Кількість абзаців - 18 Таблиця поправок


Про внесення змін до статті 230 Податкового кодексу України щодо контролю за обігом спирту і лікеро-горілчаних виробів (зі змінами) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ПРОЕКТ
 
   ПРОЕКТ
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про внесення змін до статті 230 Податкового кодексу України щодо контролю за обігом спирту і лікеро-горілчаних виробів
 
-1- Хомутиннік В.Ю.
У назві і абзаці першому пункту 1 законопроекту слова та цифри "до статті 230 Податкового кодексу України щодо контрою за обігом спирту і лікеро-горілчаних виробів" замінити словами "до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом деяких підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм"
 
Враховано   Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо посилення контролю за обігом підакцизних товарів та уточнення окремих податкових норм
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. 1. Внести до статті 230 Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 13-17, ст. 112) такі зміни:
 
-2- Хомутиннік В.Ю.
Абзац перший пункту 1 викласти в новый редакції та доповнити новими підпунктами:
"І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Податковому кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112):"
1) у пункті 14.1 статті 14:
"в абзаці п’ятому підпункту 14.1.97 пункту 14.1 статті 14 слова "передбачає передачу орендарю майна" замінити словами "передбачає передачу орендарю у володіння та користування майна", а слова "володіння об’єктом лізингу" – словами "володіння об’єктом лізингу, та з наступним переходом права власності від орендодавця до орендаря за ціною, визначеною у такому лізинговому (орендному) договорі";
 
Відхилено   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Податковому кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112):
1) у підпункті 14.1.177 пункту 14.1 статті 14:
цифри "230" замінити цифрами "229";
4) у пункті 219.5 статті 219 слова і цифри "підпункті 215.1.5 пункту 215.1 статті 215" замінити словами і цифрами "підпункті 215-1.1.5 пункту 215-1.1 статті 215-1";
5) у пункті 229.1 статті 229:
у підпункті 229.1.11 слова "біоетанолу та" виключити;
підпункт 229.1.15 викласти в такій редакції:
"229.1.15. Під час виробництва біоетанолу забороняється:
а) виробництво та зберігання спирту етилового на підприємствах з виробництва біоетанолу. У разі якщо підприємство має відокремлені підрозділи, забороняється виробництво та зберігання спирту етилового у тих відокремлених підрозділах, які виробляють біоетанол;
б) зберігання біоетанолу на складах виробника без денатурації його бензином (1—10 відсотків)";
 
    -3- Хомутиннік В.Ю.
у підпункті 14.1.177 пункту 14.1 статті 14 цифри "230" замінити цифрами "229";
 
Враховано    
    -4- Царьов О.А.
Пункт 1 законопроекту доповнити новим підпунктом такого змісту
"підпункт 14.1.97 доповнити абзацом шістнадцятим такого змісту:
"Лізинг (оренда) визнається сторонами договору фінансовим на момент укладення договору фінансового лізингу та не змінюється протягом всього періоду його дії, в тому числі в разі дострокового розірвання (припинення) договору"
 
Відхилено    
    -5- Хомутиннік В.Ю.
Абзац перший пункту 1 викласти в новый редакції та доповнити новими підпунктами:
2) пункт 189.5 статті 189 доповнити абзацом четвертим такого змісту:
"У разі переходу права власності до лізингодавця (нового кредитора) на об’єкт фінансового лізингу, раніше переданого у фінансовий лізинг від лізингодавця (первинного кредитора), із збереженням прав та обов’язків сторін за таким договором фінансового лізингу, у лізингодавця (первинного кредитора), лізингоодержувача та лізингодавця (нового кредитора) податкові зобов’язання не нараховуються, за умови якщо такі податкові зобов’язання вже були нараховані та сплачені лізингодавцем (первинним кредитором) при передачі об’єкта фінансового лізингу";
 
Відхилено    
    -6- Терьохін С.А.
у рядках позицій 2207 та 2208 підпункті 215.3.1 пункту 215.3 статті 215 цифри "70,53" замінити цифрами та словами "60.00, з 1 січня 2015 року – 71.00".
 
Відхилено    
    -7- Хомутиннік В.Ю.
Абзац перший пункту 1 викласти у новій редакції та доповнити новими підпунктами:
3) у пункті 219.5 статті 219 слова і цифри "підпункті 215.1.5 пункту 215.1 статті 215" замінити словами і цифрами "підпункті 2151.-1.5 пункту 2151.-1 статті 215-1";
4) у підпункті 229.1.11 слова "біоетанолу та" виключити";
підпункт 229.1.15 викласти в такій редакції:
"229.1.15. Під час виробництва біоетанолу забороняється:
а) виробництво та зберігання спирту етилового на підприємствах з виробництва біоетанолу. У разі якщо підприємство має відокремлені підрозділи, забороняється виробництво та зберігання спирту етилового у тих відокремлених підрозділах, які виробляють біоетанол;
б) зберігання біоетанолу на складах виробника без денатурації його бензином (1—10 відсотків)".
 
Враховано    
5. 1) у пункті 230.13:
 
   6) у статті 230:
 
6. підпункт "а" після слів "особистого підпису" доповнити словами ", про час в’їзду на акцизний склад та показники спідометра транспортного засобу", а після слів "а також" - словом "здійснює";
 
-8- Хомутиннік В.Ю.
Абзац другий підпункту 1 пункту 1 викласти в такій редакції:
"1) підпункт "а" пункту 230.13 викласти в такій редакції:
а) робить відмітку на товарно-транспортній накладній, зареєстрованій в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, про погодження його ввезення шляхом проставляння штампа "В'їзд дозволено" та особистого підпису, зазначає час в‘їзду та показники пробігу транспортного засобу, здійснює запис у журналі реєстрації отримання спирту етилового, а також бере участь у роботі комісії з приймання спирту етилового"
 
Враховано   підпункт "а" пункту 230.13 викласти в такій редакції:
"а) робить відмітку на товарно-транспортній накладній, зареєстрованій в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, про погодження його ввезення шляхом проставляння штампа "В'їзд дозволено" та особистого підпису, зазначає час в‘їзду та показники пробігу транспортного засобу, здійснює запис у журналі реєстрації отримання спирту етилового, а також бере участь у роботі комісії з приймання спирту етилового";
 
7. у підпункті "б" слова "трьох діб" замінити словами "одного робочого дня за допомогою засобів факсимільного зв’язку";
 
-9- Циркін І.М.
Абзац третій підпункту 1 пункту 1 законопроекту виключити
 
Враховано      
    -10- Сенченко А.В.
Пункт 1) частини 1 проекту викласти у такій редакції:
"1) пункт 230.13 викласти у такій редакції:
"230.13. Під час вивезення (відвантаження) спирту представник контролюючого органу на акцизному складі підприємства, на якому виробляється (зберігається) спирт:
а) робить відмітку на товарно-транспортній накладній, зареєстрованій в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, про погодження його вивезення шляхом проставляння штампа "Виїзд дозволено" та особистого підпису, позначає час виїзду та показники спідометру транспортного засобу, вказує маршрут транспортування, а також вказує реквізити акту про відвантаження і приймання спирту, за формою встановленою центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної аграрної політики.
Зазначена відмітка "Виїзд дозволено" свідчить про те, що для одержання спирту покупець в присутності представника контролюючого органу на акцизному складі разом із нарядом надав постачальнику довідку про обсяг і мету використання спирту; довіреність покупця, за встановленою формою, у разі отримання спирту представником покупця у постачальника.
Відпуск спирту без зазначених документів та понад кількість, яку вказано у наряді забороняється. У випадку відпуску спирту суб'єктам підприємницької діяльності, обсяги споживання спирту якими становлять до 60 декалітрів на квартал, за умови сплати акцизного податку за повною ставкою, що визначена законодавством, дозволяється без наряду.
Форма наряду на відпуск спирту, фракції головної етилового спирту, та порядок його оформлення, а також форма довідки про обсяг і мету використання спирту, затверджується центральним органом виконавчої влади з питань реалізації державної податкової, державної митної політики;
б) здійснює запис у журналі реєстрації відвантаження спирту і надсилає протягом однієї години довідку про відвантаження спирту представнику контролюючого органу на акцизному складі покупця спирту.".
 
Враховано частково у змінах до пункту 230.13-1 статті 230   
8. 2) доповнити статтю пунктом 230.13-1 такого змісту:
 
   доповнити пунктом 230.13-1 такого змісту:
 
9. "230.13-1.- Під час вивезення спирту представник органу державної податкової служби на акцизному складі:
 
-11- Хомутиннік В.Ю.
Абзаци другий і третій підпункту 2 пункту 1 законопроекту викласти в такій редакції:
"230.13-1. Під час відвантаження спирту етилового представник контролюючого органу на акцизному складі підприємства: а) "робить відмітку на товарно-транспортній накладній, зареєстрованій в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, про погодження його відпуску шляхом проставляння штампа "Виїзд дозволено" та особистого підпису, зазначає час виїзду та показники пробігу транспортного засобу, реквізити акта про відвантаження і прийняття спирту етилового, який складається за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері сільського господарства, а також здійснює запис у журналі реєстрації відвантаження спирту етилового’
 
Враховано   "230.13-1. Під час відвантаження спирту етилового представник контролюючого органу на акцизному складі підприємства:
 
10. а) робить відмітку на товарно-транспортній накладній, зареєстрованій в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, про погодження його вивезення шляхом проставляння штампа "Виїзд дозволено" та особистого підпису, про час виїзду з акцизного складу та показники спідометра транспортного засобу, а також здійснює запис у контрольному журналі відвантаження спирту;
 
   а) робить відмітку на товарно-транспортній накладній, зареєстрованій в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, про погодження його відпуску шляхом проставляння штампа "Виїзд дозволено" та особистого підпису, зазначає час виїзду та показники пробігу транспортного засобу, реквізити акта про відвантаження і прийняття спирту етилового, який складається за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері сільського господарства, а також здійснює запис у журналі реєстрації відвантаження спирту етилового;
 
11. б) надсилає органу державної податкової служби за місцезнаходженням покупця спирту протягом одного робочого дня за допомогою засобів факсимільного зв’язку довідку про відвантаження спирту.";
 
-12- Циркін І.М.
Абзац четвертий підпункту 2 пункту 1 законопроекту викласти в такій редакції:
"б) надсилає протягом трьох діб довідку про відвантаження спирту етилового контролюючому органу за місцезнаходженням покупця спирту, про що робить відмітку в зазначеному журналі"
 
Враховано   б) протягом трьох днів надсилає довідку про відвантаження спирту етилового контролюючому органу за місцезнаходженням покупця спирту, про що робить відмітку в зазначеному журналі";
пункт 230.14 доповнити абзацами другим - четвертим такого змісту:
"Інвентаризація спирту етилового на акцизному складі, у тому числі інвентаризація, що проводиться на перше число кожного місяця, проводиться у присутності представника контролюючого органу на акцизному складі.
Якщо за результатами інвентаризації виявлено втрати спирту етилового, що перевищують норми втрат, встановлені згідно з пунктом 214.6 статті 214 цього Кодексу, або якщо ці втрати виникли не з причин, визначених пунктом 216.3 статті 216 цього Кодексу, платник сплачує акцизний податок виходячи з розміру таких втрат та ставки акцизного податку, що діє на дату складення акта інвентаризації.
У разі виявлення фактів надлишку спирту етилового контролюючий орган вживає відповідних заходів згідно із законом";
 
    -13- Сенченко А.В.
Пункт 2) частини 1 проекту викласти у такій редакції:
"2) доповнити підпунктом 230.13? такого змісту:
"230.13?. Під час ввезення спирту представник контролюючого органу на акцизному складі підприємства, на якому виробляються горілка та лікеро-горілчані вироби:
а) робить відмітку на товарно-транспортній накладній, зареєстрованій в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, про погодження його ввезення шляхом проставляння штампа "В'їзд дозволено" та особистого підпису, позначає час в‘їзду та показники спідометру транспортного засобу. Здійснює запис у журналах реєстрації довідок про відвантаження спирту.
Відмітка "В'їзд дозволено" свідчить про те, що дані довідки про відвантаження спирту співпадають з даними товарно-транспортної накладної на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, а також даним акту про відвантаження і приймання спирту; час транспортування та різниця в показниках спідометру відповідають маршруту транспортування; спирт доставлено в справній тарі та збережені знаки забезпечення схоронності продукції.
У разі невідповідності вказаних даних або якщо спирт надійшов у тарі з пошкодженими пломбами чи у несправній тарі, приймання спирту здійснює комісія, призначена керівником підприємства-покупця. Комісія визначає об‘єм ввезеного спирту та складає акт про недостачу спирту, який перевозили автотранспортом, за формою встановленою центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної аграрної політики, у двох примірниках (для постачальника і одержувача).
Після чого представник акцизного складу робить на товарно-транспортній накладній відмітку "В'їзд дозволено", позначає час в‘їзду та показники спідометру транспортного засобу, вказує реквізити акту про недостачу спирту та проставляє особистий підпис;
б) протягом години надсилає представнику контролюючого органу на акцизному складі підприємства, що відпустило спирт, довідку про отримання спирту та здійснює запис в журналі реєстрації отримання спирту.".
 
Враховано частково у змінах до пункту 230.13 статті 230   
    -14- Сенченко А.В.
Частину 1 проекту доповнити новим пунктом такого змісту:
"пункт 230.14 доповнити новими абзацами такого змісту:
"Інвентаризація спирту етилового на акцизному складі, в тому числі і інвентаризація, що проводиться на перше число кожного місяця, проводиться в присутності представника контролюючого органу на акцизному складі.
Якщо за результатами інвентаризації виявлено втрати спирту етилового понад норми втрат, встановлені відповідно до пункту 214.6 статті 214 цього Кодексу, або якщо ці втрати виникли не з причин, визначених пунктом 216.3 статті 216 цього Кодексу, платник сплачує акцизний податок виходячи з розміру таких втрат та ставки акцизного податку, що діє на дату складення акту інвентаризації.
У разі виявлення фактів надлишку спирту контролюючий орган вживає відповідних заходів згідно із законом"
 
Враховано    
12. 3) пункт 230.15 після слів "особистого підпису" доповнити словами ", про час виїзду з акцизного складу та показники спідометра транспортного засобу", а після слів "а також" - словом "здійснює";
4) пункт 230.16 після слів "для відпуску" доповнити словом "спирту, ";
 
-15- Хомутиннік В.Ю.
- підпункт 3 пункту 1 законопроекту викласти в такій редакції:
"у пункті 230.15 слова "особистого підпису, а також запис" замінити словами "особистого підпису, зазначення часу виїзду з акцизного складу та показників пробігу транспортного засобу, а також здійснює запис"
у підпункті 4 пункту 1 законопроекту слово "спирту" замінити словами "спирту етилового"
 
Враховано згодження із змінами до 230.13 та 230.13-1  у пункті 230.15 слова "особистого підпису, а також запис" замінити словами "особистого підпису, зазначення часу виїзду з акцизного складу та показників пробігу транспортного засобу, а також здійснює запис";
пункт 230.16 після слів "для відпуску" доповнити словами "спирту етилового";
 
13. 5) у пункті 230.17 після слів "особистого підпису" доповнити словами ", про час в’їзду на акцизний склад та показники спідометра транспортного засобу", а слова "та запис" замінити словами ", а також здійснює запис";
 
-16- Хомутиннік В.Ю.
підпункт 5 пункту 1 законопроекту викласти в такій редакції:
"у пункті 230.17 слова "особистого підпису та запис" замінити словами " особистого підпису, зазначення часу в’їзду на акцизний склад та показників пробігу транспортного засобу, а також здійснює запис"
у підпункті 6 пункту 1 законопроекту слова і цифри "пункт 230.18" замінити словами і цифрами "в абзаці першому пункту 230.18", а слова "спирту" та "спирт" замінити словами відповідно "спирту етилового" та "спирт етиловий"
 
Враховано згодження із змінами до 230.13 та 230.13-1  у пункті 230.17 слова "особистого підпису та запис" замінити словами "особистого підпису, зазначення часу в’їзду на акцизний склад та показників пробігу транспортного засобу, а також здійснює запис";
 
14. 6) пункт 230.18 після слова "Транспортування" доповнити словом "спирту, ", а після слова "виробляються" - словом "спирт, ".
 
-17- Ващук К.Т.
Пункт 1 законопроекту доповнити підпунктом такого змісту:
"у пункті 1 підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідіні положення":
в абзаці шостому слово "серпня" замінити словом "грудня";
абзац сьомий замінити трьома абзацами такого змісту:
"59,96 гривні за 1 літр 100-відсоткового спирту - з 1 січня до 31 грудня 2015 року;
63,50 гривні за 1 літр 100-відсоткового спирту – з 1 січня до 31 грудня 2016 року;
з 1 січня 2017 року застосовується ставка акцизного податку, визначена цього Кодексу"
 
Враховано   абзац перший пункту 230.18 після слова "Транспортування" доповнити словами "спирту етилового", а після слова "виробляються" - словами "спирт етиловий";
7) у підрозділі 5 розділу ХХ "Перехідні положення":
у пункті 1:
в абзаці шостому слово "серпня" замінити словом "грудня";
абзац сьомий замінити трьома новими абзацами такого змісту:
"59,96 гривні за 1 літр 100-відсоткового спирту - з 1 січня до 31 грудня 2015 року;
63,50 гривні за 1 літр 100-відсоткового спирту – з 1 січня до 31 грудня 2016 року;
з 1 січня 2017 року застосовується ставка акцизного податку, визначена цього Кодексу";
пункт 7 виключити.
2. У Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст.345 із наступними змінами):
1) у статті 1:
в абзаці тридцять другому слова "Президентом України" замінити словами "Кабінетом Міністрів України";
доповнити абзацами такого змісту:
"Єдиний державний реєстр обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок (далі – Єдиний реєстр обладнання) – перелік технологічного обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, що містить визначені цим Законом відомості про таке обладнання, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику;
головна фракція спирту коньячного – перша відокремлена частина дистиляту при перегонці коньячного виноматеріалу чи спирту-сирцю;
хвостова фракція спирту коньячного – остання відокремлена частина дистиляту при перегонці коньячного виноматеріалу чи спирту-сирцю";
2) у частині сьомій статті 2, частинах шостій і сьомій статті 8 слова "Президентом України" замінити словами "Кабінетом Міністрів України";
3) доповнити статтею 2-1 такого змісту:
"Стаття 2-1. Порядок ведення Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок
Обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, що відноситься до товарної пїдкатегорії 8478 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД (обладнання для підготовки або обробки тютюну), яке імпортується на митну територію України, зберігається та використовується на митній території України, підлягає внесенню до Єдиного реєстру обладнання.
Відомості про обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок включаються до Єдиного реєстру обладнання на підставі відомостей, що надаються суб’єктами господарювання центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
В Єдиному реєстрі обладнання повинні міститися відомості про:
суб’єкта господарювання, який здійснив ввезення обладнання або є власником обладнання: для юридичних осіб - повне найменування, місцезнаходження, код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), для фізичних осіб - суб'єктів господарювання – прізвище, ім’я, по батькові, місце реєстрації, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки та повідомили про це відповідний орган доходів і зборів і мають відмітку в паспорті);
суб’єкта господарювання, який здійснює зберігання або використання обладнання (у разі передачі обладнання на зберігання чи в користування іншим суб’єктам господарювання): для юридичних осіб - повне найменування, місцезнаходження, код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), для фізичних осіб - суб'єктів господарювання – прізвище, ім’я, по батькові, місце реєстрації, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки та повідомили про це відповідний орган доходів і зборів і мають відмітку в паспорті);
підставу ввезення обладнання на митну територію України або набуття права власності на обладнання;
модель та серійний номер обладнання;
місцезнаходження обладнання;
дату включення обладнання до Єдиного реєстру обладнання;
дату внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі обладнання;
підставу та дату виключення обладнання з Єдиного реєстру обладнання.
Внесення даних до Єдиного реєстру обладнання здійснюється на підставі письмової заяви суб'єкта господарювання – імпортера або власника обладнання. До заяви додається документ, що підтверджує ввезення обладнання на митну територію України або право власності на обладнання.
Заява подається не пізніше 10 робочих днів з дня завершення митного оформлення обладнання, ввезеного на митну територію України, або набуття права власності на обладнання.
У разі зміни будь-яких відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі обладнання, крім змін, пов'язаних із зміною права власності на обладнання, суб'єкт господарювання, за заявою якого відповідне обладнання внесено до Єдиного реєстру обладнання, має подати до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, заяву про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі обладнання.
Заява про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі обладнання, подається не пізніше 10 робочих днів з дня зміни таких відомостей. Відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі обладнання, несе заявник.
У разі переходу права власності або знищення обладнання таке обладнання підлягає виключенню з Єдиного реєстру обладнання. Заява про виключення подається не пізніше 10 робочих днів з дня настання однієї з подій, зазначених у цій частині, суб'єктом господарювання, за заявою якого відповідне обладнання внесено до Єдиного реєстру обладнання. До заяви додаються документи, що підтверджують перехід права власності або знищення обладнання.
Форми заяв про внесення обладнання до Єдиного реєстру обладнання, про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі обладнання, про виключення обладнання з Єдиного реєстру обладнання затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Ведення Єдиного реєстру обладнання та надання відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі обладнання, здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, забезпечує вільний та безоплатний доступ до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі обладнання.
Відомості, що містяться в Єдиному реєстрі обладнання, надаються у вигляді витягу з Єдиного реєстру обладнання. Витяг з Єдиного реєстру обладнання видається юридичній особі або фізичній особі – підприємцю, органам державної влади (посадовим особам) за письмовим запитом протягом двох робочих днів з дня подання такого запиту.
Форма витягу з Єдиного реєстру обладнання встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику";
4) у статті 3:
друге речення частини першої викласти в такій редакції: "Ліцензії на виробництво коньяку та алкогольних напоїв за коньячною технологією видаються лише тим суб'єктам господарювання, які мають повний технологічний цикл виробництва, включаючи викурку і витримку";
частину восьму виключити;
абзац восьмий частини одинадцятої виключити;
частину п’ятнадцяту доповнити словами та цифрами "а у ліцензіях на виробництво алкогольних напоїв також зазначається товарні позиції 2204, 2205, 2206, 2208 згідно з УКТ ЗЕД залежно від виду продукції, що вироблятиметься";
5) абзац четвертий частини четвертої статті 11 викласти в такій редакції;
"У разі зміни зразка марок акцизного податку вже закуплені марки попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв та тютюнових виробів до їх повного використання, а марковані такими марками алкогольні напої та тютюнові вироби знаходяться в обігу до їх повної реалізації в межах терміну придатності для споживання";
6) статтю 12 доповнити частиною четвертою такого змісту:
"Головна і хвостова фракції спирту коньячного за вибором виробника направляються на ректифікацію спирту для технічних цілей або на утилізацію";
7) у статті 14:
друге речення частини третьої після слів "спиртом коньячним" доповнити словами " (включаючи дистиляти у вигляді головної і хвостової фракцій)";
друге речення частини шостої виключити;
8) статтю 15 після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
"Імпорт або придбання паперу цигаркового, що відноситься до товарної позиції 4813 згідно з УКТ ЗЕД (крім товарної підкатегорії 4813 10 00 00), фільтрів для промислового виробництва сигарет: фільтропалочки ацетатні (трубки з волокон ацетату целюлози, вкриті цигарковим папером), що відносяться до товарної підкатегорії 5601 22 90 00 згідно з УКТ ЗЕД (крім фільтрів як готових виробів, що призначені для реалізації кінцевим споживачам в окремій споживчій упаковці та не можуть використовуватися для промислового виробництва сигарет), може здійснюватися лише суб'єктами господарювання, які мають ліцензію на право виробництва тютюнових виробів. Такі товари (продукція) імпортуються або придбаваються суб'єктами господарювання без права подальшої їх реалізації на митній території України".
У зв’язку з цим частини третю – сорок першу вважати відповідно частинами четвертою – сорок другою;
9) у статті 17:
у частині другій:
в абзаці третьому цифри "8500" замінити цифрами "85 000";
в абзаці четвертому цифри "8500" замінити цифрами "15 000";
в абзацах п’ятому, одинадцятому, дванадцятому та вісімнадцятому цифри "1700" замінити цифрами "17 000";
в абзацах шостому та чотирнадцятому цифри "1000" замінити цифрами "10 000";
в абзаці тринадцятому цифри "5000" замінити цифрами "10 000";
в абзаці п’ятнадцятому цифри "8500" замінити цифрами "17 000";.
доповнити абзацами дев’ятнадцятим і двадцятим такого змісту:
"порушення вимог частини третьої статті 15 цього Закону щодо імпорту на митну територію України або придбання паперу цигаркового та фільтрів для виробництва сигарет без ліцензії на право виробництва тютюнових виробів та/або їх реалізації на митній території України – 100 відсотків вартості партії товару, але не менше 15 000 гривень;
зберігання та/або використання на митній території України обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, не внесеного до Єдиного реєстру обладнання - 150 000 гривень";
після частини п’ятої доповнити новою частиною такого змісту:
"У разі виявлення фактів незаконного імпорту та/або придбання паперу цигаркового, фільтрів, зберігання та/або використання обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, не внесеного до Єдиного реєстру обладнання, органи доходів і зборів не пізніше трьох робочих днів з дня виявлення таких фактів накладають арешт на такі папір цигарковий, фільтри, обладнання і звертаються до суду для винесення рішення про їх конфіскацію та знищення. Процедура знищення таких конфіскованих товарів контролюється органом доходів і зборів, що здійснив арешт таких товарів".
У зв’язку з цим частину шосту вважати частиною сьомою;
10) частини сімнадцяту і вісімнадцяту статті 18 виключити.
3. Статтю 5 Закону України "Про виноград та виноградне вино" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 31, ст. 419; 2006 р., № 26, ст. 214; 2009 р., № 31, ст. 451; 2011 р., № 33, ст. 327; 2014 р., № 6-7, ст. 80) доповнити частиною двадцять другою такого змісту:
"Головна і хвостова фракції спирту коньячного за вибором виробника направляються на ректифікацію спирту для технічних цілей або на утилізацію".
 
    -18- Апостол М.В.
Пункт 1 законопроекту доповнити підпунктом такого змісту:
"Пункт 7 підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" виключити"
 
Враховано    
    -19- Хомутиннік В.Ю.
пункту 2 законопроекту підпунктом такого змісту::
"У Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345 із змінами):
у статті 1:
в абзаці тридцять другому слова "Президентом України" замінити словами "Кабінетом Міністрів України";
 
Враховано    
    -20- Кінах А.К.
Внести до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345 із наступними змінами) такі зміни:
Статтю 1 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Єдиний державний реєстр обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок (далі – Єдиний реєстр обладнання) – перелік технологічного обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, що містить визначені цим Законом відомості про таке обладнання, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику";
 
Враховано    
    -21- Ващук К.Т.
Пункт 2 законопроекту доповнити підпунктом такого змісту:
"статтю 1 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" доповнити новими абзацами такого змісту::
"головна фракція спирту коньячного – перша відокремлена частина дистиляту при перегонці коньячного виноматеріалу чи спирту-сирцю;
хвостова фракція спирту коньячного – остання відокремлена частина дистиляту при перегонці коньячного виноматеріалу чи спирту - сирцю;.
 
Враховано    
    -22- Хомутиннік В.Ю.
пункту 2 законопроекту підпунктом такого змісту::
"У Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345 із змінами):
"у частині сьомій статті 2, частинах шостій та сьомій статті 8 слова "Президентом України" замінити словами "Кабінетом Міністрів України";
 
Враховано    
    -23- Кінах А.К.
Внести до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345 із наступними змінами) такі зміни:
Доповнити статтею 2-1 такого змісту:
"Стаття 2-1. Порядок ведення Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок
Обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, що відноситься до товарної підкатегорії за кодом 8478 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД (обладнання для підготовки або обробки тютюну), яке імпортується на митну територію України, зберігається та використовується на митній території України, підлягає внесенню до Єдиного реєстру обладнання.
Відомості про обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок включаються до Єдиного реєстру обладнання на підставі відомостей, що надаються суб’єктами господарювання центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
В Єдиному реєстрі обладнання повинні міститися відомості про:
суб’єкта господарювання, який здійснив ввезення обладнання або є власником обладнання: для юридичних осіб - повне найменування, місцезнаходження, код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), для фізичних осіб - суб'єктів господарювання – прізвище, ім’я, по батькові, місце реєстрації, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
суб’єкта господарювання, який здійснює зберігання або використання обладнання (у разі передачі обладнання на зберігання чи у користування іншим суб’єктам господарювання): для юридичних осіб - повне найменування, місцезнаходження, код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), для фізичних осіб - суб'єктів господарювання – прізвище, ім’я, по батькові, місце реєстрації, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
підставу ввезення обладнання на митну територію України або набуття права власності на обладнання;
модель та серійний номер обладнання;
місцезнаходження обладнання;
дату включення обладнання до Єдиного реєстру обладнання;
дату внесення змін до відомостей, які містяться в Єдиному реєстрі обладнання;
підставу та дату виключення обладнання з Єдиного реєстру обладнання.
Внесення даних до Єдиного реєстру обладнання здійснюється на підставі письмової заяви суб'єкта господарювання – імпортера або власника обладнання. До заяви додається документ, що підтверджує ввезення обладнання на митну територію України або право власності на обладнання.
Заява подається не пізніше 10 робочих днів з моменту завершення митного оформлення обладнання, яке ввезено на митну територію України, або набуття права власності на обладнання.
У разі зміни будь-яких відомостей, які містяться в Єдиному реєстрі обладнання, що пов'язані із зміною права власності на обладнання, суб'єкт господарювання, за заявою якого відповідне обладнання було внесене до Єдиного реєстру обладнання, має подати до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, заяву про внесення змін до відомостей, які містяться в Єдиному реєстрі обладнання.
Заява про внесення змін до відомостей, які містяться в Єдиному реєстрі обладнання, подається не пізніше 10 робочих днів з дати зміни такиї відомостей. Відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві про внесення змін до відомостей, які містяться в Єдиному реєстрі обладнання, несе заявник.
У разі переходу права власності або знищення обладнання, таке обладнання підлягає виключенню з Єдиного реєстру обладнання. Заява про виключення подається не пізніше 10 робочих днів з дати настання однієї з подій, вказаних у цій частині, суб'єктом господарювання, за заявою якого відповідне обладнання було внесене до Єдиного реєстру обладнання. До заяви додаються документи, які підтверджують перехід права власності або знищення обладнання.
Форми заяв про внесення обладнання до Єдиного реєстру обладнання, про внесення змін до відомостей, які містяться в Єдиному реєстрі обладнання, про виключення обладнання з Єдиного реєстру обладнання затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику..
Ведення Єдиного реєстру обладнання та надання відомостей, які містяться в Єдиному реєстрі обладнання, здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику, забезпечує вільний та безоплатний доступ до відомостей, які містяться в Єдиному реєстрі обладнання.
Відомості, які містяться в Єдиному реєстрі обладнання, надаються у вигляді витягу з Єдиного реєстру обладнання. Витяг з Єдиного реєстру обладнання видається юридичній особі або фізичній особі – підприємцю, органам державної влади (посадовим особам) за їх письмовим запитом протягом двох робочих днів з дати подання цього запиту.
Форма витягу з Єдиного реєстру обладнання встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику"
 
Враховано    
    -24- Ващук К.Т.
"Пункт 2 законопроекту доповнити новим підпунктом такого змісту:
"Внести до " (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345 з наступними змінами) такі зміни:
у статті 3:
друге речення частини першої викласти в такій редакції:"Ліцензії на виробництво коньяку та алкогольних напоїв за коньячною технологією видаються лише тим суб'єктам господарювання, які мають повний технологічний цикл виробництва, включаючи викурку і витримку";
абзац восьмий частини одинадцятої виключити".
 
Враховано    
    -25- Хомутиннік В.Ю.
пункту 2 законопроекту підпунктом такого змісту::
"У Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345 із змінами):
"у статті 3:
частину восьму виключити;
частину п’ятнадцяту доповнити словами та цифрами "а у ліцензіях на виробництво алкогольних напоїв також зазначається товарна група 22 04, 22 05, 22 06, 22 08 згідно з УКТ ЗЕД залежно від виду продукції, що вироблятиметься"
 
Враховано    
    -26- Терьохін С.А.
друге речення частини першій статті 3 викласти в такій редакції:
"Ліцензії на виробництво коньяку та алкогольних напоїв за коньячною технологією видаються лише тим суб'єктам господарювання, які мають повний технологічний цикл виробництва, включаючи викурку і витримку, а для виробництва коньяку використовують спирт коньячний власного виробництва або спирт коньячний, викурений в Україні з виноматеріалів, вироблених з вітчизняної сировини, та витриманий не менше трьох років, у перерахунку на абсолютний алкоголь, за правилами, установленими частиною 18 статті 18 "Заключні положення" цього Закону"
 
Враховано частково . у змінах до ст.3   
    -27- Циркін І.М.
Пункт 2 законопроекту доповнити підпунктом такого змісту:
"2). Абзац четвертий частини четвертої статті 11 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" викласти в такій редакції;
"У разі зміни зразка марок акцизного податку вже закуплені марки попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв та тютюнових виробів до їх повного використання, а марковані такими марками алкогольні напої та тютюнові вироби знаходяться в обігу до їх повної реалізації в межах терміну придатності для споживання".
 
Враховано    
    -28- Ващук К.Т.
Пункт 2 законопроекту доповнити підпунктом такого змісту:
"У Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів":
статтю 12 доповнити частиною четвертою такого змісту:
"Головна і хвостова фракції спирту коньячного за вибором виробника направляються на ректифікацію спирту для технічних цілей або на утилізацію";
друге речення частини третьої статті 14 після слів "спиртом коньячним" доповнити словами " (включаючи дистиляти у вигляді головної і хвостової фракцій)"
 
Враховано    
    -29- Хомутиннік В.Ю.
Пункт 2 законопроекту доповнити підпунктом такого змісту:
"Друге речення частині шостій статті 14 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" виключити"
 
Враховано    
    -30- Кінах А.К.
Внести до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345 із наступними змінами) такі зміни: "статтю 15 після частини другої доповнити новою частиною такого змісту
"У статті 15::
"Імпорт або придбання паперу цигаркового, що відноситься до товарної позиції за кодом 4813 згідно з УКТ ЗЕД (крім товарної підкатегорії 4813 10 00 00), фільтрів для промислового виробництва сигарет: фільтропалочки ацетатні (трубки з волокон ацетату целюлози, вкриті цигарковим папером), що відносяться до товарної підкатегорії за кодом 5601 22 90 00 згідно з УКТ ЗЕД (крім фільтрів як готових виробів, які призначені для реалізації кінцевим споживачам в окремій споживчій упаковці та не можуть використовуватися для промислового виробництва сигарет), може здійснюватися лише суб'єктами господарювання, які мають ліцензію на право виробництва тютюнових виробів. Такі
товари (продукція) імпортуються або придбаваються суб'єктами господарювання без права подальшої їх реалізації на митній території України".
У зв’язку з цим частини третю – сорок першу вважати відповідно частинами четвертою – сорок другою.
 
Враховано    
    -31- Хомутиннік В.Ю.
пункту 2 законопроекту підпунктом такого змісту::
"У Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345 із змінами):
"у частині другій статті 17:
в абзаці третьому цифри "8500" замінити цифрами "85 000";
в абзаці четвертому цифри "8500" замінити цифрами "15 000";
в абзацах п’ятому, одинадцятому, дванадцятому та вісімнадцятому цифри "1700" замінити цифрами "17 000";
в абзацах шостому та чотирнадцятому цифри "1000" замінити цифрами "10 000";
в абзаці тринадцятому цифри "5000" замінити цифрами "10 000";
в абзаці п’ятнадцятому цифри "8500" замінити цифрами "17 000".
 
Враховано    
    -32- Кінах А.К.
Внести до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345 із наступними змінами) такі зміни: "статтю 15 після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
У статті 17:
частину другу доповнити новими абзацами такого змісту:
"порушення вимог частини третьої статті 15 цього Закону щодо імпорту на митну територію України або придбання паперу цигаркового та фільтрів для виробництва сигарет без ліцензії на право виробництва тютюнових виробів та/або їх реалізації на митній території України – 100 відсотків вартості партії товару, але не менше 15 000 гривень
зберігання та/або використання на митній території України обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, не внесеного до Єдиного реєстру обладнання - 150 000 гривень";
після частини п’ятої доповнити новою частиною такого змісту:
"У разі виявлення фактів незаконного імпорту та/або придбання паперу цигаркового, фільтрів, використання та/або зберігання обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, не внесеного до Єдиного реєстру обладнання, органи доходів і зборів не пізніше трьох робочих днів з дня виявлення таких фактів накладають арешт на такі папір цигарковий, фільтри, обладнання і звертаються до суду для винесення рішення про їх конфіскацію та знищення. Процедура знищення таких конфіскованих товарів контролюється органом доходів і зборів, що здійснив арешт таких товарів"
У зв’язку з цим, частину шосту вважати відповідно частиною сьомою.
Пункт 2 законопроекту доповнити підпунктом такого змісту:
"У Законы України "Про виноград та виноградне вино" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 31, ст. 419; 2006 р., № 26, ст. 214; 2009 р., № 31, ст. 451; 2011 р., № 33, ст. 327; 2014 р., № 6-7, ст..80):
статтю 5 доповнити частиною двадцять другою такого змісту:
"Головна і хвостова фракції спирту коньячного за вибором виробника направляються на ректифікацію спирту для технічних цілей або на утилізацію".
 
Враховано    
    -33- Ващук К.Т.
Пункт 2 законопроекту доповнити новими підпунктами такого змісту:
"Частини сімнадцяту та вісімнадцяту статті 18 " (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345 з наступними змінами) виключити.
. Статтю 5 Закону України "Про виноград та виноградне вино" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 31, ст. 419; 2006 р., № 26, ст. 214; 2009 р., № 31, ст. 451; 2011 р., № 33, ст. 327; 2014 р., № 6-7, ст. 80) доповнити частиною двадцять другою такого змісту:
"Головна і хвостова фракції спирту коньячного за вибором виробника направляються на ректифікацію спирту для технічних цілей або на утилізацію".
 
Враховано    
    -34- Терьохін С.А.
частину 17 та 18 статті 18 викласти в такій редакції:
"Встановити, що норми цього Закону щодо сидру та перрі (без додання спирту) починають застосовуватися з 1 січня 2010 року.
Встановити, що суб'єкти господарювання зобов’язані використовувати у виробництві коньяку та алкогольних напоїв за коньячною технологією спирт коньячний власного виробництва або спирт коньячний, викурений в Україні з виноматеріалів, вироблених з вітчизняної сировини, у перерахунку на абсолютний алкоголь, не менше:
10 відсотків - з 1 квітня 2013 року;
15 відсотків - з 1 січня 2014 року;
20 відсотків - з 1 січня 2015 року;
25 відсотків - з 1 січня 2016 року;
30 відсотків - з 1 січня 2017 року".
 
Враховано частково у змінах до частин сімнадцятій та вісімнадцятій ст.18   
    -35- Царьов О.А.
Пункт 1 законопроекту доповнити новими підпунктами такого змісту
"Пункт 187.6 статті 187 доповнити абзацом другим такого змісту:.
"Перехід права власності на об'єкт фінансового лізингу від орендодавця (власника майна) до іншої особи (нового власника майна) із збереженням відповідних прав та обов'язків орендодавця за договором фінансового лізингу не змінює податкових зобов'язань орендодавця, орендаря та нового власника майна, сформованих до моменту передачі у власність такого майна (об'єкту фінансового лізингу) іншій особі (новому власнику майна)".
у пункті 229.1 статті 229:
1) підпункт "в" підпункту 229.1.1 викласти в такій редакції:
"в) спирту етилового денатурованого (спирту технічного), який використовується як сировина для виробництва продуктів органічного синтезу, що містять у своєму складі не більше 0,1 відсотка залишкового етанолу";
доповнити підпунктом 229.1.2.1 такого змісту:
"229.1.2.1 У разі якщо підприємство одночасно є виробником спирту та продуктів органічного синтезу, які не містять у своєму складі більш як 0,1 відсотка залишкового етанолу, таке підприємство до 1 числа кожного місяця подає контролюючому органу податковий вексель на суму податку, нарахованого на обсяг спирту, що дорівнює1/12 обсягу квоти, визначеної в підпункті 229.1.12 пункту 229.1 цієї статті за ставкою, встановленою у статті 215 цього Кодексу. Сума, зазначена в цьому податковому векселі, може бути скоригована при його погашенні, виходячи з фактичної кількості спирту, відвантаженої у місяці, наступному за місяцем, у якому подавався вексель"
у підпункті 229.1.12 слово "Відвантаження" замінити словом "Використання".
Підпункти 1-4 вважати відповідно підпунктами 2-
Пункт 2 законопроекту доповнити підпунктом такого змісту:
"2) У статтю 2 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 46, ст. 345; 2007 р., № 4, ст. 32; 2010 р. № 30, ст. 398; 2011 р., № 41, ст. 413; із змінами, внесеними Законом України від 2 жовтня 2012 року № 5410-VІ) внести такі зміни:
частину першу після слова "біоетанолу" доповнити словами "та спирту етилового денатурованого (спирту технічного) для його використання як сировини у виробництві продуктів органічного синтезу, що містять у своєму складі не більше 0,1 відсотка залишкового етанолу";
частину четверту доповнити словами "крім виробництва спирту етилового денатурованого (спирту технічного), що використовується як сировина для виробництва продуктів органічного синтезу, які не містять у своєму складі більш як 0,1 відсотка залишкового етанолу";
у другому реченні частини п’ятої слово "державному" виключити".
 
Відхилено    
15. 2. Цей Закон набирає чинності через два місяці з дня його опублікування.
 
-36- Хомутиннік В.Ю.
Пункт 2 законопроекту викласти в такій редакції:
"ІІ. Прикінцеві та перехідні положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім абзаців одинадцятого - чотирнадцятого підпункту 9 пункту 2 розділу І цього Закону (щодо внесення змін до статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів"), які набирають чинності через шість місяців з дня опублікування цього Закону.
Встановити, як виняток з положення абзацу п’ятого частини четвертої статті 11 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", що підпункт 5 пункту 2 розділу І цього Закону (щодо нової редакції абзацу четвертого частини четвертої статті 11 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів") набирає чинності з дня, набрання чинності цим Законом".
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві та перехідні положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім абзаців одинадцятого - чотирнадцятого підпункту 9 пункту 2 розділу І цього Закону (щодо внесення змін до статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів"), які набирають чинності через шість місяців з дня опублікування цього Закону.
Встановити, як виняток з положення абзацу п’ятого частини четвертої статті 11 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", що підпункт 5 пункту 2 розділу І цього Закону (щодо нової редакції абзацу четвертого частини четвертої статті 11 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів") набирає чинності з дня набрання чинності цим Законом.
2. Обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, що перебуває у власності або користуванні суб’єктів господарювання на день набрання чинності цим Законом, підлягає внесенню до Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом.
Доручити Кабінет Міністрів України до 1 січня 2015 року розглянути можливість щодо запровадження з наступного податкового (бюджетного) року електронної системи контролю за сплатою акцизного податку з тютюнових виробів у режимі реального часу (електронної акцизної марки), з урахуванням того, що:
права інтелектуальної (промислової) власності на таку електронну систему безоплатно передаються у державну власність;
така електронна система запроваджується та підтримується за рахунок платників акцизного податку;
платник акцизного податку приймає самостійне рішення про застосовування протягом відповідного податкового (бюджетного) року або марок акцизного податку на паперових носіях, або електронних марок акцизного податку. Порядок та строки надання такого рішення контролюючому органу визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політики.
3. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону;
забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
    -37- Кінах А.К.
Пункт 2 законопроекту викласти у такій редакції:
"ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім абзаців третього, п’ятого - сьомого підпункту 4 пункту 2 розділу ІІ цього Закону, які набирають чинності через шість місяців з дня його опублікування".
"3. Обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, яке перебуває у власності або використанні суб’єктів господарювання на день набрання чинності цього Закону підлягає внесенню до Єдиного реєстру обладнання протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом".
 
Враховано    
    -38- Хомутиннік В.Ю.
Терьохін С.А.
Пункт 2 законопроекту доповнити підпунктом такого змісту:
" Доручити Кабінет Міністрів України до 1 січня 2015 року розглянути можливість щодо запровадження з наступного податкового (бюджетного) року електронної системи контролю за сплатою акцизного податку з тютюнових виробів у режимі реального часу (електронної акцизної марки), з урахуванням того, що:
права інтелектуальної (промислової) власності на таку електронну систему безоплатно передаються у державну власність;
така електронна система запроваджується та підтримується за рахунок платників акцизного податку;
платник акцизного податку приймає самостійне рішення про застосовування протягом відповідного податкового (бюджетного) року або марок акцизного податку на паперових носіях, або електронних марок акцизного податку. Порядок та строки надання такого рішення контролюючому органу визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політики"
 
Враховано    
    -39- Кінах А.К.
Пункт 2 законопроекту викласти у такій редакції:
"4.Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону;
забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом".
 
Враховано    
16. Голова Верховної Ради
 
   Голова Верховної Ради
 
17. України

   України