Кількість абзаців - 63 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про молоко та молочні продукти" та інших законодавчих актів щодо посилення заходів боротьби з фальсифікацією молочних продуктів (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ПРОЕКТ
 
   ПРОЕКТ
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до Закону України «Про молоко та молочні продукти» та інших законодавчих актів щодо посилення заходів боротьби з фальсифікацією молочних продуктів
 
   Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення заходів боротьби з фальсифікацією молочних продуктів
 
3.

 
-1- Блавацький М.В.
Назву законопроекту викласти в такій редакції:
«Про внесення змін до Закону України «Про молоко, молочні та молоковмісні продукти» щодо посилення заходів боротьби з фальсифікацією молочних продуктів»
 
Відхилено Чинне законодавство не містить Закону України «Про молоко, молочні продукти та молоковмісні продукти»     
4. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
5. І. Внести до Закону України «Про молоко та молочні продукти» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2004, N 47, ст.513 із змінами, внесеними згідно із Законами N 402-V ( 402-16)від 30.11.2006, ВВР, 2007, N 4, ст.37, N 2132-VІ (2132-17) від 15.04.2010, ВВР, 2010, N 21, ст.221), такі зміни:
У тексті Закону, окрім статей 1, 16, 23 Закону слова «молочна сировина та молочні продукти» в усіх відмінках замінити словами «молочна сировина, молочні продукти та молоковмісні продукти» у відповідному відмінку.
 
   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Законі України «Про молоко та молочні продукти» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 47, ст. 513; 2007 р., N 4, ст. 37; 2010 р., N 21, ст. 221, із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5462-VІ та від 5 вересня 2013 року № 442-УІІ):
 
6. 1) Статтю першу та п’яту викласти в нових редакціях:
 
   1) статті 1 та 5 викласти в такій редакції:
 
7. Стаття 1. Терміни та їх визначення
 
   «Стаття 1. Терміни та їх визначення
 
8. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
 
   У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
 
9. атестація - процедура оцінки відповідності вимогам нормативних документів санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного та технічного стану виробництва молока, молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів;
 
   атестація - процедура оцінювання відповідності вимогам нормативних документів санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного та технічного стану виробництва молока, молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів;
 
10. виробник молока та молочної сировини - юридична особа незалежно від форми власності, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, особисте селянське господарство, фізична особа, яка утримує корів, овець, кіз, буйволиць, кобил та виробляє молоко і молочну сировину;
 
   виробник молока та молочної сировини - юридична особа незалежно від форми власності, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, особисте селянське господарство, фізична особа, яка утримує корів, овець, кіз, буйволиць, кобил та виробляє молоко і молочну сировину;
 
11. маркування - інформація про молоко, молочну сировину, молочні продукти та молоковмісні продукти, нанесена на упаковку відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів;
 
   маркування - інформація про молоко, молочну сировину, молочні та молоковмісні продукти, нанесена на упаковку відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів;
 
12. молоко сире - продукт нормальної секреції молочних залоз однієї або декількох здорових корів, овець, кіз, буйволиць, кобил, температура якого не перевищує 40° С і який не піддавався будь-якій обробці (далі - молоко);
 
   молоко сире - продукт нормальної секреції молочних залоз однієї або декількох здорових корів, овець, кіз, буйволиць, кобил, температура якого не перевищує 40° С і який не піддавався будь-якій обробці (далі – молоко);
 
13. молочна сировина - молоко, яке піддавалося попередній фізичній обробці (фільтрації, охолодженню), а також будь-які молочні продукти, що містять виключно складові молока (молочний жир, молочний білок, лактозу) і можуть бути використані у виробництві іншої продукції;
 
   молочна сировина - молоко, яке піддавалося попередній фізичній обробці (фільтрації, охолодженню), а також будь-які молочні продукти, що містять виключно складові молока (молочний жир, молочний білок, лактозу) і можуть бути використані у виробництві іншої продукції;
 
14. молочні продукти - продукти, одержані з молока або молочної сировини, які можуть містити харчові добавки, необхідні для виробництва, за умови, що ці добавки ні частково, ні повністю не замінюють складових молока (молочний жир, молочний білок, лактозу);
 
   молочні продукти - продукти, одержані з молока або молочної сировини, які можуть містити харчові добавки, необхідні для виробництва, за умови, що ці добавки ні повністю, ні частково не замінюють складових молока (молочний жир, молочний білок, лактозу);
 
15. традиційні молочні продукти - масло, сири, а також кисломолочні продукти, вироблені із застосуванням заквасок на чистих культурах молочнокислих бактерій - ацидофілін, простокваша, ряжанка, сметана, сир кисломолочний; кефір - із застосуванням заквасок на кефірних грибках;
 
   традиційні молочні продукти - масло, сири, кисломолочні продукти, вироблені із застосуванням заквасок на чистих культурах молочнокислих бактерій - ацидофілін, простокваша, ряжанка, сметана, сир кисломолочний; кефір - із застосуванням заквасок на кефірних грибках;
 
16. молоковмісні продукти - харчові продукти, вироблені з молочної сировини та з сировини немолочного походження, яка повністю або частково замінює будь-яку складову молока (молочний жир, молочний білок, лактозу), а також з додаванням або без додавання харчових добавок
 
-2- Ляшко О.В.
У розділі І пункту 1)
Абзац одинадцятий викласти у такій редакції:
«молоковмісні продукти – харчові продукти, вироблені з молочної сировини та з сировини немолочного походження, яка повністю або частково замінює будь-яку складову молока (молочний жир, молочний білок, лактозу), а також з додаванням або без додавання харчових добавок, окрім пальмової чи кокосової олії»
 
Відхилено альмова та кокосова олія входить до складу більшості вироблених молоковмісних продуктів. У разі прийняття поправки такі продукти виявляться поза сферою регулювання чинного законодавства.  молоковмісні продукти - харчові продукти, вироблені з молочної сировини та з сировини немолочного походження, яка повністю або частково замінює будь-яку складову молока (молочний жир, молочний білок, лактозу), а також з додаванням або без додавання харчових добавок;
 
    -3- Лабазюк С.П.
у статті 1 поняття «молоковмісні продукти» та «узгоджувальна комісія» викласти у такій редакції:
«молоковмісні продукти – харчові продукти, вироблені з молочної сировини та жирів/сумішей жирів рослинного походження (масова часка становить не більше ніж 50 % від загального вмісту жиру), без зміни молочного білка, з використанням або без використання інгредієнтів та харчових добавок, які не замінюють складові молока (молочний жир, молочний білок, лактозу)»;
«узгоджувальна комісія – комісія, яка складається з рівної кількості представників від виробників молока, підприємств, організацій, які об’єднують переробні підприємства, організацій з представництва інтересів підприємств, що реалізують молочну продукцію, а також представників членів особистих селянських господарств, які є виробниками молока та молочної сировини»;
 
Враховано частково в частині встановлення заборони щодо заміни молочного білка і лактози в молочних продуктах.   
17. пакування - вміщення молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів у тару чи пакувальний матеріал;
 
   пакування - вміщення молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів у тару чи пакувальний матеріал;
 
18. переробне підприємство - підприємство, яке закуповує молоко та молочну сировину, має виробничі потужності та умови для переробки молочної сировини, виробляє молочні продукти та молоковмісні продукти, що відповідають вимогам безпечності та якості;
 
   переробне підприємство - підприємство, яке закуповує молоко і молочну сировину, має виробничі потужності та умови для переробки молочної сировини, виробляє молочні та молоковмісні продукти, що відповідають вимогам до безпеки та якості;
 
19. суб’єкт господарювання - юридична особа незалежно від форми власності, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, яка здійснює виробництво, переробку та реалізацію молока, молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів;
 
   суб’єкт господарювання - юридична особа незалежно від форми власності, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, яка здійснює виробництво, переробку та реалізацію молока, молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів;
 
20. узгоджувальна комісія - комісія, яка створюється з представників підприємств та організацій по виробництву молока, його переробці та реалізації молочної продукції.
 
   узгоджувальна комісія - комісія, що утворюється із представників підприємств та організацій з виробництва молока, його переробки та реалізації молочної продукції»;
 
21. Стаття 5. Вимоги до пакування і маркування молочної сировини та молочних продуктів
 
-4- Івахів С.П.
Назву статті 5 Закону України «Про молоко та молочні продукти» викласти в наступній редакції:
«Стаття 5. Вимоги до пакування і маркування, виробництва, реалізації молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів».
 
Враховано Уточнює назву статті відповідно до сфери регулювання.  «Стаття 5. Вимоги до пакування і маркування, виробництва і реалізації молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів
 
    -5- Благодир Ю.А.
Назву статті 5 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти в такій редакції:
«Стаття 5. Вимоги до пакування і маркування, виробництва молочної сировини, молочних продуктів».
 
Відхилено зв’язку з відхиленням поправки №16   
22. Тара та упаковка для молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів повинні бути виготовлені з матеріалів, дозволених для використання центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я.
 
-6- Благодир Ю.А.
Абзац перший статті 5 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти в наступній редакції:
«Тара та упаковка для молочної сировини та молочних продуктів повинні бути виготовлені з матеріалів, дозволених для використання центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я.».
 
Відхилено У зв’язку з відхиленням поправки №16  Тара та упаковка для молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів мають бути виготовлені з матеріалів, дозволених до використання центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.
 
23. Пакування та маркування молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів здійснюються відповідно до законодавства України.
 
-7- Благодир Ю.А.
Абзац другий статті 5 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» залишити в чинній редакції Закону.
 
Відхилено У зв’язку з відхиленням поправки №16  Пакування та маркування молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів здійснюються відповідно до законодавства України.
 
24. Не допускається використання назв молочних продуктів та традиційних молочних продуктів у власних назвах та назвах торговельних марок молоковмісних продуктів.
 
-8- Табалов А.О.
Стаття 5. Вимоги до пакування і маркування, виробництва молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів.
1.1. Виключити слова «та традиційних молочних продуктів» в абзаці:
Не допускається використання назв молочних продуктів та традиційних молочних продуктів у назвах та назвах торговельних марок молоковмісних продуктів.
 
Відхилено Основна мета закону забезпечити інформований вибір споживача, в тому числі за допомогою заборони використання назв традиційних продуктів для молоковмісних.  Не допускається використання назв молочних продуктів та традиційних молочних продуктів у власних назвах та назвах торговельних марок молоковмісних продуктів.
 
    -9- Благодир Ю.А.
Абзац третій статті 5 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» залишити в чинній редакції Закону.
 
Відхилено У зв’язку з відхиленням поправки №16   
25. На етикетці, упаковці та інших видах маркування під основною назвою молоковмісного продукту та знаком для товарів і послуг обов’язково повинен міститися текст наступного змісту: «Продукт із змінниками складових молока». Розмір такого тексту має бути не меншим ніж 80% від найбільшого розміру тексту основної назви такого продукту або знаку для товарів і послуг.
 
-10- Благодир Ю.А.
Абзац четвертий статті 5 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» вилучити.
 
Відхилено У зв’язку з відхиленням поправки №16  На етикетці, упаковці та інших видах маркування під основною назвою молоковмісного продукту та знаком для товарів і послуг обов’язково повинен розміщуватися текст такого змісту: «Продукт із замінниками складових молока». Розмір зазначеного тексту має бути не меншим за 80 відсотків найбільшого розміру тексту основної назви такого продукту або знаку для товарів і послуг.
 
26. Забороняється відокремлення процесу пакування молочних продуктів та молоковмісних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції (крім пакування масла, сиру, сухих молочних продуктів атестованими структурними підрозділами одного переробного підприємства або атестованими переробними підприємствами, що входять до складу одного об'єднання).
 
-11- Табалов А.О.
Виключити слова «структурними підрозділами одного переробного підприємства або атестованими переробними підприємствами, що входять до складу одного об'єднання» в абзаці:
Забороняється відокремлення процесу пакування молочних продуктів та молоковмісних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції (крім пакування масла, сиру, сухих молочних продуктів атестованими структурними підрозділами одного переробного підприємства або атестованими переробними підприємствами, що входять до складу одного об'єднання).
і викласти цей абзац в такій редакції:
Забороняється відокремлення процесу пакування молочних продуктів та молоковмісних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції (крім пакування масла, сиру, сухих молочних продуктів атестованими переробними підприємствами).
 
Відхилено Поправка дозволяє здійснювати пакування продукції посередникам і підприємствам торгівлі, які не несуть відповідальність за відповідність інформації на етикетці реальному складу товару, що створює передумови для масової фальсифікації молочних і молоковмісних продуктів.  Забороняється відокремлення процесу пакування молочних та молоковмісних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції (крім пакування масла, сиру, сухих молочних продуктів, спредів, сирних продуктів, сухих молоковмісних продуктів атестованими структурними підрозділами одного переробного підприємства або атестованими переробними підприємствами, що входять до складу одного об'єднання).
 
    -12- Лабазюк С.П.
в частині п’ятій статті 5 після слів «сухих молочних продуктів» доповнити словами «спредів, сирних продуктів, сухих молоковмісних продуктів»;
 
Враховано оповнює редакцію прийняту в першому читанні новими видами продукції, котрі можуть упаковуватися атестованими структурними підрозділами підприємства.   
    -13- Благодир Ю.А.
Абзац п’ятий статті 5 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» залишити в чинній редакції Закону
 
Відхилено Законі України «Про молоко та молочної продукції» відсутній відповідний абзац.   
27. Забороняється виробництво та реалізація молоковмісних продуктів масова частка молочних жирів в яких складає менше 50%.
 
-14- Ляшко О.В.
Абзац двадцять другий викласти у такій редакції:
«Забороняється виробництво та реалізація молоковмісних продуктів, у яких міститься пальмова або кокосова олія, а також молоковмісних продуктів, масова частка молочних жирів в яких складає менше 80%»
 
Відхилено як таку, що виключає положення 1 ї поправки  Забороняється виробництво та реалізація молоковмісних продуктів, в яких більше 50 відсотків масової частки молочного жиру замінено сировиною немолочного походження, та молоковмісних продуктів, в яких молочний білок та/або лактоза частково або повністю замінені сировиною немолочного походження»;
 
    -15- Івахів С.П.
Абзац шостий статті 5 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти в такій редакції:
«Забороняється виробництво та реалізація молоковмісних продуктів, в яких більше 50% масової частки будь-якої складової молока (молочний жир, молочний білок, лактоза) замінено сировиною не молочного походження».
 
Враховано частково З урахуванням пропозиції першої частини поправки № 3, пропонується повністю заборонити заміну молочного білка і лактози.   
    -16- Благодир Ю.А.
Абзац шостий статті 5 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти в наступній редакції:
«В Україні забороняється виробництво молоковмісних продуктів.»
 
Відхилено Суперечить основній меті законопроекту - забезпечити споживачу інформований вибір між молочними та молоковмісними продуктами. Може мати негативні соціальні наслідки.   
28. 2) Доповнити закон новою статтею 5-1 наступного змісту:
 
   2) доповнити статтею 5-1 такого змісту:
 
29. Стаття 5-1. Основні вимоги до реалізації молоковмісних продуктів
 
-17- Івахів С.П.
Назву статті 5-1 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти в наступній редакції:
«Стаття 5-1. Особливі вимоги до реалізації молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів».
 
Враховано Уточнює назву статті відповідно до сфери регулювання  «Стаття 5-1. Особливі вимоги до реалізації молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів
 
    -18- Благодир Ю.А.
Назву статті 5-1 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти в наступній редакції:
«Стаття 5-1. Основні вимоги до реалізації молочної сировини, молочних продуктів».
 
Відхилено У зв’язку з відхиленням поправки №16   
30. Суб’єкт господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю молочними продуктами, традиційними молочними продуктами та молоковмісними продуктами, зобов’язаний розміщувати молоковмісні продукти окремо (на інших секціях, стелажах, прилавках) від молочних продуктів та традиційних молочних продуктів.
 
-19- Івахів С.П.
Абзац перший статті 5-1 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти в такій редакції:
«Суб’єкт господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю зобов’язаний розміщувати:
молочну сировину, молочні продукти, традиційні молочні продукти та молоковмісні продукти окремо від інших харчових продуктів;
молоковмісні продукти окремо (на інших секціях, стелажах, прилавках) від молочної сировини, молочних продуктів та традиційних молочних продуктів.».
 
Враховано Унеможливлює розміщення спільно з молочними продуктами продуктів зроблених на основі рослинних жирів і тих, які не відповідають визначенню молоковмісних продуктів.  Суб’єкт господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю, зобов’язаний розміщувати:
молочну сировину, молочні продукти, традиційні молочні та молоковмісні продукти окремо від інших харчових продуктів;
молоковмісні продукти окремо (на інших секціях, стелажах, прилавках) від молочної сировини, молочних продуктів та традиційних молочних продуктів.
 
    -20- Благодир Ю.А.
Абзац перший статті 5-1 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти у наступній редакції:
«Суб’єкт господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю молочними продуктами, традиційними молочними продуктами, зобов’язаний розміщувати дану продукцію окремо (на інших секціях, стелажах, прилавках) від інших харчових продуктів.»
 
Відхилено У зв’язку з відхиленням поправки №16   
31. Місця, де розміщені молоковмісні продукти (секції, стелажі, прилавки) повинні бути інформаційно позначені як місця розміщення продуктів із замінниками складових молока.
 
-21- Благодир Ю.А.
Абзац другий статті 5-1 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти у наступній редакції:
«В Україні забороняється реалізація молоковмісних продуктів.»
 
Відхилено У зв’язку з відхиленням поправки №16  Місця розміщення молоковмісних продуктів (секції, стелажі, прилавки) мають бути інформаційно позначені як місця розміщення продуктів із замінниками складових молока»;
 
32. 3) Назву та частину першу статті 14 після слів «імпорту молока, молочної сировини, молочних продуктів» доповнити словами «та молоковмісних продуктів».
 
-22- Благодир Ю.А.
Назву статті 14 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» залишити в чинній редакції Закону.
Абзац перший статті 14 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» залишити в чинній редакції Закону.
 
Відхилено У зв’язку з відхиленням поправки №16  3) у статті 14:
у назві та частині першій слова «та молочних продуктів» замінити словами «молочних та молоковмісних продуктів»;
 
33. Абзац третій частини першої статті 14 викласти в такій редакції:
 
   абзац четвертий частини першої викласти в такій редакції:
 
34. з питань додержання вимог нормативних документів, технічних регламентів, пов'язаних з пакуванням, маркуванням, якістю продукції (крім ветеринарно-санітарних вимог), вимог періодичного державного метрологічного нагляду та вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів; вимог торгівлі молоком, молочними продуктами та молоковмісними продуктами - органи виконавчої влади з питань технічного регулювання та споживчої політики.
 
-23- Благодир Ю.А.
Абзац четвертий статті 14 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти в наступній редакції:
«з питань додержання вимог нормативних документів, технічних регламентів, пов'язаних з пакуванням, маркуванням, якістю продукції (крім ветеринарно-санітарних вимог), вимог періодичного державного метрологічного нагляду та вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів; вимог торгівлі молоком, молочними продуктами - органи виконавчої влади з питань технічного регулювання та споживчої політики.»
 
Відхилено У зв’язку з відхиленням поправки №16  «з питань додержання вимог нормативних документів, технічних регламентів, пов'язаних з пакуванням, маркуванням, якістю продукції (крім ветеринарно-санітарних вимог), вимог періодичного державного метрологічного нагляду та вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів, вимог щодо торгівлі молоком, молочними та молоковмісними продуктами - органи виконавчої влади з питань технічного регулювання та споживчої політики»;
 
35. 4) Доповнити Закон новою статтею 16-1 наступного змісту:
 
      
36. Стаття 16-1 Державне регулювання закупівельних цін на молоко.
 
-24- Табалов А.О.
Виключити статтю 16-1 Державне регулювання закупівельних цін на молоко
 
Враховано закупівельні ціни на молоко мають регулюватися законами ринкової економіки, а не штучним адміністративним втручанням     
    -25- Шаров І.Ф.
Пункт 4 розділу І законопроекту виключити, а саме:
«4) Доповнити Закон новою статтею 16-1 наступного змісту:
Стаття 16-1. державне регулювання закупівельних цін на молоко.
З метою забезпечення соціальних гарантій населення та протидії зловживанням монопольним становищем під час формування закупівельних цін на молоко та молочну сировину, Кабінет Міністрів України у разі потреби за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, встановлює мінімально допустимий рівень закупівельних цін на молоко та молочну сировину на відповідні періоди календарного року.
 
Враховано зв’язку з врахуванням пропозиції 24 (закупівельні ціни на молоко мають регулюватися законами ринкової економіки, а не штучним адміністративним втручанням)   
    -26- Блавацький М.В.
Статтю 16-1 виключити
 
Враховано зв’язку з врахуванням пропозиції 24 (закупівельні ціни на молоко мають регулюватися законами ринкової економіки, а не штучним адміністративним втручанням)   
    -27- Сабій І.М.
Пункт 4 розділу І законопроекту (стаття 16-1 Закону України «Про молоко та молочні продукти») виключити
 
Враховано    
    -28- Івахів С.П.
Статтю 16-1 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» доповнити словами «відповідно до Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України».
 
Відхилено У зв'язку з підтримкою альтернативної пропозиції   
    -29- Благодир Ю.А.
Статтю 16-1 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти в такій редакції:
«Стаття 16-1. Регулювання закупівельних цін на молоко.
Мінімальна закупівельна ціна на молоко і молочну сировину у фізичних осіб встановлюється обласними узгоджувальними комісіями та діє на всій території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Узгоджувальна Комісія є колегіальним органом і складається з рівної кількості представників від обласної державної адміністрації, від підприємств та організацій по виробництву молока, його переробці та реалізації молочної продукції, які здійснюють свою діяльність на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.»
 
Відхилено У зв'язку з підтримкою альтернативної пропозиції   
37. З метою забезпечення соціальних гарантій населення та протидії зловживанням монопольним становищем під час формування закупівельних цін на молоко та молочну сировину, Кабінет Міністрів України у разі потреби за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, встановлює мінімально допустимий рівень закупівельних цін на молоко та молочну сировину на відповідні періоди календарного року.
 
      
38. 5) Статтю 21 доповнити новими частинами 3, 4, 5 та 6 такого змісту:
 
-30- Благодир Ю.А.
Статтю 21 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» залишити в чинній редакції Закону.
 
Відхилено зв’язку з відхиленням поправки №16  4) статтю 21 доповнити частинами четвертою – шостою такого змісту:
 
39. У разі порушення суб’єктом господарювання під час виробництва молоковмісних продуктів вимого щодо їх маркування, на нього накладається штраф у розмірі 100% вартості продукції, реалізованої з порушенням правил маркування.
 
   «У разі порушення суб’єктом господарювання під час виробництва молоковмісних продуктів вимог щодо їх маркування на нього накладається штраф у розмірі 100 відсотків вартості продукції, реалізованої з порушенням правил маркування.
 
40. У разі порушення підприємством торгівлі вимог щодо торгівлі молоком, молочними продуктами та молоковмісними продуктами на таке підприємство накладається штраф у розмірі від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
-31- Табалов А.О.
Стаття 21. Відповідальність за порушення норм цього Закону.
Передбачити, що абзац
У разі порушення суб’єктом господарювання під час виробництва молоковмісних продуктів вимог щодо їх маркування на нього накладається штраф у розмірі 100% вартості продукції, реалізованої з порушенням правил маркування.
набуває чинності через півроку після вступу в дію закону.
 
Відхилено Суперечить нормативній техніці, відстрочка введення в дію положень законопроекту вказується в розділі «Перехідні положення».  У разі порушення підприємством вимог щодо торгівлі молоком, молочними та молоковмісними продуктами на таке підприємство накладається штраф у розмірі від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
41. У разі виробництва або реалізації молоковмісних продуктів масова частка молочних жирів в яких складає менше 50% на суб'єктів господарювання накладаються штраф у розмірі 100% вартості виробленої або реалізованої такої продукції.
 
   У разі виробництва або реалізації заборонених молоковмісних продуктів на суб'єктів господарювання накладається штраф у розмірі 100 відсотків вартості виробленої або реалізованої такої продукції»;
5) у тексті Закону, крім статей 1, 16, 23, слова «молочна сировина та молочні продукти» в усіх відмінках замінити словами «молочна сировина, молочні та молоковмісні продукти» у відповідному відмінку.
 
42. У разі порушення встановленого мінімально допустимого рівня закупівельних цін на молоко та молочну сировину, на суб’єкт господарювання що здійснює закупівлю накладаються штраф у розмірі 100% вартості закупленого за нижчими цінами молока та молочної сировини.
 
-32- Табалов А.О.
Виключити абзац
У разі порушення встановленого мінімально допустимого рівня закупівельних цін на молоко та молочну сировину, на суб’єкт господарювання що здійснює закупівлю накладаються штраф у розмірі 100% вартості закупленого за нижчими цінами молока та молочної сировини.
 
Враховано зв’язку з врахуванням пропозиції 24 (закупівельні ціни на молоко мають регулюватися законами ринкової економіки, а не штучним адміністративним втручанням)     
43. ІІ. У Кодекс України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122), внести такі зміни:
 
-33- Шаров І.Ф.
Розділ ІІ законопроекту виключити, а саме:
1) Після статті 156-3 доповнити Кодекс новою статтею 156-4 та 156-5.
Стаття 156-4. Порушення правил маркування, виробництва молоковмісних продуктів та правил торгівлі ними
Порушення вимог щодо маркування молоковмісних продуктів -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Порушення вимог щодо торгівлі молочною сировиною, молочними продуктами та молоковмісними продуктами, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Виробництво або реалізація молоковмісних продуктів масова частка молочних жирів в яких складає менше 50%,-
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення, -
тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною другою цієї статті, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення,
- тягнуть за собою накладення штрафу від ста п’ятдесяти до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 156-5. Порушення встановленого мінімально допустимого рівня закупівельних цін на молоко та молочну сировину
Порушення встановленого мінімально допустимого рівня закупівельних цін на молоко та молочну сировину, –
тягне за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції із закупівлі молока та молочної сировини, від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу від ста п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Першу частину статті 244-4 «Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів» після цифр 156-1, 156-3 доповнити цифрами 156-4 та 156-5.
 
Відхилено Скасовує адміністративну відповідальність за порушення рекомендованих до прийняття норм законопроекту.  2. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122).
 
    -34- Блавацький М.В.
Виключити з тексту законопроекту розділ ІІ
 
Відхилено касовує адміністративну відповідальність за порушення рекомендованих до прийняття норм законопроекту.   
    -35- Сабій І.М.
В розділу ІІ законопроекту
в пункті 1 абзаци 13-17 (стаття 156-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення) виключити
 
Враховано зв’язку з врахуванням пропозиції 24 (закупівельні ціни на молоко мають регулюватися законами ринкової економіки, а не штучним адміністративним втручанням)   
44. 1) Після статті 156-3 доповнити Кодекс новою статтею 156-4 та 156-5.
 
   1) доповнити статтею 156-4 такого змісту:
 
45. Стаття 156-4. Порушення правил маркування, виробництва молоковмісних продуктів та правил торгівлі ними
 
-36- Благодир Ю.А.
Статтю 156-4 у Законі України «Про молоко та молочні продукти» викласти в наступній редакції:
«Стаття 156-4. Виробництво та реалізація молоковмісних продуктів
Виробництво або реалізація молоковмісних продуктів, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення, -
тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
 
Відхилено зв’язку з відхиленням поправки №16  «Стаття 156-4. Порушення правил маркування, виробництва молоковмісних продуктів та правил торгівлі ними
 
46. Порушення вимог щодо маркування молоковмісних продуктів -
 
   Порушення вимог щодо маркування молоковмісних продуктів -
 
47. тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
   тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
48. Порушення вимог щодо торгівлі молочною сировиною, молочними продуктами та молоковмісними продуктами, -
 
   Порушення вимог щодо торгівлі молочною сировиною, молочними та молоковмісними продуктами -
 
49. тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
   тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
50. Виробництво або реалізація молоковмісних продуктів масова частка молочних жирів в яких складає менше 50%, -
 
   Виробництво та реалізація заборонених молоковмісних продуктів -
 
51. тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
   тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
52. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення, -
 
   Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення, -
 
53. тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
   тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
54. Дії, передбачені частиною другою цієї статті, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення,
 
   Дії, передбачені частиною другою цієї статті, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення, -
 
55. - тягнуть за собою накладення штрафу від ста п’ятдесяти до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
   тягнуть за собою накладення штрафу від ста п’ятдесяти до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»;
 
56. Стаття 156-5. Порушення встановленого мінімально допустимого рівня закупівельних цін на молоко та молочну сировину
 
-37- Івахів С.П.
Статтю 156-5 у Кодексі України про адміністративні правопорушення вилучити.
 
Враховано зв’язку з врахуванням пропозиції 24 (закупівельні ціни на молоко мають регулюватися законами ринкової економіки, а не штучним адміністративним втручанням)     
    -38- Благодир Ю.А.
Статтю 156-5 у Кодексі України про адміністративні правопорушення вилучити.
 
Враховано зв’язку з врахуванням пропозиції 24 (закупівельні ціни на молоко мають регулюватися законами ринкової економіки, а не штучним адміністративним втручанням)   
57. Порушення встановленого мінімально допустимого рівня закупівельних цін на молоко та молочну сировину, -
 
      
58. тягне за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції із закупівлі молока та молочної сировини, від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
59. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке ж порушення, -
 
      
60. тягнуть за собою накладення штрафу від ста п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
61. 2) Першу частину статті 244-4 «Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів» після цифр 156-1, 156-3 доповнити цифрами 156-4 та 156-5.
 
-39- Сабій І.М.
в пункті 2 (стаття 244-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення) цифри «156-5» виключити
 
Враховано зв’язку з врахуванням пропозиції 24 (закупівельні ціни на молоко мають регулюватися законами ринкової економіки, а не штучним адміністративним втручанням)  2) частину першу статті 244-4 після цифр «156-3» доповнити цифрами «156-4».
 
    -40- Івахів С.П.
В статті 244-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення цифри «156-5» вилучити.
 
Враховано зв’язку з врахуванням пропозиції 24 (закупівельні ціни на молоко мають регулюватися законами ринкової економіки, а не штучним адміністративним втручанням)   
    -41- Благодир Ю.А.
В статті 244-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення цифри «156-5» вилучити.
 
Враховано зв’язку з врахуванням пропозиції 24 (закупівельні ціни на молоко мають регулюватися законами ринкової економіки, а не штучним адміністративним втручанням)   
62. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

   ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.