Кількість абзаців - 23 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законів України щодо видачі дозволу на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ПРОЕКТ
 
   ПРОЕКТ
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про внесення змін до деяких законів України щодо видачі дозволу на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця
 
   Про внесення змін до деяких законів України щодо видачі дозволу на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до таких законів України:
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
 
5. 1. Доповнити Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затверджений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 47, ст. 532; 2012 р., № 17, ст. 155; 2013 р., № 2, ст. 10, № 8, ст. 75, № 15, ст. 105), пунктом 154 такого змісту:
 
-1- Продан О.П.
Пункт 1 розділу І законопроекту виключити.
 
Відхилено міни вносяться у зв’язку з прийняттям Закону України «Про зайнятість населення» З відхиленням цієї норми втрачається суть законопроекту.  1. Доповнити Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затверджений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 47, ст. 532 із наступними змінами), пунктом 154 такого змісту:
 
    -2- Фабрикант С.С.
У частині першій розділу І Відомості Верховної Ради України викласти у такій редакції:
« (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 47, ст. 532 із наступними змінами)»
 
Враховано    
6. «154.Дозвіл на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця Закон України «Про зайнятість населення».
 
-3- Розенко П.В.
В частині 1 розділу І у таблиці перед словом «працівників додати слово «іноземних»:
«154Дозвіл на наймання іноземних працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця Закон України «Про зайнятість населення»
 
Відхилено итання видачі дозволів роботодавцю на застосування праці іноземця або особи без громадянства регулюються статтею 42 Закону України «Про зайнятість населення», а не статтею 39 цього ж Закону. Крім того, дозвіл роботодавцю на застосування праці іноземця видається конкретному роботодавцю, на відповідну посаду та не може застосовуватися (використовуватися) в іншого роботодавця.  «154.Дозвіл на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця Закон України «Про зайнятість населення».
 
7. 2. Частину першу статті 39 Закону України від 5 липня 2012 року № 5067-VІ «Про зайнятість населення» після абзацу першого доповнити новими абзацами такого змісту:
 
-4- Лук'янчук Р.В.
Доповнити абзац 1 частини 1 статті 39 реченням наступного змісту:
«Ця норма поширюється виключно на суб'єктів господарювання, основним видом діяльності яких є діяльність із працевлаштування».
Обґрунтування:
Поправка є дослівним повторенням висловлення заступника директора Департаменту праці та зайнятості Міністерства соціальної політики України Олега Прутенка під час Українського аутсорсингового форуму 13.09.2013 р. Схвалення цієї поправки чітко зафіксує, що ІТ-компанії, які займаються аутсорсингом, дозволи отримувати не повинні.
 
Відхилено скільки ця стаття регулює питання видачі дозволів саме суб’єктів господарювання, які наймають працівників для подальшого виконання ними роботи в іншого роботодавця. Крім того, дана пропозиція відхилена, оскільки не узгоджується із вимогами частини першої статті 116 Регламенту Верховної Ради України, яка встановлює, що пропозиції та поправки до законопроекту, який готується до другого читання, можуть вноситися лише до того тексту законопроекту (статей, їх частин, пунктів, речень), який прийнятий Верховною Радою за основу.  2. Абзац другий частини першої статті 39 Закону України «Про зайнятість населення» (Відомості Верховної Ради України, 2013 р., № 24, ст. 243) замінити шістнадцятьма абзацами такого змісту:
«Порядок видачі дозволу на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця (далі – дозвіл), відмови в його видачі, анулювання, переоформлення, видачі дубліката дозволу встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Видача дозволу або відмова в його видачі, анулювання, переоформлення, видача дубліката дозволу здійснюються з дотриманням вимог, встановлених Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.
 
    -5- Продан О.П.
Абзац 1 пункту 2 розділу І законопроекту замінити абзацами наступного змісту:
"1. В частині першій статті 39 Закону України від 5 липня 2012 року № 5067- VІ "Про зайнятість населення":
1) в абзаці першому слова "які наймають працівників" замінити словами "які наймають працівників-іноземців та/або осіб без громадянства в Україні";
2) після абзацу першого доповнити новими абзацами такого змісту:".
 
Відхилено итання видачі дозволів роботодавцю на застосування праці іноземця або особи без громадянства регулюються статтею 42 Закону України «Про зайнятість населення», а не статтею 39 цього ж Закону. Крім того, дозвіл роботодавцю на застосування праці іноземця видається конкретному роботодавцю, на відповідну посаду та не може застосовуватися (використовуватися) в іншого роботодавця.   
    -6- Фабрикант С.С.
Абзац перший частини другої розділу І законопроекту замінити трьома абзацами такого змісту:
«2. Абзац другий частини першої статті 39 Закону України «Про зайнятість населення» (Відомості Верховної Ради України, 2013 р., № 24, ст. 243) замінити шістнадцятьма абзацами такого змісту:
«Порядок видачі дозволу на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця (далі – дозвіл), відмови в його видачі, анулювання, переоформлення, видачі дубліката дозволу встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Видача дозволу або відмова в його видачі, анулювання, переоформлення, видача дубліката дозволу здійснюються з дотриманням вимог, встановлених Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.
 
Враховано    
8. «Дозвіл на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця видається на необмежений строк.
 
-7- Розенко П.В.
В частині 2 розділу ІІ перед словом «працівників» додати слово «іноземних».
 
Відхилено итання видачі дозволів роботодавцю на застосування праці іноземця або особи без громадянства регулюються статтею 42 Закону України «Про зайнятість населення», а не статтею 39 цього ж Закону. Крім того, дозвіл роботодавцю на застосування праці іноземця видається конкретному роботодавцю, на відповідну посаду та не може застосовуватися (використовуватися) в іншого роботодавця.  Дозвіл видається без обмеження строку його дії.
 
    -8- Продан О.П.
В абзаці 2 пункту 2 розділу І законопроекту:
слова "Дозвіл на наймання працівників" замінити словами "Дозвіл на наймання працівників-іноземців та/або осіб без громадянства в Україні".
 
Відхилено итання видачі дозволів роботодавцю на застосування праці іноземця або особи без громадянства регулюються статтею 42 Закону України «Про зайнятість населення», а не статтею 39 цього ж Закону. Крім того, дозвіл роботодавцю на застосування праці іноземця видається конкретному роботодавцю, на відповідну посаду та не може застосовуватися (використовуватися) в іншого роботодавця.   
    -9- Фабрикант С.С.
Абзац другий частини другої розділу І законопроекту викласти у наступній редакції:
«Дозвіл видається без обмеження строку його дії.»
 
Враховано    
9. Видача, переоформлення, анулювання дозволу, а також видача його дубліката здійснюються на безоплатній основі.
 
-10- Продан О.П.
В абзаці 3 пункту 2 розділу І законопроекту:
слова "на безоплатній основі" замінити словами "у відповідності до статті 39 цього Закону".
 
Відхилено Правка не врахована оскільки, суть даної частини полягає у встановлені безоплатності видачі відповідного дозволу, і крім того, тільки цією статтею регулюються питання видачі, переоформлення, анулювання дозволу, а також видача його дубліката. Тому, відповідні посилання на статтю 39 цього ж Закону, є недоцільними.  Видача, анулювання, переоформлення, видача дубліката дозволу здійснюються на безоплатній основі.
 
10. Рішення про видачу дозволу або відмову у його видачі приймається протягом 10 робочих днів з дня одержання центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, документів, необхідних для видачі дозволу.
 
-11- Гержов Ю.І.
У пункті 3 частини 2 статті 39 Закону України «Про зайнятість населення» після слів: «необхідних для видачі дозволу.», доповнити наступним реченням: «та надсилається повідомлення про прийняте рішення в письмовій формі протягом п'яти робочих днів з дати його прийняття, а у разі відмови з її обґрунтуванням.»
 
Враховано редакційно   Рішення про видачу дозволу або відмову в його видачі приймається протягом 10 робочих днів з дня одержання центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, документів, необхідних для одержання дозволу. Повідомлення про прийняте рішення надсилається в письмовій формі протягом п'яти робочих днів з дня прийняття рішення, у разі відмови у видачі дозволу - з відповідним обґрунтуванням.
Перелік документів, необхідних для одержання дозволу, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
    -12- Лук'янчук Р.В.
Доповнити абзац 4 частини 1 статті 39 реченням наступного змісту: «Перелік таких документів встановлюється Кабінетом Міністрів України»
 
Враховано редакційно    
    -13- Фабрикант С.С.
Абзац четвертий частини першої розділу І законопроекту замінити двома абзацами такого змісту:
«Рішення про видачу дозволу або відмову у його видачі приймається протягом 10 робочих днів з дня одержання центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, документів, необхідних для одержання дозволу. Повідомлення про прийняте рішення надсилається в письмовій формі протягом п'яти робочих днів з дня прийняття рішення, у разі відмови у видачі дозволу - з відповідним обґрунтуванням.
Перелік документів, необхідних для одержання дозволу, встановлюється Кабінетом Міністрів України.»
 
Враховано    
11. Підставами для відмови у видачі дозволу є:
 
   Підставою для відмови у видачі дозволу є:
 
12. подання суб’єктом господарювання неповного комплекту документів, необхідних для видачі дозволу;
 
-14- Фабрикант С.С.
Абзац шостий частини першої розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
«подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу;»
 
Враховано   подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу;
 
13. виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;
 
-15- Лук'янчук Р.В.
Доповнити пункт частини 1 статті 39 щодо недостовірних відомостей реченням наступного змісту: «Критерії віднесення цих відомостей до недостовірних встановлюються Кабінетом Міністрів України».
Обґрунтування:
В протилежному випадку виникає можливість довільного тлумачення цієї норми чиновниками, що, у свою чергу, тягне за собою корупційні ризики».
 
Відхилено Пропозиція не врахована оскільки дана частина визначає саме критерії відмови у видачі дозволу, а не прописує їх інструкції.  виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;
 
14. установлення факту наявності у суб’єкта господарювання заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, несплачених штрафів за порушення вимог цього Закону.
 
-16- Продан О.П.
Абзац 8 пункту 2 розділу І законопроекту виключити.
 
Відхилено иключення цієї норми є недоцільною, оскільки вона захищає права найманих працівників.  встановлення факту наявності у суб’єкта господарювання заборгованості з виплати заробітної плати, заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, несплачених штрафів за порушення вимог цього Закону.
 
    -17- Цибенко П.С.
Абзац четвертий пункту четвертого частини другої законопроекту після слів «установлення факту наявності у суб’єкта господарювання» доповнити словами «заборгованості із виплати заробітної плати,».
 
Враховано    
    -18- Лук'янчук Р.В.
Доповнити частину 1 статті 39 (після переліку підстав для відмови у видачі дозволу) абзацом наступного змісту: «Рішення про відмову у видачі дозволу може бути оскаржене до суду».
 
Відхилено скільки дана норма врегульована частиною сьомою статті 4-1 та статтею 10 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Крім того, відмови у видачі документа дозвільного характеру за підставами, не передбаченими законами, не допускаються   
15. Підставами для анулювання дозволу є:
 
   Підставою для анулювання дозволу є:
 
16. звернення суб’єкта господарювання із заявою про анулювання дозволу;
 
-19- Пишний А.Г.
Абзац 10, частини другої розділу першого законопроекту, після слів «звернення суб'єкта господарювання...» доповнити словами - « - власника дозволу»
 
Відхилено Поняття «власник дозволу» відсутнє в законодавстві України  звернення суб’єкта господарювання із заявою про анулювання дозволу;
 
17. припинення діяльності суб’єкта господарювання (злиття, приєднання, поділ, перетворення або ліквідація), якщо інше не передбачено законом;
 
-20- Пишний А.Г.
Абзац 11, частини другої розділу першого законопроекту, після слів «припинення діяльності суб'єкта господарювання...» доповнити словами - « - власника дозволу»
 
Відхилено оняття «власник дозволу» відсутнє в законодавстві України  припинення діяльності суб’єкта господарювання – юридичної особи (злиття, приєднання, поділ, перетворення або ліквідація), якщо інше не передбачено законом;
припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
 
    -21- Фабрикант С.С.
Абзац одинадцятий частини першої розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
«припинення діяльності суб’єкта господарювання – юридичної особи (злиття, приєднання, поділ, перетворення або ліквідація), якщо інше не передбачено законом;»
 
Враховано    
    -22- Фабрикант С.С.
Частину першу розділу І законопроекту після абзацу одинадцятого доповнити новим абзацом такого змісту:
«припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;»
 
Враховано    
18. виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;
 
-23- Продан О.П.
Абзац 12 пункту 2 розділу І законопроекту виключити.
 
Відхилено адані документи для оформлення дозволу повинні відповідати дійсності.  виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей;
 
    -24- Лук'янчук Р.В.
Доповнити пункт частини 1 статті 39 щодо недостовірних відомостей реченням наступного змісту: «Критерії віднесення цих відомостей до недостовірних встановлюються Кабінетом Міністрів України». Обґрунтування: В протилежному випадку виникає можливість довільного тлумачення цієї норми чиновниками, що, у свою чергу, тягне за собою корупційні ризики».
 
Відхилено Пропозиція не врахована оскільки дана частина визначає саме критерії відмови у видачі дозволу, а не прописує їх інструкції.   
    -25- Пишний А.Г.
Абзац 12, частини другої розділу першого законопроекту, після слів «виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання...» доповнити словами - « - власника дозволу»
 
Відхилено Поняття «власник дозволу» відсутнє в законодавстві України   
19. установлення факту порушення суб’єктом господарювання вимог цієї статті.
 
-26- Продан О.П.
В абзаці 13 пункту 2 розділу І законопроекту:
слова "цієї статті" замінити словом "Закону".
 
Відхилено ана правка є недоцільною, оскільки тільки ця стаття регулює питання видачі дозволів саме суб’єктів господарювання, які наймають працівників для подальшого виконання ними роботи в іншого роботодавця. Крім того, і разі врахування цієї правки можна буде анулювати дозвіл за порушення будь-якої норми Закону України «Про зайнятість населення», навіть тієї, що не відноситься до суб’єктів господарювання, які наймають працівників для подальшого виконання ними роботи в іншого роботодавця  встановлення факту порушення суб’єктом господарювання вимог цієї статті».
 
    -27- Лук'янчук Р.В.
Доповнити частину 1 статті 39 (після переліку підстав для анулювання дозволу) абзацом наступного змісту: «Анулювання дозволу може бути оскаржене до суду».
 
Відхилено скільки дана норма врегульована частиною сьомою статті 4-1 та статтею 10 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Крім того, не анулювання дозволу може бути оскаржено, а рішення щодо анулювання.   
    -28- Пишний А.Г.
Абзац 13, частини другої розділу першого законопроекту, після слів «установлення факту порушення суб'єктом господарювання...» доповнити словами - « - власника дозволу»
 
Відхилено Поняття «власник дозволу» відсутнє в законодавстві України   
20. Переоформлення дозволу та видача його дубліката здійснюються на підставах, визначених статтею 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.».
 
-29- Слюз Т.Я.
- абзац шостий «Переоформлення дозволу та видача його дубліката здійснюються на підставах, визначених статтею 41 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» вилучити;
 
Враховано ідсутня необхідність дублювання норм встановлених Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Крім того, зазначений Закон встановлює, що спеціальними законами встановлюються інші підстави видачі дозволу або відмова в його видачі, анулювання, переоформлення, видача дубліката дозволу.     
    -30- Шатворян В.Г.
У пункті 2 Розділу І абзац чотирнадцятий замінити абзацами такого змісту:
"Підставами для переоформлення дозволу є:
зміна найменування суб'єкта господарювання;
зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання.
Підставами для видачі дубліката дозволу є:
втрата дозволу;
пошкодження дозволу.".
Обґрунтування:
Пропонується врахувати слушні зауваження Головного науково-експертного управління Верховної Ради України щодо необхідності закріплення в законопроекті підстав для переоформлення дозволу на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця та видачі його дубліката. Оскільки, чинною редакцією статті 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" передбачено, що вичерпний перелік підстав для відмови у видачі, переоформлення, видачі дубліката, анулювання документів дозвільного характеру встановлюється виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, врахування зазначеної пропозиції усуне суперечності між нормами загального і спеціального закону.
 
Відхилено Відсутня необхідність дублювання норм встановлених Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Крім того, зазначений Закон встановлює, що спеціальними законами встановлюються інші підстави видачі дозволу або відмова в його видачі, анулювання, переоформлення, видача дубліката дозволу.   
    -31- Гержов Ю.І.
Частину другу статті 39 доповнити абзацом наступного змісту: «Рішення про відмову у видачі дозволу на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця, або його анулювання може бути оскаржене суб'єктом господарювання у встановленому законодавством порядку.»
 
Відхилено скільки дана норма врегульована частиною сьомою статті 4-1 та статтею 10 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».   
    -32- Продан О.П.
В абзаці 14 пункту 2 розділу І законопроекту:
слова "Переоформлення дозволу" замінити словами "Видача, переоформлення дозволу".
 
Враховано частково 1 у абзаці третьому частини першої розділу І законопроекту.   
    -33- Канівець О.Л.
Пропоную абзац тринадцятий, частини першої статті 39 Закону України «Про зайнятість населення» викласти у такій редакції:
«Підставами для переоформлення документа дозвільного характеру є:
зміна найменування суб'єкта господарювання - юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи - підприємця;
зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання.
Підставами для видачі дубліката документа дозвільного характеру є:
втрата документа дозвільного характеру;
пошкодження документа дозвільного характеру.»
 
Відхилено Оскільки, положеннями Закону України «Про зайнятість населення» вже встановлено, що суб'єкт господарювання, який надає послуги з посередництва у працевлаштуванні, - це зареєстрована в установленому законом порядку юридична особа, яка провадить господарську діяльність, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, а також фізична особа - підприємець, що надають послуги з посередництва у працевлаштуванні в Україні та/або за кордоном відповідно до цього Закону та інших актів законодавства   
    -34- Пишний А.Г.
Після абзацу 13, частини другої розділу першого законопроекту, доповнити абзацами такого змісту:
Підставами для переоформлення дозволу є:
зміна найменування суб'єкта господарювання - юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи - підприємця - власника дозволу;
зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання або місця проживання фізичної особи - підприємця - власника дозволу;
реорганізація суб'єкта господарювання - юридичної особи - власника дозволу шляхом зміни організаційно-правової форми (перетворення), злиття, приєднання, поділу, виділу. У цьому разі дозвіл переоформлюється на правонаступника попереднього власника дозволу.
Підставами для видачі дубліката дозволу є: втрата дозволу; пошкодження бланка дозволу.
Порядок видачі дозволу, його переоформлення та видачі дубліката або відмови в його видачі, переоформленні, видачі дубліката та анулювання здійснюються у відповідності до вимог, визначених статтею 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Рішення дозвільного органу про відмову у видачі дозволу або його анулювання може бути оскаржено в суді.
 
Відхилено Відсутня необхідність дублювання норм встановлених Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Крім того, зазначений Закон встановлює, що спеціальними законами встановлюються інші підстави видачі дозволу або відмова в його видачі, анулювання, переоформлення, видача дубліката дозволу.   
    -35- Пишний А.Г.
Абзац 14, частини другої розділу першого законопроекту, - виключити.
 
Враховано    
    -36- Слюз Т.Я.
- доповнити новими абзацами такого змісту:
«Рішення про відмову у видачі та анулювання дозволу може бути оскаржено у судовому порядку.
Підставами для переоформлення дозволу є: зміна найменування суб'єкта господарювання; зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання. У разі виникнення підстав для переоформлення дозволу суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом п'яти робочих днів з дня настання таких підстав подати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції заяву про переоформлення разом з дозволом, що підлягає переоформленню.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції протягом трьох робочих днів приймає рішення про переоформлення дозволу з урахуванням змін, зазначених у заяві про переоформлення та визнає недійсним дозвіл, що був переоформлений, з внесенням зазначених змін до відповідного реєстру.
Суб'єкт господарювання, який подав заяву та відповідні документи для переоформлення дозволу, провадить свою діяльність на підставі копії цієї заяви, зареєстрованої в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції. Не переоформлений у встановлений строк дозвіл є недійсним. Підставами для видачі дубліката дозволу є: втрата бланка дозволу; пошкодження бланка дозволу.
У разі втрати або пошкодження бланка дозволу суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом п'яти робочих днів з дня настання такої підстави подати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції заяву про видачу дубліката дозволу. Рішення про видачу дубліката дозволу та визнання недійсним дозволу, що був пошкоджений чи втрачений приймається протягом трьох робочих днів.
У разі якщо бланк дозволу є пошкодженим, суб'єкт господарювання, до заяви про видачу дубліката, додає непридатний для використання, бланк дозволу.
Суб'єкт господарювання, який подав заяву та відповідні документи для видачі дубліката дозволу, провадить свою діяльність на підставі копії цієї заяви, зареєстрованої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції».
 
Відхилено Відсутня необхідність дублювання норм встановлених Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Крім того, зазначений Закон встановлює, що спеціальними законами встановлюються інші підстави видачі дозволу або відмова в його видачі, анулювання, переоформлення, видача дубліката дозволу.   
21. У зв’язку з цим абзаци другий - восьмий вважати відповідно абзацами п’ятнадцятим - двадцять першим.
 
-37- Шатворян В.Г.
Доповнити новим абзацом такого змісту:
"Рішення з питань видачі дозволу на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця можуть бути оскаржені до суду.".
У зв'язку з цим абзац п'ятнадцятий викласти в такій редакції:
"У зв'язку з цим абзаци другий - восьмий вважати відповідно абзацами двадцять першим - двадцять шостим.".
Обґрунтування:
Зазначена пропозиція викликана необхідністю закріплення у законопроекті норми щодо права суб'єктів господарювання - роботодавців, які наймають працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця, оскаржувати рішення про відмову у видачі дозволу або його анулювання до суду.
 
Відхилено скільки за текстом закону абзаци стануть двадцять третім - двадцять дев’ятим.  У зв’язку з цим абзаци третій - восьмий вважати відповідно абзацами вісімнадцятим - двадцять третім.
 
    -38- Фабрикант С.С.
Останній абзац частини першої розділу І викласти у такій редакції:
«У зв’язку з цим абзаци третій - восьмий вважати відповідно абзацами вісімнадцятим - двадцять третім»
 
Враховано    
    -39- Продан О.П.
Після абзацу 15 пункту 2 розділу І законопроекту доповнити абзацами 16-18 такого змісту:
3) абзац п'ятнадцятий виключити;
4)в абзаці шістнадцятому після слів "які наймають працівників" замінити словами " які наймають працівників-іноземців та/або осіб без громадянства в Україні";
5) в абзаці сімнадцятому слова "застосування праці працівника;" замінити словами "застосування праці працівника-іноземця та/або особи без громадянства в Україні;".
 
Відхилено итання видачі дозволів роботодавцю на застосування праці іноземця або особи без громадянства регулюються статтею 42 Закону України «Про зайнятість населення», а не статтею 39 цього ж Закону. Крім того, дозвіл роботодавцю на застосування праці іноземця видається конкретному роботодавцю, на відповідну посаду та не може застосовуватися (використовуватися) в іншого роботодавця.   
    -40- Боярський Ю.І.
Останній абзац частини другої законопроекту викласти у такій редакції:
«У разі якщо у встановлений законом строк суб'єкту господарювання не видано або не направлено дозвіл або рішення про відмову у його видачі, то через десять робочих днів з дня закінчення встановленого строку для видачі або відмови у видачі дозволу суб'єкт господарювання має право проводити діяльність по найманню працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця.
Копія заяви (опису прийнятих документів) з відміткою про дату їх прийняття є підтвердженням подачі заяви та документів центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції.
Днем видачі документа дозвільного характеру вважається останній день строку розгляду заяви дозвільним органом, передбаченого законом."
У зв'язку з цим абзаци другий — восьмий вважати відповідно абзацами вісімнадцятим — двадцять четвертим.»
Обґрунтування:
Доповнення закону положеннями, що встановлюють принцип «мовчазної згоди» у процесі отримання дозволу витікають з положень п. 6 ст. 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»
 
Відхилено Правка не врахована, оскільки є інструкцією а не порядком щодо видачі, анулювання дозволу тощо.   
22. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

-41- Шатворян В.Г.
Розділ ІІ викласти в такій редакції:
"ІІ. Прикінцеві положення.
Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
Кабінету Міністрів України привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.".
Обґрунтування:
Зазначена пропозиція вноситься у зв'язку з тим, що положення Розділу ІІ проекту щодо визначення термінів набрання чинності цим законом (з дня, наступного за днем його опублікування) є юридично некоректними.
А також, враховуючи, що порядок видачі дозволу на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця встановлюється Кабінетом Міністрів України, необхідно в Розділі ІІ "Прикінцеві положення" закріпити обов'язок Кабінету Міністрів України привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
 
Відхилено скільки нормотворчо визначено, що закони набирають чинності з дня, наступного за днем його опублікування. Крім того, Кабінетом Міністрів України вже прийнято постанову про затвердження порядку видачі відповідних дозволів.  ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

    -42- Лук'янчук Р.В.
Викласти розділ ІІ законопроекту у наступній редакції: «Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2014 року».
Обґрунтування:
Невиконання вимог ст. 39 Закону «Про зайнятість населення» тягне за собою накладання штрафів на суб'єктів підприємницької діяльності. Таким чином, прийняття законопроекту № 2118а в поточній редакції, ймовірно, спричинить за собою ризик негайного застосування штрафних санкцій до суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність з найму працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця, просто на момент вступу такого закону в силу. Отже, необхідний певний перехідний період, щоб згадані суб'єкти привели свою діяльність у відповідність до нових норм закону.
 
Відхилено Правка не врахована, оскільки ЗУ «Про зайнятість населення» вже діє, а відповідні суб'єкт господарювання конче потребують внесення цих змін.