Кількість абзаців - 64 Таблиця поправок


Про відкритість використання публічних коштів (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
«Про відкритість використання публічних коштів»
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
Про відкритість використання публічних коштів
 
2. Цей Закон визначає умови та порядок забезпечення доступу до інформації про використання публічних коштів розпорядниками та одержувачами коштів державного і місцевих бюджетів, суб’єктами господарювання державної і комунальної власності, фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
 
   Цей Закон визначає умови та порядок забезпечення доступу до інформації про використання публічних коштів розпорядниками та одержувачами коштів державного і місцевих бюджетів, суб’єктами господарювання державної і комунальної власності, фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
 
3. Розділ І
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
-1- Атрошенко В.А.
У Розділі І слова «фонди загальнообов’язкового державного страхування» в усіх відмінках замінити словами «фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування» у відповідному відмінку.
 
Враховано   Розділ І
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
4. Стаття 1. Основні терміни та сфера застосування
 
   Стаття 1. Основні терміни та сфера застосування Закону
 
5. 1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
 
   1. У цьому Законі нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:
 
6. 1) публічні кошти - це кошти Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, кредитні ресурси, надані під гарантію державного або місцевого бюджету, кошти Національного банку України, державних банків, державних цільових фондів, Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також кошти суб’єктів господарювання державної і комунальної власності, отримані ними від їх господарської діяльності;
 
-2- Атрошенко В.А.
У пункті 1 частини першої статті 1 Розділу І слова «під гарантію державного або місцевого бюджету» замінити словами «під державні та місцеві гарантії»;
 
Враховано   1) публічні кошти – кошти державного бюджету, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, кредитні ресурси, надані під державні та місцеві гарантії, кошти Національного банку України, державних банків, державних цільових фондів, Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також кошти суб’єктів господарювання державної і комунальної власності, отримані ними від провадження господарської діяльності;
 
7. 2) суб’єкти господарювання державної і комунальної власності (далі підприємства) -підприємства, утворені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, взяття за ними зобов'язань і здійснення платежів, у тому числі державні, казенні, комунальні підприємства, а також господарські товариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їх дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить державним, у тому числі казенним, комунальним підприємствам та господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, об'єднання таких підприємств;
 
   2) суб’єкти господарювання державної і комунальної власності (далі – підприємства) – підприємства, утворені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, прийняття за ними зобов'язань і здійснення платежів, у тому числі державні, казенні, комунальні підприємства, а також господарські товариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їхні дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить державним, у тому числі казенним, комунальним підприємствам та господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, об'єднання таких підприємств.
 
8. 3) кошти загальнообов’язкового державного страхування - страхові внески, бюджетні надходження та кошти з інших джерел, які надходять для здійснення загальнообов'язкового державного соціального страхування, які передбачаються відповідними законами з окремих видів загальнообов'язкового державного соціального страхування.
 
-3- Атрошенко В.А.
пункт 3 частини першої статті 1 Розділу І виключити;
 
Враховано      
9. 2. Терміни «бюджетна установа», «розпорядник бюджетних коштів» і «одержувач бюджетних коштів» вживаються у значеннях, наведених у Бюджетному кодексі України, термін «кошти Пенсійного фонду» вживаються у значенні, наведеному у Законі України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», а термін кошти «загальнообов’язкового державного соціального страхування» вживається відповідно визначенням, передбаченим законами з окремих видів загальнообов'язкового державного соціального страхування.
 
-4- Атрошенко В.А.
У частині другій статті 1 Розділу І слова «бюджетна установа» замінити словами «бюджетне асигнування», «бюджетне призначення», «бюджетна програма», «головний розпорядник бюджетних коштів»;
 
Враховано   2. Терміни «бюджетне асигнування», «бюджетне призначення», «бюджетна програма», «головний розпорядник бюджетних коштів», «розпорядник бюджетних коштів» і «одержувач бюджетних коштів» вживаються у значеннях, наведених у Бюджетному кодексі України, термін «кошти Пенсійного фонду» вживається у значенні, наведеному в Законі України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», а термін «кошти загальнообов’язкового державного соціального страхування» вживається у значенні, передбаченому законами з окремих видів загальнообов'язкового державного соціального страхування.
 
10. 3. Цей Закон поширюється на відносини, пов'язані з підготовкою і оприлюдненням розпорядниками та одержувачами коштів державного і місцевих бюджетів, підприємствами, а також фондами загальнообов’язкового державного страхування та органами Пенсійного фонду інформації про заплановане і фактичне використання публічних коштів.
 
-5- Атрошенко В.А.
Частину третю статті 1 Розділу І після слова «підприємствами» доповнити словами «Національним банком України, державними банками, державними цільовими фондами»;
 
Враховано   3. Цей Закон поширюється на відносини, пов'язані з підготовкою і оприлюдненням розпорядниками та одержувачами коштів державного і місцевих бюджетів, підприємствами, Національним банком України, державними банками, державними цільовими фондами, а також фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування та органами Пенсійного фонду інформації про заплановане і фактичне використання публічних коштів.
 
11. Стаття 2. Єдиний веб-портал використання публічних коштів
 
-6- Кайда О.П.
Назву статті 2 Розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
«Стаття 2. Єдиний веб-портал формування та використання публічних коштів».
 
Відхилено   Стаття 2. Єдиний веб-портал використання публічних коштів
 
    -7- Атрошенко В.А.
Назву статті 2 Розділу І викласти в такій редакції:
«Стаття 2. Розміщення інформації про використання публічних коштів».
 
Відхилено    
12. 1. Інформація, що оприлюднюється згідно з цим Законом, готується розпорядниками та одержувачами коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим і місцевих бюджетів, органами Пенсійного фонду, підприємствами, а також фондами загальнообов’язкового державного страхування, та подається ними для оприлюднення до єдиного веб-порталу використання публічних коштів.
 
-8- Кайда О.П.
Абзац перший частини першої статті 2 Розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
«1. Інформація, що оприлюднюється згідно з цим Законом, готується центральним органом виконавчої влади, відповідальним за формування дохідної частини бюджетів, та державних цільових фондів розпорядниками та одержувачами коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим і місцевих бюджетів, органами Пенсійного фонду, підприємствами, а також фондами загальнообов’язкового державного страхування, та подається ними для оприлюднення до єдиного веб-порталу використання публічних коштів.».
 
Враховано   1. Інформація, що оприлюднюється згідно із цим Законом, готується центральним органом виконавчої влади, відповідальним за формування дохідної частини бюджетів і державних цільових фондів, розпорядниками та одержувачами коштів державного бюджету, бюджету Автономної Республіки Крим і місцевих бюджетів, органами Пенсійного фонду, підприємствами, а також фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування та подається ними для оприлюднення до єдиного веб-порталу використання публічних коштів.
 
13. Відповідальність за достовірність і повноту оприлюднення інформації згідно з цим Законом несуть керівники розпорядників та одержувачів коштів державного і місцевих бюджетів, підприємств, органів Пенсійного фонду, а також фондів загальнообов’язкового державного страхування.
Відомості, що оприлюднюється згідно з цим Законом, повинні бути повними, правдивими, точними та реально відображати фактичні дані станом на відповідну дату або за відповідний період часу.
 
-9- Атрошенко В.А.
Частину першу статті 2 Розділу І викласти в такій редакції:
«1. Розміщення інформації про використання публічних коштів здійснюється розпорядниками та одержувачами коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим і місцевих бюджетів, підприємствами, Національним банком України, державними банками, державними цільовими фондами, органами Пенсійного фонду України та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування на своїх офіційних сайтах.
Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачі бюджетних коштів, які не мають офіційних сайтів, подають головному розпоряднику бюджетних коштів відповідну інформацію для розміщення на його офіційному сайті.
Головний розпорядник бюджетних коштів зобов’язаний розмістити на своєму офіційному сайті інформацію щодо переліку розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів із зазначенням адрес їх офіційних сайтів.
2. Відповідальність за достовірність і повноту оприлюднення інформації згідно з цим Законом несуть керівники розпорядників та одержувачів коштів державного і місцевих бюджетів, підприємств, Національного банку України, державних банків, державних цільових фондів, органів Пенсійного фонду, а також фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.
3. Відомості, що оприлюднюється згідно з цим Законом, повинні бути повними, правдивими, точними та реально відображати фактичні дані станом на відповідну дату або за відповідний період часу.».
 
Відхилено   Відповідальність за достовірність і повноту оприлюднення інформації згідно із цим Законом несуть керівники розпорядників та одержувачів коштів державного і місцевих бюджетів, підприємств, органів Пенсійного фонду, а також фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Відомості, що оприлюднюються згідно із цим Законом, повинні бути повними, правдивими, точними та реально відображати фактичні дані станом на відповідну дату або за відповідний період.
 
14. 2. Єдиний веб-портал використання публічних коштів є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно з цим Законом. Інформація, оприлюднена на єдиному веб-порталі використання публічних коштів, є державною власністю та знаходиться у вільному безоплатному доступі.
 
-10- Медуниця О.В.
У другому реченні частини другої статті 2 Розділу І слова «є державною власністю та» виключити.
 
Враховано   2. Єдиний веб-портал використання публічних коштів є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно з цим Законом.
 
    -11- Чумак В.В.
У другому реченні частини другої статті 2 Розділу І слова «є державною власністю та» виключити.
 
Враховано    
15. 3. Адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів та затвердження форм інформації про заплановане і фактичне використання публічних коштів для оприлюднення здійснюється суб’єктом, уповноваженим Кабінетом Міністрів України. Порядок адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
   3. Адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів та затвердження форм надання інформації про заплановане і фактичне використання публічних коштів для оприлюднення здійснюється суб’єктом, уповноваженим Кабінетом Міністрів України. Порядок адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
16. 4. Фінансування витрат на утримання єдиного веб-порталу використання публічних коштів здійснюється за рахунок державного бюджету.
 
   4. Фінансування витрат на утримання єдиного веб-порталу використання публічних коштів здійснюється за рахунок державного бюджету.
 
17. Стаття 3. Зміст інформації про заплановане і фактичне використання публічних коштів, що підлягає оприлюдненню, та звітний період
 
-12- Атрошенко В.А.
Назву статті 3 Розділу І викласти в такій редакції:
«Стаття 3. Зміст інформації про використання публічних коштів, що підлягає оприлюдненню, та строки її оприлюднення».
 
Враховано   Стаття 3. Зміст інформації про використання публічних коштів, що підлягає оприлюдненню, та строки її оприлюднення
 
18. 1. В інформації про заплановане і фактичне використання публічних коштів для оприлюднення за формами, затвердженими Кабінетом Міністрів України, наводяться такі відомості:
 
-13- Атрошенко В.А.
Перше речення частини першої статті 3 Розділу І викласти в такій редакції:
«1. Інформація про використання публічних коштів, що підлягає оприлюдненню за встановленими Кабінетом Міністрів України формами, має містити такі відомості:».
 
Враховано   1. Інформація про використання публічних коштів, що підлягає оприлюдненню за встановленими Кабінетом Міністрів України формами, має містити такі відомості:
 
19. 1) у випадку використання коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів:
 
-14- Атрошенко В.А.
У пунктах 1, 2 і 3 частини першої статті 3 Розділу І слова в дужках «назва» та «адреса» замінити відповідно словами «найменування» та «місцезнаходження», а слова «з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною» виключити.
 
Враховано   1) у разі використання коштів державного бюджету, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів:
 
20. розпорядник (одержувач) бюджетних коштів (назва, ідентифікаційний код юридичної особи, адреса, прізвище, ім`я та по-батькові керівника);
 
   розпорядник (одержувач) бюджетних коштів (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);
 
21. головний розпорядник бюджетних коштів (назва, адреса, прізвище, ім`я, по батькові керівника);
 
   головний розпорядник бюджетних коштів (найменування, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);
 
22. розмір затвердженого бюджетного фінансування на відповідний рік;
 
-15- Атрошенко В.А.
Абзац четвертий пункту 1 частини першої статті 3 Розділу І викласти в такій редакції:
«обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період всього та у розрізі бюджетних програм;».
 
Враховано   обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період всього та у розрізі бюджетних програм;
 
23. обсяг фактичного надходження та обсяг касових видатків бюджетних коштів за звітний період всього та у розрізі бюджетних програм;
 
-16- Атрошенко В.А.
Абзац п’ятий пункту 1 частини першої статті 3 Розділу І викласти в такій редакції:
«обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету за звітний період всього та у розрізі бюджетних програм (при цьому щодо коштів спеціального фонду бюджету також зазначаються види та обсяги відповідних надходжень);».
 
Враховано   обсяги здійснених із бюджету видатків та наданих кредитів за звітний період всього та у розрізі бюджетних програм (щодо коштів спеціального фонду бюджету також зазначаються види та обсяги відповідних надходжень);
 
24. інформація про укладені за звітний період договори (предмет договору, виконавець (назва, ідентифікаційний код юридичної особи, адреса), вартість договору, ціна за одиницю (при наявності), кількість закупленого товару, робіт та/або послуг, проведена процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітний період, строк дії договору);
 
   інформація про укладені за звітний період договори (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), кількість закупленого товару, робіт та/або послуг, проведена процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором за звітний період, строк дії договору);
 
25. інформація про стан виконання договорів, укладених у попередні звітні періоди, з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною (предмет договору, виконавець (назва, ідентифікаційний код юридичної особи, адреса, прізвище, ім`я, по батькові керівника), вартість договору та ціна за одиницю (при наявності), процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітний період, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності.
 
   інформація про стан виконання договорів, укладених у попередні звітні періоди (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника), вартість договору та ціна за одиницю (за наявності), процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором за звітний період, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності);
 
26. кількість службових відряджень, в тому числі із зазначенням кількості закордонних відряджень, та загальний обсяг витрат на службові відрядження, в тому числі із зазначенням обсягу витрат на закордонні відрядження.
 
   кількість службових відряджень, у тому числі із зазначенням кількості закордонних відряджень, та загальний обсяг витрат на службові відрядження, у тому числі із зазначенням обсягу витрат на закордонні відрядження.
 
27. Інформація, зазначена у цьому пункті, оприлюднюється щоквартально не пізніше 20-го числа наступного за звітним періодом місяця та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.
 
-17- Атрошенко В.А.
В абзаці дев’ятому пункту 1 частини першої статті 3 Розділу І слова та цифри «не пізніше 20-го числа наступного за звітним періодом місяця» замінити словами та цифрами «не пізніше 35 днів після закінчення звітного кварталу».
 
Враховано   Інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щоквартально, не пізніше 35 днів після закінчення звітного кварталу, та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення;
 
    -18- Медуниця О.В.
Абзац дев’ятий пункту 1 частини першої статті 3 Розділу І викласти в такій редакції:
«Інформація, зазначена у цьому пункті, оприлюднюється щомісяця не пізніше 5-го числа наступного місяця та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.».
 
Відхилено    
    -19- Чумак В.В.
Абзац дев’ятий пункту 1 частини першої статті 3 Розділу І викласти в такій редакції:
«Інформація, зазначена у цьому пункті, оприлюднюється щомісяця не пізніше 5-го числа наступного місяця та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.».
 
Відхилено    
28. 2) у випадку використання коштів підприємств отримані ними від їх господарської діяльності:
 
   2) у разі використання коштів підприємств, отриманих ними від провадження господарської діяльності:
 
29. підприємство (назва, ідентифікаційний код юридичної особи, адреса, прізвище, ім`я, по батькові керівника);
 
   підприємство (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);
 
30. орган управління майном підприємства (назва, адреса, прізвище, ім`я, по батькові керівника);
 
   орган управління майном підприємства (найменування, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);
 
31. обсяг платежів за договорами за звітний період у розрізі товарів, робіт і послуг;
 
   обсяг платежів за договорами за звітний період у розрізі товарів, робіт і послуг;
 
32. відомості про договори, укладені за звітний період, з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною, та загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (предмет договору, виконавець (назва, ідентифікаційний код юридичної особи, адреса, прізвище, ім`я, по батькові керівника), вартість договору та ціна за одиницю (при наявності), строк дії договору);
 
-20- Кайда О.П.
Абзац п’ятий пункту 2 частини першої статті 3 Розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
«відомості про договори з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною, укладені за звітний період та загальна вартість яких перевищує 5 відсотків від планового доходу на рік або 100 тисяч гривень. Відомості про договори повинні включати інформацію про предмет договору, виконавця (назва, ідентифікаційний код суб’єкта підприємницької діяльності, юридична адреса, прізвище, ім`я, по батькові керівника юридичної особи), сума договору та ціна за одиницю (при наявності), строк дії договору;».
 
Відхилено   відомості про договори, укладені за звітний період, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника), вартість договору та ціна за одиницю (за наявності), строк дії договору);
 
33. відомості про стан виконання договорів, з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною, укладених за попередні звітні періоди, які продовжують виконуватися та вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (предмет договору, виконавець (назва, ідентифікаційний код юридичної особи, адреса, прізвище, ім`я, по батькові керівника), вартість договору та ціна за одиницю (при наявності), обсяг платежів за договором у звітному періоді, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, що виникли в результаті виконання договору, акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності.
Інформація, зазначена у цьому пункті, оприлюднюється щорічно не пізніше 31-го січня року, наступного за звітним роком, та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення;
3) у випадку використання коштів загальнообов’язкового державного страхування і коштів Пенсійного фонду:
 
-21- Кайда О.П.
Абзац шостий пункту 2 частини першої статті 3 Розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
«відомості про стан виконання договорів з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною, укладених за попередні звітні періоди, які продовжують виконуватись та загальна вартість яких перевищує 5 відсотків від планового доходу на рік укладення договору або 100 тисяч гривень. Відомості про договори, крім визначеної у попередньому абзаці інформації, повинні включати інформацію про обсяг платежів за договором у звітному періоді, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, що виникли в результаті порушення умов договору, акти виконання робіт, надання послуг за їх наявності.».
 
Відхилено   відомості про стан виконання договорів, укладених у попередні звітні періоди, що продовжують виконуватися, вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника), вартість договору та ціна за одиницю (за наявності), обсяг платежів за договором за звітний період, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, що виникли в результаті виконання договору, акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності).
Інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком, та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення;
3) у разі використання коштів Пенсійного фонду та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування:
 
    -22- Медуниця О.В.
Абзац сьомий пункту 2 частини першої статті 3 Розділу І викласти у редакції:
«Інформація, зазначена у цьому підпункті, оприлюднюється щоквартально не пізніше 5-го числа наступного за звітним періодом місяця та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.».
 
Відхилено    
    -23- Чумак В.В.
Абзац сьомий пункту 2 частини першої статті 3 Розділу І викласти у редакції:
«Інформація, зазначена у цьому підпункті, оприлюднюється щоквартально не пізніше 5-го числа наступного за звітним періодом місяця та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.».
 
Відхилено    
    -24- Атрошенко В.А.
Абзац перший пункту 3 частини першої статті 3 Розділу І викласти в такій редакції:
«3) у випадку використання коштів Пенсійного фонду та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування:».
 
Враховано    
34. підприємство, установа, організація (назва, ідентифікаційний код юридичної особи, адреса, прізвище, ім`я, по батькові керівника), що використовує кошти загальнообов’язкового державного страхування та/або кошти Пенсійного фонду;
розмір затвердженого фінансування на відповідний рік;
обсяг фактичного надходження коштів за звітний період;
 
-25- Атрошенко В.А.
Абзаци третій та четвертий пункту 3 частини першої статті 3 Розділу І викласти в такій редакції:
«обсяги надходжень та витрат, затверджені на відповідний рік;
обсяги надходжень та витрат за звітний період;»;
 
Враховано   підприємство, установа, організація (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);
обсяги надходжень і витрат, затверджені на відповідний рік;
обсяги надходжень і витрат за звітний період;
 
35. інформація про укладені за звітний період договори, з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною, (предмет договору, виконавець (назва, ідентифікаційний код юридичної особи, адреса, прізвище, ім`я, по батькові керівника), вартість договору та ціна за одиницю (при наявності), проведена процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітний період, строк дії договору);
 
   інформація про укладені за звітний період договори (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника), вартість договору та ціна за одиницю (за наявності), проведена процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором за звітний період, строк дії договору);
 
36. інформація про стан виконання договорів, з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною, укладених у попередні звітні періоди (предмет договору, виконавець (назва, ідентифікаційний код юридичної особи, адреса, прізвище, ім`я, по батькові керівника), вартість договору та ціна за одиницю (при наявності), проведена процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітний період, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності;
 
   інформація про стан виконання договорів, укладених у попередні звітні періоди (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника), вартість договору та ціна за одиницю (за наявності), проведена процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором за звітний період, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності);
 
37. кількість службових відряджень, в тому числі із зазначенням кількості закордонних відряджень, та загальний обсяг витрат на службові відрядження, в тому числі із зазначенням обсягу витрат на закордонні відрядження.
Інформація, зазначена у цьому пункті, оприлюднюється щоквартально не пізніше 20-го числа наступного за звітним періодом місяця та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.
2. Інформація, зазначена у цій статті, оприлюднюється на єдиному веб-порталі використання публічних коштів безоплатно та окремо за такими розділами:
 
-26- Медуниця О.В.
Абзац восьмий пункту 3 частини першої статті 3 Розділу І викласти у редакції:
«Інформація, зазначена у цьому підпункті, оприлюднюється щомісяця не пізніше 5-го числа наступного місяця та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.».
 
Відхилено   кількість службових відряджень, у тому числі із зазначенням кількості закордонних відряджень, та загальний обсяг витрат на службові відрядження, у тому числі із зазначенням обсягу витрат на закордонні відрядження.
Інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щоквартально, не пізніше 20 числа наступного за звітним періодом місяця, та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.
2. Інформація, зазначена в цій статті, оприлюднюється на єдиному веб-порталі використання публічних коштів безоплатно та окремо за такими розділами:
 
    -27- Чумак В.В.
Абзац восьмий пункту 3 частини першої статті 3 Розділу І викласти у редакції:
«Інформація, зазначена у цьому підпункті, оприлюднюється щомісяця не пізніше 5-го числа наступного місяця та зберігається у режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.».
 
Відхилено    
    -28- Атрошенко В.А.
Частину другу статті 3 Розділу І викласти в такій редакції:
«2. Інформація про використання публічних коштів, яка відноситься до інформації з обмеженим доступом, не підлягає оприлюдненню, а порядок доступу до неї регулюється законами.».
 
Відхилено    
38. 1) інформація про використання коштів державного і місцевих бюджетів;
 
   1) інформація про використання коштів державного і місцевих бюджетів;
 
39. 2) інформація про використання коштів підприємств;
 
   2) інформація про використання коштів підприємств;
 
40. 3) інформація про використання коштів Пенсійного фонду;
 
   3) інформація про використання коштів Пенсійного фонду;
 
41. 4) інформація про використання коштів загальнообов’язкового державного страхування.
 
-29- Атрошенко В.А.
Доповнити статтю 3 положеннями щодо змісту та строків оприлюднення інформації про використання коштів Національним банком України, державними банками та державними цільовими фондами.
 
Враховано частково   4) інформація про використання коштів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.
3. На єдиному веб-порталі використання публічних коштів у режимі реального часу оприлюднюється також інформація про платіжні трансакції на єдиному казначейському рахунку. Порядок оприлюднення зазначеної інформації визначається Кабінетом Міністрів України.
4. Інформація на єдиному веб-порталі використання публічних коштів оприлюднюється у спосіб, що забезпечує вільний безоплатний доступ до неї, можливість анонімного перегляду, копіювання та роздрукування.
Інформація, зазначена в цій статті, оприлюднюється також шляхом розміщення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів електронних документів у форматі, що дозволяє їх автоматизоване оброблення електронними засобами (машинозчитування) з метою повторного використання.
 
    -30- Медуниця О.В.
Статтю 3 Розділу І доповнити частинами третьою та четвертою такого змісту:
«3. На єдиному веб-порталі використання публічних коштів у режимі реального часу оприлюднюється також інформація про платіжні трансакції на єдиному казначейському рахунку. Порядок оприлюднення зазначеної інформації визначається Кабінетом Міністрів України.
4. Інформація на єдиному веб-порталі використання публічних коштів оприлюднюється у спосіб, що забезпечує вільний безоплатний доступ до неї, можливість анонімного перегляду, копіювання та роздрукування інформації.
Інформація, зазначена в цій статті, оприлюднюється також шляхом розміщення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів у вигляді наборів даних (електронних документів), організованих у форматі, що дозволяє їх автоматизоване оброблення електронними засобами (машинозчитування) з метою повторного використання.».
 
Враховано    
    -31- Чумак В.В.
Статтю 3 Розділу І доповнити частинами третьою та четвертою такого змісту:
«3. На єдиному веб-порталі використання публічних коштів у режимі реального часу оприлюднюється також інформація про платіжні трансакції на єдиному казначейському рахунку. Порядок оприлюднення зазначеної інформації визначається Кабінетом Міністрів України.
4. Інформація на єдиному веб-порталі використання публічних коштів оприлюднюється у спосіб, що забезпечує вільний безоплатний доступ до неї, можливість анонімного перегляду, копіювання та роздрукування інформації.
Інформація, зазначена в цій статті, оприлюднюється також шляхом розміщення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів у вигляді наборів даних (електронних документів), організованих у форматі, що дозволяє їх автоматизоване оброблення електронними засобами (машинозчитування) з метою повторного використання.».
 
Враховано    
    -32- Кайда О.П.
Статтю 3 Розділу І законопроекту доповнити частиною третьою такого змісту:
«3. В інформації про формування публічних коштів центральним органом виконавчої влади відповідальним за формування дохідної частини бюджетів та державних цільових фондів, за формами, затвердженими Кабінетом Міністрів України, наводяться такі відомості:
нараховані та мобілізовані суми податків і зборів до бюджетів та державних цільових фондів;
зведений звіт про суми втрат від пільгового оподаткування;
податковий борг за податковими зобов’язаннями платників в розрізі окремих податків та зборів;
розміри переплат за окремими податками та зборами;
суми відстрочених та розстрочених платежів;
надходження за рахунок вжитих контролюючими органами заходів з погашення податкового боргу;
дані щодо обліку платників податків;
дані контролюючої діяльності, включаючи додатково донараховані, мобілізовані та оскаржені суми платежів.».
 
Враховано частково    
42. Стаття 4. Відповідальність за порушення вимог цього Закону
 
   Стаття 4. Відповідальність за порушення вимог цього Закону
 
43. 1. Відповідальність за порушення вимог цього Закону несуть керівники розпорядників та одержувачів коштів державного і місцевих бюджетів, підприємств, органів Пенсійного фонду, а також фондів загальнообов’язкового державного страхування. Зазначені особи несуть відповідальність за такі порушення:
 
-33- Атрошенко В.А.
Перше речення частини першої статті 4 Розділу І після слова «підприємств» доповнити словами «Національного банку України, державних банків, державних цільових фондів,».
 
Враховано   1. Відповідальність за порушення вимог цього Закону несуть керівники розпорядників та одержувачів коштів державного і місцевих бюджетів, підприємств, Національного банку України, державних банків, державних цільових фондів, органів Пенсійного фонду, а також фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування у разі:
 
44. 1) неоприлюднення інформації відповідно до цього Закону;
 
   1) неоприлюднення інформації відповідно до цього Закону;
 
45. 2) оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;
 
   2) оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;
 
46. 3) несвоєчасне оприлюднення інформації.
 
   3) несвоєчасне оприлюднення інформації.
 
47. 2. У разі вчинення порушень, зазначених у частині першій цієї статті, з вини суб’єкта, уповноваженого Кабінетом Міністрів України на адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів, відповідальність несе керівник такого уповноваженого суб’єкта.
 
-34- Атрошенко В.А.
Частину другу статті 4 Розділу І виключити.
 
Відхилено   2. У разі вчинення порушень, зазначених у частині першій цієї статті, з вини суб’єкта, уповноваженого Кабінетом Міністрів України на адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів, відповідальність несе керівник такого уповноваженого суб’єкта.
 
48. Розділ ІІ
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2014 року.
 
-35- Томенко М.В.
Пункт 1 Розділу ІІ законопроекту викласти у такій редакції:
«1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2015 року.».
 
Враховано   Розділ ІІ
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2015 року.
 
    -36- Атрошенко В.А.
У пункті 1 Розділу ІІ необхідно встановити дату набрання чинності закону не раніше 1 січня 2015 року (у разі прийняття законопроекту до 15 липня 2014 року), а в разі його прийняття після 15 липня 2014 року – не раніше 1 січня 2016 року (або 1 січня наступного за цим року, залежно від часу прийняття)
 
Враховано редакційно    
    -37- Медуниця О.В.
У пункті 1 Розділу ІІ цифри «2014» замінити на «2015»
 
Враховано    
    -38- Чумак В.В.
У пункті 1 Розділу ІІ цифри «2014» замінити на «2015»
 
Враховано    
49. 2. До приведення законодавства України у відповідність із цим Законом акти законодавства України застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
 
   2. До приведення законодавства України у відповідність із цим Законом акти законодавства України застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
 
50. 3. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону:
 
   4. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону:
 
51. вжити вичерпних заходів для створення і функціонування єдиного веб-порталу використання публічних коштів;
 
-39- Атрошенко В.А.
Абзаци другий – четвертий пункту 3 Розділу ІІ виключити.
 
Відхилено   вжити вичерпних заходів до створення і функціонування єдиного веб-порталу використання публічних коштів;
 
52. затвердити порядок адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів;
 
   затвердити порядок адміністрування єдиного веб-порталу використання публічних коштів;
 
53. прийняти рішення про визначення суб’єкта, уповноваженого адмініструвати єдиний веб-портал використання публічних коштів;
 
-40- Атрошенко В.А.
Пункт 3 Розділу ІІ доповнити абзацом такого змісту:
«встановити форми оприлюднення інформації про використання публічних коштів».
Вважати зазначений абзац абзацом другим пункту 3 Розділу ІІ, а абзаци п’ятий – сьомий цього пункту законопроекту – відповідно абзацами третім – п’ятим.
 
Відхилено   прийняти рішення про визначення суб’єкта, уповноваженого адмініструвати єдиний веб-портал використання публічних коштів;
 
54. подати Верховній Раді України пропозиції щодо внесення змін до законів, що випливають із цього Закону;
 
   подати Верховній Раді України пропозиції щодо внесення змін до законів, що випливають із цього Закону;
 
55. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
56. забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади України у відповідність із цим Законом.
 
   забезпечити перегляд і приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
57. 4. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   3. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
58. 1) у Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
 
      
59. частину першу статті 212--3, після слів «адвокатську діяльність» доповнити словами «, а також не оприлюднення інформації, оприлюднення недостовірної або неповної інформації та/або несвоєчасне оприлюднення інформації відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів.»;
2) у Законі України «Про здійснення державних закупівель» (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 33, ст. 471) частину першу статті 4 викласти в такій редакції:
«1. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складеного за формою, затвердженою уповноваженим органом. Річний план складається з основного плану, який містить перелік закупівель, за якими будуть проводитись процедури закупівлі, та з додатку, у якому зазначаються закупівлі, які здійснюватимуться без проведення процедур закупівель відповідно до Закону.
Річний план закупівель, додаток та зміни до них оприлюднюються замовником шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу.»;
 
-41- Кайда О.П.
Абзац другий підпункту 1 пункту 4 Розділу ІІ законопроекту викласти в такій редакції:
«частину першу статті 212--3 доповнити абзацом «Неоприлюднення інформації, оприлюднення недостовірної або неповної інформації та/або несвоєчасне оприлюднення інформації відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;».
 
Відхилено   1) абзац перший частини четвертої статті 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) доповнити словами «а також неоприлюднення інформації, оприлюднення недостовірної або неповної інформації та/або несвоєчасне оприлюднення інформації відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів»;
2) текст статті 4 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., № 24, ст. 883) викласти в такій редакції:
«1. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додатки та зміни до нього надсилаються до органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, або до обслуговуючого банку за місцем обслуговування замовника протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження.
2. Річний план, додатки та зміни до нього обов’язково безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал Уповноваженого органу) протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану або змін до нього. Річний план, додатки та зміни до нього також оприлюднюються замовником на власному веб-сайті або, у разі його відсутності, на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів».
 
    -42- Медуниця О.В.
Підпункт 2 пункту 4 Розділу ІІ викласти у редакції:
«2) у Законі України «Про здійснення державних закупівель» № 1197-VІІ від 10 квітня 2014 року (Голос України, № 78 від 19.04.2014), з наступними змінами, статтю 4 викласти в такій редакції:
«1. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додатки та зміни до нього надсилаються до органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, або обслуговуючого банку за місцем обслуговування замовника протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження.
2. Річний план, додатки та зміни до нього обов’язково безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал Уповноваженого органу) протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану або змін до нього. Річний план, додатки та зміни до нього також оприлюднюються замовником на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.».».
 
Враховано    
    -43- Чумак В.В.
Підпункт 2 пункту 4 Розділу ІІ викласти у редакції:
«2) у Законі України «Про здійснення державних закупівель» № 1197-VІІ від 10 квітня 2014 року (Голос України, № 78, від 19.04.2014), з наступними змінами, статтю 4 викласти в такій редакції:
«1. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додатки та зміни до нього надсилаються до органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, або обслуговуючого банку за місцем обслуговування замовника протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження.
2. Річний план, додатки та зміни до нього обов’язково безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал Уповноваженого органу) протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану або змін до нього. Річний план, додатки та зміни до нього також оприлюднюються замовником на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.».».
 
Враховано    
60. 3) у Законі України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» (Голос України, 2012 р., № 110 із змінами):
 
-44- Медуниця О.В.
Вилучити підпункт 3 пункту 4 Розділу ІІ.
 
Враховано      
    -45- Чумак В.В.
Вилучити підпункт 3 пункту 4 Розділу ІІ.
 
Враховано    
61. в абзаці третьому частини третьої статті 2 слова і цифри «5 мільйонів гривень, а робіт - 10 мільйонів гривень» замінити словами і цифрами «2, 5 мільйони гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень»;
 
-46- Корж П.П.
Абзац другий підпункту 3 пункту 4 Розділу ІІ законопроекту виключити. Відповідно абзац третій зазначеного підпункту вважати абзацом другим.
 
Враховано частково      
62. частину третю статті 4 викласти в такій редакції:
 
      
63. «3. Замовник зобов’язаний за результатами здійснення закупівель, передбачених частиною першою цієї статті, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу до 31 січня наступного за звітним року річний звіт про результати здійснення закупівель. Форма звіту про результати здійснення закупівель затверджується Уповноваженим органом з урахуванням особливостей, передбачених цією статтею.».

-47- Медуниця О.В.
Пункт 10 частини першої статті 7 Бюджетного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2010, № 50-51, ст. 572) викласти в такій редакції:
«10) принцип публічності, прозорості, відкритості – інформування громадськості з питань складання, розгляду, затвердження, виконання державного бюджету та місцевих бюджетів, контролю за виконанням державного бюджету та місцевих бюджетів, забезпечення доступу до інформації про заплановане і фактичне використання бюджетних коштів.»
 
Відхилено  
    -48- Медуниця О.В.
Назву статті 28 Бюджетного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2010, № 50-51, ст. 572) після слів «про бюджет» доповнити словами «та про відкритість використання бюджетних коштів»;
 
Відхилено    
    -49- Медуниця О.В.
Статтю 28 Бюджетного Кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2010, № 50-51, ст. 572) доповнити частиною шостою в такій редакції:
«6. Інформація про заплановане і фактичне використання бюджетних коштів готується розпорядниками та одержувачами коштів та підлягає оприлюдненню на єдиному веб-порталі використання публічних коштів.
Умови та порядок забезпечення доступу до інформації про використання бюджетних коштів визначається Законом України «Про відкритість використання публічних коштів».
 
Відхилено    
    -50- Чумак В.В.
Пункт 10 частини першої статті 7 Бюджетного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2010, № 50-51, ст. 572) викласти в такій редакції:
«10) принцип публічності, прозорості, відкритості – інформування громадськості з питань складання, розгляду, затвердження, виконання державного бюджету та місцевих бюджетів, контролю за виконанням державного бюджету та місцевих бюджетів, забезпечення доступу до інформації про заплановане і фактичне використання бюджетних коштів.»
 
Відхилено    
    -51- Чумак В.В.
Назву статті 28 Бюджетного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2010, № 50-51, ст. 572) після слів «про бюджет» доповнити словами «та про відкритість використання бюджетних коштів»;
 
Відхилено    
    -52- Чумак В.В.
Статтю 28 Бюджетного Кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2010, № 50-51, ст. 572) доповнити частиною шостою в такій редакції:
«6. Інформація про заплановане і фактичне використання бюджетних коштів готується розпорядниками та одержувачами коштів та підлягає оприлюдненню на єдиному веб-порталі використання публічних коштів.
Умови та порядок забезпечення доступу до інформації про використання бюджетних коштів визначається Законом України «Про відкритість використання публічних коштів».
 
Відхилено