Кількість абзаців - 48 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення процедури проведення фінансової реструктуризації (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
      
1. Закон УкраЇни
 
   Закон УкраЇни
 
2. Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення процедури проведення фінансової реструктуризації
 
   Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення процедури проведення фінансової реструктуризації
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до таких законів України:
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
 
5. 1. Пункт 6 розділу VІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про банки і банківську діяльність» (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 5-6, ст. 30; 2016 р., № 32, ст. 555) викласти в такій редакції:
 
-1- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Пункт 1 законопроекту викласти в такій редакції:
«Пункт 7 розділу VІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про банки і банківську діяльність» виключити.
 
Враховано   1. Пункт 7 розділу VІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про банки і банківську діяльність» (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 5-6, ст. 30; 2016 р., № 32, ст. 555) виключити.
 
    -2- Бєлькова О.В.
Пункт 1 законопроекту виключити.
 
Враховано    
6. «6. На період дії планів реструктуризації, затверджених відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію»:
 
      
7. Національний банк України не застосовує заходів впливу за порушення таких економічних нормативів: норматив короткострокової ліквідності, норматив максимального розміру кредитного ризику на одного контрагента, нормативи інвестування, а також за порушення лімітів валютної позиції, якщо таке порушення сталося внаслідок участі банку у процедурі фінансової реструктуризації відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію»;
 
      
8. банк має право здійснити інвестицію без письмового дозволу Національного банку України (але із дотриманням інших положень статті 50 цього Закону), якщо така інвестиція здійснюється в рамках процедури фінансової реструктуризації відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію».»;
 
      
9. 2. У Законі України «Про захист економічної конкуренції» (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 12, ст. 64):
 
   2. У Законі України «Про захист економічної конкуренції» (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 12, ст. 64):
 
10. 1) у статті 1:
 
   1) статтю 1 доповнити з урахуванням алфавітного порядку термінами такого змісту:
 
11. доповнити абзацом третім наступного змісту:
 
      
12. «єдиний (цілісний) майновий комплекс - підприємство, а також структурні підрозділи (цехи, виробництва, дільниці, тощо) підприємства чи інші об’єкти із завершеним циклом виробництва продукції (товарів, робіт чи послуг), до якого входить все майно, призначене для його діяльності (включаючи земельні ділянки, будівлі, споруди, устаткування, інвентар, сировину, продукцію, права вимоги, заборгованість, а також право на торговельну марку або інше позначення та інші права) та які можуть бути виділені в установленому законодавством порядку в самостійні об’єкти з подальшим складанням відповідного балансу»;
 
-3- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Абзац третій підпункту 1 пункту 2 законопроекту викласти в такій редакції:
«єдиний майновий комплекс - усі види майна, що сукупно забезпечують господарську діяльність суб’єкта господарювання, в тому числі будівлі, споруди, устаткування, інвентар, сировина, продукція, права вимоги, борги, а також право на торговельну марку або інше позначення та інші права, включаючи права на земельні ділянки, в тому числі цілісний майновий комплекс»;
 
Враховано   «єдиний майновий комплекс - усі види майна, що сукупно забезпечують господарську діяльність суб’єкта господарювання, у тому числі будівлі, споруди, устаткування, інвентар, сировина, продукція, права вимоги, борги, а також право на торговельну марку або інше позначення та інші права, включаючи права на земельні ділянки, в тому числі цілісний майновий комплекс»;
 
13. У зв’язку з цим абзаци третій - тринадцятий вважати відповідно абзацами четвертим - чотирнадцятим;
 
      
14. 2) частину третю статті 22 доповнити пунктом 5 такого змісту:
 
   2) частину третю статті 22 доповнити пунктом 5 такого змісту:
 
15. «5) набуття (в рахунок повного або часткового погашення заборгованості перед банком або іншою фінансовою установою за надані фінансові послуги) права власності на єдиний (цілісний) майновий комплекс та/або частки (акції, паї) суб'єкта господарювання, що є предметом забезпечення належного виконання зобов’язання перед банком або фінансовою установою, за умови, що такий єдиний (цілісний) майновий комплекс не є предметом банківських або інших фінансових послуг, та/або суб'єкт господарювання, частки (акції, паї) якого набуваються у власність, не є банком або фінансовою установою, а також за умови, що здійснення таких дій передбачено планом реструктуризації, підписаним під час проведення процедури фінансової реструктуризації відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію»;
 
-4- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Абзац шостий підпункту 1 пункту 2 законопроекту викласти в такій редакції:
«5) набуття у власність банком чи іншою фінансовою установою активів у вигляді єдиного майнового комплексу, часток (акцій, паїв) суб'єкта господарювання у разі, якщо таке набуття у власність передбачено планом реструктуризації, затвердженим відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію», шляхом звернення стягнення на предмет застави (іпотеки) чи іншого забезпечувального обтяження, за умови їх наступного відчуження суб’єктам господарювання, не пов’язаним відносинами контролю з цим банком чи з цією фінансовою установою, протягом двох років з дня такого набуття у власність.».
 
Враховано   «5) набуття у власність банком чи іншою фінансовою установою активів у вигляді єдиного майнового комплексу, часток (акцій, паїв) суб'єкта господарювання у разі, якщо таке набуття у власність передбачено планом реструктуризації, затвердженим відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію», шляхом звернення стягнення на предмет застави (іпотеки) чи іншого забезпечувального обтяження, за умови їх наступного відчуження суб’єктам господарювання, не пов’язаним відносинами контролю з цим банком чи з цією фінансовою установою, протягом двох років з дня такого набуття у власність»;
 
16. 3) Розділ Х»Прикінцеві положення» доповнити пунктами 4-1 - 4-3 такого змісту:
 
   3) розділ Х»Прикінцеві положення» доповнити пунктами 4-1 - 4-3 такого змісту:
 
17. «4-1. Протягом строку дії Закону України «Про фінансову реструктуризацію» положення підпункту «а» пункту 2 частини другої статті 22 цього Закону не застосовуються до випадків придбання, набуття у власність іншим способом відповідних активів, одержання в управління, оренду, лізинг, концесію чи набуття в інший спосіб права користування відповідними активами, якщо здійснення таких дій передбачено планом реструктуризації, підписаним під час проведення процедури фінансової реструктуризації відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію».
 
-5- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Слова «підписаним під час проведення процедури фінансової реструктуризації» замінити словом «затвердженим»;
 
Враховано   «4-1. Протягом строку дії Закону України «Про фінансову реструктуризацію» положення підпункту «а» пункту 2 частини другої статті 22 цього Закону не застосовуються до випадків придбання, набуття у власність в інший спосіб відповідних активів, одержання в управління, оренду, лізинг, концесію чи набуття в інший спосіб права користування відповідними активами, якщо здійснення таких дій передбачено планом реструктуризації, затвердженим відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію».
 
18. 4-2. Вчинення без отримання дозволу на концентрацію дій щодо набуття (в рахунок погашення заборгованості перед банком або іншою фінансовою установою за надані фінансові послуги) права власності на єдиний (цілісний) майновий комплекс та/або частки (акції, паї) суб'єкта господарювання, що є предметом забезпечення належного виконання зобов’язання перед банком або фінансовою установою (за умови, що такий єдиний (цілісний) майновий комплекс не є предметом банківських або інших фінансових послуг, та/або суб'єкт господарювання, частки (акції, паї) якого набуваються у власність, не є банком або фінансовою установою, а також за умови, що здійснення таких дій передбачено планом реструктуризації, підписаним під час проведення процедури фінансової реструктуризації відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію») не є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та не тягне за собою відповідальності, передбаченої статтею 52 цього Закону.
 
-6- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Абзац третій підпункту 3 пункту 2 законопроекту викласти в такій редакції:
«4-2. Вчинення без отримання дозволу на концентрацію дій щодо набуття (в рахунок погашення заборгованості перед банком або іншою фінансовою установою за надані фінансові послуги) права власності на єдиний майновий комплекс та/або частки (акції, паї) суб'єкта господарювання, що є предметом забезпечення належного виконання зобов’язання перед банком або іншою фінансовою установою (за умови, що вони будуть відчужені суб’єктам господарювання, не пов’язаним відносинами контролю з цим банком чи з цією фінансовою установою, протягом двох років з дня такого набуття у власність, та/або що суб'єкт господарювання, частки (акції, паї) якого набуваються у власність, не є банком або іншою фінансовою установою, а також за умови, що здійснення таких дій передбачено планом реструктуризації, затвердженим відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію») не є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та не тягне за собою відповідальності, передбаченої статтею 52 цього Закону»;
 
Враховано   4-2. Вчинення без отримання дозволу на концентрацію дій щодо набуття (в рахунок погашення заборгованості перед банком або іншою фінансовою установою за надані фінансові послуги) права власності на єдиний майновий комплекс та/або частки (акції, паї) суб'єкта господарювання, що є предметом забезпечення належного виконання зобов’язання перед банком або іншою фінансовою установою (за умови, що вони будуть відчужені суб’єктам господарювання, не пов’язаним відносинами контролю з цим банком чи з цією фінансовою установою, протягом двох років з дня такого набуття у власність та/або що суб'єкт господарювання, частки (акції, паї) якого набуваються у власність, не є банком або іншою фінансовою установою, а також за умови, що здійснення таких дій передбачено планом реструктуризації, затвердженим відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію») не є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та не тягне за собою відповідальність, передбачену статтею 52 цього Закону.
 
19. 4-3. Вчинення без отримання дозволу на концентрацію дій щодо придбання, набуття у власність іншим способом відповідних активів, одержання в управління, оренду, лізинг, концесію чи набуття в інший спосіб права користування відповідними активами, якщо здійснення таких дій передбачено планом реструктуризації, підписаним під час проведення процедури фінансової реструктуризації відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію» не є порушення законодавства про захист економічної конкуренції та не тягне за собою відповідальності, передбаченої статтею 52 цього Закону.»;
 
-7- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Слова «підписаним під час проведення процедури фінансової реструктуризації» замінити словом «затвердженим»;
 
Враховано   4-3. Вчинення без отримання дозволу на концентрацію дій щодо придбання, набуття у власність в інший спосіб відповідних активів, одержання в управління, оренду, лізинг, концесію чи набуття в інший спосіб права користування відповідними активами, якщо здійснення таких дій передбачено планом реструктуризації, затвердженим відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію», не є порушення законодавства про захист економічної конкуренції та не тягне за собою відповідальність, передбачену статтею 52 цього Закону».
 
20. 3. Пункт 5-1 розділу VІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про іпотеку» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 38, ст. 313; 2016 р., № 32, ст. 555) викласти в такій редакції:
 
   4. Пункт 5-1 розділу VІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про іпотеку» (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 38, ст. 313; 2016 р., № 32, ст. 555) викласти в такій редакції:
 
21. «5-1. Після завершення позасудового врегулювання, здійсненого під час проведення процедури фінансової реструктуризації та/або на виконання плану реструктуризації, підписаного під час проведення процедури фінансової реструктуризації відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію», вимоги іпотекодержателя за основним зобов’язанням, що залишаться незадоволеними внаслідок недостатності вартості предмета іпотеки, не припиняються та підлягають задоволенню.»;
 
-8- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Слова «підписаного під час проведення процедури фінансової реструктуризації» замінити словом «затвердженого»;
 
Враховано   «5-1. Після завершення позасудового врегулювання, здійсненого під час проведення процедури фінансової реструктуризації та/або на виконання плану реструктуризації, затвердженого відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію», вимоги іпотекодержателя за основним зобов’язанням, що залишаться незадоволеними внаслідок недостатності вартості предмета іпотеки, не припиняються та підлягають задоволенню».
 
22. 4. Пункт 8 розділу ІХ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 11, ст. 140; 2016 р., № 32, ст. 555) викласти в такій редакції:
 
   5. Пункт 8 розділу ІХ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 11, ст. 140; 2016 р., № 32, ст. 555) викласти в такій редакції:
 
23. «8. У разі набуття обтяжувачем права власності на предмет забезпечувального обтяження під час проведення процедури фінансової реструктуризації та/або на виконання плану реструктуризації, підписаного під час проведення процедури фінансової реструктуризації відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію», вимоги обтяжувача за забезпеченим обтяженням зобов’язанням, що залишаться незадоволеними внаслідок недостатності вартості предмета забезпечувального обтяження, не припиняються та підлягають задоволенню.»;
 
-9- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Слова «підписаного під час проведення процедури фінансової реструктуризації» замінити словами «затвердженого»;
 
Враховано   «8. У разі набуття обтяжувачем права власності на предмет забезпечувального обтяження під час проведення процедури фінансової реструктуризації та/або на виконання плану реструктуризації, затвердженого відповідно до Закону України «Про фінансову реструктуризацію», вимоги обтяжувача за забезпеченим обтяженням зобов’язанням, що залишаться незадоволеними внаслідок недостатності вартості предмета забезпечувального обтяження, не припиняються та підлягають задоволенню».
 
24. 5. У Законі України «Про фінансову реструктуризацію» (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 32, ст. 555):
 
-10- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Підпункт 1 доповнити абзацом такого змісту:
у частині другій статті 4 слова «Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» замінити словами «Кодексом України з процедур банкрутства»;
 
Враховано   6. У Законі України «Про фінансову реструктуризацію» (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 32, ст. 555):
у статті 4:
у частині другій слова «Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» замінити словами «Кодексом України з процедур банкрутства»;
 
25. 1) частину третю статті 4 викласти в такій редакції:
 
   частину третю викласти в такій редакції:
 
26. «3. Якщо заяву про реструктуризацію подають декілька боржників, які є пов’язаними особами, то фінансова реструктуризація таких боржників може проводитися в рамках однієї процедури фінансової реструктуризації за умови, що залучені кредитори - фінансові установи кожного боржника письмово погодили проведення такої процедури у порядку, визначеному частиною другою статті 23 цього Закону.»;
 
-11- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Доповнити новим підпунктом такого змісту:
«в абзаці першому частини першої статті 14 слова «Міністерства фінансів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства юстиції України», замінити словами «центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, державну політику з питань банкрутства»;
 
Враховано   «3. Якщо заяву про реструктуризацію подають декілька боржників, які є пов’язаними особами, то фінансова реструктуризація таких боржників може проводитися в рамках однієї процедури фінансової реструктуризації за умови, що залучені кредитори - фінансові установи кожного боржника письмово погодили проведення такої процедури у порядку, визначеному частиною другою статті 23 цього Закону»;
2) в абзаці першому частини першої статті 14 слова «Міністерства фінансів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства юстиції України» замінити словами «центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, державну політику з питань банкрутства»;
 
27. 2) частину другу статті 16 викласти в такій редакції:
 
   3) частину другу статті 16 викласти в такій редакції:
 
28. «2. Залучені кредитори мають право передати на розгляд до арбітражу будь-який спір, який виникає під час проведення процедури фінансової реструктуризації. Спір може бути переданий на розгляд до арбітражу за наявності арбітражної угоди, яка укладається у вигляді:
 
   «2. Залучені кредитори мають право передати на розгляд арбітражу будь-який спір, що виникає під час проведення процедури фінансової реструктуризації. Спір може бути переданий на розгляд арбітражу за наявності арбітражної угоди, що укладається у вигляді:
 
29. 1) арбітражного застереження у рамковому договорі та/ або
 
   1) арбітражного застереження у рамковому договорі;
 
30. 2) арбітражного застереження у згоді кредитора на реструктуризацію та
 
   2) арбітражного застереження у згоді кредитора на реструктуризацію;
 
31. 3) письмової згоди боржника в заяві про реструктуризацію.»;
 
   3) письмової згоди боржника в заяві про реструктуризацію»;
 
32. 3) абзац шостий частини другої статті 23 викласти в такій редакції:
 
   4) абзац шостий частини другої статті 23 викласти в такій редакції:
 
33. «Рішення оформлюється письмово у довільній формі та підписується уповноваженими представниками залучених кредиторів, які брали участь у голосуванні. Два оригінальні примірники рішення передаються до секретаріату, один з яких залишається у секретаріаті у матеріалах справи про фінансову реструктуризацію боржника, інший - секретаріат направляє боржнику. Залучений кредитор може самостійно вручити один примірник боржнику, в такому разі до секретаріату передається один примірник рішення, який залишається у секретаріаті у матеріалах справи про фінансову реструктуризацію боржника.»;
 
   «Рішення оформлюється письмово у довільній формі та підписується уповноваженими представниками залучених кредиторів, які брали участь у голосуванні. Два оригінальні примірники рішення передаються до секретаріату, один з яких залишається в секретаріаті у матеріалах справи про фінансову реструктуризацію боржника, другий примірник секретаріат направляє боржнику. Залучений кредитор може самостійно вручити один примірник боржнику, в такому разі до секретаріату передається один примірник рішення, який залишається в секретаріаті у матеріалах справи про фінансову реструктуризацію боржника»;
 
34. 4) частину першу статті 24 викласти в такій редакції:
 
-12- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
У абзаці першому слова «частину першу» замінити словами «абзац перший частини першої»
 
Враховано   5) абзац перший частини першої статті 24 викласти в такій редакції:
 
35. «1. Відступлення права вимоги у процедурі фінансової реструктуризації відбувається відповідно до законодавства. Залучений кредитор має право відступити права вимоги до боржника у будь-який момент під час проведення процедури фінансової реструктуризації, а також за укладеним планом фінансової реструктуризації. У такому разі до нового залученого кредитора переходять всі права та обов’язки первісного залученого кредитора.
 
   «1. Відступлення права вимоги у процедурі фінансової реструктуризації відбувається відповідно до законодавства. Залучений кредитор має право відступити право вимоги до боржника у будь-який момент під час проведення процедури фінансової реструктуризації, а також за укладеним планом фінансової реструктуризації. У такому разі до нового залученого кредитора переходять всі права та обов’язки первісного залученого кредитора.
 
36. У разі здійснення відступлення права вимоги за договорами, які укладені на виконання плану фінансової реструктуризації, новий кредитор має право користуватися всіма пільговими умовами, передбаченими цим Законом.»;
 
-13- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
У третьому абзаці підпункту 4 пункту 5 слова «новий кредитор має право користуватися всіма пільговими умовами, передбаченими цим Законом» замінити словами «новий кредитор набуває всіх прав, передбачених цим Законом»;
 
Враховано   У разі здійснення відступлення права вимоги за договорами, укладеними на виконання плану фінансової реструктуризації, новий кредитор набуває всіх прав, передбачених цим Законом»;
 
37. 5) частину другу статті 25 доповнити пунктом 17-1 наступного змісту:
 
   6) частину другу статті 25 доповнити пунктом 17-1 такого змісту:
 
38. «17-1) передачі боржнику в оренду та/або лізинг будь-якого майна залученого кредитора, а також укладення сторонами інших договорів, передбачених чинним законодавством; «;
 
   «17-1) передачі боржнику в оренду та/або лізинг будь-якого майна залученого кредитора, а також укладення сторонами інших договорів, передбачених законодавством»;
 
39. 6) пункт 4 статті 27 викласти в наступній редакції:
 
   7) пункт 4 частини першої статті 27 викласти в такій редакції:
 
40. «4) подання до секретаріату залученими кредиторами, жоден з яких не є пов'язаною особою і яким належить більше 50 відсотків вимог усіх залучених кредиторів без урахування вимог пов'язаних осіб, письмової заяви у довільній формі про те, що переговори з приводу реструктуризації були припинені без досягнення згоди, що не потребує підтвердження з боку боржника; «;
 
-14- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Доповнити новим підпунктом такого змісту:
«у частині першій статті 29 слова та цифри «статтею 20 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» замінити словами та цифрами «статтею 42 Кодексу України з процедур банкрутства»;
 
Враховано   «4) подання до секретаріату залученими кредиторами, жоден із яких не є пов'язаною особою, яким належить більше 50 відсотків вимог усіх залучених кредиторів без урахування вимог пов'язаних осіб, письмової заяви у довільній формі про те, що переговори з приводу реструктуризації припинено без досягнення згоди, що не потребує підтвердження з боку боржника»;
8) у частині першій статті 29 слова і цифри «статтею 20 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» замінити словами і цифрами «статтею 42 Кодексу України з процедур банкрутства»;
9) статтю 30 виключити;
 
    -15- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Доповнити новим підпунктом такого змісту:
«статтю 30 виключити»;
 
Враховано    
41. 7) у пункті 2 статті 31 слова «три роки» замінити словами «шість років».
 
-16- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Доповнити законопроект новим пунктом 6 такого змісту:
«6. Пункт 10 розділу VІІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 1, ст. 1; 2016 р., № 32, ст. 555) виключити».
 
Враховано   10) у пункті 2 статті 31 слова «три роки» замінити словами «шість років».
3. Пункт 10 розділу VІІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 1, ст. 1; 2016 р., № 32, ст. 555) виключити.
 
42. ІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
43. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
-17- Дубінський О.А.
Бєлькова О.В.
Розділ ІІ доповнити пунктом такого змісту:
«Підпункт 2 пункту 2 цього Закону втрачає чинність одночасно із втратою чинності Закону України «Про фінансову реструктуризацію»
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Підпункт 2 пункту 2 розділу І цього Закону втрачає чинність одночасно із втратою чинності Законом України «Про фінансову реструктуризацію».
 
44. 2. Національному банку України, Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
 
   3. Національному банку України, Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
 
45. 3. Кабінету Міністрів України протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом:
 
   4. Кабінету Міністрів України протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом:
 
46. привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
47. забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

   забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.