Кількість абзаців - 25 Таблиця поправок


Про внесення змін до Земельного кодексу України (щодо вилучення та надання земельних ділянок) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ      ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про внесення змін до Земельного кодексу України      Про внесення змін до Земельного кодексу України  
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
4. І. Внести до Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4 ст. 27, №12-13 ст. 92) такі зміни:      І. Внести до Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4 ст. 27, №12-13 ст. 92) такі зміни:  
5. 1.У статті 123:      1. У статті 123:  
6. 1) частину другу викласти в такій редакції:   -1- Кабінет Міністрів України
Не змінювати чинну редакцію частин першої, другої та третьої статті 123 Земельного кодексу України.  
Відхилено   1) частину другу викласти в такій редакції:  
7. "2. Умови і строки розроблення проектів відведення земельних ділянок визначаються договором, укладеним замовником з виконавцем цих робіт відповідно до типового договору. Форма типового договору та нормативні строки розробки проектів відведення земельних ділянок визначаються Кабінетом Міністрів України".      "2. Умови і строки розроблення проектів відведення земельних ділянок визначаються договором, укладеним замовником з виконавцем цих робіт відповідно до типового договору. Форма типового договору, нормативи та строки розробки проектів відведення земельних ділянок визначаються Кабінетом Міністрів України";  
8. 2) частину четверту після слова "додаються" доповнити словами: " передбачені частиною п'ятнадцятою статті 151 цього Кодексу".      2) частину четверту після слова "додаються" доповнити словами: "матеріали, передбачені частиною п'ятнадцятою статті 151 цього Кодексу";  
9. 3) частину шосту викласти у такій редакції:       
10. "6. Проект відведення земельної ділянки погоджується із землекористувачем, органом по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органами, органами архітектури та охорони культурної спадщини. При зміні цільового призначення земельної ділянки проект відведення земельної ділянки підлягає державній землевпорядній експертизі. Після одержання позитивного висновку державної землевпорядної експертизи по об'єктах, які їй підлягають, проект відведення земельної ділянки разом з клопотанням та обґрунтуванням подається до відповідної державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради, які розглядають його в порядку, визначеному статтею 149 цього Кодексу.";   -2- Кабінет Міністрів України
До частини третьої статті 123 зазначаємо, що статтею 149 Земельного кодексу встановлено порядок вилучення земельних ділянок і не визначено терміну розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування проектів відведення земельних ділянок.  
Враховано    
    -3- Кукоба А.Т.
У частині шостій статті 151законопроекту вилучити речення "При зміні цільового призначення земельної ділянки проект відведення земельної ділянки підлягає державній землевпорядній експертизі."  
Враховано    
11. 4) частину дев'яту викласти в такій редакції:   -4- Кабінет Міністрів України
Пункт чотири статті 123 виключити.  
Відхилено   3) частину дев'яту викласти в такій редакції:  
12. "9. Відмову органів місцевого самоврядування чи органів виконавчої влади у наданні земельної ділянки в користування або залишення клопотання без розгляду в установлений строк може бути оскаржено в судовому порядку. Рішення про відмову в розгляді проекту відведення земельної ділянки має містити вмотивоване пояснення з викладенням конкретних невідповідностей положенням нормативних документів, затвердженої містобудівної та землевпорядної документації."      "9. Відмову органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади у наданні земельної ділянки в користування або залишення клопотання без розгляду в установлений строк може бути оскаржено в судовому порядку. Рішення про відмову у наданні земельної ділянки в користування має містити мотивовані пояснення з посиланням на відповідні положення нормативних документів, затвердженої містобудівної документації та документації із землеустрою".  
13. 2. У статті 151:      2. У статті 151:  
14. 1) частину другу викласти в такій редакції:      1) частини другу та сьому викласти в такій редакції:  
15. "2. Вибір земельних ділянок для розміщення об'єктів провадиться у встановленому порядку юридичними особами, зацікавленими у їх відведенні. Державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради зобов'язані в порядку визначеному законодавством України надавати інформацію юридичним особам, зацікавленим у вилученні земельних ділянок щодо всіх можливих варіантів розміщення об'єктів відповідно до затвердженої містобудівної та землевпорядної документації за їх письмовим зверненням. Порядок вибору земельних ділянок встановлюється Кабінетом Міністрів України";   -5- Кабінет Міністрів України
Пункт чотири статті 123 виключити.  
Відхилено   "2. Вибір земельних ділянок для розміщення об'єктів проводиться юридичними особами, зацікавленими у їх відведенні. Органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування зобов'язані в порядку, визначеному законодавством України, надавати інформацію юридичним особам, зацікавленим у відведенні земельних ділянок, щодо можливих варіантів розміщення об'єктів відповідно до затвердженої містобудівної документації та документації із землеустрою. Порядок вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів встановлюється Кабінетом Міністрів України.  
    -6- Беспалий Б.Я.
Стаття 151, пункт 1, частина 2: в першому реченні вилучити слова "у встановленому порядку". третє речення після слів "земельних ділянок" доповнити текстом "права державної власності". додати четверте речення: "Порядок вибору земельних ділянок права комунальної власності встановлюється відповідно місцевою радою".  
Відхилено    
16. 2) частину сьому викласти у такій редакції:       
17. "7. Відповідна сільська, селищна, міська рада чи місцева державна адміністрація відповідно до повноважень розглядає клопотання, і в п'ятиденний термін з дня реєстрації направляє його разом з додатками для розгляду природоохоронному і санітарно-епідеміологічному органам, органам містобудування і архітектури та охорони культурної спадщини. Зазначені органи протягом двох тижнів з дня одержання клопотання повідомляють про свої висновки органам по земельним ресурсам чи іншим відповідним виконавчим органам. З урахуванням одержаних висновків відповідні виконавчі органи протягом десяти днів готують проект рішення сільської, селищної, міської ради, місцевої державної адміністрації, які у місячний строк розглядають клопотання і приймають рішення про надання юридичній особі дозволу на розробку матеріалів погодження місця розташування земельної ділянки (можливо-дозвіл на відведення земельної ділянки). В разі відмови у наданні дозволу відповідна, сільська, селищна, міська рада чи місцева державна адміністрація надає вмотивоване рішення щодо відмови."   -7- Кабінет Міністрів України
Запропонована редакція частини сьомої статті 151 є недоцільною (пункт два статті 151 в цілому потребує узгодження з частиною восьмою статті 151 Земельного кодексу України, а також його слід уточнити (доопрацювати) в частині слів "іншим відповідним виконавчим органам", "відповідні виконавчі органи", " (можливо - дозвіл на відведення земельної ділянки)". До пункту два статті 151 в частині підготовки матеріалів погодження місця розташування земельної ділянки, зазначаємо, що предметом регулювання статті 151 Земельного кодексу України згідно з її назвою, частинами першою, третьою, п'ятою та іншими є погодження питань, пов'язаних із вилученням (викупом) земельних ділянок, - місця розташування об'єкта, під який має вилучатися (викупатися) земельна ділянка, розміру цієї ділянки та умов її вилучення (викупу). Положення пункту 2 статті 151 стосовно підготовки органами виконавчої влади проектів рішень сільських, селищних, міських рад, місцевих державних адміністрацій щодо земельних ділянок - виключити.).  
Враховано редакційно   7. Відповідна сільська, селищна, міська рада чи місцева державна адміністрація згідно із повноваженнями розглядає клопотання і в п'ятиденний строк з дня реєстрації направляє його разом з матеріалами, передбаченими частиною п'ятнадцятою цієї статті, для розгляду органам по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органам, органам містобудування і архітектури та охорони культурної спадщини. Зазначені органи протягом двох тижнів з дня одержання клопотання надають свої висновки відповідній сільській, селищній, міській раді чи місцевій державній адміністрації, які з урахуванням одержаних висновків протягом десяти днів приймають рішення про погодження місця розташування того об'єкта, під який мають право самостійно вилучати земельну ділянку, або мотивоване рішення про відмову". 2) частину восьму виключити.  
    -8- Беспалий Б.Я.
Стаття 151, пункт 2, частина 7:друге речення наприкінці доповнити текстом "місцевого самоврядування"; в третьому реченні текст "можливо - дозвіл" замінити текстом "або дозвіл", а дужки зняти.  
Враховано частково    
    -9- Кукоба А.Т.
Частину сім статті 151 залишити в редакції чинного Земельного кодексу  
Враховано частково    
    -10- Козаченко О.О.
У частині сім статті 151 слова "п'ятиденний термін" замінити на словами "п'ять робочих днів" а "чи іншим " на "та"  
Враховано частково    
18. 3.Частину першу статті 211 доповнити пунктом "к" такого змісту:   -11- Кабінет Міністрів України
Частину першу статті 211 не доповнювати пунктом "к".  
Враховано    
19. "к) самовільну забудову земельних ділянок чи прийняття неправомірних рішень щодо їх відведення, реалізація яких завдала шкоди правам і свободам громадян, інтересам суспільства, викликала погіршення екологічної ситуації чи природної якості землі."       
20. ІІ. Прикінцеві положення.      ІІ. Прикінцеві положення.  
21. 1. Цей закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
22. 2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:      2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом: забезпечити прийняття відповідно до своїх повноважень нормативно-правових актів, що випливають з цього Закону;  
23. привести свої нормативно - правові акти у відповідність з цим Законом;      привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;  
24. забезпечити перегляд і скасування центральними органами виконавчої влади, їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.   -12- Беспалий Б.Я.
ІІ. Прикінцеві положення, пункт 2, останній абзац. Текст "перегляд і скасування" замінити словом "приведення", а текст "що суперечать цьому" замінити текстом "у відповідність до цього".  
Враховано   забезпечити перегляд і скасування міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.