Кількість абзаців - 82 Таблиця поправок


Про державне визнання і підтримку Пласту - національної скаутської організації України (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про державне визнання і підтримку Пласту ? національної скаутської організації України
 
-1- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Назву Закону викласти у такій редакції:
«Про визнання пластового руху та особливості державної підтримки пластового, скаутського руху»
 
Враховано   Про визнання пластового руху та особливості державної підтримки пластового, скаутського руху
 
2. Цей Закон регулює порядок державної підтримки Пласту ? національної скаутської організації України (далі ? Пласт) та визнає історичний внесок Пласту в громадянську освіту дітей та молоді, здобуття і становлення української державності;
 
-2- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Преамбулу Закону викласти у такій редакції:
«Цей Закон визнає історичний внесок пластового руху в громадянську освіту дітей та молоді, здобуття і становлення української державності та створює засади державної політики щодо сприяння розвитку пластового, скаутського руху в Україні; вшановує сотні пластунів, пластунок та скаутів, які полягли в боротьбі за здобуття та захист незалежності України; підтримує понад столітню безперервну традицію пластового руху, що виховав десятки тисяч активних громадян ? освітян і науковців, підприємців, лікарів, журналістів, церковних діячів, військових, які працювали та працюють на благо інтересів України. Місія пластового, скаутського руху полягає у вихованні дітей та молоді на основі системи цінностей, що відображається у пластовій присязі, скаутській обіцянці, пластовому та скаутському законах, спрямованих на те, щоб зробити світ кращим, в якому люди реалізують себе як особистості і відіграють конструктивну роль у суспільстві. Призначення пластового, скаутського руху – сприяння розвитку дітей та молоді для повного розкриття їхнього фізичного, інтелектуального, емоційного, соціального та духовного потенціалу, як повноцінних громадян та членів своїх територіальних громад, місцевих, національних та міжнародних спільнот»
 
Враховано   Цей Закон визнає історичний внесок пластового руху в громадянську освіту дітей та молоді, здобуття і становлення української державності та створює засади державної політики щодо сприяння розвитку пластового, скаутського руху;
 
3. вшановує сотні пластунів і пластунок, які полягли в боротьбі за здобуття незалежності України у XX столітті та під час агресії Російської Федерації на сході України починаючи з 2014 року;
 
   вшановує сотні пластунів, пластунок та скаутів, які полягли в боротьбі за здобуття та захист незалежності України;
 
4. підтримує понад столітню безперервну традицію Пласту, який виховав десятки тисяч активних громадян ? освітян і науковців, підприємців, лікарів, журналістів, церковних діячів, військових;
 
   підтримує понад столітню безперервну традицію пластового руху, що виховав десятки тисяч активних громадян ? освітян і науковців, підприємців, лікарів, журналістів, церковних діячів, військових, які працювали та працюють на благо інтересів України.
 
5. створює засади державної політики щодо підтримки Пласту як українського пластового (скаутського) руху в Україні та світі.
 
   Місія пластового, скаутського руху полягає у вихованні дітей та молоді на основі системи цінностей, що відображається у пластовій присязі, скаутській обіцянці, пластовому та скаутському законах, спрямованих на те, щоб зробити світ кращим, в якому люди реалізують себе як особистості і відіграють конструктивну роль у суспільстві.
Призначення пластового, скаутського руху – сприяння розвитку дітей та молоді для повного розкриття їхнього фізичного, інтелектуального, емоційного, соціального та духовного потенціалу як повноцінних громадян та членів своїх територіальних громад, місцевих, національних та міжнародних спільнот.
 
6. Стаття 1. Визначення термінів
 
   Стаття 1. Визначення термінів
 
7. 1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
 
   1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
 
8. 1) інституційна підтримка Пласту ( стійкий комплексний розвиток Пласту з метою створення, розподілу та використання матеріальних і фінансових ресурсів для реалізації пластової методики, а також для розвитку кадрового потенціалу Пласту;
 
-3- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Пункти 1-2 частини першої статті 5 Закону викласти у такій редакції:
«1) інституційний розвиток – стійкий комплексний розвиток пластового, скаутського руху з метою створення, розподілу та використання матеріальних і фінансових ресурсів для реалізації пластових, скаутських програм, а також для розвитку кадрового потенціалу пластового, скаутського руху; 2) інфраструктура пластового, скаутського руху - будівлі, споруди, інші приміщення, земельні ділянки, на яких вони розміщені, що використовуються пластовими, скаутськими громадськими об’єднаннями для здійснення статутної діяльності відповідно до закону»
 
Враховано   1) інституційний розвиток – стійкий комплексний розвиток пластового, скаутського руху з метою створення, розподілу та використання матеріальних і фінансових ресурсів для реалізації пластових, скаутських програм, а також для розвитку кадрового потенціалу пластового, скаутського руху;
 
9. 2) пластова інфраструктура ( пластові молодіжні центри, кемпінги, інші Пластові об’єкти, що розміщені в будівлях, на земельних ділянках, де пластові виховні частини провадять діяльність за пластовим (скаутським) методом під супроводом пластових виховників;
 
-4- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Частину першої статті 5 Закону доповнити пунктами 3-4 такого змісту:
«3) пластова, скаутська освітня (навчальна) програма – сукупність взаємопов’язаних компонентів (методик, інструментів, заходів тощо) неформальної та інформальної освіти, що спрямована на здобуття компетентностей дітьми та молоддю, реалізується за допомогою пластового та скаутського методів і створена для досягнення призначення пластового, скаутського руху; 4) пластове, скаутське громадське об’єднання - дитяче чи молодіжне громадське об’єднання, яке діє відповідно до статуту, затвердженого в установленому законом порядку, що передбачає належність до пластового, скаутського руху, та реалізує пластову, скаутську освітню (навчальну) програму за пластовим або скаутським методом».
Відповідно пункти 2-7 вважати пунктами 4-9
 
Враховано   2) інфраструктура пластового, скаутського руху - будівлі, споруди, інші приміщення, земельні ділянки, на яких вони розміщені, що використовуються пластовими, скаутськими громадськими об’єднаннями для здійснення статутної діяльності відповідно до закону;
3) пластова, скаутська освітня (навчальна) програма – сукупність взаємопов’язаних компонентів (методик, інструментів, заходів тощо) неформальної та інформальної освіти, що спрямована на здобуття компетентностей дітьми та молоддю, реалізується за допомогою пластового та скаутського методів і створена для досягнення призначення пластового, скаутського руху;
4) пластове, скаутське громадське об’єднання - дитяче чи молодіжне громадське об’єднання, яке діє відповідно до статуту, затвердженого в установленому законом порядку, що передбачає належність до пластового, скаутського руху, та реалізує пластову, скаутську освітню (навчальну) програму за пластовим або скаутським методом;
 
10. 3) пластовий (скаутський) метод ( виховна система неформальної та інформальної громадянської освіти, що базується на компетентнісному підході, випрацювана Пластом упродовж своєї понад столітньої безперервної традиції;
 
-5- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Пункт 3 частини першої статті 5 Закону викласти у такій редакції:
«3) пластовий метод – український скаутський метод, випрацюваний Пластом упродовж своєї понад столітньої безперервної традиції»«
 
Враховано   5) пластовий метод – український скаутський метод, випрацюваний Пластом упродовж своєї понад столітньої безперервної традиції;
 
11. 4) пластовий (скаутський) однострій ( форма одягу і відзнаки членів Пласту, які є складовими елементами освітнього процесу за пластовим (скаутським) методом;
 
-6- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Пункт 4 частини першої статті 5 Закону викласти у такій редакції:
«5) пластовий, скаутський однострій ? форма одягу і відзнаки учасників пластового, скаутського руху, що є складовими елементами освітнього процесу за пластовим або скаутським методом» та вважати пунктом 5;
 
Враховано   7) пластовий, скаутський однострій ? форма одягу і відзнаки учасників пластового, скаутського руху, що є складовими елементами освітнього процесу за пластовим або скаутським методом;
 
12. 5) пластовий рух ( організація Пласту, яка діє в Україні, та організації Пласту в інших державах світу;
 
-7- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Пункт 5 частини першої статті 5 Закону викласти у такій редакції:
«4) пластовий рух (Пласт) ? український скаутський рух, заснований 1911 року у Львові з ініціативи Івана Чмоли, Петра Франка та Олександра Тисовського, що безперервно діє з моменту заснування та розвинувся у міжнародний рух української молоді» та вважати пунктом 4.
 
Враховано   6) пластовий рух (Пласт) ? український скаутський рух, заснований 1911 року у Львові з ініціативи Івана Чмоли, Петра Франка та Олександра Тисовського, що безперервно діє з моменту заснування та розвинувся у міжнародний рух української молоді;
 
13. 6) пластові виховники ( члени Пласту, які здійснюють освітню діяльність з дітьми та молоддю відповідно до пластового методу;
 
-8- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Пункт 6 частини першої статті 5 Закону викласти у такій редакції:
«6) пластові виховники та скаутлідери – члени пластових, скаутських громадських об’єднань, які пройшли підготовку за пластовим або скаутським методом у відповідних пластових, скаутських громадських об’єднаннях та забезпечують реалізацію освітнього процесу з дітьми та молоддю відповідно до пластового або скаутського методу»
 
Враховано   8) пластові виховники та скаутлідери – члени пластових, скаутських громадських об’єднань, які пройшли підготовку за пластовим або скаутським методом у відповідних пластових, скаутських громадських об’єднаннях та забезпечують реалізацію освітнього процесу з дітьми та молоддю відповідно до пластового або скаутського методу;
 
14. 7) пластові виховні частини ( організаційні осередки дітей і молоді, які є членами Пласту, діяльність яких координується пластовими виховниками.
 
-9- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Пункт 7 частини першої статті 5 Закону вилучити;
 
Враховано   9) програми, проекти, спрямовані на досягнення пластової, скаутської освітньої (навчальної) програми, – комплекс заходів пластових, скаутських громадських об’єднань, що передбачають реалізацію інформаційно-просвітницької, освітньої, методичної, оздоровчої діяльності за пластовим або скаутським методом;
10) скаутський метод - унікальний освітній метод, заснований на системі прогресивної самоосвіти, що складається із взаємопов’язаних між собою елементів та сприяє формуванню життєвих цінностей, впроваджується шляхом реалізації скаутської програми у системі неформальної та інформальної освіти, програм громадянської освіти;
11) скаутський рух (скаутинг) – добровільний неполітичний освітній рух для дітей та молоді незалежно від раси та віросповідання, що діє відповідно до призначення та скаутського методу, задуманими його засновником Робертом Бейден-Поуеллом у 1907 році.
 
    -10- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Частину першу статті 5 Закону доповнити пунктами 8-10 такого змісту:
«8) програми, проекти, спрямовані на досягнення пластової, скаутської освітньої (навчальної) програми, –комплекс заходів пластових, скаутських громадських об’єднань, що передбачають реалізацію інформаційно-просвітницької, освітньої, методичної, оздоровчої діяльності за пластовим або скаутським методом; 9) скаутський метод - унікальний освітній метод, заснований на системі прогресивної самоосвіти, що складається із взаємопов’язаних між собою елементів та сприяє формуванню життєвих цінностей, впроваджується шляхом реалізації скаутської програми у системі неформальної та інформальної освіти, програм громадянської освіти; 10) скаутський рух (скаутинг) – добровільний неполітичний освітній рух для дітей та молоді незалежно від раси та віросповідання, що діє відповідно до призначення та скаутського методу, задуманими його засновником Робертом Бейден-Поуеллом у 1907 році»
 
Враховано    
15. Стаття 2. Мета та завдання державного визнання і підтримки Пласту
 
-11- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Статтю 2 Закону викласти у такій редакції:
«Стаття 2. Мета та завдання підтримки пластового, скаутського руху
1. Метою підтримки пластового, скаутського руху є сприяння його розвитку шляхом забезпечення доступності такого руху для українських дітей та молоді, реалізації пластових, скаутських освітніх (навчальних) програм. 2. Основними завданнями підтримки пластового, скаутського руху є: 1) формування серед дітей та молоді європейської ідентичності, сприяння інтеграції українського пластового, скаутського руху в європейську та євроатлантичну спільноту; 2) сприяння інституційному розвитку пластового, скаутського руху шляхом реалізації програм, проектів, спрямованих на досягнення пластової, скаутської освітньої (навчальної) програми; 3) сприяння громадянській освіті дітей та молоді як відповідальних і активних громадян, які сповідують та відстоюють демократичні цінності; 4) формування почуття гордості за Україну та поваги до законодавства; 5) підтримка дітей та молоді, які виявляють громадянську активність, досягають успіхів у різноманітних сферах суспільного життя; 6) сприяння неформальній та інформальній освіті дітей та молоді, інтеграції молоді у європейський та світовий демократичний простір; 7) підвищення рівня свідомого ставлення молоді до активного та здорового способу життя; 8) сприяння створенню та розвитку інфраструктури пластового, скаутського руху; 9) сприяння становленню і розвитку пластового, скаутського руху в світі у порядку, встановленому законодавством. 3. Програми, проекти пластових, скаутських громадських об’єднань, спрямованих на досягнення пластової, скаутської освітньої (навчальної) програми, мають реалізовуватися відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної"
 
Враховано   Стаття 2. Мета та завдання підтримки пластового, скаутського руху
 
16. 1. Метою державного визнання Пласту є інституційна підтримка Пласту, щоб до Пласту мала змогу долучитися кожна дитина і молода людина в Україні, а пластовий рух був доступним для всіх дітей та молоді, які постійно проживають за межами України (української діаспори).
 
   1. Метою підтримки пластового, скаутського руху є сприяння його розвитку шляхом забезпечення доступності такого руху для українських дітей та молоді, реалізації пластових, скаутських освітніх (навчальних) програм.
 
17. 2. Основними завданнями державного визнання і підтримки Пласту є:
 
   2. Основними завданнями підтримки пластового, скаутського руху є:
1) формування серед дітей та молоді європейської ідентичності, сприяння інтеграції українського пластового, скаутського руху в європейську та євроатлантичну спільноту;
 
18. 1) інституційна підтримка розвитку стратегічних напрямів пластового руху та забезпечення логістичної, інформаційної та фінансової підтримки програм, ініціатив і проектів;
 
   2) сприяння інституційному розвитку пластового, скаутського руху шляхом реалізації програм, проектів, спрямованих на досягнення пластової, скаутської освітньої (навчальної) програми;
 
19. 2) сприяння громадянській освіті та національно-патріотичному вихованню молоді як відповідальних і активних громадян, котрі відстоюють демократичні цінності;
 
   3) сприяння громадянській освіті дітей та молоді як відповідальних і активних громадян, які сповідують та відстоюють демократичні цінності;
 
20. 3) розвивання почуття гордості за Україну шляхом самовиховання молоді, поваги до військової служби та готовності захищати незалежність і територіальну цілісність України, поваги до законодавства;
 
   4) формування почуття гордості за Україну та поваги до законодавства;
 
21. 4) створення системи стимулів для молодих людей, які проявляють громадянську активність, досягають успіхів у різноманітних сферах суспільного життя;
 
   5) підтримка дітей та молоді, які виявляють громадянську активність, досягають успіхів у різноманітних сферах суспільного життя;
 
22. 5) сприяння неформальній та інформальній освіті дітей та молоді, інтеграції молоді до європейського та світового демократичних просторів;
 
   6) сприяння неформальній та інформальній освіті дітей та молоді, інтеграції молоді у європейський та світовий демократичний простір;
 
23. 6) підвищення рівня свідомого ставлення молоді до активного та здорового способу життя, популяризація та підтримка розвитку фізичного виховання молоді;
 
   7) підвищення рівня свідомого ставлення молоді до активного та здорового способу життя;
 
24. 7) створення і розвиток пластової інфраструктури, розширення та ефективне використання мережі молодіжних пластових центрів, пластових вишкільних центрів, пластових виховних частин у системі освіти та їхньої діяльності на базі закладів культури.
 
   8) сприяння створенню та розвитку інфраструктури пластового, скаутського руху;
9) сприяння становленню і розвитку пластового, скаутського руху в світі у порядку, встановленому законодавством.
3. Мовою заходів, які проводяться відповідно до програм, проектів пластових, скаутських громадських об’єднань, спрямованих на досягнення пластової, скаутської освітньої (навчальної) програми, за рахунок бюджетних коштів, є державна мова.
 
25. Стаття 3. Доступ дітей і молоді до участі в Пласті
 
-12- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Статтю 3 Закону викласти у такій редакції:
«Стаття 3. Забезпечення доступності пластового, скаутського руху для дітей та молоді
1. Пластові, скаутські громадські об’єднання створюють умови для залучення дітей та молоді до участі у пластовому, скаутському русі. 2. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування сприяють пластовим, скаутським громадським об’єднанням у створенні умов щодо доступності пластового, скаутського руху для дітей та молоді. 3. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування розробляють державні та місцеві програми стосовно дітей та молоді з урахуванням пропозицій пластових, скаутських громадських об’єднань. 4. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть залучати пластові, скаутські громадські об’єднання за їх згодою у встановленому законодавством порядку до виконання державних та місцевих програм. 5. Центральні органи виконавчої влади відповідно до закону сприяють розвитку пластового, скаутського руху за межами України та створенню і функціонуванню за межами України інфраструктури пластового, скаутського руху, в якій освіта та виховання здійснюються українською мовою або вивчається українська мова»
 
Враховано   Стаття 3. Забезпечення доступності пластового, скаутського руху для дітей та молоді
 
26. 1. Доступ дітей і молоді до участі в Пласті гарантується шляхом:
 
   1. Пластові, скаутські громадські об’єднання створюють умови для залучення дітей та молоді до участі у пластовому, скаутському русі.
 
27. 1) інституційної підтримки Пласту;
 
   2. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування сприяють пластовим, скаутським громадським об’єднанням у створенні умов щодо доступності пластового, скаутського руху для дітей та молоді.
 
28. 2) підтримки залучення волонтерів і забезпечення якісної освіти пластових виховників;
 
   3. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування розробляють державні та місцеві програми стосовно дітей та молоді з урахуванням пропозицій пластових, скаутських громадських об’єднань.
 
29. 3) розвитку інфраструктури Пласту з метою створення пластових виховних частин у кожній територіальній громаді;
 
   4. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть залучати пластові, скаутські громадські об’єднання за їх згодою у встановленому законодавством порядку до виконання державних та місцевих програм.
 
30. 4) забезпечення членів Пласту пластовим одностроєм, який дозволяє будь-якій дитині чи молодій людині відчувати себе рівним у Пласті, незалежно від свого соціального походження та місця проживання.
 
   5. Центральні органи виконавчої влади відповідно до закону сприяють розвитку пластового, скаутського руху за межами України та створенню і функціонуванню за межами України інфраструктури пластового, скаутського руху, в якій освіта та виховання здійснюються українською мовою або вивчається українська мова.
 
31. Стаття 4. Правовий статус Пласту
 
-13- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Статтю 4 Закону викласти у такій редакції:
«Стаття 4. Правовий статус пластових, скаутських громадських об’єднань
1. Організація та методи діяльності, правовий статус, створення, реєстрація, припинення діяльності, формування керівних органів пластових, скаутських громадських об’єднань визначаються у порядку, встановленому законом. 2. Втручання органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх службових та посадових осіб у діяльність скаутських громадських об’єднань не допускається, крім випадків, передбачених Конституцією України та законами України. 3. Додатковою символікою пластових, скаутських громадських об'єднань є пластовий, скаутський однострій. Забороняється використання відзнак, шрифтів, пластового, скаутського однострою, іншої зареєстрованої символіки пластових, скаутських громадських об'єднань фізичними або юридичними особами без згоди таких об'єднань та для цілей, не пов’язаних з діяльністю таких об'єднань. 4. Освітня діяльність за пластовим та скаутським методами у системі освіти здійснюється пластовими виховниками та скаутлідерами, які пройшли відповідну підготовку у пластових, скаутських громадських об'єднаннях. 5. Пластові, скаутські громадські об'єднання здійснюють підготовку та допуск до освітньої діяльності в системі освіти пластових виховників та скаутлідерів за пластовою, скаутською освітньою (навчальною) програмою чи пластовим або скаутським методом відповідно до порядку, затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти і науки»
 
Враховано   Стаття 4. Правовий статус пластових, скаутських громадських об’єднань
 
32. 1. Організація діяльності, правовий статус, методи діяльності Пласту, процедура оформлення членства у Пласті та формування керівних органів Пласту визначаються Статутом Пласту.
 
   1. Організація та методи діяльності, правовий статус, створення, реєстрація, припинення діяльності, формування керівних органів пластових, скаутських громадських об’єднань визначаються у порядку, встановленому законом.
 
33. 2. Втручання органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх службових та посадових осіб у діяльність Пласту не допускається, крім випадків, передбачених Конституцією України та законами України.
 
   2. Втручання органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх службових та посадових осіб у діяльність скаутських громадських об’єднань не допускається, крім випадків, передбачених Конституцією України та законами України.
 
34. 3. Пласт ( це єдина в Україні національна скаутська організація, що діє на всій території України, створює відокремлені підрозділи і пластові виховні частини, через які здійснює свою діяльність відповідно до Статуту Пласту та цього Закону.
 
      
35. 4. Пласт має свою символіку (відзнаку), шрифт, інші символи, зокрема пластовий однострій. Забороняється використання символіки (відзнак), шрифтів, інших символів Пласту, пластового однострою фізичними та юридичними особами без згоди Пласту та для цілей, не пов’язаних з діяльністю Пласту.
 
   3. Додатковою символікою пластових, скаутських громадських об'єднань є пластовий, скаутський однострій. Забороняється використання відзнак, шрифтів, пластового, скаутського однострою, іншої зареєстрованої символіки пластових, скаутських громадських об'єднань фізичними або юридичними особами без згоди таких об'єднань та для цілей, не пов’язаних з діяльністю таких об'єднань.
 
36. 5. Пласт здійснює підготовку, сертифікацію кваліфікації та допуск до освітньої діяльності пластових виховників за пластовим (скаутським) методом.
 
   4. Освітня діяльність за пластовим та скаутським методами у системі освіти здійснюється пластовими виховниками та скаутлідерами, які пройшли відповідну підготовку у пластових, скаутських громадських об'єднаннях.
 
37. 6. Освітня діяльність за пластовим (скаутським) методом у системі освіти підлягає обов’язковій сертифікації, яка оформляється Пластом під контролем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти і науки.
 
   5. Пластові, скаутські громадські об'єднання здійснюють підготовку та допуск до освітньої діяльності в системі освіти пластових виховників та скаутлідерів за пластовою, скаутською освітньою (навчальною) програмою чи пластовим або скаутським методом відповідно до порядку, затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти і науки.
 
38. 7. Пласт є всеукраїнською молодіжною організацією та діє в організаційно-правовій формі громадської організації.
 
      
39. Стаття 5. Державна підтримка Пласту та гарантії її діяльності
 
-14- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Статтю 5 Закону викласти у такій редакції:
«Стаття 5. Державна підтримка пластового, скаутського руху органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування
1. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування надають матеріальну, фінансову, інформаційну, консультаційну підтримку діяльності пластових, скаутських громадських об’єднань у межах повноважень, визначених законом. 2. При затвердженні державного та місцевих бюджетів можуть передбачатися видатки на підтримку програм, проектів, спрямованих на досягнення пластової, скаутської освітньої (навчальної) програми. 3. Заклади освіти можуть сприяти діяльності пластових, скаутських громадських об’єднань та, за їхньої згоди, залучати їх до реалізації освітніх та навчальних програм, у тому числі з громадянської освіти. 4. Забороняється зміна цільового призначення об’єктів інфраструктури пластового, скаутського руху, що були надані органами місцевого самоврядування, органами державної влади у користування пластовим, скаутським громадським об’єднанням, без згоди центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері молоді, якщо така зміна припинить використання зазначених об’єктів для неформальної та інформальної освіти дітей та молоді»
 
Враховано   Стаття 5. Державна підтримка пластового, скаутського руху органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування
 
40. 1. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування надають фінансову підтримку діяльності Пласту в межах повноважень, визначених законом.
 
   1. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування надають матеріальну, фінансову, інформаційну, консультаційну підтримку діяльності пластових, скаутських громадських об’єднань у межах повноважень, визначених законом.
 
41. При затвердженні місцевих бюджетів передбачаються видатки на реалізацію програм сприяння розвитку Пласту.
 
   2. При затвердженні державного та місцевих бюджетів можуть передбачатися видатки на підтримку програм, проектів, спрямованих на досягнення пластової, скаутської освітньої (навчальної) програми.
 
42. 2. Органи місцевого самоврядування залучають Пласт у встановленому законодавством порядку до виконання програм місцевого значення стосовно дітей та молоді.
 
   3. Заклади освіти можуть сприяти діяльності пластових, скаутських громадських об’єднань та, за їхньої згоди, залучати їх до реалізації освітніх та навчальних програм, у тому числі з громадянської освіти.
 
43. 3. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування можуть делегувати Пласту повноваження щодо реалізації відповідних програм (проектів, заходів), при цьому здійснюючи фінансову, матеріальну підтримку та контроль за реалізацією наданих повноважень, у тому числі за цільовим використанням виділених коштів.
 
   4. Забороняється зміна цільового призначення об’єктів інфраструктури пластового, скаутського руху, що були надані органами місцевого самоврядування, органами державної влади у користування пластовим, скаутським громадським об’єднанням, без згоди центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері молоді, якщо така зміна припинить використання зазначених об’єктів для неформальної та інформальної освіти дітей та молоді.
 
44. 4. Пласт та його відокремлені підрозділи, які одержують фінансову або іншу матеріальну підтримку із державного та місцевих бюджетів, зобов’язані подавати звіти про цільове використання коштів і матеріальних цінностей органам, що їх надавали, у строки, встановлені законодавством.
 
      
45. 5. При реалізації проектів Пласту, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів,
 
      
46. 20 відсотків таких коштів спрямовуються на фінансування адміністративних витрат Пласту в межах таких проектів.
 
      
47. 6. Фінансове забезпечення Пласту за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів спрямовується на забезпечення:
 
      
48. 1) основної діяльності Пласту та його відокремлених підрозділів, що фінансуються за рахунок коштів відповідного бюджету;
 
      
49. 2) реалізації програм Пласту;
 
      
50. 3) реалізації державних та місцевих цільових програм підтримки Пласту;
 
      
51. 4) розвитку інфраструктури Пласту, передусім молодіжних пластових центрів і пластових вишкільних центрів;
 
      
52. 5) інституційної підтримки Пласту;
 
      
53. 6) пластовими одностроями членів Пласту;
 
      
54. 7) туристичним спорядженням пластових виховних частин;
 
      
55. 8) якісної освіти пластових виховників;
 
      
56. 9) державного страхування пластових виховників під час проведення ними занять із пластовими виховними частинами;
 
      
57. 10) становлення і розвитку пластового руху в світі, зокрема шляхом участі членів Пласту в Україні у заходах, що організовуються українцями, які постійно проживають за межами України (українською діаспорою);
 
      
58. 11) участі членів Пласту в міжнародних скаутських заходах, конференціях, з’їздах;
 
      
59. 12) перекладу і видання класики світової скаутської літератури, зокрема посібників для пластових виховників;
 
      
60. 13) проведення соціологічних та наукових досліджень з питань розвитку пластового руху;
 
      
61. 14) створення та поширення соціальної реклами пластового (скаутського) методу.
 
      
62. 7. Сплата внеску за членство Пласту в міжнародних скаутських, молодіжних і громадських організаціях, об’єднаннях та спілках громадських організацій здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.
 
      
63. 8. Держава гарантує фінансову підтримку Пласту шляхом:
 
      
64. 1) виділення у державному та місцевих бюджетах цільових коштів на реалізацію програм сприяння розвитку Пласту;
 
      
65. 2) фінансування Пласту за рахунок коштів Державного бюджету України та реалізації програм Пласту.
 
      
66. 9. Забороняється зміна цільового призначення об’єктів пластової інфраструктури, що були надані Пласту органами місцевого самоврядування, органами державної влади, що спричинить їх використання з іншою метою, ніж для реалізації пластового методу.
 
      
67. Стаття 6. Прикінцеві положення
 
   Стаття 6. Прикінцеві та перехідні положення
 
68. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
69. 2. Внести зміни до таких законів України:
 
   2. Внести зміни до таких законів України:
 
70. 1) статтю 15 Закону України "Про позашкільну освіту" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 46, ст. 393; 2017 р., № 38 (39, ст. 380) після абзацу першого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
   1) статтю 15 Закону України "Про позашкільну освіту" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 46, ст. 393; 2017 р., № 38 (39, ст. 380) після абзацу першого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
71. "пластовий (скаутський), який забезпечує громадянську освіту вихованців (учнів) і слухачів у формі навчання у процесі дії шляхом командної співпраці та системи малих груп, набуття навичок життя у природі та підготовку до волонтерської діяльності".
 
-15- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
Абзац третій пункту 1 частини першої статті 6 Закону викласти у такій редакції:
«пластовий, скаутський, який забезпечує громадянську освіту вихованців (учнів) і слухачів під керівництвом пластових виховників, скаутлідерів за пластовим або скаутським методом та/або пластовою, скаутською освітньою (навчальною) програмою, визначеними Законом України «Про визнання пластового руху та особливості державної підтримки пластового, скаутського руху».
 
Враховано   «пластовий, скаутський, який забезпечує громадянську освіту вихованців (учнів) і слухачів під керівництвом пластових виховників, скаутлідерів за пластовим або скаутським методом та/або пластовою, скаутською освітньою (навчальною) програмою, визначеними Законом України «Про визнання пластового руху та особливості державної підтримки пластового, скаутського руху».
 
72. У зв’язку з цим абзаци другий ( тринадцятий вважати відповідно абзацами третім ( чотирнадцятим;
 
   У зв’язку з цим абзаци другий ( тринадцятий вважати відповідно абзацами третім ( чотирнадцятим;
 
73. 2) у Законі України "Про культуру" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 24, ст. 168; 2017 р., № 26, ст. 298, № 38 (39, ст. 380; 2018 р., № 34, ст. 257, № 46, ст. 371):
 
-16- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
частину другу статті 6 Закону викласти у такій редакції:
2) статтю 8 Закону України "Про культуру" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 24,
ст. 168; 2017 р., № 38?39, ст. 380;
2018 р., № 46, ст. 371) після частини другої доповнити новою частиною такого змісту: «3. Пластові, скаутські громадські об’єднання, визначені Законом України «Про визнання пластового руху та особливості державної підтримки пластового, скаутського руху», мають право на користування державними та комунальними закладами культури, закладами позашкільної освіти у сфері культури на пільгових умовах, передбачених законодавством".
 
Враховано   2) статтю 8 Закону України "Про культуру" (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 24,
ст. 168; 2017 р., № 38?39, ст. 380; 2018 р., № 46,
ст. 371) після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
 
74. а) частину першу статті 1 доповнити пунктом 17-1 такого змісту:
 
      
75. "17-1) пластові виховні частини ( організаційні осередки дітей і молоді, які є членами Пласту ( національної скаутської організації України, діяльність яких координується пластовими виховниками";
 
      
76. б) статтю 8 після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
 
      
77. "3. Пластові виховні частини мають право на користування державними та комунальними закладами культури, позашкільними закладами освіти галузі культури на пільгових умовах, передбачених законодавством".
 
   «3. Пластові, скаутські громадські об’єднання, визначені Законом України «Про визнання пластового руху та особливості державної підтримки пластового, скаутського руху», мають право на користування державними та комунальними закладами культури, закладами позашкільної освіти у сфері культури на пільгових умовах, передбачених законодавством".
 
78. У зв’язку з цим частини третю і четверту вважати відповідно частинами четвертою і п’ятою.
 
   У зв’язку з цим частини третю і четверту вважати відповідно частинами четвертою і п’ятою.
 
79. 3. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
 
   3. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
 
80. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
81. забезпечити перегляд і приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

-17- Кожем'якін А.А.
Мокан В.І.
Костюх А.В.
Борзова І.Н.
частину другу статті 6 Закону доповнити абзацом третім такого змісту:
«удосконалити організаційно-правові засади проведення молодіжними та дитячими громадськими організаціями заходів (проектів)»
 
Враховано   забезпечити перегляд і приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
удосконалити організаційно-правові засади проведення молодіжними та дитячими громадськими організаціями заходів (проектів).