Кількість абзаців - 52 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості власності провайдерів програмної послуги багатоканальних цифрових ефірних телемереж із загальнонаціональним покриттям (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості власності провайдерів програмної послуги багатоканальних цифрових ефірних телемереж із загальнонаціональним покриттям
 
   Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості власності провайдерів програмної послуги багатоканальних цифрових ефірних телемереж із загальнонаціональним покриттям
 
2. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
3. І. Внести зміни до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (Відомості Верховної Ради України, 1994, N 10, ст. 43):
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
1. У Законі України «Про телебачення і радіомовлення» (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 18, ст. 155; 2015 р., № 45, ст. 409):
 
4. 1) частину другу статті 12 викласти в новій редакції такого змісту:
 
   1) частини другу, третю і шосту статті 12 викласти в такій редакції:
 
5. «2. В Україні забороняється засновувати та брати участь в телерадіоорганізаціях або провайдерах програмної послуги:
 
   «2. В Україні забороняється засновувати та брати участь в телерадіоорганізаціях або провайдерах програмної послуги:
 
6. органам державної влади та органам місцевого самоврядування, юридичним особам, які вони заснували, на усіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами телерадіоорганізації або провайдера програмної послуги, якщо рішення про їх створення або положення про них не передбачає повноважень засновувати телерадіоорганізації або провайдерів програмної послуги;
 
-1- Абдуллін О.Р.
В абзаці третьому пункту 1) розділу І проекту Закону, що стосується змін до частини другої статті 12 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», який починається зі слів «органам державної влади та органам місцевого самоврядування» слова «органам місцевого самоврядування» вилучити.
 
Відхилено   органам державної влади та органам місцевого самоврядування, юридичним особам, які вони заснували, на усіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами телерадіоорганізації або провайдера програмної послуги, якщо рішення про їх створення або положення про них не передбачає повноважень засновувати телерадіоорганізації або провайдерів програмної послуги;
 
7. юридичним особам та фізичним особам - підприємцям, зареєстрованим в офшорних зонах, перелік яких затверджений Кабінетом Міністрів України, а також особам без громадянства;
 
   юридичним особам та фізичним особам - підприємцям, зареєстрованим в офшорних зонах, перелік яких затверджений Кабінетом Міністрів України, а також особам без громадянства;
 
8. фізичним і юридичним особам, які є резидентами країни, визнаної Верховною Радою України державою-агресором або державою-окупантом, а також юридичним особам, учасниками (акціонерами) яких є такі юридичні або фізичні особи, на усіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами телерадіоорганізації або провайдера програмної послуги і кінцевим вигодоодержувачам;
 
   фізичним і юридичним особам, які є резидентами держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором або державою-окупантом, а також юридичним особам, учасниками (акціонерами) яких є такі юридичні або фізичні особи, на усіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами телерадіоорганізації або провайдера програмної послуги і кінцевим вигодоодержувачам;
 
9. політичним партіям, профспілковим, релігійним організаціям та юридичним особам, які вони заснували, на всіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами телерадіоорганізації або провайдера програмної послуги;
 
   політичним партіям, профспілковим, релігійним організаціям та юридичним особам, які вони заснували, на всіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами телерадіоорганізації або провайдера програмної послуги;
 
10. громадянам, які за вироком суду відбувають покарання у місцях позбавлення волі або визнані судом недієздатними.
 
   громадянам, які за вироком суду відбувають покарання у місцях позбавлення волі або визнані судом недієздатними.
 
11. Кінцевим бенефіціарним власником (кінцевими бенефіціарними власниками) провайдера програмної послуги багатоканальної цифрової ефірної телемережі із загальнонаціональним покриттям може бути виключно громадянин України (громадяни України). Юридичним особам та фізичним особам - підприємцям, зареєстрованим в офшорних зонах, перелік яких затверджений Кабінетом Міністрів України, а також особам без громадянства забороняється брати участь у провайдері програмної послуги багатоканальної цифрової ефірної телемережі із загальнонаціональним покриттям на усіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами.»
 
-2- Княжицький М.Л.
Останній абзац пункту 1) розділу І проекту Закону викласти в такій редакції:
«Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) провайдера програмної послуги багатоканальної телемережі у стандарті DVВ-Т, DVВ-Т2, іншому стандарті передавання телевізійного зображення з використанням радіочастотного ресурсу для цілей цифрового наземного мовлення може бути будь-яка особа за умови, що структура її власності є прозорою, і на жодному з рівнів ланцюга володіння корпоративними правами відсутні особи, яким відповідно до цього Закону забороняється засновувати та брати участь в телерадіоорганізаціях та провайдерах програмної послуги.»
 
Враховано частково   Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) провайдера програмної послуги багатоканальної телемережі у стандарті DVВ-Т, DVВ-Т2, іншому стандарті передавання телевізійного зображення з використанням радіочастотного ресурсу для цілей цифрового наземного мовлення може бути виключно громадянин України. Юридичним особам та фізичним особам – підприємцям, зареєстрованим в офшорних зонах, перелік яких затверджений Кабінетом Міністрів України, а також особам без громадянства забороняється брати участь у провайдері програмної послуги багатоканальної телемережі у стандарті DVВ-Т, DVВ-Т2, іншому стандарті передавання телевізійного зображення з використанням радіочастотного ресурсу для цілей цифрового наземного мовлення на усіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами.
 
12. 2) частину третю статті 12 викласти в новій редакції такого змісту:
 
      
13. «3. Участь іноземних фізичних та/чи юридичних осіб у статутному капіталі телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги регулюється Господарським кодексом України.
 
-3- Княжицький М.Л.
В другому абзаці пункту 2) розділу І проекту Закону слова «регулюється Господарським кодексом України» замінити на слова «регулюється Законом».
 
Враховано   3. Участь іноземних фізичних та/чи юридичних осіб у статутному капіталі телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги регулюється законом.
 
14. Забороняються створення та діяльність телерадіоорганізації або провайдера програмної послуги, засновником (співзасновниками), власником (співвласниками) якої є нерезидент (нерезиденти), що зареєстрований в одній з офшорних зон, перелік яких визначений Кабінетом Міністрів України.»
 
-4- Княжицький М.Л.
Третій абзац пункту 2) розділу І проекту Закону викласти в новій редакції:
«Діяльність телерадіоорганізацій, провайдерів програмної послуги, зазначених в частині другій цієї статті Закону, забороняється.»
 
Враховано   Діяльність телерадіоорганізацій, провайдерів програмної послуги, зазначених у частині другій цієї статті, забороняється»;
 
15. 3) частину шосту статті 12 викласти в новій редакції такого змісту:
 
      
16. «6. Недотримання визначених цією статтею вимог є підставою для недопущення відповідної телерадіоорганізації до конкурсу на видачу ліцензії на мовлення, відмови їй у видачі та продовженні ліцензії на мовлення, а також для відмови у видачі та продовженні ліцензії провайдера програмної послуги.»
 
-5- Княжицький М.Л.
В пункті 3) розділу І проекту Закону текст «а також для відмови у видачі та продовженні ліцензії провайдера програмної послуги.» замінити текстом наступного змісту:
«ліцензії провайдера програмної послуги. У випадку, коли відповідні обставини виникли або були виявлені після того, як відповідна ліцензія була видана та/або продовжена, Національна рада вправі звернутись до суду з позовом про анулювання ліцензії на мовлення відповідно до літери «ґ» частини п’ятої статті 37 цього Закону, або про анулювання ліцензії провайдера програмної послуги відповідно до статті 40 цього Закону.»
 
Враховано в редакції Комітету  «6. Недотримання визначених цією статтею вимог є підставою для недопущення відповідної телерадіоорганізації до конкурсу на видачу ліцензії на мовлення, відмови їй у видачі та продовженні ліцензії на мовлення, а також для відмови у видачі та продовженні ліцензії провайдера програмної послуги.
У разі якщо відповідні обставини виникли або були виявлені після видачі або продовження відповідної ліцензії, Національна рада може звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії на мовлення відповідно до пункту «ґ» частини п’ятої статті 37 цього Закону або про анулювання ліцензії провайдера програмної послуги відповідно до статті 40 цього Закону»;
 
17. 4) у статті 40:
 
   2) у статті 40:
 
18. частину третю доповнити абзацами сьомим – десятим такого змісту:
 
   частину третю доповнити абзацами сьомим – десятим такого змісту:
 
19. «Для забезпечення дотримання визначених частиною другою статті 12 цього Закону обмежень щодо структури власності провайдера програмної послуги багатоканальної цифрової ефірної телемережі із загальнонаціональним покриттям, Національна рада має право додатково запитати і отримати від заявника інформацію щодо розподілу часток статутних капіталів юридичних осіб, які є його засновниками або власниками, зокрема акціонерами, а також юридичних осіб, що входять до структури власності заявника, у тому числі належним чином засвідчені копії статутних (установчих) документів, копії правочинів та інших документів, на підставі яких будь-який із власників заявника набув прямої або опосередкованої істотної участі у юридичній особі, яка подала відповідну заяву про видачу (продовження) ліцензії.
 
   «Для забезпечення дотримання визначених частиною другою статті 12 цього Закону обмежень щодо структури власності провайдера програмної послуги багатоканальної телемережі у стандарті DVВ-Т, DVВ-Т2, іншому стандарті передавання телевізійного зображення з використанням радіочастотного ресурсу для цілей цифрового наземного мовлення Національна рада має право додатково запитати і отримати від заявника інформацію щодо розподілу часток статутних капіталів юридичних осіб, які є його засновниками або власниками, зокрема акціонерами, а також юридичних осіб, що входять до структури власності заявника, у тому числі належним чином засвідчені копії статутних (установчих) документів, копії правочинів та інших документів, на підставі яких будь-який із власників заявника набув прямої або опосередкованої істотної участі в юридичній особі, яка подала відповідну заяву про видачу (продовження) ліцензії.
 
20. Документи щодо іноземних юридичних осіб або фізичних осіб - іноземців, або видані органами іноземної держави мають подаватися до Національної ради з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально. Документи, видані органом іноземної держави, мають бути засвідчені нотаріально за місцем видачі та легалізовані в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
 
   Документи щодо іноземних юридичних осіб або фізичних осіб - іноземців чи видані органами іноземної держави мають подаватися до Національної ради з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально. Документи, видані органом іноземної держави, мають бути засвідчені нотаріально за місцем видачі та легалізовані в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
 
21. Національна рада у разі подання неповного пакета документів (у тому числі невиконання або несвоєчасного виконання заявником запиту, передбаченого абзацом сьомим частини третьої цієї статті) чи їх невідповідності вимогам цього Закону, або якщо подані документи не відповідають вимогам щодо прозорості структури власності заявника, ухвалює рішення про повернення документів заявникові без розгляду.
 
   Національна рада у разі подання неповного пакета документів (у тому числі невиконання або несвоєчасного виконання заявником запиту, передбаченого абзацом сьомим частини третьої цієї статті) чи їх невідповідності вимогам цього Закону або якщо подані документи не відповідають вимогам щодо прозорості структури власності заявника ухвалює рішення про повернення документів заявникові без розгляду.
 
22. Після усунення зазначених у рішенні Національної ради причин, що стали підставою для повернення документів заявникові без розгляду, заявник вправі повторно подати до Національної ради виправлені документи протягом 10 календарних днів, при цьому датою подання заяви вважається дата першого її подання.»
 
-6- Княжицький М.Л.
В пункті 4) розділу І проекту Закону абзац шостий викласти в новій редакції:
«Після усунення зазначених у рішенні Національної ради причин, що стали підставою для повернення документів заявникові без розгляду, заявник вправі повторно подати до Національної ради виправлені документи протягом 14 днів від дати направлення передбаченого попереднім абзацом рішення, при цьому датою подання заяви вважається дата першого її подання. Неподання протягом вказаного 14-денного строку виправлених документів є підставою вважати заяву про видачу або переоформлення ліцензії не поданою, крім випадків, якщо Національна рада не встановить своїм рішенням інший строк їх подання або не визнає поважними причини пропуску раніше встановленого строку.»
 
Враховано   Після усунення зазначених у рішенні Національної ради причин, що стали підставою для повернення документів заявникові без розгляду, заявник може повторно подати до Національної ради виправлені документи протягом 14 днів після направлення передбаченого абзацом дев’ятим цієї частини рішення, при цьому датою подання заяви вважається дата першого її подання. Неподання протягом зазначеного 14-денного строку виправлених документів є підставою вважати заяву про видачу або переоформлення ліцензії не поданою, крім випадків, якщо Національна рада не встановить своїм рішенням інший строк їх подання або не визнає поважними причини пропуску раніше встановленого строку»;
 
23. частину шосту доповнити абзацом четвертим такого змісту:
 
   частину шосту доповнити пунктом «в» такого змісту:
 
24. «в) про відмову у видачі ліцензії у разі якщо заявник не відповідає встановленим частиною другою статті 12 цього Закону вимогам щодо структури власності провайдера програмної послуги багатоканальної цифрової ефірної телемережі із загальнонаціональним покриттям.»
 
-7- Княжицький М.Л.
Текст «щодо структури власності провайдера програмної послуги багатоканальної цифрової ефірної телемережі із загальнонаціональним покриттям» вилучити.
 
Враховано   «в) про відмову у видачі ліцензії, у разі якщо заявник не відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 12 цього Закону»;
 
25. частину сьому доповнити абзацом другим такого змісту:
 
   частину сьому доповнити абзацом другим такого змісту:
 
26. «Ліцензію провайдера програмної послуги багатоканальної цифрової ефірної телемережі із загальнонаціональним покриттям може бути анульовано в судовому порядку за поданням Національної ради у разі, якщо за підсумками звіту, передбаченого пунктом «а» частини дев’ятої цієї статті, буде встановлено, що ліцензіат не відповідає вимогам щодо структури власності провайдера програмної послуги багатоканальної цифрової ефірної телемережі із загальнонаціональним покриттям, які встановлено частиною другою статті 12 цього Закону.»
 
   «Ліцензію провайдера програмної послуги багатоканальної телемережі у стандарті DVВ-Т, DVВ-Т2, іншому стандарті передавання телевізійного зображення з використанням радіочастотного ресурсу для цілей цифрового наземного мовлення може бути анульовано в судовому порядку за поданням Національної ради у разі, якщо за підсумками звіту, передбаченого пунктом «а» частини дев’ятої цієї статті, буде встановлено, що ліцензіат не відповідає вимогам щодо структури власності, встановленим частиною другою статті 12 цього Закону».
 
27. ІІ. Внести зміни до Закону України «Про телекомунікації» (Відомості Верховної Ради України, 1994, N 10, ст. 43):
 
   2. Статтю 28 Закону України «Про телекомунікації» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 12, ст. 155; 2006 р., № 18, ст. 155) доповнити частиною третьою такого змісту:
 
28. 1)статтю 28 доповнити частиною третьою такого змісту:
 
      
29. «3. З метою захисту національних інтересів та національної безпеки України в інформаційній сфері структура власності юридичних осіб - операторів телекомунікацій, які здійснюють діяльність з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації багатоканальних цифрових мереж ефірного теле- та радіомовлення із загальнонаціональним покриттям (окрім юридичних осіб державної форми власності), має відповідати наступним вимогам:
 
   «3. З метою захисту національних інтересів та національної безпеки України в інформаційній сфері структура власності юридичних осіб - операторів телекомунікацій, які здійснюють діяльність з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації багатоканальних цифрових мереж ефірного теле- та радіомовлення із загальнонаціональним покриттям (крім юридичних осіб державної форми власності), має відповідати таким вимогам:
 
30. а) в структурі власності юридичних осіб - операторів телекомунікацій, які здійснюють діяльність з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації багатоканальних цифрових мереж ефірного теле- та радіомовлення із загальнонаціональним покриттям, на усіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами не має бути:
 
   а) у структурі власності юридичних осіб - операторів телекомунікацій, які здійснюють діяльність з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації багатоканальних цифрових мереж ефірного теле- та радіомовлення із загальнонаціональним покриттям, на усіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами не має бути:
 
31. юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зареєстрованих в офшорних зонах, перелік яких затверджений Кабінетом Міністрів України, а також осіб без громадянства;
 
   юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зареєстрованих в офшорних зонах, перелік яких затверджений Кабінетом Міністрів України, а також осіб без громадянства;
 
32. фізичних і юридичних осіб, які є резидентами країни, визнаної Верховною Радою України державою-агресором або державою-окупантом, а також юридичних осіб, учасниками (акціонерами) яких є такі юридичні або фізичні особи;
 
   фізичних і юридичних осіб, які є резидентами країни, визнаної Верховною Радою України державою-агресором або державою-окупантом, а також юридичних осіб, учасниками (акціонерами) яких є такі юридичні або фізичні особи;
 
33. політичних партій, профспілкових, релігійних організацій та юридичних осіб, які вони заснували;
 
   політичних партій, профспілкових, релігійних організацій та юридичних осіб, які вони заснували;
 
34. громадян, які за вироком суду відбувають покарання у місцях позбавлення волі або визнані судом недієздатними;
 
   громадян, які за вироком суду відбувають покарання у місцях позбавлення волі або визнані судом недієздатними;
 
35. б) кінцевим бенефіціарним власником (кінцевими бенефіціарними власниками) юридичних осіб - операторів телекомунікацій, які здійснюють діяльність з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації багатоканальних цифрових мереж ефірного теле- та радіомовлення із загальнонаціональним покриттям, може бути виключно громадянин України (громадяни України).»
 
   б) кінцевим бенефіціарним власником (кінцевими бенефіціарними власниками) юридичних осіб - операторів телекомунікацій, які здійснюють діяльність з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації багатоканальних цифрових мереж ефірного теле- та радіомовлення із загальнонаціональним покриттям, може бути виключно громадянин України (громадяни України)».
 
36. 2) частину другу статті 45 доповнити абзацами сьомим – десятим такого змісту:
 
-8- Княжицький М.Л.
Пункти 2), 3), 4) розділу ІІ проекту Закону, якими вносяться зміни до статей 45, 46, 50 Закону України «Про телекомунікації» виключити.
 
Враховано      
    -9- Федієнко О.П.
Фролов П.В.
Ткаченко М.М.
Жмеренецький О.С.
Хоменко О.В.
Кубраков О.М.
Ватрас В.А.
Крячко М.В.
Пашковський М.І.
Рудик К.О.
Соха Р.В.
Холодов А.І.
Штепа С.С.
Чернєв Є.В.
Осадчук А.П.
Із законопроекту виключити зміни, зокрема:
- доповнення абзацами сьомим-десятим частини другої статті 45 Закону України «Про телекомунікації»
 
Враховано    
37. «До заяви про видачу ліцензії на надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації багатоканальних цифрових мереж ефірного теле- та радіомовлення із загальнонаціональним покриттям заявник (окрім юридичних осіб державної форми власності) додає відомості про свою структуру власності за формою, що затверджується національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.
 
      
38. Відомості про структуру власності заявника повинні містити інформацію про всіх кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) заявника, про всіх юридичних та фізичних осіб, які володіють прямо чи опосередковано часткою 10 і більше відсотків у статутному капіталі заявника, а також про всіх юридичних осіб, які зв'язують заявника з усіма його кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами) (для юридичних осіб – найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код або реєстраційний номер, для фізичних осіб – прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, громадянство, адреса, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті).
 
      
39. Для забезпечення дотримання визначених частиною третьою статті 28 цього Закону обмежень щодо структури власності юридичних осіб - операторів телекомунікацій, які здійснюють діяльність з надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації багатоканальних цифрових мереж ефірного теле- та радіомовлення із загальнонаціональним покриттям (окрім юридичних осіб державної форми власності), національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, має право додатково запитати і отримати від заявника інформацію щодо розподілу часток статутних капіталів юридичних осіб, які є його засновниками або власниками, зокрема акціонерами, а також юридичних осіб, що входять до структури власності заявника, у тому числі належним чином засвідчені копії статутних (установчих) документів, копії правочинів та інших документів, на підставі яких будь-який із власників заявника набув прямої або опосередкованої істотної участі у юридичній особі, яка подала відповідну заяву про видачу ліцензії.
 
      
40. Документи щодо іноземних юридичних осіб або фізичних осіб - іноземців, або видані органами іноземної держави мають подаватися до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально. Документи, видані органом іноземної держави, мають бути засвідчені нотаріально за місцем видачі та легалізовані в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.»
 
      
41. 3)пункт другий частини п’ятої статті 46 викласти в новій редакції такого змісту:
 
-10- Федієнко О.П.
Фролов П.В.
Ткаченко М.М.
Жмеренецький О.С.
Хоменко О.В.
Кубраков О.М.
Ватрас В.А.
Крячко М.В.
Пашковський М.І.
Рудик К.О.
Соха Р.В.
Холодов А.І.
Штепа С.С.
Чернєв Є.В.
Осадчук А.П.
Із законопроекту виключити зміни, зокрема:
зміни до пункту другого частини п’ятої статті 46 Закону України «Про телекомунікації»;
 
Враховано      
42. «2) невідповідність заявника та поданих документів вимогам цього Закону чи ліцензійним умовам, установленим для певного виду господарської діяльності у сфері телекомунікацій;»
 
      
43. 4) у статті 50:
 
-11- Федієнко О.П.
Фролов П.В.
Ткаченко М.М.
Жмеренецький О.С.
Хоменко О.В.
Кубраков О.М.
Ватрас В.А.
Крячко М.В.
Пашковський М.І.
Рудик К.О.
Соха Р.В.
Холодов А.І.
Штепа С.С.
Чернєв Є.В.
Осадчук А.П.
Із законопроекту виключити зміни, зокрема:
- доповнення абзацом п’ятим частини першої статті 50 та абзацом другим частини третьої статті 50 Закону України «Про телекомунікації».
 
Враховано      
44. частину першу доповнити абзацом п’ятим такого змісту:
 
      
45. «Додатковою підставою для переоформлення ліцензії на надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації багатоканальних цифрових мереж ефірного теле- та радіомовлення із загальнонаціональним покриттям є зміни у структурі власності заявника (окрім юридичних осіб державної форми власності).»
 
      
46. частину третю доповнити абзацом другим такого змісту:
 
      
47. «Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, відмовляє в переоформленні ліцензії на надання послуг з технічного обслуговування і експлуатації багатоканальних цифрових мереж ефірного теле- та радіомовлення із загальнонаціональним покриттям (окрім юридичних осіб державної форми власності) у разі виявлення невідповідності заявника визначеним частиною третьою статті 28 цього Закону обмеженням щодо структури власності.»
 
      
48. ІІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
49. 1. Цей Закон набирає чинності через один місяць з дня, наступного за днем його опублікування.
 
-12- Гриб В.О.
Статтю 1 розділу ІІІ «Прикінцеві положення» викласти у такій редакції «Цей Закон набирає чинності з 01.01.2021 року».
 
Відхилено   1. Цей Закон набирає чинності через один місяць з дня, наступного за днем його опублікування.
 
50. Голова Верховної Ради
 
   Голова Верховної Ради
 
51. України

   України