Кількість абзаців - 56 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
Закон України
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодо одержувачів юридичних осіб та публічних діячів
 
   Закон України
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодо одержувачів юридичних осіб та публічних діячів
 
1. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
      
2. I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
-1- Бєлькова О.В.
Слова «та публічних осіб» у відповідних відмінках з назви і тексту проекту закону виключити.
 
Відхилено В проекті використовуються поняття «публічні діячі»  І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
3. 1. Кримінальний кодекс України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25-26, ст. 131) доповнити статтею 2092:
 
-2- Гриценко А.С.
Канівець О.Л.
В тексті законопроекту слова «кінцевий вигодоодержувач (вигодоодержувачі) юридичної особи» замінити словами «кінцевий бенефіціарний власник (контролер)»;
слова «істотна участь» виключити;
слова «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризмі» замінити словами «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
 
Відхилено Пропозиції зводяться до приведення положень проекту Закону у відповідність до проекту Закону реєстр. №5067, який 07.10.2014 року прийнятий Верховною Радою України за основу із скороченням строку підготовки до другого читання.     
4.

 
-3- Яценко А.В.
Пункт 1 розділу 1 виключити
 
Відхилено   1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст.1122):
 
    -4- Пилипенко В.П.
Пункт 1 розділу 1 виключити
 
Відхилено    
    -5- Табачнік Я.П.
Пункт 1 викласти в такій редакції:
«1.Кодекс про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради України, 2005р.,№ 35-37, ст..446) доповнити новою статтею 166 -22 такого змісту:
«Стаття 166 -22 .Порушення вимог щодо подання державному реєстратору інформації про кінцевого вигодо одержувача (вигодоодержувачів) юридичної особи
Неподання юридичною особою державному реєстратору інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбаченої Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», або подання ними державному реєстратору завідомо неправдивої інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи –
Тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб такої юридичної особи від ста до двохсот неоподаткованих мінімумів доходів громадян».
 
Відхилено    
5. «Стаття 209-2. Порушення вимог щодо подання інформації про кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) юридичної особи
 
-6- Бєлькова О.В.
Доповнення статтею 209-2 виключити
 
Відхилено   1) статтю 166-11 доповнити частиною такого змісту:
"Неподання юридичною особою державному реєстратору передбаченої Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" інформації про вигодоодержувача (вигодоодержувачів) юридичної особи –
тягне за собою накладення на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), штрафу від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
2) у пункті 1 частини першої статті 255:
а) абзац "суб'єктів державного фінансового моніторингу (статті 166-9, 188-34)" викласти в такій редакції:
"суб'єктів державного фінансового моніторингу (статті 166-9, частина п'ята статті 166-11, стаття 188-34)";
б) в абзаці "центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (частини перша, друга, дев'ята та десята статті 166-6, стаття 166-11)" слова і цифри "стаття 166-11" замінити словами і цифрами "частини перша – четверта статті 166-11".
 
6. 1. Неподання керівником юридичної особи або особою, уповноваженою діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), державному реєстратору інформації про кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) юридичної особи, передбаченої Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців «, або подання ними державному реєстратору завідомо неправдивої інформації про кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) юридичної особи -
 
-7- Воропаєв Ю.М.
Пункт 1 розділу 1 пропонується викласти в наступній редакції:
«Стаття 209-2. Порушення вимог щодо подання інформації про кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) фінансової установи
1. Неподання керівником фінансової установи або особою, уповноваженою діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), державному реєстратору інформації про кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) фінансової установи, передбаченої Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців «, або подання ними державному реєстратору завідомо неправдивої інформації про кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) фінансової установи - карається штрафом від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від ста шістдесяти до двохсот сорока годин. «.
 
Відхилено      
7. карається штрафом від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від ста шістдесяти до двохсот сорока годин. «.
 
-8- Рудьковський М.М.
Доповнити статтю новою другою частиною:
«2.Те саме діяння вчинено повторно,-
карається обмеженням волі на строк до трьох років або позбавленням волі на той самий строк»
 
Відхилено      
    -9- Ковальчук Н.В.
В абзаці 4 пункту 1 розділу 1 слова «або громадськими роботами на строк від ста шістдесяти до двохсот сорока годин. виключити.
 
Відхилено    
    -10- Павленко Р.М.
Пункт 1 розділу І викласти в такій редакції:
"1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст.1122):
1) статтю 166-11 доповнити частиною такого змісту:
"Неподання юридичною особою державному реєстратору передбаченої Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" інформації про вигодоодержувача (вигодоодержувачів) юридичної особи –
тягне за собою накладення на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), штрафу від трьохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
2) у пункті 1 частини першої статті 255:
а) абзац "суб'єктів державного фінансового моніторингу (статті 166-9, 188-34)" викласти в такій редакції:
"суб'єктів державного фінансового моніторингу (статті 166-9, частина п'ята статті 166-11, стаття 188-34)";
б) в абзаці "центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (частини перша, друга, дев'ята та десята статті 166-6, стаття 166-11)" слова і цифри "стаття 166-11" замінити словами і цифрами "частини перша – четверта статті 166-11".
 
Враховано    
8. 2. Господарський кодекс України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 18-22, ст. 144) доповнити новою статтею 64-1 такого змісту:
 
-11- Яценко А.В.
Пункт 2 розділу 1 виключити.
 
Відхилено Невілюються усі зміни до Господарського кодексу  2. Господарський кодекс України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 18-22, ст. 144) доповнити новою статтею 64-1 такого змісту:
 
9. «Стаття 64-1. Кінцевий вигодоодержувач підприємства
 
-12- Воропаєв Ю.М.
Пункт 2 розділу 1 пропонується викласти в наступній редакції:
Стаття 64-1. Кінцевий вигодоодержувач
Підприємства, які за законом відносяться до фінансових установ, зобов’язані встановлювати свого кінцевого вигодоодержувача, регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору, у випадках та в обсязі, передбачених законом.
 
Відхилено   «Стаття 64-1. Кінцевий вигодоодержувач підприємства
 
10. Підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов’язані встановлювати свого кінцевого вигодоодержувача, регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору, у випадках та в обсязі, передбачених законом.
 
-13- Бєлькова О.В.
Абзаці 1 пункту 2 (статті 64-1)доповнити реченням:
«З метою встановлення кінцевого вигодоодержувача підприємства направляють учасникам (акціонерам), які володіють 25 відсотків і більше статутного капіталу, запити про надання інформації про кінцевих вигодоодержувачів. Підприємство та його посадові особи не несуть відповідальності за невстановлення кінцевого вигодоодержувача у випадку ненадання інформації, надання її в неповному обсязі або надання недостовірних відомостей учасниками (акціонерами), які володіють 25% і більше статутного капіталу підприємства».
 
Відхилено   Підприємства, крім державних та комунальних підприємств, зобов’язані встановлювати свого кінцевого вигодоодержувача, регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору, у випадках та в обсязі, передбачених законом.
 
11. Термін «кінцевий вигодоодержувач» розуміється у значенні, що вживається в Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму».».
 
   Термін «кінцевий вигодоодержувач» розуміється у значенні, що вживається в Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму».».
 
12. 3. Статтю 216 Кримінального процесуального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2013 р., № 9-13, ст. 88) доповнити частиною шостою такого змісту:
 
-14- Яценко А.В.
Пункт 3 розділу 1 виключити
 
Враховано      
    -15- Пилипенко В.П.
Пункт 3 розділу 1 виключити
 
Відхилено    
    -16- Табачнік Я.П.
У зв’яжу із заміною пункту 1 пункт 3 виключити (див. зміни до пункту 1)
 
Відхилено    
13. «6. У кримінальних провадженнях щодо злочинів, передбачених статтею 209-2 Кримінального кодексу України, досудове розслідування здійснюється слідчим того органу, який розпочав досудове розслідування.».
 
-17- Бєлькова О.В.
Підпункт 1 пункту 3 (частина 6) виключити
 
Відхилено      
14. 4. У Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму» (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 29, ст. 392):
 
-18- Гриценко А.С.
Канівець О.Л.
Пункт 4 законопроекту виключити.
 
Відхилено Пропозиції зводяться до приведення положень проекту Закону у відповідність до проекту Закону реєстр. №5067, який 07.10.2014 року прийнятий Верховною Радою України за основу із скороченням строку підготовки до другого читання.  3. У Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму» (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 29, ст. 392):
 
    -19- Святаш Д.В.
Пункт 4 Розділу 1 виключити;
 
Немає висновку    
    -20- Табачнік Я.П.
Пункт 4 виключити;
 
Немає висновку    
15. 1) у частині першій статті 1:
 
-21- Яценко А.В.
Абзаци 1,2 підпункту 1 пункту 4 розділу 1 виключити;
 
Відхилено невілюється текст статті  1) у частині першій статті 1:
 
16. пункти 20-21 виключити;
 
   пункти 20-21 виключити;
 
17. пункт 22 викласти в такій редакції:
 
-22- Бєлькова О.В.
Абзац 1 та 2 об’єднати та викласти в такій редакції:
«22) кінцевий вигодоодержувач юридичної особи – фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі. При цьому фізичною особою – кінцевим вигодоодержувачем юридичної особи не може бути особа, яка є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права;»
 
Відхилено   пункт 22 викласти в такій редакції:
 
18. «22) кінцевий вигодоодержувач юридичної особи - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі.
 
-23- Пилипенко В.П.
В абзаці четвертому підпункту 1 пункту 4 розділу 1 слово «зокрема» виключити;
 
Відхилено   «22) кінцевий вигодоодержувач юридичної особи - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі.
 
    -24- Воропаєв Ю.М.
Підпункт 2 пункт 4 розділу 1 пропонується викласти в наступній редакції:
«22) кінцевий вигодоодержувач юридичної особи - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу органів юридичної особи, результати голосування органів юридичної особи,, а також вчинення правочинів юридичною особою, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі.
 
Відхилено    
    -25- Ковальчук Н.В.
В абзаці 4-5 підпукту 1 пункту 4 розділу 1 викласти в такі редакції.
22) кінцевий вигодоодержувач юридичної особи – фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі. При цьому фізичною особою – кінцевим вигодоодержувачем юридичної особи не може бути особа, яка є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права.
Політичні партії, творчі спілки та їх територіальні осередки, професійні спілки, благодійні організації, адвокатські об’єднання, торгово-промислові палати, державні органи, органи місцевого самоврядування та їх асоціації не зобов’язані встановлювати свого кінцевого вигодоодержувача.
При цьому фізичною особою - кінцевим вигодоодержувачем юридичної особи не може бути особа, яка хоч формально володіє 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але не може здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи на власний розсуд «;
 
Відхилено    
19. При цьому фізичною особою - кінцевим вигодоодержувачем юридичної особи не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права; «;
 
-26- Пилипенко В.П.
абзац п’ятий підпункту 1 пункту 4 розділу 1 викласти в такій редакції : «При цьому фізичною особою – кінцевим вигодо одержувачем юридичної особи не може бути особа яка є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником);
 
Враховано редакційно   При цьому фізичною особою - кінцевим вигодоодержувачем юридичної особи не може бути особа, яка є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права; «;
 
20. пункт 29 викласти в такій редакції:
 
   пункт 29 викласти в такій редакції:
 
21. «29) публічні діячі - національні публічні діячі, іноземні публічні діячі, діячі, що виконують значні функції в міжнародній організації, а також їх пов’язані особи.
 
-27- Бєлькова О.В.
Абзац 1 після слів «національні публічні діячі» доповнити словами «публічні діячі регіонального та місцевого рівнів»
 
Відхилено Надто широке поняття «публічні діячі регіонального та місцевого рівнів», (державних службовців та посадових осіб органів державної влади та місцевого самоврядування)  «29) публічні діячі - національні публічні діячі, іноземні публічні діячі, діячі, що виконують значні функції в міжнародній організації, а також їх пов’язані особи.
 
22. Національними публічними діячами є фізичні особи, які виконують публічні функції в Україні, а саме: Президент України, Прем’єр-міністр України, члени Кабінету Міністрів України, перший заступник міністра, заступник міністра, інші керівники центральних органів виконавчої влади та їх заступники; народні депутати України; Голова та члени правління Національного банку України, члени Ради Національного банку України; Голова та судді Конституційного суду, Голова та судді Верховного суду України, голови та судді вищих спеціалізованих судів, члени Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, члени Вищої ради юстиції України; Генеральний прокурор України та його заступники; Голова та члени Рахункової палати; надзвичайні і повноважні посли; Начальник Генерального штабу - Головнокомандувач Збройних Сил, начальники Сухопутних військ, Повітряних Сил, Військово-Морських Сил; Голова Служби безпеки України та його заступники; Голова Антимонопольного комітету України та його заступники; члени Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення; державні службовці, посади яких віднесені до першої категорії посад; керівники адміністративних, управлінських чи наглядових органів державних та казенних підприємств, господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків; керівники статутних органів політичних партій.
 
-28- Бєлькова О.В.
Абзац 2 після слів «керівники статутних органів політичних партій» доповнити словами «та члени їх центральних статутних органів»
Доповнити новим абзацом такого змісту:
«Публічними діячами регіонального та місцевого рівнів є фізичні особи, які виконують публічні функції в органах державної влади та місцевого самоврядування на регіональному рівні, державні службовці та посадові особи таких органів».
 
Відхилено   Національними публічними діячами є фізичні особи, які виконують публічні функції в Україні, а саме: Президент України, Прем’єр-міністр України, члени Кабінету Міністрів України, перший заступник міністра, заступник міністра, інші керівники центральних органів виконавчої влади та їх заступники; Глава Адміністрації Президента України та його заступники; Секретар Ради національної безпеки і оборони та його заступники; голова та члени центральної виборчої комісії;народні депутати України; Голова та члени правління Національного банку України, члени Ради Національного банку України; Голова та судді Конституційного суду, Голова та судді Верховного суду України, голови та судді вищих спеціалізованих судів, члени Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, члени Вищої ради юстиції України; Генеральний прокурор України та його заступники; Голова та члени Рахункової палати; надзвичайні і повноважні посли; Начальник Генерального штабу - Головнокомандувач Збройних Сил, начальники Сухопутних військ, Повітряних Сил, Військово-Морських Сил; Голова Служби безпеки України та його заступники; Голова Антимонопольного комітету України та його заступники; члени Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення; державні службовці, посади яких віднесені до першої та другої категорії посад; керівники обласних територіальних органів центральних органів виконавчої влади та прирівняні до них, прокурори областей та прирівняні до них, керівники обласних територіальних органів Служби безпеки України, голови Апеляційних судів; керівники адміністративних, управлінських чи наглядових органів державних та казенних підприємств, господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків; керівники статутних органів політичних партій; члени центральних статутних органів політичних партій.
 
    -29- Рудьковський М.М.
Після слів «керівники статутних органів політичних партій» додати слова «та членів центральних статутних органів політичних партій»
 
Відхилено    
    -30- Мельник Є.І.
доповнити перелік національних публічних діячів, ні яких поширюється цей Закон, ще такими посадами як :
Глава Адміністрації Президента України та його заступники; Секретар Ради національної безпеки і оборони та його заступники;
 
Відхилено    
23. Іноземними публічними діячами є фізичні особи, які виконують публічні функції в іноземних державах, а саме: глава держави, керівник уряду, міністри та їх заступники; депутати парламенту; голови та члени правлінь центральних банків; члени верховного суду, конституційного суду або інших судових органів, рішення яких не підлягають оскарженню, крім як за виняткових обставин; надзвичайні та повноважні посли, повірені у справах; керівники центральних органів військового управління; керівники адміністративних, управлінських чи наглядових органів державних підприємств; посадові особи політичних партій.
 
-31- Кужель О.В.
підпункт 1 пункту 4 розділу 1, пункт 29 викласти у наступній редакції:
29) публічні діячі - національні публічні діячі, іноземні публічні діячі, діячі, що виконують значні функції в міжнародній організації, а також їх пов’язані особи.
Національними публічними діячами є фізичні особи, які виконують публічні функції в Україні, а саме: Президент України, Прем’єр-міністр України, члени Кабінету Міністрів України, перший заступник міністра, заступник міністра, інші керівники центральних органів виконавчої влади та їх заступники; голова та члени центральної виборчої комісії; народні депутати України; Голова та члени правління Національного банку України, члени Ради Національного банку України; Голова та судді Конституційного суду, Голова та судді Верховного суду України, голови та судді вищих спеціалізованих судів, члени Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, члени Вищої ради юстиції України; Генеральний прокурор України та його заступники; Голова та члени Рахункової палати; надзвичайні і повноважні посли; Начальник Генерального штабу - Головнокомандувач Збройних Сил, начальники Сухопутних військ, Повітряних Сил, Військово-Морських Сил; Голова Служби безпеки України та його заступники; Голова Антимонопольного комітету України та його заступники; члени Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення; державні службовці, посади яких віднесені до першої та другої категорії посад; керівники адміністративних, управлінських чи наглядових органів державних та казенних підприємств, господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків; керівники статутних органів політичних партій; члени центральних статутних органів політичних партій; сільські, селищні, міські голови, голови районних, обласних, районних у місті рад, голови місцевих державних адміністрацій.
 
Враховано частково скільки метою проекту є визнання публічними національними діячами високо посадовців, не враховувати -»сільські, селищні, міські голови, голови районних, обласних, районних у місті рад, голови місцевих державних»  Іноземними публічними діячами є фізичні особи, які виконують публічні функції в іноземних державах, а саме: глава держави, керівник уряду, міністри та їх заступники; депутати парламенту; голови та члени правлінь центральних банків; члени верховного суду, конституційного суду або інших судових органів, рішення яких не підлягають оскарженню, крім як за виняткових обставин; надзвичайні та повноважні посли, повірені у справах; керівники центральних органів військового управління; керівники адміністративних, управлінських чи наглядових органів державних підприємств; посадові особи політичних партій.
 
24. Діячами, що виконують значні функції в міжнародній організації, є посадові особи міжнародних організацій, що обіймають або обіймали протягом останніх трьох років в них керівні посади, а саме: директори, голови правлінь або їх заступники або виконують будь-які інші керівні функції на найвищому рівні в міжнародних організаціях, у тому числі в міжнародних міждержавних організаціях, члени міжнародних парламентських асамблей, судді та керівні посадові особи міжнародних судів.
 
-32- Дерев'янко Ю.Б.
В абзаці 2 підпункту 1 пункту 4 розділу 1 після слів «категорії посад» доповнити словами « керівники обласних територіальних органів центральних органів виконавчої влади та прирівняні до них, прокурори областей та прирівняні до них, керівники обласних територіальних органів Служби безпеки України, голови Апеляційних судів.
 
Враховано   Діячами, що виконують значні функції в міжнародній організації, є посадові особи міжнародних організацій, що обіймають або обіймали протягом останніх трьох років в них керівні посади, а саме: директори, голови правлінь або їх заступники або виконують будь-які інші керівні функції на найвищому рівні в міжнародних організаціях, у тому числі в міжнародних міждержавних організаціях, члени міжнародних парламентських асамблей, судді та керівні посадові особи міжнародних судів.
 
25. Пов’язаними особами національних публічних діячів, іноземних публічних діячів, діячів, що виконують значні функції в міжнародній організації, є їх члени сім’ї або особи, з якими вони мають ділові або особисті зв’язки, а також юридичні особи, кінцевими вигодоодержувачами або власниками істотної участі яких є такі діячі чи їх члени сім’ї або особи, з якими такі діячі мають ділові або особисті зв’язки. Під членами сім’ї розуміються особи, які перебувають у шлюбі, їхні діти (в тому числі повнолітні) та їх подружжя, батьки, особи, які перебувають під опікою і піклуванням, інші особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі;
 
-33- Пилипенко В.П.
В абзаці третьому підпункту 1 пункту 4 розділу 1 слова «або особи, якими вони мають ділові або особисті зв’язки» виключити;
 
Враховано скільки у чинному законодавстві відсутні визначення «ділові та особисті зв’язки»  Пов’язаними особами національних публічних діячів, іноземних публічних діячів, діячів, що виконують значні функції в міжнародній організації, є їх члени сім’ї, а також юридичні особи, кінцевими вигодоодержувачами або власниками істотної участі яких є такі діячі чи їх члени сім’ї . Під членами сім’ї розуміються особи, які перебувають у шлюбі, їхні діти (в тому числі повнолітні) та їх подружжя, батьки, особи, які перебувають під опікою і піклуванням, інші особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки, у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі; «;
 
26. 2) у пункті 2 частини четвертої статті 6:
 
-34- Ковальчук Н.В.
В абзаці 3 підпункту 1 пункту 4 розділу 1 після слів «є їх членами сімї» слова «або особи, якими вони мають ділові або особисті зв’язки» виключити та після слів «є такі діячі чи їх члени сімї» слова «або особи, з якими такі діячі мають ділові або особисті зв’язки» виключити
 
Враховано   2) у пункті 2 частини четвертої статті 6:
 
27. абзац перший викласти в такій редакції:
 
   абзац перший викласти в такій редакції:
 
28. «2) стосовно публічних діячів, факт належності до яких клієнта або особи, що діє від його імені, суб’єкт виявляє відповідно до внутрішніх процедур під час встановлення ділових відносин з клієнтом та у процесі його обслуговування: «;
 
   «2) стосовно публічних діячів, факт належності до яких клієнта або особи, що діє від його імені, суб’єкт виявляє відповідно до внутрішніх процедур під час встановлення ділових відносин з клієнтом та у процесі його обслуговування: «;
 
29. у підпункті а) слова «та пов’язаними з ними особами» виключити;
 
   у підпункті а) слова «та пов’язаними з ними особами» виключити;
 
30. у підпункті в) слова «або пов’язані з ними особи» виключити;
 
   у підпункті в) слова «або пов’язані з ними особи» виключити;
 
31. 3) у пункті 3 частини одинадцятої та пункті 2 частини дванадцятої статті 9 слово «контролерів» замінити словами «кінцевих вигодоодержувачів»;
 
-35- Яценко А.В.
Підпункт 3 пункту 4 розділу 1 виключити;
 
Відхилено   3) у пункті 3 частини одинадцятої та пункті 2 частини дванадцятої статті 9 слово «контролерів» замінити словами «кінцевих вигодоодержувачів»;
 
32. 4) у пункті 11 частини другої статті 14 слова «та контроль» замінити словами «або є кінцевими вигодоодержувачами».
 
-36- Яценко А.В.
Підпункт 4 пункту 4 розділу 1 виключити;
 
Відхилено   4) у пункті 11 частини другої статті 14 слова «та контроль» замінити словами «або є кінцевими вигодоодержувачами».
 
33. 5. У Законі України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 31-32, ст. 263 із наступними змінами):
 
-37- Яценко А.В.
Пункт 5 розділу 1 виключити;
 
Відхилено   4. У Законі України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 31-32, ст. 263 із наступними змінами):
 
34. 1) частину першу статті 1 доповнити новим абзацом такого змісту:
 
   1) частину першу статті 1 доповнити новим абзацом такого змісту:
 
35. «Терміни «істотна участь» та «кінцевий вигодоодержувач» вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму».»;
 
-38- Гриценко А.С.
Канівець О.Л.
Частину першу статті викласти в такій редакції «термін «кінцевий бенефіціарний власник (контролер) вживається у значені, наведеному в Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
 
Відхилено Пропозиції зводяться до приведення положень проекту Закону у відповідність до проекту Закону реєстр. №5067, який 07.10.2014 року прийнятий Верховною Радою України за основу із скороченням строку підготовки.  «Терміни «істотна участь» та «кінцевий вигодоодержувач» вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму».»;
 
36. 2) абзац сьомий частини другої статті 17 замінити абзацами такого змісту:
 
-39- Пилипенко В.П.
В підпункті 2 пункту 5 розділу 1 слова «серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання»« виключити.
 
Відхилено скільки ініціатива Кабінету Міністрів України дає можливість ідентифікувати особу.  2) абзац сьомий частини другої статті 17 замінити абзацами такого змісту:
 
37. «перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина Україна або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа;
 
-40- Табачнік Я.П.
В підпункті 2 пункту 5 розділу 1 слова «серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання»« замінити словами «дата народження»;
 
Відхилено скільки ініціатива Кабінету Міністрів України дає можливість ідентифікувати особу.  «перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина Україна або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа;
 
38. інформація про кінцевого вигодоодержувача юридичної особи, а саме прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина Україна або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
 
-41- Воропаєв Ю.М.
У підпункті 2 пункту 5 розділу 1 в усіх абзацах виключити слова «серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця» та викласти його в такій редакції:
2) абзац сьомий частини другої статті 17 замінити абзацами такого змісту:
«перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа;
інформація про кінцевого вигодоодержувача юридичної особи – фінансової установи, а саме прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
інформація про структуру власності засновників - юридичних осіб (крім політичних партій, творчих спілок та їх територіальних осередків, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, державних органів, органів місцевого самоврядування та їх асоціацій), яка дає можливість встановити фізичних осіб - власників істотної участі цих юридичних осіб: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності); «;
в абзаці 2 після слів «та їх асоціацій» доповнити словами «Професійних спілок , благодійних організацій та інших неприбуткових організацій».
 
Відхилено Оскільки ініціатива Кабінету Міністрів України дає можливість ідентифікувати особу.  інформація про кінцевого вигодоодержувача юридичної особи, у тому числі кінцевого вигодоодержувача її засновника, якщо засновник – юридична особа, а саме прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина Україна або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
 
39. інформація про структуру власності засновників - юридичних осіб (крім політичних партій, творчих спілок та їх територіальних осередків, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, державних органів, органів місцевого самоврядування та їх асоціацій), яка дає можливість встановити фізичних осіб - власників істотної участі цих юридичних осіб: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина Україна або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності); «;
 
-42- Ковальчук Н.В.
В абзаці 3 підпункту 2 пункту 5 Розділу 1 після слів «кінцевого вигодоодержувача юридичної особи» доповнити словами «у тому числі кінцевого вигодоодержувача її засновника, якщо засновник – юридична особа»
 
Враховано   інформація про структуру власності засновників - юридичних осіб (крім політичних партій, творчих спілок та їх територіальних осередків, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, державних органів, органів місцевого самоврядування та їх асоціацій), яка дає можливість встановити фізичних осіб - власників істотної участі цих юридичних осіб: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина Україна або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності); «;
 
    -43- Ковальчук Н.В.
Абзац 4 підпункту 2 пункту 5 після слів «творчих спілок та їх територіальних осередків,» доповнити словами «професійних спілок, благодійних організацій».
 
Відхилено    
40. 3) частину другу статті 19 доповнити новим абзацом третім такого змісту:
 
-44- Табачнік Я.П.
Підпункт 3 пункту 5 розділу 1 викласти в такій редакції:
«Частину одинадцяту статті 19 доповнити абзацом другим такого змісту:
«Одночасно з підтвердженням відомостей про юридичну особу подається інформація щодо наявності або відсутності змін у складі кінцевих вигодоодержувачів (контролерів). Уразі зміни складу кінцевих вигодоодержувачів (контролерів) юридичної особи, юридична особа вносить до реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу відомості про дійсний склад кінцевих вигодоодержувачів (контролерів)».
 
Відхилено Оскільки діюча частина 11 ст.19 передбачає обов’язок 1 раз на рік підтверджувати відомості про юридичну особу, натомість частина 2 ст.19 регламентує порядок дій у разі змін відомостей які містяться в ЄДР.  3) частину другу статті 19 доповнити новим абзацом третім такого змісту:
 
41. «При зміні кінцевих вигодоодержувачів та/або власників істотної участі юридичної особи подаються документи, передбачені частиною першою цієї статті»
 
-45- Воропаєв Ю.М.
Підпункт 3 пункту 5 розділу 1 викласти в такій редакції:
«При зміні кінцевих вигодоодержувачів фінансової установи та/або власників істотної участі юридичної особи подаються документи, передбачені частиною першою цієї статті «.
 
Відхилено Оскільки пропозиція значно звужує коло суб’єктів юридичних осіб відносно кого необхідно повідомляти про зміну кінцевих вигодоодержувачів  «При зміні кінцевих вигодоодержувачів та/або власників істотної участі юридичної особи, у тому числі кінцевих вигодоодержувачів та/або власників істотної участі її засновника, якщо засновник - юридична особа».
 
    -46- Ковальчук Н.В.
Абзац 2 підпункту 3 викласти у такій редакції:
«При зміні кінцевих вигодоодержувачів та/або власників істотної участі юридичної особи, у тому числі кінцевих вигодоодержувачів та/або власників істотної участі її засновника, якщо засновник - юридична особа».
 
Враховано    
42. 4) абзац шостий частини першої статті 24 замінити абзацами такого змісту:
«До реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи засновником (засновниками) або уповноваженою ними особою включається:
інформація про структуру власності засновників - юридичних осіб, яка дає можливість встановити фізичних осіб - власників істотної участі цих юридичних осіб та містить такі дані про зазначених фізичних осіб: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина Україна або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
 
-47- Воропаєв Ю.М.
Підпункт 4 пункту 5 розділу 1 викласти в такій редакції:
4) абзац шостий частини першої статті 24 замінити абзацами такого змісту:
«До реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи засновником (засновниками) або уповноваженою ними особою включається:
інформація про структуру власності засновників - юридичних осіб, яка дає можливість встановити фізичних осіб - власників істотної участі цих юридичних осіб та містить такі дані про зазначених фізичних осіб: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
для фінансових установ також включається інформація - інформація про кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) фінансової установи, а саме прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності).
 
Відхилено   4) абзац шостий частини першої статті 24 замінити абзацами такого змісту:
«До реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи засновником (засновниками) або уповноваженою ними особою включається:
інформація про структуру власності засновників - юридичних осіб, яка дає можливість встановити фізичних осіб - власників істотної участі цих юридичних осіб та містить такі дані про зазначених фізичних осіб: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина Україна або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
 
43. інформація про кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) юридичної особи, а саме прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина Україна або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності). Зазначена інформація не включається до реєстраційної картки для проведення державної реєстрації політичних партій, творчих спілок та їх територіальних осередків, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, державних органів, органів місцевого самоврядування та їх асоціацій. «;
 
-48- Табачнік Я.П.
Абзац 3 підпункту 4 пункту 5 розділу 1 виключити.
 
Відхилено   інформація про кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) юридичної особи, у тому числі кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) її засновника, якщо засновник – юридична особа а саме прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина Україна або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності). Зазначена інформація не включається до реєстраційної картки для проведення державної реєстрації політичних партій, творчих спілок та їх територіальних осередків, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, державних органів, органів місцевого самоврядування та їх асоціацій. «;
 
    -49- Табачнік Я.П.
В абзаці 2 підпункту 4 пункту 5 розділу 1 слова «серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання»« замінити словами «дата народження».
 
Відхилено    
    -50- Ковальчук Н.В.
В абзаці 4 підпункту 4 пункту 5 Розділу 1 після слів «Вигодоодержувача (вигодоодержувачів) юридичної особи» доповнити словами «у тому числі кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) її засновника, якщо засновник – юридична особа»
Після слів «творчих спілок, та їх територіальних осередків» доповнити словами «професійних спілок, благодійних організацій».
 
Враховано частково оповнити лише словами «у тому числі кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) її засновки, якщо засновник – юридична особа»   
44. 5) абзац шостий частини першої статті 27 після слів «відомостей про засновників (учасників)» доповнити словами «та кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів)»;
 
-51- Воропаєв Ю.М.
Підпункт 5 пункту 5 Розділу 1 викласти в такій редакції:
5) абзац шостий частини першої статті 27 після слів «відомостей про засновників (учасників)юридичної особи» доповнити словами «а для фінансових установ також кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів)».
 
Відхилено   5) абзац шостий частини першої статті 27 після слів «відомостей про засновників (учасників)» доповнити словами «та кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів)»;
 
45. 6. У Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень « (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 18, ст. 141) статтю 28 викласти у такій редакції:
 
-52- Яценко А.В.
Пункту 6 розділу 1 виключити.
 
Відхилено   5. У Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень « (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 18, ст. 141) статтю 28 викласти у такій редакції:
 
    -53- Ковальчук Н.В.
Пункту 6 розділу 1 виключити.
 
Відхилено    
    -54- Воропаєв Ю.М.
Виключити пункт 6 Законопроекту та залишити діючу редакцію статті 28 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та обтяжень» без змін.
 
Відхилено    
46. «Стаття 28. Надання інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру прав
1. Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, що міститься у Державному реєстрі прав, є відкритою та загальнодоступною.
2. Для фізичних та юридичних осіб інформація з Державного реєстру прав надається виключно за об’єктом нерухомого майна в електронній формі через офіційний веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації прав, чи в паперовій формі шляхом подання заяви особисто або пересилання поштового відправлення органам державної реєстрації прав та нотаріусам у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
 
-55- Бєлькова О.В.
Статтю 28 залишити у чинній редакції, а саме:
«Стаття 28. Надання інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру прав
1. Інформація з Державного реєстру прав про державну реєстрацію прав та їх обтяжень надається органом державної реєстрації прав, нотаріусом у формі витягу, інформаційної довідки та виписки.
Надання інформації з Державного реєстру прав здійснюється нотаріусом у формі витягу.
2. Витяг з Державного реєстру прав на підставі заяви мають право отримувати:
1) власник нерухомого майна або уповноважена ним особа;
2) особа, яка має речове право на чуже нерухоме майно, або уповноважена нею особа;
3) спадкоємець (правонаступник - для юридичної особи) або уповноважена ним особа;
4) власник (співвласник) квартири, житлового чи нежитлового приміщення у багатоквартирному будинку при створенні об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (асоціація власників житлових будинків, якщо їй делеговані повноваження з управління неподільним та загальним майном відповідного житлового комплексу), житлово-будівельні кооперативи або їх уповноважені особи про суб'єктів права власності на житлові та нежитлові приміщення у такому будинку.
Витяг з Державного реєстру прав про державну реєстрацію іпотеки, обтяження на підставі заяви мають право отримувати будь-які фізичні та юридичні особи.
3. Інформаційну довідку з Державного реєстру прав на підставі письмового запиту мають право отримувати суд, органи місцевого самоврядування, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи доходів і зборів, органи Служби безпеки України та інші органи державної влади (посадові особи), якщо запит зроблено у зв'язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом.
4. Орган державної реєстрації прав, нотаріус відмовляє в наданні витягу та інформаційної довідки, якщо заявник відповідно до закону не має права на отримання такої інформації.
5. Орган державної реєстрації прав зобов'язаний за заявою власника або правоволодільця надавати йому інформацію у формі виписки про осіб, які отримали відомості про права та обтяження прав на нерухоме майно, що йому належить.
6. Нотаріус при вчиненні нотаріальних дій користується інформацією з Державного реєстру прав, порядок доступу до якого встановлює Міністерство юстиції України.
7. Банки при здійсненні операцій з іпотеки користуються інформацією про іпотеку, обтяження нерухомого майна з Державного реєстру прав, порядок доступу до якого встановлює Міністерство юстиції України».
 
Відхилено   «Стаття 28. Надання інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру прав
1. Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, що міститься у Державному реєстрі прав, є відкритою та загальнодоступною.
2. Для фізичних та юридичних осіб інформація з Державного реєстру прав надається виключно за об’єктом нерухомого майна в електронній формі через офіційний веб-сайт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації прав, чи в паперовій формі шляхом подання заяви особисто або пересилання поштового відправлення органам державної реєстрації прав та нотаріусам у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
 
47. 3. Для посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки України, нотаріусів інформація з Державного реєстру прав у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, надається за суб’єктом права чи за об’єктом нерухомого майна в електронній формі шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру прав за умови ідентифікації відповідної посадової особи за допомогою електронного цифрового підпису. Порядок доступу до Державного реєстру прав визначається Кабінетом Міністрів України.
 
   3. Для посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки України, нотаріусів інформація з Державного реєстру прав у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, надається за суб’єктом права чи за об’єктом нерухомого майна в електронній формі шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру прав за умови ідентифікації відповідної посадової особи за допомогою електронного цифрового підпису. Порядок доступу до Державного реєстру прав визначається Кабінетом Міністрів України.
 
48. 4. За заявою власника чи іншого правоволодільця орган державної реєстрації прав надає інформацію у формі виписки про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права та їх обтяження на нерухоме майно, що йому належить.
 
   4. За заявою власника чи іншого правоволодільця орган державної реєстрації прав надає інформацію у формі виписки про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права та їх обтяження на нерухоме майно, що йому належить.
 
49. 5. Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи паперовій формі за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав, є офіційною та використовується відповідно до законодавства. «.
 
   5. Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи паперовій формі за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав, є офіційною та використовується відповідно до законодавства. «.
 
50. ІІ. Прикінцеві і перехідні положення
 
   ІІ. Прикінцеві і перехідні положення
 
51. 1. Цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування.
 
-56- Святаш Д.В.
У пункті 1 Розділу 2 слово «шість» замінити словом «дванадцять».
 
Відхилено Слово «шість» відсутнє в тексті Законопроекту.  1. Цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування.
 
52. 2. Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору відомості про свого кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) упродовж шести місяців з дня набрання чинності цим Законом.
 
-57- Воропаєв Ю.М.
У пункті 2 Прикінцевих положень законопроекту після слів» Юридичні особи», доповнити словами «що є згідно із законом є фінансовими установами та».
 
Відхилено   2. Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору відомості про свого кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) у тому числі кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) їх засновника, якщо засновник – юридична особа, упродовж шести місяців з дня набрання чинності цим Законом.
 
53. 3. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
 
-58- Святаш Д.В.
У пункті 2 Розділу 2 слово «шести» замінити словами «двадцяти чотирьох».
 
Відхилено еобґрунтовано збільшено строк подачі відомостей.  3. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
 
54. 1) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
-59- Яценко А.В.
Пункт 2 розділу 2 виключити.
 
Відхилено   1) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
55. 2) забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

-60- Ковальчук Н.В.
У пункті 2 Розділу 2 після слів» «свого кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів)» доповнити словами «у тому числі кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) їх засновника, якщо засновник – юридична особа».
 
Враховано   2) забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.