Кількість абзаців - 99 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування (Повторне друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про внесення змін до деяких законодавчих
 
   Про внесення змін до деяких законів України
 
2. актів України щодо реформування системи
 
   щодо реформування системи управління
 
3. управління автомобільними дорогами
 
   автомобільними дорогами загального
 
4. загального користування
 
   користування
 
5. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
6. І. Внести зміни до таких законів України:
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
 
7. 1. Статтю 20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 20-21, ст. 190; 2010 р., № 10, ст. 107) доповнити пунктом 6 такого змісту:
 
   1. Статтю 20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 20-21, ст. 190; 2010 р., № 10, ст. 107; 2014 р., № 14, ст. 248; 2015 р., № 28, ст. 236) доповнити пунктом 8 такого змісту:
 
8. «6) здійснює управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення в межах адміністративно-територіальної одиниці.».
 
   «8) здійснює управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення в межах адміністративно-територіальної одиниці».
 
9. 2. У Законі України «Про автомобільні дороги» (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 51, ст. 556; 2009 р., № 10-11, ст. 137, № 25, ст. 312; 2010 р., № 5, ст. 41, № 30, ст. 401; 2012 р., № 30, ст. 349; із змінами, внесеними Законом України від 16 жовтня 2012 року № 5459-VІ):
 
   2. У Законі України «Про автомобільні дороги» (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 51, ст. 556 із наступними змінами):
 
10. 1) статтю 6 виключити;
 
-1- Унгурян П.Я.
До підпункту 1 пункту 2 Розділу І:
«Статтю 6 викласти в такій редакції:
«Державну політику і стратегію розвитку всіх видів автомобільних доріг на території України здійснює центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та інших видів автомобільних доріг може здійснюватися на основі довгострокових (до семи років) результативно-орієнтованих договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів.
Істотними умовами такого договору є:
предмет договору;
ціна договору, порядок її коригування та застосування штрафних санкцій;
порядок оплати виконаних робіт та джерела фінансування;
розмір та порядок використання гарантійної суми (притримання) та резервної суми;
строки початку та закінчення виконання робіт;
порядок виконання та вимоги до організації робіт;
порядок приймання – передачі виконаних робіт;
права та обов’язки сторін;
умови страхування ризиків;
порядок забезпечення робіт проектною документацією та матеріальними ресурсами;
порядок залучення субпідрядників;
порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів та за якістю виконаних робіт;
гарантійні обов’язки підрядника, порядок усунення недоліків;
відповідальність сторін за порушення умов договору;
відповідальність за шкоду, завдану внаслідок ДТП і зупинки руху;
спеціальні умови.
Типова форма договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг затверджується центральним органом виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства.
Збереження та розвиток мережі автомобільних доріг загального користування має для держави пріоритетне значення. З метою активізації інвестиційної діяльності, підвищення якості та ефективності дорожнього будівництва під час будівництва та реконструкції автомобільних доріг можуть застосовуватись принципи контрактів Міжнародної федерації інженерів-консультантів (FІDІК) у порядку, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
Для забезпечення постійного незалежного аудиту (оцінки) технічного стану автомобільних доріг та якості дорожніх робіт можуть залучатися кваліфіковані інженери-консультанти у сфері дорожнього будівництва, акредитовані у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.»
 
Враховано   1) текст статті 6 викласти в такій редакції:
«Державну політику і стратегію розвитку всіх видів автомобільних доріг на території України здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та інших видів автомобільних доріг може здійснюватися на основі довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів.
Істотними умовами такого договору є:
предмет договору;
ціна договору, порядок її коригування та застосування штрафних санкцій;
порядок оплати виконаних робіт та джерела фінансування;
розмір та порядок використання гарантійної суми (притримання) та резервної суми;
строки початку та закінчення виконання робіт;
порядок виконання та вимоги до організації робіт;
порядок приймання-передачі виконаних робіт;
права та обов’язки сторін;
умови страхування ризиків;
порядок забезпечення робіт проектною документацією та матеріальними ресурсами;
порядок залучення субпідрядників;
порядок здійснення замовником контролю якості ресурсів та виконаних робіт;
гарантійні обов’язки підрядника, порядок усунення недоліків;
відповідальність сторін за порушення умов договору;
відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дорожньо-транспортної пригоди і зупинки руху;
спеціальні умови.
Типова форма договору (контракту) про утримання автомобільних доріг затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
Збереження та розвиток мережі автомобільних доріг загального користування мають для держави пріоритетне значення. З метою активізації інвестиційної діяльності, підвищення якості та ефективності дорожнього будівництва під час будівництва та реконструкції автомобільних доріг можуть застосовуватися принципи та умови контрактів Міжнародної федерації інженерів-консультантів (FІDІС) у порядку, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
Для забезпечення постійного незалежного аудиту (оцінки) технічного стану автомобільних доріг та якості дорожніх робіт можуть залучатися кваліфіковані інженери-консультанти у сфері дорожнього будівництва, акредитовані у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України»;
 
11. 2) частину сьому статті 8 після слів «три роки» доповнити словами «за пропозицією центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування»;
 
   2) частину сьому статті 8 доповнити словами «за пропозицією центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства»;
 
12. 3) частину другу статті 9 викласти в такій редакції:
 
-2- Унгурян П.Я.
До підпункту 3 пункту 2 Розділу І: «Статтю 9 викласти в такій редакції:
«Стаття 9. Складові автомобільної дороги загального користування.
Складовими частинами автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення є: земляне полотно, проїзна частина, дорожнє покриття, смуга руху, споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди, шумозахисні екрани, штучні споруди, інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення безпечних та зручних умов руху (освітлення, технологічного зв’язку, примусового зниження швидкості руху), архітектурне облаштування: архітектурні споруди та декоративні насадження, що призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, спеціально облаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів, автопавільйони.
Об’єкти дорожнього сервісу – не є складовими частинами автомобільної дороги загального користування крім випадків якщо замовником їх будівництва чи розміщення у межах смуги відведення автомобільних доріг є власник чи орган управління цих доріг.
Розміщення інших об’єктів у межах смуги відведення без дозволу власників доріг, органів, що здійснюють управління автомобільними дорогами, - не допускається.
До складових автомобільної дороги загального користування, що знаходяться за межами смуги відведення автомобільних доріг, належать: архітектурне облаштування, споруди, призначені для збереження автомобільних доріг і контролю дорожнього руху, водовідвідні та водоочисні споруди, шумозахисні екрани, поромні переправи, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди, уловлювальні з’їзди, нагірні канави, випарні басейни, відкриті та закриті дренажні системи.»
 
Відхилено      
13. «Розміщення інших об’єктів у межах смуги відведення без погодження з власниками доріг, органами, що здійснюють управління автомобільними дорогами, не допускається.»;
 
-3- Дубневич Я.В.
До підпункту 3 пункту 2 розділу Ізаконопроекту:
Статтю 9 викласти в такій редакції:
«Стаття 9. Складові автомобільної дороги загального користування.
«Складовими автомобільної дороги загального користування у
межах смуги відведення є: земляне полотно, проїзна частина, дорожнє покриття, смуга руху, споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди, шумозахисні екрани, штучні споруди, інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення безпечних та зручних умов руху (освітлення, технологічного зв'язку, стаціонарні комплекси вимірювання вагових і габаритних параметрів транспортних засобів, примусового зниження швидкості руху), архітектурне облаштування: архітектурні споруди та декоративні насадження, що призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, що забезпечують функціонування і збереження доріг; елементи санітарного облаштування; зелені насадження, спеціально облаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів.
Об’єкти дорожнього сервісу - не є складовими частинами автомобільної дороги загального користування, крім випадків якщо замовником їх будівництва чи розміщення у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування є власник чи орган управління цих автомобільних доріг загального користування.
Розміщення інших об’єктів у межах смуги відведення без дозволу власників доріг, органів, що здійснюють управління автомобільними дорогами, - не допускається.
Складовими автомобільної дороги загального користування за межами смуги відведення є: архітектурне облаштування, споруди призначені для збереження автомобільних доріг і контролю дорожнього руху, споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди, шумозахисні екрани , поромні переправи, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди, уловлювальні з'їзди; нагірні канави, випарні басейни, відкриті та закриті дренажні системи.
 
Враховано   3) статті 9 – 12 викласти в такій редакції:
«Стаття 9. Складові автомобільної дороги загального користування
Складовими автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення є: земляне полотно; проїзна частина; дорожнє покриття; смуга руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; штучні споруди; засоби технологічного зв'язку; інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення безпечних та зручних умов руху (освітлення, стаціонарні комплекси вимірювання вагових і габаритних параметрів транспортних засобів, примусового зниження швидкості руху); архітектурне облаштування: архітектурні споруди та декоративні насадження, призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, що забезпечують функціонування і збереження доріг; елементи санітарного облаштування; зелені насадження; спеціально облаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів.
Об’єкти дорожнього сервісу не є складовими частинами автомобільної дороги загального користування, крім випадків, якщо замовником їх будівництва чи розміщення у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування є власник чи орган управління цих автомобільних доріг загального користування.
Розміщення інших об’єктів у межах смуги відведення без дозволу власників доріг, органів, що здійснюють управління автомобільними дорогами, забороняється.
Складовими автомобільної дороги загального користування за межами смуги відведення є: архітектурне облаштування; споруди, призначені для збереження автомобільних доріг і контролю дорожнього руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; поромні переправи, снігозахисні споруди, протилавинні і протиселеві споруди; уловлювальні з'їзди; нагірні канави; випарні басейни; відкриті та закриті дренажні системи.
 
14. 4) статті 10-12 викласти в такій редакції:
 
      
15. «Стаття 10. Управління автомобільними дорогами загального користування
 
-4- Унгурян П.Я.
До підпункту 4 пункту 2 Розділу І:
«Статтю 10 викласти в такій редакції:
«Стаття 10. Управління автомобільними дорогами загального користування
Органами, що здійснюють управління автомобільними дорогами загального користування, є:
центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування;
центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення; Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська державні адміністрації.»
 
Враховано   Стаття 10. Управління автомобільними дорогами загального користування
 
16. Органами, що здійснюють управління автомобільними дорогами загального користування, є:
 
   Органами, що здійснюють управління автомобільними дорогами загального користування, є:
 
17. центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування;
 
   центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства;
 
18. центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування;
 
   центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення;
 
19. центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті;
 
      
20. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська державні адміністрації.
 
   Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська державні адміністрації.
 
21. Стаття 11. Повноваження центральних органів виконавчої влади щодо управління автомобільними дорогами загального користування
 
-5- Унгурян П.Я.
До абзацу восьмого підпункту 4 пункту 2 Розділу І:
«У назві статті 11 слова «загального користування» виключити;
 
Враховано   Стаття 11. Повноваження центральних органів виконавчої влади щодо управління автомобільними дорогами
 
22. До повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, належить:
 
-6- Унгурян П.Я.
До абзацу дев’ятого підпункту 4 пункту 2 Розділу І:
«Абзац перший частини першої викласти в такій редакції:
«До повноважень центрального органу виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства належить:»
 
Враховано   До повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства, належить:
 
23. 1) формування державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування;
 
   1) формування державної політики у сфері дорожнього господарства та забезпечення управління автомобільними дорогами загального користування;
 
24. 2) забезпечення нормативно-правового регулювання дорожнього господарства у відповідній сфері, розроблення пропозицій щодо його вдосконалення та внесення в установленому порядку проектів законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України;
 
-7- Дубневич Я.В.
До абзацу одинадцятого підпункту 4 пункту 2 Розділу І:
«пункт 2 частини першої статті 11 викласти в такій редакції:
2) забезпечення нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, нормування у сфері будівництва, реконструкції, ремонту та утриманням автомобільних доріг загального користування згідно із Законом України «Про будівельні норми» та іншими законодавчими актами, розроблення пропозицій щодо його вдосконалення та внесення в установленому порядку проектів законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України»
 
Враховано   2) забезпечення нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства, нормування у сфері будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування згідно із Законом України «Про будівельні норми» та іншими актами законодавства, розроблення пропозицій щодо їх удосконалення та внесення в установленому порядку проектів законодавчих актів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України;
 
25. 3) розроблення заходів щодо інтеграції автомобільних доріг загального користування до міжнародної мережі автомобільних доріг та гармонізація технічних норм і правил з вимогами міжнародного законодавства;
 
   3) розроблення заходів щодо інтегрування автомобільних доріг загального користування в міжнародну мережу автомобільних доріг та забезпечення гармонізації технічних норм і правил з вимогами міжнародного законодавства;
 
26. 4) погодження переліків об’єктів та обсягів бюджетних коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування;
 
-8- Унгурян П.Я.
До абзацу тринадцятого підпункту 4 пункту 2 Розділу І:
«У пункті четвертому частини першої, абзаці першому частини другої, пункті першому частини другої після слів «загального користування» доповнити словами «державного значення».
 
Враховано   4) погодження переліків об’єктів та обсягів бюджетних коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення;
 
27. 5) розроблення проектів державних цільових програм розвитку дорожнього господарства.
 
   5) розроблення проектів державних цільових програм розвитку дорожнього господарства.
 
28. До повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, належить:
 
   До повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення, належить:
 
29. 1) розроблення пропозицій щодо формування та реалізації державної політики (стратегії) у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, програм розвитку дорожнього господарства;
 
   1) розроблення пропозицій щодо формування та реалізації державної політики (стратегії) у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення, програм розвитку дорожнього господарства;
 
30. 2) організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення відповідно до встановлених державних будівельних норм і стандартів, а також переліків об’єктів та обсягів бюджетних коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування, затверджених Кабінетом Міністрів України;
 
   2) організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення відповідно до державних будівельних норм і стандартів, а також переліків об’єктів та обсягів бюджетних коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування, затверджених Кабінетом Міністрів України;
 
31. 3) забезпечення належного маршрутного орієнтування користувачів автомобільних доріг загального користування державного значення;
 
   3) забезпечення належного маршрутного орієнтування користувачів автомобільних доріг загального користування державного значення;
 
32. 4) забезпечення сталого функціонування автомобільних доріг загального користування державного значення;
 
   4) забезпечення сталого функціонування автомобільних доріг загального користування державного значення;
 
33. 5) озеленення смуги відведення автомобільних доріг загального користування державного значення;
 
   5) озеленення смуги відведення автомобільних доріг загального користування державного значення;
 
34. 6) ведення статистичного обліку та паспортизації автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них;
 
   6) ведення статистичного обліку та паспортизації автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них;
 
35. 7) здійснення контролю за станом автомобільних доріг загального користування державного значення, виявлення аварійно-небезпечних місць (ділянок) та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод і здійснення заходів щодо їх ліквідації;
 
   7) здійснення контролю за станом автомобільних доріг загального користування державного значення, виявлення аварійно-небезпечних місць (ділянок) та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод і здійснення заходів щодо їх ліквідації;
 
36. 8) забезпечення фінансування та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування державного значення.
 
-9- Унгурян П.Я.
До абзацу двадцять третього підпункту 4 пункту 2 Розділу І:
«Частину другу доповнити новими пунктами 9, 10 та 11 в такій редакції:
«9) внесення пропозицій щодо формування та реалізації державної політики з питань безпеки дорожнього руху;
10) розроблення та реалізація заходів з безпеки дорожнього руху;
11) здійснення контролю за додержанням технічних регламентів, стандартів, норм і правил, а також інших вимог, пов’язаних з якістю дорожньо-будівельних робіт.»
 
Враховано частково   8) забезпечення фінансування та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування державного значення;
9) внесення пропозицій щодо формування та реалізації державної політики з питань безпеки дорожнього руху;
10) розроблення та участь у реалізації заходів з безпеки дорожнього руху.
 
37. До повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті, належить:
 
-10- Унгурян П.Я.
До абзаців двадцять четвертого – двадцять восьмого підпункту 4 пункту 2 Розділу І: «Частину третю щодо повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті – виключити.»
 
Враховано      
38. 1) внесення пропозицій щодо формування та реалізації державної політики з питань безпеки дорожнього руху;
 
      
39. 2) розроблення та реалізація заходів з безпеки дорожнього руху;
 
      
40. 3) здійснення контролю за додержанням технічних регламентів, стандартів, норм і правил, а також інших вимог, пов’язаних з якістю дорожньо-будівельних робіт;
 
      
41. 4) здійснення контролю за законністю розміщення об’єктів дорожнього сервісу.
 
      
42. Стаття 12. Повноваження Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних та Севастопольської міської державних адміністрацій щодо управління автомобільними дорогами загального користування
 
-11- Унгурян П.Я.
До абзаців двадцять дев’ятого – тридцять першого підпункту 4 пункту 2 Розділу І:
«У назві статті та пункті першому частини першої після слів «загального користування» доповнити словами «місцевого значення».
 
Враховано   Стаття 12. Повноваження Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних та Севастопольської міської державних адміністрацій щодо управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення
 
43. До повноважень Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних та Севастопольської міської державних адміністрацій належить:
 
   До повноважень Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних та Севастопольської міської державних адміністрацій належить:
 
44. 1) розроблення пропозицій щодо формування та реалізації державної політики (стратегії) у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, програм розвитку дорожнього господарства;
 
   1) розроблення пропозицій щодо формування та реалізації державної політики (стратегії) у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення, програм розвитку дорожнього господарства;
 
45. 2) організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення відповідно до встановлених державних будівельних норм і стандартів, а також переліків об’єктів та обсягів бюджетних коштів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування, затверджених Кабінетом Міністрів України;
 
-12- Унгурян П.Я.
До абзацу тридцять другого підпункту 4 пункту 2 Розділу І:
«У пункті другому частини другої після слів «Кабінетом Міністрів України» доповнити словами «та коштів передбачених місцевими бюджетами.»
 
Враховано   2) організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення відповідно до державних будівельних норм і стандартів та переліків об’єктів та обсягів бюджетних коштів, передбачених місцевими бюджетами;
 
    -13- Дубневич Я.В.
До абзацу тридцять другого підпункту 4 пункту 2 Розділу І:
« Пункт два частини першої статті 12 викласти в такій редакції:
2) організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення відповідно до встановлених державних будівельних норм і стандартів та переліків об’єктів та обсягів бюджетних коштів передбачених місцевими бюджетами;»
 
Враховано    
46. 3) забезпечення належного маршрутного орієнтування користувачів автомобільних доріг загального користування місцевого значення;
 
   3) забезпечення належного маршрутного орієнтування користувачів автомобільних доріг загального користування місцевого значення;
 
47. 4) забезпечення сталого функціонування автомобільних доріг загального користування місцевого значення;
 
   4) забезпечення сталого функціонування автомобільних доріг загального користування місцевого значення;
 
48. 5) озеленення смуги відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення;
 
   5) озеленення смуги відведення автомобільних доріг загального користування місцевого значення;
 
49. 6) ведення статистичного обліку та паспортизації автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них;
 
   6) ведення статистичного обліку та паспортизації автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них;
 
50. 7) здійснення контролю за станом автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виявлення аварійно-небезпечних місць (ділянок) та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод і здійснення заходів щодо їх ліквідації;
 
   7) здійснення контролю за станом автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виявлення аварійно-небезпечних місць (ділянок) та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод і здійснення заходів щодо їх ліквідації;
 
51. 8) забезпечення фінансування та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення.»;
 
   8) забезпечення фінансування та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення»;
 
52. 5) статтю 13 виключити;
 
-14- Унгурян П.Я.
До підпункту 5 пункту 2 Розділу І:
«Статтю 13 пропонується залишити в діючій редакції, враховуючи зауваження Головного науково-експертного управління Верховної Ради України від 03.09.2013.»
 
Враховано      
53. 6) у другому реченні частини другої статті 16 слова «органом державного управління автомобільними дорогами загального користування та відповідними державними органами з безпеки дорожнього руху» замінити словами «центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті, та відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху»;
 
   4) у другому реченні частини другої статті 16 слова «органом державного управління автомобільними дорогами загального користування та відповідними державними органами з безпеки дорожнього руху» замінити словами «центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення, та відповідним підрозділом Національної поліції»;
 
54. 7) у пункті 4 статті 20 та пункті 5 частини другої статті 32 слова «відповідні державні органи з безпеки дорожнього руху» в усіх відмінках замінити словами «відповідний підрозділ Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, « у відповідному відмінку;
 
   5) у пункті 4 статті 20 слова «відповідними державними органами з безпеки дорожнього руху» замінити словами «відповідним підрозділом Національної поліції»;
 
55. 8) частину другу статті 27 викласти в такій редакції:
 
   6) частину другу статті 27 викласти в такій редакції:
 
56. «Подання до Кабінету Міністрів України про віднесення автомобільної дороги загального користування до розряду платних вносить центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними та Севастопольською міською державними адміністраціями, територіями яких проходить така автомобільна дорога, на підставі проектної документації.»;
 
   «Подання до Кабінету Міністрів України про віднесення автомобільної дороги загального користування до розряду платних вносить центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними та Севастопольською міською державними адміністраціями, територіями яких проходить така автомобільна дорога, на підставі проектної документації»;
 
57. 9) статті 28 і 30 викласти в такій редакції:
 
   7) статті 28 і 30 викласти в такій редакції:
 
58. «Стаття 28. Контроль стану платних автомобільних доріг загального користування
 
   «Стаття 28. Контроль стану платних автомобільних доріг загального користування
 
59. Контроль стану платних автомобільних доріг загального користування державного значення, умов руху та контроль за справлянням плати за проїзд ними здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення.
 
   Контроль стану платних автомобільних доріг загального користування державного значення, умов руху та контроль за справлянням плати за проїзд ними здійснюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення.
 
60. Контроль стану платних автомобільних доріг загального користування місцевого значення, умов руху та контроль за справлянням плати за проїзд ними здійснюється Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними та Севастопольською міською державними адміністраціями.»;
 
   Контроль стану платних автомобільних доріг загального користування місцевого значення, умов руху та контроль за справлянням плати за проїзд ними здійснюються Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними та Севастопольською міською державними адміністраціями»;
 
61. «Стаття 30. Забезпечення експлуатації платних автомобільних доріг загального користування
 
   «Стаття 30. Забезпечення експлуатації платних автомобільних доріг загального користування
 
62. Експлуатація платних автомобільних доріг загального користування забезпечується у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.»;
 
   Експлуатація платних автомобільних доріг загального користування забезпечується в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України»;
8) у пункті 5 частини другої статті 32 слова «відповідні державні органи з безпеки дорожнього руху» замінити словами «відповідний підрозділ Національної поліції»;
 
63. 10) доповнити Закон статтею 32-1 такого змісту:
 
   9) доповнити статтею 32-1 такого змісту:
 
64. «Стаття 32-1. Оповіщення про тимчасове обмеження або припинення руху транспортних засобів на автомобільних дорогах
 
   «Стаття 32-1. Оповіщення про тимчасове обмеження або припинення руху транспортних засобів на автомобільних дорогах
 
65. Оповіщення користувачів автомобільних доріг про строки та порядок тимчасового обмеження або припинення руху транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування державного значення забезпечується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними та Севастопольською міською державними адміністраціями.
 
   Оповіщення користувачів автомобільних доріг про строки та порядок тимчасового обмеження або припинення руху транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування державного значення забезпечується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення, а на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення – Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними та Севастопольською міською державними адміністраціями.
 
66. Оповіщення користувачів автомобільних доріг загального користування про строки та порядок тимчасового обмеження або припинення руху транспортних засобів здійснюється шляхом встановлення за погодженням з відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, на відповідній ділянці автомобільної дороги інформаційно-вказівних дорожніх знаків із зазначенням строку, причини обмеження чи припинення руху і маршруту об’їзду, а також на офіційному веб-сайті відповідного органу:
 
   Оповіщення користувачів автомобільних доріг загального користування про строки та порядок тимчасового обмеження або припинення руху транспортних засобів здійснюється шляхом встановлення за погодженням із відповідним підрозділом Національної поліції на відповідній ділянці автомобільної дороги інформаційно-вказівних дорожніх знаків із зазначенням строку, причини обмеження чи припинення руху і маршруту об’їзду, а також розміщення інформації про це на офіційному веб-сайті відповідного органу:
 
67. не пізніше ніж за 7 діб до введення в дію планового обмеження або припинення руху транспортних засобів;
 
   не пізніше ніж за сім діб до введення в дію планового обмеження або припинення руху транспортних засобів;
 
68. не пізніше ніж за 1 добу після введення в дію аварійного обмеження або припинення руху транспортних засобів.
 
   не пізніше ніж за одну добу після введення в дію аварійного обмеження або припинення руху транспортних засобів.
 
69. Порядок оповіщення користувачів автомобільних доріг загального користування про стан аварійності на автомобільних дорогах, дорожнього покриття, тимчасового обмеження або припинення руху, а також гідрометеорологічних та інших умов дорожнього руху встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України.»;
 
   Порядок оповіщення користувачів автомобільних доріг загального користування про стан аварійності на автомобільних дорогах, дорожнього покриття, тимчасового обмеження або припинення руху, а також гідрометеорологічних та інших умов дорожнього руху встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства, за погодженням з Національною поліцією»;
 
70. 11) у статті 36:
 
-15- Унгурян П.Я.
До підпункту 11 пункту 2 Розділу І: «В уточненні назв «центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті» слово «наземному» виключити.»
 
Враховано   10) у статті 36:
 
71. у частині першій слова «органами державного управління автомобільними дорогами та відповідними державними органами з безпеки дорожнього руху» замінити словами «центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті, та відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, а використання автомобільних доріг загального користування державного значення - також з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування»;
 
   у частині першій слова «органами державного управління автомобільними дорогами та відповідними державними органами з безпеки дорожнього руху» замінити словами «відповідним підрозділом Національної поліції, а використання автомобільних доріг загального користування державного значення – також із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення»;
 
72. частину другу викласти в такій редакції:
 
   частину другу викласти в такій редакції:
 
73. «Спортивні змагання (кроси, автоперегони, велоперегони тощо) на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення проводяться з дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних та Севастопольської міської державних адміністрацій і відповідного підрозділу Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечує безпеку дорожнього руху, а на автомобільних дорогах загального користування державного значення - також з дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування.»;
 
   «Спортивні змагання (кроси, автоперегони, велоперегони тощо) на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення проводяться за погодженням із Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними та Севастопольською міською державними адміністраціями і відповідним підрозділом Національної поліції, а на автомобільних дорогах загального користування державного значення – також за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення»;
 
74. 12) текст статті 39 викласти в такій редакції:
 
      
75. «Власники доріг, органи, що здійснюють управління автомобільними дорогами, та користувачі автомобільних доріг несуть відповідальність за дотримання вимог санітарних норм згідно із законом.»;
 
-16- Унгурян П.Я.
До підпункту 13 пункту 2 Розділу І:
«Абзац перший статті 43 викласти в такій редакції:
«Нормування та стандартизація у будівництві, реконструкції, ремонті та утриманні автомобільних доріг спрямовується на:»
 
Враховано   11) абзац перший частини першої статті 43 викласти в такій редакції:
«Нормування та стандартизація у будівництві, реконструкції, ремонті та утриманні автомобільних доріг спрямовується на»;
 
76. 13) доповнити статтю 43 частиною такого змісту:
«Нормативні документи, що регламентують порядок визначення вартості дорожньо-будівельних робіт та проектно-дослідницьких робіт даного спрямування, затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва.»;
 
-17- Дубневич Я.В.
Підпункт 13 пункту 2 Розділу І: - виключити
 
Враховано      
77. 14) текст статті 44 викласти в такій редакції:
 
-18- Унгурян П.Я.
До підпункту 14 пункту 2 Розділу І:
«Текст статті 44 викласти в такій редакції:
«Розроблення та затвердження (прийняття) будівельних норм і стандартів у сфері будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування проводяться згідно із законами України «Про будівельні норми» та «Про стандартизацію» відповідно.»
 
Відхилено   12) текст статей 44 і 49 викласти в такій редакції:
 
78. «Розроблення державних будівельних норм і стандартів будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування проводиться відповідно до компетенції центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними та Севастопольською міською державними адміністраціями за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, і Міністерством внутрішніх справ України.
 
-19- Дубневич Я.В.
До підпункту 14 пункту 2 Розділу І:
«Текст статті 44 викласти в такій редакції:
«Розроблення та затвердження (прийняття) будівельних норм і стандартів у сфері будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування проводяться згідно із Законами України «Про будівельні норми» та «Про стандартизацію» відповідно.»
 
Враховано   «Розроблення та затвердження (прийняття) будівельних норм і стандартів у сфері будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування здійснюються згідно із законами України «Про будівельні норми» та «Про стандартизацію»;
 
79. Затвердження державних стандартів з будівництва, реконструкції, ремонту автомобільних доріг здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва.»;
 
      
80. 15) текст статті 49 викласти в такій редакції:
 
      
81. «Власники доріг, органи, що здійснюють управління автомобільними дорогами, та користувачі автомобільних доріг, винні у порушенні цього Закону, несуть відповідальність згідно із законом.».
 
   «Власники доріг, органи, що здійснюють управління автомобільними дорогами, та користувачі автомобільних доріг, винні у порушенні вимог цього Закону, несуть відповідальність згідно із законом».
 
82. 3. У Законі України «Про Раду міністрів Автономної Республіки Крим» (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 2-3, ст. 3):
 
   3. У Законі України «Про Раду міністрів Автономної Республіки Крим» (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 2-3, ст. 3):
 
83. 1) частину першу статті 2 доповнити пунктом 9-1 такого змісту:
 
   1) частину першу статті 2 доповнити пунктом 9-1 такого змісту:
 
84. «9-1) здійснення управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення; «;
 
   «9-1) здійснення управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення»;
 
85. 2) у частині першій статті 24:
 
   2) у частині першій статті 24:
 
86. пункт 4 викласти в такій редакції:
 
   пункт 4 викласти в такій редакції:
 
87. «4) забезпечення розвитку на території Автономної Республіки Крим мережі автомобільних доріг, здійснення заходів щодо підвищення їх якості, в тому числі сприяння центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, у розвитку та збереженні на території Автономної Республіки Крим мережі автомобільних доріг загального користування державного значення; «;
 
   «4) забезпечення розвитку на території Автономної Республіки Крим мережі автомобільних доріг, здійснення заходів щодо підвищення їх якості, у тому числі сприяння центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення, у розвитку та збереженні на території Автономної Республіки Крим мережі автомобільних доріг загального користування державного значення»;
 
88. доповнити частину пунктами 4-1 і 4-2 такого змісту:
 
   доповнити пунктами 4-1 і 4-2 такого змісту:
 
89. «4-1) здійснення управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення;
 
   «4-1) здійснення управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення;
 
90. 4-2) внесення центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, пропозицій про перспективи розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення в межах території Автономної Республіки Крим; «.
 
   4-2) внесення центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення, пропозицій про перспективи розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення в межах території Автономної Республіки Крим».
 
91. ІІ. Прикінцеві положення
 
-20- Дубневич Я.В.
Васюник І.В.
Пономарьов О.С.
До пункту 1 Розділу ІІ: «Пункт 1 Розділу ІІ «Прикінцеві положення» викласти в новій редакції:
1. Цей Закон набирає чинності з дня набрання чинності змін до Бюджетного кодексу України, Закону України , інших законодавчих актів, які передбачають і забезпечують розподіл обсягів фінансування на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання автомобільних доріг місцевого значення, повноваження щодо управління якими передаються Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним та Севастопольській міській державним адміністраціям.
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві положення
 
92. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім положень, які стосуються передачі повноважень щодо управління автомобільними дорогами загального користування місцевого значення від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним та Севастопольській міській державним адміністраціям, які набирають чинності через один місяць з дня набрання чинності цим Законом.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2018 року та вводиться в дію одночасно з набранням чинності законом України про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо створення державного дорожнього фонду.
 
93. 2. До приведення нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом вони застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
 
      
94. 3. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
 
-21- Дубневич Я.В.
Васюник І.В.
Пономарьов О.С.
До пункту 3 Розділу ІІ: «Пункт 3 Розділу ІІ «Прикінцеві положення» викласти в новій редакції:
3. Кабінету Міністрів України
у місячний строк з дня опублікування цього Закону: внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо внесення змін до Бюджетного кодексу України, Закону України , інших законодавчих актів у відповідність із цим Законом з метою забезпечення розподілу обсягів фінансування на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання автомобільних доріг місцевого значення, повноваження щодо управління якими передаються Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним та Севастопольській міській державним адміністраціям; привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та прийняти акти, необхідні для його реалізації;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
Враховано   2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня опублікування цього Закону:
 
95. привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та прийняти акти, необхідні для його реалізації;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та прийняти акти, необхідні для реалізації цього Закону;
 
96. забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
   забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
97. Голова
 
   Голова
 
98. Верховної Ради України

   Верховної Ради України