Кількість абзаців - 54 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізични (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ПРОЕКТ
 
   ПРОЕКТ
 
1. вноситься народними
 
      
2. депутатами України
 
      
3. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
4. Про внесення змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб
 
   Про внесення змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» щодо подання єдиної звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб
 
5. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
6. І. Внести до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 2-3, ст. 11 із наступними змінами) такі зміни:
 
   І. Внести до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №2-3, ст.11 із наступними змінами) такі зміни:
 
7. 1. У частині першій статті 1:
 
   1. У частині першій статті 1:
 
8. підпункт 3--1) викласти в такій редакції:
 
   підпункт 3--1) викласти в такій редакції:
 
9. «3--1) органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, та його територіальні органи.»
 
-1- Устенко О.О.
Абзац третій пункту 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«3-1) органи доходів і зборів – центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику та його територіальні органи.».
 
Враховано   «3-1) органи доходів і зборів – центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику та його територіальні органи».
 
10. 2. У частині другій статті 6:
 
   2. У частині другій статті 6:
 
11. пункт 1 доповнити словами «до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску»;
 
   пункт 1 доповнити словами «до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску»;
 
12. пункт 4 викласти в такій редакції:
 
   пункт 4 викласти в такій редакції:
 
13. «4) подавати звітність (відомості) про нарахування єдиного внеску в розмірах, визначених відповідно до цього Закону, у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку) до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки та порядку, встановлені Податковим кодексом України. Форма, за якою подається звітність (відомості) про нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку), встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, митної політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за погодженням з Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування»;
 
-2- Устенко О.О.
Абзац четвертий пункту 2 законопроекту викласти у такій редакції:
«4) подавати звітність про нарахування єдиного внеску в розмірах, визначених відповідно до цього Закону, у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку) до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки та , встановлені Податковим кодексом України. Форма, за якою подається звітність про нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку), встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування».
 
Враховано   4) подавати звітність про нарахування єдиного внеску в розмірах, визначених відповідно до цього Закону, у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку) до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки та , встановлені Податковим кодексом України. Форма, за якою подається звітність про нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку), встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування».
 
14. 3. Пункт 4 частини другої статті 12 викласти в такій редакції:
 
   3. Пункт 4 частини другої статті 12 викласти в такій редакції:
 
15. «4) за погодженням з Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування встановлює форми, порядок прийняття та обробки звітності (відомостей), зокрема в електронній формі, від платників щодо нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку)»;
 
-3- Устенко О.О.
В абзаці другому пункту 3 законопроекту слово « (відомостей)» виключити.
 
Враховано   4) за погодженням з Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування встановлює форми, порядок прийняття та обробки звітності, зокрема в електронній формі, від платників щодо нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку)».
 
16. 4. У статті 17:
 
   4. У статті 17:
 
17. 1) частину два викласти в такій редакції:
 
   1) частину два викласти в такій редакції:
 
18. «2. Між центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, та Пенсійним фондом, що ведуть Державний реєстр, та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування здійснюється обмін інформацією на безоплатній основі в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної податкової, митної політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, та Пенсійним фондом за погодженням з фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
 
   «2. Між центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, та Пенсійним фондом, що ведуть Державний реєстр, та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування здійснюється обмін інформацією на безоплатній основі в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та Пенсійним фондом за погодженням з фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування».
 
19. 2) абзац другий частини п’ятої викласти в такій редакції:
 
   2) абзац другий частини п’ятої викласти в такій редакції:
 
20. «Обмін інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, в порядку, затвердженому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення».
 
   «Обмін інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, в порядку, затвердженому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення».
 
21. 3) абзац перший частини шостої викласти в такій редакції:
 
   3) абзац перший частини шостої викласти в такій редакції:
 
22. «6. Інформація з реєстру страхувальників Державного реєстру надається на запит платників єдиного внеску та/або застрахованих осіб у порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної податкової, митної політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, та Пенсійним фондом за погодженням з фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування».
 
   «6. Інформація з реєстру страхувальників Державного реєстру надається на запит платників єдиного внеску та/або застрахованих осіб у , встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та Пенсійним фондом за погодженням з фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування».
 
23. 5. У статті 18:
 
   5. У статті 18:
 
24. абзац перший частини першої викласти в такій редакції:
 
   абзац перший частини першої викласти в такій редакції:
 
25. «1. Джерелами формування Державного реєстру є відомості, що надходять до центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, та Пенсійного фонду від: «
 
   1. Джерелами формування Державного реєстру є відомості, що надходять до центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, та Пенсійного фонду від».
 
26. 6. У статті 19:
 
   6. У статті 19:
 
27. 1) абзац другий частини першої викласти в такій редакції:
 
   1) абзац другий частини першої викласти в такій редакції:
 
28. «Реєстр страхувальників формує та веде центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, користувачами цього реєстру є Пенсійний фонд та фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування».
 
   «Реєстр страхувальників формує та веде центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, користувачами цього реєстру є Пенсійний фонд та фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування»;
 
29. 2) частину третю викласти в такій редакції:
 
   2) частину третю викласти в такій редакції:
 
30. «3. Центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, оприлюднює на власному офіційному веб-сайті дані з реєстру страхувальників про взяття на облік страхувальника».
 
   «3. Центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, оприлюднює на власному офіційному веб-сайті дані з реєстру страхувальників про взяття на облік страхувальника».
 
31. 7. Частину першу статті 21 викласти в такій редакції:
 
   7. Частину першу статті 21 викласти в такій редакції:
 
32. «1. Центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, та Пенсійний фонд забезпечують захист інформації Державного реєстру відповідно до законодавства».
 
   «1. Центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, та Пенсійний фонд забезпечують захист інформації Державного реєстру відповідно до законодавства».
 
33. 8. Частину другу статті 23 викласти в такій редакції:
 
   8. Частину другу статті 23 викласти в такій редакції:
 
34. «2. Пенсійний фонд та фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування зобов'язані:
 
   «2. Пенсійний фонд та фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування зобов'язані:
 
35. 1) надавати центральному органу виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відомості про свої рахунки, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для перерахування на них страхових коштів та завчасно повідомляти про зміну таких рахунків;
 
   1) надавати центральному органу виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, відомості про свої рахунки, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для перерахування на них страхових коштів та завчасно повідомляти про зміну таких рахунків;
 
36. 2) центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, Пенсійний фонд, фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування здійснюють обмін інформацією у випадках, передбачених цим Законом. Порядок здійснення такого обміну визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної податкової, митної політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, спільно з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування».
 
   2) центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, Пенсійний фонд, фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування здійснюють обмін інформацією у випадках, передбачених цим Законом. Порядок здійснення такого обміну визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, спільно з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування».
 
37. 9. Пункт 7 частини одинадцятої статті 25 викласти в такій редакції:
 
   9. У статті 25:
 
38. 7) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності (відомостей) про нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку) накладаються штрафи у розмірах та порядку, встановлених Податковим кодексом України;
 
-4- Устенко О.О.
Пункт 9 законопроекту викласти в такій редакції:
«9. У статті 25:
1) пункт 7 частини одинадцятої викласти в такій редакції:
«7) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності про нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку) накладаються штрафи, передбачені за порушення порядку подання інформації про фізичних осіб - платників податків у розмірах та порядку, встановлених ст.119 Податкового кодексу України»;
2) абзац третій частини чотирнадцятої
викласти в такій редакції:
«Оскарження рішення органу доходів і зборів про застосування фінансових санкцій зупиняє перебіг строку їх сплати до винесення центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, або судом рішення у справі. Строк сплати фінансових санкцій також зупиняється до ухвалення судом рішення у разі оскарження платником єдиного внеску вимоги про сплату недоїмки, якщо застосування фінансових санкцій пов'язано з виникненням або несвоєчасною сплатою суми недоїмки».
 
Враховано   пункт 7 частини одинадцятої викласти в такій редакції:
«7) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності про нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку) накладаються штрафи, передбачені за порушення порядку подання інформації про фізичних осіб - платників податків у розмірах та порядку, встановлених ст.119 Податкового кодексу України»;
абзац третій частини чотирнадцятої викласти в такій редакції:
«Оскарження рішення органу доходів і зборів про застосування фінансових санкцій зупиняє перебіг строку їх сплати до винесення центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, або судом рішення у справі. Строк сплати фінансових санкцій також зупиняється до ухвалення судом рішення у разі оскарження платником єдиного внеску вимоги про сплату недоїмки, якщо застосування фінансових санкцій пов'язано з виникненням або несвоєчасною сплатою суми недоїмки».
 
    -5- Бондар М.Л.
Пункт 9 розділу І законопроекту доповнити новими абзацами такого змісту:
«9. Частину шосту статті 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» викласти у такій редакції:
«6. За рахунок сум, що надходять від платника єдиного внеску або від державної виконавчої служби, в першу чергу погашаються суми недоїмки, а потім суми штрафних санкцій та пені у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі якщо платник має несплачену суму недоїмки, штрафів та пені, сплачені ним суми єдиного внеску зараховуються в першу чергу в рахунок сплати недоїмки до повного її погашення незалежно від дати виникнення, після чого зараховуються в рахунок сплати штрафів та пені у порядку календарної черговості їх виникнення».
 
Відхилено    
39. 10. У статті 26:
 
   10. У статті 26:
 
40. 1) абзац третій частини першої статті 26 викласти в такій редакції:
 
   1) абзац третій частини першої статті 26 викласти в такій редакції:
 
41. «неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності (відомостей) про нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку); «
 
   «неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності (відомостей) про нарахування єдиного внеску у складі звітності з податку на доходи фізичних осіб (єдиного податку); «
 
42. 2) абзац перший частини третьої викласти в такій редакції:
 
   2) абзац перший частини третьої викласти в такій редакції:
 
43. «3. Центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, та Пенсійний фонд, його органи та посадові особи за розголошення інформації про застрахованих осіб, невиконання або неналежне виконання своїх обов'язків, визначених цим Законом, несуть відповідальність згідно із законом.».
 
   «3. Центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, та Пенсійний фонд, його органи та посадові особи за розголошення інформації про застрахованих осіб, невиконання або неналежне виконання своїх обов'язків, визначених цим Законом, несуть відповідальність згідно із законом».
 
44. 11. Абзац другий пункту три розділу VІІІ ?ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ викласти в такі редакції:
 
   11. Абзац другий пункту три розділу VІІІ ?ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ викласти в такі редакції:
 
45. «Перереєстрація платників страхових внесків та застрахованих осіб не здійснюється. Пенсійний фонд спільно з фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, проводить звірення платників страхових внесків у порядку, встановленому Пенсійним фондом спільно з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної податкової, митної політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за погодженням із фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування».
 
   «Перереєстрація платників страхових внесків та застрахованих осіб не здійснюється. Пенсійний фонд спільно з фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, проводить звірення платників страхових внесків у порядку, встановленому Пенсійним фондом спільно з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням із фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування».
 
46. 12. У тексті Закону слова "центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику" в усіх відмінках замінити словами "центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію єдиної державної податкової, митної політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" у відповідному відмінку".
 
-6- Устенко О.О.
Пункт 12 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
«12. У тексті Закону слова "центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику" в усіх відмінках замінити словами "центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику" у відповідному відмінку".
 
Враховано   12. У тексті Закону слова «центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику» в усіх відмінках замінити словами «центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику» у відповідному відмінку.
 
47. ІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
48. 1. Цей Закон набирає чинності з 1 липня 2020 року.
 
-7- Устенко О.О.
По тексту Розділу ІІ законопроекту цифри та слова «1 липня 2020 року» замінити словами та цифрами «1 січня 2021 року».
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2021 року.
 
49. 2. Кабінету Міністрів України вжити заходів щодо приведення у відповідність із цим Законом підзаконних нормативно-правових актів, забезпечивши набрання ними чинності одночасно з набранням чинності цим Законом шляхом:
 
   2. Кабінету Міністрів України вжити заходів щодо приведення у відповідність із цим Законом підзаконних нормативно-правових актів, забезпечивши набрання ними чинності одночасно з набранням чинності цим Законом шляхом:
 
50. приведення своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
 
   приведення своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
 
51. забезпечення приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.
 
   забезпечення приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.
 
52. Установити, що з 1 липня 2020 року зазначені у цьому пункті нормативно-правові акти до їх приведення у відповідність із цим Законом застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
 
   Установити, що з 1 січня 2021 року зазначені у цьому пункті нормативно-правові акти до їх приведення у відповідність із цим Законом застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.
 
53. Голова ?Верховної Ради України

   Голова ?Верховної Ради України