Кількість абзаців - 16 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання
 
   Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. 1.Внести до Закону України «Про дошкільну освіту» (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 49, ст. 259) такі зміни:
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
1. У частині третій статті 12 Закону України «Про дошкільну освіту» (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 49, ст. 259):
 
5. до частини третьої статті 12 додати частину четверту такого змісту: «Для всіх типів дошкільних навчальних закладів при реалізації права дітей на дошкільну освіту, враховуються особливі освітні потреби у навчанні кожної дитини, в тому числі дітей з інвалідністю, та відповідно, впроваджуються принципи інклюзивного навчання».
 
-1- Гриневич Л.М.
Сушкевич В.М.
Мірошниченко Ю.Р.
Пункт 1 Розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«після абзацу першого частини третьої статті 12 внести новий абзац такого змісту: «Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи при дошкільних навчальних закладах можуть створюватися спеціальні та інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами», відповідно абзаци другий-четвертий вважати абзацами третім-п’ятим;
у абзаці третьому частини третьої статті 12 після слова «організації» виключити слово «ранньої», а після слів «загальноосвітніх санаторних школах (школах-інтернатах)» додати слова «навчально-реабілітаційних центрах» і далі за текстом;
частину третю статті 12 доповнити абзацом такого змісту: «У всіх типах дошкільних навчальних закладів при реалізації права дітей на дошкільну освіту враховуються особливі освітні потреби у навчанні і вихованні кожної дитини, в тому числі дітей з особливими освітніми потребами відповідно до принципів інклюзивної освіти».
 
Враховано   1) після абзацу першого доповнити новим абзацом такого змісту:
«Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи у складі дошкільних навчальних закладах можуть створюватися спеціальні та інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами».
У зв’язку з цим абзаци другий - четвертий вважати відповідно абзацами третім - п’ятим;
2) в абзаці третьому слово «ранньої» виключити, а після слів «загальноосвітніх санаторних школах (школах-інтернатах)» доповнити словами «навчально-реабілітаційних центрах»;
3) доповнити абзацом шостим такого змісту:
«У всіх типах дошкільних навчальних закладів при реалізації права дітей на дошкільну освіту враховуються особливі освітні потреби у навчанні і вихованні кожної дитини, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами відповідно до принципів інклюзивної освіти».
 
6. 2. Внести до Закону України «Про загальну середню освіту» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1999 р., № 28, ст. 230) такі зміни:
 
-2- Шаров І.Ф.
Пункт 1 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
«Внести зміни до таких законодавчих актів:
1. Доповнити частину третю статті 14 Закону України «Про дошкільну освіту» (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 49, ст.. 259) абзацом такого змісту:
«Для всіх типів дошкільних навчальних закладів при реалізації права дітей на дошкільну освіту, враховуються особливі освітні потреби у навчанні кожної дитини, в тому числі дітей з інвалідністю».
 
Відхилено   2. У Законі України «Про загальну середню освіту» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 28, ст. 230):
 
7. у статті 6 частину першу після слів «незалежно від раси, кольору шкіри» доповнити словами «функціональних обмежень здоров’я»;
 
-3- Шаров І.Ф.
Абзац перший пункту 2 розділу Ізаконопроекту виключити, а саме:
«у статті 6 частину першу після слів «незалежно від раси, кольору шкіри» доповнити словами «функціональних обмежень здоров’я».
 
Відхилено   1) частину першу статті 6 після слів «незалежно від раси, кольору шкіри» доповнити словами «особливостей інтелектуального, соціального і фізичного розвитку особистості»;
 
    -4- Гриневич Л.М.
Сушкевич В.М.
Абзац перший пункту 2 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції: «частину першу статті 6 після слів «незалежно від раси, кольору шкіри» доповнити словами «особливостей інтелектуального, соціального і фізичного розвитку особистості»;
 
Враховано    
8. у статті 9 частину третю після слів «спеціальні та інклюзивні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами» доповнити словами «в тому числі з частковим або повним утриманням за рахунок держави дітей, які потребують соціальної допомоги»;
 
-5- Шаров І.Ф.
Абзац другий пункту 2 розділу Ізаконопроекту виключити, а саме:
«у статті 9 частину третю після слів «спеціальні та інклюзивні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами» доповнити словами «в тому числі з частковим або повним утриманням за рахунок держави дітей, які потребують соціальної допомоги».
 
Враховано      
9. у статті 21 частину третю доповнити абзацом другим такого змісту: «Діти з особливими освітніми потребами забезпечуються безплатним гарячим харчуванням протягом усього періоду навчання у загальноосвітньому навчальному закладі»;
 
-6- Гриневич Л.М.
Сушкевич В.М.
Абзац третій пункту 2 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
«у статті 21 частину третю доповнити абзацом другим такого змісту: «Діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних і спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів, забезпечуються безоплатним гарячим харчуванням протягом усього періоду навчання у загальноосвітньому навчальному закладі».
 
Враховано   2) частину третю статті 21 доповнити абзацом другим такого змісту:
«Діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів, забезпечуються безоплатним гарячим харчуванням протягом усього періоду навчання у загальноосвітньому навчальному закладі»;
 
10. у статті 25 частину першу абзац дев’ятий після слів «вихователя загальноосвітньої спеціальної школи (школи-інтернату) доповнити словами: «та вихователя (асистента вчителя) класів з інклюзивним навчанням у загальноосвітніх навчальних закладах».
 
-7- Шаров І.Ф.
Абзац п’ятий пункту 2 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
4) доповнити абзац десятий частини першої статті 25 після слів «вихователя загальноосвітньої спеціальної школи (школи-інтернату)» словами «та асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним навчанням».
 
Враховано редакційно   3) абзац десятий частини першої статті 25 після слів «вихователя загальноосвітньої спеціальної школи (школи-інтернату)» доповнити словами «та асистента вчителя інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів».
 
11. ІІ Прикінцеві положення
 
-8- Гриневич Л.М.
Сушкевич В.М.
Абзац п’ятий пункту 2 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
«у статті 25 частину першу абзац четвертий після слів «вихователя загальноосвітньої спеціальної школи (школи-інтернату) доповнити словами: «та асистента вчителя інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів».
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві положення
 
12. 1.Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2014 року.
 
-9- Гриневич Л.М.
Сушкевич В.М.
Пункт 1 розділу ІІ викласти в такій редакції:
«1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2015 року».
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2015 року.
 
13. 2.Кабінету Міністрів України у тримісячний термін після набрання чинності цим Законом:
 
   2. Кабінету Міністрів України вжити заходів щодо приведення у відповідність із цим Законом підзаконних нормативно-правових актів, забезпечивши набрання ними чинності одночасно з набранням чинності цим Законом шляхом:
 
14. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   приведення своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
 
15. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

   забезпечення приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.