Кількість абзаців - 96 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання особливостей ліцензування господарської діяльності з надання фінансових послуг (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання особливостей ліцензування господарської діяльності з надання фінансових послуг
 
   Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання особливостей ліцензування господарської діяльності з надання фінансових послуг
 
3. З метою врегулювання особливостей ліцензування господарської діяльності з надання фінансових послуг Верховна Рада України постановляє:
 
   З метою врегулювання особливостей ліцензування господарської діяльності з надання фінансових послуг Верховна Рада України постановляє:
 
4. І. Внести зміни до таких законів України:
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
 
5. 1. У Законі України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 1, ст. 1):
 
   1. У Законі України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 1, ст. 1 із наступними змінами):
 
6. 1) частину першу статті 1 доповнити новим пунктом 33 такого змісту:
 
-1- Ленський О.О.
Пункт 1 частини 1 розділу І виключити
 
Відхилено врахування пропозиції буде суперечити концепції законопроекту  1) у статті 1:
частину першу доповнити пунктом 33 такого змісту:
 
    -2- Гуляєв В.О.
Пункт 1 частини 1 розділу І виключити
 
Відхилено    
    -3- Голубов Д.І.
Пункт 1 частини 1 розділу І виключити
 
Відхилено    
    -4- Кужель О.В.
Підпункти 1), 2) пункту 1 розділу І виключити;
 
Враховано частково    
7. «33) ліцензійні умови - ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), які затверджуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, і встановлюють вимоги, обов’язкові для виконання ліцензіатами, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на здійснення діяльності, зазначеної у частині першій статті 34 цього Закону»;
 
-5- Довбенко М.В.
Пункт 1 частини 1 розділу І викласти в такій редакції:
«1) у статті 1:
частину першу доповнити пунктом 33 такого змісту:33) ліцензійні умови – нормативно-правовий акт національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, положення якого встановлюють вичерпний перелік обов’язкових для виконання ліцензіатами вимог, що визначаються відповідно до цього Закону, іншими законів з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на здійснення діяльності, зазначеної у частині першій статті 34 цього Закону»;
частину другу доповнити словами «та Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності;»
 
Враховано   «33) ліцензійні умови – нормативно-правовий акт національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, положення якого встановлюють вичерпний перелік обов’язкових для виконання ліцензіатами вимог, що визначаються відповідно до цього Закону, інших законів з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на здійснення діяльності, зазначеної у частині першій статті 34 цього Закону»;
частину другу доповнити словами «та Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
 
8. 2) у частині першій статті 5 слова «а також, якщо це прямо передбачено законом, фізичними особами - підприємцями» виключити;
 
-6- Довбенко М.В.
Пункт 2 частини першої законопроекту виключити;
 
Враховано      
    -7- Гуляєв В.О.
Пункт 2 частини першої законопроекту виключити;
 
Враховано    
    -8- Голубов Д.І.
Пункт 2 частини першої законопроекту виключити;
 
Враховано    
9. 3) статтю 18 викласти в такій редакції:
 
   2) текст статті 18 викласти в такій редакції:
 
10. «Фінансовим установам під час здійснення (надання) фінансових послуг забороняється вступати в договірні відносини з анонімними особами, відкривати та вести анонімні (номерні) рахунки.
 
   «1. Фінансовим установам під час здійснення (надання) фінансових послуг забороняється вступати в договірні відносини з анонімними особами, відкривати та вести анонімні (номерні) рахунки.
 
11. Фінансовим установам забороняється вступати в договірні відносини з клієнтами - юридичними чи фізичними особами у разі, коли виникає сумнів стосовно того, що особа виступає не від власного імені.
 
   Фінансовим установам забороняється вступати в договірні відносини з клієнтами - юридичними чи фізичними особами у разі, якщо виникає сумнів стосовно того, що особа виступає не від власного імені.
 
12. Органи, що здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг, мають право вимагати від юридичних осіб, які звертаються із заявами про включення до відповідних державних реєстрів фінансових установ (далі - заявники до державних реєстрів фінансових установ)та/або отримання ліцензій для здійснення діяльності з надання фінансових послуг (далі - здобувачі ліцензії), а заявники до державних реєстрів фінансових установ та здобувачі ліцензії повинні забезпечити в обсязі, визначеному відповідними органами, що здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг:
 
   2. Органи, що здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг, мають право вимагати від юридичних осіб, які звертаються із заявами про включення до відповідних державних реєстрів фінансових установ (далі - заявники до державних реєстрів фінансових установ) та/або про отримання ліцензій на здійснення діяльності з надання фінансових послуг (далі - здобувачі ліцензії), а заявники до державних реєстрів фінансових установ та здобувачі ліцензії повинні забезпечити в обсязі, визначеному відповідними органами, що здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг:
 
13. розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) заявників до державних реєстрів фінансових установ і здобувачів ліцензії та про голову і членів наглядового та виконавчого органу заявників до державних реєстрів фінансових установ і здобувачів ліцензії;
 
   розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) заявників до державних реєстрів фінансових установ і здобувачів ліцензії та про голову і членів наглядового та виконавчого органів заявників до державних реєстрів фінансових установ і здобувачів ліцензії;
 
14. підтвердження на підставі офіційних документів (засвідчених у встановленому порядку їх копій) джерел походження коштів, за рахунок яких сформовано статутний (складений) капітал заявників до державних реєстрів фінансових установ та здобувачів ліцензії.
 
   підтвердження на підставі офіційних документів (засвідчених у встановленому порядку їх копій) джерел походження коштів, за рахунок яких сформовано статутний (складений) капітал заявників до державних реєстрів фінансових установ та здобувачів ліцензії.
 
15. Присутність осіб, які мають не погашену або не зняту в установленому порядку судимість, у складі власників істотної участі у статутному (складеному) капіталі або у складі голів та членів наглядового та виконавчого органів, а також неможливість підтвердження джерел походження коштів, за рахунок яких сформовано статутний (складений) капітал, є підставами для відмови у включенні заявника до відповідного державного реєстру фінансових установ та/або відмови у видачі здобувачеві ліцензії для здійснення діяльності з надання фінансових послуг»;
 
-9- Довбенко М.В.
У абзаці сьомому пункту 3 частини першої законопроекту після слова «ліцензії» доповнити словом «ліцензій».
 
Враховано редакційно   3. Присутність осіб, які мають не погашену або не зняту в установленому порядку судимість, у складі власників істотної участі у статутному (складеному) капіталі або у складі голів і членів наглядового та виконавчого органів, а також неможливість підтвердження джерел походження коштів, за рахунок яких сформовано статутний (складений) капітал, є підставами для відмови у включенні заявника до відповідного державного реєстру фінансових установ та/або відмови у видачі ліцензій на здійснення діяльності з надання фінансових послуг здобувачеві ліцензії»;
 
16. 4) у статті 28:
 
   3) у частині першій статті 28:
 
17. у частині першій:
 
      
18. пункт 3 викласти в такій редакції:
 
   пункт 3 викласти в такій редакції:
 
19. «3) видає та анульовує фінансовим установам відповідно до законів з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг відповідні дозволи, а також ліцензії на провадження діяльності з надання фінансових послуг та затверджує умови провадження діяльності з надання фінансових послуг, і порядок контролю за їх додержанням»;
 
-10- Довбенко М.В.
Абзац четвертий пункту 4 частини першої законопроекту викласти в такій редакції:
«3) видає та анульовує фінансовим установам відповідно до законів з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» відповідні дозволи, а також ліцензії на провадження діяльності з надання фінансових послуг, затверджує ліцензійні умови та умови провадження діяльності з надання фінансових послуг, і порядок контролю за їх додержанням»;
 
Враховано   «3) видає та анульовує фінансовим установам відповідно до законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та законів з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг відповідні дозволи, а також ліцензії на здійснення діяльності з надання фінансових послуг, затверджує ліцензійні умови та умови провадження діяльності з надання фінансових послуг і порядок контролю за їх додержанням»;
 
    -11- Голубов Д.І.
Абзац четвертий пункту 4 частини першої законопроекту викласти в такій редакції:
«3) видає та анульовує фінансовим установам відповідно до законів з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг відповідні дозволи, а також ліцензії на провадження діяльності з надання фінансових послуг та затверджує ліцензійні умови провадження діяльності з надання фінансових послуг, і порядок контролю за їх додержанням»;
 
Враховано по суті   
    -12- Кужель О.В.
У абзаці 4 підпункту 4) пункту 1 розділу І законопроекту слова «та затверджує умови провадження діяльності з надання фінансових послуг, і порядок контролю за їх додержанням» замінити словами: «відповідно до закону»;
 
Відхилено аконопроектом визначається повноваження регулятора ринків небанківських фінансових послуг затверджувати умови провадження діяльності з надання фінансових послуг – зокрема, аналогічно повноваженням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку відповідно до Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»   
    -13- Лаврик О.В.
Семенуха Р.С.
Данченко О.І.
Абзац 4 підпункту 4) пункту 1 розділу І законопроекту викласти у наступній редакції:
«3) видає та анульовує фінансовим установам відповідно до законів з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг відповідні дозволи, а також ліцензії на провадження діяльності з надання фінансових послуг відповідно до закону».
 
Відхилено законопроектом визначається повноваження регулятора ринків небанківських фінансових послуг затверджувати умови провадження діяльності з надання фінансових послуг – зокрема, аналогічно повноваженням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку відповідно до Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»   
20. у пункті 5 слова «та видачу ліцензій (їх дублікатів)» виключити;
 
   у пункті 5 слова «та видачу ліцензій (їх дублікатів)» виключити;
 
21. доповнити новими пунктами 28-30 в такого змісту:
 
   доповнити пунктами 28-30 такого змісту:
 
22. «28) забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у порядку, встановленому його розпорядником, відомостей про прийняте рішення стосовно видачі чи анулювання ліцензії та забезпечує їх щоденну актуалізацію (у разі необхідності);
 
-14- Лаврик О.В.
Семенуха Р.С.
Данченко О.І.
У абзаці сьомому підпункту 4) пункту 1 розділу І законопроекту слова «та забезпечує їх щоденну актуалізацію (у разі необхідності)» виключити;
 
Відхилено редакція п.28 відповідає положенням Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»  «28) забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у порядку, встановленому його держателем, відомостей про рішення, прийняте щодо видачі чи анулювання ліцензії, та забезпечує їх щоденну актуалізацію (за потреби);
 
23. 29) складає та подає спеціально уповноваженому органу з питань ліцензування ліцензійний звіт;
 
-15- Довбенко М.В.
Абзац восьмий пункту 4 частини першої законопроекту викласти в такій редакції:
«29) складає та подає спеціально уповноваженому органу з питань ліцензування ліцензійний звіт відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
 
Враховано   29) складає та подає спеціально уповноваженому органу з питань ліцензування ліцензійний звіт відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
 
24. 30) здійснює перевірку документів, що підтверджують відсутність контролю, у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», за діяльністю ліцензіата осіб - резидентів інших держав, що здійснюють збройну агресію проти України у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про оборону України», та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України та складає акти про документальне підтвердження встановлення факту такого контролю (вирішального впливу)»;
 
   30) здійснює перевірку документів, що підтверджують відсутність контролю у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», за діяльністю ліцензіата осіб - резидентів інших держав, що здійснюють збройну агресію проти України, у значенні, наведеному у статті 1 Закону України «Про оборону України», та/або дії яких створюють умови для виникнення воєнного конфлікту та застосування воєнної сили проти України, та складає акти про документальне підтвердження встановлення факту такого контролю (вирішального впливу)»;
 
25. 5) у статті 34:
 
-16- Кужель О.В.
Підпункт 5) пункту 1 розділу І законопроекту – виключити.
 
Враховано частково в частині виключення норми щодо передачі ліцензії у разі правонаступництва у зв’язку з тим, що відповідні положення врегульовані Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»  4) у статті 34:
 
26. частину третю статті 34 викласти в такій редакції:
 
-17- Довбенко М.В.
Абзаци другий та третій пункту п’ятого частини першої законопроекту викласти в такій редакції:
«частину третю виключити»;
 
Враховано   частину третю виключити;
 
    -18- Ленський О.О.
абзаци 2-3 пункту 5 частини 1 розділу І виключити.
 
Враховано по суті   
    -19- Левченко Ю.В.
Абзаци 2,3 підпункту 5 пункту 1 розділу 1 Законопроекту виключити
 
Враховано по суті   
    -20- Голубов Д.І.
Абзаци 2,3 підпункту 5 пункту 1 розділу 1 Законопроекту виключити
 
Враховано по суті   
27. «3. Ліцензія, яка надається для здійснення діяльності, зазначеної у частині першій цієї статті, не може передаватися третім особам, крім випадків правонаступництва у разі злиття, приєднання, перетворення або поділу юридичної особи»;
 
-21- Гуляєв В.О.
Частину третю статті 34 виключити.
 
Враховано по суті     
28. доповнити новою частиною четвертою такого змісту:
 
   доповнити частиною четвертою такого змісту:
 
29. «4. Контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов здійснює національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у межах своїх повноважень, визначених законодавством»;
 
-22- Лаврик О.В.
Семенуха Р.С.
Данченко О.І.
У абзаці п’ятому підпункту 5) пункту 1 розділу І законопроекту слово «законодавством» замінити словом «законом» .
 
Відхилено оскільки повноваження Нацкомфінпослуг визначаються не лише законами, а й іншими нормативно-правовими актами.  «4. Контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов здійснює національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у межах повноважень, визначених законодавством»;
 
30. 6) назву та текст статті 35 викласти в такій редакції:
 
   5) статті 35 і 36 викласти в такій редакції:
 
31. «Стаття 35. Документи, які подаються органу ліцензування для отримання ліцензії
 
-23- Довбенко М.В.
Абзац другий підпункту шостого підпункту 5) пункту 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«Стаття 35. Порядок отримання ліцензії»
 
Враховано   «Стаття 35. Порядок отримання ліцензії
 
32. 1. Юридична особа, яка має намір провадити певний вид господарської діяльності, зазначеної у частині першій статті 34 цього Закону, для отримання ліцензії на провадження відповідного виду такої діяльності подає до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, заяву про отримання ліцензії, форма та зміст якої визначаються ліцензійними умовами.
 
   1. Юридична особа, яка має намір провадити певний вид господарської діяльності, зазначеної у частині першій статті 34 цього Закону, для отримання ліцензії на здійснення відповідного виду такої діяльності подає до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, заяву про отримання ліцензії, форма та зміст якої визначаються ліцензійними умовами.
 
33. Особи, які не набули статусу фінансової установи, також подають реєстраційну картку з інформацією, необхідною для внесення юридичної особи до Державного реєстру фінансових установ.
 
   Особи, які не набули статусу фінансової установи, також подають інформацію, необхідну для внесення юридичної особи до Державного реєстру фінансових установ, відповідно до нормативно-правових актів національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
 
34. 2. До заяви про отримання ліцензії додаються документи відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ліцензійних вимог, які визначаються ліцензійними умовами, цим законом, іншими законами з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг та відповідними нормативно-правовими актами національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
 
-24- Довбенко М.В.
абзац шостий підпункту 6) пункту 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«2. До заяви про отримання ліцензії додаються документи, що визначаються ліцензійними умовами.»
 
Враховано   2. До заяви про отримання ліцензії додаються документи, що визначаються ліцензійними умовами.
 
    -25- Кужель О.В.
У підпункті 6) пункту 1 розділу І законопроекту у пункті 2 статті 35 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», слова: «та відповідними нормативно-правовими актами національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг» - виключити.
 
Враховано    
    -26- Лаврик О.В.
Семенуха Р.С.
Данченко О.І.
У абзаці шостому підпункту 6) пункту 1 розділу І законопроекту слова: «та відповідними нормативно-правовими актами національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг» - виключити.
 
Враховано    
35. 3. Заява про отримання ліцензії та документи, що додаються до неї, приймаються за описом документів, що подаються для одержання ліцензії, який складається у двох екземплярах.
 
   3. Заява про отримання ліцензії та документи, що додаються до неї, приймаються за описом документів, що подаються для одержання ліцензії, який складається у двох примірниках.
 
36. 4. У випадках, прямо передбачених законами з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг, порядок та правила проведення, форми типового договору, особливі умови ліцензування окремих видів фінансових послуг можуть встановлюватись також Кабінетом Міністрів України.
 
-27- Гуляєв В.О.
У частині 4 статті 35 після слів «Кабінету Міністрів України» доповнити словами «або іншого органу, визначеного законом».
 
Відхилено ане положення включене у зв'язку з тим, що таке повноваження КМУ прямо передбачене Законом України "Про страхування" щодо обов'язкових видів страхування, крім обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, яке регулюється окремим законом. Інші закони не містять таких норм і не наділяють інші органи такими повноваженнями. Тому включення такого положення вбачається недоцільним.  4. У випадках, прямо передбачених законами з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг, порядок та правила проведення, форми типового договору, особливі умови ліцензування окремих видів фінансових послуг встановлюються Кабінетом Міністрів України.
 
37. 5. Наявність або відсутність підстав для залишення заяви про отримання ліцензії без розгляду встановлюється протягом п’яти робочих днів з дня її одержання. У разі прийняття рішення про залишення заяви про отримання ліцензії без розгляду копія такого рішення надається здобувачеві ліцензії протягом трьох робочих днів з дня прийняття такого рішення.
 
-28- Лаврик О.В.
Семенуха Р.С.
Данченко О.І.
Абзац дев’ятий підпункту 6) пункту 1 розділу І законопроекту доповнити новим реченням такого змісту:
«У разі залишення заяви про отримання ліцензії без розгляду пакет поданих документів повертається здобувачеві ліцензії».
 
Відхилено разі прийняття, у регулятора будуть відсутні документи, які підтверджують причини прийняття такого рішення, і у разі його оскарження регулятор не матиме можливості доводити обґрунтованість прийняття такого рішення. Крім того така процедура передбачатиме додаткові витрати з бюджетних коштів на направлення документів здобувачам.  5. Наявність або відсутність підстав для залишення заяви про отримання ліцензії без розгляду встановлюється протягом п’яти робочих днів з дня її одержання. У разі прийняття рішення про залишення заяви про отримання ліцензії без розгляду копія такого рішення надається здобувачеві ліцензії протягом трьох робочих днів з дня прийняття такого рішення.
 
38. 6. У разі анулювання ліцензії на надання послуг у системі накопичувального пенсійного забезпечення недержавний пенсійний фонд - суб'єкт другого рівня системи пенсійного забезпечення може подати органу ліцензування не раніше ніж через три роки з дати анулювання такої ліцензії нову заяву про її отримання. Разом із заявою про отримання нової ліцензії на надання послуг має бути подано документи, які підтверджують ліквідацію причин анулювання попередньої ліцензії»;
 
-29- Довбенко М.В.
У абзаці десятому підпункту 6) пункту 1 розділу І законопроекту слова «органу ліцензування» замінити словами «національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг».
 
Враховано   6. У разі анулювання ліцензії на надання послуг у системі накопичувального пенсійного забезпечення недержавний пенсійний фонд - суб'єкт другого рівня системи пенсійного забезпечення може подати національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, не раніше ніж через три роки з дати анулювання такої ліцензії нову заяву про її отримання. Разом із новою заявою про отримання ліцензії на надання послуг подаються документи, що підтверджують усунення причин анулювання попередньої ліцензії.
 
    -30- Лаврик О.В.
Семенуха Р.С.
Данченко О.І.
Пункт 1 розділу І законопроекту доповнити новим підпунктом такого змісту:
«7. З метою оперативного опрацювання відповідні запити можуть передаватися за допомогою телекомунікаційних засобів»
 
Відхилено еалізація буде можливою лише у разі видачі працівникам регулятора ЕЦП, що потребуватиме додаткових бюджетних витрат. Також такий підхід допускатиме прийняття суб’єктивних рішень. Крім того, рішення про залишення без розгляду приймається протягом 5 робочих днів, що вже є оперативним опрацюванням.   
39. 7) статтю 36 викласти в такій редакції:
 
   Стаття 36. Рішення про видачу або про відмову у видачі ліцензії
 
40. «1. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, здійснює нагляд за діяльністю відповідних фінансових установ, після встановлення відсутності підстав для залишення заяви про отримання ліцензії без розгляду розглядає її та підтвердні документи з метою встановлення відсутності або наявності підстав для відмови у видачі ліцензії шляхом аналізу підтвердних документів та одержання інформації з державних паперових та електронних інформаційних ресурсів протягом тридцяти календарних днів з дати надходження заяви про отримання ліцензії та документів, що додаються до такої заяви.
 
   1. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, після встановлення відсутності підстав для залишення заяви про отримання ліцензії без розгляду розглядає її та підтвердні документи з метою встановлення відсутності або наявності підстав для відмови у видачі ліцензії шляхом аналізу підтвердних документів та одержання інформації з державних паперових та електронних інформаційних ресурсів протягом 30 календарних днів з дати надходження заяви про отримання ліцензії та документів, що додаються до такої заяви.
 
41. У разі коли надіслано запит щодо підтвердження достовірності поданих для отримання ліцензії документів або виникла потреба у проведенні перевірки таких документів іншим способом, зазначений строк може бути продовжений Головою національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, але не більш як на 30 робочих днів.
 
-31- Довбенко М.В.
Абзац третій пункту сьомого частини першої законопроекту виключити;
 
Враховано      
42. 2. У разі встановлення під час розгляду заяви про отримання ліцензії відсутності підстав для відмови у видачі ліцензії приймається рішення про видачу ліцензії. Одночасно з рішенням про видачу ліцензії приймається рішення про внесення юридичної особи до Державного реєстру фінансових установ (для осіб, які не набули статусу фінансової установи).
 
   2. У разі встановлення під час розгляду заяви про отримання ліцензії відсутності підстав для відмови у видачі ліцензії приймається рішення про видачу ліцензії. Одночасно з рішенням про видачу ліцензії приймається рішення про внесення юридичної особи до Державного реєстру фінансових установ (для осіб, які не набули статусу фінансової установи).
 
43. У разі встановлення наявності підстав для відмови у видачі ліцензії здобувачеві ліцензії надсилається (видається) копія рішення про відмову у видачі ліцензії протягом п’яти робочих днів з дати прийняття відповідного рішення.
 
-32- Довбенко М.В.
Абзац п’ятий пункту сьомого частини першої законопроекту викласти в такій редакції:
«У разі встановлення наявності підстав для відмови у видачі ліцензії здобувачеві ліцензії надсилається (видається) копія складеного відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» рішення про відмову у видачі ліцензії протягом п’яти робочих днів з дати прийняття відповідного рішення.»;
 
Враховано   У разі встановлення наявності підстав для відмови у видачі ліцензії здобувачеві ліцензії надсилається (видається) копія складеного відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» рішення про відмову у видачі ліцензії протягом п’яти робочих днів з дати прийняття відповідного рішення.
 
44. 3. Підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії є:
 
   3. Підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії є:
 
45. 1) виявлення недостовірності даних у підтвердних документах, поданих здобувачем ліцензії. Виявленням недостовірності даних у підтвердних документах, поданих суб’єктом господарювання до органу ліцензування, є встановлення на момент подання документів здобувачем ліцензії чи ліцензіатом наявності розбіжності між даними, наведеними у них, та фактичним станом цього суб’єкта господарювання;
 
-33- Довбенко М.В.
Абзац сьомий пункту сьомого частини першої законопроекту доповнити реченням такого змісту:
«Не вважаються недостовірними дані, підстава наведення яких суб’єктом господарювання не могла бути для нього завідомо неналежною».
 
Враховано   1) виявлення недостовірності даних у підтвердних документах, поданих здобувачем ліцензії. Виявленням недостовірності даних у підтвердних документах, поданих суб’єктом господарювання до органу ліцензування, є встановлення на момент подання документів здобувачем ліцензії чи ліцензіатом наявності розбіжності між даними, наведеними у них, та фактичним станом такого суб’єкта господарювання. Не вважаються недостовірними дані, підстава для наведення яких суб’єктом господарювання не могла бути для нього завідомо неналежною;
 
46. 2) встановлення невідповідності здобувача ліцензії ліцензійним умовам, встановленим для провадження виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про отримання ліцензії.
 
   2) встановлення невідповідності здобувача ліцензії ліцензійним умовам, встановленим для провадження виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про отримання ліцензії.
 
47. 4. У разі відмови у видачі ліцензії на підставі пункту 1 частини третьої цієї статті суб'єкт господарювання може подати до органу ліцензування нову заяву про отримання ліцензії не раніше ніж через три місяці з дати прийняття відповідного рішення про відмову.
 
   4. У разі відмови у видачі ліцензії на підставі пункту 1 частини третьої цієї статті суб'єкт господарювання може подати до органу ліцензування нову заяву про отримання ліцензії не раніше ніж через три місяці з дати прийняття відповідного рішення про відмову.
 
48. 5. У разі відмови у видачі ліцензії на підставі пункту 2 частини третьої цієї статті здобувач ліцензії може подати до органу ліцензування нову заяву про отримання ліцензії після усунення причин, що стали підставою для прийняття такого рішення.
 
   5. У разі відмови у видачі ліцензії на підставі пункту 2 частини третьої цієї статті здобувач ліцензії може подати до органу ліцензування нову заяву про отримання ліцензії після усунення причин, що стали підставою для прийняття такого рішення.
 
49. 6. Рішення про відмову у видачі ліцензії може бути оскаржено у судовому порядку»;
 
   6. Рішення про відмову у видачі ліцензії може бути оскаржено у судовому порядку»;
 
50. 8) у статті 37:
 
-34- Довбенко М.В.
Пункт 8 частини першої законопроекту викласти в такій редакції:
«8) статтю 37 виключити;»
 
Враховано   6) статтю 37 виключити;
 
51. 1) частину першу викласти в такій редакції:
 
      
52. «1. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за бажанням здобувача ліцензії чи ліцензіата може видати ліцензію (копію ліцензії) на паперовому носії»;
 
-35- Довбенко М.В.
Абзац третій пункту восьмого частини першої законопроекту перенести до статті 38.
 
Враховано      
53. 2) частину третю викласти в такій редакції:
 
-36- Ленський О.О.
Підпункт 2 пункту 8 частини 1 розділу І виключити.
 
Враховано      
    -37- Левченко Ю.В.
Підпункт 2 пункту 8 частини 1 розділу І виключити.
 
Враховано    
    -38- Голубов Д.І.
Абзаци четвертий-чотирнадцятий пункту восьмого частини першої законопроекту виключити;
 
Враховано    
    -39- Гуляєв В.О.
Частину третю статті 37 виключити.
 
Враховано    
54. «3. У ліцензії зазначаються:
 
-40- Довбенко М.В.
Абзаци п’ятий-тринадцятий пункту восьмого частини першої законопроекту виключити;
 
Враховано      
55. 1) найменування органу ліцензування;
 
      
56. 2) номер і дата прийняття рішення;
 
      
57. 3) дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про видачу ліцензії;
 
-41- Кужель О.В.
У підпункті 8) пункту 1 розділу І законопроекту у пункті частини третьої статті 37 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» слова: «Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців» доповнити словами: «та громадських формувань».
 
Відхилено зв’язку із видаленням частини але 1 в інших частинах,а саме в змінах до статті 28 та 38     
58. 4) вид господарської діяльності (повністю або частково);
 
      
59. 5) найменування юридичної особи;
 
      
60. 6) код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи;
 
-42- Лаврик О.В.
Семенуха Р.С.
Данченко О.І.
Абзац одинадцятий підпункту 8) пункту 1 розділу І законопроекту викласти у наступній редакції:
«6) ідентифікаційний код юридичної особи»;
 
Відхилено зв’язку із видаленням частини     
61. 7) місцезнаходження юридичної особи;
 
      
62. 8) посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка підписала ліцензію.
 
      
63. Ліцензія підписується членом національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, відповідно до розподілу обов'язків та засвідчується печаткою національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг»;
 
-43- Довбенко М.В.
Абзац чотирнадцятий пункту 8 частини першої законопроекту перенести до статті 38.
 
Враховано      
64. 9) частину першу - третю статті 38 викласти в такій редакції:
 
   7) частини першу - третю статті 38 викласти в такій редакції:
 
65. «1. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, повинна повідомити здобувача ліцензії у строк, що не перевищує трьох робочих днів, про прийняте рішення про видачу ліцензії.
 
   «1. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, повинна повідомити здобувача ліцензії у строк, що не перевищує трьох робочих днів, про прийняте рішення про видачу ліцензії.
 
66. 2. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, на наступний робочий день після дня прийняття рішення про видачу ліцензії здобувачу ліцензії передає відомості про таке рішення в електронному вигляді до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у порядку, визначеному розпорядником цього реєстру.
 
-44- Довбенко М.В.
Абзац третій пункту 9 частини першої законопроекту доповнити новими абзацами такого змісту:
«Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за бажанням здобувача ліцензії чи ліцензіата може видати ліцензію (копію ліцензії) на паперовому носії.
Ліцензія на паперовому носії підписується членом національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, відповідно до розподілу обов'язків та засвідчується печаткою національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.»
 
Враховано Перенесено із статті 37  2. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, на наступний робочий день після прийняття рішення про видачу ліцензії здобувачу ліцензії передає відомості про таке рішення в електронному вигляді до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб– підприємців та громадських формувань у порядку, визначеному держателем цього реєстру.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за бажанням здобувача ліцензії чи ліцензіата може видати ліцензію (копію ліцензії) на паперовому носії.
Ліцензія на паперовому носії підписується членом національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, відповідно до розподілу обов'язків та засвідчується печаткою національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
 
    -45- Кужель О.В.
У підпункті 8) пункту 1 розділу І законопроекту у пункті частини третьої статті 38 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» слова: «Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців» доповнити словами: «та громадських формувань».
 
Враховано    
67. 3. Плата за видачу ліцензії вноситься ліцензіатом у строк не пізніше десяти робочих днів з дня отримання здобувачем ліцензії від національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, повідомлення про прийняте рішення про видачу ліцензії, про що ліцензіат повідомляє національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, протягом десяти робочих днів з дня внесення плати за видачу ліцензії»;
 
   3. Плата за видачу ліцензії вноситься ліцензіатом у строк не пізніше десяти робочих днів з дня отримання здобувачем ліцензії від національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, повідомлення про прийняте рішення про видачу ліцензії, про що ліцензіат повідомляє національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, протягом десяти робочих днів з дня внесення плати за видачу ліцензії»;
 
68. 10) пункт 4 частини першої статті 40 викласти в такій редакції:
 
-46- Довбенко М.В.
Пункт 10 частини першої законопроекту викласти в такій редакції:
«10) у частині першій статті 40:
пункт 4 викласти в такій редакції:
 
Враховано   8) у частині першій статті 40:
 
69. «4) анулювати ліцензію на право здійснення діяльності з надання фінансових послуг або виносити рішення про заборону фінансовій установі укладати нові договори з надання фінансових послуг та продовжувати дію укладених договорів з надання фінансових послуг»;
 
-47- «4) анулювати ліцензію на право здійснення діяльності з надання фінансових послуг або тимчасово заборонити фінансовій установі укладати нові договори з надання фінансових послуг та/або продовжувати дію укладених договорів з надання фінансових послуг»;
абзац дев’ятий виключити»;
 
Немає висновку   пункт 4 викласти в такій редакції:
«4) анулювати ліцензію на здійснення діяльності з надання фінансових послуг або тимчасово, в тому числі до усунення виявлених порушень, заборонити фінансовій установі укладати нові договори з надання фінансових послуг та/або продовжувати дію укладених договорів з надання фінансових послуг»;
абзац дев’ятий виключити.
 
    -48- Лаврик О.В.
Семенуха Р.С.
Данченко О.І.
Підпункт 10 пункту 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«10) у частині першій статті 40:
абзац перший після слів «може застосовувати» доповнити словом «послідовно»;
пункт 4 частини першої викласти в такій редакції:
4) анулювати ліцензію на право здійснення діяльності з надання фінансових послуг або виносити рішення про заборону фінансовій установі укладати нові договори з надання фінансових послуг та продовжувати дію укладених договорів з надання фінансових послуг до усунення виявлених порушень»
 
Відхилено ідповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» підставами для анулювання ліцензії є, зокрема відсутність за місцезнаходженням. Обмеження можливості анулювання ліцензії за такою підставою у разі відсутності застосованих інших заходів впливу вбачається недоцільною. 1 по суті   
    -49- Голубов Д.І.
Підпункт 10 пункту 1 розділу І законопроекту виключити.
 
Відхилено иключення повноваження Нацкомфінпослуг права застосовувати захід впливу у вигляді анулювання ліцензії або тимчасового позбавлення права укладати нові договори (для неліцензіатів) фактично призведе до неможливості належного виконання покладених на неї завдань та функцій здійснення нагляду за фінансовими установами, а також колізій між нормами законодавства (зокрема Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" в частині повноважень органів ліцензування щодо анулювання ліцензій).   
70. 2. Пункт 2 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (Відомості Верховної Ради України, 2015, № 23, ст. 158) викласти в такій редакції:
 
-50- Кужель О.В.
Пункт 2 розділу І законопроекту – виключити.
 
Відхилено За відсутністю будь-яких підстав регулювати питання ліцензування фінансових послуг (крім банківської діяльності та професійної діяльності на ринку цінних паперів) на рівні з такими послугами, як наприклад, охоронна діяльність і т.п., - а не на рівні інших фінансових послуг, вбачається необхідним внести зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» в частині ліцензування фінансових послуг з урахуванням особливостей, передбачених законодавством про фінансові послуги та окремі ринки фінансових послуг.  6. Пункт 2 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 23, ст. 158) викласти в такій редакції:
 
71. «2) діяльність з надання фінансових послуг (крім банківської діяльності та професійної діяльності на ринку цінних паперів), яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України „Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», а також іншими законами з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг»;
 
-51- Лаврик О.В.
Семенуха Р.С.
Данченко О.І.
Пункт 2 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«2. У Законі України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (Відомості Верховної Ради України, 2015, № 23, ст. 158):
1) пункт 4 частини першої статті 1 після слів «Кабінету Міністрів України» доповнити словами «або державного колегіального органу»;
пункт 2 частини першої статті 7 викласти в такій редакції:
«2) діяльність з надання фінансових послуг (крім банківської діяльності та професійної діяльності на ринку цінних паперів), яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених законами України „Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», «Про страхування», «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», «Про недержавне пенсійне забезпечення», «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
 
Відхилено аконопроектом встановлюються особливості ліцензування лише ринку фінансових послуг. Крім того запропоновані зміни охоплюють також інші види господарської діяльності та потребуватимуть опрацювання з усіма іншими колегіальними органами ліцензування з метою уникнення колізій. 2 Запропоновано не вичерпний перелік законів з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг. Доцільно залишити в попередній редакції, яка, не викликає неоднозначного тлумачення, заважаючи на визначення видів фінансових послуг на рівні закону, а також не призводить до ризику виникнення колізій у разі внесення змін до законодавства та прийняття нових законів з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг.  «2) діяльність з надання фінансових послуг (крім банківської діяльності та професійної діяльності на ринку цінних паперів), яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України „Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» та іншими законами з питань регулювання окремих ринків фінансових послуг».
 
72. 3. У Законі України "Про страхування" (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 7, ст. 50 із наступними змінами):
 
   2. У Законі України "Про страхування" (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 7, ст. 50 із наступними змінами):
 
73. 1) статтю 2 доповнити новою частиною такого змісту:
 
   1) статтю 2 доповнити частиною такого змісту:
 
74. «Страховики мають право займатися тільки тими видами страхування, які визначені в ліцензії»;
 
   «Страховики мають право займатися тільки тими видами страхування, які визначені в ліцензії»;
 
75. 2) частину сьому статті 6 виключити;
 
   2) частину сьому статті 6 виключити;
 
76. 3) у частині першій статті 37:
 
   3) у частині першій статті 37:
 
77. у пункті 3 слово «відкликати» замінити словом «анулювати»;
 
   у пункті 3 слово «відкликати» замінити словом «анулювати»;
 
78. у пункті 4:
 
   пункт 4 викласти в такій редакції:
 
79. слова «зупиняти чи обмежувати дію ліцензій цих страховиків до усунення виявлених порушень або» виключити;
 
-52- Довбенко М.В.
Абзаци третій-п’ятий пункту 3 частини третьої законопроекту замінити абзацами такого змісту:
«пункт 4 викласти в такій редакції:
«4) видавати розпорядження страховикам про усунення виявлених порушень вимог законодавства про страхову діяльність, а у разі їх невиконання приймати рішення про анулювання ліцензій та виключення з державного реєстру страховиків (перестраховиків) або тимчасово заборонити страховикам укладати нові договори страхування та/або продовжувати дію укладених договорів страхування;
у пункті 5 слово «приписів» замінити словом «розпоряджень»;
у пункті 7 слово «приписи» замінити словом «розпорядження»;
 
Враховано   «4) видавати розпорядження страховикам про усунення виявлених порушень вимог законодавства про страхову діяльність, а у разі їх невиконання приймати рішення про анулювання ліцензій та виключення з державного реєстру страховиків (перестраховиків) або тимчасово забороняти страховикам укладати нові договори страхування та/або продовжувати дію укладених договорів страхування»;
у пункті 5 слово «приписів» замінити словом «розпоряджень»;
у пункті 7 слово «приписи» замінити словом «розпорядження»;
 
80. слово «відкликання» замінити словом «анулювання»;
 
      
81. 4) статтю 38 викласти в такій редакції:
 
   4) текст статті 38 викласти в такій редакції:
 
82. «Уповноважений орган видає страховикам ліцензію на проведення конкретних видів страхування.
 
   «Уповноважений орган видає страховикам ліцензію на провадження конкретних видів страхування.
 
83. Страховики, які отримали ліцензію на страхування життя, не мають права займатися іншими видами страхування.
 
   Страховики, які отримали ліцензію на провадження страхової діяльності із страхування життя, не мають права займатися іншими видами страхування.
 
84. Для одержання ліцензії страховик-резидент подає до Уповноваженого органу заяву, до якої додаються документи, визначені ліцензійними умовами»;
 
   Для одержання ліцензії страховик-резидент подає до Уповноваженого органу заяву, до якої додаються документи, визначені ліцензійними умовами»;
 
85. 5) статтю 39 виключити;
 
   5) статтю 39 виключити.
 
86. 4. У пункті 49.2 статті 49 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 1, ст. 1 із наступними змінами):
 
   5. У пункті 49.2 статті 49 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 1, ст. 1; 2013 р., № 30, ст. 344):
 
87. 1) абзац другий виключити;
 
   абзац другий виключити;
 
88. 2) абзац третій викласти в такій редакції:
 
   абзац третій викласти в такій редакції:
 
89. «У разі припинення страховиком членства в МТСБУ Уповноважений орган зобов’язаний протягом одного місяця з дня настання таких підстав анулювати ліцензію на здійснення страхової діяльності з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Рішення про анулювання ліцензії, прийняте з таких підстав, набирає чинності з дня його прийняття. МТСБУ повідомляє Уповноважений орган про припинення страховиком членства в МТСБУ не пізніше дня, наступного за днем такого припинення»;
 
   «У разі припинення страховиком членства в МТСБУ Уповноважений орган зобов’язаний протягом одного місяця з дня настання таких підстав анулювати ліцензію на здійснення страхової діяльності з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Рішення про анулювання ліцензії, прийняте з таких підстав, набирає чинності з дня його прийняття. МТСБУ повідомляє Уповноважений орган про припинення страховиком членства в МТСБУ не пізніше дня, наступного за днем такого припинення».
 
90. 5. У пункті 9 частини п’ятої статті 13 Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 47-48, ст. 372; 2012 р., № 7, ст. 53) слово «скасування» замінити словом «анулювання»;
 
   3. У пункті 9 частини п’ятої статті 13 Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 47-48, ст. 372) слово «скасування» замінити словом «анулювання».
 
91. 6. Абзац тридцять сьомий частини першої статті 1 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, №№ 49-51, ст. 376 з наступними змінами) викласти в такій редакції:
 
   4. Абзац тридцять сьомий частини першої статті 1 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 49-51, ст. 376 із наступними змінами) викласти в такій редакції:
 
92. «страхова організація - страховик, який має ліцензію на здійснення страхової діяльності зі страхування життя та здійснює страхування і виплату довічних пенсій за рахунок коштів накопичувальної системи пенсійного страхування».
 
   «страхова організація - страховик, який має ліцензію на провадження страхової діяльності із страхування життя та здійснює страхування і виплату довічних пенсій за рахунок коштів накопичувальної системи пенсійного страхування».
 
93. ІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
94. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім підпункту 2 пункту 8 частини першої розділу І цього Закону у частині зазначення у ліцензії дати і номеру запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про видачу ліцензії, який набирає чинності з дня набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування.
 
-53- Довбенко М.В.
Пункт 1 Розділу ІІ законопроекту викласти в такій редакції:
«1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім пункту 2, який набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування»
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування, крім пункту 2 цього розділу, який набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
95. 2. Кабінету Міністрів України протягом місяця привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

-54- Довбенко М.В.
Пункт 2 Розділу ІІ законопроекту викласти в такій редакції:
«2. Кабінету Міністрів України та Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, протягом місяця з дня опублікування цього Закону привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом».
 
Враховано   2. Кабінету Міністрів України та Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, протягом місяця з дня опублікування цього Закону привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.