондратюк О.К.
Абзац третій пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"Розміщення зовнішньої реклами проводиться на підставі дозволів, що видаються за рішенням виконавчого органу сільської, селищної, міської ради (далі – місцеві дозвільні органи), та в порядку, встановленому цими органами на підставі типового порядку, що затверджується Кабінетом Міністрів України".
 
Враховано   "1. Розміщення зовнішньої реклами проводиться на підставі дозволів, що видаються за рішенням виконавчого органу сільської, селищної, міської ради (далі – місцеві дозвільні органи), та в порядку, встановленому цими органами на підставі типового порядку, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
    -9- Продан О.П.
В абзаці третьому пункту 5 проекту слова "п'яти робочих днів" замінити словами "30 календарних днів", а слова "виконавчим комітетом сільської, селищної, міської ради, сільським головою, у випадку здійснення ним одноособово функцій виконавчого органу ради, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, які мають статус виконавчого органу відповідної міської ради, рішення про видачу дозволу, та" замінити словами "заяви про його видачу від заявника";
 
Враховано частково в абзаці другому підпункту "а" підпункту 5 пункту 1 Розділу І остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом   
22. Рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу або про продовження чи відмову у продовженні строку дії дозволу приймається зазначеними органами протягом десяти робочих днів з дати надходження від робочого органу в установленому порядку пропозицій та проекту відповідного рішення. Робочий орган не вправі подавати заяву та отримувати дозвіл. Під час видачі дозволів втручання у форму та зміст зовнішньої реклами забороняється.
 
-10- Кондратюк О.К.
Абзац четвертий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"Рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу або про продовження чи відмову у продовженні строку дії дозволу, про видачу дубліката чи анулювання дозволу приймається (виноситься) місцевим дозвільним органом протягом тридцяти днів з дня одержання відповідної заяви від розповсюджувача зовнішньої реклами чи встановлення факту зазначеного цим Законом. Місцеві дозвільні органи не вправі подавати заяву та отримувати дозвіл. Під час видачі дозволів втручання у форму та зміст зовнішньої реклами забороняється".
 
Враховано   Рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу або про продовження чи відмову у продовженні строку дії дозволу про видачу дубліката чи анулювання дозволу приймається (виноситься) місцевим дозвільним органом протягом тридцяти днів з дня одержання відповідної заяви від розповсюджувача зовнішньої реклами чи встановлення факту визначеного цим Законом. Місцеві дозвільні органи не вправі подавати заяву та отримувати дозвіл. Під час видачі дозволів втручання у форму та зміст зовнішньої реклами забороняється.
 
    -11- Ступак І.І.
Абзац четвертий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"Рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу приймається зазначеними органами на своїх чергових засіданнях після надходження від робочого органу в установленому порядку пропозицій та проекту відповідного рішення. Робочий орган не вправі подавати заяву та отримувати дозвіл. Під час видачі дозволів втручання у форму та зміст зовнішньої реклами забороняється.".
 
Враховано частково в абзаці третьому підпункту "а" підпункту 5 пункту 1 Розділу І остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом   
    -12- Продан О.П.
В абзаці четвертому пункту 5 Розділу І проекту після слів "дії дозволу" доповнити словами ", про видачу дубліката чи анулювання дозволу";
 
Враховано    
23. Зовнішня реклама на територіях, будинках та спорудах розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) на договірних засадах.
 
-13- Кондратюк О.К.
Абзац п’ятий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"Зовнішня реклама на об’єктах благоустрою, зовнішніх поверхнях будинків, споруд, елементів вуличного обладнання (вуличних меблях) та на рухомих об’єктах (окрім реклами на транспорті) розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) та узгоджується Державною автомобільною інспекцією Міністерства внутрішніх справ України, утримувачем інженерних комунікацій, іншими органами згідно цього Закону та вимог типового порядку".
 
Враховано частково в абзаці четвертому підпункту "а" підпункту 5 пункту 1 Розділу І остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом  Зовнішня реклама на об’єктах благоустрою, зовнішніх поверхнях будинків, споруд, елементах вуличного обладнання (вуличних меблях) та на рухомих об’єктах (крім реклами на транспорті) розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) та узгоджується з відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, утримувачем інженерних комунікацій, іншими органами згідно з цим Законом та вимогами типового порядку.
 
    -14- Продан О.П.
В абзаці п’ятому пункту 5 Розділу І проекту слова "на договірних засадах" виключити;
 
Враховано в абзаці четвертому підпункту "а" підпункту 5 пункту 1 Розділу І остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом   
24. Плата за видачу дозволу (дубліката дозволу), його переоформлення чи продовження строку дії, скасування та внесення змін у дозвіл, не справляється.
 
-15- Кондратюк О.К.
У абзаці шостому пункту 5 Розділу І проекту слово "скасування" замінити словом "анулювання".
 
Враховано   Плата за видачу дозволу (дубліката дозволу), його переоформлення чи продовження строку дії, анулювання та внесення змін у дозвіл, не справляється.
 
    -16- Продан О.П.
В абзаці шостому пункту 5 Розділу І проекту слово "скасування" замінити словом "анулювання";
 
Враховано    
25. Дозвіл видається та продовжується строком на сім років в порядку встановленому типовими правилами.
 
-17- Кондратюк О.К.
У абзаці сьомому пункту 5 Розділу І проекту слова "в порядку встановленому типовими правилами" замінити словами "згідно вимог типового порядку".
 
Враховано   Дозвіл видається та продовжується строком на сім років згідно з вимогами типового порядку.
 
    -18- Ступак І.І.
Абзац сьомий пункту 5 Розділу І проекту викласти в такій редакції:
"Дозвіл видається строком на п’ять років (якщо менший строк не зазначено заявником) в порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад на підставі типових правил.".
 
Відхилено    
    -19- Продан О.П.
У абзаці сьомому пункту 5 Розділу І проекту слова "на сім років" замінити словами "не менше, ніж на три роки";
 
Відхилено    
26. Рішення про відмову у видачі дозволу надається заявнику робочим органом протягом п’яти робочих днів з дати його прийняття та повинно містити обґрунтування із зазначенням передбачених цим Законом підстав.
 
-20- Кондратюк О.К.
Абзац восьмий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"Рішення про відмову у видачі (продовженні строку дії) дозволу повинно містити обґрунтування із зазначенням передбачених цим Законом підстав".
 
Враховано   Рішення про відмову у видачі (продовженні строку дії) дозволу повинно містити обґрунтування із зазначенням передбачених цим Законом підстав.
 
27. У видачі дозволу може бути відмовлено у разі, коли:
 
-21- Кондратюк О.К.
Абзаци дев’ятий-одинадцятий пункту 5 Розділу І проекту замінити новими абзацами такого змісту:
"Підставами для відмови у видачі (продовженні строку дії) дозволу є:
подання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу чи продовження строку його дії, згідно із вичерпним переліком встановленим у типовому порядку;
оформлення поданих документів не відповідає вимогам встановленим у типовому порядку;
виявлення у поданих документах недостовірних відомостей;
невідповідність вимогам цього Закону;
наявність безспірної заборгованості з оплати за надане право користування місцем розташування рекламного засобу, яке зазначено у дозволі, що продовжується".
 
Враховано   Підставою для відмови у видачі (продовженні строку дії) дозволу є:
подання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу чи продовження строку його дії, згідно із вичерпним переліком, встановленим у типовому порядку;
оформлення поданих документів не відповідає вимогам, встановленим у типовому порядку;
виявлення у поданих документах недостовірних відомостей;
невідповідність вимогам цього Закону;
наявність безспірної заборгованості з оплати за надане право користування місцем розташування рекламного засобу, яке зазначено в дозволі, що продовжується.
 
28. оформлення поданих документів не відповідає встановленим у типових правилах вимогам;
 
      
29. у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості.
 
-22- Ступак І.І.
Після абзацу одинадцятого пункту 5 розділу І законопроекту доповнити новими абзацами такого змісту:
"рекламний засіб та/або його розміщення не відповідають встановленим вимогам до розміщення зовнішньої реклами;
заявник, який подає документи, має заборгованість з оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності.".
 
Враховано редакційно в абзаці чотирнадцятому підпункту "а" підпункту 5 пункту 1 Розділу І остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом     
30. Перелік підстав для відмови у видачі дозволу є вичерпним. Рішення про відмову у видачі дозволу надсилається робочим органом заявнику протягом трьох робочих днів з дати його прийняття поштовим відправленням з описом вкладення.
 
-23- Кондратюк О.К.
Абзац дванадцятий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"Перелік підстав для відмови у видачі (продовженні строку дії) дозволу є вичерпним. Письмове повідомлення місцевого дозвільного органу про відмову у видачі (продовженні строку дії) дозволу (із зазначенням передбачених цим Законом підстав) надається заявнику державним адміністратором особисто або надсилається поштовим відправленням з описом вкладення протягом десяти робочих днів з дня прийняття (винесення) місцевим дозвільним органом рішення про таку відмову".
 
Враховано   Перелік підстав для відмови у видачі (продовженні строку дії) дозволу є вичерпним. Письмове повідомлення місцевого дозвільного органу про відмову у видачі (продовженні строку дії) дозволу, із зазначенням передбачених цим Законом підстав, надається заявнику державним адміністратором особисто або надсилається поштовим відправленням з описом вкладення протягом 10 робочих днів з дня прийняття (винесення) місцевим дозвільним органом рішення про таку відмову.
 
    -24- Ступак І.І.
Абзац дванадцятий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"У видачі дозволу може бути також відмовлено з інших підстав, встановлених (з урахуванням інтересів територіальної громади) відповідним виконавчим органом місцевого самоврядування. Рішення про відмову у видачі дозволу надсилається робочим органом заявнику протягом п’яти робочих днів з дати його прийняття рекомендованою кореспонденцією.".
 
Відхилено    
    -25- Ступак І.І.
Абзац дванадцятий пункту 5 Розділу І проекту доповнити новим абзацом такого змісту:
"Строк дії дозволу продовжується робочим органом із внесенням відповідних змін у дозвіл. Для продовження строку дії дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами надає підтвердження згоди власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи) на подальше розміщення зовнішньої реклами. У продовженні строку дії дозволу може бути відмовлено з підстав, що встановлюються виконавчим комітетом відповідної ради.".
 
Відхилено    
    -26- Продан О.П.
В абзаці дванадцятому пункту 5 Розділу І проекту слова "трьох робочих днів з дати його прийняття поштовим відправленням з описом вкладення." замінити словами "30 календарних днів з дати прийняття від заявника заяви про його видачу."
 
Відхилено    
31. Дозвіл підлягає переоформленню у разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду.
 
-27- Кондратюк О.К.
Абзац тринадцятий пункту 5 Розділу І проекту після слів "в оренду" доповнити словами "згідно вимог типового порядку".
 
Враховано   Дозвіл підлягає переоформленню у разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду згідно з вимогами типового порядку.
 
32. Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, звертається до робочого органу із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу протягом п’яти робочих днів з дня виникнення такого права.
 
-28- Кондратюк О.К.
Абзац чотирнадцятий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, звертається до місцевого дозвільного органу із заявою про переоформлення дозволу протягом п’яти робочих днів з дня виникнення такого права. До заяви додається дозвіл, що підлягає переоформленню".
 
Враховано   Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, звертається до місцевого дозвільного органу із заявою про переоформлення дозволу протягом п’яти робочих днів з дня виникнення такого права. До заяви додається дозвіл, що підлягає переоформленню.
 
33. До заяви додаються:
 
-29- Кондратюк О.К.
Абзаци п'ятнадцятий-двадцять перший пункту 5 Розділу І проекту вилучити.
 
Враховано      
34. копія документа, що засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;
 
      
35. оригінал дозволу;
 
      
36. лист власника місця розташування рекламного засобу, яке перебуває у державній чи приватній власності, який дає згоду новому власнику (користувачу) рекламного засобу на подальше його розташування у такому місці;
 
      
37. виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
 
-30- Продан О.П.
Абзаци дев’ятнадцятий-двадцять перший пункту 5 Розділу І проекту вилучити.
 
Відхилено      
38. інформація про банківські реквізити заявника;
 
      
39. довідка робочого органу про відсутність у попереднього власника (користувача) рекламного засобу заборгованості за договором з оплати тимчасового користування місцем, яке перебуває у комунальній власності та зазначено у дозволі, що підлягає переоформленню.
 
-31- Ступак І.І.
Абзац двадцять перший пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"довідка робочого органу про відсутність у попереднього власника (користувача) рекламного засобу заборгованості за договором з оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів щодо місць, які перебувають у комунальній власності.".
 
Відхилено      
40. У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів керівник робочого органу протягом двох робочих днів з дня одержання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл. Перелік підстав для переоформлення дозволу є вичерпним.
 
-32- Кондратюк О.К.
Абзац двадцять другий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів місцевий дозвільний орган протягом двох робочих днів з дня одержання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл. Перелік підстав для переоформлення дозволу є вичерпним. У разі виникнення потреби у зміні конструкції рекламного засобу тощо, місцевим дозвільним органом вносяться зміни у дозвіл за заявою розповсюджувача зовнішньої реклами згідно вимог типового порядку".
 
Враховано   У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів місцевий дозвільний орган протягом двох робочих днів з дня одержання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл. Перелік підстав для переоформлення дозволу є вичерпним. У разі виникнення потреби у зміні конструкції рекламного засобу тощо, місцевий дозвільний орган вносить зміни у дозвіл за заявою розповсюджувача зовнішньої реклами згідно з вимогами типового порядку.
 
41. Дозвіл скасовується рішенням виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради, сільським головою, у випадку здійснення ним одноособово функцій виконавчого органу ради, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, які мають статус виконавчого органу відповідної міської ради, у порядку встановленому типовими правилами.
 
-33- Кондратюк О.К.
Абзац двадцять третій пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"Дозвіл анулюється рішенням місцевого дозвільного органу згідно вимог типового порядку".
 
Враховано   Дозвіл анулюється рішенням місцевого дозвільного органу згідно з вимогами типового порядку.
 
42. Підставою для скасування дозволу є:
 
-34- Кондратюк О.К.
Абзац двадцять четвертий-двадцять восьмий пункту 5 Розділу І проекту замінити новими абзацами такого змісту:
"Підставою для анулювання дозволу є:
встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;
звернення розповсюджувача зовнішньої реклами із заявою про анулювання дозволу;
порушення порядку переоформлення дозволу;
безспірна заборгованість (за три і більше місяців підряд) з оплати за надане право користування місцем розташування рекламного засобу, яке зазначено у дозволі, що анулюється;
припинення юридичної особи (ліквідація) або підприємницької діяльності фізичної особи –підприємця".
 
Враховано   Підставою для анулювання дозволу є:
встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;
звернення розповсюджувача зовнішньої реклами із заявою про анулювання дозволу;
порушення порядку переоформлення дозволу;
безспірна заборгованість (більш як за три місяці підряд) з оплати за надане право користування місцем розташування рекламного засобу, яке зазначено у дозволі, що анулюється;
припинення (ліквідація) юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи –підприємця.
 
    -35- Продан О.П.
До переліку підстав для скасування дозволу додати абзац 27 наступного змісту:
"припинення юридичної особи (ліквідація) або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.";
 
Враховано в абзаці двадцять п’ятому підпункту "а" підпункту 5 пункту 1 Розділу І остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом   
43. звернення розповсюджувача зовнішньої реклами із заявою про скасування дозволу;
 
      
44. невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців;
 
      
45. порушення порядку переоформлення дозволу;
 
      
46. безспірна заборгованість (за три і більше місяців підряд) з оплати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, яке зазначено у дозволі, що скасовується.
 
-36- Ступак І.І.
Абзац двадцять восьмий пункту 5 Розділу І проекту викласти в такій редакції:
"заборгованість з оплати (в тому числі часткова) за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів протягом двох місяців після закінчення встановленого строку платежу.".
 
Відхилено      
47. Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним.
 
-37- Кондратюк О.К.
У абзаці двадцять дев’ятому пункту 5 Розділу І проекту слово "скасування" замінити словом "анулювання".
 
Враховано   Перелік підстав для анулювання дозволу є вичерпним.
 
48. Дія дозволу припиняється за заявою розповсюджувача зовнішньої реклами з дня прийняття рішення про його скасування, з інших підстав - через десять робочих днів з дня прийняття такого рішення. Рішення про скасування дозволу надсилається робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами протягом трьох робочих днів з дати його прийняття поштовим відправленням з описом вкладення.
 
-38- Кондратюк О.К.
Абзац тридцятий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"Дія дозволу припиняється за заявою розповсюджувача зовнішньої реклами з дня прийняття (винесення) місцевим дозвільним органом рішення про його анулювання, з інших підстав - через десять робочих днів з дня прийняття (винесення) такого рішення. Рішення про анулювання дозволу видається особисто або надсилається розповсюджувачу зовнішньої реклами поштовим відправленням з описом вкладення протягом трьох робочих днів з дня його прийняття (винесення)".
 
Враховано   Дія дозволу припиняється за заявою розповсюджувача зовнішньої реклами з дня прийняття (винесення) місцевим дозвільним органом рішення про його анулювання, з інших підстав - через десять робочих днів з дня прийняття (винесення) такого рішення. Рішення про анулювання дозволу видається особисто або надсилається розповсюджувачу зовнішньої реклами поштовим відправленням з описом вкладення протягом трьох робочих днів з дня його прийняття (винесення).
 
    -39- Ступак І.І.
В абзаці тридцятому пункту 5 розділу І законопроекту слова "поштовим відправленням з описом вкладення" замінити словами "рекомендованою кореспонденцією".
 
Відхилено    
49. Вимоги щодо порядку видачі дозволу або відмови у його видачі, переоформлення, видачі дублікату та скасування дозволу, які не передбачені цим Законом, регламентуються Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
 
-40- Кондратюк О.К.
Абзац тридцять перший пункту 5 Розділу І проекту вилучити.
 
Враховано      
    -41- Ступак І.І.
Після абзацу тридцять першого пункту 5 розділу І законопроекту доповнити новим абзацом такого змісту:
"Порядок примусового демонтажу рекламних засобів у населених пунктах встановлюється виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад.".
 
Відхилено    
50. Зовнішня реклама, розміщена без дозволу, є самовільно розміщеною та підлягає демонтажу власником (користувачем) рекламного засобу протягом п’яти робочих днів з дати отримання письмової вимоги робочого органу, який одночасно подає інформацію про таке порушення спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів для вжиття заходів, передбачених цим Законом.
 
-42- Кондратюк О.К.
Абзац тридцять другий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такі редакції:
"Зовнішня реклама розміщена без дозволу чи погодження дозвільних органів є самовільно розміщеною та підлягає демонтажу. У разі закінчення строку дії дозволу чи погодження або анулювання цих документів дозвільного характеру, власник (користувач) рекламного засобу зобов’язаний демонтувати такий засіб протягом десяти робочих днів та привести місце його розташування у стан придатний для цільового використання".
 
Враховано   Зовнішня реклама, розміщена без дозволу чи погодження дозвільних органів, є самовільно розміщеною та підлягає демонтажу. У разі закінчення строку дії дозволу чи погодження або анулювання цих документів дозвільного характеру, власник (користувач) рекламного засобу зобов’язаний демонтувати такий засіб протягом 10 робочих днів та привести місце його розташування у стан придатний для цільового використання.
 
    -43- Ступак І.І.
Абзац тридцять другий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такі редакції:
"Зовнішня реклама, розміщена без дозволу, є самовільно розміщеною та підлягає демонтажу власником (користувачем) рекламного засобу у строк, зазначений у вимозі робочого органу (іншої особи, уповноваженої виконавчим комітетом сільської, селищної, міської ради), який одночасно подає інформацію про таке порушення спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів для вжиття заходів, передбачених цим Законом.".
 
Відхилено    
51. У разі невиконання письмової вимоги робочого органу, примусовий демонтаж рекламного засобу здійснюється власником місця розташування цього засобу або уповноваженим ним органом (особою), якщо це передбачено умовами договору, або за рішенням суду.
 
-44- Кондратюк О.К.
Абзац тридцять третій пункту 5 Розділу І проекту викласти у такі редакції:
"У разі невиконання цієї вимоги, примусовий демонтаж самовільно розміщеної зовнішньої реклами може здійснюватись за рішенням місцевого чи регіонального дозвільних органів у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України з одночасним поданням цими дозвільними органами інформації про таке порушення центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів для вжиття заходів, передбачених цим Законом".
 
Враховано   У разі невиконання цієї вимоги, примусовий демонтаж самовільно розміщеної зовнішньої реклами може здійснюватися за рішенням місцевого чи регіонального дозвільних органів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, з одночасним поданням цими дозвільними органами інформації про таке порушення центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, для вжиття заходів, передбачених цим Законом.
 
    -45- Ступак І.І.
Абзац тридцять третій пункту 5 Розділу І проекту викласти у такі редакції:
"У разі невиконання письмової вимоги робочого органу (іншої особи, уповноваженої виконавчим комітетом сільської, селищної, міської ради), примусовий демонтаж рекламного засобу може здійснюватись за рішенням виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради у порядку, встановленому цим органом.".
 
Відхилено    
52. Не вважається самовільно розміщеною зовнішня реклама до дати прийняття відповідного рішення за поданою заявою про продовження строку дії дозволу";
 
-46- Кондратюк О.К.
Абзац тридцять четвертий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такі редакції:
"Не вважається самовільно розміщеною зовнішня реклама до прийняття (винесення) місцевим чи регіональним дозвільними органами відповідного рішення за поданою заявою про переоформлення або продовження строку дії дозволу чи погодження, а також до дня припинення дії дозволу чи погодження за рішенням цих дозвільних органів про анулювання вказаних документів дозвільного характеру".
 
Враховано   Не вважається самовільно розміщеною зовнішня реклама до прийняття (винесення) місцевим чи регіональним дозвільними органами відповідного рішення за поданою заявою про переоформлення або продовження строку дії дозволу чи погодження, а також до дня припинення дії дозволу чи погодження за рішенням цих дозвільних органів про анулювання зазначених документів дозвільного характеру";
 
    -47- Ступак І.І.
Абзац тридцять четвертий пункту 5 Розділу І проекту виключити.
 
Відхилено    
    -48- Ступак І.І.
Після абзацу тридцять четвертого пункту 5 Розділу І проекту доповнити новими абзацами такого змісту:
"В такому ж порядку підлягають демонтажу такі рекламні засоби:
рекламні засоби, розміщені не відповідно до дозволів ;
рекламні засоби у разі розірвання договору про тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності;
рекламні засоби у разі несплати (в тому числі часткової) за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності, протягом двох місяців після закінчення встановленого строку платежу;
рекламні засоби у разі тривалого (протягом одного місяця та більше) або неодноразового (двох та більше разів) порушення правил благоустрою територій населеного пункту.
Примусовому демонтажу також підлягають:
рекламні засоби, які не мають власника або власника яких встановити неможливо;
рекламні засоби, що перебувають в аварійному стані, створюють загрозу життю та здоров’ю людей або можуть заподіяти шкоду майну третіх осіб. Такі рекламні засоби підлягають демонтажу негайно їх власниками після отримання вимоги робочого органу (іншої особи, уповноваженої виконавчим комітетом сільської, селищної, міської ради), в тому числі по факсу. У разі невиконання такої вимоги здійснюється примусовий демонтаж.
Виконавчими органами сільських, селищних, міських рад можуть встановлюватись також інші підстави примусового демонтажу.".
 
Відхилено    
53. після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
 
-49- Кондратюк О.К.
Абзаци тридцять п’ятий та тридцять шостий пункту 5 Розділу І проекту (які містять пропозицію щодо доповнення статті 16 новою частиною) замінити новими абзацами такого змісту:
"2. Розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування (зокрема на землях дорожнього господарства) здійснюється у порядку затвердженому Кабінетом Міністрів України та з дотриманням наступних спеціальних умов:
попередньо узгоджується з їх власниками або уповноваженими ними органами (особами) та Державною автомобільною інспекцією Міністерства внутрішніх справ України;
проводиться на підставі погоджень, які видаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті та його територіальними органами (далі – регіональні дозвільні органи). Регіональні дозвільні органи не вправі подавати заяву та отримувати погодження. Під час надання погоджень втручання у форму та зміст зовнішньої реклами забороняється.
Рішення про видачу (продовження строку дії) погоджень чи про відмову у видачі (продовженні строку дії) погоджень, видачу дублікатів та анулювання погоджень, приймаються (виносяться) регіональними дозвільними органами протягом тридцяти днів з дня одержання відповідної заяви від розповсюджувача зовнішньої реклами чи встановлення факту зазначеного цим Законом.
Видача (продовження строку дії) погоджень здійснюється на платній основі. Плата у встановленому Кабінетом Міністрів України розмірі зараховується до Державного бюджету України. Плата за переоформлення, видачу дублікатів та анулювання погоджень не справляється.
Кошти, отримані за видачу (продовження строку дії) погоджень, спрямовуються на обслуговування, реконструкцію та розвиток автомобільних доріг загального користування.
Погодження видаються та продовжуються строком на сім років.
Рішення про відмову у видачі (продовженні строку дії) погодження повинно містити обґрунтування із зазначенням передбачених цим Законом підстав.
Підставами для відмови у видачі (продовженні строку дії) погодження є:
подання неповного пакета документів, необхідних для одержання погодження чи продовження строку його дії, згідно із встановленим Кабінетом Міністрів України вичерпним переліком;
виявлення у поданих документах недостовірних відомостей;
наявність рішення регіонального дозвільного органу про видачу погодження іншому розповсюджувачу зовнішньої реклами за попередньо поданою ним у встановленому порядку заявою;
проведення реконструкції або розширення автомобільної дороги згідно затверджених Кабінетом Міністрів України програм розвитку дорожнього господарства;
не відповідність вимогам цього Закону;
відсутність оплати за видачу (продовження строку дії) погодження.
Перелік підстав для відмови у видачі (продовженні строку дії) погодження є вичерпним. Письмове повідомлення регіонального дозвільного органу про відмову у видачі (продовженні строку дії) погодження (із зазначенням передбачених цим Законом підстав) надається заявнику державним адміністратором особисто або надсилається поштовим відправленням з описом вкладення протягом десяти робочих днів з дня прийняття (винесення) регіональним дозвільним органом рішення про таку відмову.
Погодження підлягає переоформленню у разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду.
Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, звертається до регіонального дозвільного органу із заявою про переоформлення погодження протягом п’яти робочих днів з дня виникнення такого права. До заяви додається погодження, що підлягає переоформленню.
У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів регіональний дозвільний орган протягом двох робочих днів з дня одержання заяви вносить у погодження відповідні зміни в порядку встановленому Кабінетом Міністрів України. Перелік підстав для переоформлення погодження є вичерпним.
У разі виникнення потреби у зміні конструкції рекламного засобу тощо, регіональним дозвільним органом вносяться зміни у погодження за заявою розповсюджувача зовнішньої реклами та у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України.
Підставами для анулювання погодження є:
встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;
звернення розповсюджувача зовнішньої реклами із заявою про анулювання погодження;
припинення юридичної особи (ліквідація) чи підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця;
порушення порядку переоформлення погодження;
відсутність оплати за видачу (продовження строку дії) погодження.
Перелік підстав для анулювання погодження є вичерпним. Дія погодження припиняється за заявою розповсюджувача зовнішньої реклами з дня прийняття (винесення) регіональним дозвільним органом рішення про його анулювання, з інших підстав - через десять робочих днів з дня прийняття (винесення) такого рішення. Рішення про анулювання погодження видається особисто або надсилається розповсюджувачу зовнішньої реклами поштовим відправленням з описом вкладення протягом трьох робочих днів з дня його прийняття (винесення)".
 
Враховано частково в підпункті "б" підпункту 5 пункту 1 Розділу І остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом  б) після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
"2. Розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування, зокрема на землях дорожнього господарства, здійснюється у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, та з дотриманням таких спеціальних умов:
розміщення попередньо узгоджується з власниками автомобільних доріг загального користування або уповноваженими ними органами (особами) та відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху;
розміщення здійснюється на підставі погоджень, які видаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальними органами (далі – регіональні дозвільні органи). Регіональні дозвільні органи не вправі подавати заяву та отримувати погодження. Під час надання погоджень втручання у форму та зміст зовнішньої реклами забороняється.
Рішення про видачу (продовження строку дії) погоджень чи про відмову у видачі (продовженні строку дії) погоджень, видачу дублікатів та анулювання погоджень приймається (виноситься) регіональними дозвільними органами протягом 30 днів з дня одержання відповідної заяви від розповсюджувача зовнішньої реклами чи встановлення факту, передбаченого цим Законом.
Видача (продовження строку дії) погоджень здійснюється на платній основі. Плата за видачу (продовження строку дії) погоджень в установленому Кабінетом Міністрів України розмірі зараховується до Державного бюджету України. Плата за переоформлення, видачу дублікатів та анулювання погоджень не справляється.
Погодження видаються та продовжуються строком на сім років.
Рішення про відмову у видачі (продовженні строку дії) погодження повинно містити обґрунтування із зазначенням передбачених цим Законом підстав.
Підставою для відмови у видачі (продовженні строку дії) погодження є:
подання заявником неповного пакета документів, необхідних для одержання погодження чи продовження строку його дії, згідно із встановленим Кабінетом Міністрів України вичерпним переліком;
виявлення в документах, поданих заявником, недостовірних відомостей;
наявність рішення регіонального дозвільного органу про видачу погодження іншому розповсюджувачу зовнішньої реклами за попередньо поданою ним у встановленому порядку заявою;
проведення реконструкції або розширення автомобільної дороги згідно із затвердженими Кабінетом Міністрів України програмами розвитку дорожнього господарства;
невідповідність вимогам цього Закону;
відсутність оплати за видачу (продовження строку дії) погодження.
Перелік підстав для відмови у видачі (продовженні строку дії) погодження є вичерпним. Письмове повідомлення регіонального дозвільного органу про відмову у видачі (продовженні строку дії) погодження із зазначенням передбачених цим Законом підстав надається заявнику державним адміністратором особисто або надсилається поштовим відправленням з описом вкладення протягом десяти робочих днів з дня прийняття (винесення) регіональним дозвільним органом рішення про таку відмову.
Погодження підлягає переоформленню у разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду.
Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, звертається до регіонального дозвільного органу із заявою про переоформлення погодження протягом п’яти робочих днів з дня виникнення такого права. До заяви додається погодження, що підлягає переоформленню.
У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів регіональний дозвільний орган протягом двох робочих днів з дня одержання заяви вносить до погодження відповідні зміни в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Перелік підстав для переоформлення погодження є вичерпним.
У разі виникнення потреби у зміні конструкції рекламного засобу тощо регіональним дозвільним органом до погодження вносяться зміни за заявою розповсюджувача зовнішньої реклами та у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Підставою для анулювання погодження є:
встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;
звернення розповсюджувача зовнішньої реклами із заявою про анулювання дозволу;
припинення (ліквідація) юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця;
порушення порядку переоформлення погодження;
відсутність оплати за видачу (продовження строку дії) погодження.
Перелік підстав для анулювання погодження є вичерпним. Дія погодження припиняється за заявою розповсюджувача зовнішньої реклами з дня прийняття (винесення) регіональним дозвільним органом рішення про його анулювання, з інших підстав - через десять робочих днів з дня прийняття (винесення) такого рішення. Рішення про анулювання погодження видається особисто або надсилається розповсюджувачу зовнішньої реклами поштовим відправленням з описом вкладення протягом трьох робочих днів з дня його прийняття (винесення)".
 
    -50- Ступак І.І.
Абзаци тридцять п’ятий та тридцять шостий пункту 5 Розділу І проекту виключити.
 
Відхилено    
54. "2. Розміщення зовнішньої реклами на територіях та об’єктах поза межами населених пунктів вздовж автомобільних доріг загального користування провадиться за згодою органів державного управління автомобільними дорогами загального користування та за погодженням із державними органами з безпеки дорожнього руху відповідно до вимог цього Закону, Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України".
 
      
55. У зв’язку з цим частини другу - п’яту вважати відповідно частинами третьою - шостою;
 
   У зв’язку з цим частини другу - п’яту вважати відповідно частинами третьою - шостою;
 
56. частину другу доповнити абзацами восьмим та дев’ятим у такій редакції:
 
-51- Кондратюк О.К.
Абзаци тридцять восьмий-сороковий пункту 5 Розділу І проекту (які містять нові вимоги щодо розміщення зовнішньої реклами) замінити новими абзацами такого змісту:
"частину другу доповнити новими абзацами у такій редакції:
розміщуватись із забезпеченням вільного огляду зовнішньої реклами та не перешкоджати сприйняттю технічних засобів організації дорожнього руху;
розміщуватись вздовж проїжджої частини вулиць і доріг на відстані не менше ніж 75 метрів від встановленої зовнішньої реклами, а у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування - на відстані не менше ніж 1000 метрів;
не повинна розміщуватись на мостах, опорах дорожніх знаків, світлофорного обладнання та на ділянках і місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод визначених згідно вимог галузевого стандарту України та позначених відповідними дорожніми знаками;
не може розташовуватись на житлових та не житлових будинках і спорудах із закриттям віконних отворів (окрім будинків та споруд, що будуються чи реконструюються та промислових будівель), на опорах вуличного освітлення та ближче ніж за 100 метрів від залізничних переїздів".
 
Враховано частково в підпункті "в" підпункту 5 пункту 1 Розділу І остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом  в) у частині третій:
абзац п’ятий викласти в такій редакції:
"на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується уздовж проїжджої частини автомобільних доріг, за вимогою відповідного підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, наноситься вертикальна дорожня розмітка світлоповертаючими матеріалами заввишки до 2 метрів від поверхні землі";
доповнити абзацами восьмим-одинадцятим такого змісту:
"розміщуватись із забезпеченням вільного огляду зовнішньої реклами та не перешкоджати сприйняттю технічних засобів організації дорожнього руху;
розміщуватись уздовж проїжджої частини вулиць і доріг на відстані не менш як 75 метрів від встановленої зовнішньої реклами, а у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування - на відстані не менш як 1000 метрів;
не повинна розміщуватись на мостах, опорах дорожніх знаків, світлофорного обладнання, на ділянках і місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод, визначених згідно з вимогами галузевого стандарту України та позначених відповідними дорожніми знаками;
не може розташовуватись на житлових та нежитлових будинках і спорудах із закриттям віконних отворів (крім будинків та споруд, що будуються чи реконструюються, та промислових будівель) та ближче ніж за 100 метрів від залізничних переїздів";
 
    -52- Баграєв М.Г.
Абзац тридцять восьмий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"у частині другій статті:";
 
Враховано    
57. "відстань між опорами наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж автомобільних доріг загального користування не може бути менше ніж 100 метрів;
 
-53- Баграєв М.Г.
Абзац тридцять дев’ятий пункту 5 Розділу І проекту викласти у такій редакції:
"доповнити новим абзацом такого змісту:
"розміщуватись вздовж проїжджої частини вулиць і доріг на відстані не менше ніж 50 метрів від встановленої зовнішньої реклами, а у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування - на відстані не менше ніж 500 метрів;"
 
Враховано редакційно у пункті 2 Розділу ІІ остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом     
58. зовнішня реклама на сітчастому носії у формі банеру чи панно може розміщуватись як тимчасова тільки на поверхнях будинків та споруд, що будуються чи реконструюються, та на термін проведення цих робіт".
 
-54- Баграєв М.Г.
Абзац сороковий пункту 5 Розділу І проекту замінити абзацами такого змісту:
"абзац п’ятий викласти у такій редакції:
"на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини автомобільних доріг, за вимогою Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України, наноситься вертикальна дорожня розмітка світлоповертаючими матеріалами заввишки до 2 метрів від поверхні землі".
 
Враховано частково в абзаці третьому підпункту "в" підпункту 5 пункту 1 Розділу І остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом     
59. 6) у статтю 20 доповнити новою частиною такого змісту:
 
   6) статтю 20 доповнити частиною шостою такого змісту:
 
60. "Забороняється розміщення реклами на обкладинках та/або внутрішніх сторінках шкільних зошитів, щоденників, підручників та посібників, які призначені для використання у загальноосвітніх навчальних закладах";
 
   "6. Забороняється розміщення реклами на обкладинках та/або внутрішніх сторінках шкільних зошитів, щоденників, підручників та посібників, призначених для використання у загальноосвітніх навчальних закладах";
 
61. 7) у статті 21 абзац четвертий частини четвертої викласти у такій редакції:
 
-55- Баграєв М.Г.
Пункт 7 Розділу І проекту вилучити.
 
Враховано      
62. "рекомендацію щодо обов'язкового ознайомлення з інструкцією до застосування, що додається до лікарських засобів та інформацією про наявність протипоказань до застосування лікарського засобу";
 
      
63. 8) у статті 26:
 
-56- Ступак І.І.
Пункт 8 розділу І законопроекту доповнити текстом такого змісту:
"Доповнити статтю 26 новою частиною третьою такого змісту:
"3. Відповідний контроль за розміщенням зовнішньої реклами на відповідних територіях здійснюють також органи місцевого самоврядування та уповноважені ними особи.".
 
Відхилено      
64. абзац другий частини другої викласти у такій редакції:
 
-57- Баграєв М.Г.
Абзаци другий та третій пункту 8 Розділу І проекту вилучити.
 
Враховано      
65. "Органи державної влади зобов'язані повідомляти рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами про розгляд справ про порушення ними законодавства про рекламу не пізніш як за три робочі дні до такого розгляду"
 
-58- Продан О.П.
У абзаці третьому пункту 8 Розділу І проекту слова "не пізніш як за три робочі дні до такого розгляду." замінити словами "не менше ніж за п'ять робочих днів до дати розгляду справи та зобов'язані надавати копію протоколу засідання та копію рішення за наслідками розгляду питання про порушення рекламодавцями, виробниками та розповсюджувачами реклами вимог цього Закону.
 
Відхилено      
66. доповнити частину другу новим абзацом такого змісту:
 
   7) частину другу статті 26 доповнити абзацом дев’ятим такого змісту:
 
67. "Відповідні органи державної влади зобов’язані надавати копію протоколу засідання та копію рішення за наслідками розгляду питання про порушення рекламодавцями, виробниками та розповсюджувачами реклами вимог цього Закону".
 
-59- Кондратюк О.К.
У абзаці п’ятому пункту 8 Розділу І проекту слова "цього Закону" замінити словами "законодавства про рекламу".
 
Враховано   "Відповідні органи державної влади зобов’язані надавати копію протоколу засідання та копію рішення за результатами розгляду питання про порушення рекламодавцями, виробниками та розповсюджувачами реклами вимог законодавства про рекламу".
2. Статтю 38 Закону України "Про автомобільні дороги" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 51, ст. 556) викласти в такій редакції:
"Стаття 38. Розміщення рекламоносіїв на автомобільних дорогах
Відносини, що виникають під час розміщення рекламоносіїв у межах смуги відведення автомобільних доріг, регулюються Законом України "Про рекламу".
3. Графу "Назва документа дозвільного характеру" пункту 110 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 47, ст. 532), викласти в такій редакції:
"110. Погодження на розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування".
 
68. ІІ. Прикінцеві положення
 
-60- Кондратюк О.К.
Розділ ІІ проекту викласти у такій редакції:
"ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім абзацу сорокового пункту 5 розділу Іцього Закону, який набирає чинності з 1 січня 2016 року.
Встановити, що через шість місяців з дня набрання чинності цим Законом до 31 грудня 2015 року включно зовнішня реклама має розміщуватись уздовж проїжджої частини вулиць і доріг на відстані не менш як 50 метрів від встановленої зовнішньої реклами, а у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування - на відстані не менш як 500 метрів.
Встановити мораторій на видачу нових документів дозвільного характеру на розміщення зовнішньої реклами до 1 січня 2016 року.
2. До приведення законодавства України у відповідність із цим Законом акти законодавства застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
3. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1) у Законі України "Про автомобільні дороги" (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, № 51, ст.556) статтю 38 викласти у такій редакції:
"Стаття 38. Розміщення рекламоносіїв на автомобільних дорогах.
Відносини, які виникають під час розміщення рекламоносіїв у межах смуги відведення автомобільних доріг, регулюються Законом України "Про рекламу".
2) Пункт 110 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, № 47, ст.532), викласти у такій редакції:
"110. Погодження на розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування".
4. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону".
 
Враховано частково у пунктах 2, 3 Розділу І та в Розділу ІІ остаточної редакції законопроекту, запропонованої головним комітетом  ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім абзацу шостого підпункту в) підпункту 5 пункту 1 розділу Іцього Закону, який набирає чинності з 1 січня 2016 року.
2. Встановити, що через шість місяців з дня набрання чинності цим Законом до 31 грудня 2015 року включно зовнішня реклама має розміщуватись уздовж проїжджої частини вулиць і доріг на відстані не менш як 50 метрів від встановленої зовнішньої реклами, а у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування - на відстані не менш як 500 метрів.
3. Встановити мораторій на видачу нових документів дозвільного характеру на розміщення зовнішньої реклами до 1 січня 2016 року.
4. До приведення законодавства України у відповідність із цим Законом акти законодавства застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
5. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
 
69. 1. Цей закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
      
70. 2. Кабінету Міністрів України, центральним та місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.