Кількість абзаців - 146 Таблиця поправок


"Про внесення змін до деяких Законів України щодо запровадження контрактної форми роботи в галузі культури та конкурсної процедури призначення керівника державного чи комунального закладу культури" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про внесення змін до деяких Законів України щодо запровадження контрактної форми роботи в галузі культури та конкурсної процедури призначення керівника державного чи комунального закладу культури
 
   Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури
 
2. І. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
3. 1. Внести такі зміни до Закону України «Про культуру» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, № 24, ст.168):
 
   6. У Законі України «Про культуру» (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 24, ст. 168; 2013 р., № 15, ст. 98, №. 23, ст. 218; 2014 р., № 5, ст. 62, № 20-21, ст. 745; 2015 р., № 6, ст. 40):
 
4. 1) статтю 21 викласти в такій редакції:
 
   1) текст статті 21 викласти в такій редакції:
 
5. «1.Керівника державного чи комунального закладу культури призначають на посаду шляхом укладення з ними контракту строком на п’ять років за результатами проведення конкурсу.
 
   «1. Керівники державних та комунальних закладів культури призначаються на посаду шляхом укладення з ними контракту строком на п’ять років за результатами конкурсу.
 
6. Особа може обіймати посаду керівника державного чи комунального закладу культури не більше двох строків підряд.
 
-1- Томенко М.В.
Абзац другий частини першої статті 21 проекту закону вилучити, а саме::
«Особа може обіймати посаду керівника державного чи комунального закладу культури не більше двох строків підряд.»
 
Враховано      
    -2- Рибак І.П.
Абзац другий частини першої статті 21 Закону після слів «не більше двох строків підряд» доповнити реченням:
«Подальше продовження контракту здійснюється терміном до чотирьох років».
 
Відхилено    
7. 2. Трудові відносини з художнім та артистичним персоналом державного чи комунального закладу культури оформлюються шляхом укладення контрактів.
 
   2. Трудові відносини з професійними творчими працівниками (художнім та артистичним персоналом) державних та комунальних закладів культури оформлюються шляхом укладення контрактів.
 
8. Формування кадрового складу художнього та артистичного персоналу державного чи комунального закладу культури здійснюється на конкурсній основі в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері культури.
 
-3- Рибак І.П.
Абзац перший частини другої статті 21 Закону після слів «комунального закладу культури» доповнити словами «в населених пунктах з чисельністю населення більше ста тисяч мешканців»
 
Відхилено   Формування кадрового складу художнього та артистичного персоналу державних та комунальних закладів культури здійснюється на конкурсній основі в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв.
 
9. За результатами конкурсу з його переможцем укладається контракт строком від одного до трьох років за формою, визначеною центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері культури. Контракт вважається продовженим на строк, на який він був укладений, після настання дати закінчення терміну його дії, якщо жодна зі сторін за місяць до цієї дати не проінформувала іншу сторону письмово про своє бажання припинити дію контракту.
 
   За результатами конкурсу з переможцем з числа кандидатів укладається контракт строком від одного до трьох років за формою, визначеною центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв. Після настання дати закінчення строку дії контракт вважається продовженим на строк, на який він був укладений, якщо жодна зі сторін за місяць до цієї дати письмово не поінформувала іншу сторону про своє бажання припинити дію контракту.
 
10. 3. Керівник державного чи комунального закладу культури може залучати артистичний та художній персонал, який перевищує кількість штатних одиниць, на підставі цивільно-правового договору у порядку, визначеному законами України».
 
-4- Ленський О.О.
У розділі І у частині першій у пункті 1) абзац восьмий виключити, а саме:
«3. Керівник державного чи комунального закладу культури може залучати артистичний та художній персонал, який перевищує кількість штатних одиниць, на підставі цивільно-правового договору у порядку, визначеному законами України».
 
Відхилено   3. Керівник державного чи комунального закладу культури може залучати артистичний та художній персонал понад штатну чисельність на підставі цивільно-правового договору в порядку, визначеному законом»;
 
    -5- Князевич Р.П.
Підпункт 1 пункту 1 розділу І законопроекту (нова редакція статті 21 Закону України «Про культуру») викласти в такій редакції:
«Стаття 21. Особливості трудових відносин та працевлаштування в закладах культури
1. Керівника державного чи комунального закладу культури призначають на посаду шляхом укладення з ними контракту строком на п’ять років за результатами проведення конкурсу.
Орган, який відповідно до статутних документів здійснює управління державним чи комунальним закладом культури (засновник закладу культури) може прийняти рішення про об’єднання посад керівника державного чи комунального закладу культури та художнього керівника закладу культури.
2. Трудові відносини з художнім та артистичним персоналом державного чи комунального закладу культури оформлюються шляхом укладення контрактів.
Формування кадрового складу художнього та артистичного персоналу державного чи комунального закладу культури здійснюється на конкурсній основі в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері культури.
За результатами конкурсу з його переможцем укладається контракт строком від одного до п’яти років за формою, визначеною центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері культури. Контракт вважається продовженим на строк, на який він був укладений, після настання дати закінчення терміну його дії, якщо жодна зі сторін за місяць до цієї дати не проінформувала іншу сторону письмово про своє бажання припинити дію контракту.
Керівник державного чи комунального закладу культури може брати участь у конкурсі, передбаченому цією частиною, на посаду художнього керівника у відповідному закладі. У разі, якщо керівник державного чи комунального закладу культури стане переможцем конкурсу на посаду художнього керівника він може здійснювати суміщення посад (професій) керівника відповідного закладу культури та художнього керівника.
3. Керівник державного чи комунального закладу культури може залучати артистичний та художній персонал, який перевищує кількість штатних одиниць, на підставі цивільно-правового договору у порядку, визначеному законами України».
 
Відхилено    
11. 2) доповнити статтею 21-1 такого змісту:
 
   2) розділ ІІІ доповнити статтями 21-1 – 21-5 такого змісту:
 
12. «Стаття 21-1. Вимоги до керівника державного чи комунального закладу культури
 
   «Стаття 21-1. Вимоги до керівника державного чи комунального закладу культури
 
13. 1. Керівником державного чи комунального закладу культури може бути особа, яка має вищу освіту, стаж роботи у галузі культури не менше трьох років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
 
   1. Керівником державного чи комунального закладу культури може бути особа, яка має вищу освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
 
14. Керівником національного закладу культури може бути особа, яка має вищу освіту, стаж роботи у галузі культури не менше трьох років, володіє державною мовою, досвід роботи на керівних посадах в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності не менше трьох років та здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
 
   Керівником національного закладу культури може бути особа, яка має вищу освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіє державною мовою, досвід роботи на керівних посадах в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях усіх форм власності не менше трьох років та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
 
15. 2. Не може бути призначена на посаду керівника державного чи комунального закладу культури особа, яка:
 
   2. Не може бути призначена на посаду керівника державного чи комунального закладу культури особа, яка:
 
16. 1) за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена; та/або
 
   за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;
 
17. 2) має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; та/або
 
   має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
 
18. 3) є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, який відповідно до статутних документів здійснює управління державним чи комунальним закладом культури, а саме центрального органу виконавчої влади, органу влади АРК, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування (надалі - орган управління)».
 
   є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління державним чи комунальним закладом культури, а саме центрального органу виконавчої влади, органу влади Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування (далі - орган управління).
 
19. 3) доповнити статтею 21-2 такого змісту:
 
      
20. «Стаття 21-2. Порядок конкурсного добору керівника державного чи комунального закладу культури
 
   Стаття 21-2. Порядок конкурсного добору керівника державного чи комунального закладу культури
 
21. 1. Кандидатів на посаду керівника державного чи комунального закладу культури визначає конкурсна комісія за результатами відкритого та публічного конкурсного добору на зайняття цієї посади.
 
   1. Кандидатів на посаду керівника державного чи комунального закладу культури визначає конкурсна комісія за результатами відкритого та публічного конкурсного добору на зайняття цієї посади.
 
22. 2. Конкурсний добір керівника державного чи комунального закладу культури складається з таких стадій:
 
   2. Конкурсний добір керівника державного чи комунального закладу культури складається з таких етапів:
 
23. 1) оголошення органом управління конкурсу на посаду керівника державного чи комунального закладу культури;
 
   оголошення органом управління конкурсу на посаду керівника державного чи комунального закладу культури;
 
24. 2) формування складу конкурсної комісії;
 
   формування складу конкурсної комісії;
 
25. 3) подання документів кандидатами на посаду керівника державного чи комунального закладу культури;
 
   подання документів кандидатами на посаду керівника державного чи комунального закладу культури;
 
26. 4) добір кандидатів на посаду керівника державного чи комунального закладу культури;
 
   добір кандидатів на посаду керівника державного чи комунального закладу культури;
 
27. 5) призначення органом управління керівника державного чи комунального закладу культури.
 
   призначення органом управління керівника державного чи комунального закладу культури.
 
28. 3. Організацію та проведення конкурсного добору, а також роботу конкурсної комісії забезпечує орган управління.
 
   3. Організацію та проведення конкурсного добору, а також роботу конкурсної комісії забезпечує орган управління.
 
29. 4. Орган управління оголошує конкурс на посаду керівника державного чи комунального закладу культури не пізніше ніж за два місяці до завершення строку повноважень керівника державного чи комунального закладу культури відповідно до контракту, або впродовж семи днів від дня дострокового припинення його повноважень.
 
   4. Орган управління оголошує конкурс на посаду керівника державного чи комунального закладу культури не пізніш як за два місяці до завершення строку повноважень керівника державного чи комунального закладу культури відповідно до контракту або впродовж семи днів з дня дострокового припинення його повноважень.
 
30. 5. Оголошення про конкурс має бути розміщене в офіційних друкованих виданнях відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування (якщо такі є), офіційному веб-сайті органу управління, в глобальній мережі Інтернет (інформаційних сайтах, сайтах професійного спрямування, сайтах установ культури) та може бути також поширене в будь-який інший спосіб.
 
   5. Оголошення про конкурс розміщується в офіційних друкованих виданнях відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування (за наявності), на офіційному веб-сайті органу управління, на інформаційних сайтах, сайтах професійного спрямування, сайтах установ культури та може поширюватися в будь-який інший спосіб.
 
31. 6. Оголошення про конкурс на посаду керівника державного чи комунального закладу культури має містити інформацію про дату початку прийняття документів, дату початку формування конкурсної комісії, умови, строки проведення конкурсу та вимоги до кандидатів».
 
   6. Оголошення про конкурс на посаду керівника державного чи комунального закладу культури має містити інформацію про дату початку прийняття документів, дату початку формування конкурсної комісії, умови, строки проведення конкурсу та вимоги до кандидатів.
 
32. 4) доповнити статтею 21-3 такого змісту:
 
      
33. «Стаття 21-3. Склад, порядок формування і повноваження конкурсної комісії
 
   Стаття 21-3. Склад, порядок формування і повноваження конкурсної комісії
 
34. 1. Конкурсна комісія складається з дев'яти членів.
 
   1. Конкурсна комісія складається з дев'яти членів.
 
35. 2. Персональний склад конкурсної комісії та зміни до нього (у разі необхідності) своїм наказом затверджує орган управління, який проводить конкурсний добір. Орган управління повинен сформувати персональний склад конкурсної комісії не пізніше тридцяти днів після оголошення конкурсу на посаду керівника державного чи комунального закладу культури.
 
   2. Персональний склад конкурсної комісії та зміни до нього (за потреби) затверджує своїм наказом орган управління, що проводить конкурсний добір. Орган управління повинен сформувати персональний склад конкурсної комісії не пізніше 30 днів після оголошення конкурсу на посаду керівника державного чи комунального закладу культури.
 
36. 3. У разі проведення конкурсного добору на посаду керівника державного чи комунального закладу культури, яким управляє центральний орган виконавчої влади, по три кандидатури до складу конкурсної комісії подають члени трудового колективу, громадські організації у сфері культури відповідного функціонального спрямування та орган управління.
 
   3. У разі проведення конкурсного добору на посаду керівника державного чи комунального закладу культури, яким управляє центральний орган виконавчої влади, по три кандидатури до складу конкурсної комісії подають члени трудового колективу, громадські організації у сфері культури відповідного функціонального спрямування та орган управління.
 
37. 4. У разі проведення конкурсного добору на посаду керівника державного чи комунального закладу культури, яким управляє орган влади Автономної Республіки Крим, місцевий орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування, по три кандидатури до складу конкурсної комісії подають члени трудового колективу, громадські організації у сфері культури відповідного функціонального спрямування та орган управління.
 
   4. У разі проведення конкурсного добору на посаду керівника державного чи комунального закладу культури, яким управляє орган влади Автономної Республіки Крим, місцевий орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування, по три кандидатури до складу конкурсної комісії подають члени трудового колективу, громадські організації у сфері культури відповідного функціонального спрямування та орган управління.
 
38. 5. Кандидатури до складу конкурсної комісії від трудового колективу обираються на загальних зборах трудового колективу.
 
   5. Кандидатури до складу конкурсної комісії від трудового колективу обираються на загальних зборах трудового колективу.
 
39. 6. Громадські організації у сфері культури відповідно функціонального спрямування подають по три кандидатури органу управління, який шляхом жеребкування визначає трьох кандидатів до складу комісії. Орган управління забезпечує онлайн трансляцію жеребкування на своєму офіційному веб-сайті.
 
   6. Громадські організації у сфері культури відповідного функціонального спрямування подають по три кандидатури органу управління, який шляхом жеребкування визначає трьох кандидатів до складу конкурсної комісії. Орган управління забезпечує онлайн-трансляцію жеребкування на своєму офіційному веб-сайті.
 
40. 7. Члени конкурсної комісії мають бути неупередженими та незалежними. Не допускається втручання в діяльність конкурсної комісії будь-яких органів влади, а також учасників конкурсу.
 
   7. Члени конкурсної комісії мають бути неупередженими та незалежними. Не допускається втручання в діяльність конкурсної комісії будь-яких органів влади, а також учасників конкурсу.
 
41. Членами конкурсної комісії можуть бути:
 
   Членами конкурсної комісії можуть бути:
 
42. - незалежні фахівці у сфері культури, публічного або бізнес адміністрування;
 
   незалежні фахівці у сфері культури, публічного або бізнес-адміністрування;
 
43. - члени професійних, творчих спілок, об’єднань, асоціацій, організацій в галузях культури, зареєстрованих відповідно до законів України;
 
   члени професійних, творчих спілок, об’єднань, асоціацій, організацій у сфері культури, зареєстрованих відповідно до закону;
 
44. - члени міжнародних об’єднань, асоціацій, організацій в галузях культури.
 
   члени міжнародних об’єднань, асоціацій, організацій у сферах культури.
 
45. 8. Членом конкурсної комісії не може бути особа, яка:
 
   8. Членом конкурсної комісії не може бути особа, яка:
 
46. 1) за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена; та/або
 
   за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;
 
47. 2) має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; та/або
 
   має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
 
48. 3) є близькою особою або членом сім’ї учасника конкурсу, чи органу управління; та/або
 
   є близькою особою або членом сім’ї учасника конкурсу чи органу управління;
 
49. 4) є членом трудового колективу закладу культури, в якому проводиться конкурс.
 
   є членом трудового колективу закладу культури, на посаду керівника якого проводиться конкурс.
 
50. 9. Конкурсна комісія вважається повноважною в разі затвердження в її складі не менше шести осіб.
 
   9. Конкурсна комісія вважається повноважною у разі затвердження в її складі не менше шести осіб.
 
51. 10. Орган управління призначає секретаря конкурсної комісії, який бере участь у засіданнях комісії без права голосу. Секретар веде і зберігає протоколи засідань конкурсної комісії, які підписують усі члени конкурсної комісії.
 
   10. Орган управління призначає секретаря конкурсної комісії, який бере участь у засіданнях комісії без права голосу. Секретар веде і зберігає протоколи засідань конкурсної комісії, які підписують усі члени конкурсної комісії.
 
52. 11. Голова конкурсної комісії обирається нею з числа членів конкурсної комісії та проводить засідання конкурсної комісії».
 
   11. Голова конкурсної комісії обирається членами конкурсної комісії з їх числа та проводить засідання конкурсної комісії.
 
53. 5) доповнити статтею 21-4 такого змісту:
 
      
54. «Стаття 21-4. Подання документів для участі в конкурсі
 
   Стаття 21-4. Подання документів для участі в конкурсі
 
55. 1. Всі зацікавлені особи можуть взяти участь у конкурсі на посаду керівника державного чи комунального закладу культури.
 
   1. Усі зацікавлені особи можуть взяти участь у конкурсі на посаду керівника державного чи комунального закладу культури.
 
56. 2. Особа, яка бере участь у конкурсі, впродовж тридцяти днів з дня оголошення конкурсу, подає такі документи:
 
   2. Особа, яка бере участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подає такі документи:
 
57. 1) заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
 
   заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
 
58. 2) автобіографію (прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості, офіційний засіб зв’язку);
 
   автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
 
59. 3) копію документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;
 
   копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;
 
60. 4) два рекомендаційні листи в довільній формі;
 
   два рекомендаційні листи довільної форми;
 
61. 5) мотиваційний лист в довільній формі;
 
   мотиваційний лист довільної форми.
 
62. Вказані документи надсилаються на поштову та електронну адресу органу управління у встановлений строк.
 
   Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси органу управління у встановлений цією частиною строк.
 
63. 3. Перелік документів, зазначених в частинах 1- 2 цієї статті є вичерпним. Особа може надати інші документи, які, на її думку, можуть підтвердити її професійні чи моральні якості.
 
   3. Перелік документів, зазначених у частині другій цієї статті, є вичерпним. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
 
64. 4. Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої нею інформації.
 
   4. Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
 
65. 5. Упродовж трьох робочих днів після закінчення строку подання орган управління оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті документи, визначені в частині другій цієї статті відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
 
   5. Упродовж трьох робочих днів після закінчення строку подання документів для участі в конкурсі орган управління оприлюднює подані документи, визначені в частині другій цієї статті, на своєму офіційному веб-сайті відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
 
66. 6. Усі зацікавлені особи протягом семи днів з дня оприлюднення відомостей про кандидатів можуть подавати пропозиції та зауваження щодо кандидатур на офіційну адресу електронної пошти органу управління, які передаються до конкурсної комісії.
 
   6. Усі зацікавлені особи протягом семи днів з дня оприлюднення відомостей про кандидатів можуть подавати пропозиції та зауваження щодо кандидатур на електронну пошту органу управління, які передаються конкурсній комісії.
 
67. 7. Під час проведення конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
 
   7. Під час проведення конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних.
 
68. 6) доповнити статтею 21-5 такого змісту:
 
      
69. «Стаття 21-5. Добір кандидатів на посаду керівника державного чи комунального закладу культури та призначення керівника
 
   Стаття 21-5. Добір кандидатів на посаду керівника державного чи комунального закладу культури та призначення керівника
 
70. 1. Конкурсний добір проводиться публічно.
 
   1. Конкурсний добір проводиться публічно.
 
71. 2. Орган управління забезпечує відео- та аудіофіксацію усіх засідань конкурсної комісії та розміщує матеріали засідань конкурсної комісії на своєму офіційному веб-сайті. Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої заслуховують публічні презентації програми розвитку закладу культури на один та п’ять років.
 
   2. Орган управління забезпечує відео- та аудіофіксацію всіх засідань конкурсної комісії та розміщує матеріали засідань конкурсної комісії на своєму офіційному веб-сайті. Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої публічно презентуються запропоновані проекти програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.
 
72. 3. Орган управління не пізніше ніж за десять днів до дня проведення першого засідання конкурсної комісії повідомляє кандидатів про час та місце проведення засідання конкурсної комісії.
 
   3. Орган управління не пізніш як за 10 днів до дня проведення першого засідання конкурсної комісії повідомляє кандидатів про час та місце проведення засідання конкурсної комісії.
 
73. 4. За клопотанням члена конкурсної комісії або кандидата орган управління забезпечує їх участь в засіданнях конкурсної комісії в режимі відео-конференції. Клопотання подається не пізніше трьох днів до початку засідань конкурсної комісії.
 
-6- Подоляк І.І.
В Розділі І пункті 1 підпункті 6 частині четвертій пропонованої редакції статті 21-5 Закону України «Про культуру» після слів «За клопотанням члена конкурсної комісії» виключити слова «або кандидата».
 
Враховано   4. За клопотанням члена конкурсної комісії орган управління забезпечує його участь у засіданнях конкурсної комісії в режимі відеоконференції. Відповідне клопотання подається не пізніш як за три дні до початку засідання конкурсної комісії.
 
74. 5. Конкурсна комісія проводить своє перше засідання через десять днів після закінчення строку приймання документів.
 
   5. Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення строку приймання документів.
 
75. 6. На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду керівника державного чи комунального закладу культури, на відповідність їх кваліфікаційним вимогам. Результати розгляду невідкладно повідомляються кандидатам електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, вказаним в автобіографії.
 
   6. На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду керівника державного чи комунального закладу культури, на відповідність кваліфікаційним вимогам. Результати розгляду невідкладно повідомляються кандидатам електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, зазначеним в автобіографії.
 
76. 7. Претендент не допускається до участі в доборі кандидатів на посаду керівника закладу культури в разі невідповідності вимогам, зазначеним у статті 21-1 за рішенням конкурсної комісії.
 
   7. Особа не допускається до участі в доборі кандидатів на посаду керівника державного чи комунального закладу культури у разі невідповідності вимогам, зазначеним у статті 21-1 цього Закону, за рішенням конкурсної комісії.
 
77. 8. Орган управління зобов’язаний оприлюднити на своєму офіційному веб-сайті умови праці, відомості про матеріально-технічну базу закладу культури, фінансову звітність за попередній бюджетний період закладу культури, в якому проводиться конкурс.
 
   8. Орган управління зобов’язаний оприлюднити на своєму офіційному веб-сайті умови праці, відомості про матеріально-технічну базу закладу культури, фінансову звітність за попередній бюджетний період закладу культури, на посаду керівника якого проводиться конкурс.
 
78. 9. На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховує публічні презентації програми розвитку закладу культури на один та п’ять років.
 
   9. На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.
 
79. 10. Допоміжними критеріями під час голосування на користь кандидатів є:
 
   10. Допоміжними критеріями під час голосування на користь кандидатів є:
 
80. 1) післядипломна освіта в галузі управління;
 
   післядипломна освіта у галузі управління;
 
81. 2) ступінь МВА (Маstеr оf Вusіnеss Аdmіnіstrаtіоn), МРА (Маstеr оf Рublіс Аdmіnіstrаtіоn), МLА (Маstеr оf Lіbеrаl Аrts), магістр бізнес адміністрування чи магістр державного управління;
 
   ступінь МВА (Маstеr оf Вusіnеss Аdmіnіstrаtіоn), МРА (Маstеr оf Рublіс Аdmіnіstrаtіоn), МLА (Маstеr оf Lіbеrаl Аrts), магістр бізнес-адміністрування чи магістр державного управління;
 
82. 3) науковий ступінь доктора філософії (кандидата наук), чи доктора наук;
 
   науковий ступінь доктора філософії (кандидата наук) чи доктора наук;
 
83. 4) досвід роботи на керівних посадах в українських/міжнародних компаніях, установах, програмах, проектах в галузі культури;
 
   досвід роботи на керівних посадах в українських/міжнародних компаніях, установах, програмах, проектах у сфері культури;
 
84. 5) володіння офіційними мовами Європейського Союзу;
 
   володіння офіційними мовами Європейського Союзу;
 
85. 6) досвід розроблення і реалізації інвестиційних та інноваційних проектів;
 
   досвід розроблення і реалізації інвестиційних та інноваційних проектів;
 
86. 7) схвальні відгуки в українських та закордонних галузевих засобах масової інформації;
 
   схвальні відгуки в українських та іноземних галузевих засобах масової інформації;
 
87. 8) бездоганна ділова репутація.
 
   бездоганна ділова репутація.
 
88. 11. Конкурсна комісія приймає рішення шляхом голосування про визначення переможця з числа кандидатів та оприлюднює рішення конкурсної комісії на офіційному веб-сайті органу управління, чи в інший визначений спосіб. Спосіб голосування визначається рішенням конкурсної комісії.
 
   11. Конкурсна комісія приймає рішення про визначення переможця конкурсу шляхом голосування та оприлюднює його на офіційному веб-сайті органу управління та в інший спосіб. Спосіб голосування визначається рішенням конкурсної комісії.
 
89. 12. Рішення конкурсної комісії вважається прийнятим, якщо за нього на засіданні конкурсної комісії проголосувала більшість членів конкурсної комісії від загального складу конкурсної комісії.
 
   12. Рішення конкурсної комісії вважається прийнятим, якщо за нього на засіданні конкурсної комісії проголосувала більшість із загального складу конкурсної комісії.
 
90. 13. У разі виявлення фактів, що свідчать про конфлікт інтересів члена конкурсної комісії, такий член конкурсної комісії не бере участі в голосуванні.
 
   13. У разі виявлення фактів, що свідчать про конфлікт інтересів члена конкурсної комісії, такий член конкурсної комісії не бере участі в голосуванні.
 
91. 14. У разі відхилення конкурсною комісією всіх кандидатів конкурсна комісія проводить повторний конкурс. Повторний конкурс проводиться у порядку, визначеному статтями 21-2 - 21-5 цього Закону.
 
   14. У разі відхилення конкурсною комісією всіх кандидатів конкурсна комісія проводить повторний конкурс. Повторний конкурс проводиться у порядку, визначеному статтями 21-1 – 21-5 цього Закону.
 
92. 15. Керівник органу управління зобов’язаний призначити переможця конкурсу керівником державного чи комунального закладу культури не пізніше двох місяців з дня оголошення конкурсу. Підставою для видання наказу про призначення керівника державного чи комунального закладу культури є підписання контракту. Істотні умови контракту публікуються на офіційному веб-сайті органу управління не пізніше наступного дня після підписання контракту.
 
   15. Керівник органу управління зобов’язаний призначити переможця конкурсу керівником державного чи комунального закладу культури не пізніше двох місяців з дня оголошення конкурсу. Підставою для видання наказу про призначення керівника державного чи комунального закладу культури є підписання контракту. Істотні умови контракту публікуються на офіційному веб-сайті органу управління не пізніше наступного дня після його підписання.
 
93. 16. Контракт визначає основні вимоги до діяльності закладу культури, виконання яких є обов’язковим для керівника державного чи комунального закладу культури, та інші умови.
 
   16. Контракт з керівником державного чи комунального закладу культури визначає основні вимоги до діяльності закладу культури, виконання яких є обов’язковим для керівника, та інші умови.
 
94. Обов’язковими умовами контракту з керівником державного чи комунального закладу культури є:
 
   Обов’язковими умовами контракту з керівником державного чи комунального закладу культури є:
 
95. 1) програма розвитку закладу культури на один та п’ять років, яка розглядалася на засіданні конкурсної комісії;
 
-7- Ленський О.О.
У розділі І у частині першій у пункті 6) абзац 28 виключити, а саме:
«1) програма розвитку закладу культури на один та п’ять років, яка розглядалася на засіданні конкурсної комісії;».
Номерацію пунктів змінити відповідно.
 
Відхилено   програми розвитку закладу культури на один і п’ять років, що розглядалися на засіданні конкурсної комісії;
 
96. 2) умови оплати праці керівника;
 
   умови оплати праці керівника;
 
97. 3) критерії оцінки праці керівника;
 
   критерії оцінки праці керівника;
 
98. 4) особливості порядку здійснення контролю за діяльністю закладу культури;
 
   особливості порядку здійснення контролю за діяльністю закладу культури;
 
99. 5) заходи відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов контракту;
 
   заходи відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов контракту;
 
100. 6) особливі підстави для дострокового розірвання контракту та відповідні наслідки для його сторін».
 
   особливі підстави для дострокового розірвання контракту та відповідні наслідки для його сторін».
 
101. 2. Внести такі зміни до Закону України «Про театри і театральну справу» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2005, № 26, ст.350):
 
   5. У Законі України «Про театри і театральну справу» (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 26, ст. 350):
 
102. 1) викласти статтю 19 в такій редакції:
 
   1) статтю 19 викласти в такій редакції:
 
103. «Стаття 19. Управління державними та комунальними театрами
 
   «Стаття 19. Управління державними та комунальними театрами
 
104. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування поряд з іншими засновниками беруть участь у координації діяльності державних і комунальних театрів у порядку, передбаченому законодавством.
 
   Органи державної влади та органи місцевого самоврядування спільно з іншими засновниками беруть участь у координації діяльності державних і комунальних театрів у порядку, встановленому законодавством.
 
105. Керівництво діяльністю державних чи комунальних театрів у порядку, встановленому їхніми установчими документами, здійснюється директором театру, з яким засновник укладає контракт строком на п’ять років. Керівництво діяльністю національних театрів у порядку, встановленому їхніми установчими документами, здійснює генеральний директором театру, з яким засновник укладає контракт строком на п’ять років.
 
-8- Княжицький М.Л.
В абзаці четвертому пункту 1 Розділу 2 Законопроекту після слів «директором театру» та «генеральним директором театру» додати слова «- художнім керівником»:
 
Враховано   Керівництво діяльністю державних та комунальних театрів у порядку, встановленому їхніми установчими документами, здійснюється директором театру - художнім керівником, з яким засновник укладає контракт строком на п’ять років. Керівництво діяльністю національних театрів у порядку, встановленому їхніми установчими документами, здійснює генеральний директор театру – художній керівник, з яким засновник укладає контракт строком на п’ять років.
 
106. Рішення про укладення відповідного контракту приймає засновник театру за результатами конкурсу.
 
   Рішення про укладення контракту з керівником державного чи комунального закладу культури приймає засновник театру за результатами конкурсу.
 
107. Одна і та ж особа може обіймати цю посаду не більше двох строків підряд.
 
-9- Княжицький М.Л.
Абзац шостий пункту 1 Розділу 2 Законопроекту, а саме:
«Одна і та ж особа може обіймати цю посаду не більше двох строків підряд.» виключити.
 
Враховано      
108. Порядок проведення конкурсу та вимоги до кандидатів на посаду директора державного чи комунального театру та генерального директора національного театру визначаються статтями 21-1 - 21-5 Закону України «Про культуру».
 
-10- Княжицький М.Л.
В абзаці сьомому пункту 1 Розділу 2 Законопроекту після слів «директора» та «генерального директора» додати слова «- художнього керівника».
 
Враховано   Порядок проведення конкурсу та вимоги до кандидатів на посаду директора - художнього керівника державного чи комунального театру та генерального директора - художнього керівника національного театру визначаються статтями 21-1 – 21-5 Закону України «Про культуру».
 
109. Директор державного чи комунального театру за погодженням з органом управління призначає художнього керівника театру, з яким укладає контракт строком на 5 років.
 
-11- Подоляк І.І.
В розділі І пункті 2 підпункті 1 частині шостій пропонованої редакції статті 19 Закону України «Про театри і театральну справу» після слів «Директор державного чи комунального театру за погодженням з органом управління призначає художнього керівника театру, з яким укладає контракт строком на 5 років» додати слова «Генеральний директор національного театру за погодженням з органом управління призначає художнього керівника театру, з яким укладає контракт строком на 5 років. Розмежування повноважень між директором (генеральним директором) та художнім керівником визначається установчими документами театру».
 
Відхилено      
    -12- Томенко М.В.
Запропоновану редакцію Статті 19 Закону України «Про театри і театральну справу» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2005, № 26, ст.350) пропонуємо доповнити новим абзацом сьомим наступного змісту:
Директор державного чи комунального театру формує художню раду театру.
У зв'язку з цим абзац сьомий вважати відповідно абзацом восьмим; восьмий – дев’ятим, дев’ятий - десятим, десятий – одинадцятим, одинадцятий - дванадцятим, дванадцятий - тринадцятим.
 
Відхилено    
    -13- Княжицький М.Л.
Абзац восьмий пункту 1 Розділу 2 Законопроекту, а саме:
«Директор державного чи комунального театру за погодженням з органом управління призначає художнього керівника театру, з яким укладає контракт строком на 5 років» виключити.
 
Враховано    
110. Директор театру, з яким засновником (засновниками) укладається відповідний договір (контракт), у межах наданих йому повноважень:
 
-14- Подоляк І.І.
В розділі І пункті 2 підпункті 1 частині сьомій пропонованої редакції статті 19 Закону України «Про театри і театральну справу» після слів «Директор театру» додати слова « (генеральний директор)».
 
Враховано   Директор, генеральний директор театру, з яким засновник (засновники) уклав (уклали) контракт, у межах наданих йому повноважень:
 
111. приймає на роботу та звільняє з роботи працівників театру;
 
   приймає на роботу та звільняє з роботи працівників театру;
 
112. розпоряджається майном і коштами;
 
   розпоряджається майном і коштами театру;
 
113. укладає угоди;
 
   укладає угоди;
 
114. застосовує до працівників заходи заохочення та заходи дисциплінарного впливу;
 
   застосовує до працівників заходи заохочення та заходи дисциплінарного впливу;
 
115. приймає рішення щодо надання творчим працівникам театру відпусток для їх участі в конкурсах, фестивалях тощо відповідно до Положення про порядок проведення конкурсів, фестивалів та відповідно до Порядку формування творчих груп, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв;
 
   приймає рішення про надання творчим працівникам театру відпусток для участі в конкурсах, фестивалях тощо відповідно до Положення про порядок проведення конкурсів, фестивалів та відповідно до Порядку формування творчих груп, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв;
 
116. затверджує за погодженням з головним режисером, постановниками (режисером, художником, диригентом, балетмейстером, хормейстером тощо), керівниками виробничих цехів театру склади постановочних груп та виконавців, ескізи і макети оформлення вистав, плани роботи над новими постановками та виставами і визначає в установленому порядку їх готовність і терміни випуску;
 
   затверджує за погодженням з головним режисером, постановниками (зокрема режисером, художником, диригентом, балетмейстером, хормейстером), керівниками виробничих цехів театру склади постановочних груп та виконавців, ескізи і макети оформлення вистав, плани роботи над новими постановками та виставами і визначає в установленому порядку їх готовність і строки випуску;
 
117. затверджує календарні плани публічного виконання та публічного показу вистав та інших заходів;
 
   затверджує календарні плани публічного виконання і публічного показу вистав та інших заходів;
 
118. організує і забезпечує проведення вистав та інших заходів;
 
   організує і забезпечує проведення вистав та інших заходів;
 
119. забезпечує охорону праці, дотримання законності та порядку в театрі».
 
-15- Князевич Р.П.
Підпункт 1 пункту 2 розділу І законопроекту (нова редакція статті 19 Закону України «Про театри і театральну справу») викласти в такій редакції:
«Стаття 19. Управління державними та комунальними театрами
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування поряд з іншими засновниками беруть участь у координації діяльності державних і комунальних театрів у порядку, передбаченому законодавством.
Керівництво діяльністю державних чи комунальних театрів у порядку, встановленому їхніми установчими документами, здійснюється директором театру, з яким засновник укладає контракт строком на п’ять років. Керівництво діяльністю національних театрів у порядку, встановленому їхніми установчими документами, здійснює генеральний директором театру, з яким засновник укладає контракт строком на п’ять років.
Рішення про укладення відповідного контракту приймає засновник театру за результатами конкурсу.
Орган, який відповідно до статутних документів здійснює управління державним чи комунальним театром (засновник театру) може прийняти рішення про об’єднання посад директора театру (генерального директора театру) та художнього керівника театру.
Порядок проведення конкурсу та вимоги до кандидатів на посаду директора державного чи комунального театру та генерального директора національного театру визначаються статтями 21-1 – 21-5 Закону України «Про культуру».
Директор державного чи комунального театру за погодженням з органом управління призначає художнього керівника театру, з яким укладає контракт строком на 5 років.
За рішенням органу, який відповідно до статутних документів здійснює управління державним чи комунальним театром (засновника театру) директору театру може бути надано дозвіл здійснювати суміщення посад (професій) директора театру (генерального директора театру) та художнього керівника театру.
Директор театру або художній керівник театру, з яким засновником (засновниками) укладається відповідний контракт, у межах наданих йому повноважень:
приймає на роботу та звільняє з роботи працівників театру;
розпоряджається майном і коштами;
укладає угоди;
застосовує до працівників заходи заохочення та заходи дисциплінарного впливу;
приймає рішення щодо надання творчим працівникам театру відпусток для їх участі в конкурсах, фестивалях тощо відповідно до Положення про порядок проведення конкурсів, фестивалів та відповідно до Порядку формування творчих груп, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв;
затверджує за погодженням з головним режисером, постановниками (режисером, художником, диригентом, балетмейстером, хормейстером тощо), керівниками виробничих цехів театру склади постановочних груп та виконавців, ескізи і макети оформлення вистав, плани роботи над новими постановками та виставами і визначає в установленому порядку їх готовність і терміни випуску;
затверджує календарні плани публічного виконання та публічного показу вистав та інших заходів;
організує і забезпечує проведення вистав та інших заходів;
забезпечує охорону праці, дотримання законності та порядку в театрі».
 
Відхилено   забезпечує охорону праці, дотримання законності та порядку в театрі»;
 
120. 2) частину першу статті 20 викласти в такій редакції:
 
   2) частини першу і другу статті 20 викласти в такій редакції:
 
121. «До професійних творчих працівників театру належить художній та артистичний персонал театру, з якого формується творчий склад театру».
 
   «До професійних творчих працівників театру належить художній та артистичний персонал театру, з якого формується творчий склад театру.
 
122. 3) частину другу статті 20 викласти в такій редакції:
 
      
123. «Діяльність професійних творчих працівників театрів, яка пов'язана з підготовкою та участю у театральній постановці (виставі), здійснюється виключно на підставі контрактів».
 
   Діяльність професійних творчих працівників театрів, пов'язана з підготовкою та участю в театральній постановці (виставі), здійснюється виключно на підставі контрактів».
 
124. 3. Внести такі зміни до Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, N 7, ст.45):
 
   3. Статтю 24 Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 23, ст. 177; 2014 р., № 5, ст. 62) після частини першої доповнити двома новими частинами такого змісту:
 
125. 1) після частини першої статтю 24 доповнити частиною такого змісту:
 
      
126. «Керівника державної чи комунальної бібліотеки чи керівника централізованої бібліотечної системи призначають на посаду шляхом укладення з ним контракту на п’ять років за результатами проведення конкурсної процедури.
 
   «Керівники державних та комунальних бібліотек, керівники централізованих бібліотечних систем призначаються на посаду шляхом укладення з ними контракту на п’ять років за результатами конкурсу.
 
127. Особа може обіймати посаду керівника бібліотеки чи керівника централізованої бібліотечної системи не більше двох строків підряд.
 
-16- Князевич Р.П.
У підпункті 1 пункту 3 розділу І законопроекту (зміни до статті 24 Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу») абзац «Особа може обіймати посаду керівника бібліотеки чи керівника централізованої бібліотечної системи не більше двох строків підряд» - виключити.
 
Враховано      
128. Порядок проведення конкурсу та вимоги до кандидатів на посаду керівника бібліотеки визначаються статтями 21-1 - 21-5 Закону України «Про культуру».
 
   Порядок проведення конкурсу та вимоги до кандидатів на посаду керівника державної чи комунальної бібліотеки, централізованої бібліотечної системи визначаються статтями 21-1 – 21-5 Закону України «Про культуру».
 
129. 2) частини другу-п’яту статті 24 вважати частинами третьою-шостою.
 
   У зв’язку з цим частини другу – п’яту вважати відповідно частинами четвертою – сьомою.
 
130. 4. Внести такі зміни до Закону України «Про музеї та музейну справу» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, № 25, ст. 191):
 
   2. Статтю 26 Закону України «Про музеї та музейну справу» (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 25, ст. 191; 2010 р., № 5, ст. 45; 2014 р., № 5, ст. 62) доповнити частинами п’ятою та шостою такого змісту:
 
131. 1) доповнити статтю 26 частиною п’ятою такого змісту:
 
      
132. «Керівника державного чи комунального музею призначають на посаду шляхом укладення з ним контракту на п’ять років за результатами проведення конкурсу.
 
   «Керівники державних та комунальних музеїв призначаються на посаду шляхом укладення з ними контракту на п’ять років за результатами конкурсу.
 
133. Особа може обіймати посаду керівника музею не більше двох строків підряд.
 
-17- Князевич Р.П.
У підпункті 1 пункту 4 розділу І законопроекту (зміни до статті 26 Закону України «Про музеї та музейну справу») абзац «Особа може обіймати посаду керівника музею не більше двох строків підряд» - виключити.
 
Враховано      
134. Порядок проведення конкурсу та вимоги до кандидатів на посаду керівника музею визначаються статтями 21-1 - 21-5 Закону України «Про культуру».
 
   Порядок проведення конкурсу та вимоги до кандидатів на посаду керівника державного чи комунального музею визначаються статтями 21-1 – 21-5 Закону України «Про культуру».
 
135. 5. Внести такі зміни до Закону України «Про охорону культурної спадщини» ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2000, N 39, ст.333)
 
   4. Частину другу статті 33-2 Закону України «Про охорону культурної спадщини» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 39, ст. 333; 2011 р., № 4, ст. 22) доповнити абзацами третім і четвертим такого змісту:
 
136. 1) доповнити частину другу статті 33-2 абзацом такого змісту:
 
      
137. «Керівників адміністрації історико-культурних заповідників призначають на посаду шляхом укладення з ними контрактів на п’ять років за результатами проведення конкурсу.
 
   «Керівники адміністрації історико-культурних заповідників призначаються на посаду шляхом укладення з ними контракту на п’ять років за результатами конкурсу.
 
138. Особа може обіймати посаду керівника адміністрації історико-культурного заповідника не більше двох строків підряд.
 
-18- Князевич Р.П.
У підпункті 1 пункту 5 розділу І законопроекту (зміни до статті 33? Закону України «Про охорону культурної спадщини») абзац «Особа може обіймати посаду керівника адміністрації історико-культурного заповідника не більше двох строків підряд» - виключити.
 
Враховано      
139. Порядок проведення конкурсу та вимоги до кандидатів на посаду керівника адміністрації історико-культурного заповідника визначаються статтями 21-1 - 21-5 Закону України «Про культуру».
 
-19- Подоляк І.І.
В розділі І після пункту 5 додати пункт 6 такого змісту: частину першу статті 36 Кодексу законів про працю після пункту 8 доповнити пунктом 9 такого змісту: «9) з підстав, передбачених іншими законами».
 
Враховано   Порядок проведення конкурсу та вимоги до кандидатів на посаду керівника адміністрації історико-культурного заповідника визначаються статтями 21-1 – 21-5 Закону України «Про культуру».
1. Частину першу статті 36 Кодексу законів про працю України (Відомості Верховної Ради УРСР, 1971 р., додаток до № 50, ст. 375) доповнити пунктом 9 такого змісту:
«9) підстави, передбачені іншими законами».
 
140. ІІ. Прикінцеві положення.
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
141. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
142. 2. З працівниками художнього та артистичного персоналу, які перебувають у трудових відносинах з державними чи комунальними закладами культури, протягом року з дня набрання чинності цим Законом укладається контракт строком від одного до трьох років без проведення конкурсу.
 
-20- Князевич Р.П.
У частині другій розділу ІІ законопроекту (Прикінцеві положення) слова «трьох років» замінити словами «п’яти років».
 
Відхилено   2. Набрання чинності цим Законом є підставою для припинення безстрокового трудового договору з керівниками державних та комунальних закладів культури, а також з професійними творчими працівниками (художнім та артистичним персоналом) державних та комунальних закладів культури. Ця норма не поширюється на професійних творчих працівників комунальних закладів культури у територіальних громадах з населенням до 5 тисяч жителів.
 
    -21- Княжицький М.Л.
Пункт 2 Прикінцевих положень Законопроекту викласти в такій редакції:
«2. Набрання чинності цим законом є підставою для припинення безстрокового трудового договору з керівниками державних та комунальних закладів культури, а також працівниками – художнього та артистичного персоналу державних та комунальних закладів культури. Ця норма не стосується припинення трудових відносин в комунальних закладах культури в територіальних громадах з населенням до п’яти тисяч жителів».
 
Враховано    
143. 3. Органи управління державних чи комунальних закладів культури протягом півроку з дня набрання чинності цим Законом зобов’язані розірвати безстрокові трудові договори з керівниками державних чи комунальних закладів культури і провести конкурс на заміщення посад керівників таких закладів в порядку, визначеному цим Законом.
 
-22- Княжицький М.Л.
Пункт 3 Прикінцевих положень Законопроекту викласти в такій редакції:
«3. З працівниками художнього та артистичного персоналу, які перебувають у трудових відносинах з державними чи комунальними закладами культури, протягом року з дня набрання чинності цим Законом укладається контракт строком від одного до трьох років без проведення конкурсу.
Органи управління державних чи комунальних закладів культури протягом півроку з дня набрання чинності цим Законом зобов’язані оформити припинення трудового договору з керівниками державних чи комунальних закладів культури і провести конкурс на заміщення посад керівників таких закладів в порядку, визначеному цим Законом».
 
Відхилено   3. Органи управління державних та комунальних закладів культури протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом зобов’язані розірвати безстрокові трудові договори з керівниками державних та комунальних закладів культури і провести конкурс на заміщення посад керівників таких закладів у порядку, визначеному цим Законом.
 
144. 4. Керівники державних та комунальних закладів культури, з якими на момент набрання чинності цим Законом укладено контракт, перебувають на посаді до закінчення строку його дії. Вони зобов’язані подати органу управління програму розвитку закладу культури на термін дії контракту протягом одного місяця.
 
-23- Князевич Р.П.
Частину четверту розділу ІІ законопроекту (Прикінцеві положення) доповнити новим абзацом наступного змісту:
«З керівниками державних та комунальних закладів культури в яких на момент набрання чинності цим Законом об’єднано посади керівника та художнього керівника закладу культури або щодо яких прийнято рішення про об’єднання посад керівника та художнього керівника відповідного закладу культури, протягом року з дня набрання чинності цим Законом укладається контракт строком на п’ять років без проведення конкурсу».
 
Відхилено   4. Керівники державних та комунальних закладів культури, з якими на момент набрання чинності цим Законом укладено контракт, працюють на посаді до закінчення строку дії контракту. Такі керівники зобов’язані подати до органу управління проект програми розвитку закладу культури на строк дії контракту протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом.
 
145. 5. Конкурсна процедура може не застосовуватися для призначення керівників комунальних закладів культури в територіальних громадах з населенням до трьох тисяч жителів.

-24- Подоляк І.І.
В розділі ІІ в пункті 5 після слів «Конкурсна процедура може не застосовуватися для призначення керівників комунальних закладів культури в територіальних громадах з населенням до» слово «трьох» замінити словом «п’яти».
 
Враховано   5. Конкурсна процедура може не застосовуватися для призначення керівників комунальних закладів культури в територіальних громадах з населенням до 5 тисяч жителів.