Кількість абзаців - 93 Таблиця поправок


Про державну підтримку кінематографії в Україні (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. З А К О Н У К Р А Ї Н И
 
   З А К О Н У К Р А Ї Н И
 
1. Про державну підтримку кінематографії в Україні
 
-1- Президент України
Закон повернуто для доопрацювання з метою приведення його положень у відповідність із вимогами Конституції України, Бюджетного кодексу України, узгодження з нормами інших законодавчих актів
 
Враховано   Про державну підтримку кінематографії в Україні
 
2. Стаття 5. Основні напрями державної підтримки кінематографії
 
   Стаття 5. Основні напрями державної підтримки кінематографії
 
3. 1. Держава забезпечує та стимулює виробництво (створення), розповсюдження, популяризацію та демонстрування національних фільмів у кіно-, відеомережах, на телебаченні, у мережі Інтернет тощо, збереження, відновлення, реставрацію національної та кращих зразків світової кінематографічної спадщини, вживає заходів для повернення в Україну національної кінематографічної спадщини, що знаходиться за її межами, а також сприяє захисту прав інтелектуальної власності.
 
   1. Держава забезпечує та стимулює виробництво (створення), розповсюдження, популяризацію та демонстрування національних фільмів у кіно-, відеомережах, на телебаченні, у мережі Інтернет тощо, збереження, відновлення, реставрацію національної та кращих зразків світової кінематографічної спадщини, вживає заходів для повернення в Україну національної кінематографічної спадщини, що знаходиться за її межами, а також сприяє захисту прав інтелектуальної власності.
 
4. 2. Державна підтримка надається суб’єктам кінематографії незалежно від форми власності, які забезпечують створення (виробництво), розповсюдження, демонстрування, рекламування та популяризацію національних фільмів, просування послуг вітчизняної кіногалузі, проведення фундаментальних та прикладних досліджень, здійснюють освітню діяльність у сфері кінематографії, в порядку, встановленому цим Законом.
 
   2. Державна підтримка надається суб’єктам кінематографії незалежно від форми власності, які забезпечують створення (виробництво), розповсюдження, демонстрування, рекламування та популяризацію національних фільмів, просування послуг вітчизняної кіногалузі, проведення фундаментальних та прикладних досліджень, здійснюють освітню діяльність у сфері кінематографії, в порядку, встановленому цим Законом.
 
5. 3. Держава підтримує спільне з іноземними суб’єктами кінематографії виробництво фільмів, застосування світових досягнень науки і техніки у виробництві, розповсюдженні, популяризації, демонструванні, рекламуванні, зберіганні, відновленні, реставрації фільмів.
 
   3. Держава підтримує спільне з іноземними суб’єктами кінематографії виробництво фільмів, застосування світових досягнень науки і техніки у виробництві, розповсюдженні, популяризації, демонструванні, рекламуванні, зберіганні, відновленні, реставрації фільмів.
 
6. 4. Держава бере участь у реалізації міжнародних та вітчизняних кінематографічних програм, в організації міжнародних та вітчизняних кінофестивалів, кіноринків, інших заходів у сфері кіно і телебачення та сприяє участі в них суб’єктів кінематографії України.
 
   4. Держава бере участь у реалізації міжнародних та вітчизняних кінематографічних програм, в організації міжнародних та вітчизняних кінофестивалів, кіноринків, інших заходів у сфері кіно і телебачення та сприяє участі в них суб’єктів кінематографії України.
 
7. 5. Держава гарантує всім суб’єктам кінематографії захист прав інтелектуальної власності на території України та інших держав відповідно до законодавства України та міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
 
   5. Держава гарантує всім суб’єктам кінематографії захист прав інтелектуальної власності на території України та інших держав відповідно до законодавства України та міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
 
8. 6. Держава підтримує кінематографію, створюючи сприятливі умови у сферах податкового, митного, валютного та інших видів регулювання.
 
   6. Держава підтримує кінематографію, створюючи сприятливі умови у сферах податкового, митного, валютного та інших видів регулювання.
 
9. 7. Держава сприяє діяльності в галузі кінематографії шляхом встановлення законодавством у сфері публічних закупівель особливих умов, порядку та процедур здійснення закупівель за державні кошти товарів, робіт і послуг, необхідних для виробництва, розповсюдження та демонстрування національних фільмів, а також шляхом застосування інших механізмів, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
 
-2- Президент України
Законом, що надійшов на підпис, пропонується не поширювати процедуру публічних закупівель на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи і послуги, необхідні для виготовлення (створення) вихідних фільмових матеріалів, аудіовізуальних творів, розповсюдження, дистрибуції та рекламування, зберігання, відновлення, реставрації, демонстрування фільмів (підпункт 10 пункту 3 розділу ІІІ "Прикінцеві та перехідні положення").
Звуження у такий спосіб сфери дії Закону України "Про публічні закупівлі" не відповідає його основній меті, яка полягає у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення публічних закупівель, створенні конкурентного середовища, запобіганні проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції.
 
Враховано      
10. Стаття 6. Основні засади та фінансова основа державної підтримки кінематографії
 
   Стаття 6. Основні засади та фінансова основа державної підтримки кінематографії
 
11. 1. Державна підтримка кінематографії здійснюється за рахунок коштів Державного фонду підтримки кінематографії України (далі ( Фонд), управління яким здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії.
 
-3- Президент України
Пропонований Законом, що надійшов на підпис, підхід до визначення джерел підтримки кінематографії не узгоджується з вимогами статті 95 Конституції України, згідно з якою виключно законом про Державний бюджет України визначаються будь-які видатки держави на загальносуспільні потреби, їх розмір та цільове спрямування, і нормами статті 4 Бюджетного кодексу України, за якими виключно законом про Державний бюджет України визначаються надходження та витрати Державного бюджету України.
Не заперечуючи щодо державної підтримки кінематографії за рахунок коштів Державного бюджету України, вважаю, що такі кошти в установленому бюджетним законодавством порядку мають визначатися і спрямовуватися до фонду, який здійснюватиме підтримку розвитку культури та мистецтв України.
Кошти, отримані відповідно до законодавства про лотереї, не можуть бути джерелом наповнення Державного фонду підтримки кінематографії України. Згідно зі статтею 136 Податкового кодексу України для операторів лотерей встановлено режим оподаткування, який передбачає сплату податку на прибуток підприємств та податку з доходу, отриманого від діяльності з випуску та проведення лотерей. Такі податки за статтею 10 Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" є доходами загального фонду Державного бюджету України, а відповідно до статті 13 Бюджетного кодексу України доходи загального фонду не мають цільового спрямування.
 
Враховано   1. Державна підтримка кінематографії здійснюється за рахунок коштів, передбачених для цих цілей відповідно до цього Закону, Бюджетного кодексу України, закону України про Державний бюджет України на відповідний рік та інших законодавчих актів. Управління коштами, отриманими для цілей державної підтримки кінематографії, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії.
 
12. 2. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, є головним розпорядником коштів Фонду та розпоряджається ними виключно на підставі рішень Ради з державної підтримки кінематографії.
 
   2. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, є розпорядником коштів державної підтримки кінематографії та розпоряджається ними виключно на підставі рішень Ради з державної підтримки кінематографії.
 
13. 3. Джерелами формування Фонду є:
 
   3. Джерелами формування коштів державної підтримки кінематографії є:
 
14. 1) кошти загального фонду Державного бюджету України у розмірі не менше 0,2 відсотка видатків загального фонду Державного бюджету України за попередній рік;
 
   1) кошти, отримані від Українського культурного фонду, що виконує спеціальні функції щодо сприяння національно-культурному розвиткові України;
 
15. 2) інші кошти загального фонду та кошти спеціального фонду Державного бюджету України, отримані відповідно до Бюджетного кодексу України, у тому числі:
 
   2) кошти Державного бюджету України, передбачені у законі України про Державний бюджет України на відповідний рік;
 
16. від реалізації майнових прав інтелектуальної власності на використання фільмів, вихідних матеріалів фільмів та фільмокопій, створених за кошти Державного бюджету України і/або за кошти Фонду, реалізації суб’єктами кінематографії, які отримали від держави субсидію на створення (виробництво) фільмів, майнових прав інтелектуальної власності на використання таких фільмів, вихідних матеріалів фільмів та фільмокопій, а також від реалізації майнових прав на використання фільмів та фільмових матеріалів, які відповідно до планів виробництва Держкіно УРСР, Міністерства культури УРСР та їх правонаступників у період з 1953 до 1991 року створені (вироблені) за рахунок державних (бюджетних) коштів на державних кіностудіях та належать державі;
 
      
17. кошти, отримані відповідно до законодавства про лотереї;
 
      
18. кошти, сплачені суб’єктами кінематографії за розгляд заяв на отримання субсидій, передбачених пунктами 2 (4 частини першої статті 7 цього Закону;
 
      
19. 3) інші надходження, не заборонені законодавством.
 
   3) інші надходження, не заборонені законодавством.
 
20. 4. Видатки на забезпечення діяльності центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, передбачаються в Державному бюджеті України за окремою бюджетною програмою.
 
   4. Видатки на державну підтримку кінематографії, передбачаються в Державному бюджеті України за окремою бюджетною програмою.
 
21. 5. Крім джерел Фонду, фінансова підтримка кінематографії також може здійснюватися за рахунок:
 
   5. Крім джерел формування коштів державної підтримки кінематографії, передбачених у частині третій цієї статті, фінансова підтримка кінематографії також може здійснюватися за рахунок:
 
22. 1) грантів, дарунків, благодійних внесків і пожертвувань, інших видів благодійності;
 
   1) грантів, дарунків, благодійних внесків і пожертвувань, інших видів благодійності;
 
23. 2) коштів місцевих бюджетів;
 
   2) коштів місцевих бюджетів;
 
24. 3) інших джерел, не заборонених законодавством.
 
   3) інших джерел, не заборонених законодавством.
 
25. Стаття 11. Особливості надання державної підтримки кінематографії у формі державної субсидії
 
-4- Президент України
Запропонований Законом механізм надання зазначеної державної субсидії спрямований на створення для українських та іноземних суб'єктів кінематографії сприятливих умов для виробництва фільмів на території України з використанням розташованих в Україні сценічно-постановочних засобів виробництва та передбачає відшкодування частини фактично здійснених суб'єктом кінематографії витрат (платежів). При цьому витрати на надання такої державної субсидії Законом не пов'язуються із очікуваними надходженнями до бюджету від провадження кінематографічної діяльності, яка підтримується, що не узгоджується з принципами бюджетного та податкового законодавства.
Тому вбачається за доцільне доопрацювати механізм надання державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб'єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму, з урахуванням принципів, визначених бюджетним і податковим законодавством, виклавши його в окремому законі.
 
Враховано   Стаття 11. Особливості надання державної підтримки кінематографії у формі державної субсидії
 
26. для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при
 
   для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при
 
27. виробництві (створенні) фільму
 
   виробництві (створенні) фільму
 
28. 1. З метою створення для українських та іноземних суб’єктів кінематографії сприятливих умов для виробництва фільмів на території України з використанням розташованих в Україні сценічно-постановочних засобів виробництва, павільйонів, місцевостей (локацій), послуг українських суб’єктів кінематографії, готельних послуг тощо, українським та іноземним суб’єктам кінематографії надається державна підтримка у формі державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму.
 
   1. З метою створення для українських та іноземних суб’єктів кінематографії сприятливих умов для виробництва фільмів на території України з використанням розташованих в Україні сценічно-постановочних засобів виробництва, павільйонів, місцевостей (локацій), послуг українських суб’єктів кінематографії, готельних послуг тощо, українським та іноземним суб’єктам кінематографії надається державна підтримка у формі державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму.
 
29. 2. Державна субсидія для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму, надається в таких обсягах:
 
   2. Державна субсидія для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму, надається в таких обсягах:
 
30. 1) відшкодування частини фактично здійснених суб’єктом кінематографії кваліфікованих витрат (платежів) на виробництво (створення) фільмів ( у розмірі 25 відсотків загального обсягу таких кваліфікованих витрат (платежів);
 
   1) відшкодування частини фактично здійснених суб’єктом кінематографії кваліфікованих витрат (платежів) на виробництво (створення) фільмів ( у розмірі 16,6 відсотка загального обсягу таких кваліфікованих витрат (платежів), визначених у частині четвертій цієї статті;
 
31. 2) відшкодування частини фактично здійснених суб’єктом кінематографії витрат (платежів) для виплати винагороди акторам та членам знімальної групи, які є нерезидентами України, провадять свою діяльність та/або проживають за межами України, у разі якщо такі виплати підлягають оподаткуванню на території України ( у розмірі
 
   2) відшкодування частини фактично здійснених суб’єктом кінематографії витрат (платежів) для виплати винагороди акторам та членам знімальної групи, які брали участь у фільмі, що претендує на державну підтримку, передбачену цією статтею, які є нерезидентами України, провадять свою діяльність та/або проживають за межами України, у разі якщо такі виплати підлягають оподаткуванню на території України, в таких розмірах:
10 відсотків від загального обсягу таких виплат, у разі сплати з них податку на доходи фізичних осіб на території міст Києва та Севастополя;
4,5 відсотка від загального обсягу таких виплат, у разі сплати з них податку на доходи фізичних осіб на відповідній території України (крім міст Києва та Севастополя).
 
32. 10 відсотків загального обсягу таких витрат.
 
      
33. 3. Передбачена пунктом 1 частини другої цієї статті державна субсидія може бути надана у разі дотримання всіх таких умов:
 
   3. Передбачена пунктом 1 частини другої цієї статті державна субсидія може бути надана у разі дотримання всіх таких умов:
 
34. 1) витрати повністю або частково здійснені в Україні при виробництві (створенні) фільму на користь особи, яка провадить господарську діяльність та зареєстрована як суб’єкт господарювання на території України;
 
   1) витрати повністю або частково здійснені в Україні при виробництві (створенні) фільму на користь особи, яка провадить господарську діяльність та зареєстрована як суб’єкт господарювання на території України;
 
35. 2) фільм відповідає хоча б одній із таких вимог:
 
   2) фільм відповідає хоча б одній із таких вимог:
 
36. а) є ігровим фільмом або анімаційним фільмом, призначеним для перегляду в кінотеатрах, загальним хронометражем не менше
 
   а) є ігровим фільмом або анімаційним фільмом, призначеним для перегляду в кінотеатрах, загальним хронометражем не менше
 
37. 74 хвилин;
 
   74 хвилин;
 
38. б) є ігровим телевізійним фільмом або анімаційним фільмом, що складається з однієї або декількох серій, загальним хронометражем не менше 74 хвилин;
 
   б) є ігровим телевізійним фільмом або анімаційним фільмом, що складається з однієї або декількох серій, загальним хронометражем не менше 74 хвилин;
 
39. в) є документальним фільмом, призначеним для перегляду в кінотеатрах та/або для показу на телебаченні, загальним хронометражем не менше 52 хвилин;
 
   в) є документальним фільмом, призначеним для перегляду в кінотеатрах та/або для показу на телебаченні, загальним хронометражем не менше 52 хвилин;
 
40. г) є телевізійним серіалом або анімаційним телевізійним серіалом, або окремою частиною (серією), загальним хронометражем не менше 40 хвилин;
 
   г) є телевізійним серіалом або анімаційним телевізійним серіалом, або окремою частиною (серією), загальним хронометражем не менше 40 хвилин;
 
41. ґ) є рекламним фільмом (фільм, що є виключно рекламним засобом для популяризації торговельної марки, фірмового найменування, імені фізичної або найменування юридичної особи) або музичним відео (фільм, звуковий ряд якого складається виключно з одного музичного твору), призначеним для показу на телебаченні, перегляду в кінотеатрах та/або для розміщення в мережі Інтернет, загальним хронометражем не менше 20 секунд;
 
   ґ) є рекламним фільмом (фільм, що є виключно рекламним засобом для популяризації торговельної марки, фірмового найменування, імені фізичної або найменування юридичної особи) або музичним відео (фільм, звуковий ряд якого складається виключно з одного музичного твору), призначеним для показу на телебаченні, перегляду в кінотеатрах та/або для розміщення в мережі Інтернет, загальним хронометражем не менше 20 секунд;
 
42. 3) фільм пройшов культурний тест, умови якого визначені додатком 1 до цього Закону;
 
   3) фільм пройшов культурний тест, умови якого визначені додатком 1 до цього Закону;
 
43. 4) продюсер є суб’єктом кінематографії України або іноземним суб’єктом кінематографії, який уклав договір про виробництво фільму (чи його частини) з суб’єктом кінематографії України;
 
   4) продюсер є суб’єктом кінематографії України або іноземним суб’єктом кінематографії, який уклав договір про виробництво фільму (чи його частини) з суб’єктом кінематографії України, що зареєстрований платником податку на додану вартість;
 
44. 5) загальні суми кваліфікованих витрат (платежів), пов’язаних із його виробництвом на території України, на день звернення із заявою, передбаченою частиною дев’ятою цієї статті, становлять щонайменше:
 
   5) загальні суми кваліфікованих витрат (платежів), пов’язаних із його виробництвом на території України, на день звернення із заявою, передбаченою частиною дев’ятою цієї статті, становлять щонайменше:
 
45. 7 тисяч мінімальних заробітних плат ( для фільмів, зазначених у підпункті "а" пункту 2 цієї частини;
 
   7 тисяч мінімальних заробітних плат ( для фільмів, зазначених у підпункті "а" пункту 2 цієї частини;
 
46. 1 тисяча 750 мінімальних заробітних плат ( для фільмів, зазначених у підпункті "б" пункту 2 цієї частини;
 
   1 тисяча 750 мінімальних заробітних плат ( для фільмів, зазначених у підпункті "б" пункту 2 цієї частини;
 
47. 1 тисяча 100 мінімальних заробітних плат ( для фільмів, зазначених у підпункті "в" пункту 2 цієї частини;
 
   1 тисяча 100 мінімальних заробітних плат ( для фільмів, зазначених у підпункті "в" пункту 2 цієї частини;
 
48. 5 тисяч 250 мінімальних заробітних плат ( для фільмів, зазначених у підпункті "г" пункту 2 цієї частини;
 
   5 тисяч 250 мінімальних заробітних плат ( для фільмів, зазначених у підпункті "г" пункту 2 цієї частини;
 
49. 3 тисячі мінімальних заробітних плат ( для рекламних та/або музичних фільмів, зазначених у підпункті "ґ" пункту 2 цієї частини. При цьому 10 відсотків суми отриманої субсидії на повернення кваліфікованих витрат виробництва рекламних та/або музичних фільмів мають бути спрямовані суб’єктом кінематографії на підтримку виробництва фільмів-дебютів українських режисерів у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії.
 
   3 тисячі мінімальних заробітних плат ( для рекламних та/або музичних фільмів, зазначених у підпункті "ґ" пункту 2 цієї частини. При цьому 10 відсотків суми отриманої субсидії на повернення кваліфікованих витрат виробництва рекламних та/або музичних фільмів мають бути спрямовані суб’єктом кінематографії на підтримку виробництва фільмів-дебютів українських режисерів у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії.
 
50. 4. Під кваліфікованими витратами для цілей цієї статті розуміються 80 відсотків платежів на оплату поставлених товарів, виконаних робіт та наданих послуг, включаючи, але не обмежуючись заробітними платами, гонорарами, винагородами, що стосуються безпосередньо фільму, який виробляється на території України, та що виплачуються особі, яка провадить господарську діяльність та зареєстрована як суб’єкт господарювання на території України, є зареєстрованим платником податків.
 
   4. Під кваліфікованими витратами для цілей цієї статті розуміються витрати на: заробітні плати працівникам; плату за послуги фізичним особам (акторам та/або іншим членам знімальних груп), включаючи, але не обмежуючись, гонорари, та інші винагороди; придбання товарів, робіт, послуг; оренду майна; інші витрати, безпосередньо пов'язані з виробництвом фільму, який виробляється на території України, та що виплачуються особі, яка провадить господарську діяльність та зареєстрована як суб’єкт господарювання на території України, є зареєстрованим платником податків.
 
51. 5. Для цілей цієї статті не вважаються кваліфікованими такі витрати:
 
   5. Для цілей цієї статті не вважаються кваліфікованими такі витрати:
 
52. 1) амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів;
 
   1) амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів;
 
53. 2) витрати на проведення переговорів;
 
   2) витрати на проведення переговорів;
 
54. 3) фінансові витрати (у тому числі проценти за кредитами);
 
   3) фінансові витрати (у тому числі проценти за кредитами);
 
55. 4) витрати операційної діяльності, що не включаються у собівартість виробництва фільму;
 
   4) витрати операційної діяльності, що не включаються у собівартість виробництва фільму;
 
56. 5) витрати на розповсюдження фільму;
 
   5) витрати на розповсюдження фільму;
 
57. 6) витрати на проїзд членів знімальної групи і акторів під час зйомок за межами України;
 
   6) витрати на проїзд членів знімальної групи і акторів під час зйомок за межами України;
 
58. 7) заробітна плата або будь-які інші види винагороди, що виплачуються (надаються) акторам або членам знімальної групи, які є нерезидентами України, крім кваліфікованих витрат, визначених у пункті 2 частини другої цієї статті.
 
   7) заробітна плата або будь-які інші види винагороди, що виплачуються (надаються) акторам або членам знімальної групи, які є нерезидентами України, крім кваліфікованих витрат, визначених у пункті 2 частини другої цієї статті (тобто тих, які оподатковуються на території України).
 
59. 6. Суб’єкт кінематографії, який бажає отримати передбачену цією статтею субсидію для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених при виробництві (створенні) фільмів, до завершення виробництва фільму має звернутися до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, із заявою про надання попереднього висновку щодо проходження фільмом, виробництво якого планується чи відбувається, культурного тесту.
 
   6. Суб’єкт кінематографії, який бажає отримати передбачену цією статтею субсидію для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених при виробництві (створенні) фільмів, до завершення виробництва фільму має звернутися до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, із заявою про надання попереднього висновку щодо проходження фільмом, виробництво якого планується чи відбувається, культурного тесту.
 
60. До заяви про надання висновку щодо проходження фільмом, виробництво якого планується чи відбувається, культурного тесту суб’єкт кінематографії подає такі документи: режисерський сценарій фільму, календарно-постановочний план виробництва фільму, кошторис фільму, договір (договори) між українським та іноземним суб’єктом кінематографії щодо виробництва фільму (якщо виробництво фільму відбувається у співпраці з іноземним суб’єктом кінематографії), виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
 
   До заяви про надання висновку щодо проходження фільмом, виробництво якого планується чи відбувається, культурного тесту суб’єкт кінематографії подає такі документи: режисерський сценарій фільму, календарно-постановочний план виробництва фільму, кошторис фільму, договір (договори) між українським та іноземним суб’єктом кінематографії щодо виробництва фільму (якщо виробництво фільму відбувається у співпраці з іноземним суб’єктом кінематографії), виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних
 
61. осіб ( підприємців та громадських формувань щодо себе, копії своїх установчих документів, відомості про склад знімальної групи, лист-гарантію про відсутність обмежень, передбачених статтею 12 цього Закону, документ, що підтверджує сплату платежу за розгляд заяви відповідно до частини четвертої статті 8 цього Закону.
 
   осіб ( підприємців та громадських формувань щодо себе, копії своїх установчих документів, відомості про склад знімальної групи, лист-гарантію про відсутність обмежень, передбачених статтею 12 цього Закону, документ, що підтверджує сплату платежу за розгляд заяви відповідно до частини четвертої статті 8 цього Закону.
 
62. 7. Протягом двох днів з дати надходження заяви та документів, передбачених частиною шостою цієї статті, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, передає таку заяву на розгляд Ради. Рада розглядає заяву та додані до неї документи і надає попередній висновок щодо проходження фільмом, зазначеним у заяві, культурного тесту не пізніш як через 30 днів з дня її надходження до Ради.
 
   7. Протягом двох днів з дати надходження заяви та документів, передбачених частиною шостою цієї статті, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, передає таку заяву на розгляд Ради. Рада розглядає заяву та додані до неї документи і надає попередній висновок щодо проходження фільмом, зазначеним у заяві, культурного тесту не пізніш як через 30 днів з дня її надходження до Ради.
 
63. 8. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, протягом 40 днів від дати надходження до нього заяви та документів, передбачених частиною шостою цієї статті, на підставі попереднього висновку Ради, визначеного частиною сьомою цієї статті, надає суб’єкту кінематографії попередній висновок щодо проходження фільмом, зазначеним у заяві, культурного тесту.
 
   8. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, протягом 40 днів від дати надходження до нього заяви та документів, передбачених частиною шостою цієї статті, на підставі попереднього висновку Ради, визначеного частиною сьомою цієї статті, надає суб’єкту кінематографії попередній висновок щодо проходження фільмом, зазначеним у заяві, культурного тесту.
 
64. 9. Протягом одного року з дня завершення виробництва фільму суб’єкт кінематографії, який отримав попередній висновок щодо проходження фільмом культурного тесту, з метою отримання державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених при виробництві (створенні) фільмів, має звернутися до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, із відповідною заявою.
 
   9. Протягом одного року з дня завершення виробництва фільму суб’єкт кінематографії, який отримав попередній висновок щодо проходження фільмом культурного тесту, з метою отримання державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених при виробництві (створенні) фільмів, має звернутися до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, із відповідною заявою.
 
65. До заяви додаються такі документи (оригінали або їх належним чином засвідчені копії):
 
   До заяви додаються такі документи (оригінали або їх належним чином засвідчені копії):
 
66. 1) кошторис фільму;
 
   1) кошторис фільму;
 
67. 2) договір (договори) між українським та іноземним суб’єктом кінематографії щодо виробництва фільму (за наявності);
 
   2) договір (договори) між українським та іноземним суб’єктом кінематографії щодо виробництва фільму (за наявності);
 
68. 3) акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг) з виокремленням кваліфікованих витрат, що підлягають поверненню, а також первинні бухгалтерські документи на підтвердження цієї суми;
 
   3) акт (акти) виконаних робіт (наданих послуг) з виокремленням кваліфікованих витрат і податків, нарахованих та/або сплачених суб’єктом кінематографії у зв’язку із понесенням вказаних у акті (актах) витрат, а також первинні бухгалтерські документи на підтвердження цих сум;
 
69. 4) звіт про виробництво фільму та здійснені кваліфіковані витрати;
 
   4) звіт про виробництво фільму та здійснені кваліфіковані витрати;
 
70. 5) лист-гарантія, що за період з дня подання заяви, передбаченої частиною шостою цієї статті, до дня звернення за отриманням державної субсидії до документів, що подавалися для отримання попереднього висновку, визначеного у частині сьомій цієї статті, не вносилися зміни, зокрема, що на дату звернення за отриманням державної субсидії відсутні обмеження, передбачені статтею 12 цього Закону. У разі якщо до документів, передбачених частиною шостою цієї статті, були внесені зміни, лист-гарантія не подається, а подаються документи, до яких вносилися зміни;
 
   5) лист-гарантія, що за період з дня подання заяви, передбаченої частиною шостою цієї статті, до дня звернення за отриманням державної субсидії до документів, що подавалися для отримання попереднього висновку, визначеного у частині сьомій цієї статті, не вносилися зміни, зокрема, що на дату звернення за отриманням державної субсидії відсутні обмеження, передбачені статтею 12 цього Закону. У разі якщо до документів, передбачених частиною шостою цієї статті, були внесені зміни, лист-гарантія не подається, а подаються документи, до яких вносилися зміни;
 
71. 6) аудиторський звіт, що підтверджує розмір кваліфікованих витрат, складений відповідно до законодавства України та стандартів аудиту.
 
   6) аудиторський звіт, що підтверджує розмір кваліфікованих витрат і податків, нарахованих та/або сплачених суб’єктом кінематографії у зв’язку із понесенням вказаних у акті (актах) витрат, складений відповідно до законодавства України та стандартів аудиту.
 
72. 10. Рада не пізніше 30 днів від дати надходження до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, заяви суб’єкта кінематографії та доданих до неї документів, передбачених частиною дев’ятою цієї статті, розглядає таку заяву та додані до неї документи і надає висновок щодо проходження фільмом, зазначеним у заяві, культурного тесту та щодо наявності підстав для надання суб’єкту кінематографії державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму.
 
   10. Рада не пізніше 30 днів від дати надходження до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, заяви суб’єкта кінематографії та доданих до неї документів, передбачених частиною дев’ятою цієї статті, розглядає таку заяву та додані до неї документи і надає висновок щодо проходження фільмом, зазначеним у заяві, культурного тесту та щодо наявності підстав для надання суб’єкту кінематографії державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму.
 
73. 11. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, протягом 40 днів від дати надходження заяви та документів, передбачених частиною дев’ятою цієї статті, на підставі та відповідно до висновку Ради, визначеного частиною десятою цієї статті, приймає рішення про надання суб’єкту кінематографії державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму, або про відмову у наданні суб’єкту кінематографії такої субсидії повністю або частково.
 
   11. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, протягом 40 днів від дати надходження заяви та документів, передбачених частиною дев’ятою цієї статті, на підставі та відповідно до висновку Ради, визначеного частиною десятою цієї статті, приймає рішення про надання суб’єкту кінематографії державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму, або про відмову у наданні суб’єкту кінематографії такої субсидії повністю або частково.
 
74. 12. Виплата державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, за рахунок коштів Фонду шляхом перерахування коштів на банківський рахунок заявника протягом 10 банківських днів з дня прийняття відповідного рішення.
 
   12. Виплата державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері кінематографії, за рахунок коштів державної підтримки кінематографії, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок заявника протягом 10 банківських днів з дня прийняття відповідного рішення.
 
75. 13. Іноземні суб’єкти кінематографії (у тому числі продюсери) отримують державну підтримку у формі державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму, за посередництвом українського суб’єкта кінематографії на підставі укладеного між такими суб’єктами договору, за яким український суб’єкт кінематографії залучається до виробництва фільму на території України.
 
   13. Іноземні суб’єкти кінематографії (у тому числі продюсери) отримують державну підтримку у формі державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму, за посередництвом українського суб’єкта кінематографії на підставі укладеного між такими суб’єктами договору, за яким український суб’єкт кінематографії залучається до виробництва фільму на території України.
 
76. Розділ ІІІ
 
   Розділ ІІІ
 
77. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
78. 10) частину третю статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 9, ст. 89) доповнити абзацом вісімнадцятим такого змісту:
 
-5- Президент України
Законом, що надійшов на підпис, пропонується не поширювати процедуру публічних закупівель на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи і послуги, необхідні для виготовлення (створення) вихідних фільмових матеріалів, аудіовізуальних творів, розповсюдження, дистрибуції та рекламування, зберігання, відновлення, реставрації, демонстрування фільмів
Звуження у такий спосіб сфери дії Закону України "Про публічні закупівлі" не відповідає його основній меті, яка полягає у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення публічних закупівель, створенні конкурентного середовища, запобіганні проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції.
 
Враховано      
79. "товари, роботи і послуги, необхідні для виготовлення (створення) вихідних фільмових матеріалів, аудіовізуальних творів, розповсюдження, дистрибуції та рекламування, зберігання, відновлення, реставрації, демонстрування фільмів";
 
      
80. 11) підпункт "а" пункту 4 статті 5 Декрету Кабінету Міністрів України "Про систему валютного регулювання і валютного контролю" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 17, ст. 184; 2002 р.,
 
-6- Президент України
Законом, що надійшов на підпис, пропонуються зміни до Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 року № 15-93 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю", якими передбачається встановити, що переказування українським суб'єктом кінематографії іноземному суб'єкту кінематографії та (або) іноземному інвестору, та (або) іншому нерезиденту коштів державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб'єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму та передбачених Законом України "Про державну підтримку кінематографії в Україні", або їх частини не потребує індивідуальної ліцензії Національного банку України на здійснення валютних операцій (підпункт 11 пункту 3 розділу ІІІ "Прикінцеві та перехідні положення").
Це не відповідає частині другій статті 25 Господарського кодексу України, за якою органам державної влади забороняється приймати акти або вчиняти дії, які, зокрема, ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання.
 
Враховано      
81. № 7, ст. 50; 2006 р., № 33, ст. 283; 2013 р., № 41, ст. 551) доповнити абзацом дев’ятим такого змісту:
 
      
82. "переказування українським суб’єктом кінематографії іноземному суб’єкту кінематографії та (або) іноземному інвестору, та (або) іншому нерезиденту коштів державної субсидії для повернення частини кваліфікованих витрат, здійснених суб’єктом кінематографії при виробництві (створенні) фільму та передбачених Законом України "Про державну підтримку кінематографії в Україні", або їх частини".
 
      
83. 4. З дня набрання чинності цим Законом закони та інші нормативно-правові акти діють у частині, що не суперечить цьому Закону.
 
   4. З дня набрання чинності цим Законом закони та інші нормативно-правові акти діють у частині, що не суперечить цьому Закону.
 
84. 5. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
 
   5. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
подати на розгляд Верховної Ради України проекти Законів України про внесення змін до Бюджетного та Податкового кодексів України з метою забезпечення практичної реалізації положень цього Закону;
 
85. забезпечити прийняття актів, необхідних для реалізації цього Закону, в тому числі щодо єдиної державної системи електронного обліку квитків, реалізованих кінотеатрами, "Єдиний електронний квиток";
 
   забезпечити прийняття актів, необхідних для реалізації цього Закону, в тому числі щодо єдиної державної системи електронного обліку квитків, реалізованих кінотеатрами, "Єдиний електронний квиток";
 
86. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
87. забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
   забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
88. 6. Національному банку України у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону:
 
-7- Президент України
Це не відповідає частині другій статті 25 Господарського кодексу України, за якою органам державної влади забороняється приймати акти або вчиняти дії, які, зокрема, ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання.
 
Враховано      
89. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
      
90. забезпечити належне, безперебійне та оперативне виконання банками валютних операцій, пов’язаних з реалізацією суб’єктами кінематографії своїх прав та обов’язків щодо коштів, які надаються (або отримуються) як субсидії та державна підтримка галузі кінематографії (в розумінні цього Закону), оскільки такі дії сприятимуть формуванню позитивного іміджу України як ділового партнера та активізації міжнародного, міждержавного та зовнішньоекономічного співробітництва, а також залученню додаткових інвестицій в Україну.
 
      
91. 7. Конкурсний відбір кінопроектів для формування Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів, розпочатий до набрання чинності цим Законом, має бути завершений включенням кінопроектів, які набрали найбільшу кількість балів, до Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів у строки та на умовах, визначених Порядком конкурсного відбору кінопроектів для формування Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів, затвердженим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері кінематографії, та законодавством України.
 
   6. Конкурсний відбір кінопроектів для формування Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів, розпочатий до набрання чинності цим Законом, має бути завершений включенням кінопроектів, які набрали найбільшу кількість балів, до Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів у строки та на умовах, визначених Порядком конкурсного відбору кінопроектів для формування Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів, затвердженим центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері кінематографії, та законодавством України.
 
92. Фільми, які включені до Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів за результатами конкурсних відборів кінопроектів для формування Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів, розпочатих або проведених до набрання чинності цим Законом, або за якими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері кінематографії, укладено державні контракти на виробництво національних фільмів на умовах державного замовлення (або договорів фінансової підтримки виробництва фільмів) до набрання чинності цим Законом, мають бути завершені виробництвом на умовах укладених договорів.

   Фільми, які включені до Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів за результатами конкурсних відборів кінопроектів для формування Програми виробництва та розповсюдження національних фільмів, розпочатих або проведених до набрання чинності цим Законом, або за якими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері кінематографії, укладено державні контракти на виробництво національних фільмів на умовах державного замовлення (або договорів фінансової підтримки виробництва фільмів) до набрання чинності цим Законом, мають бути завершені виробництвом.
7. Державна підтримка кінематографії у формах, передбачених статтею 7 цього Закону, надається після утворення Кабінетом Міністрів України Ради з державної підтримки кінематографії.