Кількість абзаців - 137 Таблиця поправок


Про Державний комітет ядерного регулювання України (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України      Закон України  
1. Про Державний комітет ядерного регулювання України      Про Державний комітет ядерного регулювання України  
2. Цей Закон відповідно до міжнародних зобов'язань України за Конвенцією про ядерну безпеку і Об'єднаною Конвенцією про безпеку поводження з відпрацьованим паливом та про безпеку поводження з радіоактивними відходами встановлює правові основи діяльності Державного комітету ядерного регулювання України як центрального органу виконавчої влади зі спеціальним статусом, що є головним спеціально уповноваженим державним органом з питань регулювання безпеки використання ядерної енергії, а також визначає механізм його забезпечення належними фінансовими і людськими ресурсами.   -1- Беспалий Б.Я.
У преамбулі текст "головним спеціально уповноваженим державним органом" замінити текстом "центральним органом виконавчої влади"  
Враховано   Цей Закон відповідно до міжнародних зобов'язань України за Конвенцією про ядерну безпеку і Об'єднаною Конвенцією про безпеку поводження з відпрацьованим паливом та про безпеку поводження з радіоактивними відходами встановлює правові основи діяльності Державного комітету ядерного регулювання України як центрального органу виконавчої влади зі спеціальним статусом, що є головним спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади, з питань регулювання безпеки використання ядерної енергії та радіаційної безпеки, а також визначає механізм його забезпечення належними фінансовими і людськими ресурсами.  
    -2- Ширко Ю.В.
У преамбулі текст "з питань регулювання безпеки використання ядерної енергії" замінити текстом "з питань регулювання ядерної енергії, ядерної та радіаційної безпеки"  
Враховано    
3. Глава І. Загальні положення      Глава І. Загальні положення  
4. Стаття 1. Статус Державного комітету ядерного регулювання України      Стаття 1. Статус Державного комітету ядерного регулювання України  
5. Державний комітет ядерного регулювання України є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що визначається цим Законом.      Державний комітет ядерного регулювання України є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що визначається цим Законом.  
6. Державний комітет ядерного регулювання України покликаний забезпечувати відповідно до його компетенції державне регулювання ядерної та радіаційної безпеки.      Державний комітет ядерного регулювання України покликаний забезпечувати відповідно до його компетенції державне регулювання ядерної та радіаційної безпеки.  
7. Державний комітет ядерного регулювання України в своїй діяльності є підзвітним і підконтрольним Президентові України і спрямовується і координується ним через Прем'єр-Міністра України та Раду національної безпеки і оборони України відповідно до законодавства.   -3- Соломатін Ю.П.
частину третю статті 1 викласти в такій редакції: "Державний комітет ядерного регулювання України в своїй діяльності спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України відповідно до законодавства"  
Враховано   Державний комітет ядерного регулювання України в своїй діяльності спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України відповідно до законодавства.  
8. Стаття 2. Утворення, реорганізація і ліквідація Державного комітету ядерного регулювання України      Стаття 2. Утворення, реорганізація і ліквідація Державного комітету ядерного регулювання України  
9. Державний комітет ядерного регулювання України утворюється Президентом України.   -4- Беспалий Б.Я.
У статті 2 частини 1 і 2 замінити однією такою частиною: "Державний комітет ядерного регулювання України утворюється, реорганізовується та ліквідовується Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України". Приведення у відповідність до п.15) статті 106 Конституції України  
Враховано   Державний комітет ядерного регулювання України утворюється, реорганізовується та ліквідовується Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України.  
10. Реорганізація і ліквідація Державного комітету ядерного регулювання України можливі лише за рішенням Ради національної безпеки і оборони України.   -5- Соломатін Ю.П.
частину другу статті 2 виключити  
Враховано    
11. Ліквідація Державного комітету ядерного регулювання України за наявності на території України хоча б однієї ядерної установки в стадії будівництва, введення в експлуатацію та експлуатації не допускається.   -6- Ширко Ю.В.
У статті 2 текст "в стадії будівництва, введення в експлуатацію та експлуатації не допускається" замінити текстом "в стадії будівництва, введення в експлуатацію, експлуатація та виведення із експлуатації не допускається"  
Враховано   Ліквідація Державного комітету ядерного регулювання України за наявності на території України хоча б однієї ядерної установки в стадії будівництва, введення в експлуатацію, експлуатація та виведення із експлуатації не допускається.  
12. Стаття 3. Завдання Державного комітету ядерного регулювання України      Стаття 3. Завдання Державного комітету ядерного регулювання України  
13. Основними завданнями Державного комітету ядерного регулювання України є:      Основними завданнями Державного комітету ядерного регулювання України є:  
14. формування культури безпеки в сфері використання ядерної енергії в державі;      формування культури безпеки в сфері використання ядерної енергії в державі;  
15. координація діяльності органів виконавчої влади, що здійснюють функції державного регулювання безпеки використання ядерної енергії;      координація діяльності органів виконавчої влади, що здійснюють функції державного регулювання безпеки використання ядерної енергії;  
16. встановлення критеріїв, принципів та вимог безпеки використання ядерної енергії;      встановлення критеріїв, принципів та вимог безпеки використання ядерної енергії;  
17. реалізація дозвільного принципу провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії відповідно до законодавства;   -7- Беспалий Б.Я.
у статті 3, частини 1, пункт 4, наприкінці слово "законодавства" замінити словом "закону"  
Відхилено   реалізація дозвільного принципу провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії відповідно до законодавства;  
18. провадження державного нагляду за безпекою дозволеної діяльності у сфері використання ядерної енергії;   -8- Беспалий Б.Я.
у статті 3, частини 1, пункт 5, виключити слово "дозволеної"  
Враховано   провадження державного нагляду за безпекою діяльності у сфері використання ядерної енергії;  
19. забезпечення виконання зобов'язань України за міжнародними договорами, що стосуються безпеки використання ядерної енергії.   -9- Беспалий Б.Я.
у статті 3, частини 1, пункт 6 наприкінці доповнити текстом ", згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України"  
Враховано   забезпечення виконання зобов'язань України за міжнародними договорами, що стосуються безпеки використання ядерної енергії, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.  
20. Стаття 4. Основні принципи діяльності Державного комітету ядерного регулювання України   -10- Беспалий Б.Я.
У статті 4. У назві статті на початку виключити слово "Основні"  
Враховано   Стаття 4. Принципи діяльності Державного комітету ядерного регулювання України  
21. Державний комітет ядерного регулювання України будує свою діяльність на принципах:      Державний комітет ядерного регулювання України будує свою діяльність на принципах:  
22. законності;      законності;  
23. гласності та відкритості процедур регулювання;      гласності та відкритості процедур регулювання;  
24. пріоритету безпеки;      пріоритету безпеки;  
25. адресності регулювання, його спрямованості на конкретні об'єкти використання ядерної енергії;      адресності регулювання, його спрямованості на конкретні об'єкти використання ядерної енергії;  
26. наукової обгрунтованості критеріїв безпеки та регулюючих рішень;      наукової обгрунтованості критеріїв безпеки та регулюючих рішень;  
27. стимулювання підвищення рівня ядерної та радіаційної безпеки;      стимулювання підвищення рівня ядерної та радіаційної безпеки;  
28. забезпечення захисту населення та персоналу від шкідливого впливу іонізуючих випромінювань;      забезпечення захисту населення та персоналу від шкідливого впливу іонізуючих випромінювань;  
29. врахування прав та інтересів майбутніх поколінь.      врахування прав та інтересів майбутніх поколінь.  
30. Глава ІІ. Компетенція Державного Комітету ядерного регулювання України та його місце в системі органів державної влади      Глава ІІ. Компетенція Державного Комітету ядерного регулювання України та його місце в системі органів державної влади  
31. Стаття 5. Функції Державного комітету ядерного регулювання України      Стаття 5. Функції Державного комітету ядерного регулювання України  
32. Основними функціями Державного комітету ядерного регулювання України є:      Основними функціями Державного комітету ядерного регулювання України є:  
33. розроблення та координація підготовки проектів законів та інших нормативно-правових актів з питань забезпечення ядерної та радіаційної безпеки і цивільно-правової відповідальності за ядерну шкоду, в тому числі з питань режиму нерозповсюдження ядерної зброї;   -11- Соломатін Ю.П.
в абзаці першому частини першої слова "цивільно-правової відповідальності за ядерну шкоду" виключити  
Враховано   розроблення та координація підготовки проектів законів та інших нормативно-правових актів з питань забезпечення ядерної та радіаційної безпеки, в тому числі з питань режиму нерозповсюдження ядерної зброї;  
34. затвердження норм і правил з ядерної та радіаційної безпеки, у тому числі щодо фізичного захисту ядерного матеріалу та ядерних установок, аналіз практики їх застосування, погодження проектів державних та галузевих стандартів з питань ядерної та радіаційної безпеки, які розробляють інші центральні органи виконавчої влади;      затвердження норм і правил з ядерної та радіаційної безпеки, у тому числі щодо фізичного захисту ядерного матеріалу та ядерних установок, аналіз практики їх застосування, погодження проектів державних та галузевих стандартів з питань ядерної та радіаційної безпеки, які розробляють інші центральні органи виконавчої влади;  
35. встановлення вимог щодо забезпечення якості на всіх етапах життєвого циклу ядерних установок та інших об'єктів використання ядерної енергії, а також до управління безпекою об'єктів використання ядерної енергії в процесі їх ліквідації та реорганізації;      встановлення вимог щодо забезпечення якості на всіх етапах життєвого циклу ядерних установок та інших об'єктів використання ядерної енергії, а також до управління безпекою об'єктів використання ядерної енергії в процесі їх ліквідації та реорганізації;  
36. здійснення державної експертизи безпеки ядерних установок, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, джерел іонізуючих випромінювань;      здійснення державної експертизи безпеки ядерних установок, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, джерел іонізуючих випромінювань;  
37. надання у встановленому законодавством порядку ліцензій на здійснення окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії, ліцензій персоналу атомної електростанції на право безпосереднього управління реакторною установкою, а також ліцензій на провадження діяльності на окремих етапах життєвого циклу ядерних установок та сховищ для захоронення радіоактивних відходів, контроль виконання умов виданих ліцензій, зупинення та анулювання їх дії згідно з законодавством;   -12- Ширко Ю.В.
У статті 5 після тексту "ліцензій на здійснення окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії" добавити текст "ліцензій на право використання джерел іонізуючого випромінювання"  
Відхилено   надання у встановленому законодавством порядку ліцензій на здійснення окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії, ліцензій персоналу атомної електростанції на право безпосереднього управління реакторною установкою, а також ліцензій на провадження діяльності на окремих етапах життєвого циклу ядерних установок та сховищ для захоронення радіоактивних відходів, контроль виконання умов виданих ліцензій, зупинення та анулювання їх дії згідно з законодавством;  
38. здійснення нагляду за виконанням функцій щодо забезпечення ядерної та радіаційної безпеки структурними підрозділами експлуатуючої організації та підприємствами, установами та організаціями, які здійснюють діяльність на майданчику ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів на підставі контракту з експлуатуючою організацією;   -13- Ширко Ю.В.
У статті 5 доповнити текстом "а також підприємств, установ та організацій, що поводжуються (володіють, зберігають та експлуатують) з джерелами іонізуючого випромінювання"  
Відхилено   здійснення нагляду за виконанням функцій щодо забезпечення ядерної та радіаційної безпеки структурними підрозділами експлуатуючої організації та підприємствами, установами та організаціями, які здійснюють діяльність на майданчику ядерної установки або сховища для захоронення радіоактивних відходів на підставі контракту з експлуатуючою організацією;  
39. застосування примусових заходів в межах наданих повноважень щодо юридичних та фізичних осіб у разі порушення ними законодавчих актів, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, а також умов наданих ліцензій (дозволів);   -14- Беспалий Б.Я.
Стаття 5, частина 1. Пункт 7 після тексту "в межах наданих" доповнити словом "законом", а наприкінці виключити текст " (дозволів)"  
Враховано частково   застосування примусових заходів в межах наданих повноважень щодо юридичних та фізичних осіб у разі порушення ними законодавчих актів, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, а також умов наданих ліцензій;  
40. контроль за розробленням і здійсненням заходів, спрямованих на запобігання аваріям на об'єктах використання ядерної енергії та забезпеченням готовності відповідних підприємств, установ та організацій до ліквідації їх наслідків;      контроль за розробленням і здійсненням заходів, спрямованих на запобігання аваріям на об'єктах використання ядерної енергії та забезпеченням готовності відповідних підприємств, установ та організацій до ліквідації їх наслідків;  
41. контроль дотримання установленого порядку щодо повідомлень про порушення в роботі ядерних установок та у разі потреби участь у розслідуванні причин таких порушень;   -15- Беспалий Б.Я.
Стаття 5, частина 1. Пункт 9 після тексту "дотримання установленого" доповнити текстом "відповідно до законодавства"  
Враховано   контроль дотримання установленого, відповідно до законодавства, порядку щодо повідомлень про порушення в роботі ядерних установок та у разі потреби участь у розслідуванні причин таких порушень;  
42. здійснення функцій компетентного органу з питань безпеки перевезень радіоактивних матеріалів відповідно до законодавства;   -16- Беспалий Б.Я.
Стаття 5, частина 1, пункт 10. Текст "компетентного органу" замінити текстом "центрального органу виконавчої влади"  
Відхилено   здійснення функцій компетентного органу з питань безпеки перевезень радіоактивних матеріалів відповідно до законодавства;  
43. виконання функцій компетентного національного органу і пункту зв'язку, відповідального за надіслання і одержання повідомлень та інформації в разі ядерної аварії;   -17- Беспалий Б.Я.
Стаття 5, частина 1, пункт 11. Текст "компетентного національного органу" замінити текстом "центрального органу виконавчої влади"  
Відхилено   виконання функцій компетентного національного органу і пункту зв'язку, відповідального за надіслання і одержання повідомлень та інформації в разі ядерної аварії;  
44. здійснення технічних та організаційних заходів щодо ведення державного обліку ядерних матеріалів та контролю за ними;      здійснення технічних та організаційних заходів щодо ведення державного обліку ядерних матеріалів та контролю за ними;  
45. виконання функцій центрального органу та пункту зв'язку з питань фізичного захисту ядерних матеріалів та джерел іонізуючого випромінювання;   -18- Беспалий Б.Я.
Стаття 5, частина 1. Пункт 13 після тексту "центрального органу" доповнити текстом "виконавчої влади"  
Відхилено   виконання функцій центрального органу та пункту зв'язку з питань фізичного захисту ядерних матеріалів та джерел іонізуючого випромінювання;  
46. організація та координація розроблення і впровадження заходів щодо запобігання незаконному обігу і забезпечення збереженості ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, джерел іонізуючого випромінювання, у тому числі створення та ведення Державного реєстру джерел іонізуючого випромінювання;   -19- Ширко Ю.В.
У статті 5 слова "Державного реєстру джерел іонізуючого випромінювання" замінити словами "Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання"  
Враховано   організація та координація розроблення і впровадження заходів щодо запобігання незаконному обігу і забезпечення збереженості ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, джерел іонізуючого випромінювання, у тому числі створення та ведення Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання;  
47. забезпечення у встановленому порядку повного та об'єктивного інформування про стан ядерної та радіаційної безпеки в державі та на окремих об'єктах використання ядерної енергії;   -20- Беспалий Б.Я.
Стаття 5, частина 1, пункт 15. Виключити текст "у встановленому порядку".  
Відхилено   забезпечення у встановленому порядку повного та об'єктивного інформування про стан ядерної та радіаційної безпеки в державі та на окремих об'єктах використання ядерної енергії;  
48. підготовка щорічної доповідь про стан ядерної та радіаційної безпеки в державі та звіту про заходи державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, виконані протягом року, і подання їх на розгляд Ради національної безпеки та оборони України;   -21- Соломатін Ю.П.
Абзац шістнадцятий частини першої статті 5 викласти в такій редакції: "підготовка щорічної доповіді про стан ядерної та радіаційної безпеки в державі і подання її на розгляд Ради національної безпеки та оборони України"  
Враховано   підготовка щорічної доповіді про стан ядерної та радіаційної безпеки в державі і подання її на розгляд Ради національної безпеки та оборони України;  
49. забезпечення виконання зобов'язань, взятих відповідно до міжнародних договорів України з питань ядерної та радіаційної безпеки, координація заходів, пов'язаних з реалізацією Угоди між Україною та Міжнародним агентством з ядерної енергії про застосування гарантій у зв'язку з Договором про нерозповсюдження ядерної зброї;   -22- Беспалий Б.Я.
Стаття 5, частина 1. Пункт 17 після тексту "та радіаційної безпеки" доповнити текстом ", згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України"  
Враховано   забезпечення виконання зобов'язань, взятих відповідно до міжнародних договорів України з питань ядерної та радіаційної безпеки, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, координація заходів, пов'язаних з реалізацією Угоди між Україною та Міжнародним агентством з ядерної енергії про застосування гарантій у зв'язку з Договором про нерозповсюдження ядерної зброї;  
50. організація підготовки, подання на розгляд та схвалення Ради національної безпеки та оборони України і представлення на відповідних міжнародних нарадах національних доповідей про виконання Україною зобов'язань, що витікають з Конвенції про ядерну безпеку та з Об'єднаної Конвенції про безпеку поводження з радіоактивними відходами та безпеку поводження з відпрацьованим паливом.   -23- Соломатін Ю.П.
Кеменяш О.М.
В абзаці вісімнадцятому частини першої статті 5 слова "подання на розгляд та схвалення Ради національної безпеки та оборони України" замінити словами "затвердження"  
Враховано   організація підготовки, затвердження і представлення на відповідних міжнародних нарадах національних доповідей про виконання Україною зобов'язань, що витікають з Конвенції про ядерну безпеку та з Об'єднаної Конвенції про безпеку поводження з радіоактивними відходами та безпеку поводження з відпрацьованим паливом.  
51. Державний комітет ядерного регулювання України відповідно до Положення про нього здійснює інші функції, які випливають з покладених на нього завдань.      Державний комітет ядерного регулювання України відповідно до Положення про нього здійснює інші функції, які випливають з покладених на нього завдань.  
52. Стаття 6. Повноваження Державного комітету ядерного регулювання України      Стаття 6. Повноваження Державного комітету ядерного регулювання України  
53. Державний комітет ядерного регулювання України має право:      Державний комітет ядерного регулювання України має право:  
54. залучати спеціалістів центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції, в тому числі до проведення перевірок ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та розслідування порушень у їх роботі;      залучати спеціалістів центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції, в тому числі до проведення перевірок ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та розслідування порушень у їх роботі;  
55. безперешкодно в будь-який час відвідувати підприємства, установи та організації незалежно від форм власності з метою перевірки дотримання ними законодавства, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, вимог наданих ліцензій (дозволів) на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії;   -24- Беспалий Б.Я.
Стаття 6, частина 1, пункт 2. Виключити текст " (дозволів)". Аналогічно у всьому тексті закону  
Враховано   безперешкодно в будь-який час відвідувати підприємства, установи та організації незалежно від форм власності і господарювання, військові та оборонні об'єкти, об'єкти органів внутрішніх справ, Державного департаменту з питань виконання покарань і Служби безпеки України та прикордонних військ у місцях їх постійної дислокації, проведення військових навчань, маневрів, а також під час передислокації військ та військової техніки автомобільними, повітряними, залізничними і плавучими транспортними засобами з метою перевірки дотримання ними законодавства, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки, вимог наданих ліцензій на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії;  
    -25- Ширко Ю.В.
Після слів "форм власності" вставити текст "і господарювання, військові та оборонні об'єкти, об'єкти органів внутрішніх справ, Державного департаменту з питань виконання покарань і Служби безпеки України та прикордонних військ у місцях їх постійної дислокації, проведення військових навчань, маневрів, а також під час передислокації військ та військової техніки автомобільними, повітряними, залізничними і плавучими транспортними засобами" і далі за текстом, та після слів "ядерної енергії" доповнити текстом "та використання джерел іонізуючого випромінювання"  
Враховано частково    
56. перевіряти на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності, що проводять діяльність у сфері використання ядерної енергії, дотримання вимог нормативно-правових актів з питань ядерної та радіаційної безпеки, умов виданих ліцензій та дозволів на проведення діяльності у сфері використання ядерної енергії, вносити пропозиції про притягнення до відповідальності винних посадових осіб;   -26- Беспалий Б.Я.
Стаття 6, частина 1, пункт 3. Виключити текст "та дозволів".  
Відхилено   перевіряти на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності і господарювання, військові та оборонні об'єкти, об'єкти органів внутрішніх справ, Державного департаменту з питань виконання покарань і Служби безпеки України та прикордонних військ у місцях їх постійної дислокації, проведення військових навчань, маневрів, а також під час передислокації військ та військової техніки автомобільними, повітряними, залізничними і плавучими транспортними засобами що проводять діяльність у сфері використання ядерної енергії, дотримання вимог нормативно-правових актів з питань ядерної та радіаційної безпеки, умов виданих ліцензій та дозволів на проведення діяльності у сфері використання ядерної енергії, вносити пропозиції про притягнення до відповідальності винних посадових осіб;  
    -27- Ширко Ю.В.
Після слів "форм власності" вставити текст "і господарювання, військові та оборонні об'єкти, об'єкти органів внутрішніх справ, Державного департаменту з питань виконання покарань і Служби безпеки України та прикордонних військ у місцях їх постійної дислокації, проведення військових навчань, маневрів, а також під час передислокації військ та військової техніки автомобільними, повітряними, залізничними і плавучими транспортними засобами" і далі за текстом, та після слів "ядерної енергії" доповнити текстом "та використання джерел іонізуючого випромінювання"  
Враховано частково    
57. надсилати (надавати) керівникам підприємств, установ і організацій усіх форм власності, що проводять діяльність у сфері використання ядерної енергії, обов'язкові до виконання приписи щодо усунення виявлених порушень вимог нормативних актів з питань ядерної та радіаційної безпеки;      надсилати (надавати) керівникам підприємств, установ і організацій усіх форм власності, що проводять діяльність у сфері використання ядерної енергії, обов'язкові до виконання приписи щодо усунення виявлених порушень вимог нормативних актів з питань ядерної та радіаційної безпеки;  
58. застосовувати у встановленому порядку фінансові санкції до підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності за порушення законодавчих актів, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки та умов наданих ліцензій (дозволів), надсилати ліцензіатам подання про невідповідність окремих осіб займаній посаді;   -28- Беспалий Б.Я.
Стаття 6, частина 1, пункт 5. Текст "застосування у встановленому порядку фінансові санкції" замінити текстом "звертатися до суду з вимогою про застосування фінансових санкцій"  
Відхилено   застосовувати у встановленому порядку фінансові санкції до підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності за порушення законодавчих актів, норм, правил і стандартів з ядерної та радіаційної безпеки та умов наданих ліцензій (дозволів), надсилати ліцензіатам подання про невідповідність окремих осіб займаній посаді;  
59. обмежувати, припиняти чи зупиняти експлуатацію ядерних установок, роботи, пов'язані з поводженням з радіоактивними відходами або використанням джерел іонізуючого випромінювання, у разі порушення вимог щодо ядерної та радіаційної безпеки;   -29- Беспалий Б.Я.
Стаття 6, частина 1. Пункт 6. Після тексту "у разі порушення" доповнити текстом "встановлених відповідно до законодавства"  
Враховано   обмежувати, припиняти чи зупиняти експлуатацію ядерних установок, роботи, пов'язані з поводженням з радіоактивними відходами або використанням джерел іонізуючого випромінювання, у разі порушення вимог щодо ядерної та радіаційної безпеки;  
60. зобов'язувати ліцензіатів проводити, у тому числі із залученням експертних органів, контрольні випробування та технічний огляд устаткування, матеріалів, приладів і систем, а також виконувати заходи, спрямовані на збереження досягнутого рівня безпеки ядерних установок та об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами;      зобов'язувати ліцензіатів проводити, у тому числі із залученням експертних органів, контрольні випробування та технічний огляд устаткування, матеріалів, приладів і систем, а також виконувати заходи, спрямовані на збереження досягнутого рівня безпеки ядерних установок та об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами;  
61. заслуховувати звіти посадових осіб центральних і місцевих органів виконавчої влади, а також підприємств, установ і організацій з питань забезпечення ядерної та радіаційної безпеки;      заслуховувати звіти посадових осіб центральних і місцевих органів виконавчої влади, а також підприємств, установ і організацій з питань забезпечення ядерної та радіаційної безпеки;  
62. володіти спеціальними транспортними засобами для здійснення заходів реагування на надзвичайні ситуації та інспекційної діяльності;      володіти спеціальними транспортними засобами для здійснення заходів реагування на надзвичайні ситуації та інспекційної діяльності;  
63. здійснювати інші повноваження центральних органів виконавчої влади згідно з законодавством.   -30- Беспалий Б.Я.
Стаття 6, частина 1. Пункт 10 після тексту "здійснювати інші" доповнити текстом "передбачені законом", а текст "згідно з законодавством" - виключити  
Відхилено   здійснювати інші повноваження центральних органів виконавчої влади згідно з законодавством.  
64. Стаття 7. Взаємодія Державного комітету ядерного регулювання України з іншими центральними органами виконавчої влади      Стаття 7. Взаємодія Державного комітету ядерного регулювання України з іншими центральними органами виконавчої влади  
65. Державний комітет ядерного регулювання України при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з центральними органами виконавчої влади, що здійснюють державну політику у наступних сферах та галузях:      Державний комітет ядерного регулювання України при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з центральними органами виконавчої влади, що здійснюють державну політику у наступних сферах та галузях:  
66. охорони здоров'я та радіаційного захисту населення;      охорони здоров'я та радіаційного захисту населення;  
67. екології та природокористування, включаючи використання та відновлення водних, лісових, земельних ресурсів;      екології та природокористування, включаючи використання та відновлення водних, лісових, земельних ресурсів;  
68. пожежної безпеки;      пожежної безпеки;  
69. охорони праці;      охорони праці;  
70. охорони правопорядку;      охорони правопорядку;  
71. забезпечення національної безпеки;      забезпечення національної безпеки;  
72. перевезень,      перевезень,  
73. та інших.      та інших.  
74. З метою забезпечення ефективності взаємодії, недопущення суперечностей та уникнення дублювання функцій порядок взаємодії з відповідними центральними органами виконавчої влади та їх урядовими і територіальними органами встановлюється законодавством, а також міжвідомчими угодами та протоколами.   -31- Беспалий Б.Я.
Стаття 7, частина 2. Виключити текст "урядовими і"  
Враховано   З метою забезпечення ефективності взаємодії, недопущення суперечностей та уникнення дублювання функцій порядок взаємодії з відповідними центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами встановлюється законодавством, а також міжвідомчими угодами та протоколами.  
75. Стаття 8. Обмеження компетенції Кабінету Міністрів України стосовно вирішення питань державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки      Стаття 8. Обмеження компетенції Кабінету Міністрів України стосовно вирішення питань державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки  
76. Кабінет Міністрів України не може давати вказівки та доручення Державному комітету ядерного регулювання України стосовно конкретних випадків видачі дозвільних документів та застосування заходів примусу в межах компетенції Державного комітету ядерного регулювання України, крім випадків, коли це безпосередньо передбачено дорученнями Президента України.   -32- Беспалий Б.Я.
Стаття 8, частина 1. Текст "дозвільних документів" замінити словом "ліцензій".  
Відхилено   Кабінет Міністрів України не може давати вказівки та доручення Державному комітету ядерного регулювання України стосовно конкретних випадків видачі дозвільних документів та застосування заходів примусу в межах компетенції Державного комітету ядерного регулювання України, крім випадків, коли це безпосередньо передбачено законодавством.  
    -33- Соломатін Ю.П.
Кеменяш О.М.
В частині першій статті 8 текст "доручення Президента України" замінити словом "законодавства"  
Враховано    
77. У разі, якщо дії або бездіяльність Кабінету Міністрів України становлять загрозу забезпеченню ядерної та радіаційної безпеки в державі або на окремих об'єктах, Державний комітет ядерного регулювання України подає відповідну інформацію та рекомендації Президентові України безпосередньо або через Секретаря Ради національної безпеки та оборони України.      У разі, якщо дії або бездіяльність Кабінету Міністрів України становлять загрозу забезпеченню ядерної та радіаційної безпеки в державі або на окремих об'єктах, Державний комітет ядерного регулювання України подає відповідну інформацію та рекомендації Президентові України безпосередньо або через Секретаря Ради національної безпеки та оборони України.  
78. Стаття 9. Компетенція Ради національної безпеки та оборони України стосовно вирішення питань державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки      Стаття 9. Компетенція Ради національної безпеки та оборони України стосовно вирішення питань державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки  
79. Рада національної безпеки та оборони України:      Рада національної безпеки та оборони України:  
80. щорічно заслуховує звіт Державного комітету ядерного регулювання України про заходи державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, виконані протягом року, та Доповідь про стан ядерної та радіаційної безпеки в Україні за минулий рік і приймає рішення за результатами їх розгляду;      щорічно заслуховує звіт Державного комітету ядерного регулювання України про заходи державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, виконані протягом року, та Доповідь про стан ядерної та радіаційної безпеки в Україні за минулий рік і приймає рішення за результатами їх розгляду;  
81. за поданням Державного комітету ядерного регулювання України розглядає питання щодо доцільності подальшого перебування на посадах вищих посадових осіб, дії або бездіяльність яких спричинили загрозу погіршення стану ядерної та радіаційної безпеки в державі;      за поданням Державного комітету ядерного регулювання України розглядає питання щодо доцільності подальшого перебування на посадах вищих посадових осіб, дії або бездіяльність яких спричинили загрозу погіршення стану ядерної та радіаційної безпеки в державі;  
82. заслуховує доповіді Державного комітету ядерного регулювання України стосовно конкретних випадків видачі дозвільних документів та застосування заходів примусу в межах його компетенції і за необхідності приймає відповідні рішення;   -34- Беспалий Б.Я.
Стаття 9, частина 1, пункт 3. Текст "дозвільних документів" замінити словом "ліцензій".  
Відхилено   заслуховує доповіді Державного комітету ядерного регулювання України стосовно конкретних випадків видачі дозвільних документів та застосування заходів примусу в межах його компетенції і за необхідності приймає відповідні рішення;  
83. розглядає проекти національних доповідей про виконання Україною зобов'язань, що витікають з Конвенції про ядерну безпеку та з Об'єднаної Конвенції про безпеку поводження з радіоактивними відходами та безпеку поводження з відпрацьованим паливом, і приймає рішення щодо їх затвердження, заслуховує звіти урядових делегацій про результати відповідних нарад з розгляду національних доповідей.   -35- Соломатін Ю.П.
Абзац четвертий частини першої статті 9 викласти в такій редакції: "заслуховувати звіти Державного комітету ядерного регулювання України про результати нарад з розгляду національних доповідей щодо виконання Україною своїх зобов'язань, що витікають з Конвенції про ядерну безпеку та з Об'єднаної Конвенції про безпеку поводження з радіоактивними відходами та безпеку поводження з відпрацьованим паливом"  
Враховано   заслуховувати звіти Державного комітету ядерного регулювання України про результати нарад з розгляду національних доповідей щодо виконання Україною своїх зобов'язань, що витікають з Конвенції про ядерну безпеку та з Об'єднаної Конвенції про безпеку поводження з радіоактивними відходами та безпеку поводження з відпрацьованим паливом.  
84. Глава ІІІ. Організаційні засади діяльності Державного комітету ядерного регулювання України      Глава ІІІ. Організаційні засади діяльності Державного комітету ядерного регулювання України  
85. Стаття 10. Організаційна структура, особливості просування по службі посадових осіб та кадрове забезпечення      Стаття 10. Організаційна структура, особливості просування по службі посадових осіб та кадрове забезпечення  
86. Державного комітету ядерного регулювання України Структура Державного комітету ядерного регулювання України будується на функціональному принципі відповідно до функцій, визначених цим Законом.      Державного комітету ядерного регулювання України Структура Державного комітету ядерного регулювання України будується на функціональному принципі відповідно до функцій, визначених цим Законом.  
87. Голова Державного комітету ядерного регулювання України та його заступники приймаються на посаду та звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України, узгодженим Секретарем Ради національної безпеки і оборони. Один із заступників Голови призначається одночасно Головним державним інспектором України з ядерної та радіаційної безпеки. Посади Голови Державного комітету ядерного регулювання України та його заступників заміщаються фахівцями, що мають досвід роботи в органах державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки не менше трьох років. На період заміщення посад Голова та його заступники припиняють членство в партіях та інших політичних організаціях.   -36- Беспалий Б.Я.
Стаття 10, частина 2, речення 1. Текст "та його заступники приймаються на посаду та звільняються" замінити текстом "призначаються на посаду та звільняються", а текст "Кабінету Міністрів" замінити текстом "Прем'єр-міністра". Узгодження з пунктом 10 статті 106 Конституції України  
Враховано частково   Голова Державного комітету ядерного регулювання України призначаються на посаду та звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України, узгодженим Секретарем Ради національної безпеки і оборони. Один із заступників Голови призначається одночасно Головним державним інспектором України з ядерної та радіаційної безпеки. Посади Голови Державного комітету ядерного регулювання України та його заступників заміщаються фахівцями, що мають досвід роботи у галузях регулювання ядерної та радіаційної безпеки, ядерних технологій, управління безпекою об'єктів використання ядерної енергії, радіаційного захисту чи будь-яких інших суміжних галузях, із врахуванням особистих якостей, необхідних для прийняття незалежних рішень і для опору неналежним утискам або заохоченням.  
    -37- Беспалий Б.Я.
Стаття 10, частина 2. Речення 3і 4 виключити  
Відхилено    
    -38- Соломатін Ю.П.
Кеменяш О.М.
Третє речення частини другої статті 10 викласти в такій редакції: "Посади Голови Державного комітету ядерного регулювання України та його заступників заміщаються фахівцями, що мають досвід роботи у галузях регулювання ядерної та радіаційної безпеки, ядерних технологій, управління безпекою об'єктів використання ядерної енергії, радіаційного захисту чи будь-яких інших суміжних галузях, із врахуванням особистих якостей, необхідних для прийняття незалежних рішень і для опору неналежним утискам або заохоченням".  
Враховано    
88. Посадові особи Державного комітету ядерного регулювання України, уповноважені приймати оперативні рішення щодо обмеження, припинення або зупинення експлуатації ядерних установок та об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, а також вилучення з використання джерел іонізуючого випромінювання, отримують статус державних інспекторів з ядерної та радіаційної безпеки.   -39- Ширко Ю.В.
У статті 10 після слів "уповноважені" вставити "здійснювати нагляд та контроль за дотриманням норм, правил та стандартів ядерної та радіаційної безпеки", після слів "з радіоактивними відходами" вставити "та джерелами іонізуючого випромінювання" та в кінці доповнити словами "Права та обов'язки державних інспекторів з ядерної та радіаційної безпеки визначаються Положенням про Державну інспекцію з ядерної та радіаційної безпеки"  
Враховано   Посадові особи Державного комітету ядерного регулювання України, уповноважені здійснювати нагляд та контроль за дотриманням норм, правил та стандартів ядерної та радіаційної безпеки, приймати оперативні рішення щодо обмеження, припинення або зупинення експлуатації ядерних установок та об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами та джерелами іонізуючого випромінювання, а також вилучення з використання джерел іонізуючого випромінювання, отримують статус державних інспекторів з ядерної та радіаційної безпеки. Права та обов'язки державних інспекторів з ядерної та радіаційної безпеки визначаються Положенням про Державну інспекцію з ядерної та радіаційної безпеки.  
89. Статус державного інспектора з ядерної та радіаційної безпеки може бути наданий фахівцям, які мають досвід роботи в сфері використання ядерної енергії не менше п'яти років, з них не менше року в органах державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, і склали відповідні кваліфікаційні екзамени.   -40- Беспалий Б.Я.
Стаття 10, частина 4. Виключити текст ", з них не менше року в органах державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки"  
Враховано   Статус державного інспектора з ядерної та радіаційної безпеки може бути наданий фахівцям, які мають досвід роботи в сфері використання ядерної енергії не менше п'яти років і склали відповідні кваліфікаційні екзамени.  
90. Рішення державних інспекторів з ядерної та радіаційної безпеки можуть бути скасовані Головним державним інспектором України з ядерної та радіаційної безпеки.      Рішення державних інспекторів з ядерної та радіаційної безпеки можуть бути скасовані Головним державним інспектором України з ядерної та радіаційної безпеки.  
91. Рішення Головного державного інспектора України з ядерної та радіаційної безпеки, прийняте у межах його компетенції, є остаточним і може бути оскаржене лише у судовому порядку.   -41- Беспалий Б.Я.
Стаття 10, частина 6, речення 1. Виключити текст "є остаточним і"  
Враховано   Рішення Головного державного інспектора України з ядерної та радіаційної безпеки, прийняте у межах його компетенції, може бути оскаржене лише у судовому порядку.  
92. Оскарження рішень Головного державного інспектора України з ядерної та радіаційної безпеки не зупиняє їх дії.      Оскарження рішень Головного державного інспектора України з ядерної та радіаційної безпеки не зупиняє їх дії.  
93. Для забезпечення ефективності державного нагляду та здійснення функцій державного нагляду безпосередньо на об'єктах використання ядерної енергії, виконання окремих дозвільних функцій і створення регіональної мережі аварійного реагування Державний комітет ядерного регулювання України створює територіальні органи та використовує потенціал територіальних органів інших центральних органів виконавчої влади і місцевих державних адміністрацій відповідно до законодавства та на основі міжвідомчих протоколів про взаємодію.      Для забезпечення ефективності державного нагляду та здійснення функцій державного нагляду безпосередньо на об'єктах використання ядерної енергії, виконання окремих дозвільних функцій і створення регіональної мережі аварійного реагування Державний комітет ядерного регулювання України створює територіальні органи та використовує потенціал територіальних органів інших центральних органів виконавчої влади і місцевих державних адміністрацій відповідно до законодавства та на основі міжвідомчих протоколів про взаємодію.  
94. Для забезпечення незалежності територіальних органів від адміністрацій піднаглядних підприємств та з метою підвищення кваліфікації посадових осіб Державного комітету ядерного регулювання України вводиться ротаційний принцип заміщення не менш ніж третини посад в територіальних органах з періодом ротації від одного до трьох років. Порядок заміщення посад в територіальних органах на ротаційній основі встановлюється Кабінетом Міністрів України. Для забезпечення ротаційного складу інспекторів інспекцій на АЕС належними побутовими та житловими умовами Державний комітет ядерного регулювання України утримує на балансі житло для службового користування в містах-супутниках атомних електростанцій.   -42- Беспалий Б.Я.
Стаття 10, частина 8. Перше речення після тексту "піднаглядних підприємств" доповнити текстом ", установ, організацій".  
Враховано   Для забезпечення незалежності територіальних органів від адміністрацій піднаглядних підприємств, установ, організацій та з метою підвищення кваліфікації посадових осіб Державного комітету ядерного регулювання України вводиться ротаційний принцип заміщення не менш ніж третини посад в територіальних органах з періодом ротації від одного до трьох років. Порядок заміщення посад в територіальних органах на ротаційній основі встановлюється Кабінетом Міністрів України. Для забезпечення ротаційного складу інспекторів інспекцій на АЕС належними побутовими та житловими умовами Державний комітет ядерного регулювання України утримує на балансі житло для службового користування в містах-супутниках атомних електростанцій.  
95. Держава створює належні умови для забезпечення Державного комітету ядерного регулювання України належними людськими ресурсами шляхом:      Держава створює належні умови для забезпечення Державного комітету ядерного регулювання України належними людськими ресурсами шляхом:  
96. проведення кваліфікаційної атестації та медичного обстеження посадових осіб та спеціалістів, що безпосередньо виконують функції державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, а також обов'язкового страхування їх життя та здоров'я в порядку, установленому Кабінетом Міністрів України;      проведення кваліфікаційної атестації та медичного обстеження посадових осіб та спеціалістів, що безпосередньо виконують функції державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, а також обов'язкового страхування їх життя та здоров'я в порядку, установленому Кабінетом Міністрів України;  
97. встановлення кваліфікаційних надбавок для посадових осіб та спеціалістів, що безпосередньо виконують функції державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, розмір яких визначається Кабінетом Міністрів України;      встановлення кваліфікаційних надбавок для посадових осіб та спеціалістів, що безпосередньо виконують функції державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, розмір яких визначається Кабінетом Міністрів України;  
98. встановлення спеціальних надбавок для посадових осіб та спеціалістів територіальних органів, розмір яких визначається Кабінетом Міністрів України;      встановлення спеціальних надбавок для посадових осіб та спеціалістів територіальних органів, розмір яких визначається Кабінетом Міністрів України;  
99. виділення коштів на забезпечення житлом висококваліфікованих спеціалістів з досвідом роботи у сфері використання ядерної енергії, які залучаються в установленому Кабінетом Міністрів України порядку для подальшої роботи в Державному комітеті ядерного регулювання України.   -43- Соломатін Ю.П.
Абзац четвертий частини дев'ятої статті 10 викласти в такій редакції: "виділення коштів у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку з метою забезпечення житлом висококваліфікованих спеціалістів з досвідом роботи у сфері використання ядерної енергії, які залучаються для подальшої роботи в Державному комітеті ядерного регулювання України"  
Враховано   виділення коштів у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку з метою забезпечення житлом висококваліфікованих спеціалістів з досвідом роботи у сфері використання ядерної енергії, які залучаються для подальшої роботи в Державному комітеті ядерного регулювання України; встановлення заробітної плати на рівні заробітної плати відповідних категорій працівників ядерних установок, для державних інспекторів з нагляду за ядерною та радіаційною безпекою, що знаходяться безпосередньо на ядерних установках і несуть відповідальність за повноту, достатність та обгрунтованість своїх вимог щодо ядерної та радіаційної безпеки цих установок.  
    -44- Соломатін Ю.П.
Кеменяш О.М.
Частину дев'яту статті 10 доповнити абзацом п'ятим такого змісту: "встановлення заробітної плати на рівні заробітної плати відповідних категорій працівників ядерних установок, для державних інспекторів з нагляду за ядерною та радіаційною безпекою, що знаходяться безпосередньо на ядерних установках і несуть відповідальність за повноту, достатність та обгрунтованість своїх вимог щодо ядерної та радіаційної безпеки цих установок".  
Враховано    
100. Стаття 11. Дорадчі органи та організації технічної підтримки Державного комітету ядерного регулювання України      Стаття 11. Дорадчі органи та організації технічної підтримки Державного комітету ядерного регулювання України  
101. З метою залучення висококваліфікованих незалежних експертів до вирішення проблем державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки Державний комітет ядерного регулювання України створює систему дорадчих та консультативних органів, а також на контрактних засадах в межах виділеного фінансування використовує потенціал експертних та наукових закладів (організацій технічної підтримки).      З метою залучення висококваліфікованих незалежних експертів до вирішення проблем державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки Державний комітет ядерного регулювання України створює систему дорадчих та консультативних органів, а також на контрактних засадах в межах виділеного фінансування використовує потенціал експертних та наукових закладів (організацій технічної підтримки).  
102. Іноземні та міжнародні експерти та установи залучаються до експертно-консультативної підтримки діяльності Державного комітету ядерного регулювання України в порядку, встановленому законодавством та міжнародними договорами України.   -45- Беспалий Б.Я.
Стаття 11, частина 2. Текст "та установи" замінити текстом "установи та організації", а наприкінці додати текст ", згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України"  
Враховано   Іноземні та міжнародні експерти та установи залучаються до експертно-консультативної підтримки діяльності Державного комітету ядерного регулювання України в порядку, встановленому законодавством та міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.  
103. Стаття 12. Прийняття найважливіших рішень з питань державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки      Стаття 12. Прийняття найважливіших рішень з питань державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки  
104. До найважливіших рішень з питань державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки в межах компетенції Державного комітету ядерного регулювання України належать рішення з питань:      До найважливіших рішень з питань державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки в межах компетенції Державного комітету ядерного регулювання України належать рішення з питань:  
105. встановлення та зміни основних критеріїв та принципів забезпечення ядерної та радіаційної безпеки;      встановлення та зміни основних критеріїв та принципів забезпечення ядерної та радіаційної безпеки;  
106. видачі ліцензій на провадження діяльності на окремих етапах життєвого циклу ядерних установок та сховищ для захоронення радіоактивних відходів;      видачі ліцензій на провадження діяльності на окремих етапах життєвого циклу ядерних установок та сховищ для захоронення радіоактивних відходів;  
107. застосування примусових заходів.      застосування примусових заходів.  
108. Ці рішення приймаються колегіальними органами Державного комітету ядерного регулювання України із залученням до обговорення причетних органів державної влади та громадськості.   -46- Беспалий Б.Я.
Стаття 12, частина 2. Після тексту "залученням до обговорення" слово "причетних" замінити словом "заінтересованих"  
Враховано   Ці рішення приймаються колегіальними органами Державного комітету ядерного регулювання України із залученням до обговорення заінтересованих органів державної влади та громадськості.  
109. Матеріали щодо прийнятих рішень зберігаються безстроково з забезпеченням публічного доступу в межах, визначених законодавством про державну таємницю.      Матеріали щодо прийнятих рішень зберігаються безстроково з забезпеченням публічного доступу в межах, визначених законодавством про державну таємницю.  
110. Стаття 13. Інформаційно-кризовий центр Державного комітету ядерного регулювання України      Стаття 13. Інформаційно-кризовий центр Державного комітету ядерного регулювання України  
111. Для забезпечення виконання функцій, пов'язаних з аварійною готовністю та кризовим реагуванням, Державний комітет ядерного регулювання України створює Інформаційно-кризовий центр, який забезпечується необхідним обладнанням та комплектується належним персоналом для виконання наступних функцій:      Для забезпечення виконання функцій, пов'язаних з аварійною готовністю та кризовим реагуванням, Державний комітет ядерного регулювання України створює Інформаційно-кризовий центр, який забезпечується необхідним обладнанням та комплектується належним персоналом для виконання наступних функцій:  
112. здійснення цілодобового оперативного чергування з метою забезпечення активізації протиаварійних планів у разі виникнення ядерної та радіаційної аварії;      здійснення цілодобового оперативного чергування з метою забезпечення активізації протиаварійних планів у разі виникнення ядерної та радіаційної аварії;  
113. забезпечення оперативного моніторингу за параметрами радіаційної обстановки в регіонах розміщення ядерних установок та об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами;   -47- Ширко Ю.В.
У статті 13 після слів "за параметрами радіаційної обстановки" вставити слова "за допомогою спеціально створених та безпосередньо підпорядкованих Державному комітету Регіональних кризових центрів та систем радіаційного спостереження"  
Враховано   забезпечення оперативного моніторингу за параметрами радіаційної обстановки за допомогою спеціально створених та безпосередньо підпорядкованих Державному комітету Регіональних кризових центрів та систем радіаційного спостереження в регіонах розміщення ядерних установок та об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами;  
114. передача, отримання, обробка та доведення до компетентних органів повідомлень про ядерні та радіаційні аварії;   -48- Беспалий Б.Я.
Стаття 13, частина 1, пункт 3. Слово "компетентних" замінити словом "відповідних"  
Відхилено   передача, отримання, обробка та доведення до компетентних органів повідомлень про ядерні та радіаційні аварії;  
115. проведення та участь у протиаварійних навчаннях в межах компетенції Державного комітету ядерного регулювання України.      проведення та участь у протиаварійних навчаннях в межах компетенції Державного комітету ядерного регулювання України.  
116. Інформаційно-кризовий центр Державного комітету ядерного регулювання України входить до державної системи кризового реагування.      Інформаційно-кризовий центр Державного комітету ядерного регулювання України входить до державної системи кризового реагування.  
117. Стаття 14. Фінансування діяльності Державного комітету ядерного регулювання України      Стаття 14. Фінансування діяльності Державного комітету ядерного регулювання України  
118. Діяльність Державного комітету ядерного регулювання України в межах визначених цим Законом функцій, включаючи програми розробок і досліджень, а також проведення експертиз ядерної та радіаційної безпеки із залученням незалежних експертів, фінансується за рахунок Державного бюджету України. Крім коштів Державного бюджету України з цією метою можуть бути використані цільові кошти, передбачені міжнародними договорами України, згоду на обов'язковість яких дала Верховна Рада України.   -49- Кеменяш О.М.
В частині першій статті 14 слова "а також проведення експертиз ядерної та радіаційної безпеки із залученням незалежних експертів" виключити  
Враховано   Діяльність Державного комітету ядерного регулювання України в межах визначених цим Законом функцій, включаючи програми розробок і досліджень фінансується за рахунок Державного бюджету України. Крім коштів Державного бюджету України з цією метою можуть бути використані цільові кошти, передбачені міжнародними договорами України, згоду на обов'язковість яких дала Верховна Рада України.  
119. Видатки Державного бюджету України на фінансування діяльності Державного комітету ядерного регулювання України компенсуються за рахунок збору за здійснення заходів державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, що сплачується суб'єктами, які провадять діяльність у сфері використання ядерної енергії, відповідно до законодавства.   -50- Беспалий Б.Я.
Стаття 14. Частину 2 виключити. Досить плати за ліцензію.  
Відхилено   Видатки Державного бюджету України на фінансування діяльності Державного комітету ядерного регулювання України компенсуються за рахунок збору за здійснення заходів державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, що сплачується суб'єктами, які провадять діяльність у сфері використання ядерної енергії, відповідно до законодавства. Державна експертиза ядерної та радіаційної безпеки здійснюється за рахунок замовника проекту, а у разі, якщо замовником проекту є бюджетна організація - за рахунок відповідних бюджетних призначень. Державний комітет ядерного регулювання України може надавати платні послуги з радіологічного обстеження об'єктів та територій, обстеження об'єктів та обладнання з наданням рекомендацій щодо забезпечення вимог ядерної та радіаційної безпеки. Кошти за обстеження та державну експертизу можуть бути використані для фінансування наукових досліджень та розробок, підвищення кваліфікації, здійснення заходів з інформування громадськості та на закупівлю необхідного обладнання.  
    -51- Кеменяш О.М.
Статтю 14, після частини першої, доповнити новими частинами такого змісту: "Державна експертиза ядерної та радіаційної безпеки здійснюється за рахунок замовника проекту, а у разі, якщо замовником проекту є бюджетна організація - за рахунок відповідних бюджетних призначень. Державний комітет ядерного регулювання України може надавати платні послуги з радіологічного обстеження об'єктів та територій, обстеження об'єктів та обладнання з наданням рекомендацій щодо забезпечення вимог ядерної та радіаційної безпеки. Кошти за обстеження та державну експертизу можуть бути використані для фінансування наукових досліджень та розробок, підвищення кваліфікації, здійснення заходів з інформування громадськості та на закупівлю необхідного обладнання".  
Враховано    
120. Стаття 15. Відповідальність посадових осіб Державного комітету ядерного регулювання України      Стаття 15. Відповідальність посадових осіб Державного комітету ядерного регулювання України  
121. Посадові особи Державного комітету ядерного регулювання України несуть відповідальність згідно з законодавством.   -52- Беспалий Б.Я.
Стаття 15 після тексту "регулювання України" доповнити текстом "та його територіальних органів", а наприкінці слово "законодавством" замінити словом "закон"  
Враховано частково   Посадові особи Державного комітету ядерного регулювання України та його територіальних органів несуть відповідальність згідно з законодавством.  
122. Розділ ІV. Прикінцеві положення      Глава ІV. Прикінцеві положення  
123. Цей закон набирає чинності з дня його опублікування.      Цей закон набирає чинності з дня його опублікування.  
124. Внести такі зміни до Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" (Відомості Верховної Ради України, 1995, N 12, ст. 81):      Внести такі зміни до Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" (Відомості Верховної Ради України, 1995, N 12, ст. 81):  
125. частину першу статті 23 викласти в редакції:      частину першу статті 23 викласти в редакції:  
126. "Державне регулювання ядерної та радіаційної безпеки здійснюють центральні органи виконавчої влади згідно з законодавством. Координація виконання центральними органами виконавчої влади функцій державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки здійснюється Державним комітетом ядерного регулювання України.";      "Державне регулювання ядерної та радіаційної безпеки здійснюють центральні органи виконавчої влади згідно з законодавством. Координація виконання центральними органами виконавчої влади функцій державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки здійснюється Державним комітетом ядерного регулювання України.";  
127. частину першу статті 25 викласти в редакції:      частину першу статті 25 викласти в редакції:  
128. "Органи державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки забезпечують здійснення державного нагляду за станом ядерної та радіаційної безпеки шляхом проведення інспекційних перевірок, проведення розслідування порушень в роботі, аналізу звітної та організаційно-розпорядчої документації, проведення перевірок знань і кваліфікації персоналу і посадових осіб.";      "Органи державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки забезпечують здійснення державного нагляду за станом ядерної та радіаційної безпеки шляхом проведення інспекційних перевірок, проведення розслідування порушень в роботі, аналізу звітної та організаційно-розпорядчої документації, проведення перевірок знань і кваліфікації персоналу і посадових осіб.";  
129. частину другу статті 25 виключити;      частину другу статті 25 виключити;  
130. в частині третій статті 25 слова "державні інспектори" замінити словами "уповноважені посадові особи органів державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки";      в частині третій статті 25 слова "державні інспектори" замінити словами "уповноважені посадові особи органів державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки";  
131. частини четверту, п'яту, шосту, сьому, восьму та десяту статті 25 виключити.      частини четверту, п'яту, шосту, сьому, восьму та десяту статті 25 виключити.  
132. Нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.   -53- Беспалий Б.Я.
Прикінцеві положення. Пункт 3 виключити  
Відхилено   Нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.  
133. Кабінету Міністрів України у двомісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:      Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:  
134. - привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;      - привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;  
135. - відповідно до своїх повноважень забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;      - відповідно до своїх повноважень забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;  
136. - забезпечити перегляд і скасування центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.   -54- Беспалий Б.Я.
Прикінцеві положення, пункт 4, підпункт 3. Текст "перегляд і скасування" замінити текстом "приведення", текст ", що суперечать цьому" замінити текстом "у відповідність до цього"  
Відхилено   - забезпечити перегляд і скасування центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.