Кількість абзаців - 50 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення окремих положень молодіжної політики та утворення молодіжних центрів) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. .
;  
-1- Палатний А.Л.
Величкович М.Р.
Спориш І.Д.
У назві та першому абзаці розділу І законопроекту слова «законодавчих актів» замінити словом «законів».
 
Враховано   Про внесення змін до деяких законів України
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
 
5. 1. У Законі України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні» (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 16):
 
   3. У Законі України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 27,
ст. 211 із наступними змінами):
 
6. 1) статтю 1 доповнити абзацом одинадцятим у такій редакції:
 
-2- Ленський О.О.
Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Бублик Ю.В.
Марченко О.О.
Підпункт 1 пункт 1 розділу 1 законопроекту виключити;
 
Відхилено   1) статтю 1 доповнити абзацом одинадцятим такого змісту:
 
    -3- Артюшенко І.А.
Пункт 1 частини першої розділу І законопроекту викласти у наступній редакції:
1) статтю 1 доповнити абзацом одинадцятим у такій редакції:
»молодіжний центр – спеціальний заклад, що забезпечує організацію молодіжної роботи в громаді, збирання, опрацювання і поширення молодіжної інформації, координуюче інформування, консультування і дослідження на місцевому рівні, сприяння взаємодії державних та місцевих органів влади, установ, громадських об’єднань, благодійних організацій щодо реалізації молодіжної політики. Молодіжні центри можуть бути державної, комунальної або приватної форми власності, незалежно від свого статусу і підпорядкування органам державної влади, місцевого самоврядування чи інститутам громадянського суспільства».
 
Відхилено    
    -4- Горбунов О.В.
У статті 1 Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні» викласти абзац одинадцятий у такій редакції:
молодіжні центри – спеціалізовані комунальні установи, які здійснюють на місцевому рівні інформаційно-ресурсне забезпечення, сприяють реалізації національно-патріотичного виховання молоді та популяризації військової служби в межах свої повноважень, сприяють взаємодії державних та комунальних органів, установ, громадських об’єднань, благодійних організацій щодо реалізації державної політики у сфері молоді, забезпечують інформаційні зв’язки з громадськістю.
 
Відхилено    
7. «молодіжні центри – спеціалізовані комунальні установи, які здійснюють на місцевому рівні інформаційно-ресурсне забезпечення, сприяють взаємодії державних та комунальних органів, установ, громадських об’єднань, благодійних організацій щодо реалізації державної політики у сфері молоді, забезпечують інформаційні зв’язки з громадськістю.»;
 
-5- Палатний А.Л.
Величкович М.Р.
Спориш І.Д.
Підпункт 1 пункт 1 розділу 1 викласти у такій редакції:
«молодіжні центри – неприбуткові установи, які створюються з метою вирішення питань соціального становлення та розвитку молоді»;
 
Враховано   «молодіжні центри – неприбуткові установи, що утворюються з метою вирішення питань соціального становлення та розвитку молоді»;
 
    -6- Семенуха Р.С.
В абзаці одинадцятому, яким у законопроекті пропонується доповнити статтю 1 Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні», слова «державних та комунальних органів, установ» замінити словами «органів державної влади, органів місцевого самоврядування, комунальних установ»;
 
Відхилено    
    -7- Гуляєв В.О.
Частину 2 статті 1 Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні» викласти у наступній редакції:
«молодіжні центри - спеціалізовані комунальні установи, які створюються згідно чинного законодавства України, здійснюють на місцевому рівні інформаційно-ресурсне забезпечення, з метою реалізації державної політики у сфері молоді, сприяють неформальному навчанню (додаткова освіта і виховання на національних традиціях, та організація креативної діяльності учнів) і в своїй роботі використовують принципи відкритої молодіжної роботи»;
 
Відхилено    
8. 2) статтю 4 викласти у такій редакції:
 
   2) статтю 4 викласти в такій редакції:
 
9. «Стаття 4. Компетенція органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування у сфері соціального становлення та розвитку молоді
 
   «Стаття 4. Компетенція органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування у сфері соціального становлення та розвитку молоді
 
10. 1.Координуючу роль щодо проведення державної політики у сфері соціального становлення та розвитку молоді здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері молоді, фізичної культури та спорту.
 
   Координуючу роль щодо проведення державної політики у сфері соціального становлення та розвитку молоді здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері молоді, фізичної культури та спорту.
 
11. 2.Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві органи виконавчої влади утворюють у своєму складі відповідні органи з реалізації державної молодіжної політики.
 
   Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві органи виконавчої влади утворюють у своєму складі відповідні органи з реалізації державної молодіжної політики.
 
12. 3.Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері молоді, фізичної культури та спорту:
 
   Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері молоді, фізичної культури та спорту:
 
13. створює умови для самореалізації, всебічного розвитку, здорового способу життя, сприяє зайнятості, змістовному дозвіллю молоді, утвердженню патріотизму;
 
-8- Палатний А.Л.
Величкович М.Р.
Спориш І.Д.
Абзац шостий підпункту 2 пункту 1 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
«створює умови для соціального становлення та розвитку молоді»;
 
Враховано   створює умови для соціального становлення та розвитку молоді;
 
    -9- Голубов Д.І.
Абзац шостий підпункту 2 пункту 1 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
«створює умови для самореалізації, всебічного розвитку, здорового способу життя, змістовному дозвіллю молоді, утвердженню патріотизму».
 
Відхилено    
14. забезпечує виконання загальнодержавних програм і заходів стосовно молоді;
 
-10- Палатний А.Л.
Величкович М.Р.
Спориш І.Д.
Петренко О.М.
Абзаци сьомий та восьмий підпункту 2 пункту 1 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
забезпечує виконання загальнодержавних програм і заходів у сфері соціального становлення та розвитку молоді та у сфері національно-патріотичного виховання молоді;
 
Враховано   забезпечує виконання загальнодержавних програм і заходів у сфері соціального становлення та розвитку молоді та у сфері національно-патріотичного виховання молоді;
 
15. залучає молодь до участі у формуванні та реалізації державної політики у сфері молоді;
 
-11- залучає молодь до участі у формуванні та реалізації державної політики у сфері соціального становлення та розвитку молоді;
 
Немає висновку   залучає молодь до участі у формуванні та реалізації державної політики у сфері соціального становлення та розвитку молоді та у сфері національно-патріотичного виховання молоді;
 
16. разом з іншими органами виконавчої влади, громадськими об’єднаннями забезпечує проведення відповідно до законодавства міжнародних та всеукраїнських заходів, спрямованих на реалізацію державної політики у сфері молоді;
 
-12- абзаци дев’ятий та десятий підпункту 2 пункту 1 розділу Ізаконопроекту вилучити;
 
Немає висновку      
17. надає в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, державну підтримку громадським об’єднанням, діяльність яких спрямована на реалізацію молодіжної політики; залучає їх до виконання державних програм і заходів у сфері молодіжної політики;
 
      
18. разом з іншими органами виконавчої влади розробляє, а Кабінет Міністрів України затверджує соціальні норми та нормативи щодо соціального становлення та розвитку молоді, додержання і виконання яких є обов'язковими для органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, а також підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, фізичних осіб, які використовують найману працю;
 
-13- Палатний А.Л.
Величкович М.Р.
Спориш І.Д.
підпункт 2 пункту 1 розділу Ізаконопроекту доповнити новим абзацом одинадцятим такого змісту, відповідно змінивши нумерацію наступних абзаців:
здійснює проведення державної атестації молодіжних центрів, надає відповідну методичну допомогу;
 
Враховано   спільно з іншими органами виконавчої влади розробляє соціальні норми та нормативи щодо соціального становлення та розвитку молоді, які затверджуються Кабінетом Міністрів України, додержання і виконання яких є обов'язковими для органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, а також підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб, які використовують найману працю;
здійснює проведення державної атестації молодіжних центрів, надає відповідну методичну допомогу;
затверджує методичні рекомендації щодо визначення потреби територіальної громади адміністративно-територіальної одиниці в утворенні та діяльності молодіжних центрів;
 
    -14- Семенуха Р.С.
Частину третю пропонованої редакції статті 4 Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні» доповнити новим абзацом дев'ятим такого змісту, змінивши відповідно нумерацію наступного абзацу:
«затверджує методичні рекомендації визначення потреб територіальної громади адміністративно-територіальної одиниці у створенні та діяльності молодіжних центрів».
 
Враховано    
19. затверджує Типове положення про молодіжний центр;
 
-15- Голубов Д.І.
Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Бублик Ю.В.
Марченко О.О.
Абзац дванадцятий підпункту 2 пункту 1 розділу Ізаконопроекту виключити.
 
Враховано      
20. інші повноваження, визначені цим законом та покладені на нього актами Кабінету Міністрів України.».
 
-16- Горбунов О.В.
Частину третю статті 4 Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні»
доповнити абзацом десятим у такій редакції:
сприяє проведенню заходів, забезпечує виконання загальнодержавних програм та популяризації національно-патріотичного виховання молоді.
 
Враховано в абзаці сьомому підпункту 2 пункту 1 розділу Ізаконопроекту  виконує інші повноваження, визначені цим Законом та покладені на нього актами Кабінету Міністрів України»;
 
21. 3) доповнити статтю 6 абзацом другим такого змісту:
 
-17- Палатний А.Л.
Величкович М.Р.
Спориш І.Д.
Підпункт 3 пункту 1 розділу І законопроекту виключити;
 
Враховано      
    -18- Горбунов О.В.
Абзац другий підпункту 3 пункту 1 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
«Центри також взаємодіють із молодіжними центрами з метою реалізації національно-патріотичного виховання допризовної молоді та популяризації військової служби».
 
Відхилено    
22. «Центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді забезпечують надання підтримки дітям та молоді, які знаходяться у складній життєвій ситуації у зв'язку з інвалідністю, хворобою, сирітством, безпритульністю, малозабезпеченістю, конфліктами і жорстоким ставленням у сім'ї та іншими несприятливими обставинами, сприяють їх соціалізації».
 
-19- Мацола Р.М.
Абзац другий підпункту 3 пункту 1 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
Центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді забезпечують надання підтримки дітям та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених інвалідністю, хворобою, сирітством, безпритульністю, малозабезпеченістю, конфліктами і жорстоким ставленням у сім'ї та іншими несприятливими обставинами, сприяють їх соціалізації.
 
Відхилено      
    -20- Гуляєв В.О.
У абзаці другому статті 6 після слів «іншими несприятливими обставинами,» доповнити наступним реченням: «молодим людям з обмеженими можливостями, неповнолітнім матерям, молодим людям, які є у конфлікті з законом, випускникам закладів інтернатного типу та інші;» і далі за текстом.
 
Відхилено    
23. 4) доповнити статтею 6-1 такого змісту:
 
-21- Голубов Д.І.
Ленський О.О.
Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Бублик Ю.В.
Марченко О.О.
Підпункт 4 пункту 1 розділу Ізаконопроекту виключити.
 
Відхилено   3) доповнити статтями 6-1 та 15-1 такого змісту:
 
24. «Стаття 6-1. Молодіжні центри
 
-22- Палатний А.Л.
Величкович М.Р.
Спориш І.Д.
Підпункт 4 пункту 1 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
4) доповнити статтею 6-1 такого змісту:
«Стаття 6-1. Молодіжні центри
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, молодіжні центри, а також реорганізовувати та ліквідовувати зазначені центри.
Молодіжні центри також можуть утворюватися, реорганізовуватися та ліквідовуватися громадськими організаціями у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Питання утворення, функціонування, фінансування, напрямів діяльності та ліквідації молодіжних центрів, визначається Типовим положеннями про молодіжні центри, що затверджується Кабінетом Міністрів України
Формою державного контролю є державна атестація молодіжних центрів, яка проводиться в , встановленому Кабінетом Міністрів України.
У разі виявлення грубих порушень у діяльності молодіжного центру, атестація проводиться позачергово.
У разі визнання молодіжного центру неатестованим зазначений центр не має права надавати соціальні послуги у сфері соціального становлення молоді та у сфері національно-патріотичного виховання молоді.
 
Враховано   «Стаття 6-1. Молодіжні центри
 
    -23- Семенуха Р.С.
Статтю 6-1, якою у законопроекті пропонується доповнити Закон України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні», викласти в такій редакції:
«Стаття 6-1. Молодіжні центри
Органи місцевого самоврядування з урахуванням потреб територіальної громади відповідної адміністративно-територіальної одиниці можуть утворювати в порядку, встановленому законом, молодіжні центри.
Молодіжний центр:
забезпечує взаємодію та кооперацію у відносинах між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, комунальними установами, громадськими об’єднаннями, благодійними організаціями стосовно підготовки та реалізації рішень, програм, заходів, проектів з питань державної політики щодо молоді;
надає освітню, методичну, технічну, інформаційну, ресурсну та сервісну підтримку громадським об’єднанням, благодійним організаціям, особам, які здійснююють волонтерську діяльність, при їх участі у здійсненні заходів та програм для молоді;
вносить пропозиції відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад, виконавчим комітетам місцевих рад територіальних громад, що об’єдналися, пропозиції щодо обсягу видатків на здійснення заходів щодо соціального становлення та розвитку молоді, який пропонується передбачити при складанні проекту відповідного місцевого бюджету, а також пропозиції щодо розподілу бюджетних коштів на реалізацію молодіжних та дитячих програм, які сприяють соціальному становленню та розвитку молоді;
вносить пропозиції відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад, виконавчим комітетам місцевих рад територіальних громад, що об’єдналися, пропозиції щодо молодіжних та дитячих громадських об'єднань, яким пропонується делегувати повноваження щодо реалізації відповідних програм (проектів, заходів) за рахунок фінансової та матеріальної підтримки органів місцевого самоврядування;
здійснює інші повноваження, передбачені Типовим положенням про молодіжний центр.
3. Молодіжні центри, утворені органами місцевого самоврядування, є неприбутковими організаціями, користуються правами юридичної особи, мають власні бланки, печатку із своїм найменуванням.
4. Молодіжні центри, утворені органами місцевого самоврядування, фінансуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, інших не заборонених законодавством джерел.
5. Молодіжний центр діє на підставі положення, яке затверджується відповідно до Типового положення про молодіжний центр.
6. Керівника молодіжного центру призначають на посаду шляхом укладення з ним строкового трудового договору строком на п’ять років.
Рішення про укладення строкового трудового договору з керівником молодіжного центру приймається за результатами проведення конкурсу.
Порядок проведення конкурсного відбору керівників молодіжних центрів та персональний склад конкурсної комісії затверджуються відповідним органом місцевого самоврядування, який прийняв рішення про утворення молодіжного центру. До складу конкурсної комісії обов'язково включаються представники молодіжних громадських об'єднань.
Керівником молодіжного центру може бути особа, яка має вищу освіту, стаж роботи у молодіжній сфері не менше двох років, досвід роботи у громадському секторі, вільно володіє державною мовою та здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки».
 
Враховано частково    
    -24- Артюшенко І.А.
Пункт 4 частини першої розділу І законопроекту викласти у наступній редакції::
«4) доповнити статтею 6-1 такого змісту:
«Стаття 6-1. Молодіжні центри
1. Молодіжний центр є формою групової роботи молоді.
Діяльність молодіжних центрів спрямована на розвиток знань, умінь, навичок, підвищення обізнаності молоді, розширення кругозору, мережі соціальних контактів тощо. Участь молоді у діяльності молодіжного центру є добровільною, регулярність участі може бути постійною, тимчасовою, факультативною тощо.
Молодіжні центри можуть створюватись громадськими об’єднаннями, органами державної влади, місцевого самоврядування з урахуванням потреб територіальної громади відповідної адміністративно-територіальної одиниці у формі закладів державної, комунальної або приватної форми власності.
2. Молодіжні центри мають відповідати професійним принципам і стандартам якості, встановленим Положенням про молодіжні центри, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
Органи державної влади та місцевого самоврядування забезпечують дотримання цих стандартів і їх постійне вдосконалення.
Молодим особам гарантується право участі у підготовці, здійсненні й оцінці заходів і продуктів молодіжних центрів, а також представництва в керівних органах центру.
3. Центральний орган виконавчої влади з питань молодіжної політики формує загальнодержавну мережу молодіжних центрів через включення в Положення про молодіжні центри стандартів якості, а також способів неупередженого і прозорого отримання відповідних знаків якості, для наступних категорій молодіжних центрів:
1) національних молодіжних центрів;
2) місцевих молодіжних центрів;
3) таборових молодіжних центрів.
Національний молодіжний центр є юридичною особою, в якому створено умови для прийому міжнародних молодіжних делегацій та делегацій молоді з інших регіонів України, зокрема наявні навчальний центр і молодіжний кампус для 30 і більше осіб, програмна рада, наглядова рада та інші допоміжні органи, які забезпечують дотримання стандартів якості.
Місцевий молодіжний центр (підлітковий клуб за місцем проживання, «відкриті простори» для молоді) підпорядковується органам місцевого самоврядування або молодіжним організаціям чи організаціям, які працюють із молоддю, або є спільним комунальним підприємством чи діє у межах відповідної комунальної мережі. Метою діяльності місцевого молодіжного центру є залучення підлітків, учнівської та студентської молоді до участі в суспільному житті громади, тісна взаємодія з особами, відповідальними за виховну роботу у закладах освіти, та молодіжними організаціями.
Таборовий молодіжний центр (кемпінг) може діяти на постійній основі (стаціонарний) або сезонно (наметовий), із забезпеченням необхідних санітарних потреб молоді, яка проводить активний відпочинок чи навчання поза межами приміщень.
4. Національні, місцеві і таборові молодіжні центри можуть створюватись органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, які здійснюють молодіжну політику, молодіжними організаціями або організаціями, які працюють із молоддю, на базі діючих позашкільних закладів, закладів культури та (або) на базі центрів соціальних служб, шляхом виділення необхідного приміщення – «відкритих просторів» – і кадрової підтримки з числа штатних працівників зазначених закладів чи центрів.
Молодіжні центри, створені на базі позашкільних закладів, закладів культури та в рамках центрів соціальних служб, є структурними підрозділами відповідних закладів чи центрів, а в частині змістовного і програмного наповнення діють згідно з принципами молодіжної роботи, визначеними цим Законом, а також відповідно до Положення про молодіжні центри. Організація роботи таких центрів може забезпечуватись молодіжними організаціями або організаціями, які працюють із молоддю, на підставі відповідної угоди про співпрацю.
5. Молодіжні центри мають повноваження інформування та консультування молодих осіб у галузях, які їх цікавлять.
У рамках консультативної діяльності молодіжні центри можуть залучати відповідних фахівців для отримання спеціальної експертизи.
Поширення інформації загального інтересу молодіжним центром здійснюється через засоби масової інформації, листівки, програмні брошури, рекламні матеріали тощо.
6. Молодіжні центри можуть надавати платні або безоплатні послуги. Розмір плати за надані послуги встановлюється з урахуванням принципів доступності та недопущення дискримінації.
7. Молодіжні центри можуть створювати бази даних стосовно інформації, що становить інтерес для молоді, які зобов’язуються оновлювати.
Молодіжні центри можуть передавати місцевим та державним органам влади узагальнений аналіз проблемних питань, що пов’язані з молодіжною роботою або реалізацією молодіжної політики.
Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, державні та комунальні установи надають інформацію, необхідну для належного функціонування молодіжних центрів, та забезпечують співпрацю із ними з метою вирішення проблемних питань, що виникають в процесі реалізації молодіжної політики.
Молодіжні центри зобов’язані забезпечувати конфіденційність персональних даних, що стали їм відомі в процесі їх діяльності.
8. Молодіжні центри реалізовують власні програми, розроблені із урахуванням специфіки регіонів, у яких вони функціонують, у співпраці з інституціями місцевих органів влади, а також можуть здійснювати співпрацю та партнерство з молодіжними організаціями, організаціями, які працюють із молоддю, та іншими категоріями соціальних партнерів.
9. Молодіжні центри, утворені органами місцевого самоврядування, є неприбутковими організаціями, користуються правами юридичної особи, мають власні бланки, печатку зі своїм найменуванням.
Молодіжні центри, утворені органами місцевого самоврядування, фінансуються за рахунок коштів місцевих бюджетів та інших не заборонених законодавством джерел.
Органи місцевого самоврядування надають молодіжним центрам приміщення, які відповідають здійснюваній діяльності.
Кошти, необхідні для створення, оснащення та функціонування молодіжних центрів, можуть виділятись з державного або місцевих бюджетів за результатами відкритого і прозорого конкурсу.
10. Для облаштування споруд, перебудови або модернізації обладнання, будівництва та експлуатації національних молодіжних центрів органам місцевого самоврядування і молодіжним організаціям може бути надано субвенцію з державного бюджету, в межах встановлених бюджетних призначень.
Надання субвенції для робочих потреб здійснюється з обов’язковим урахуванням продуктивності роботи центрів, яка визначається активністю користування молоддю послугами молодіжного центру. Для центрів, що розпочинають свою діяльність, субвенцію може бути надано на основі попередньої оцінки.
Молодіжні центри зобов’язані в своїй діяльності реалізувати мету і принципи, що лежать в основі цього Закону.
Молодіжний центр є неприбутковою організацією. Можливі доходи від діяльності центру використовуються для розвитку центру та його послуг.
11. Повноваження, порядок діяльності молодіжних центрів, критерії для затвердження центрів та організації їх функціонування та фінансування, встановлюються Положенням про молодіжний центр».
 
Враховано частково    
25. 1. Органи місцевого самоврядування з урахуванням потреб територіальної громади відповідної адміністративно-територіальної одиниці можуть утворювати в порядку, встановленому законом, молодіжні центри.
 
   Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, молодіжні центри, а також реорганізовувати та ліквідовувати зазначені центри.
Молодіжні центри також можуть утворюватися, реорганізовуватися та ліквідовуватися громадськими організаціями у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
 
26. 2. Молодіжні центри, утворені органами місцевого самоврядування, є неприбутковими організаціями, користуються правами юридичної особи, мають власні бланки, печатку із своїм найменуванням.
 
-25- Гуляєв В.О.
Частину 2 статті 6-1 доповнити наступними словами: «має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із своїм найменування та ідентифікаційним кодом, штампи».
 
Відхилено      
27. 3. Молодіжні центри, утворені органами місцевого самоврядування, фінансуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, інших не заборонених законодавством джерел.
 
-26- Гуляєв В.О.
Частину 3 статті 6-1 викласти у наступній редакції: «Органи місцевого самоврядування при формуванні місцевих бюджетів передбачають кошти на фінансування видатків за конкретними програмами та/або цільові субвенції на підтримку мережі молодіжних центрів.
Бюджетні асигнування державного бюджету на фінансову підтримку молодіжних центів, включно з субвенціями з державного бюджету місцевим бюджетам або з місцевих бюджетів - до державного бюджету, надаються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Рішення про фінансову підтримку програм, заходів і проектів молодіжних центів приймається центральним органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, на які покладено обов'язки здійснення функцій з надання послуг у сфері державної молодіжної політики.
Додатковими джерелами формування коштів підтримки молодіжних центрів можуть бути:
- кошти гуманітарної допомоги;
- добровільні грошові внески, матеріальні цінності, одержані від суб'єктів господарювання і окремих громадян;
- кошти, отримані від надання платних послуг молодіжними центрами за переліками, узгодженими з уповноваженими центральними органами виконавчої влади або місцевими органами виконавчої влади, органи місцевого самоврядування (залежно від статусу центру).
- інші надходження, не заборонені законодавством».
 
Відхилено      
28. 4. Повноваження та порядок діяльності молодіжних центрів встановлюються Положенням про молодіжний центр, яке затверджується на основі Типового положення про молодіжний центр.».
 
-27- Продан О.П.
Абзац шостий пункту 4 частини 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«4. Повноваження та порядок діяльності молодіжних центрів встановлюються Положенням про молодіжний центр, яке затверджується відповідним органом місцевого самоврядування на основі Типового положення про молодіжний центр, затвердженого Кабінетом Міністрів України».
 
Враховано частково   Питання утворення, функціонування, фінансування, напрямів діяльності та ліквідації молодіжних центрів визначаються Типовим положеннями про молодіжні центри, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
Формою державного контролю є державна атестація молодіжних центрів, що проводиться в , встановленому Кабінетом Міністрів України.
У разі виявлення грубих порушень у діяльності молодіжного центру атестація проводиться позачергово.
У разі визнання молодіжного центру неатестованим зазначений центр не має права надавати соціальні послуги у сфері соціального становлення молоді та у сфері національно-патріотичного виховання молоді»;
 
    -28- Горбунов О.В.
статтю 6-1 Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні» доповнити пунктами 5-6 наступного змісту:
5. Державним органам виконавчої влади і органам місцевого самоврядування дозволяється здійснювати протягом бюджетного періоду видатки на фінансування програм, проектів і заходів молодіжних центрів, одночасно з державного і місцевого бюджету та/або одночасно з різних бюджетів.
6. Надання майнової підтримки може здійснюватися органами державної влади і органами місцевого самоврядування, а також державними і комунальними установами і підприємствами шляхом передачі відповідно до чинного законодавства у володіння та/або користування молодіжним центрам державного або комунального майна, а також земельних ділянок, для виконання загальнодержавних і місцевих програм, заходів і проектів, спрямованих на реалізацію державної політики у сфері національно-патріотичного виховання молоді, а також здійснення статутної діяльності».
 
Відхилено    
    -29- Гуляєв В.О.
Частину 4 статті 6-1 викласти у наступній редакції : «Організація діяльності молодіжних центрів, права і обов'язки, порядок утворення та повноваження їх керівних органів, методи і форми діяльності визначаються їх Статутом відповідно до Законів України».
 
Відхилено    
29. 5) доповнити статтею 15-1 такого змісту:
 
      
30. «Стаття 15-1. Міжнародне співробітництво у сфері молоді
 
   «Стаття 15-1. Міжнародне співробітництво у сфері молоді
 
31. 1.Міжнародне співробітництво у сфері молоді здійснюється відповідно до законів України та міжнародних договорів України.
 
   Міжнародне співробітництво у сфері молоді здійснюється відповідно до законів України та міжнародних договорів України.
 
32. 2.Держава сприяє міжнародному співробітництву у сфері молоді, зокрема шляхом укладання відповідних міжнародних договорів України.
 
   Держава сприяє міжнародному співробітництву у сфері молоді, зокрема шляхом укладання відповідних міжнародних договорів України.
 
33. 3.Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері молоді, співпрацює у сфері молоді з органами влади інших держав та міжнародними організаціями молодіжної спрямованості, вносить пропозиції в установленому порядку, щодо укладання міжнародних договорів у сфері молоді.».
 
   Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері молоді, співпрацює у цій сфері з органами влади інших держав та міжнародними організаціями молодіжної спрямованості, вносить пропозиції в установленому порядку щодо укладання міжнародних договорів у сфері молоді».
 
34. 2. У Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24):
 
-30- Голубов Д.І.
Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Бублик Ю.В.
Марченко О.О.
Пункт 2 розділу Ізаконопроекту виключити.
 
Відхилено   1. У Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170 із наступними змінами):
 
35. 1) частину першу статті 26 доповнити пунктом 33-1 такого змісту:
 
-31- Ленський О.О.
У пункті 1 частини другої законопроекту цифру «33-1» замінити на «57»;
 
Враховано частково   1) частину першу статті 26 доповнити пунктом 33-3такого змісту:
 
    -32- Гуляєв В.О.
Частину 33-1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вилучити.
 
Відхилено    
36. «33-1) створення відповідно до закону за рахунок коштів місцевого бюджету молодіжних центрів, призначення і звільнення керівників цих установ;»;
 
-33- Продан О.П.
Абзац другий пункту 1) частини 2 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«33-1) створення відповідно до закону молодіжних центрів, які фінансуються в тому числі за рахунок коштів місцевого бюджету, призначення і звільнення керівників цих установ».
 
Відхилено   «33-3) утворення відповідно до закону за рахунок коштів місцевого бюджету молодіжних центрів, призначення і звільнення керівників цих установ»;
 
37. 2) доповнити статтею 32-1 такого змісту:
 
-34- Мельничук І.І.
Пункт другий частини другої розділу першого законопроекту викласти у такій редакції:
Доповнити статтю 32 новими пунктами такого змісту:
10) утворення у встановленому порядку молодіжних центрів з урахуванням потреб територіальної громади;
11) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо утворення молодіжних центрів, вирішення питань про чисельність працівників таких установ, про витрати на їх утримання, здійснення матеріально-технічного забезпечення їх діяльності, надання для їх функціонування необхідних приміщень;
12) здійснення фінансування молодіжних центрів та контролю за використанням коштів такими установами за призначенням.
13) взаємодія з молодіжними центрами та надання їм сприяння в межах своїх повноважень».
 
Враховано частково   2) доповнити статтею 32-1 такого змісту:
 
    -35- Продан О.П.
Пункт 2) частини 2 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«2) доповнити статтею 32-1 такого змісту:
«Стаття 32-1. Повноваження у сфері молоді
1. До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері взаємодії у молодіжній політиці належать такі власні (самоврядні) повноваження:
1) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо створення молодіжних центрів, підготовка питань про чисельність працівників таких установ, про витрати на їх утримання, здійснення матеріально-технічного забезпечення їх діяльності, надання для їх функціонування необхідних приміщень;
2) здійснення фінансування молодіжних центрів та контролю за використанням коштів такими установами за призначенням.
2. Виконавчі органи сільських, селищних, міських, рад взаємодіють з молодіжними центрами та надають їм сприяння в межах своїх повноважень.»
 
Враховано частково    
    -36- Ленський О.О.
Пункт 2 частини другої розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
«2) доповнити статтею 32 підпунктом «в» такого змісту:
«в) повноваження у сфері молоді:
1. До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері взаємодії у молодіжній політиці належать такі власні (самоврядні) повноваження:
1) утворення у встановленому порядку молодіжних центрів з урахуванням потреб територіальної громади;
2) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо утворення молодіжних центрів, вирішення питань про чисельність працівників таких установ, про витрати на їх утримання, здійснення матеріально-технічного забезпечення їх діяльності, надання для їх функціонування необхідних приміщень;
3) здійснення фінансування молодіжних центрів та контролю за використанням коштів такими установами за призначенням.
2. Виконавчі органи сільських, селищних, міських, рад взаємодіють з молодіжними центрами та надають їм сприяння в межах своїх повноважень».
 
Враховано частково    
38. «Стаття 32-1. Повноваження у сфері молоді
 
   «Стаття 32-1. Повноваження у сфері молоді
 
39. 1. До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері взаємодії у молодіжній політиці належать такі власні (самоврядні) повноваження:
 
   1. До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі власні (самоврядні) повноваження:
 
40. 1) утворення у встановленому порядку молодіжних центрів з урахуванням потреб територіальної громади;
 
-37- Мацола Р.М.
Абзац четвертий підпункту 2 пункту 2 розділу Ізаконопроекту виключити;
 
Враховано      
41. 2) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо утворення молодіжних центрів, вирішення питань про чисельність працівників таких установ, про витрати на їх утримання, здійснення матеріально-технічного забезпечення їх діяльності, надання для їх функціонування необхідних приміщень;
 
   1) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо утворення молодіжних центрів, вирішення питань про чисельність працівників таких установ, витрати на їх утримання, здійснення матеріально-технічного забезпечення їхньої діяльності, надання необхідних приміщень;
 
42. 3) здійснення фінансування молодіжних центрів та контролю за використанням коштів такими установами за призначенням.
 
-38- Палатний А.Л.
Величкович М.Р.
Спориш І.Д.
Абзац шостий підпункту 2 пункту 2 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції:
«3) здійснення управління молодіжними центрами, сприяння у їхній діяльності, їх фінансування та контролю за використанням коштів молодіжними центрами за призначенням».
Абзац сьомий підпункту 2 пункту 2 розділу Ізаконопроекту виключити;
 
Враховано   2) здійснення управління молодіжними центрами, сприяння їхній діяльності, фінансування та контролю за цільовим використанням коштів».
 
43. 2. Виконавчі органи сільських, селищних, міських, рад взаємодіють з молодіжними центрами та надають їм сприяння в межах своїх повноважень.».
 
      
44. 3. У тексті Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 1) слова «Закон України «Про об'єднання громадян» замінити у всіх відмінках словами «Закон України «Про громадські об’єднання».
 
   2. У тексті Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 1, ст. 2 із наступними змінами) слова «Закон України «Про об'єднання громадян» в усіх відмінках замінити словами «Закон України «Про громадські об’єднання» у відповідному відмінку.
 
45. ІІ. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2016 року.
 
-39- Палатний А.Л.
Величкович М.Р.
Спориш І.Д.
Розділ ІІ законопроекту викласти у такій редакції:
«ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2017 року.
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2017 року.
 
46. ІІІ. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:
 
-40- 2. Кабінету Міністрів України:
1) у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
2) доручити центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері молоді, фізичної культури та спорту, забезпечити проведення державної атестації молодіжних центрів до 1 січня 2018 року.
 
Немає висновку   2. Кабінету Міністрів України:
1) у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
2) доручити центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері молоді, фізичної культури та спорту, забезпечити проведення державної атестації молодіжних центрів до 1 січня 2018 року.
 
47. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
      
48. забезпечити в межах своїх повноважень прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону;
 
      
49. забезпечити приведення у відповідність із цим Законом нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади України.